Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Liverpool afgetroefd door competitiegenoot in strijd om Werner’

Laatste update:

Timo Werner werd in de afgelopen maanden genoemd bij een aantal clubs en BILD meent te weten waar de aanvaller van RB Leipzig zijn loopbaan voort gaat zetten. De Duitse boulevardkrant pakt donderdagavond uit met het nieuws dat Chelsea dicht bij de komst van de international van die Mannschaft is.

De 24-jarige Werner heeft een afkoopclausule van zestig miljoen euro in zijn contract staan en dat bedrag lijkt geen onoverkomelijk obstakel te vormen voor the Blues, die zich eerder voor veertig miljoen al verzekerden van de komst van Hakim Ziyech. Werner heeft volgens de berichtgeving een vijfjarig contract voorgeschoteld gekregen, tegen een jaarsalaris van ruim tien miljoen.

Timo Werner geeft vervolg aan geweldig seizoen

Chelsea troeft, als het erin slaagt om Werner binnen te halen, onder meer competitiegenoot Liverpool af te troeven. The Reds werden in de afgelopen tijd genoemd als meest nadrukkelijke gegadigde en manager Jürgen Klopp sprak ook telefonisch met zijn landgenoot. De aanstaand kampioen van Engeland was met het oog op de financiële gevolgen van de coronacrisis echter niet bereid om aan Werners volledige clausule te voldoen en wilde daarom met Leipzig om de tafel om te onderhandelen.

Die Roten Bullen bleven op hun beurt vasthouden aan het vooraf afgesproken bedrag, waardoor Chelsea nu toe kan slaan. Voor Werner lijkt er zodoende een einde te komen aan een dienstverband van vier jaar bij Leipzig, dat hem in de zomer van 2016 voor veertien miljoen oppikte bij VfB Stuttgart. De 29-voudig international van Duitsland speelde sindsdien 154 wedstrijden voor de club, waarin hij goed was voor 92 doelpunten.

Lijkt Chelsea jou een goede club voor Timo Werner?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Pohh schitterende aankoop hoor voor Chelsea. Kan een fan mij de sterkste 11 voor volgend seizoen geven? Is daar plaats voor Ziyech, Pulisic en Hudson-Odoi?

4 juni 2020 om 18:47

Sowieso niet al die 3 denk ik, vind Mount ook erg goed. Pulisic en Odoi zijn ook nog niet heel erg effectief.

4 juni 2020 om 18:49

Indien er geen aanvallende versterking meer bijkomt, lijkt dit me het sterkst mogelijke elftal. Toch denk ik dat Lampard Ziyech eerder als een rechtsbuiten ziet en dat vooral Mount op de 10 zal blijven spelen. Stiekem hoop ik nog op de komst van Sancho, zou van dit team weer écht topteam kunnen maken. Maar met de komst van Werner lijkt me dit te optimistisch.

Kepa
James
Rüdiger
Zouma/Tomori
Chillwell
Kanté
Kovacic
Hudson-Odoi
Ziyech
Pulisic
Werner
4 juni 2020 om 18:52

Heb ik de komst van Chillwell gemist of is dat een bijna-zeker zijnde transfer? Dan zullen CHO en Pulisic elkaar wel gaan afwisselen. Verwacht voor Ziyech dan een vaste plek op de rechterflank en Mount inderdaad centraal. Leuk team om te volgen ook, verwacht je overigens dat Kepa blijft? Bedankt voor je bericht.

4 juni 2020 om 18:58

Chilwell zie ik eigenlijk niet gebeuren. Leicester hoeft niet te verkopen (wellicht iets anders nu door corona) en heeft door de Engelse nationaliteit van Chilwell een goede onderhandelingspositie om onwijs veel te vragen. Geruchten gaan tussen 50 en 80 miljoen. Telles en Tagliafico zijn de helft van dat en zijn beiden prima alternatieven. Als deze deal van Werner doorgaat zal Chelsea denk ik Chilwell laten varen. Zo zou overigens mijn favoriete team eruit zien: Kepa, Reece-James, Rudiger, Zouma/azpilicueta, Tagliafico/telles, Kante, Kovacic, Ziyech, Hudson-Odoi, Werner, Pulisic. In potentie een heel erg sterk team. Bovendien met Mount, Loftus-Cheek, Abraham, Tomori, Gilmour en Alosno een erg goede bank. Met nog een buitenspeler (Hudson-Odoi en Pulisic zijn erg blessuregevoelig) kan Chelsea echt hoge ogen gooien.

4 juni 2020 om 18:59

Nee, de transfer van Chilwell is nog niet bijna-zeker. Wat wel zeker is, is dat er een nieuwe linksachter komt, maar er was te weinig plaats voor 3 namen (dit zal waarschijnlijk Chillwell, Tagliafico of Telles worden). Maar aangezien Lampard zo'n grote bewonderaar is van Chillwell en van Engelse spelers in het algemeen, verwacht ik eigenlijk wel Chilwell. Zie persoonlijk liever een andere speler komen want vind hem z'n prijs niet waard. Persoonlijk zie ik Kepa wel nog een seizoen blijven. Is zeker niet het meest betrouwbare sluitstuk, maar aangezien Chelsea meer wordt gerund als een bedrijf dan als een club denk ik niet dat Marina na 2 seizoenen al 40mil verlies wil lijden.

4 juni 2020 om 19:18

Lijkt me inderdaad ook zeer goed mogelijk. Heb ook wel het gevoel dat Lampard graag met 3 centrale middenvelders speelt en de controle houdt. Persoonlijk zou ik Jorginho niet meer opstellen, zeer goede speler maar past niet in het spel van Chelsea. Zou er niet rouwig om zijn om hem te verkopen bij een goed bod. Met Kanté, Kovacic, Loftus-Cheek, Barkley en Gilmour zijn er genoeg spelers op zijn positie.

4 juni 2020 om 20:39

Chelsea krijgt zo wel een prima team hoor. Dit zijn ook echt spelers die perfect zijn voor Ziyech om hem te laten floreren in zijn positie. Snelle behendige spelers voorin die hij weg kan sturen. Als dit officieel wordt dan is het zeker een prima aankoop. Werner en Abraham kunnen dan met elkaar concurreren en Giroud als back up. Ziyech als spelmaker rondom een Werner, Pulisic, Odoi en wie weet een Sancho. En dan een verbinder met Kova of Jorginho en de beast Kante.

4 juni 2020 om 20:45

Acht de kans niet zo groot dat Chelsea even 115 miljoen bij Dortmund neerlegt. Zie Sancho of blijven of naar Man U gaan

4 juni 2020 om 21:50

Denk niet dat Lampard verder gaat met Kepa.
Te weinig aanwezig op hoge ballen is zijn grootste gebrek. Wie wel komt is gissen tot nu toe.

4 juni 2020 om 22:29

@gloryunited Ik denk dat je dat gewoon stiekem hoopt

4 juni 2020 om 20:21

Het zal liggen aan de type wedstrijd die we spelen. Lampard heeft afgelopen jaar en zijn eerste jaar bij Derby afgewisseld tussen een 4-3-3 en een 4-2-3-1. Buiten natuurlijk vorm is het ook lastig te voorspellen hoe Loftus Cheek terug komt, als hij terug komt zoals hij het seizoen voor zijn blessure speelt is hij een van de beste spelers van Chelsea, zo niet zie ik Lampard's sterkste formatie eerder een 4-2-3-1 met Pulisic of Hudson op rechtsvoor en Ziyech op 10. Er zal zeker nog een linksback komen, op die positie worden Chillwell, Tagliafico en Telles genoemd.

Kepa
Reece James
Rudiger
Zouma/Tomori
Telles/Chilw
Kante
Kovacic
Loftus Cheek
Ziyech
Abraham
Werner

Poehhh, heerlijke aankoop. Chelsea staat/stond redelijk bekend als spitsenkerkhof. Maar met Lampard als coach is dat verleden tijd denk ik. Kan nu al niet wachten op de combinatie Ziyech-Werner.

4 juni 2020 om 21:56

Ze waren vooral een spitsenkerkhof omdat er nooit echt goede spitsen waren. Torres was over de top, Lukaku was niet goed genoeg en verder waren er niet echt spitsen die het elders wel goed deden. Als een goede spits de kans krijgt kun je gewoon slagen bij Chelsea. Dat heeft Abraham dit jaar laten zien en Costa een paar seizoenen geleden nog.

4 juni 2020 om 22:42

Meen je dat? Nou dan vergeet je er toch echt een behoorlijk aantal. Torres was bovendien wel degelijk een wereldklasse spits op dat moment. Daarnaast hebben ze nog spitsen als Crespo, Shevchenko, Falcao, Morata, Higuain gehad.. die waren op moment van transfer toch echt wel bewezen spitsen, en allen lieten veel te weinig zien in Chelsea shirt.

4 juni 2020 om 23:20

Torres kwam van een hele zware knieblessure zelfs Jamie Carragher was stom verbaasd dat we zoveel voor Torres hadden neergelegd. Falcao ook een zware blessure die het jaar ervoor ook niet echt potten wist te breken bij United, Morata is nooit een topspits geweest veel te veel voor betaald, Sheva heeft het inderdaad jammer genoeg niet waar gemaakt. Higuain en Crespo hebben het trouwens niet verkeerd gedaan vind ik zelf, niet heel goed maar zeker niet slecht.

5 juni 2020 om 07:13

Sjevtsenko was nog maar 30 maar die overstap van AC heeft hij niet goed verteerd, jammergenoeg, want ik was echt fan van hem. Crespo heeft er ook niet geaard, net zoals Falcao. Torres was over zijn top. Drogba was een monument, dat ze iets te vroeg hebben weggedaan en dan toen hij over zijn top was nog hebben terug gehaald.
Morata was een super sub bij real, toen hij nog jong was. Dat is een gok, die ook verkeerd is uitgedraaid. Higuain had een top periode achter de rug in Italië, maar bij Real was hij ook meestal invaller, daar had ik op voorhand mijn twijfels al bij.
Costa is voor mij de topspits. Wel te veel kaarten en daardoor schorsingen, en ook toch wel veel geblesseerd. Maar ondanks dat zo belangrijk.
Kortom, iedereen die zegt dat Chelsea een spitsenkerkof is, ze hebben gelijk. Maar dat ligt grotendeels aan het bestuur die gewoon te veel naamgericht hebben aangekocht.

Nou nou, Chelsea bouwt zo aan een mooi elftal. Ziyech achter Werner, die steekt m met gemak 8 keer per wedstrijd weg.

4 juni 2020 om 18:51

Op papier, maar het moet nog blijken hoe dat in de praktijk gaat. Ik ben in ieder geval heel benieuwd hoe Ziyech het gaat doen in de Premier League.

4 juni 2020 om 19:05

Ziyech kan met zijn pracht pass natuurlijk wel heel goed in spelen op de snelheid van Werner. In theorie een dodelijk duo.

4 juni 2020 om 23:05

Precies, ook de bewegelijkheid, ik vind dat Werner echt heel volwassen is geworden. Hij neemt veel deel mee aan het spel en loopt ook andere ruimtes in om mee te spelen of ruimte te maken voor de andere spelers om hem heen. Misschien dat dat ook komt door Nagelsmann, maar ik vind t vrij indrukwekkend. Toch zal hij het niet zo krijgen als in de Bundesliga, daar krijgen die gozers voorin soms zo veel ruimte.

Zou perfect bij Chelsea passen. Zie hem zo minimaal 20 goals per seizoen maken.

Ik denk ook niet dat Liverpool 'm echt nodig heeft. Werner is natuurlijk een uitstekende speler, maar hij is toch meer een speler die het van snelheid en ruimte moet hebben. Firmino is bij Liverpool juist nuttig omdat hij in die kleine ruimte kan spelen en zich terug kan laten zakken, terwijl Werner een speler is die de ruimte achter de verdediging opzoekt. Salah en Mane gaat hij er sowieso niet uitspelen op dit moment. Omdat Liverpool al een geweldige aanval heeft, komt hij denk ik ook beter tot z'n recht bij Chelsea (of een andere club die wel basisspelers in de aanval zoekt).

4 juni 2020 om 19:14

Maar die moet je er dan wel uitspelen. Ik zie niet gebeuren dat Werner Salah of Mane eruit speelt en hij zal vast niet als back-up van een van die twee willen fungeren. Ik had het er niet over dat hij niet zou kunnen renderen bij Liverpool, maar dat die plekken al bezet zijn door uitstekende spelers. Chelsea is juist weer een beetje aan het bouwen en zoeken dus nog naar basiskrachten voorin.

4 juni 2020 om 19:50

Werner is uberhaupt geen buitenspeler en Firmino gaat hij er never nooit uitspelen. Ik heb dit al vaker gezegd, Liverpool heeft Werner niet nodig en ik vraag me oprecht af of er concrete interesse in hem is geweest. Zou het persoonlijk jammer vinden voor de ontwikkeling van Tammy mocht Chelsea besluiten om voor Werner te gaan.

4 juni 2020 om 20:35

Alleen beschikt Mané wel over iets meer techniek dan Werner. Laat staan Salah, Firmino en Origi. Werner is onwijs snel, heeft goede looplijnen en diepte. Maar dan moet hij in de diepte bereikt worden met zijn snelheid. Dat is heel anders voetballen dan wat Liverpool nu doet met Firmino. Die inzakt en de bal kan halen. Die in de kleine ruimte echt véél beter is dan Werner.

Dit zou na alle geruchten met Liverpool toch wel erg verassend zijn. Werner is echt een topspits en ook voor dit bedrag, maar ik heb wel een beetje een naar onderbuikgevoel dat dit een ongelukkig huwelijk kan worden. Werner benut je optimaal in een team dat veel op de omschakeling speelt en dat doet Chelsea niet echt. Echter leg je er niet zo maar bijna 100 Bundesliga goals in voor je 25e als je geen topschutter bent. Ben wel benieuwd of hij Abraham ook gelijk van de eerste-spitspositie afslaat.

4 juni 2020 om 20:04

Dat we niet op de omschakeling spelen klopt, maar we spelen wel zeer direct en gebruiken daarbij veel de vleugels. Ik denk dat Lamps hem ook niet haalt als 9 maar als linksvoor, de plek waar hij nu ook voornamelijk speelt bij Leipzig. Als je bedenkt hoe vaak Ziyech Promes kon vinden aan die linkerkant.. Ben hier heel blij mee, denk dat hij zowel als linksvoor en schaduwspits iets toevoegt wat Chelsea heeft gemist dit seizoen. Denk ook even terug aan het aantal kansen dat we dit seizoen hebben gemist, dan is dit heel lekker.

4 juni 2020 om 23:22

Ja daar dacht ik ook Werner een beetje als een “inside forward” ala Anelka toentertijd.

Geen verkeerde aankoop, maar had toch liever een meer ervaren speler erbij voorin. Mochten Willan en Pedro allebei vertrekken dat heb je voorin alleen nog Giroud als ervaren speler. Een echte leider mis je voorin. Qua kansen afmaken is Werner dan wel weer een topper, hopelijk kan hij dat ook in de PL laten zien(mocht het allemaal doorgaan).

4 juni 2020 om 19:39

Eerlijk gezegd vind ik 24 juist de ideale leeftijd voor een versterking. Het is wel duidelijk dat onze meeste talenten minstens 2 jaar nog nodig hebben voor we echt weer meedoen om de bovenste plaatsen. Tegen die tijd is hij 26 en zou hij echt moeten gaan vlammen. Ben wel benieuwd tot hoever ons transferbudget reikt deze zomer. We hebben inmiddels al best een aantal spelers verkocht en er zal ook nog een flink aantal verkocht worden deze zomer.

4 juni 2020 om 19:50

Ik had liever een speler die wat ouder is en de jongeren wat kan leren. Met spelers als Werner, Odoi, Pulisic en Abraham heb je geen leider voorin. Iemand als Aubameyang, die kan scoren en de rest kan aansturen zou perfect zijn geweest.

4 juni 2020 om 20:43

Zou natuurlijk de betere fit zijn voor de huidige selectie. Maar als je bedenkt dat we de komende paar jaar toch niet serieus meedoen om het kampioenschap, is Werner de betere optie. Een stuk voordeliger aangezien je er langere tijd mee doorgaat. Komende jaren moeten we toch alleen spelen om spelers te ontwikkelen en zoveel mogelijk CL geld opstrijken voor versterkingen.

4 juni 2020 om 20:56

Ik zie Ziyech dat doen, hij heeft Ajax geleid in o.a groot gedeelte van de aanval, ik denk zelfs dat als het mee zit ze strijden met Liverpool en city om de 1e plek

5 juni 2020 om 00:04

Werner is toch wel ervaren hoor. Speelt al 7 seizoenen als basisspeler in de Bundesliga. Hij is gewoon vroeg gestart, maar dat betekent niet dat hij minder ervaren is dan een 27-jarige speler die (bijvoorbeeld door blessures) vanaf zijn 20e basisspeler was. Bovendien ook een international en Europees al CL en EL gespeeld.

Zo zie je maar dat het coronavirus grote clubs niet zal stoppen om tientallen miljoenen uit te geven op de transfermarkt. Veel mensen gaven toch aan dat het onmogelijk was dat de clubs geld zouden uitgeven. Ga er maar van uit dat de Europese elite als nog lekker gaat shoppen in de zomer.

4 juni 2020 om 19:06

Het varieert natuurlijk sterk van club tot club. Chelsea heeft bijvoorbeeld een jaar geen transfers mogen doen, terwijl Tottenham net een stadion gebouwd heeft. Maar zoals je zegt was het wel te verwachten dat de grote clubs gewoon nog veel gingen uitgeven voor hun topdoelwitten.

4 juni 2020 om 19:40

Chelsea staat er financieel dan ook meer dan prima voor. Afgelopen jaar meer dan 100 miljoen voor Hazard ontvangen en er komt deze zomer nog tussen 55-60 miljoen binnen van de koopoptie op Morata.

Vind het een rare transfer. Vind nou niet dat Chelsea bepaald beter is dan Leipzig. Zag Werner wel naar de absolute top gaan (Bayern, Liverpool, Real).

4 juni 2020 om 19:15

Een Chelsea op volle sterkte is zeker een stap vooruit tov Leipzig. Op bijna elke plek een betere speler.

4 juni 2020 om 20:12

Hahaha wat een grap. Upa, Gulacsi, Klostermann, Sabitzer en Werner zouden daar gewoon spelen. Halstenberg / Angelino misschien ook nog wel en Nkunku.

4 juni 2020 om 20:58

Je moet Leipzig niet onderschatten en met name de Engelse teams niet overschatten. Leipzig heeft een geweldig elftal, waarvan minstens de helft van de basiself een directe versterking zou zijn voor dit Chelsea. En je ziet ook hoe Leipzig Tottenham helemaal van het kastje naar de muur speelt in de Champions League, dat is niet niks. Werner wil graag als hij een stap gaat maken naar het buitenland, dan is de Premier League een geweldige stap. Maar puur op basis van kwaliteit van de selecties vind ik er weinig verschil in zitten, tussen Leipzig en Chelsea.

4 juni 2020 om 23:07

Ik denk dat het Chelsea van komend jaar ook een stap vooruit is hoor, maar we moeten niet alles overschatten. Tottenham had dan wel niet veel van hun beste spelers, maar die zijn echt helemaal kapot gespeeld door Leipzig, net als Bayern die Chelsea echt met de grond gelijk hebben gemaakt dit seizoen.

5 juni 2020 om 09:30

Wat wel vergeten lijkt te worden is dat dit Chelsea in een overgangsfase zit en een flinke pot geld heeft voor versterkingen. Dit seizoen is het team aangevuld met jeugd die nog niet eerder een vol seizoen in de Premier League gevoetbald heeft. Het is niet heel gek dat je dan nat gaat tegen een Bayern Munchen.ook zijn sterspelers als Hazard en Morata (1e spits) verkocht zijn, maar niet vervangen. En daarbovenop nog het transferbudget dat opgepot is van afgelopen 2 transferperiodes waarin we geen aankopen hebben kunnen doen.

4 juni 2020 om 19:21

Chelsea is niet bepaald beter maar heeft potentie om een veel hogere piek te halen dan Leipzig. Als zij nog een goede linksback halen en misschien een centrale verdediger zijn ze titelkandidaat en kunnen ze ook weer verder komen in de CL.

4 juni 2020 om 19:23

Dat is omdat jij Bundesliga clubs groter maakt dan ze werkelijk zijn. Spelers van clubs als Dortmund, Leverkusen, Leipzig gaan maar al te graag naar een Arsenal, Chelsea of United.

4 juni 2020 om 19:28

Gelukkig domineert Bayern de afgelopen jaren de op clubs niet in de cl. Bayern heeft het de afgelopen jaren zwaarder tegen Dortmund en Leipzig. De spelers gaan alleen naar de pl ivm het geld.

4 juni 2020 om 19:33

Ja ja dat is wat de Bundesliga fans zichzelf wijs maken. De spelers weten zelf ook heel goed dat voor clubs die ik noemde geen eer valt te behalen. De komende jaren zullen geen van allen een rol spelen in Duitsland, wat ze ook doen de kampioen voor de komende jaren kan nu al ingevuld worden.

4 juni 2020 om 20:00

Maar dat betekent in jouw ogen dat zij beter zijn dan Dortmund, Leverkusen en Leipzig???? Bayern heeft dit afgelopen jaar WEER gehakt gemaakt met alle pl ploegen. In de breedte is de PL sterker maar in de top zijn ze even sterk. En de Bundesliga doet dit zonder speeltjes van sjeiks, olie magnaten of anders. Besef wel je support een speeltje van een ander.

4 juni 2020 om 20:02

Als je het speeltje van de vrouw support, dan heb ik daar nog begrip voor.

4 juni 2020 om 20:10

In een discussie over transfers van Bundesliga naar PL, komt hij opeens met "Bayern wint van PL clubs en PL clubs zijn speeltjes." Zeg gewoon argumenten hebt en dan kunnen we allebei verder.

4 juni 2020 om 20:13

Jij zegt dat Chelsea een hele stap hogerop is dan Leipzig. Daarin verschillen wij buiten het maandsalaris over.

4 juni 2020 om 20:15

Citeer even in welke reactie ik dat heb gezegd.

4 juni 2020 om 20:18

De spelers die daarheen gaan, gaan alleen voor het geld. Alleen Manchester city en nu Liverpool spelen attractief voetbal. De rest doet mee. En volgend jaar kan dat weer anders zijn, als er weer een sjeik opstaat. Ben jij dan weer voor een ander? Real, Barca Juventus Bayern etc hebben dit de afgelopen jaren met visie opgebouwd.

4 juni 2020 om 20:23

Of ze nou voor het geld gaan of voor de lol maakt vrij weinig uit. De laatste jaren blijkt wel dat spelers van de Duitse subtop liever naar de Engelse subtop gaan dan blijven bij hun clubs. De Duitse subtop is voor spelers niet zo aantrekkelijk als wordt beweerd door de fans.

4 juni 2020 om 20:28

Geld meer niet. Aantrekkelijk voetbal komt niet voor bij Chelsea, alleen bij Liverpool en city. Maar we gaan zien hoe aantrekkelijk jullie zijn, als de cl verder gaat. De simpele 0-3 bij jullie kunnen wij jammergenoeg niet in de Allianz arena afmaken. Dan wordt het weer het weer Bayern tegen het zo aantrekkelijke Chelsea van jou. Bidden voor geen afstraffing. Ik ben banger voor Leverkusen zaterdag, wat wel aantrekkelijk voetbal speelt.

4 juni 2020 om 20:35

“Aantrekkelijk voetbal komt niet voor bij Chelsea”, volgens mij is net iedereen vol lof over Lampard dat hij Chelsea heel leuk voetbal laat spelen. Als hij net zoals Klopp bij Liverpool de tijd krijgt kan er iets heel moois ontstaan. Voor de rest ga ik het niet eens hebben over je belachelijke uitspraken. Ok vooruit, 1 dan nog, Juventus speelt totaal niet attractief en Barcelona is dit seizoen ook waardeloos.

4 juni 2020 om 20:35

"Aantrekkelijke Chelsea van jou"... waar zeg ik dat Chelsea aantrekkelijk voetbal speelt? Probeer wat minder uit je zere tenen te reageren en wat meer naar je leeftijd.

4 juni 2020 om 20:39

Ik ben aan de naam te zien inderdaad een fan van Duitse ploeg maar ben ook fan van Liverpool , maar je kan momenteel toch niet ontkennen dat momenteel een stap van Leipzig naar Chelsea buiten salaris minder te begrijpen is?

4 juni 2020 om 20:39

Ik ben aan de naam te zien inderdaad een fan van Duitse ploeg maar ben ook fan van Liverpool , maar je kan momenteel toch niet ontkennen dat momenteel een stap van Leipzig naar Chelsea buiten salaris momenteel minder te begrijpen is?

4 juni 2020 om 20:40

Aantrekkelijker is. Maar lezen wat jij geschreven hebt kun jij dus ook niet? Maar dat is geen probleem, snap het wel.

4 juni 2020 om 20:50

Grappig hoe mensen het voetbal van mourinho in 2004/2005, 15jaar later nogsteeds bij halen. Terwijl er onder ancelloti mooi gevoetbalt werd eerste jaar van conte mooi gevoetbalt werd onder sarri werd het zelfs tikki takka nu onder lampard mooi voetbal, maar laten ae chelsea vooral belachelijk maken om het geld wat ze uitgeven om spelers te kopen (waar nu zelfs barcelona de koning in is geworden in geld smijten en laat die andere clubs nog maar achterwegen)

4 juni 2020 om 21:11

Hoe Leipzig met Spurs speelde dat kunnen in Engeland alleen clubs als City en Liverpool.

4 juni 2020 om 21:14

Lol Leipzig een beetje hoger inschatten dan Chelsea. Vind het ook maar vreemd. Leipzig is net leuk bezig en dit jaar ja aardig sterk maar laat ze dat maar eerst even structureel doen. Monaco was met Mbappe toen ook aardig maar dan gaan we toch ook niet meteen roepen dat ze meteen beter zijn dan wat topclubs die dat jaar wat minder waren. Chelsea klimt zo weer op en dan is het afvragen of Leipzig niet wordt leeg gekocht. En dan nog, waarom zou Werner anders niet bij Leipzig blijven? Kom op hoor, en dan zie ik hier nog een discussie over dat de Bundesliga beter is dan de PL kom nou. Gaat nergens over. Wat betreft Chelsea die zitten gewoon in een overgangsfase met jonge spelers en de ban die ze hadden gekregen.

4 juni 2020 om 21:16

Ja want Brighton, Chelsea en Wolves hebben Spurs niet weggespeeld

4 juni 2020 om 21:45

Pl is over de breedte wel beter, maar niet in de top. De salarissen (buiten Bayern) zijn hoger maar verder. Leipzig heeft wel een plan en een concern achter zich, wat aardig wat geld heeft. Chelsea 1 eigenaar

4 juni 2020 om 22:29

Ach ja lekker Brighton en Wolves noemen he. De nr 2-3 van Dui en kwartfinalist van de CL kan zich prima meten met de Engelse top. Alleen Liverpool en City vind ik van een andere orde (niveau Bayern). Leipzig, Dortmund en Leverkusen in goeie doen kunnen zich prima meten met een Chelsea, Arsenal, United etc.

Liverpool heeft hem ook niet nodig, Mane en Salah gaat hij er niet uitspelen en Firmino is te belangrijk voor dit team. Daarnaast is Liverpool niet een club die 60 mil gaat aftikken in deze crisis. Voor Chelsea zal dit echt een goede aankoop zijn. Maar ik denk niet dat Sancho nog gaat komen als Werner komt.

Werner is voetballend niet top ( combineren moet je niet echt doen, hij kan zeker iets maar met meer ruimte dan!)maar omdat Chelsea vrij direct speelt past hij er perfec( ballen id rug vd verdediging)t! Sancho zal eerder naar Manu gaan en werner links voor spelen... ziyech vanop rechts! Dat zal het zijn voor de aanval dan & verwacht nog 1 versterking achterin voor CFC

Zo dan, zou dit wel een hele sterke move vinden voor Chelsea als ze dit lukt. Ziyech en Werner kan een geweldig nieuw duo worden in dit elftal zeg. Ben ook benieuwd hoe Lampard Werner ziet: als spits of meer als hangende linksbuiten. Want in de spits heb je natuurlijk nog Abraham, terwijl op links de ietwat grillige Pulisic en Hudson-Odoi beschikbaar zijn. Denk overigens dat Ziyech meer hangend op rechts zal gaan spelen en Mount op '10' blijft staan.

4 juni 2020 om 23:29

Lampard houd van veelzijdige spelers ga er maar ook niet van uit dat we vast blijven houden aan een formatie. Ziyech, Werner, Mount, Pulisic zijn alle spelers die meerdere posities kunnen bekleden dus ik ben ontzettend benieuwd hoe Lamps daar zijn eigen draai aan gaat geven.

Ik snap niet zo goed waarom hij weg wil bij Leipzig. Hij zit nu bij een geweldig team met heel veel talent en echt een goede trainer. Als hij daar blijft kan hij de komende jaren makkelijker voor prijzen spelen dan bij Chelsea. Ik ben wel echt benieuwd wat Lampard ervan gaat maken. Zonder aankopen vond ik het al best een leuk team en nu krijgt hij er een paar aankopen bij. Kan best wat worden de komende jaren. Als Werner dan toch weg wil uit Duitsland is Chelsea toch wel 1 van de betere opties voor hem. Liverpool had ook gekund maar dan wordt hij eerder een geweldige stand-in.

Jammer dat hij niet naar LFC komt,maar niet meer dan dat. Klopp en Werner hebben schijnbaar een vruchtbaar gesprek gevoerd,dus ik denk dat t alleen met financien te maken heeft. Of de transfersom vinden ze te hoog in deze tijd of Werner vraagt teveel in hun ogen

We hebben toch ook gelezen dat dit stond in Bild! Dus maak je niet blij met de bekende dode mus. Daarnaast zou ik het zonde vinden van Abraham

Nieuwe koningskoppel is geboren . Werner -ziyech.
2 mooie aankopen van chelsea. Ziyech de assists en werner de goals. Wel verrassend. Niet verwacht. Liverpool werd continue genoemd als nieuwe club.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren