Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Donyell Malen: ‘Met mijn kwaliteiten moet twintig doelpunten wel lukken’

Laatste update:

Donyell Malen heeft er vertrouwen in dat hij deze voetbaljaargang van grote waarde kan zijn voor PSV. De aanvaller maakte zondagavond in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag (3-1 winst) zijn eerste doelpunt van het Eredivisie-seizoen. Malen hoopt dat er zeker nog negentien bij komen, al gaat het volgens hemzelf niet per se om het getal.

Vorig seizoen was zijn voorganger Luuk de Jong bijvoorbeeld goed voor 28 doelpunten. “Het gaat er vooral om dat ik meer rust voor het doel heb", vertelde Malen, die een aantal kansen miste, in gesprek met FOX Sports. “Of het nu 20, 25 of 30 doelpunten worden, dat maakt niet heel veel uit.”

In the Zone | Denzel Dumfries: ‘Terecht dat Donyell genoemd wordt bij Oranje'.

“Met mijn kwaliteiten moet twintig wel lukken, maar er is nog genoeg werk te doen. We moeten de kansen soms beter uitspelen. Daar moeten we aan werken.” Bondscoach Ronald Koeman zat in Eindhoven op de tribune, maar Malen is wat zijn kansen op Oranje betreft nog voorzichtig. “Het is mijn eerste basisjaar in de Eredivisie. Ik hoop dat ik in de basis blijf en me kan blijven ontwikkelen. Dan zien we wel verder. Oranje zit nu niet in mijn hoofd.”

Malen, twintig jaar, was vorig seizoen voornamelijk invaller bij PSV, maar geldt dit seizoen als eerste spits. Hij weet dat hij nog moet verbeteren. “Ik heb wel goede bewegingen, maar voor het doel moet ik de hoek soms beter uitkiezen. Dan ga ik meer doelpunten maken.”

Denk jij dat Donyell Malen dit seizoen twintig keer gaat scoren?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dan moet ie zn kamsen wel beter afmaken zeg. Wat missen ze er veel voorin. Op dit moment denk je, haal een scorende aanvallende middenvelder of een spits en dit team kan lekker ballen.

12 augustus 2019 om 09:36

Euhmmm, dat zegt ie toch zelf ook? Geef juist zijn verbeterpunten duidelijk weer.

12 augustus 2019 om 10:01

Hij denkt er wel twintig te maken dit seizoen met zijn kwaliteiten. De kansen uitspelen zoals hij zegt is niet het probleem bij, hij moet zich echt focussen op het pure afmaken, is genoeg in positie geweest daarvoor.

Als men in de voorhoede van PSV wat meer oog voor elkaar gaat krijgen is 20 doelpunten realistisch. Bovendien hebben we het beste van Malen nog niet gezien. Ik hoop dat hij zijn bewering weet waar te maken. Dan hebben we een goed spits voor het NL-elftal in de aankomende jaren.

12 augustus 2019 om 11:09

Zeker waar, ik hoop dat Mark van Bommel hier actief mee aan de slag gaat, want op deze manier gaat de teamspirit verloren en dit kan op den duur tegen sterkere tegenstanders je zeker gaan opbreken.

Daarnaast heeft Malen afgelopen wedstrijden ongelooflijk veel kansen onbenut gelaten. In mijn optiek scoor je als topspits 1 op de 2 a 3 kansen en daar zit hij nu nog mijlenver vanaf. Neemt niet weg dat Malen uitstekend kan voetballen. Voor een spits echter wel handig dat je ook leert scoren dus hopelijk gaat hij zich hier snel in ontwikkelen.

12 augustus 2019 om 11:27

Er is in heel de wereld die 1 keer per 3 kansen scoort. Welke spits scoort jaarlijks een doelpunt of 40 in zijn competitie? Want je zegt eigenlijk dat een topspits zo'n beetje iedere wedstrijd moet scoren aangezien je vaak wel 2 of 3 kansen in een wedstrijd krijgt. Zeker als spits bij een topclub.

12 augustus 2019 om 13:28

klopt, gewoon je werk doen

In alles zie je dat Malen de potentie heeft om de nieuwe spits van het Nederlands elftal te worden. Eigenlijk op alle vlakken een betere spits dan Luuk de Jong, behoudens leiderscapaciteiten en uiteraard het koppen.

Met wat Malen in korte tijd heeft laten zien denk ik dat PSV er goed aan heeft gedaan om Luuk de Jong te verkopen. Het dwingt PSV op een andere manier te voetballen en dat kan de ploeg op termijn nog wel eens ten goede komen.

12 augustus 2019 om 09:46

Hoe zo goed? Zag je de kopmogelijkheden in de vcl? Luuk had er minimaal 1 benut zo niet meer. Je hebt gelijk het dwingt PSV om anders te voetballen, maar of ze er beter van worden lijkt me sterk. Ikzelf vind malen meer een tweede spits. Iemand die om de vaste man heenbeweegt. Soort van Memphis.

12 augustus 2019 om 09:51

Dus lammers op 9, maar nu kan dat helaas niet wegens blessure

12 augustus 2019 om 09:56

Zeker niet op alle vlakken. De Jong heeft een geweldig gevoel voor positie kiezen bij een voorzet en kan veel beter koppen.

12 augustus 2019 om 11:12

Niet in alles, een spits in het 4-3-3 systeem moet eigenlijk altijd een aanspeelpunt en kapstok kunnen zijn en daarmee een rustpunt in balbezit. Dit zie ik bij Malen nog te weinig terug. Zeker hogere ballen zijn niet aan hem besteed. Ik zie in Malen ook meer een ideale counterspits in een 4-4-2 systeem, dan de aanvalsleider van een dominant voetballende ploeg. In Nederland kan hij uiteraard bij elk team in de spits spelen.

12 augustus 2019 om 11:31

Niet mee eens, Malen heeft meer individuele actie en snelheid. In de rest was de Jong beter. Laten we rustig aan doen met hem en niet gelijk hoge ogen gooien.

12 augustus 2019 om 18:21

Vind jammer dat Lammers geblesseerd is. Die is een betere afmaker dan Malen.

Geldt ook voor Bruma en Bergwijn, man wat is dat ergerlijk.

12 augustus 2019 om 09:34

PSV heeft voor Eredivisie begrippen ook gewoon een wereldaanval. Zoveel snelheid maar ook scorend vermogen. Heerlijk om te zien. Gaan ver in de EL komen.

12 augustus 2019 om 09:43

Dan moeten ze toch wat beter voor de dag aan komen willen ze ver komen in de EL.

12 augustus 2019 om 09:49

Ze hebben juist weinig scorend vermogen. Geen van hem heeft ooit de 20 gehaald op het hoogste niveau. Alleen lozano, maar die lijkt te verkassen. Ze hebben wel veel snelheid, maar het is geen FIFA 20 he. Met alleen renpaarden win je de strijd niet. Zijn allen te wild voor de goal en teren op een actie.

12 augustus 2019 om 10:02

@lee112

Dat zeker, maar het doet me al goed dat de kansen gecreëerd worden. Klinischer worden is iets wat je zeker aan kunt leren. Oké, echte spitsen hebben dat vernuft vaak al, maar ik ben van mening dat Malen uit kan groeien naar een top spits voor Psv. Gisteren had hij er eigenlijk al drie moeten maken, bij twente had hij er eentje moeten maken en in de JC schaal had hij er ook minimaal een moeten maken. Op dit moment is hij soms nog te wild, maar ik ga er vanuit dat Ruud van Nistelrooij wel eens met de jongens aan de slag gaat, buiten zijn eigen team om natuurlijk.

12 augustus 2019 om 10:03

Precies dit ja. Er moet een creatieve speler bij die het spel beter leest en de passjes en nodige goals kan geven en maken.

12 augustus 2019 om 10:08

@Lee112 Daar doel ik op, snelheid en techniek hebben ze, maar afmaken ho maar.

12 augustus 2019 om 13:07

@ lee112 ... bij fifa draait t allang niet meer alleen op snelheid

Laat nou eerst je voeten maar spreken. Ik heb het er nooit zo mee als spelers dit soort uitspraken doen. ‘Met mijn kwaliteiten’, je komt net kijken. Zorg maar dat je een heel seizoen constant speelt. De potentie is er in ieder geval wel.

12 augustus 2019 om 09:44

Hij heeft vorig seizoen 10 gemaakt, voornamelijk als invaller, dan mag je toch wel stellen dat als hij hele wedstrijden speelt hij ook meer kansen en doelpunten zal krijgen. Hij geeft toch zelf verbeterpunten wat zal lijden tot meer doelpunten. Wat zegt hij verkeerd ? Mag hij niet erkennen dat hij kwaliteit heeft .

12 augustus 2019 om 10:26

Fckansloos

Startten is heel wat anders dan invallen, invallen als snelle speler tegen vermoeide verdedigers is altijd eenvoudiger.

12 augustus 2019 om 09:49

Ik vind het totaal niet arrogant over komen. Heb het desbetreffende interview gezien en het kwam zelfbewust over. Zelfvertrouwen is niet per se zelfoverschatting of arrogantie. Kansen krijgt hij genoeg. Iets scherper worden en die 20 haalt ie wel.

12 augustus 2019 om 10:23

Als een Ajacied dit had gezegd, had voetbalzone uit elkaar geklapt en hadden we met zijn allen weer schande gesproken van Amsterdamse arrogantie..

12 augustus 2019 om 09:51

Onzin. Het is overduidelijk dat hij kwaliteiten heeft waarmee hij minstens 20 goals kan maken als hij vaste spits is van PSV. Iedereen is hartstikke positief over die jongen en over zijn kwaliteiten, dan zegt hij zelf dat hij minimaal 20 goals wilt maken als hij in de basis blijft, als antwoord op doorzeuren van Hans (eerst gaf hij aan dat hij eerst maar eens basis moest blijven en hard werken en afwerken moest verbeteren en dat dan het aantal niet eens zo belangrijk is), en dan moet hij weer stil zijn en zijn "voeten laten spreken". Je mag best ambitie hebben en ook gewoon reëel iets van jezelf verwachten en zelfs eisen. 20 goals vind ik dan zelfs nog wel magertjes als spits van PSV. Maar je moet een doel hebben als spits waar je naartoe werkt. Die kwaliteiten heeft hij 100%. Als hij nog beter wordt in afmaken en PSV lekkerder begint te draaien dan kan je daar zelfs 25-30 van maken.

12 augustus 2019 om 10:23

Nee, hij zegt dat zijn eigen kwaliteiten hem twintig doelpunten op gaan leveren. Niet dat hij ze ‘wil’ maken. Met alle respect, maar alleen Luuk de Jong en Tadic maakten afgelopen seizoen meer dan 20 goals. Zelfs Lozano maakte er maar 17. Het klinkt alsof hij het wel eventjes gaat doen. Natuurlijk is hij een groot talent, dat ontken ik ook nergens, maar ik vind hem nog geen garantie voor 20 goals.

12 augustus 2019 om 11:59

Hij zegt dat het moet gaan lukken als hij hard werkt en zich focust op het verbeteren van afmaken. Lozano is een buitenspeler en in dit interview ging het erover dat hij de nummer 9 zou blijven van PSV. Een spits scoort nou eenmaal vaker dan een buitenspeler, ook in deze tijd.

12 augustus 2019 om 09:55

Hij mag toch best zelfbewust zijn? Het is een enorm talent en de eredivisie is een matige competitie. 20 doelpunten is een mooi streven en hij mag die ambitie best uitspreken van mij.

12 augustus 2019 om 09:57

hij geeft juist heel realistisch aan wat zijn kwaliteiten zijn en waar hij aan moet werken. Er zijn legio voetballers minder zelfbewust

12 augustus 2019 om 10:17

Voor je beeldvorming, buiten Luuk de Jong en Tadic om maakte er niemand afgelopen seizoen meer dan 20 goals. Zelfs Lozano niet.. Dus ja, ik vind het misplaatst om te zeggen dat hij ‘met zijn kwaliteiten’ de 20 wel even zal aantikken. Dat is niet zelfbewust, dat hij zijn verbeterpunten noemt uiteraard wel.

12 augustus 2019 om 10:25

Voor je beeldvorming, Malen maakte er vorig seizoen 10, voornamelijk als invaller. Aangezien hij als eerste spits zeker 2 keer zoveel minuten gaat maken is het niet heel raar om te stellen dat hij ook 2 keer zoveel doelpunten kan gaan maken

12 augustus 2019 om 10:28

Mursie

Invallen is heel wat anders dan startten, invallen tegen vermoeide verdedigers is een zwaar voordeel ten opzichte van startten tegen frisse verdedigers die samen met jouw vermoeid geraken

12 augustus 2019 om 10:38

Als centrumspits van een topclub moet je in Nederland gewoon op 20 kunnen komen. Helemaal als je al hebt laten zien te kunnen scoren. Vind ik niets misplaatst aan. Daarnaast geeft hij ook aan dat hij zich nog moet verbeteren door rustiger voor het doel te worden en geeft hij aan dat doelpunten maken niet het belangrijkste is.
Prima reactie dus (waarschijnlijk op een vraag van een journalist) die ambitie, persoonlijke ontwikkeling en realiteitszin vertegenwoordigt.

Maar het zal voor jou wel te positief zijn. Lekker zagen op spelers is veel leuker

12 augustus 2019 om 10:05

Niks mis mee met een beetje zelfvertrouwen!! Het zijn vaak zulke spelers die juist wat extra hebben! Zlatan, Suárez waren ook een beetje zo kwa gedrag.

12 augustus 2019 om 10:22

Hij wordt hier om gevraagd en heeft zelf eigenlijk niet eens het getal genoemd. Hij zegt ik wil gewoon het hele seizoen als basisspeler spelen en het zo goed mogelijk doen. Hoeveel goals daar dan uitkomen dat zien we wel, maar ik hoop op zo veel mogelijk.

Als je het interview zelf ziet dan zie je dat hij eigenlijk niks raars zegt en gewoon heel verstandig overkomt.

12 augustus 2019 om 10:46

Hij zelf ook niet zelf ‘met mijn kwaliteiten ga ik er 20 maken dit seizoen’. Jan Joost zei ‘je moet er dit seizoen wel zeker 20 maken he als spits van PSV’. Malen antwoorde met ‘met mijn kwaliteiten moet dat lukken’

12 augustus 2019 om 11:52

Catalunya,

Een spits van een topclub mag van zichzelf toch wel verwachten dat hij er 20 kan maken in een seizoen?

Bovendien vind ik Donyell altijd heel nuchter en correct overkomen, zonder enige arrogantie of sterallures.

Hij is gewoon erg realistisch. Misschien eerder 15 dan 20, maar ik zie het ook wel gebeuren dat Malen binnen een seizoen op hetzelfde niveau zit als Bergwijn, en zelfs consistenter zal zijn. Malen is echt immens getalenteerd, én volwassen.

Ik vind Malen niet een echte spits, niet echt dat “neusje voor de goal” hebben. Ik vind Lammers meer type spits wat Psv nodig heeft. Maar Malen is wel heel doelgericht en heeft veel scorend vermogen. Afstemming voorin moet veel beter en zijn afwerken mag soms wel meer overtuiging in. Maar wel een heerlijke speler om naar de kijken. Eigen akties bloedsnel contract tot 2024.

Off-topic. Wie zou Psv moeten halen las Lozano weggaat ? En zou Bruma niet beter op 10 zijn dan Bergwijn

12 augustus 2019 om 09:42

Hoe kan je nou geen neusje voor de goal hebben, maar wel heel veel scorend vermogen hebben? Lijkt mij heel vreemd. Ook denk ik dat ze op het middenveld nog wel een goede speler moeten halen

12 augustus 2019 om 09:56

Ik denk dat FC Kansloos doelt op de klassieke spits met een neusje voor de goal. Type Huntelaar die vooral vaak op de juiste plek staat en goals maken simpel laat lijken. Malen maakt vooral indrukwekkende goals d.m.v. zijn snelheid en individuele acties. Beide manieren kunnen veel goals opleveren, maar een type Huntelaar/Inzaghi etc. is wel lekker om te hebben omdat je weet dat een individuele actie van de anderen (Bruma, Lozano, Bergwijn, Gakpo) wat sneller in een goal kan eindigen gezien er vaker iemand precies goed staat om die goal te maken.

12 augustus 2019 om 09:59

Ik bedoel wat Gillingham zegt.

12 augustus 2019 om 10:05

Ik ben trouwens benieuwd of Lammers dat wel is. Ik denk dat hij wel iets statischer is en iets vaker ook nadenkt over zijn positionering zonder bal, maar het is volgens mij niet echt 100% zo'n klassieke afmaker. Desondanks heb ik er wel vertrouwen in en zal ik als PSV zijnde geen extra spits halen. Piroe past trouwens wel nog meer in dat profiel wat je schetst, f.c.kansloos. Wie weet krijgt die nog kansen dit seizoen.

Sorry, ben (nu) nog niet overtuigd.
Het potentieël zie ik zeker, maar hij mag zeker meer kansen benutten.

Vind het wel prachtig dat er bij PSV goede, Nederlandse talenten zijn en spelen, waaronder Donyell .

Een spits met vertrouwen. Dat is een goed teken. Maar als Malen deze doelstelling niet haalt werkt deze uitspraak tegen je. Malen legt de lat wel erg hoog namelijk met minimaal twintig doelpunten en legt hiermee onnodig druk op zichzelf. Maar blijkbaar is Malen zo overtuigd van zijn kwaliteiten dat hij deze uitspraak doet.

Als Ajacied ben ik echt wel gecharmeerd van Malen en ik denk ook dat hij het echt wel in zich heeft om per seizoen minimaal 20 goals te maken.

Hij heeft veel scorend vermogen in zich, is snel en technisch en voetballend erg goed. Het zou mooi zijn als zowel Malen als Boadu zich zo goed door blijven ontwikkelen, want dan zal Nederland er twee uitstekende spitsen met best wel wat potentie erbij krijgen en de spitspositie bij Nederland is eigenlijk iets wat de afgelopen jaren wat best mager is bezet met spelers als Janssen, Dost, de Jong en Weghorst.

Nou moet ik wel zeggen dat Weghorst het het afgelopen seizoen erg goed heeft gedaan bij VFL Wolfsburg, maar of hij ook in de basis hoort heb ik mijn twijfels bij. Weghorst lijkt mij meer iemand die je in kan brengen als je iets moet forceren, want hij is qua type spits toch een totaal tegengestelde spits ten opzichte van Boadu en met name Malen die toch voetballend veel beter zijn.

Misschien dat dit binnenkort of in ieder geval over een tijdje het Nederlands elftal wordt?:

Keepers: Jasper Cillessen ( Valencia ), Jeroen Zoet ( PSV ) en Marco Bizot ( AZ ).

Verdedigers: Denzel Dumfries ( PSV ), Hans Hateboer ( Atalanta Bergamo ), Matthijs de Ligt ( Juventus ), Stefan de Vrij ( Inter Milan ), Virgil van Dijk ( Liverpool ), Nathan Aké ( Bournemouth ), Daley Blind ( Ajax ) en Patrick van Aanholt ( Crystal Palace ).

Middenvelders: Marten de Roon ( Atalanta Bergamo ), Davy Pröpper ( Brighton & Hove Albion ), Georginio Wijnaldum ( Liverpool ), Frenkie de Jong ( FC Barcelona ), Donny van de Beek ( Ajax ) en Tonny Vilhena ( Kuban Krasnodar ).

Aanvallers: Steven Bergwijn ( PSV ), Ryan Babel ( Galatasaray ), Wout Weghorst ( VFL Wolfsburg ), Donyell Malen ( PSV ), Myron Boadu ( AZ ) en Memphis Depay ( Olympique Lyon ).

Dan kan je in bijvoorbeeld de aanval eventueel nog wat schuiven, aangezien Malen, Babel en Depay zowel op de vleugels en ook als diepe spits kunnen spelen maar in mijn ogen lijkt dit mij dan geen verkeerde opstelling (zie opstelling).

Ik denk ook dat een middenveld met Wijnaldum, de Roon en de Jong het beste zal zijn. En voordat er weer reacties komen dat de Roon niet goed genoeg is en weet ik veel wat allemaal: de Roon is gewoon een belangrijke speler bij Atalanta Bergamo in Italië en dat is toch een club die de afgelopen seizoen erg goed heeft gepresteerd op het hoogste niveau in Italië en nee, de Roon is geen absolute wereldtopper of wat dan ook maar zeker een zeer nuttige speler om erbij te hebben en eentje die voor het balans op het middenveld zorgt en vooral het verdedigende werk zal doen.

Een middenveld met bijvoorbeeld Wijnaldum, van de Beek en de Jong zal in mijn ogen te aanvallend zijn.

Cillessen
Dumfries
de Ligt
van Dijk
Blind
Wijnaldum
de Roon
de Jong
Bergwijn
Malen
Depay
12 augustus 2019 om 11:24

Helemaal mee eens.

12 augustus 2019 om 12:12

Ik vraag me af hoezo dat middenveld te aanvallend zou zijn aangezien frenkie meestal op 6, speelt en wijnaldum ook in een controlerende rol speelt. Daarnaast is van de beek ook niet vies van verdedigen. Komt er nog bij dat je een goed centrum er achter hebt

12 augustus 2019 om 13:12

Ik zou met het blok Blind F de jong spelen en daarvoor depay VDB en Wijnaldum. Luuk de jong in de spits en op termijn Malen.

Vooral lekker bescheiden. Vindt je het erg als ik mijn geld gewoon weer op Tadic zet?

12 augustus 2019 om 09:51

Want hij zegt dat hij topscorer word ? Zet jij geld in op Tadic dan zet ik geld in oo minimaal 20 van Malen

12 augustus 2019 om 10:09

Kijk anders ff het interview Nothing. Hij zit pas een paar jaar in Brabant dus die bescheidenheid moet nog groeien. 😉

Hij had eigenlijk na gisteren al minstens op drie doelpunten moeten staan... Heeft een paar kansen gemist die je op dit niveau eigenlijk niet mag missen. Kwaliteiten heeft hij zeker, maar hij zal echt nog een stuk scherper moeten worden.

12 augustus 2019 om 09:55

Maar dat zegt hij toch ook? Jongen komt juist heel bescheiden over maar die hans blijft maar doorzagen. Vreselijke man zeg.

12 augustus 2019 om 10:13

Ik denk met zijn kwaliteiten hij niet tot 20 goals gaat komen, maar 20 assists zeker. Hij heeft veel kwaliteiten om tot een kans te komen, maar mist de kwaliteit van het afmaken. Geweldige speler voor Psv, als hij zijn koppie iets meer omhoog houdt in zijn actie gaat hij tot 20+ assists komen

12 augustus 2019 om 10:16

"hij heeft veel kwaliteiten om tot een kans te komen, maar mist de kwaliteit van het afmaken."

Toch zat dat vorig seizoen wel goed bij hem: 10 goals in 962 speelminuten. Kanttekening daarbij is dat hij vaak in de slotfase in mocht vallen tegen een al moegespeelde tegenstander, maar 1 goal per 96 minuten is natuurlijk wel een meer dan prima gemiddelde.

Met hem en Boadu heeft het Nederlands elftal echt 2 toppers in potentie. Allebei vind ik het ook prettige spelers om te zien, lekker beweeglijk en met slimme loopacties.

Malen is is mijn ogen de nieuwe Carlos Tevez, vond hem in de ajax jeugd een identieke speler als Tevez, Malen gaat PSV minimaal 50 miljoen opleveren

Tja...ik ben nog niet kapot van Malen. Bergwijn is al een stuk verder maar moet gewoon weer op de flank gaan spelen.

Zelf zie ik veel meer in Gakpo, dat is wat mij betreft echt een complete speler aan het worden. Voor hem zou het goed zijn als Lozano vertrekt en hij nog wat meer minuten gaat maken.

Met boadu en malen zitten er toch spitsen aan te komen die lekker gaan passen in het countersysteem van het Nederlands elftal!

Ik twijfel niet zo zeer over Malen. Denk zeker dat hij dat aantal kan halen. Maak me meer zorgen of ie wel voldoende wordt bediend om dit aantal te halen. Zit bijna geen creativiteit in die ploeg, behalve de voorhoede.

Malen zeker een goede spits, maar qua potentie schat ik Boadu wel echt hoger in. Een betere afmaker, meer oog voor medespelers, een betere aanname en denk fysiek ook net iets sterker. Malen wint het denk ik wel op snelheid. Maar sowieso mooi dat er weer wat betere spitsen aan zitten te komen voor het Nederlands elftal!

Is niet de langste, maar wel retesnel. Komt volgens mij beter tot zijn recht aan de rechterkant. Dat mensen hem al tippen voor het Nederlands elftal na een paar goede wedstrijden vind ik te opportunistisch. Kerel staat net in de basis bij PSV en moet het nog over een langere periode bewijzen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren