Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Promes: ‘Niet mijn favoriete positie, maar zet graag trots opzij voor het EK’

Laatste update:

Quincy Promes is van nature een aanvallend ingestelde speler, al begon de Ajacied dinsdagavond wel als rechtsback in de afsluitende EK-kwalificatie van het Nederlands elftal tegen Estland (5-0). Promes voelt zich als vleugelverdediger nog niet in zijn element, maar zou er geen moeite mee hebben om volgend jaar op het EK in de achterste linie van Oranje te spelen.

"Verdedigend moet ik nog veel leren, maar rechtsback is wel een positie waarop ik uit de voeten kan", zegt Promes na afloop van het thuisduel met Estland in gesprek met NUsport. "Dankzij de bagage van mijn seizoen bij Sevilla gaat het redelijk, ook tegen Estland. De bondscoach ziet in mij ook een mogelijke rechtsback, anders stelt hij me daar niet op tegen Estland. Ik zeg eerlijk: rechtsback is niet mijn favoriete positie, maar ik zet graag mijn trots opzij richting en op het EK."

In the Zone | Myron Boadu: 'Het mooiste wat er is om je debuut te maken'

Bondscoach Ronald Koeman, die voor de rechtsbackpositie doorgaans voor Denzel Dumfries of Joël Veltman kiest, was tevreden over de prestatie van Promes tegen Estland. "De eerste helft kwamen we een paar keer goed door over rechts", aldus de keuzeheer van het Nederlands elftal. "Maar na verloop van tijd was er weinig ruimte. De afstemming moet dan nog beter, al zal het gek zijn als dat nu in één keer al helemaal goed gaat."

Promes beseft dat hij het een stuk lastiger zal hebben tegen ploegen met meer aanvallende intenties dan Estland. "Het wordt anders als ik echt een man uit moet schakelen, maar tegen Estland was ik in de praktijk een soort rechtsbuiten en dan kom ik met mijn aanvallende kwaliteiten uitstekend tot mijn recht. En dan speel ik er ook graag. Als de ploeg me nodig heeft, dan sta ik rechtsback."

Wie zie jij het liefst op de rechtsbackpositie bij Oranje?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ja ik zou hem daar gewoon neerzetten. Ik vind veltman en dumfries verdedigend niet zo goed, dat daarvoor een aanvallend ingestelde speler als Promes moet wijken. Is wel eens fijn om een rechtsback te hebben die een fatsoenlijke voorzet kan geven, en als het nodig is de bal aan de goede kleur te geven over de grond. Met zijn snelheid en inzet kan hij verdedigend veel herstellen.

20 november 2019 om 13:15

Maar het is ook wel fijn om je beste vleugelaanvaller gewoon op de vleugel te hebben staan. Tegen hele slechte ploegen is Promes op de back prima omdat we dan ook met iets mindere vleugelspelers er wel door komen, maar in de sterkste bezetting is Promes in de voorste linie geen overbodige luxe.

20 november 2019 om 13:18

Ik vind Promes niet de beste vleugelaanvaller. Voor mij springt er geen van de spelers er echt bovenuit, en is het allemaal om het even. Dan heb ik hem liever op de back staan ipv die andere twee backs, wat echt pure middelmaat is.

20 november 2019 om 13:46

Ik vind hem qua niveau toch echt wel hoger nu dan een Babel, en Bergwijn, als ik hem met de linker vleugelkant vergelijk waar ik hem het liefste zie. Bergwijn kan wel goede concurrent zijn, maar die zit er dit seizoen mede door blessureleed nog niet echt lekker in.

20 november 2019 om 14:28

Bergwijn heeft mij nog steeds geen heel seizoen laten zien dat hij die "hele" man is.. Is wel een leuke speler hoor voor erbij maar Promes brengt een dosis rendement en dat is ook niet geheel onbelangrijk op een eindtoernooi. Ik denk ook dat je mentaal meer hebt aan een 27 jarige Promes ipv een 21/22 jarige Bergwijn die mij nog steeds niet een serie van 40/50+ wedstrijden heeft laten zien dat hij het structureel kan.

Vond Promes nou niet uitblinken op de rechtsback gisteren. Kwam (net zoals bij Van Aanholt) meer dreiging vanaf dan normaal maar grossierde ook in onnodig en dom balverlies. De backposities blijven ons zorgenkindje. Op rechts vrees ik dat Dumfries toch de beste optie blijft want Promes is echt geen back en Veltman is KKD niveau. Ik hoop dat Karsdorp zijn vorm op tijd hervind, of dat Tete en Janmaat weer in vorm raken want dat zie ik allemaal meer zitten dan de huidige selectieleden. Op links wil ik toch nog wel een keer van Aanholt zien. Was gisteren niet briljant (met name zijn schoten waren zeer slecht) maar was aanvallend een verademing ten opzichte van Blind en werd er niet steeds uitgelopen. Voor mijn part geef je ook Wijndal nog een kans in de voorbereiding maar alsjeblieft speelt niet met Blind tegen serieuze tegenstanders. Een leuke centrale verdediger maar als linksback vragen om problemen

20 november 2019 om 13:24

Ik vind je maar rare voorkeuren hebben. Je komt met namen als Karsdorp, Janmaat en Tete. Namen die echt allang niet meer op het niveau van het Nl elftal acteren en noemt dan Veltman kkd niveau. Karsdorp komt echt niet in de buurt van het niveau van Dumfries en Veltman, heeft ook totaal niet aangetoond daar ooit nog bij in de buurt te komen, want voorlopig heeft 'ie in ver verleden 1 uitschieter van een seizoen gehad. Rest van die namen kan je ook wel afschrijven. V. Aanholt was gisteren gewoon ongelooflijk matig. Veel slechtere passing dan Blind en in verdedigend opzich moest Ake veel rechtbreien. Er kwam juist 0 dreiging af met zijn slechte passing en waardeloze schoten. Sommigen mensen zien blijkbaar graag mensen die hard kunnen rennen. Ook als die mensen in technisch en tactisch opzicht niks blijken te kunnen. V. Aanholt heeft gisteren in niks aangetoond een betere optie te zijn.

20 november 2019 om 13:32

Je hebt helemaal gelijk. Samen met Luuk de Jong was Van Aanholt by far de slechtste op het veld. Blind rennen kon hij wel, liet vaker z'n mannetje lopen en passes kwamen vaak neit aan. Karsdorp kan het niveau van Feyenoord niet eens aan, laat staan dat hij in aanmerking komt voor Oranje. Hij noemt Veltman niveau Kkd, dan heb je het sowieso niet begrepen lijkt me. Veltman op rechtsback is geen ideale situatie, maar dat vind ik met Dumfries ook niet (is mij om het even wie daar staat).

20 november 2019 om 13:35

Ik blijf voet bij stuk houden. Janmaat was op ons laatste eindtoernooi een prima back die zijn bijdrage echt wel heeft geleverd en heeft sindsdien non-stop de in de Premier League gespeeld. Het is absoluut geen hoogvlieger maar dat zijn Dumfries en Veltman ook niet en ik heb dan toch liever een Janmaat die zowel aanvallend als verdedigend zijn steentje kan bijdragen. Tete is in potentie ook een betere optie maar speelt alleen weinig bij Lyon dus dat helpt niet mee. Karsdorp staat inderdaad al een tijdje stil maar in potentie kan ook hij meer brengen dan Dumfries en Veltman. Zoals ik al eerder aangaf moet er wel nog wat gebeuren voordat deze drie heren weer worden opgeroepen maar ze hebben nog even de tijd om aan te tonen een meerwaarde te kunnen zijn aankomende zomer.

20 november 2019 om 13:44

Het laatste eindtoernooi was 2014 haha, dat is bijna 6 jaar geleden!! Misschien moeten we Dennis Bergkamp dan ook nog vragen of hij niet toch een keer dat mooie Oranje short aan wil trekken.

Dat PL niveau argument gaat allang niet meer op. Ajax heeft alleen al aangetoond de top van de PL weg te kunnen tikken.

20 november 2019 om 13:47

Op onze laatste eindtoernooi heeft die toch nauwelijks gespeeld? Uiteindelijk niet goed genoeg bevonden en kwam dirk kuyt er te staan. Nog even de tijd valt wel mee hoor, over ruim een half jaar is het EK al.

20 november 2019 om 13:49

Leuk dat wegspelen, maar dat de PL is 5 klasse hoger (zo niet meer) dan de eredivisie. Wel grappig dat 2 van jullie beste spelers het niet hebben gered in de PL. Tadic kwam niet verder dan een middenmotor/degradatiekandidaat. En blind was geen vaste basisspeler bij united.

20 november 2019 om 13:56

Rikkiee. Ja hij deed het zo goed dat 'oude' spits/vleugelaanvaller Dirk Kuyt er uiteindelijk kwam te staan. Echt een wereldback 6 jaar geleden die we nu zeker weer moeten gaan testen. Wat we een half jaar voor een Ek zeker niet moeten doen is nog slechtere opties weer van stal halen om te gaan testen. Tete heeft Koeman al afgetest en die andere 2 komen gelukkig niet bij hem in het hoofd op om nog eens te testen.

20 november 2019 om 13:57

Janmaat heeft optimaal geprofiteerd van de verdediging die van Gaal uit de hoge hoed toverde. Maar vind hem nou niet bepaald van toegevoegde waarde. Dat hij in de BPL speelt doet daar niets aan af, dat is geen garantie dat ie ook in Oranje mee kan/past.het is jammer en ook erg frappant dat er telkens weer goeie backs lijken op te staan maar dat die vroeg of laat zwaar door het ijs zakken. Van der Wiel, van Rhijn, Tete maar ook jongens als Willems en Buttner.

20 november 2019 om 13:59

Dit is zo kort door de bocht. beide zijn erg goed gescout door Ajax, omdat deze spelers goed bij het spel passen dat Ajax wil spelen.

20 november 2019 om 14:37

Wat zegt dat over de PL als ze wel in CL domineren dan?? Is PL mondiale voetbal of CL? Ik zou dan eerder CL scharen in de richting van een EK/WK. De PL heeft ook zijn eigen tempo wat hoger ligt wat ook te maken zal hebben met de vrijheid die spelers krijgen vannde scheids om zeg maar de beuk erin te gooien.

20 november 2019 om 16:16

@inkemontana hij bedoeld dat Veltman als rechtsback een drama is en die mening deel ik wel met hem. Veltman heeft net als Blind niet de snelheid, dynamiek en wendbaarheid om op de backpositie te spelen en in tegenstelling tot Blind voegt hij ook voetballend helemaal niks toe. hij speelt letterlijk alles breed of terug en gaat nooit een man voorbij

20 november 2019 om 16:28

@nick Danninga zelfde verhaal met Blind. die had 3 centrumverdedigers naast zich staan en dan zijn zijn fouten minder cruciaal maar in het 4-3-3 systeem onder Koeman heeft hij 7 van de laatste 11 tegengoals ingeleid. tel uit je winst!

20 november 2019 om 19:07

Nou zowel PL als de CL zijn niet mondiaal. De ene is nationaal en de andere continentaal

20 november 2019 om 13:24

Van aanholt vond ik best goed gister, tuurlijk wel wat balverlies enz. Maar goed was zijn eerste echte interland. Aanvallend was die ook stukken beter dan blind. Als je tegen een topteam moet kun je ook ake op links zetten. Op RB blijft het lastig. Misschien Janmaat of tete als ze veel spelen. En anders denk ik toch echt dumfries. Ook al is dat ook niet best. Inke is natuurlijk ook erg objectief als het gaat om de (Ajax) backs. Veltman is gewoon matig niveau accepteer dat. Blind was ook weer matig.

20 november 2019 om 14:02

Van Aanholt speelde niet goed gister. Zijn eerste echte interland? Aanvallend beter dan Blind? Waarin dan?

20 november 2019 om 14:16

Eh Blind die heeft niet eens gespeeld gisteren.en als jij van Aanholt gisteren goedvond ben jij snel tevreden. En Veltman is ook geen echte back. Tête die zie je zomaar niet weer in Oranje. Misschien dat je gekleurde bril een rol speelt.😉

20 november 2019 om 14:26

Van aanholt speelde zijn eerste echte interland. Die ervoor waren oefeninterlands. Ik vond sommige voorzetten wel goed en de loopacties. Kan aan mij liggen hoor maar dat heb ik lange tijd niet gezien aan de linkerkant. Vandaar denk ik. Vergeten hoe matig blind was tegen noord Ierland? En welke gekleurde bril?

20 november 2019 om 14:44

Aanvallend was van Aanholt beter dan blind omdat hij naar voren rent op hoge snelheid? Want zn passing game ging helemaal nergens over om maar niet te beginnen over zijn schoten. Nee ik zeg niet dat Blind een top LB is maar van Aanholt is ook gewoon matig niveau.. Je praat net over tadic en blind dat ze niet verder zijn gekomen in de PL maar van Aanholt komt van Chelsea en speelt bij Palace nu.. Komt ook niet bepaald hogerop en kom niet met in de wandelgangen verhalen want hij speelt gewoon bij Crystal palace. En dan hemel en aarde bewegen zodat hij in de basis komt zeker alsof hij bij Manchester City speelt. En wat de RB betreft zijn we gedoemd het is niet anders, we hebben geen plan B voor RB

20 november 2019 om 14:47

Dus alleen blind was matig tegen de noord ieren arsenal890? Koeman, advocaat, van gaal, ten hag en hiddink snappen dr helemaal niks van dan

20 november 2019 om 14:57

Ontken het nou niet, blind is al tijden lang matig op Lb.

20 november 2019 om 15:36

Maar van Aanholt is zeker de verlosser? Laat me niet lachen

20 november 2019 om 16:19

@straatvoetbal nee, maar Blind is altijd matig als linksback. 7 van de laatste 11 tegengoals leidde hij in en dat kan niet op dit niveau want trekt hij die lijn door naar het EK is Oranje snel weer thuis. er moet daar iemand staan die een mannetje kan uitschakelen. zelf zie ik het liefst Ake daar want die kan dat en die is sneller, wendbaarder en dynamischer dan Blind dus waarschijnlijk ook een betere back

20 november 2019 om 23:21

Best goed? Hij speelde tegen Estland en kon nergens in uitblinken. Voor mij met Luuk de slechtste van het veld.van Aanholt is inderdaad veel sneller, maar alle andere dingen zijn veel beter bij Blind.

20 november 2019 om 13:26

Leuk.. maar waarom haal je nu je hele lap tekst om zeep door te stellen dat Veltman van KKD-niveau is? Dan gaat het toch weer helemaal nergens over en wat laat men zich toch vaak kennen, als het over een speler als Veltman gaat. De verdedigers in Nederland die op dit moment een beter seizoen hebben dan hij, zijn misschien op 1 hand te tellen...

20 november 2019 om 13:31

Veltman lijkt alleen goed doordat hij ongelofelijk veel kwaliteit om zich heen heeft bij Ajax maar als je objectief kijkt zie je toch dat de beste man werkelijk elk niveau te kort komt. Vind het een aanfluiting voor het Nederlands Elftal dat zo'n beperkte voetballer wordt opgeroepen.

20 november 2019 om 13:37

Als je objectief kijkt zie je ook dat namen als tete, karsdorp en janmaat allen van een heel veel lager niveau zijn.

20 november 2019 om 13:40

Inderdaad, mensen (vooral Ajax fans) zeggen kijk hoe die speelt in de eredivisie. Maar welke ploeg wil nou aanvallen tegen Ajax in de eredivisie? Een club als Groningen gaat liever tijdrekken dan aanvallen. Logisch dat je als verdediger goed bent als staat er beugelsdijk. Kijkend naar de CL heeft die het degelijk gedaan al had er vaker penalty’s tegen kunnen komen door zijn domme dingen. En tegen Chelsea was het vooral heel goed duidelijk wat voor koekenbakker het is. Inke: tja die speler hebben tenminste een niveau aangetikt waar Veltman niet eens in de buurt van komt. Karsdorp is een naam die je zeker kan wegstrepen, Janmaat komt wat op leeftijd maar is nog wel goed en tete moet een club vinden waar hij veel kan spelen.

20 november 2019 om 14:05

Veltman is absoluut geen aanfluiting voor het Nederlands Elftal, goed om er bij te hebben. Goede CV, nuttig op rechtsback, geen uitblinker. Gewoon niveau van een speler als De Roon. Ik zou hem zelf misschien niet in de basis zetten, maar een aanfluiting?

20 november 2019 om 14:27

Wat een vergelijking. De Roon motm tegen Frankrijk en Duitsland en dan vergelijk je hem met Veltman? Die zal dat nooit zijn.

20 november 2019 om 14:49

Tete heeft hetzelfde als haps.. Geen topsport fysiek. Prima backs hoor kenny en ridgiano maar ze zijn gewoon niet fit genoeg om te brengen wat nodig is op een eindtoernooi. Je moet echt top en topfit zijn

20 november 2019 om 14:52

Waar was de roon tegen de noord ieren dan? Je hebt helemaal niets aan de roon als je dominant wil spelen in balbezit. Daarom stelt iedere bondscoach Daley Blind op.. Die kan niet heel hard rennen maar kan uitstekend passen wat niet geheel onbelangrijk is in de tactiek van Oranje. Blind is alleen waardeloos als hij tegen een pijlsnelle/slimme rechtsbuiten staat

20 november 2019 om 14:55

De eredivisie is geen graadmeter.. Ik leg de lat hoger en meet ze in de CL. Je weet wel dat toernooi waar van Aanholt nog nooit aan heeft deelgenomen😉

20 november 2019 om 15:10

De Roon is nuttig, goede speler, mooie club + competitie, absoluut meenemen. Daarom zeer vergelijkbaar met Veltman. De Roon was 'uitblinker' omdat hij opviel, veel mensen zien hem niet vaak spelen en waren blij verrast. Maar het NL elftal draait niet om De Roon. Die overigens finaal wordt weggetikt in de CL, in tegenstelling tot Veltman.

20 november 2019 om 16:21

@adam24 Veltman nuttig als rechtsback? in wat voor opzicht dan? verdedigend is hij uitermate zwak op die positie omdat hij geen snelheid heeft en ook niet wendbaarheid is en aanvallend voegt hij ook niks toe. elke keer als hij mee wil op komen en een tegenstander voor hem ziet speelt hij de bal terug waardoor hij het tempo zwaar vertraagd. wat moet je met zo een back?

20 november 2019 om 16:23

@straatvoetbal nou, in de eerste wedstrijd tegen Noord Ierland leidde Blind een tegengoal in en in de tweede wedstrijd tegen Noord Ierland weer en die Noord Ieren hadden toch echt geen snelle flankspelers staan. laat staan als je dalijk tegen een Engeland of Belgie staat in een officiele interland op het EK

20 november 2019 om 22:31

Haha Japie , welke eindstand heb jij gezien dan bij NI tegen Ned. Ik 0-0. Geen goals , dus ook niet ingeleid door Blind. Je vergeet nog te zeggen dat Blind 7 van 11 goals heeft ingeleid , gisteren was dat nog 10 in al je comments?? Stop met die hetze joh. Nee , Blind is geen top LB maar die hebben we ook niet. Aanvallend is hij echter zoveel beter dan bv Van Aanholt, zelfs tegen Estland niet goed. Bijna alle ballen speelt hij terug en die keer dat hij voorin komt geen goede voortzetting. We moeten ons gewoon behelpen met wat we hebben zowel links als rechts. Ik zie niet in een half jaar iemand de stap naar een hoger niveau dan deze jongens maken.

20 november 2019 om 13:33

Is Hateboer inmiddels al afgeschreven? Ik bedoel, hij heeft maar 3 interlands gespeeld toen Oranje nog in hun opbouwfase zat. Tuurlijk liet hij tegen Italie niet van zijn beste kanten zien, maar ik weet zeker dat hij beter dan Dumfries is, zowel opbouwend als verdedigend. Zoveel wedstrijden van Atalanta heb ik ook wel gezien dat hij dat beter doet dan Dumfries, mits Dumfries in vorm is, want dat vond ik echt een verademing als back. En daarnaast als we nou gewoon Gosens ook een keer de kans geven in een van de oefeninterlands, die daar wel voor openstaat, dan hebben we gewoon twee prima backs die op een goed niveau meespelen bij een subtopper in Italie. En Willems begint ook op stoom te raken bij Newcastle, tot nu toe een van de betere spelers daar. Haps is ook een van de enige lichtpunten bij Feyenoord. Karsdorp betwijfel ik nog enorm, die is lang niet zo consistent. En hij heeft al twee seizoenen stilgestaan bij Roma. Tete zie ik gewoon niet terugkomen als hij daar bij Lyon blijft. Die is daar op de twee plan geraakt, en gaat ook niet meer Dubois uitspelen, mits hij geblesseerd raakt. En met Janmaat wordt er enorm gerouleerd met Femenia. Dus die is lang niet zeker van zijn plaats.

20 november 2019 om 23:24

Hateboer vind ik wel interessant omdat hij opkomend best goed is, maar het is meer eeng wingback, vind m verdedigend vrij matig.karsdorp misschien wel, maar Tete niet? Komen beiden niet in aanmerking. Willems word ik nu al nerveus van, maar misschien kan hij het echt top doen, dat ligt nog wat voor de hand. Ik zou ook Wijndal een kansje geven.

20 november 2019 om 16:03

Wel grappig dat je met een rechtsbavk van het niveau kkd de halve finale van champions league kunt halen 😂

20 november 2019 om 23:18

Wat voor een kansloze reactie is dit. Ben blij dat ji niet dee bondscoach bent. Karsdorp? Heb je die gezien dit seizoen? Heb je hem uberhaupt iets goed zien doen buiten het kampioensseizoeen van Feyenoord. Misschien Botteghin neutraliseren die was ook zo goed toen, toch?veltman is geen KKD niveau, gewoon degelijke speler en verdedigend het beste dat je hebt op de rb, Dumfries is aanvallend beter.kenny Tete en Janmaat hebben het ook niet man, kom op zeg, nog liever Kuyt op die posities. Ik heb t gister al gezegd, zou fijn zijn om Van Aanholt in een mens te laten fuseren met Blind want van Aanholt is erg snel, maar verder is het zo armoedig en komt hij veeels te veeel te kort voor het spel van NL. Blind is inderdaad traag, maar een erg goede voetballer, die heb ik er liever in zitten dan een blind renpaard.

Tegen een Estland kan alles , zie maar te spelen tegen een Gnabry , Hazard , C. Ronaldo , Bale enz. denk dat hij aan alle kanten wordt voorbij gelopen

20 november 2019 om 13:37

Zoals dumfries en veltman ook zal gebeuren?

20 november 2019 om 14:18

Als Joel het niveau kan aantikken zoals de laatste paar Champions League wedstrijden van vorig seizoen, dan is Joel de beste keuze. Wat speelde hij toen goed. Leuk, die panna van Ronaldo bij Joel toen, maar dat was dan ook het enige...

20 november 2019 om 14:29

@stijlvol was die panna niet van Douglas Costa? Of kreeg Veltman er 2 om zijn oren?

20 november 2019 om 14:32

Vond Dumfries goed spelen tegen Mbappe indertijd. On; Promes is lekker op dreef, waar ie ook staat, in de huidige vorm altijd meenemen

20 november 2019 om 16:22

Volgens mij speelde Dumfries tegen Duitsland en Frankrijk een prima wedstrijd verdedigend. In ieder geval beter dan Veltman. Doet het aardig als CV bij Ajax maar is gewoon geen back. Dumfries opstellen tegen sterke landen en Promes tegen landen als gisteren en dan is het niveau goed genoeg. Op linksback Ake opstellen tegen sterke landen en Van Aanholt tegen zwakkere landen. Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn.vervolgens Veltman niet meer oproepen en Blind wel meenemen als ideale 3e man op veel posities. Zoals CV voor het geval er meer dan 3 afwezig zijn. Of als CVM als er daar 2 afwezig zijn of als linksback als er daar een paar niet zijn. Blind is een ideale noodverband.

20 november 2019 om 14:15

Voorbij gelopen worden zal hij niet snel, alleen t verdedigende aspect heeft hij niet, dat is t probleem, is gewoon een echte buitenspeler.

20 november 2019 om 16:37

Dat zeggen ze ook altijd bij blind dat hij bij een echte buitenspeler aan alle kanten voorbij gelopen word ... tot nu toe is dat weer erg meegevallen .. Promes heeft gewoon snelheid en kan wel een duel aangaan .. denk meer dat hij aan bepaalde verdedigende aspecten moet werken zoals positionering , buitenspel etc .. ik geef hem wel een kans voor die positie

Zwaar onderschat als centrumspits. Met zijn loopacties, balvastheid, timing en koelbloedigheid wil je 'm het liefst zo centraal mogelijk hebben. Gisteren in het stadion even goed op hem gelet, maar ik vond het een beetje zonde. En dan staat zo'n De Jong in de spits lekker die balletjes af te wachten en overal een stap te laat komen...

Ik denk niet dat het zijn vaste positie word tijdens het Ek.. meer een tactiek wat indien nodig uitgevoerd gaat worden.. 3 centrale verdedigers en QP rechter vleugel verdediger.. Blind of Ake aan de linkerkant

Vind hem een van de mmest onsympathieke en arrogante speler van NL. Als het dalijk weer ff tegenzit piept ie weer anders..

20 november 2019 om 14:54

Wat heeft die jongen gedaan dan waaruit blijkt dat hij een onsympathieke en arrogante speler blijkt te zijn?

20 november 2019 om 15:23

Draagt vreemde kleding en heeft gekke dansjes, dan zijn er al een hoop die hem onsympathiek en arrogant vinden . Hij komt ook nog eens uit Amsterdam en had in zijn tijd bij de A1 van Twente een patserig filmpje.. tja dan weet je het wel Als ik hem zo zie spreken in interviews, ook bij Ajax, vind ik het altijd een hele bescheiden en sympathieke gozer. Hopen dat hij zijn sterke start bij Ajax doorzet en zijn vorm meeneemt naar het EK, dan kan het een hele goede optie in de voorhoede zijn imo.

Promes hoort toch gewoon voorin, heel vreemd. Was toch een beetje een fantasieopstelling gisteren. Wedstrijd ging nergens meer om na het zwaarbevochten gelijkspel uit de hel van Dublin.

Als zich er geen andere spelers aandienen voor het EK, zou ik altijd Blind linksback zetten. Bij far de meeste ervaring om te kunnen vlammen in een eindtoernooi. Bij Ajax laat hij ook regelmatig zien een degelijke linksback te zijn.. dan moet dat bij NL toch ook kunnen. En wie weet... misschien neemt Koeman Wijndal wel mee. Misschien moeten we wel naar een 3-4-3 formatie...geen geneuzel over backs. De ligt, De Vrij en van Dijk achterin... dan een ruit op het middenveld met Propper met de punt naar achteren, Frenkie linkshalf, van de Beek rechtshalf, Wijnaldum op 10, voorin Depay, Malen, Promes. Dan heb je ook op het middenveld voldoende loopvermogen om de verdediging te ondersteunen indien nodig.

Er zijn hier zelfs mensen die Veltman KKD niveau vinden. Kun je nagaan wat een niveau hier gehaald wordt......Tsjonge jonge, wat lees ik hier toch vaak een onzin. Zowel redactioneel als van de vele 'experts' hier. Koeman en zijn mannen doen het uitstekend. Ik woon in het buitenland en ik kan jullie allemaal verzekeren dat het Nederlandse voetbal weer hoog aangeslagen staat en door velen als titelkandidaat wordt beschouwd. Alleen in NL lopen we zo te zaniken en als het is niet lekker loopt staan er weer 'experts' klaar om de boel af te zeiken. Zelf ooit een bal over 50 mtr weg kunnen leggen?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren