Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ronaldo zorgt voor apotheose in minuut 95; Kluivert scoort voor winnend tiental

Laatste update:

Juventus en AS Roma hebben woensdagavond ieder een tumultueuze wedstrijd naar zich toegetrokken. De regerend kampioen, zonder Matthijs de Ligt in de basisopstelling, won met 2-1 van Genoa dankzij een strafschop van Cristiano Ronaldo in een duel met drie rode kaarten. AS Roma zag bij een 0-1 voorsprong rood op bezoek bij Udinese, maar wist toch met 0-4 te winnen. Justin Kluivert nam een treffer voor zijn rekening. Juventus is koploper met 26 punten, terwijl Roma vierde staat in de competitie.

Juventus – Genoa 2-1
Er was voldoende om na afloop over na te praten in Turijn. Zo dacht Cristiano Ronaldo vlak voor tijd voor de beslissing te zorgen na een assist van Juan Cuadrado, maar werd het doelpunt afgekeurd wegens buitenspel. Nog dieper in de blessuretijd kreeg Juventus een penalty: Antonio Sanabria vergreep zich aan Ronaldo, die zelf achter de bal ging staan. Hij vond de linkerbenedenhoek en bracht het thuispubliek in extase: 2-1. Zijn doelpunt betekende de apotheose van een veelbewogen wedstrijd. Want wie denkt dat alleen de slotfase turbulent was, heeft het mis.

In de eerste helft kwamen beide ploegen al tot scoren. Leonardo Bonucci brak de ban met een kopbal uit een hoekschop van Rodrigo Bentancur, na mistaten van keeper Andrei Radu, en de gelijkmaker kwam van de voet van Christian Kouamé. De spits leek de bal buiten het strafschopgebied volledig verkeerd te raken en zette iedereen op het verkeerde been: zichzelf én Gianluigi Buffon. Na de rust ontving Francesco Cassata zijn tweede gele kaart, kreeg reservekeeper Federico Marchetti van Genoa voor klachten richting de arbitrage en zag ook Adrien Rabiot vlak voor tijd zijn tweede prent. Ronaldo zorgde ervoor dat er toch nog een winnaar kwam.

Udinese – AS Roma 0-4
Het doelpunt van Kluivert viel na ruim een uur en kwam voort uit goed voorbereidend werk van Javier Pastore. De middenvelder maakte meters op de helft van Udinese en zag dat Kluivert zich achter de defensie vrijliep. Hij bediende de aanvaller, die behendig terugkapte en tussen drie verdedigers de ruimte vond in de verre hoek. Kluivert zorgde daarmee voor de 0-3. De score was in de dertiende minuut geopend door Nicolò Zaniolo, die na een lange bal van Aleksandar Kolarov en uitglijden van Samir plots vrijstond voor keeper Juan Musso. Het leek voor Roma een bijzonder moeilijke avond te gaan worden toen Federico Fazio er na een halfuur plots af moest met een rode kaart.

Fazio zou de doorgebroken Stefano Okaka vlak buiten het strafschopgebied hebben gehinderd. Op de beelden leek er weinig aan de hand, maar ondanks de aanwezigheid van de VAR bleef de rode kaart staan. Het bleek echter allesbehalve een onoverkomelijk obstakel voor Roma. In de tweede helft werkte Chris Smalling de bal bij de tweede paal binnen na een corner, en na de goal van Kluivert zorgde Kolarov vanaf de penaltystip voor de 0-4. Roma kreeg de penalty na een handsbal van Rodrigo Becao in een duel met Kluivert. Overigens deden Hidde ter Avest en William Troost-Ekong mee bij de thuisploeg.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

De duikeling van Ronaldo.. onvoorstelbaar.

30 oktober 2019 om 23:03

Vond het jammer dat ronaldo zo aan ze doelpunt moest komen en juve aan de winst want genoa lijkt bestolen.

30 oktober 2019 om 23:04

Tweede geel van Rabiot, onvoorstelbaar. Duikeling van Pinamonti, onvoorstelbaar. Duikeling van Gümüs, onvoorstelbaar. Gewoon een meer dan terechte overwinning voor Juventus.

30 oktober 2019 om 23:20

Dat jouw reactie nog zoveel duimpjes omhoog krijgt FR-DutchOwl, onvoorstelbaar. Zelden zoveel onzin gelezen in een reactie. Die tweede geel van Rabiot was meer dan terecht. Daarnaast had Betancur gewoon een tweede geel moeten hebben en was de penalty (in mijn ogen) onterecht. En die rode kaart van Cassata sloeg natuurlijk helemaal nergens op.feit is dat Juve pas echt overwicht begon te krijgen na de rode kaart. Op basis van de kansen is de overwinning verdiend, maar die kansen had Juve waarschijnlijk niet gekregen als het gewoon 11 tegen 11 was geweest.

30 oktober 2019 om 23:23

Had beneden al even toelichting gegeven. Verhoudingen na de rode kaart ben ik met je eens.

30 oktober 2019 om 23:23

Terecht of niet.. een penalty versieren op deze manier kan gewoon nog steeds blijkbaar. Schandelijk.

30 oktober 2019 om 23:04

2x

30 oktober 2019 om 23:06

Het is ook erg dom van die aanvaller van Genoa om je arm en voet zo neer te zetten. Als hij niets had gedaan. Was er ook niks gebeurd. Juve was daar veel te matig voor.

30 oktober 2019 om 23:16

Hij is altijd de beste inschwalbes...
Wort niet voor niets schwalbe koning genoemd.
Haalt alles uit de kast om te winnen.
Juve is niet voor niets ooit veroordeeld tot 2de divisie.
Scheidsrechters helpen doen alles aan om Juventus te redden.

30 oktober 2019 om 23:46

Hij word geen schwalbe koning genoemd hoor? Misschien wel door gefrustreerde types als jou

31 oktober 2019 om 00:59

De laatste jaren niet meer, maar in zijn jongere jaren absoluut wel.

Wauw! Wannneer je dacht dat inter koploper werd maar vervolgens hebben ze het toch geflikt met 12 tegen 10. Complimenten naar motta dat hij het team zo snel zo goed heeft al laten draaien als onervaren coach, alleen maar respect dat hij al het durfde.

Ongelooflijk 4 minuten extra en dan de 96e minuut in mijn ogen zwaar onterechte penalty krijgen.

Gelijkspel had eerlijker geweest.

30 oktober 2019 om 23:05

Meen je dat nu echt? Strafschop is makkelijk gegeven. Ben ik eens, maar gelijkspel terecht? Na wat die keeper van Genoa eruit gehaald heeft?

31 oktober 2019 om 01:01

Op basis van de gehele wedstrijd was juve beter en als je daar naar kijkt, dan hebben ze terecht gewonnen. Echter als je verliest door een onterecht gegeven penalty, dan kun je natuurlijk over een onterecjte overwinning.

31 oktober 2019 om 18:29

Jij snapt het het was tot de reguliere speeltijd incl. verlening 1-1 en dan door een onterechte pingel winnen ze.

30 oktober 2019 om 23:07

Wel de juiste min schrijven he😉 maar daarvoor was er een var dus dan heb je meer blessuretijd. Penalty makkelijk maar dom gedaan. Juve was beter

30 oktober 2019 om 23:07

Over die minuten: Ronaldo doelpunt werd oa herbekeken maar ondertussen liep de tijd verder. Dat wordt er ook nog eens bijgenomen. Terechte strafschop maar een zwak Juve. Genoa verdiende dit niet op deze manier nee.

31 oktober 2019 om 01:02

Ik denk als je een kind wat net kan lopen op deze manier raakt, dan loopt het kond gewoon door. Ronaldo liet zich ook gewoon vallen. Kun je in de herhaling heel goed zien.

Volgens mij een schwalbe van Ronaldo.
Ronaldo speelt laatste tijd echt dramatisch slecht.

30 oktober 2019 om 23:04

Dat laatste ben ik met je eens Ronaldo is helaas onherkenbaar de laatste tijd..

30 oktober 2019 om 23:19

En bij Portugal lijkt hij ongenaakbaar. Juventus speelt ook gewoon echt niet goed. Een Dybala is momenteel in goede doen. Zet hem op dit moment bij een veelscorend team en hij zou er op los scoren. Juve heeft echt een groot probleem. Sinds begin vorig seizoen heeft Juve bijna geen wedstrijden waarin er makkelijk gewonnen wordt.

31 oktober 2019 om 09:26

bij portugal waar ie de laatste tijd uitblinkt waren nu ook niet echt de strafste tegenstander he

31 oktober 2019 om 11:57

Nee, maar bij Juve gaat het tegen de kleinste tegenstanders ook stroef. Atalanta heeft bijna 2 keer zoveel gescoord als Juve. Inter heeft ook meer gescoord dan het Juve van Sarri.

Wat is dat Juventus hopeloos geval, zit geen voetbal in de ploeg men speelt met middelmatige eenheidsworsten die alleen maar kunnen draven. Keek Juventus en Real Madrid op 2 schermen. Ook wint Juventus vaak met minimale cijfers...

30 oktober 2019 om 23:29

Maar zolang ze de Var en scheidsrechters mee hebben worden ze kampioen.

Het is echt een zwak voetballend elftal waar niets inzit en winnen telkens met geluk met een goal verschil.

De Serie A is toch niet meer serieus te nemen met de scheidsrechters die een duidelijke voorkeur hebben. Schandalig is dit.. schandalig.

30 oktober 2019 om 23:08

Ah daar is het weer. Zelfde liedje jaar in jaar uit. En als jullie keer 'geholpen' worden. Dan hoor ik weer niemand. Toch zeggen de statistieken jaar in jaar uit steeds iets anders. Overigens zou ik de strafschop niet geven. Maar je nodigt sommige scheidsrechters wel uit. Als je je handen en voeten thuis houdt. Is er niets aan de hand.

30 oktober 2019 om 23:16

Altijd die juve fans die meteen in de verdediging schieten terwijl ze een historie gevuld hebben met schandalen. Als Inter dit jaar kampioen wordt, is het echt een wereldprestatie want dan hebben ze niet alleen het machtige Juve verslagen maar ook de arbitrage.

30 oktober 2019 om 23:16

Een keer? Alsjeblieft hou op joh, onterecht 2e gele kaart, coach die bijna weggestuurd werd, juve kreeg weinig tot geen kaarten voor overtredingen die er wel bij horen, onterechte penalty en als laatst nog niet eens penalty krijgen als je een elleboog in het gezicht krijgt.

30 oktober 2019 om 23:19

Nou vermeld die bron van je statistieken dan maar, ga je niet doen want die heb je niet. En wat vanavond betreft, dit is in geen honderd jaar een strafschop.

30 oktober 2019 om 23:21

Ja zal wel moeten hee als je keer op keer vals beschuldigd wordt.

30 oktober 2019 om 23:22

Ja joh, diezelfde arbitrage die een buitenspel goal van Inter tegen parma vorige week goedkeurde? Juve heeft af en toe geluk, maar doe niet alsof Juve alles mee krijgt en de rest van de Serie A constant wordt genaaid door de arbitrage. Tuurlijk schieten Juve fans in de verdediging als je onzin loopt te verkondigen.

30 oktober 2019 om 23:26

Ik ben benieuwd wat je bron is inderdaad. Ik volg al jaren op o.a. Calciomercato het overzicht 'classifica dei favori arbitrali', waar de 'sviste a favore' en de 'errori contro' worden afgewogen tegen elkaar. Ik kan me niet herinneren dat jullie ooit buiten de top 3 hebben gestaan.

30 oktober 2019 om 23:33

Classifica finale di Serie A senza errori arbitrali. Ik heb deze tekst gesocht. Afgelopen 2 seizoenen hebben we meer 'sviste a favore' gekend. Maar al die jaren daarvoor is het toch wel minimaal te noemen. Hier worden dan ook de punten berekend zonder scheidsrechters fouten. En dan worden we alsnog kampioen. Dus links om of rechts om. Worden we niet kampioen door de scheids. Maar door juve zelf.

30 oktober 2019 om 23:38

Op Calciomercato staat Juve vorig seizoen verre van de top 3, dus dat is ook al onzin.

30 oktober 2019 om 23:46

Na vanavond staan jullie voor dit seizoen weer op de gedeelde eerste of eerste plek, afhankelijk van of bepaalde gevallen vanavond als 'favore' worden gezien. En afgelopen jaar zijn jullie ook eerste geëindigd (9 voor, 3 tegen). Bron: https://www.calciomercato.com/news/moviola-classif... Of even zoeken op 'la classifica dei 'favori' arbitrali in Serie A' en dan de link van 27 mei 2019 aanklikken, oftewel het complete overzicht van het seizoen 18/19. En ter verhouding, wij stonden dat seizoen op 2 voor en 7 tegen, Torino op 2 voor en 12 tegen, Inter op 5 voor en 7 tegen, Milan op 6 voor en 9 tegen.

30 oktober 2019 om 23:59

Ik vind er een van het jaar daarvoor (17/18, ik zei in mijn vorige comment vorig jaar, maar bedoelde eigenlijk 17/18) na 36 speelrondes waarin Juve 4 voor en 7 tegen heeft. Roma (1e) 6 voor 1 tegen en Napoli (2e) 4 voor 0 tegen. Dan komt Atalanta (3e) 5 voor en 1 tegen. Juve komt pas op de 15e plek. Het is dus niet elk jaar zo. Ik ga niet ontkennen dat Juve vaker de scheids mee heeft dan tegen, maar ik erger me wel een beetje aan dat calimero gedrag. Alsof Juve puur door een paar beslissingen van de scheids kampioen wordt. Vorig jaar had Juve de scheids meer mee, maar werd ook met 11 punten voorsprong kampioen, ondanks dat Juve op het einde de kantjes ervanaf liep. Voor dit jaar is de meest recente die ik kan vinden tot speelronde 8. Daar staan Genoa en Udinese boven Juve met 2.deze wedstrijd zal Juve wel 1 krijgen en Genoa-1, maar dan staat Juve alsnog niet eenzaam bovenaan. Ik weet enkel niet wat er in speelronde 9 is gebeurd. Hoe dan ook scheelt het tot nu toe 1 beslissing met de rest. Dat is natuurlijk nog niet een verschil om een heel punt van te maken.

31 oktober 2019 om 00:07

‘Afgelopen 2 seizoenen hebben we meer ‘sviste a favore’ gekend.’ Dus jij reageert op mij dat Juventus geen hulp krijgt van de scheids en dat ‘zeggen de statistieken jaar in jaar uit’ om vervolgens met statistieken te komen die mijn punt bewijzen. Troll je nou jezelf juvedeef?

31 oktober 2019 om 00:29

Nee troll niet mezelf. Alleen kan zeker een fout toegeven. Afgelopen seizoenen was het meer voor zoals ik gezien heb op die site. Maar zoals je daarna ook kan lezen. Maar maakt deze discussie ook weinig uit. Omdat we zonder fouten van de scheids ook makkelijk kampioen werden. En zoals ik ook gezien heb. Is dat elke topclub de scheids vaak meekrijgt. Dus dat huilie huilie naar juve is ongegrond.

31 oktober 2019 om 06:00

Gewoon niet op in gaan. Ze willen maar één ding zien en dat is dat Juve de Scheids meeheeft.. deze wedstrijd zat het heel erg mee inderdaad. Maar zoals je aangaf zegt niemand wat over Candreva of Mertens eerder dit jaar. Hier hoor je niemand meer over maar als het Juve was overkomen dan hoorde je het over 5 jaar nog

31 oktober 2019 om 11:46

Capitanojuve en Juvedeef, jullie zijn echt niet serieus te nemen. Op elke reactie reageren, geef gewoon toe dat Juventus altijd geholpen wordt door de scheids. Dat is gewoon een feit. Niemand zegt dat ze daardoor kampioen zijn geworden. En kom niet met achterlijke voorbeelden over Napoli en Inter, want jullie weten ook dat die niet zo vaak geholpen zijn als jullie.

31 oktober 2019 om 14:56

Ik kom anders met feiten aan. Als je goed leest wat ik schijf. En niet elke keer hetzelfde riedeltje herhalen. Kom jij eens met feiten dan?

30 oktober 2019 om 23:22

Dit is echt lachwekkend inderdaad. Jullie (inter) hadden voor vanavond al mijn support, maar dit is na vanavond alleen nog maar erger geworden. Wat hoop ik dat jullie de Scudetto pakken dit jaar. Desnoods moeten jullie weer 0-5 winnen uit tegen ons. Forza Inter!

31 oktober 2019 om 06:03

Top supporter hoor👍🏼.. hopen dat je zelf verliest als daardoor iemand anders kampioen kan worden.. gewoon zelf beter spelen en er zelf voor zorgen.. zal wel zonde zijn als Genua zou degraderen

31 oktober 2019 om 11:44

Iemand die Genoa support is doorgaans een betere supporter dan al die succesfans die zijn komen aanwaaien bij Juventus (of verdwaalde ADO-supporters). En als zijn team nergens meer voor speelt snap ik best dat het niet erg is als je verliest en daardoor Juve eens geen kampioen wordt.

Hoeveel goals heeft Kluivert nu voor Roma gemaakt en hoeveel assist heeft hij gegeven? Hoe doet hij het eigenlijk. Speelt hij veel basisspeler/vaste invaller of komt hij er nauwelijks aan te pas?

30 oktober 2019 om 23:09

Hij heeft dit seizoen nog geen assists op zijn naam, wel 2 goals in de competitie en eentje in Europa. Speelt naar wat ik heb gezien ook naar behoren.

30 oktober 2019 om 23:10

Al je vragen hebt over statistieken zou je die kunnen opzoeken met behulp van een zoekmachine die Google heet.

30 oktober 2019 om 23:29

Hij staat altijd basis, maar is daarin niet bijster goed. En dat is wel zonde, want dit is wel het moment om het te laten zien met de blessures van Mikhitaryan, Pelligrini en Cristante. Als hij dit niveau houdt, is hij er direct weer uit als die spelers terugkomen.

Komt goed met Kluivert. De nieuwe trainer ziet het in hem zitten en je kan zien dat hij met de maand beter wordt. Dit seizoen vooral aan het rendement werken en dan komt hij vanzelf weer in het grote Oranje.

30 oktober 2019 om 23:12

Komt goed? Hij heeft waardeloze statistieken. Die gast blijft echt niet eeuwig de kans krijgen, hij mag nu al anderhalf seizoen wennen. Dit is echt het moment om dat vertrouwen uit te gaan betalen. Als hij de komende maanden geen rendement gaat leveren is het over en uit met deze playboy.

30 oktober 2019 om 23:16

Kluivert zijn rendement is qua goals nu al beter dan vorig jaar, dus er zit een stijgende lijn in. De Serie A is gewoon een hele lastige competitie voor aanvallers, zelfs Ronaldo zijn statistieken zijn minder terwijl hij bij verreweg het sterkste team speelt. Bergwijn is indien fit basisspeler onder Koeman en Kluivert is niet minder (ook niet minder dan Stengs), dus als Kluivert deze ontwikkeling doorzet is er een goede kans dat hij meegaat naar het EK.

30 oktober 2019 om 23:18

Welke Statistieken? Goals? Een aanvaller moet meer doen dan scoren. Dus waar baseer je dit precies op?

30 oktober 2019 om 23:33

Nul assists tijdens dit seizoen. Om maar eens wat te noemen. Het gaat ook om de goals die je maakt, beslissend zijn voor het team. Hij is gewoon nog niet gearriveerd. Het is geen eredivisie waarin je oneindig mag aanklooien, omdat er toch niets beters voor handen is. Het wordt gewoon tijd voor betere statistieken en meer consistentie. Vorig seizoen heeft hij 1 goal gescoord in 29 wedstrijden. Ik snap dat het niet het enige element is waar je op wordt afgerekend als aanvallen, maar hij krijgt toch wel heel veel vertrouwen. En dat moet hij snel uitbetalen. Hoop dat het hem lukt.

30 oktober 2019 om 23:35

@Joshua: Haha. Vorig jaar 1 nu 2. Ik zou er nog geen conclusies aan verbinden als ik jou was. Hoop dat je gelijkt hebt, daar niet van.

31 oktober 2019 om 00:12

@nuno2004 Hij heeft z'n rendement over een heel seizoen in Oktober al verbeterd. Het is natuurlijk nog niet waar hij naar moet streven, maar je ziet dat het vertrouwen hem goed doet.

31 oktober 2019 om 01:26

@nuno2004 hij presteert tot nu toe dit seizoen iig beter als zijn oud teamgenoot De Ligt

30 oktober 2019 om 23:32

Ik zie hem juist wel weer op de bank belanden als iedereen terug is. Mkhitaryan gaat sowieso spelen en aangezien ze Zaniolo (10) zeker geen wissel zullen zetten, wordt Kluivert waarschijnlijk het slachtoffer. Maar laten we hopen dat deze goal een begin is voor hem

31 oktober 2019 om 00:11

Ik kan niet inzien waarom Mkhitaryan sowieso gaat spelen. Oké hij is gehuurd, maar die jongen speelt al jaren vaker slecht dan goed. Mocht Kluivert zijn rendement verbeteren zie ik hem erin blijven staan, want hij heeft toch kwaliteiten waar Roma geen overschot in heeft.

31 oktober 2019 om 09:45

Omdat het een grotere naam is. Ik zeg niet dat ik vind dat je daarop je elftal moet baseren, is dat helaas wel vaak het geval. Dus moet Kluivert de trainer genoeg reden geven om dat niet te doen en dat doet hij tot nu toe niet.

31 oktober 2019 om 12:42

Volgens mij zijn de statistieken van Zaniolo ook niet zo zeer beter dan Kluivert in de Serie A.

31 oktober 2019 om 12:44

Nee, maar hij is wel dwingender en (ook niet onbelangrijk) Italiaans

En weer faalt de arbitrage in Italië, verrassend genoeg in het voordeel van Juventus. Tweede gele kaart sloeg al nergens op, en de penalty maakt het verhaal weer af. Als mensen denken dat het in Nederland slecht gesteld is met de scheidsrechters, kijk eens een speelronde in Italië. Wat een droevig niveau zeg. Genoa is hier enorm genaaid, hadden gewoon een puntje verdiend. Motta lijkt het aardig aan de praat te krijgen.

31 oktober 2019 om 10:32

Schwalbe Mertens, buitenspel goal Inter? Dingen die duidelijk te zien zijn via de var, ze werden toch goedgekeurd. Maar alleen Juve heeft de scheids mee...

31 oktober 2019 om 11:40

Zo typisch weer, paar momenten erbij halen onder het motto 'iedereen heeft de scheids weleens mee'. Echt totale onzin, jij weet net zo goed dat Juventus vaker geholpen wordt door de scheids. Het niveau van de arbitrage is gewoon om te janken in Italië, punt.

Toch wel frappant; heb je Ronaldo, is dit juve alsnog het matigste Juve in 10 jaar. Jammer dat Napoli het zo laat afweten. Nouja komt deels door Atalanta. Gelijk tegen Napoli, gelijkspel tegen Inter. Hiermee help je alleen maar juve 😜

30 oktober 2019 om 23:14

Misschien kan atalanta stunten. Die gun ik het meest na juve

Wat is dit Juventus toch drama. Man, man, man. Steeds maar weer geklungel achterin. Vandaag zagen zowel Bonucci als Rugani er niet goed uit. Keer De Ligt met Demiral opstellen dan, veel slechter dan het duo van vandaag kan het bijna niet worden zou je denken. Het zegt genoeg over het huidige spel/de huidige vorm van Juventus dat ze met een lucky penalty in de extra tijd van de blessuretijd de 3 punten pakken thuis tegen nr. 17 Genoa. Je kan niet altijd maar teren op Dybala en Ronaldo hun briljante momenten. Gewoon te weinig creativiteit en vooral het afmaken laat veel te wensen over. Ik moet het nog maar zien dit jaar met de scudetto allemaal.

Echt een schande dit steeds in Italië zeg. Worden de Juventus fans hier zelf niet moe van? Juventus speelt gewoon een kut seizoen maar telkens worden ze geholpen. Dit kan echt niet...

30 oktober 2019 om 23:09

Welke wedstrijden worden we nog meer 'geholpen'?

30 oktober 2019 om 23:12

@juvedeef, niet doen alsof je dat niet weet want zelf weet je ook gewoon dat Juve elk jaar keer op keer wordt geholpen door de scheidsrechters.

30 oktober 2019 om 23:16

Nee dat weet ik niet. Gewoon gelul wat erbij word gehaald elke keer als er discutabele keuzes worden gemaakt. Feitelijk word juve echt niet het meest geholpen door de scheids hoor. Genoeg statistieken te vinden die dit bekrachtigen.

30 oktober 2019 om 23:49

Uit het hoofd: Juventus - Milan vorig jaar. Die scheidsrechter (michael Fabbri) is daarna zelfs geschorst geweest omdat hij te partijdig floot.

30 oktober 2019 om 23:10

Ik denk dat je wat meer serie a moet gaan kijken. Rabiot zijn tweede gele kaart was ook 'helpen' natuurlijk?

30 oktober 2019 om 23:12

@FR-DutchOwl, Hoe fucking duidelijk wil je een overtreding hebben haha? Zuivere gele kaart waar een scheids nooit omheen kan.

30 oktober 2019 om 23:13

Hij heeft gewoon gelijk, zeker wat vanavond betreft. Die rode kaart was dik terecht, daarnaast had Betancur ook gewoon rood moeten hebben. Om over die rode kaart van ons en die penalty in minuut 94 maar te zwijgen.

30 oktober 2019 om 23:20

Cassata had in de eerste 3 minuten al 2 gele kaarten moeten hebben dus die had geluk dat hij nog zo lang mocht blijven staan. Rabiot was van achteren en op hoge snelheid, maar raakt ook de bal. Dus vind ik persoonlijk minder duidelijk dan die van Bentancur. En geel van Bonucci was helemaal belachelijk. Domme zet van die Sarabia. Meer dan terechte uitslag. Goede keeper had Genoa.

30 oktober 2019 om 23:30

Ik weet niet naar welke pot jij hebt gekeken. Cassata in de eerste drie minuten al 2 gele kaarten, grappenmaker. Ik zie dat je docent bent. Kan je me ook vertellen op welke school je docent bent? Dan stuur ik mijn kinderen later in ieder geval niet naar die school toe.

30 oktober 2019 om 23:34

2 harde overtredingen op Dybala. 1 om de counter eruit te halen en de ander was zijn 1e gele kaart. Kijk het nog maar even terug. De rest van je reactie lijkt me niet zo relevant.

30 oktober 2019 om 23:38

Ik heb het teruggekeken. Als je zo gaat redeneren, had Juventus vanavond na 90 minuten met 3 man op het veld gestaan.

Schandalige wedstrijd dit. Er is nog zoveel werk aan de winkel. Het erge is dat er niet eens spelers zijn die ons beter zullen laten draaien. Als we zo blijven spelen dan win je helemaal niks aan het einde van het jaar.

30 oktober 2019 om 23:26

Ik denk wel dat juve in CL een wereld van verschil zal worden.Ronaldo tot op de bot gemotiveerd daar.ik zie in de CL nog wel 1 a 2 Ronaldo shows aankomen. Net zoals tegen Atletico. Wat een bizarre wedstrijd van hem toen.

30 oktober 2019 om 23:35

Nou dit spel begon tegen lokomotiv. Daar hebben we mazzel met dyabala. Maar er is gewoon structureel iets mis met dit juve. Verwacht niet veel in de CL. Net als vorig jaar. Ronaldo alleen is niet genoeg.

We hebben vanavond weer eens gezien waarom de Serie A tegenwoordig zo weinig aanzien heeft. Wat een triest zooitje, ik kan volgens mij niet meer op een hand tellen hoe vaak dit bij ons al gebeurd is tegen Juventus de laatste 10 jaar. Ik zal even een opsomming geven van de 'geweldige' beslissingen van dhr. Guia vanavond:1. Al enkele seconden voor 45:00 affluiten, net als er voor Kouame veel ruimte op links ligt. 2. Onterechte tweede gele kaart voor Cassata.3. Geen tweede geel voor Betancur (was een veel zwaardere overtreding dan die van Cassata). 4. Zeer dubieuze penalty voor Juventus.we hebben wel erg goed gespeeld vanavond, zowel met 11 als met 10 man. Mooi om te zien hoeveel beter we spelen sinds de komst van Thiago Motta, wat ik echt niet verwacht had. En Juventus gaat niks klaarspelen dit seizoen. In deze zwakke Serie A worden ze waarschijnlijk wel weer kampioen, maar de CL gaan ze nog niet misschien pakken. Ik weet niet of ze altijd zo matig zijn, maar vanavond was het niet om aan te gluren. En voor de Serie A gaat mijn support (mede ook door het bovengenoemde) naar Inter.

30 oktober 2019 om 23:53

Ik zal zelf altijd (na Milan) het liefst Napoli de scudetto willen zien pakken. Maar aangezien die het zo nalaten dit jaar zou ik het ergens diep in mijn hart niet eens zo heel erg vinden als Inter hem pakt, mits dat Milan CL haalt. Maar ik denk dat Juve toch weer met de hoofdprijs ervandoor gaat, en we hebben deze wedstrijd gezien waarom.

31 oktober 2019 om 00:27

Een Milan fan dat Inter kampioen wil zien worden? Dan ben je geen echte milanista, maar dat kan ook.

31 oktober 2019 om 06:37

Mensen die in deze periode van 6 jaar ellende nog steeds Milan supporten kun je imo gewoon een Milanista noemen.

31 oktober 2019 om 07:20

Ach als ik moet kiezen gaat mijn voorkeur voor dik voor Milan boven Juventus, ik kan me ook een glaszuiver doelpunt van Muntari tegen Juventus herinneren wat over het hoofd werd gezien en Milan het kampioenschap heeft gekost, Juventus supporters hebben vaak last van geheugenverlies.

31 oktober 2019 om 10:35

Ik kan me een glaszuivere buitenspel goal herinneren vorige week nog van Inter. Maar alleen bij Juve hebben ze geheugenverlies. Beter kijk je naar je eigen ploeg, Juve wordt al 8j achter mekaar kampioen. Inter en Milan falen structureel. Maar worden alleen kampioen door de scheidsrechters...

31 oktober 2019 om 10:55

"maar worden alleen kampioen door scheidsrechters". Meen je die nou serieus?

31 oktober 2019 om 11:09

Ik verkies op dit moment gewoon Inter boven Juventus. Juventus hangt me, met alle respect, echt de strot uit. De Serie A heeft al jaren een tweederangspositie omdat Juventus keer op keer probleemloos kampioen wordt. Ik zie behalve Inter geen enkel andere club die Juve en entourage van de troon kan stoten, dusja, dan zie ik hen liever eenmalig kampioen worden.

Iemand die mij kan vertellen waarom Juve in een ander shirt speelde?

30 oktober 2019 om 23:27

Samenwerking van Adidas met een merk uit Londen 'Palace'.

Demiral is gewoon 5 keuze centraal achterin bij Juve, de coach ziet hem iedere dag op de training dus zal wel terecht zijn. Waarom wordt er zoveel om hem geroepen?

Dit had ronaldo gewoon even nodig een doelpunt.weet zeker dat hij ze nu achter elkaar gaat maken.bij real ging echt alle ballen naar hem maar bij juve zie je gewoon dat andere ook gewoom voor eigen succes gaan.

Ik heb van begin al gezegd dat sarri geen goede trainer is. Voetballend is het slechter dan onder allegri. Winnen moeizamer dit seizoen en spelers zijn slechter geworden onder sarri.

Dit Juve is bijna net zo slecht als toen spitsen als Amauri en Matri nog in de basis stonden. Man man totaal geen idee achter. Geen creativiteit. Mag toch hopen dat er een keer een andere ploeg kampioen wordt.

30 oktober 2019 om 23:36

Zo daar zeg je me ook wat. Toen was de serie A echt heel slecht. Zou denk ik wel goed zijn voor de serie A als iemand anders kampioen word.

30 oktober 2019 om 23:56

Zekers zelfde als de Bundesliga. Bayern loopt ook niet. Maar merkwaardig genoeg weet de concurrentie het dan toch vaak weer te verpesten. Kwaliteit en ervaring zijn meestal toch doorslaggevend over 38 wedstrijden. En dat Juve was inderdaad enorm slecht. Helemaal als je de tijden van Zidane, Nedved, Davids etc gewend was.

Ben blij dat Rugani speelde vandaag. De Ligt een dagje rust, en Rugani laten zien dat hij in ieder geval niet beter is.

30 oktober 2019 om 23:44

Absoluut, wat speelde die man slecht vandaag. Was niet de enige trouwens. Alex Sandro, Ronaldo...

WoW dit is de eerste keer dit seizoen dat ik dit juve shirt zie.

Jezus dit is echt gewoon zo prachtig!

Dus het slechte verdedigen ligt niet aan de Ligt. Waarom hoor je nu niets over de verdediging. Wie heeft nu de blunder gemaakt. Vind het echt zonde dat de Ligt naar Juve is gegaan.

1 november 2019 om 00:22

Alex Sandro bij de tegengoal. Dit x. Maar goed de Ligt speelt erg onrustig. Wil elk duel vol aangaan en maakt hierdoor veel fouten. Het lijkt allemaal erg onwennig.

Schwalbe zoals we die van Ronaldo kennen. En vervolgens nog op deze manier juichen. Kansloos. Speelt de laatste tijd gewoon niet goed. Dat mensen nog vinden dat hij de gouden bal verdiend is onvoorstelbaar.

Haha, die penalty, das toch lachwekkend? Hebben ze in Italië geen Var?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren