Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Man City gaat aankoopsom Angeliño bijna verdubbelen met nieuwe deal’

Laatste update:

De kans is zeer reëel dat Angeliño ook komend seizoen het shirt draagt van RB Leipzig. Kicker meldt namelijk dat de halve finalist in de Champions League met Manchester City praat over verlenging van de huurovereenkomst. Tevens zal een verplichte koopoptie van circa twintig miljoen euro worden bedongen. Angeliño zal bij een definitieve overgang tot medio 2025 vastliggen bij RB Leipzig.

Zijn huidige verbintenis bij Manchester City loopt nog drie seizoenen door. The Citizens maakten in juli 2019 gebruik van de terugkoopoptie in de deal met PSV, dat met de verkoop van de linksback circa twaalf miljoen euro opstreek. Met de naderende deal met RB Leipzig kan Manchester City de Spaanse vleugelverdediger over een jaar voor het dubbele verkopen. Angeliño speelde in het tweede gedeelte van afgelopen seizoen ook al voor die Roten Bullen. Hij maakte met name in het miljardenbal veel indruk met zijn optredens.

Kicker spreekt de verwachting uit dat Manchester City en RB Leipzig nog deze week tot een akkoord komen. De nummer drie in de Bundesliga had de mogelijkheid om Angeliño voor dertig miljoen euro over te nemen, maar de vraagprijs bleek een te groot struikelblok voor de clubleiding. Enige tijd later lijkt het er toch op dat de flankspeler aan de ambitieuze club uit Leipzig blijft verbonden.

Angeliño heeft onder manager Josep Guardiola geen uitzicht op een basisplaats bij Manchester City, waardoor een definitief vertrek uit het Etihad Stadium de beste oplossing lijkt te zijn voor alle partijen. De 23-jarige linksback werd al verschilllende keren verhuurd, onder meer aan NAC Breda. Vanwege zijn goede prestaties aldaar kwam hij in beeld bij PSV, dat hem vorig jaar dus weer verkocht aan Manchester City

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Apart. Voor City is een speler voor 10 mil kopen en voor 20 miljoen verkopen natuurlijk niet heel spannend. Kun je 'm nog beter gewoon houden als back up?

7 september 2020 om 16:10

Ja lijkt me ook, hij zal toch niet minder goed zijn dan Zinchenko..

7 september 2020 om 16:15

Andere kwaliteiten, Imo. Zinchenko kan beter voetballen (en daar houd Pep van)los daarvan; je pikt 'm op bij PSV voor 10 miljoen en dan maak je er nu 10 miljoen winst op, snap dat niet vanuit City's perspectief.

7 september 2020 om 17:01

Beter voetballen valt ook wel mee, Angelino is juist ook voetballend uitstekend. Zinchenko komt wel beter tot uiting als je hem door laat schuiven naar cm wat Pep's backs vaak doen, dus in die zin heb je wel gelijk. Maar op de flank is Angelino denk ik wel sterker in de combinatie en de voorzet (hoog en strak laag). Zwakke punten van beide spelers zijn juist verdedigen waarin ik Angelino uiteindelijk toch beter vind (heeft ook meer snelheid).

7 september 2020 om 17:33

Angelino heeft zelf aangegeven dat hij graag bij ons in Leipzig wilt blijven. Hij heeft bij ons een vaste basisplek en is een gerenommeerde kracht. Ikzelf ben blij dat hij nog een jaar bij ons blijft en uiteindelijk gekocht gaat worden. Volgend seizoen hoop ik dat wij voor een top 3 klassering in de Bundesliga kunnen gaan.

7 september 2020 om 16:56

Angelino was een eigen jeugd speler bij potentie voor de basis. Angelino kwam terug, maar wilde weg vanwege speeltijd. Nu pakt City waarschijnlijk winst op Angelino. Sowieso koopt en verkoopt City veel spelers, waardoor ze hier en daar wat winst pakken. Alle beetjes helpen.

7 september 2020 om 19:21

Wel als je weet dat ze sinds de ovename dik verlies maken op 95 procent van hun transfers en tot Sane de hoogste som die ze ooit voor een speler hadden ontvangen 30 miljoen was

7 september 2020 om 20:34

Verlies maken? Uiteraard, er zijn een aantal namen waar City geen goede beurt heeft gemaakt maar reken jij de verkoop van David Silva ook als verlies maken? Of Aguero over een (paar) jaar? Je maakt alleen verlies op spelers die je koopt, niks of weinig toevoegen voor de betaalde prijs, en vervolgens voor minder verkoopt. Dat ze geen hoge sommen vangen komt ook omdat ze al een aantal jaar geen sterkhouders verkopen.

7 september 2020 om 23:56

Nee hoor. Bravo, Bony, Nolito, Negredo, Navas, Nasri, Hart, Jovetic, Rulli... De lijst is lang. Zou me niet verbazen als Stones en Cancelo zich in de nabije toekomst aan dat lijstje toevoegen. Ake over een jaar of 2-3 eveneens

Angelino kan toch wel beter dan Leipzig of zeg ik nu iets geks. Vreemd dat clubs als Manchester Arsenal ect hem niet willen.

7 september 2020 om 15:33

Ik schat RBLeipzig toch echt hoger in dan Arsenal. En gezien hun prestaties in Europa, en seizoen na seizoen meespelen in de top van Bundesliga, toch ook nog hoger dan ManU

7 september 2020 om 15:46

Onzin. Dit huidige Arsenal is veel sterker dan Leipzig.

7 september 2020 om 15:48

Waar komt die hosanna-stemming rond Arsenal toch vandaan? Omdat ze toevallig een paar goede wedstrijden gespeeld hebben tegen topteams? Ze winnen een FA Cup en opeens zijn ze geweldig, best opvallend en onterecht naar mijn idee.

7 september 2020 om 16:09

Wat een stemmingmakerij over "hosanna". Zowel Arsenal als Manchester United zijn op dit moment een maatje te groot uit de club uit Leizpig. Neem niet weg dat Leipzig in een flow zat in de CL tot dat PSG ze weer op aarde zette.

7 september 2020 om 16:12

Ja je zou toch verwachten dat het bij een club als Arsenal crisis is na een jaar waar je 8ste wordt en wordt uitgeschakeld door godbetert Olympiakos in de Europa league. Maar nee Arteta is opeens een wereldtrainer en het team heeft veel potentie en is beter dan een halve finalist in de champions league...

7 september 2020 om 16:21

Als je het in perspectief zou plaatsen dan is dat misschien ook beter te begrijpen. Je loopt hier dingen te roepen zonder context. Arteta is een half jaar bij Arsenal en moest een enorme puinhoop opruimen bij Arsenal zonder dat hij spelers kon halen. Als je dan in een paar weken tijd van Chelsea, City en Liverpool (2x) wint dan mag er best wat ruimte zijn voor tevredenheid. Als je ziet hoe Arsenal speelde voordat Arteta er was en hoe ze (zonder nieuwe spelers) zijn verbeterd dan is dat gewoon erg knap. Tuurlijk is er nog genoeg ruimte voor verbetering en dat is ook wat elke Arsenal fan je zal vertellen als je hem daar naar vraagt.. in het verleden kreeg Arsenal altijd de kritiek dat ze nooit van topteams winnen maar als ze dat dan wel een keer doen dan mag je daar niet tevreden mee zijn? Arsenal kreeg altijd de kritiek dat ze altijd maar voor de CL plekken speelde maar als Chelsea en United het doen dan is het opeens een topprestatie? Er is altijd wel iets te zaniken. Als je vind dat Leipzig na 1 jaar goed presteren in de CL zo geweldig veel beter is.. op elke positie beter wordt hieronder gezegd. Nou het team van Arsenal na deze transferperiode (want ik verwacht nog wel wat aankopen) zal bijna op iedere positie sterker zijn dan Leipzig.. daar doet 1 goed jaar niks aan af. En als je denkt dat een nieuwe trainer ff in een half jaar alles om kan gooien dan ben je ook ontzettend naïef. Hoe lang heeft Klopp nodig gehad om Liverpool hier naartoe te brengen? 4 of 5 jaar?

7 september 2020 om 16:41

En dan? Het was een slecht seizoen en daar verandert een ietwat sterk einde niets aan. Ja leuk dat je met vaak defensief voetbal wint van topteams, maar daar ben je niets mee als je niet kunt winnen van Bournemouth, Crystal Palace, Sheffield, Burnley, Brighton en Aston Villa. Dat debacle tegen Olympiakos vond trouwens plaats nadat Arteta al 10 wedstrijden aan het bewind stond. Ik snap al dat positivisme gewoon niet echt. Het is natuurlijk knap dat je een FA Cup of een community shield wint, maar dat zijn B-prijzen. Momenteel staat er een relatief matig team met een onervaren trainer na een werkelijk waar rampzalig seizoen.

7 september 2020 om 16:59

Denk dat Leipzig en Arsenal momenteel niet veel verschillen. Arsenal heeft wel meer potentie beter te worden.

7 september 2020 om 17:07

Dat zijn de enige prijzen waar Arsenal dit seizoen om kon spelen na het ontslag van Emery. En onervaren is dus gelijk negatief volgens jou? Volgens mij bewijst Arteta juist het tegendeel. Verlies van Olympiakos was slecht maar dat kan gewoon gebeuren in een Europees toernooi, daar hecht niemand heel veel waarde aan.. jij noemt het een rampzalig seizoen maar Arteta heeft er na het ontslag van Emery gewoon het maximale uitgehaald en eigenlijk begint zijn proces nu echt pas aangezien hij nu spelers kan verkopen en aankopen.. betwijfel überhaupt of je wel naar Arsenal kijkt want volgens mij lijk je niet echt te begrijpen hoe diep Arsenal was gezonken onder Emery.. en matig team valt ook best mee. Arsenal begon gewoon goed te voetballen richting het einde van het seizoen en daar zijn nu Willian, Gabriel en Ceballos (weer) aan toegevoegd.. Auba gaat verlegen en ik zie Partey en/of Aouar nog wel komen. Dan staat er gewoon een uitstekende selectie. Het lijkt ook wel of je het mensen kwalijk neemt dat ze met een positieve blik naar de toekomst kijken.. zullen we dan allemaal maar kei negatief doen zoals jij, daar worden we denk ik allemaal een stuk gelukkiger van maar niet heus..

7 september 2020 om 17:44

Nu natuurlijk mag je positief zijn, daar zijn ook redenen voor. Met Leno, aubameyang, Saka, Tierney en Martinelli zijn er zeker een aantal goede spelers aanwezig. Maar je moet ook realistisch zijn. City, Liverpool, Chelsea, Man U en misschien zelfs Tottenham hebben een betere selectie staan. En Wolves en Leicester zijn zeker niet minder. Dat wordt dus nog een seizoen strijden voor Europees voetbal. Nu als je daar als Arsenal-supporter tegenwoordig al tevreden mee moet zijn dan is het slecht gesteld met de club. En dan de nieuwe aanwinsten. Een verdediger van een van de slechtste teams van Frankrijk, een verdediger van Lille (niet veel bezig gezien kan ik niet beoordelen) en een afdankertje van Chelsea die van de 5 wedstrijden er 1 goed speelt. Een Aouar en/of Party zouden wel echt goede aanwinsten zijn natuurlijk. Maar om nu te stellen dat Arsenal een beter team heeft dan Leipzig is gewoon puur opportunisme, zelfs als je 1-op-1 de spelers afgaat. En trouwens hij had dus ook de EL kunnen winnen. Best opvallend dat je dat dan afdoet alsof het niks is. Eruitvliegen tegen een team met een fractie van je budget. Ja dat is gewoon rampzalig, zeker de manier waarop.

7 september 2020 om 18:00

Als je Willian een afdankertje noemt van Chelsea dan is het wel duidelijk dat je geen PL kijkt. Was vorig jaar een van hun beste spelers en misschien zelfs wel de beste. Daarnaast wilde ze hem ook houden maar niet met een 3-jarig contract. Saliba staat te boek als een van de grootste talenten van Frankrijk.. gaan we nu spelers beoordelen op club? Dan zou van Dijk er dus ook helemaal niks van kunnen want hij speelde bij Southampton. Ziyech zal er ook wel niks van kunnen want hij ging van een van de slechtste ploegen van Nederland naar Ajax.. dat is natuurlijk een redenatie die totaal nergens op slaat. En niemand zegt dat Arsenal fans tevreden zijn met dit seizoen maar ze zien wel een stijgende lijn en dat is iets om op voort te bouwen..

7 september 2020 om 18:06

Met dat laatste ben ik het zeker eens. Maar veel supporters of gewoon mensen doen het wel iets beter voor dan het is. Want daar ging de oorspronkelijke post over, Arsenal “veel beter” dan Leipzig noemen is ferm overdreven. Daarnaast zal Saliba wel een groot talent zijn, maar dat is ook niet de man die Arsenal zal dragen en we zullen maar concluderen dat we het niet over Willian eens zijn.

7 september 2020 om 18:19

Weet je wat mij vooral stoort. Dat Arsenal 20 jaar achter elkaar in de top 4 van de beste competitie van Sngeland speelt en daar altijd kritiek op heeft gekregen. Maar Leipzig speelt 2 jaar in de top 4 van de Bundesliga (een zwakkere competitie) maar zij moeten daar wel voor geprezen worden? Dat raakt natuurlijk kant noch wal. Laat Leipzig eerst een paar jaar goed spelen.. toen Arsenal altijd kritiek kreeg, wonnen ze nog steeds vrij gemakkelijk van ploegen als Dortmund en PSG.. dat zie ik Leipzig momenteel ook niet doen. Waar de ene ploeg kritiek krijgt, wordt de ander geprezen..

7 september 2020 om 18:44

Ja dat kan ik zeker snappen want als je rekening houdt met de financiële situatie na de bouw van het stadion en dan de financiële explosie van teams als Chelsea, City, Man U en Liverpool waren dat gewoon heel knappe prestaties. Qua club is Arsenal natuurlijk groter, maar qua team vind ik (momenteel) persoonlijk van niet.

7 september 2020 om 18:47

Daar kan ik ook wel inkomen. Vind het verschil alleen niet heel groot. Individueel vind ik de meeste spelers van Arsenal zelfs beter..

7 september 2020 om 19:08

@tilburger: De BL een zwakkere competitie ? Op zijn minst gelijk aan de PL (en dat baseer ik niet op de laatste CL editie), want clubs als Dortmund, Leverkusen, Bmg, Leipzig en natuurlijk Bayern zijn zeker niet de mindere aan de top 5 van de Pl.de reden dat Arsenal kritiek heeft gekregen zit hem vooral daarin dat men de status van titelkandidaat de afgelopen 20 jaar slechts 2 keer waar heeft kunnen maken, en dat is ook al weer 16 jaar geleden voor het laatst. M.a.w. is Arsenal een net-niet topclub

7 september 2020 om 19:35

Als jij Willian misschien de beste Chelsea speler van vorig seizoen noemt heb jij duidelijk niet de Premier League gekeken.

7 september 2020 om 19:50

Ja de Bundesliga is even sterk als de PL. Het zal allemaal wel. En @MikeUtrrcht, 9 goals en 7 assists in de PL en veel Chelsea fans vonden hem gewoon de beste speler van afgelopen seizoen.. ook Lampard heeft dit trouwens een paar keer gezegd.. zat ook bij de laatste 5 voor player of the season..

7 september 2020 om 16:20

Nou er is wel wat meer nodig dan een succesvol jaar in de CL en 3 jaar Bundesliga lijkt me... op het oog wordt er goed beleid gevoerd, en ze zijn zeker op de goede weg, maar om ze nu al een topteam te noemen gaat m.i. wat ver. En individueel betere spelers ben ik het ook niet volledig mee eens, het zijn vooral talentvolle spelers in een goed en gedisciplineerd team, wat bij Arsenal ontbreekt.

7 september 2020 om 15:34

Vind je Arsenal en united echt veel beter dan Leipzig? Ik niet namelijk. Daarnaast ligt het spel bij Leipzig hem natuurlijk veel meer dan in de pl.

7 september 2020 om 15:43

Leipzig klinkt als naam misschien niet zo als United en Arsenal, maar gezien de laatste 2 seizoenen schat ik ze echt niet lager in. Doet het enorm goed en kunnen zich gewoon meten met bv Dortmund.

7 september 2020 om 15:44

Ja lijkt mij ook, vond hem bij psv al fantastisch

7 september 2020 om 15:45

Ik vind de nummer 3 van de BuLi een hogere trede dan met alle respect Arsenal. Misschien schat ik ze ook nog hoger in dan ManU

7 september 2020 om 15:49

Ja heel gek dat man utd zich niet meldt voor de back van man city... die sws niet beter dan shaw is

7 september 2020 om 15:59

Ken je Tierney?

7 september 2020 om 16:11

Arsenal heeft al een betere linksback genaamd tierney😉

7 september 2020 om 16:49

Arsenal heeft al een goede Lb; Tierney.

Angelino was een beetje de verdedigende Dszudszak. Wat een trap heeft die man. Ontzettend veel potentie en dat bewees hij ook in de CL met PSV én Leipzig. Misschien wel de beste linksback die ik in de afgelopen 15 jaar heb gezien samen met Tagliafico, al schat ik de potentie van Angelino hoger in. Maar dat is een discussie die ik eigenlijk niet mag aanwakkeren.

7 september 2020 om 15:36

Jij kijkt geen buitenlands voetbal?

7 september 2020 om 15:44

Dacht hetzelfde toen ik de reactie las. Angelino was bar slecht bij City. Zegt ook wel wat over het niveau van de Premier League vergeleken met de Eredivisie natuurlijk.

8 september 2020 om 09:21

Ik heb hem bij City ook gezien waar hij tegenviel, maar als ik hem dan bij Leipzig zie... ik wil hem absoluut niet vergelijken met klasse spelers als De Bruyne en Salah, maar die waren ook niet zo ver bij Chelsea. Al vond ik De Bruyne nog redelijk spelen daar en bij Werder formidabel. Tot nu toe doet Angelino het alles behalve slecht bij Leipzig en laat hij zijn geweldige pass ook in de CL zien. Ben benieuwd hoever hij het gaat schoppen, maar zie hem echt wel minimaal een Sevilla bereiken.

7 september 2020 om 16:42

Angelino vergelijken met Tagliafico? Ik vind Nico toch meer gewicht hebben, aanvallend constant en verdedigend staat hij toch wel zijn mannetje. Ik vond Willems in zijn beste dagen ook niet misselijk als linksback, de aantal assisten die Willems heeft gegeven, heeft een Angelino nooit kunnen overtreffen bij Psv. Dat Angelino wellicht op dit moment beter is dan een Willems snappen we allemaal wel..

7 september 2020 om 17:34

Hoezo zou hij die twee niet kunnen vergelijken, beiden linksbacks in de top van de eredivisie. Die twee deden niet veel voor elkaar onder aan het eind van dat jaar, want Angeliño ontwikkelde zich op alle vlakken uitstekend bij Psv. En ja inderdaad, als Willems niet veelvuldig geblesseerd was geraakt, hadden we nu geen probleem op de linksback positie in het NL-elftal gehad. Die had een uitstekende voorzet, was snel, sterk, moest verdedigend nog wel een en ander leren maar was ook nog erg jong. Zonde van zn carrière eigenlijk...

7 september 2020 om 17:31

Wel grappig dat je hem met Dszudszak vergelijkt, ik kan die vergelijking ergens wel snappen. Beiden trappen namelijk op dezelfde manier. Zou graag iemand als Dszudszak weer terug op de vleugel willen zien in Eindhoven, wat een voetballer was dat. Gouden linkerbeen, kiezelhard schot en scoorde vrijwel altijd in grote wedstrijden.

7 september 2020 om 23:36

@rubentje, ja die tijden van Dzudszak mis ik ook. Heerlijke speler. Voor heel even heb ik gedacht dat Lestienne die rol op zich zou kunnen nemen. Helaas had hij veel pech met zijn thuis situatie. Wie weet tovert de Jong wel zo'n pareltje uit zijn broekzak

7 september 2020 om 17:39

Ik moet persoonlijk zeggen dat ik niet weet of Angelino nog veel beter gaat worden. Hij is inderdaad nog jong, maar juist de krachten in zijn spel zijn niet echt dingen die beter kunnen. Zijn loopvermogen is al top, sneller zal ie niet worden en ik zie ook niet veel mogelijkheden zijn voorzetten te verbeteren, aangezien hij al een hele mooie traptechniek heeft. Hij zou zich misschien fysiek kunnen verbeteren, maar dat gaat waarschijnlijk ten koste van zijn huidige kracht en zou hij om moeten turnen naar een meer defensieve linksback, want op verdedigend gebied is er nog wel mogelijkheid veel te winnen. Maarja, ik kan er volledig naast zitten, maar soms zie je voetballers, die ondanks een jonge leeftijd de kracht van hun spel niet meer kunnen verbeteren en ik gok dat Angelino dat ook heeft.

Ik snap niet dat Guardiola regelmatig Zinchenko op linksback zet en niet Angelino die in mijn ogen veel beter is.

7 september 2020 om 15:43

Omdat hij bij City echt als back moet spelen en hij verdedigend helemaal niet bijzonder is. Bij Leipzig kan hij lekker de hele tijd over de flank heen gaan.

7 september 2020 om 15:55

Inderdaad, ik snap ook niet waarom Angelino niet de voorkeur heeft boven Zinchenko, die ik helemaal niet zo bijzonder vindt en veel te kort komt voor City.

7 september 2020 om 15:58

Het voetballende denk ik. Zinchenko kan naar het middenveld schuiven waardoor daar een overtal gecreëerd wordt. Een beetje zoals Guardiola ook een tijdje deed met Delph. En dat kan Angelino een stuk minder goed natuurlijk.

7 september 2020 om 16:08

Dat neemt niet weg dat Zinchenko tekort komt voor City net als Delph toen. En Angelino is heel jong en nu al erg goed en het kan alleen maar beter worden met hem. En je ziet gewoon hoeveel potentie hij heeft en is veredigend ook sterker geworden bij Leipzig.

7 september 2020 om 16:09

Maar is hij beter dan Mendy? Want anders zou Guardiola hem wel gebruiken lijkt me.

7 september 2020 om 16:16

Nee op het moment niet, maar vindt Angelino niet veel onderdoen voor Mendy en ook heeft de Fransman veel te maken met blessures en is ook nog eens een stuk ouder. En bij Angelino zie je gewoon potentie. Het kan alleen maar beter worden met hem.

7 september 2020 om 17:01

Zinchenko past beter in het spelletje dan wat Angelino tot zover liet zien bij City. Angelino had wel snelheid en felheid. Dat heeft Zinchenko beiden niet.

Toch jammer dat City dit zo kan doen. PSV had hier natuurlijk een geweldige speler aan, en City heeft hem puur voor de handel terug gekocht. Wordt ook eens tijd dat spelers maar een maximaal aantal spelers onder contract kunnen hebben staan. City en Chelsea (voorheen) kopen vaak spelers die nooit enig zicht hebben op het eerste elftal, en puur in de hoop deze spelers toch met winst te verkopen (na succesvolle verhuurperiodes).

7 september 2020 om 17:02

Hij kreeg zijn kansen ook wel hoor. Maar hij wilt basis spelen. Bij City speelde hij daar niet goed genoeg voor.

Zou mooi zijn als Angeliño gewoon bij Leipzig blijft. Dat is ook gewoon het beste voor zijn ontwikkeling en hij past perfect in het spel dat Leipzig speelt. En daarbij zal Angeliño uiteindelijk ook een van de spelers worden, die Leipzig dan over een paar jaar voor veel geld doorverkoopt. Ik heb het al zo vaak aangegeven, maar de Red Bull-clubs (dan bedoel ik Leipzig & Salzburg) vind ik echt gewoon leuk om naar te kijken en ik verdiep mij ook altijd erg in hun teams, spelers, tactieken, beleid, etc. en met dit elftal moet Leipzig echt wel weer een mooi seizoen neer kunnen zetten met hopelijk 'n hoofdprijs (nee, ik schrijf nergens de landstitel). En ik weet dat Nagelsmann best wel wisselt qua tactiek en formatie en die eigenlijk vooral op z'n tegenstander afstemt, maar waarschijnlijk zal het meestentijds zoiets worden (zie opstelling). Ik weet dat Olmo een nummer 10 is, maar ik heb hier een 3-5-2 formatie geplaats maar in praktijk is het dan een soort systeem waar Hwang dan de diepe spits is en Olmo en Sabitzer in een soort vrije rol achter Hwang staan en dan Mukiele en Angeliño die op de backposities de gehele flank bestrijken, dus eigenlijk is het een soort 3-4-2-1 formatie.

Gulácsi
Klostermann
Upamecano
Konaté
Mukiele
Haidara
Kampl
Angeliño
Sabitzer
Hwang
Olmo

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren