Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Doelpuntenmachine Ajax op volle toeren: een voorschot op de landstitel?

Laatste update:

Ajax boekte zaterdag op bezoek bij FC Emmen de zesde overwinning op rij in de Eredivisie. De ploeg van trainer Erik ten Hag won kinderlijk eenvoudig met 0-5 op De Oude Meerdijk. Halverwege leidde Ajax al met 0-3 door goals van Davy Klaassen, Zakaria Labyad en Lassina Traoré, waarna invaller Jurgen Ekkelenkamp en Quincy Promes in de tweede helft trefzeker waren tegen het zwakke Emmen, dat vrijwel niets creëerde.

Ajax werd zaterdag de vierde ploeg ooit die minstens 42 keer scoorde in de eerste tien speelronden van een Eredivisie-seizoen, na Feyenoord in 1960/61, PSV in 1987/88 en PSV in 1999/2000. De club uit Rotterdam kwam tot 43 doelpunten, waarna PSV daar tweemaal met 45 doelpunten overheen ging. Saillant: deze teams werden allemaal landskampioen van Nederland in die betreffende voetbaljaargang.

Perr Schuurs gaat na dikke zege van Ajax in op geruchten over Liverpool

Ten Hag zag een hongerig Ajax in Drenthe. “Drie punten, vijf keer scoren en de nul, prima. En dat is goed om te zien”, erkende de oefenmeester in gesprek met FOX Sports. “We hebben de wedstrijd weer goed aangepakt tegen een compact Emmen. Als je er dan een aantal keer doorheen speelt en op voorsprong komt, dan ziet zo'n wedstrijd er eenvoudig uit. Maar dat ligt natuurlijk aan ons, aan hoe je begint. Dat is de hongerigheid, ze willen goals maken, dat stralen ze ook uit.”

Als we het gemiddelde uit de eerste tien speeldagen van de Eredivisie nemen, dan kan Ajax aan het einde van de rit zomaar op 143 goals eindigen. Dat zou een flinke verbetering van het clubrecord zijn. In 1966/67 kwam Ajax tot 122 doelpunten in 34 competitieduels. “De weg is nog ongelooflijk lang. We moeten nog tegen de topploegen spelen”, wees Ten Hag naar de maand januari. “Dat is nog veel te voorbarig. We moeten vooral blijven werken aan het spel, het moet beter. En dan zien we wel, aan het eind van de rit willen we bovenaan staan.”

Ajax kwam voor het eerst sinds april 2013 tot minstens twaalf schoten op doel in twee Eredivisie-duels op rij: dertien tegen Heracles Almelo in de vorige speelronde en twaalf tegen FC Emmen. Van de vijftien veldspelers die in actie kwamen namens Ajax tegen FC Emmen was volgens de statistieken van Opta alleen Ryan Gravenberch niet direct betrokken bij een doelpoging (schot of kans gecreëerd).

Voor Ajax was het overigens ook alweer de vierde keer op rij dat het vijf goals maakte tegen FC Emmen. De vorige drie wedstrijden eindigden in 5-0, 2-5 en 5-0. Ook dat is een unicum: nooit maakte Ajax tegen één tegenstander vijf goals in vier opeenvolgende wedstrijden.

Ajax beleeft de beste competitiestart sinds 2006/07, toen het na tien duels ook op 27 punten stond. Door de ruime zege loopt de voorsprong van Ajax op nummer twee Vitesse op tot vijf punten, maar het team van Thomas Letsch speelt zondag om 12.15 uur nog thuis tegen Fortuna Sittard. Het volgende duel van Ajax is de Champions League-wedstrijd dinsdag op Anfield tegen Liverpool.

Gaat Ajax het doelpuntenrecord uit 1966/67 breken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

De laatste 6 duels 36 voor en 3 tegen! Zoveel dominantie heb ik niet vaak gezien de laatste jaren.

Al ben ik wel benieuwd wat de maand januari gaat brengen met de topduels.

29 november 2020 om 09:00

Het zegt mij ook niet zoveel idd. Alleen maar kleine clubjes gehad. Wel mooi om te zien dat ze gewoon 90 minuten hongerig zijn om doelpunten te maken. Dat is denk ik vooral het verschil met andere jaren.

29 november 2020 om 09:12

Er word altijd gezegd hier dat je kampioen word tegen de kleintjes. Nu zijn ze lekker op dreef en zie ik in de helft van alle reacties staan het zijn maar de kleintjes..? Die moeten ook gewoon gewonnen worden. Er word altijd zoveel geklaagd over de ajacieden hier, terwijl de groep tegenstanders en bagaliseerders net zo groot is volgens mij.

29 november 2020 om 09:34

Ik ben een ajacied. Dus ik snap je punt niet helemaal. Mij zul je ook nooit horen zeggen dat je kampioen wordt tegen de kleintjes. Je wordt kampioen als je over het gehele seizoen de meeste punten haalt, waarbij de wedstrijden tegen de toppers het belangrijkste zijn, aangezien dat de zogenaamde 6 punten wedstrijden zijn. Ajax draait lekker tot zover, maar je hoeft het niet groter te maken dan het is.

29 november 2020 om 10:09

@hendrik123, Dat zijn pas 6 punten wedstrijden als je achter staat qua punten. Als Ajax dit volhoudt tot januari, en je staat dan bijvoorbeeld 5/6 punten los, dan ga je toch heerlijk die toppers in. Terwijl het dan voor die andere 3 een kwestie is van moeten. We staan er heerlijk voor. Maar alsnog maar 3 punten los. Als dat er 5/6 zijn in januari, dan ga ik er eens heerlijk voor zitten.

29 november 2020 om 10:31

De grootste uitslagen zijn tegen de echte kleintjes inderdaad.
Maar volgens mij staat er een 5-0 tegen Heerenveen, een 3-0 tegen Fc Utrecht en een 2-1 winst tegen Vitesse over het gehele seizoen ook nog tussen.
Voor zover ik het weet horen deze clubs (normaal gesproken) niet te tussen de kleine clubs.
Misschien dat ik er wel langs zit dat zou kunnen.

29 november 2020 om 11:51

Valt wel mee hoor, is niet indrukwekkend...men wil maar beweren dat AZ en Vitesse mooier en beter voetbal spelen....ach ja!🤷🏾‍♂️

29 november 2020 om 16:52

Ik wél. Nog niet eens zó lang geleden ging dat bijna elk seizoen zo. PSV en Ajax die heel makkelijk over de kleinere clubjes heen liepen en alleen tegenstand kregen in de onderlinge duels of in Europa. Ajax doet dus oude tijden herleven.

Net zo als Ten Hag zegt , ze moeten nog tegen de 'rop ploegen. Vanwege de gunstige indeling van de competitie geeft het wel een vertekend beeld. De moeilijke potjes komen nog en dan is de kans heel groot dat het gemiddelde naar beneden gaat.

29 november 2020 om 07:52

@Bossie, is dat zo. Tegen de nummer 2 hebben ze bv al gespeeld en hadden ze het moeilijk, maar stonden ze ook een groot deel van de wedstrijd met tien man (onterecht). Tegen Sparta idem en tegen Groningen maakten ze geen enkel doelpunt. Hebben we al 3 wedstrijden te pakken die het gemiddelde flink naar beneden halen, waarbij Vitesse momenteel geldt als een hele goede graadmeter voor de wedstrijden tegen de 'top' ploegen, aangezien zij beter voetbal op de mat leggen dan die ploegen en 2e staan terwijl ze al tegen 2 van de ploegen hebben gespeeld.

29 november 2020 om 08:07

Ja daar heb je gelijk in . Maar ze krijgen nog ploegen als PSV, AZ en Feijenoord , dat zijn niet de makkelijkste wedstrijden.

29 november 2020 om 08:14

Als Ajax dit niveau vast houd en PSV - Feyenoord en AZ niet beter gaan spelen zie ik dat geen verschil maken. Hopelijk blijft het spannend maar op dit moment lijkt het daar niet op.

29 november 2020 om 09:41

Hahaha, ja, en als Ajax een mindere fase heeft en Vitesse boven zichzelf uitstijgt, worden ze tweede. Er is nog nauwelijks tegenstand geweest, de tegenstanders van enig formaat hebben het Ajax anders knap moeilijk gemaakt

29 november 2020 om 09:48

@thucan Je hebt het over dat incident tegen Groningen? Verder heeft Ajax alle ploegen van enig formaat opgerold. Utrecht, Heerenveen, Heracles (waar we het jaar in jaar uit lastig tegen hebben), vitesse (met een man minder) en zelfs midtjyland hadden niets in te brengen. Ik lees tussen de regels door een hele hoop 'hoop'.

29 november 2020 om 10:29

dan moet je natuurlijk ook die uitschieter tegen VVV vermelden. Die haalt het zwaar omhoog. Dan kun je 2 wedstrijden niet scoren

29 november 2020 om 11:11

@thucan: AZ - PSV - Feyenoord hebben dezelfde tegenstand gehad en het een stuk zwaarder gehad. Dat heeft niets met tegenstand van tegenstanders maar met kwaliteit van Ajax te maken. Zie het niet snel veranderen. Ajax heeft 1 off day gehad en had last van arbitrale dwalingen in de wedstrijden tegen Vitesse en Sparta maar wonnen toch nog zonder echte problemen.

29 november 2020 om 11:49

Uuhhh heeft Ajax niet van Vitesse gewonnen met 10 man? Ik vond dat wel een tegenstand, juist ook omdat men maar wil beweren, dat Vitesse en AZ beter en mooier voetbal spelen dan Ajax. Ook Utrecht is langs geweest. Zodra Ajax wint hebben ze zogenaamd geen tegenstand, maar spelen ze gelijk of verliezen, dan is het ineens pover en worden spelers niet goed genoeg bevonden.

En natuurlijk slaat de CL ook nergens op toch?

Wanneer psv... En in mindere mate feyenoord het verschil in punten beperkt weet te houden wordt het nog een spannend 2e seizoenshelft. In individuele potjes kan het altijd anders lopen. Daarnaast weet je ook dat een feyenoord en psv bij een punten achterstand moeten winnen en dat een gelijkspel niet voldoende is.

29 november 2020 om 08:04

Precies. PSV en Feyenoord moeten gewoon het gat klein houden. Van af eind januari is dan alles nog mogelijk.

29 november 2020 om 08:18

Aan de andere kant verwacht ik niet dat in januari even 1 club alle topwedstrijden wint of daar heel veel meer punten dan de concurrentie haalt. Als dan toch 1 club de meeste punten haalt zou dat Ajax moeten zijn, want die spelen in januari in een week tegen PSV en Feyenoord in de Arena. Lekker eerlijk gepland overigens dat Ajax straks geen topper met publiek speelt, maar wel naar Rotterdam en en Eindhoven moet als er wellicht wel weer publiek mag komen in maart/april.

29 november 2020 om 08:45

En tussendoor hebben we dan ook nog de CL of EL. Wordt druk zat in januari...

29 november 2020 om 09:42

@Master, je laat het klinken alsof het bewust zo gepland is (dat Ajax in januari zonder publiek speelt). Dat is natuurlijk niet zo. De KNVB ging ervan uit dat in januari weer publiek bij de wedstrijden aanwezig zou mogen zijn.

29 november 2020 om 13:20

De Knvb is afgestapt van hun reguliere planning van per seizoenshelft 1 topper thuis. Dat is vreemd en daardoor dat Ajax zonder publiek gaat spelen 2x. Vorig seizoen speelde Ajax in september in Eindhoven, in oktober in de Arena tegen Feyenoord, terwijl Feyenoord in de Kuip tegen PSV speelde in december. Zodat je in de tweede seizoenshelft ook gewoon een topper thuis hebt. Zo plannen ze hem altijd en nu niet. Dat is opvallend.

29 november 2020 om 09:45

@genieterr, waarom heb je het over "in mindere mate Feyenoord"? Op dit moment zie ik Feyenoord hoger eindigen dan PSV. Ja, ze spelen minder flitsend voetbal dan PSV, maar ondanks al hun afwezigen, verliest Feyenoord niet en zo op het oog, heeft Feyenoord een betere conditie dan PSV. Sorry PSV-supporters! Het is niet provocerend bedoeld.

29 november 2020 om 10:57

Haha dat je moet toevoegen dat het niet provocerend is maakt het voor mij als Feyenoorder weer provocerend!!Geintje natuurlijk. Ik zie PSV wel tweede worden. Betere spelers en wat ik ervan gezien heb ook, in de piek, beter voetbal. Maar wie weet, verdedigend staat het in Rotterdam erg goed. En zelfs met het typische Feyenoord-malheur, (domme) rode kaarten eigen doelpunten geen spits of vleugelspelers, wint er geen ploeg van ze. Ik denk niet dat het lang goed kan gaan haha, maar zolang het het wel doet gaan de toppers het verschil maken.

29 november 2020 om 11:06

PSV heeft betere spelers ja, maar ook een beter team? Ik zie Feyenoord in de 90e minuut nog doorgaan en PSV niet.

Mooie statistieken! Maar een "zwak" Emmen? Nee, Ajax is gewoon klassen beter, Emmen deed 30 van de 100 dingen goed, deden ze tegen PSV en AZ ook, waar ze zelfs hadden kunnen winnen als het doeltreffender was. Nee Emmen was niet "zwak", Ajax is gewoon veel verder! Wel blij van de winst van mijn club tegen mijn regioclub!

Zelfs al zouden basis klanten blessures oplopen dan nog vrees ik dat er op ajax geen maat staat, en met 2 vingers in de neus kampioen wordt. PSV heeft het net niet in zich zo dominant te spelen en, eerlijk is eerlijk, mijn club gaat denk ik afhaken binnenkort.. ik kijk ook veel liever naar Ajax in de CL dan PSV. Dan heb ik tenminste het gevoel dat "we" kunnrn gaan winnen... voor mij is het seizoen geslaagd met een top 5 klassering én winst thuis.. maar ik wens alle ajax supporters een record brekend seizoen

29 november 2020 om 09:51

@Theo4ever!, mwah, hoewel ik hoop dat je gelijk hebt, dat Ajax makkelijk kampioen gaat worden, denk ik er anders over. Het verschil zit hem er volgens mij in dat Ajax ten eerste meer als team speelt dan PSV. Het maakt de spelers niet uit wie er scoort. Ik heb het gevoel dat bij PSV verschillende spelers liever zelf scoren dan de bal afstaan. Daarnaast is het zo dat Ajax goed spelen langer vol kan houden dan PSV. Maar ik zie PSV heel makkelijk in de top drie eindigen. Na de winterstop gaat het nog spannend worden. Tenzij PSV en Feyenoord nog punten gaan laten liggen voor de winterstop.

29 november 2020 om 09:52

Maar wel dank dat je het over "we" hebt. Dat heb ik ook bij elke Nederlands club die Europees speelt. Edit: Ik was zo blij dat PSV en Feyenoord de stand omdraaiden donderdag en AZ goed stand hield!

Erg leuk die statistieken, maar mag ik er even op attenderen dat er nog geen één topper is gespeeld? Dat Ajax meer dan honderd goals gaat maken gaat waarschijnlijk gebeuren, maar de landstitel is absoluut nog niet binnen. Op wat is dat gebaseerd? Sorry, maar vind het echt lachwekkend.

29 november 2020 om 08:30

Daar heb je gelijk in, maar je wordt kampioen tegen de kleintjes. Daarnaast is het doelsaldo indrukwekkend. Met vrij gemak winnen ze hun wedstrijden, terwijl de concurrentie wel meer moeite heeft. Een PSV, Feyenoord of AZ gaat ook niet met deze gedachte fijn tegen Ajax spelen... En wat is op dit moment een topper? Vitesse staat 2e en daar hebben ze van gewonnen.

29 november 2020 om 09:04

PSV en AZ zijn echt wel topwedstrijden hoor. Az is gewoon heel stroef begonnen, maar als ik zag hoe ze tegen real Sociedad voetbalden. Dat was echt geweldig om te zien. De aanval en middenveld van PSV zijn ook gewoon top. Daar zit ook nog heel veel meer in. Dit is nog lang niet gespeeld.

29 november 2020 om 10:56

Grappig dat je de die 2 noemt, maar gezien het afgelopen jaar en de ongeslagen wedstrijden kunnen de wedstrijden tegen Feyenoord erg lastig worden. Stugge ploeg die na de winterstop hopelijk weer 4 basisspelers terug heeft na blessures waardoor het vooral aanvallend wat meer opties en creativiteit er bij heeft.

29 november 2020 om 09:54

@007, Vitesse staat op dit moment tweede, dus eigenlijk was dat ook een topper. Bovendien heeft Ajax wel de altijd vervelende uitwedstrijd tegen Groningen achter de rug.

Er komt nog wel een mindere periode, als die in januari valt heb je gewoon een probleem. Ik verwacht ook veel van Vitesse, die hebben van de top 5 het minst zware restprogramma. Maar het is op dit moment heel indrukwekkend wat ze laten zien.

Vraag is hoe komt ajax uit de winterstop

29 november 2020 om 08:21

Laatste jaren qua spel altijd dramatisch en de resultaten kakken vaak ook in dan. Dan kan het hard gaan met wedstrijden tegen AZ, Feyenoord, PSV en de lastige uitwedstrijd in Enschede.

29 november 2020 om 08:31

Klopt, maar ook Feyenoord, PSV en AZ gaan punten laten liggen. Die hebben alle 3 ook nog geen vast niveau

29 november 2020 om 10:51

Niet dat ik denk dat feyenoord kampioen gaat worden, maar die hebben wel degelijk een vast nivo en hoewel het moeizaam gaat soms zijn die toch al verschrikkelijk lang ongeslagen in de eredivisie.

Ik denk wel dat Ajax dit jaar kampioen wordt, want ze hebben geleerd van de fouten van vorig jaar. Er wordt nu meer gerouleerd en de selectie is breder geworden. Waar vorig jaar bepaalde spelers niet gemist konden worden, kan dat dit jaar wel. Verder heeft de lange gedwongen zomerstop sommige spelers goed gedaan. Een Tadic speelt bijvoorbeeld veel beter dan vorig jaar. Daarnaast kan het ook nog zo zijn dat andere clubs, zoals PSV en Feyenoord gedwongen worden door de financiele omstandigheden om een speler te verkopen. Beide clubs balanceren op het randje. Mocht het daar Europees tegenvallen dan zou dat zo maar kunnen.....

Gelukkig kan Ajax in de winterstop niet op 'trainingskamp' naar Quatar of iets dergelijks om de clubkas te spekken...

Ben toch best trots dat de enige ploeg die Ajax wist te stoppen mijn ploeg. Thanks Remco Balk je bent een held. Ajax maakt mooie stappen, dit is goed voor de hele eredivisie!

Één zwaluw maakt nog zomer. Zijn we vorig seizoen vergeten. Draaiden het ook goed in het begin van het seizoen. Toen moesten we naar AZ weten de uitslag nog. Na de winterstop niet veel meer gewonnen. Dus in april moet je boven aan staan er kan zat gebeuren voor die tijd.

29 november 2020 om 11:16

Ik zie ze alle 3 gewoon wel winnen hoor. Vooral Vitesse en PSV zijn dat gezien de tegenstander gewoon verplicht. En naar mijn weten heeft Feyenoord het thuis ook nooit lastig met Utrecht. Nee ik voorzie vandaag geen problemen voor deze ploegen, al laat ik me graag verrassen.

Behoorlijk vertekenend allemaal en nog veel te vroeg om te speculeren , als Ajax de maand Januari goed door komt tegen PSV , AZ, Feyenoord dan durf ik wel te voorspellen, Vitesse zie ik ook wel lang meedoen om de top 3 eerlijk gezegd .

De onderlinge wedstrijden tussen de topploegen worden allesbepalend. Het is leuk hoor, 0-5 tegen Emmen en 0-13 tegen VVV, maar zorg maar gewoon dat je in de Kuip, Eindhoven en Alkmaar resultaat haalt, dan is het direct klaar en beslist.

29 november 2020 om 11:18

Dat is waar. Maar het enige wat je tegen de kleintjes echt goed kan doen, is monsterscores neerzetten, en dat doet Ajax tot nu toe goed. En daarmee heb je toch al een extra bonuspunt gewonnen, want de concurrentie zal toch echt bóven Ajax moeten eindigen qua punten, het doelsaldo is dit jaar duidelijk voor de Amsterdammers.

Afgelopen seizoen zakte Ajax in de winter als een plumpudding in elkaar. Ik ben ook wel benieuwd naar de teams die na 10 speelronden 40 of 41 doelpunten maakten. Werden die ook allemaal kampioen?

29 november 2020 om 09:58

Afgelopen seizoen had Ajax na de winterstop ook opeens veel blessures en niet de juiste spelers om dat op te vangen. Ten Hag rouleert nu veel om dat te voorkomen. Wel kan corona nog roet in het eten gooien.

29 november 2020 om 09:59

Die werden inderdaad allemaal kampioen ja.

Wat een titel zeg, ze hebben nog niet tegen Az, Feyenoord of PSV gespeeld en staan qua punten nog op een zeer klein voorsprongetje.
Al scoren ze 200x dan nog is straks het punten aantal bindende.
Ik ga er van uit dat de mazzel die ze afgelopen jaar hadden niet 2x achter elkaar gebeurt.

29 november 2020 om 10:38

Over welke mazzel heb je het?

29 november 2020 om 11:27

De mazzel van op doelsaldo eerste eindigen.

29 november 2020 om 11:34

Dat is geen mazzel. Veel doelpunten scoren is een kwaliteit.

29 november 2020 om 11:19

Welke mazzel die ze vorig jaar hadden? Toen stond Ajax ook een groot deel van het seizoen gewoon op nummer 1 toch?

29 november 2020 om 11:28

De mazzel van op doelsaldo eerste eindigen

29 november 2020 om 12:08

Ajax is toch geen kampioen geworden? Ik zie niet in hoezo ze hier mazzel hebben gehad, Ajax is evengoed de kans op een prijs 'ontnomen' door overmacht i.v.m. Corona.

29 november 2020 om 12:24

Tinus45 Ajax speelt gewoon uitstekend. Maar zijn nog lang geen kampioen. Wel favoriet.

Over doelpuntenmachine gesproken @voetbalzone: er zijn ook mensen die de Toto Divisie volgen. Hoe is het mogelijk dat een site als deze daar nog steeds de eindstand van vorig seizoen heeft staan als je de stand en statistieken wilt bekijken?

29 november 2020 om 11:35

Iedereen klaagt wel dat Ajax alleen nog maar tegen kleintjes heeft gespeeld maar geldt dat niet ook voor Feyenoord en PSV? Dan is vooral de 4 punten die Ajax al heeft op PSV plus een veel beter doelsaldo alvast een mooi gaatje. Iedereen roept wel weer hoe slecht Emmen was maar zowel Feyenoord als PSV kon pas diep in blessuretijd winnen van ditzelfde Emmen. Als je dan ook nog bedenkt dat Kudus er vanaf Januari ook nog eens bijkomt kan het alleen maar nog beter worden.

Gisteren een masterclass van Ajax gezien . Ik vind Ten Hag ook een hele goede trainer. Krijgt imo te weinig credits. Verder is het moeilijk te zeggen wie er na 34 wedstrijden bovenaan staat. Feyenoord verliest weinig punten, PSV begint langzaam op gang te komen, hebben imo met Götze Gakpo Malen Madueke Zahavi Ihattaren een gruwelijke aanval in de selectie . Alle vertrouwen dat Zahavi goals gaat maken nu ze wat vaker samen spelen en ingespeeld raken. Vind toch dat het leger blessures en coronagevallen wat onderschat is. Ook als een speler terugkomt van Covid of blessure duurt het vaak een aantal wedstrijden eer ie er staat. Verdedigend oogt het wat broos, daar moet wat verstevigd worden denk ik. Dan doen ze zeker mee om de titel. Mensen zeggen wat dogmatisch kampioen wordt je tegen de kleintjes, een PSV in vorm kan het op dit moment superieure Ajax het onderling heel moeilijk maken. Pakt dat 2x goed uit voor PSV, kan er nog veel gebeuren. Uiteraard is Ajax momenteel de favoriet voor de titel, das duidelijk.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren