Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax heeft ‘een briljant’ in huis: ‘Dat is niet normaal, op die leeftijd al’

Laatste update:

Aad de Mos ziet dat Antony en Mohammed Kudus veel toevoegen bij Ajax. De oud-trainer constateert tegelijkertijd dat het spel van de Amsterdammers veel beter kan. Bij de talkshow van Voetbal International geeft De Mos aan dat de Champions League-wedstrijd tegen Liverpool op 21 oktober veel duidelijkheid gaat geven over de stand van zaken bij Ajax. Ook ziet de analyticus binnenkort Kenneth Taylor wel debuteren bij Ajax 1.

"Liverpool, dat is een referentiewedstrijd. Een zeer interessante tegenstander die momenteel ook niet geweldig speelt. Als daar de puzzelstukjes in elkaar moeten vallen, dan moet dat gebeuren met Dusan Tadic centraal in de spits", begint De Mos zondagochtend. "Niet meer met Zakaria Labyad. Dat eigenwijze van Erik ten Hag moet hij achterwege laten."

Highlights oefenduel: Ajax - AZ | Rentree Klaassen, officieus debuut Klaiber

"De mensen en de journalisten die kijken, die weten van het verleden van Tadic in de grote wedstrijden. Je hoeft toch geen kenner te zijn om te zien dat dat de beste oplossing is?", aldus de analist, die blij is met de inbreng van Antony en Kudus. "Ze doen het verrassend goed. Ik vond Kudus tegen Vitesse (2-1 winst) zeer goed. Maar het hapert wel, want je komt weer met tien man tegen Vitesse. Je kan gelijkspelen of verliezen. Je wint maar met 0-1 van Sparta... Het houdt niet over."

De Mos ziet bij Ajax in ieder geval een toptalent rondlopen, namelijk de achttienjarige middenvelder Taylor. "Ik heb een paar wedstrijden negentig minuten intensief zitten kijken op de televisie (naar Jong Ajax, red.). Ajax heeft een briljant in huis, dat is ongelooflijk. Die Taylor is niet normaal, op die leeftijd al. Die gaat zeker zijn debuut maken. De strafschop tegen Go Ahead Eagles (0-3 winst, red.), maar ook andere dingen die hij perfect deed...", besluit De Mos.

Ben jij het eens met Aad de Mos?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Jammer had veel vertrouwen in Taylot, maar nu hij genoemd wordt door Aad de Mos wordt het een Obispo traject 😪. Zonder dollen, Taylor is geweldig en zie hem zeker dit seizoen wat matches pakken in het eerste. Voetbalt zo makkelijk.

11 oktober 2020 om 10:55

Ik vind De Mos anders opvallend scherpe en goede uitspraken doen deze zondagochtend. Waar de meeste mensen moeite hebben op zondagochtend om tot verstandige dingen te komen na een zware zaterdagavond, daar is daar bij de Mos een omgekeerd effect te aanschouwen

11 oktober 2020 om 11:02

Wat zou hij op hebben vraag je je af hè?

Zelden betrap je hem op iets zinnigs maar dit is een keer nuttig, mag ook gezegd worden.

11 oktober 2020 om 11:17

Aad compenseerde zijn zinnige uitspraken wel ruimschoots met de spelersnamen. Hoe is het toch mogelijk dat een man die zoveel voetbal kijkt de helft van de spelersnamen verkeerd uitspreekt.

11 oktober 2020 om 11:37

Dat doet Boskamp toch ook? Bij Boskamp is het altijd vermakelijk. Ik heb De Mos niet gezien. Waren er nog leuke versprekingen bij?

11 oktober 2020 om 11:53

Nouja als je gakpo als gapko uitspreekt kan ik daar nog wel om lachen. Maar hij was blij dat Feyenoord Fernandes gehaald had, de rest keek verbaasd en Jansma vroeg of hij Teixeira bedoelde. En dan zie je Aad echt kijken van 'ja dat zeg ik toch?'

11 oktober 2020 om 11:16

Dit klopt wel een beetje ja, Aad de Mos probeert altijd snel jonge jongens omhoog te praten zodat hij achteraf kan zeggen: ik heb altijd al gezegd dat het een topper was. Henk Spaan is hierbij exact hetzelfde met Ajax-spelers als Castillion, Nunnely, Bouy en Ebecilio. Ook zie ik het Hans Kraay nu zeer regelmatig doen met KKD-divisie talenten die 4 leuke potjes gespeeld hebben: zeggen dan ze makkelijk mee kunnen in de Eredivisie. Dit doen ze allemaal om achteraf hun gelijk te halen en te zeggen: zie je wel ik zag het al.

11 oktober 2020 om 16:42

Tja de mos en voorspellingen. Al is het ook weer niet zo'n grote gok om te zeggen dat Taylor echt niet veel minuten in het eerste gaat pakken dit seizoen. Klaassen, Gravenberch, Kudus, Alvarez en Ekkelenkamp staan boven hem in de pikorde. En Martinez kan er ook nog eens uit de voeten. Wie ik trouwens wel eens heel snel minuten zie maken is Brobbey. Zeker als Ten Hag blijft vasthouden aan Tadic op links. Labyad en Traore houden niet over en dan kom je vrij snel uit bij Huntelaar en Brobbey (terwijl ik Brobbey verre van fantastisch vind spelen).

Off topic: Stel dat n.a.v. nieuwe maatregelen, sportevenementen geannuleerd worden. Kan Ajax dan nog CL spelen?

11 oktober 2020 om 10:53

Gebeurt niet. Die worden elke dag getest. Het gaat om paar duizend euro kosten vs paar miljoen opbrengsten. Tel je winst uit.

11 oktober 2020 om 10:55

Hoop en denk het ook. Maar die keuze ligt natuurlijk niet bij de UEFA of Ajax.

11 oktober 2020 om 11:26

Zou gek zijn als voetbal geannuleerd word. Denk dat daar het minsten gevaar vandaan komt. Lekker laten spelen die gasten.

Interessant. Persoonlijk kende ik jongens als De Ligt, Ihatarren, etc. niet voordat zij debuteerden (en zich vestigden als toptalenten). Ik hoorde altijd meer over jongens als Dante Rigo, Ezra Walian, etc. Jongens die toch niet het niveau van het eerste team hebben aangetikt. Hoop met Taylor een nieuw toptalent te zien.

11 oktober 2020 om 11:27

De Ligt was in de jeugd al een opvallende naam hoor. Copa Amsterdam en Future Cup speler van het toernooi, Talent van de Toekomst(beste/meest opvallende speler van de opleiding) jeugdinternational. Allemaal voor zijn debuut in het eerste.

11 oktober 2020 om 11:44

Snap hem wel hoor, in die lichting van De Ligt viel vooral de voorhoede heel erg op met Malen als uitblinker en Kluivert & Nunnely ernaast. Was echt een super trio met Frenkie er op een gegeven moment. De Ligt was sterk en oerdegelijk maar de hype ging naar die gasten. Overigens is de hype er altijd rond Ihatarren al geweest, maar is en was PSV's jeugdafdeling gewoon wat minder goed zichtbaar. Komen daar ook grote jongens aan hoor met Fofana, Tielemans, Huben en nog een paar gasten.

11 oktober 2020 om 12:32

@rannio, supertrio met Frenkie??? Ze hebben nooit samengespeeld. Frenkie sloot bij Jong Ajax pas aan. Malen was op zijn 16e al weg naar Arsenal

11 oktober 2020 om 13:05

Geen idee of dit waar is, maar misschien een van de oranje elftallen? @primetime

11 oktober 2020 om 13:38

@ajax1812, zijn andere lichtingen he. Frenkie is van 1997 terwijl dat trio van 1999 is. Toen Malen en Nunnely in Jong Nederland speelde was Frenkie daar alweer weg.

11 oktober 2020 om 13:40

Ik denk dat De Ligt (met 15 individuele prijzen bij o17 en o19 toernooi, eerste speler in die groep met contract en als eerste doorgeschoven) wel een meer bekende naam was. Maar dat gebeurde pas toen hij op CV kwam. Als LCM scoorde hij een paar prima goaltjes (streep tegen Feyenoord, stift NEC meen ik) maar als CV ging het van u16 naar Jong Ajax in no-time. Bij PSV hebben ze paar toppers momenteel inderdaad. Babadi (2005) zou ik toevoegen aan de door jou genoemde namen. Prachtige middenvelder uit de 2005 groep (speelt o17 bij PSV) terwijl Van Duiven (spits) en Raf vd Riet (linksback, 2006) mij ook kunnen bekoren.

11 oktober 2020 om 16:34

@Primetime, je hebt gelijk idd. Frenkie zat daar niet bij. Supertrio doelde ik op Kluivert-Malen-Nunnely. God wat waren die indrukwekkend. Met in het begin heel erg Nunnely die erboven uit stak. Daarna stal Malen wel echt de show. Maar daar doelde ik dus op, De Ligt speelde toen als CV, maar de hype lag vooral bij de gasten voorin.

11 oktober 2020 om 16:37

@Wolterx, Eens, Babadi is ook een goeie. Qua spitsen komen er nog veel andere leuke talenten aan in de jeugdelftallen in Nederland naast Fofana: Julian Rijkhoff (Ajax) en Mees Rijks (Utrecht)

11 oktober 2020 om 17:42

Ben zelf groot fan van Boerhout van Heerenveen (2005, was al mee op trainingskamp en speelt u18 of u21) maar die kan ook op 10 of de flank eindigen. Persoonlijk zou ik hem spits houden. Krasniqi is ook prima begonnen bij AZ na zijn overstap van Cambuur. Rijkhoff is dit seizoen belachelijk goed gestart. Staat met voorbereiding en oefenwedstrijden al op iets van 25 doelpunten. Als hij nog iets explosiever kan worden gaat die in no-time debuut in profvoetbal maken. Hij is over paar maanden 16 en dan kan het snel gaan.

11 oktober 2020 om 19:02

Klopt! Leuke talenten. Wat denk jij van Pinas? Vind hem net niet en heeft ook de pech dat hij na Brobbey komt.

11 oktober 2020 om 20:40

Totaal geen fan van als spits voor Ajax, gaat gewoon profvoetballer worden en zie hem best in de Eredivisie terecht komen maar zitten betere spitsen rondom hem.

Tot nu toe is Kudus inderdaad een gouden aankoop gebleken. Is fysiek natuurlijk enorm sterk, behendig, snel en heeft een goede techniek en inzicht. In Denemarken speelde hij blijkbaar vaak als nummer 10 of 9, maar ik zie juist een hele goede controlerende/verdedigende middenvelder in hem. Juist doordat hij fysiek best wel sterk is, maar dus ook in zowel verdedigend als aanvallend opzicht z'n mannetje staat. Ik vergelijk hem niet met Frenkie de Jong, maar Kudus kan dan net zo'n type speler zijn als Frenkie toen bij Ajax was. Ook kreeg ik een paar weken geleden een reactie van iemand op een reactie van mij over Kudus en ik weet niet meer in welk topic dat was en wie dat was, maar die vergeleek Kudus juist meer met Moussa Dembã©lã© (die bij o.a. AZ en Tottenham Hotspur heeft gespeeld). En daar kan ik mij ook wel in vinden en Kudus heeft ook wel wat van Dembã©lã©. Dembã©lã© was fysiek ook heel sterk en had ook echt een hele goede techniek, maar bij Dembã©lã© ontbrak het een beetje aan goals. Kudus scoorde dan in Denemarken opzicht wel aardig wat goals, maar Dembã©lã© werd volgens mij vanaf zijn periode bij Fulham als controlerende/verdedigende middenvelder gebruikt en daar was hij echt heel goed door zijn fysiek, maar ook zijn verdedigende kwaliteiten waren heel goed en aanvallend was hij natuurlijk ook van waarde. Zoiets zie ik ook wel bij Kudus en hopelijk houdt Kudus dit niveau vast en ontwikkeld hij zich naar een hele goede speler, want Ajax heeft echt wel een pareltje in handen met hem. Taylor is inderdaad ook een goede speler met veel potentie. Lijkt qua type speler wel een beetje op van de Beek, al speelt Taylor in tegenstelling tot van de Beek volgens mij wel iets meer als controlerende middenvelder waar van de Beek toch meer vooruitgeschoven staat. Zie hem ook wel doorbreken in Ajax 1.

11 oktober 2020 om 11:17

Wat zie jij als de ideale samenstelling van het middenveld? Zelf zie ik het helemaal zitten met Kudus, Martinez, Klaassen. Daarin zie ik zowel defensieve zekerheid als aanvallende mogelijkheden. Dat middenveld heeft in mijn ogen alles; voetbal, diepgang, loopvermogen, duelkracht, scorend vermogen. Dan kan Promes ook weer als aanvaller worden gebruikt.

11 oktober 2020 om 11:34

@De Toekomst, waar komt dat grenzeloze vertrouwen in Martinez toch vandaan? Die jongen heeft de eerste 10 wedstrijden op het middenveld naast Alvarez prima gespeeld. Verder ging hij steeds slechter en slechter spelen. Zowel op CVM als CV was hij gewoon beroerd tegen de winterstop. En van de week tegen Az met afstand de slechtste man op het veld.

11 oktober 2020 om 11:35

Nee, Martinez als schaduwspits

11 oktober 2020 om 11:38

@Bergkamp, gisteren heb ik al op je gereageerd en geen reactie ontvangen voor zover ik weet. Ik wil best met je in discussie, maar dan is het wel lekker als je niet alleen met ongefundeerde teksten over de brug komt en daarna wegblijft. Ik heb gisteren nog de statistieken van beide spelers erbij gepakt en ook daarin kwam Martinez als beste naar voren, dus niet alleen in mijn beleving...

11 oktober 2020 om 12:12

@De Toekomst, die reactie heb ik niet gekregen. Zou je dit toe willen sturen aub?

11 oktober 2020 om 12:26

De Toekomst, mijn ideale middenveld bestaat ook uit Klaassen, Martinez en Kudus. Al zou ik ook graag een middenveld zien met Klaassen, Gravenberch en Kudus. Van Gravenberch ben ik wel gecharmeerd en ik zie echt wel potentie in hem, ondanks dat hij het nog niet altijd laat zien (wat niet gek is vanwege zijn leeftijd en hij nog niet superlang in Ajax 1 zit). Maar ook van Martinez op het middenveld ben ik heel groot fan. Hij doet het gewoon goed op het middenveld en is echt ideaal. Wat Martinez nu heeft, had Vurnon Anita jaren geleden ook bij Ajax. Die werd ook op meerdere posities ingezet (o.a. linksback, rechtsback, het middenveld) en vanaf het moment dat Anita op het middenveld als nummer 6 kwam te spelen begon Ajax ook echt veel beter te voetballen. Anita was toen echt ideaal als verbindingsspeler tussen de verdedigend en de aanval, want Anita schermde de verdediging toen heel goed af waardoor destijds Alderweireld en (vooral) Vertonghen zich konden bemoeien in het aanvalsspel en het opbouwen bij Ajax, terwijl Anita zelf ook goed kon opbouwen. Op het middenveld zorgde Anita ervoor dat spelers als Eriksen, Janssen en Siem de Jong aanvallend hun ding konden doen en daardoor rendeerden ze goed. En Anita was dan niet de grootste en sterkste speler, maar toch won hij echt wel veel duels op het middenveld en hij was echt wel een bijtertje. Hetzelfde heeft Martinez nu ook. Ik zie gewoon een goede middenvelder in hem en hij kan echt wel een vergelijkbare rol vervullen op het middenveld, zoals Anita destijds deed. Het middenveld doet mij dan ook een beetje aan het middenveld denken wat toen bestond uit Eriksen, Anita en de Jong. Kudus dan in de rol van Eriksen (al is Eriksen fysiek wel wat minder en verdedigend ook, maar beide hebben echt een hele goede techniek) die creatief is en hier en daar dan wat doelpunten meepikt, Martinez in de rol van Anita en Klaassen in de rol van Siem de Jong die dan de loper/harde werker op het middenveld is en plusminus 10 tot 15 goals per seizoen maakt. Dat middenveld met Kudus, Martinez en Klaassen heeft dan inderdaad alles.

11 oktober 2020 om 12:28

De Toekomst Kudus, Martinez en Klaassen is inderdaad ons beste middenveld! Deed het vorig jaar ook uitstekend, de spontane anti-Martinez Brigade moet je gewoon negeren! Schandalig hoe hij dit seizoen behandeld is, en ingeruild is voor centrale verdediger Alvarez. Maar ja zoals 9 van de 10 keer, ben ik het weer helemaal met je eens.

11 oktober 2020 om 12:34

@d-bergkamp. Ik heb dat ook heel vaak, dat ik geen melding krijg van reacties op mijn reactie. Soms zie ik het toevallig voorbijkomen dat iemand op mij heeft gereageerd

11 oktober 2020 om 15:05

@De Toekomst. Wie gaat de assists geven in jouw opstelling? Kudus noemt iedereen als creatieve speler maar heeft nog nooit meer dan 2 assists in 1 seizoen gegeven volgensmij. Creëerde in Denemarken minder dan 0,2 kansen per 90', hij is goed in de bal vooruit verplaatsen maar creëert veel te weinig. Martinez is niet creatief al kan hij wel met lange bal iets laten gebeuren. Klaassen is ook niet bepaald een creatieve speler. Hebben we straks een middenveld dat 1 kans per wedstrijd kan creëren. Antony is creatief maar niet op niveau van Ziyech. We gaan dat echt merken dit seizoen. Vorig jaar hadden we Ziyech die met Tadic veruit grootste deel van de kansen creëerde en spelers in stelling kon brengen. Nu hebben Tadic en gokken we op Antony in zijn eerste seizoen. Enige middenvelder bij de club die laatste jaren een goed aantal assists elk jaar haalde was Gravenberch. Kan mij daarom niet voorstellen dat hij eruit gaat. Ten Hag gaf in laatste interviews ook aan dat het zonder hem stroperig is. Vind de selectie te matig, Marc sprak Europees over een tussenjaar maar op dit punt maak ik mij meer druk om de Eredivisie want dit team is minder dan het team van vorig jaar en dat was geen wonderploeg met duidelijke gebreken. Heb er een hard hoofd in.

Taylor is een ontzettend solide speler. Ik zie die leeftijdscategorie al vanaf de O15 regelmatig spelen en heb sinds het begin al het meeste vertrouwen in hem. Het gaat vaak over jongens als Unuvar, Hansen en Brobbey, maar Kenneth is zo vreselijk solide. Hopelijk komt er binnen nu en twee jaar een vaste plek voor hem in het eerste.

Aad de Mos heeft er al zo vaak naast gezeten qua het inschatten van iemands potentie. Hij vond een verdediger in de jeugd van PSV een tijdje terug beter dan De Ligt... Taylor is een speler om in de gaten te houden, maar zo zijn er meer bij Ajax. Kudus zelf, Gravenberch, Ekkelenkamp, Unuvar.. Ook Lang ontwikkelde zich goed. Ajax is een talentenfabriek en Taylor is één van die talenten momenteel. Verder is de concurrentie in het eerste helaas moordend voor de jeugd, want jongens als Promes, Klaassen, Kudus, Alvarez en hopelijk ook weer Martinez hebben ze als dure aankopen voor zich. Ik hoop dat Alvarez snel naar het tweede plan gaat en Promes weer als aanvaller wordt gebruikt, zodat er wat ruimte voor deze talenten komt.

11 oktober 2020 om 11:30

Was Lang nou niet verkocht of heb ik dat verkeerd gelezen? Verder is het vaag dat Ajax jaarlijks weer zo veel talenten kan produceren. Doen ze toch wel echt goed. Ik moet alleen wel zeggen dat ik bij Ekkelenkamp en Gravenberch het nog moet zien. Denk dat hun potentie net onder de subtop van Europa ligt. Denk aan Villareal of een Hoffenheim maar ik laat me graag verassen!

11 oktober 2020 om 11:39

Club Brugge huurt hem met verplichte optie tot koop, dus ja, je kan wel zeggen dat Lang al verkocht is.

Waarom gaat het in elk Aad de Mos draadje over Obispo?

11 oktober 2020 om 11:28

Omdat De Mos wel vaker uitspraken over talenten doet en ernaast zit en de uitspraken toendertijd over Obispo versus De Ligt de meest bekende en lachwekkende is.

11 oktober 2020 om 13:03

Oke fair enough.

11 oktober 2020 om 11:32

Het is een van de voorbeelden waarbij eigenlijk altijd het tegenovergestelde gebeurt van wat Aad voorspelt. Obispo is daar een prachtig voorbeeld van en het meest lachwekkend uiteraard.

Taylor moet nog maar blijken. Heb nog niet die exceptionele kwaliteit gezien die de Mos wel ziet. En datzelfde heb ik met de slak Gravenberch. Wat zie ik niet wat een ander wel in deze speler ziet? Behalve de jonge leeftijd als verzachtende omstandigheid. En dus nog alle kans om beter te worden. Maar wordt hij geen Bazoer 2.0??

11 oktober 2020 om 11:29

@Pinko ik vind het lastig hierop te reageren. Is dit het enige wat je ziet "slak"? Kom op man. En dan ook Bazoer 2.0. Ga alsjeblieft een andere balsport kijken want jij hebt er klaarblijkelijk zeer weinig kijk op, tenminste zo vat ik het op.

11 oktober 2020 om 12:30

Het middenveld van Ajax draait met Gravenberch altijd geweldig. Toch??

11 oktober 2020 om 15:55

Hij is nog jong en onervaren! Gun hem de tijd, alhoewel de volgende alweer staat te trappelen. Maar nee Bazoer 2.0 vat ik totaal niet

11 oktober 2020 om 11:32

Vind Gravenberch qua stijl (nog niet qua niveau) heel veel op Pogba lijken. Goede techniek, kan zo ineens 3 man voorbijstomen, maar heeft ook soms in een keer hele laconieke acties die dan mislukken. En er zit nog teveel wisselvalligheid in. Maar potentie, dat heeft die Gravenberch zeker

11 oktober 2020 om 11:34

Ik zie het ook nog niet in Gravenberch zitten. Hij heeft leuke eigenschappen, maar is nog te vaak slordig en nonchalant. In mijn ideale middenveld staat hij niet en als wisselspeler staat hij bij mij op dezelfde hoogte als de andere jonge middenvelders.

11 oktober 2020 om 12:04

Gravenbergh met Pogba vergelijken. Vergelijk hem dan met Leroy Fer, dat is een betere vergelijking. Half vallend telkens dat balletje meenemen.

11 oktober 2020 om 14:28

Gravenberch gaat gewoon rustig basisplaats behouden. Dat liet Ten Hag bij zijn afwezigheid ook al horen. Zonder hem is het nog voorspelbaarder, trager en makkelijker te bespelen. Was voor komst Klaassen eerste naam op formulier en zie dat niet veranderen. Punt naar achter met Gravenberch op LCM, Klaassen op RCM en Martinez erachter. Alleen moet je bij alles omgooien wanneer Blind niet kan spelen omdat Martinez enige serieuze optie daar is imo. Middenveld met Kudus, Klaassen en Martinez gaat te veel moeite hebben met spelers in stelling brengen. Dan heb je letterlijk alleen Tadic, Antony en Mazraoui in je ploeg met capaciteiten iemand in stelling te brengen. Kudus kan overtalsituaties creëren zoals De Jong dat ook kan maar mist het overzicht en de passing om constant aanval in stelling te brengen (Ja, ik heb de voorassist en assist gezien) vrees ik. Afgelopen 2 seizoen in Denemarken creëerde hij amper schietkansen voor teamgenoten. Als hij dat hier wel kan gaat hij spelen, anders gaat hij niet boven Gravenberch in pikorde komen. We missen simpelweg creativiteit om dat te kunnen verantwoorden.

Toen ik op de titel klikte had ik veracht dat het over Youri Regeer zou gaan. Die is een heel dik jaar jonger dan Taylor en verving Taylor zelfs tijdens het WK met een wissel (ik meen zelfs in de openingswedstrijd). Was daarna een soort noodoplossing op allerlei plekken (Ik vond het zo knap dat zoã¢â‚¬â„¢n jonge gast maar allemaal moeilijke klussen moest oplossen, omdat de vaste krachten het op hun eigen positie niet waar maakten). Speelt nu ook in Jong Ajax en al vind ik hem soms nog foutjes maken, ik denk dat die minstens zo goed is als Kenneth en misschien wel beter. Met die 2 straks op het middenveld heeft Ajax inderdaad goud in handen. Echt van die gasten waar je van op aan kunt. Hebben gewoon nog wat tijd nodig om zich te ontwikkelen.

11 oktober 2020 om 13:09

Klopt, die Regeer vind ik echt een goede speler, elk balcontact is nuttig en functioneel. Mag alleen wat fysiek kweken, maar talent heeft ie zeker.

Taylor is een klasbak! Maar Gravenberch is ook wereldtop in wording, en ik moet zeggen dat Scherpen een hele sterke indruk maakt op mij!

11 oktober 2020 om 12:38

Je kunt met de spelersselectie die Ajax nu heeft een volwaardig elftal opstellen. Al is verdedigend de spoeling wel erg dun. Achterin weinig lengte en een centrum dat niet overtuigd. Maar goed, met Onana, Mazraoui, Schuurs (twijfel), Blind (twijfel vanwege gezondheid, is nog lang niet de oude), Tagliafico, Martinez, Klaassen, Kudus, Antony, Tadic en Neres, moet het (in de Eredivisie) wel kunnen. Al is Neres beter vanaf rechts, hij heeft links ook wel goed ingevuld. En in de winter afscheid nemen van Alvarez, Labyad en Promes. En met dat geld eerst maar eens de defensie aanvullen en de nog steeds ontbrekende nummer 6 positie eens volwaardig invullen. Als Mevr./dhr. Corona dat tenminste toelaat...

11 oktober 2020 om 14:39

Dat team gaat niet genoeg kansen creëren. Dan ga je gewoon doodsaaie potjes krijgen, middenveld mist creativiteit in de passing. Tadic valt vaker tegen als tegenstander zich ingraaft en betwijfel of die aanval creatief genoeg is om elke week verschil te maken. Raakt Antony geblesseerd dan hebben we alleen Tadic in de spits die consistent spelers in stelling kan brengen. Neres, Klaassen en Promes zijn goede spelers wanneer ze bal rondom 16 kunnen ontvangen en zijn prima voor het doel. Kudus kan mannetje meer creëren maar laatste 2 jaar scoorde hij heel matig met creëerde kansen.

11 oktober 2020 om 17:59

Omdat Promes het Ajax niveau niet aan kan. Hij mist Ziyech die de balletjes voor het intikken gaf. Dat was zijn wapen. Ga straks maar Oranje kijken. Op links net zo hopeloos als Babel...

Toch vind ik het met die Antony maar tegenvallen tot nu toe.werkt hele goede acties af met onzichtbare periodes.dan vind ik die andere nieuwe middenvelder van Ajax toch indrukwekkender.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren