Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax getipt bij Veronica na afgang PSV: ‘Als ik Ajax was, wist ik het wel’

Laatste update:

Dinsdagavond kwam er met een 2-1 nederlaag op bezoek bij FC Basel reeds een einde aan het Champions League-avontuur van PSV dit seizoen. De Eindhovenaren speelden een matige wedstrijd in Zwitserland en dropen uiteindelijk teleurgesteld af. Donyell Malen was de enige speler die zich nog enigszins wist te onttrekken aan de sportieve malaise bij PSV, zo is het oordeel van René van der Gijp en Wim Kieft.

Malen leverde in de eerste helft de assist op de gelijkmaker van Bruma, maar door een doelpunt in de tweede helft van Ricky van Wolfswinkel moest PSV alsnog het onderspit delven tegen Basel. Toch kan Malen na afloop rekenen op de complimenten. "Ik vind hem echt ongelofelijk goed, dat meen ik echt", is Van der Gijp lovend bij Veronica. "Hij loopt zo gemakkelijk uit de dekking weg en kan met een man in de rug een bal aannemen. Hij hoeft zijn lichaam niet eens te gebruiken, want hij is de tegenstanders gewoon te snel af."

Malen doorliep de jeugdopleiding van Ajax, maar vertrok in 2015 naar Arsenal. Hij slaagde niet in Engeland, maar lijkt zijn belofte bij PSV alsnog in te lossen. De twintigjarige spits heeft nog maar een contract voor één seizoen in Eindhoven en daar kan PSV zich volgens Van der Gijp zorgen over maken. "Als ik Ajax was, wist ik het wel", tipt de analist de regerend landskampioen.

Ook Kieft is onder de indruk van Malen. De oud-spits noemt de Nederlands jeugdinternational 'uitzonderlijk goed' en prijst vooral diens volwassenheid. "Hij is hartstikke jong. De meeste spelers zijn op die leeftijd heel wisselvallig. Maar alles wat hij doet, is echt heel bewust", zo laat Kieft optekenen.

Donyell Malen zou een topaanwinst zijn voor Ajax

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dut zou ik zeker toe juichen! Vind dit echt een topper. En nog maar een 1-jarig contract! Marc doe je ding!!!

30 juli 2019 om 22:25

100% mee eens, halen die Malen!!
Sowieso nooit iets in Bergwijn gezien; hij scoort verre van gemakkelijk.

30 juli 2019 om 22:37

Ik vind het ook een zeer goede speler, maar met Raiola als zaakwaarnemer krijg je in de toekomst geheid weer problemen rond de transferperiodes. Daarnaast heeft deze jongen er heel bewust voor gekozen om Ajax op zijn 16e achter te laten voor wat extra bankbiljetten bij Arsenal.

30 juli 2019 om 23:08

Helemaal mee eens

Bergwijn heb ik nooit zien zitten, en zeker niet voor de belachelijke bedragen die genoemd werden

Zijn we ook van dat gezeik af, al krijgen we er dan weer een Malen-soap voor terug

Malen was de baas vanavond, jammer dat de rest van PSV zich daar niet aan op kan trekken

Misschien kunnen we Promes er voor inruilen tegen een vriendenprijsje?

5 miljoen bij of zo?

31 juli 2019 om 03:43

Jonge die Promes was jarenlang de beste speler in Rusland en hij was altijd te vinden op de topscorerslijst. De Eredivisie gaat hij aan diggelen schieten.

30 juli 2019 om 23:23

Als hij nog een 1-jarig contract heeft zou ik hem dit jaar lekker bij PSV laten en alvast onder de tafel de afspraak maken dat hij volgend jaar gratis komt, desnoods voor een tekengeld van 6-9 miljoen. Dit jaar zit Ajax toch wel goed in de aanvallers dus is hij niet dringend nodig, volgend jaar zullen er toch wel weer wat aanvallers vertrekken en zou Malen ideaal zijn. Laat hem nog maar één jaartje bij PSV ervaring opdoen en een heel jaar vaste waarde zijn.

31 juli 2019 om 00:45

Als hij nog een 1-jarig contract heeft zou ik hem dit jaar lekker bij PSV laten en alvast onder de tafel de afspraak maken dat hij volgend jaar gratis komt, desnoods voor een tekengeld van 6-9 miljoen.

Goed plan en dan direct de knvb op je dak want dit mag natuurlijk niet. Buiten dat is het dan nog maar de vraag of hij dan wel naar Ajax gaat want er zijn echt wel grotere clubs die hem op de radar hebben staan.

31 juli 2019 om 03:21

Goed plan en dan direct de knvb op je dak want dit mag natuurlijk niet. Buiten dat is het dan nog maar de vraag of hij dan wel naar Ajax gaat want er zijn echt wel grotere clubs die hem op de radar hebben staan.

Daarom zeg ik "onder te tafel". Alsof dat niet in de hele voetbalwereld gebeurd, als Ajax gewoon een "informeel" gesprek met Raiola voert en dit bespreekt wat de plannen zijn kan je natuurlijk wel al een soort voor-akkoord bereiken. Officieel mag het natuurlijk niet, dat lijkt me duidelijk.

31 juli 2019 om 07:17

Dat zeg ik al vanaf het moment dat ze bezig zouden zijn met Bergwijn; Malen heeft 1 jarig contract en heeft meer potentie dus als die weg zou gaan is dat een grotere aderlating voor PSV. Echter vind ik hem de afgelopen 3 wedstrijden wel heel onrustig voor het doel en valt zijn effectiviteit enorm tegen.

Dat zou toch wel een mega vangst zijn als Ajax-zijnde mochten ze dat flikken. Opmerkelijk is wel dat hij nog niet bijgetekend heeft, wellicht zat hij te wachten hoe dit tweeluik af zou lopen en er zicht was op CL-voetbal.

Grootste aanvallend talent in Nederland, hier lees je meer klasse vanaf dan aan Bergwijn en toentertijd Memphis.

30 juli 2019 om 22:37

Ik vind Malen ook een goede speler, maar hij is wel heel erg wild voor de goal. Met meer rust had hij afgelopen seizoen 2x zoveel goals kunnen maken. Ik hoop dat dat er nog uitgaat naarmate hij ouder wordt, anders zal hij nooit bij een topclub terecht komen.

30 juli 2019 om 23:20

Precies. Leuke speler. Maar we vergeten een ding. Als Ziyech en Neres blijven, zou Malén bij Ajax gewoon op de bank zitten. Laat hem en Bergeijk maar lekker in Eindhoven.

Haha dan wist ik het wel? Nu gaan die analisten net doen of Ajax zo maar even iedereen van PSV kan halen. Malen gaat nergens heen.

30 juli 2019 om 22:28

Dat zullen we na vanavond nog wel eens zien. Er is een reden waarom meneer nog niet bij heeft willen tekenen.

Oké, dit jaar is hij wsl de 1e spits. Maar als hij niet bijtekent, doet die dat puur voor zichzelf omdat hij weg wilt.

30 juli 2019 om 22:36

Malen tekent wel bij. Daar ben ik niet bang voor. Heeft hij al meerdere keren aangegeven.

30 juli 2019 om 22:53

Ja dat zou hij destijds bij ajax ook doen...

30 juli 2019 om 23:18

Net als kluivertje. Komt wel goed... dan ken je raiola niet.

30 juli 2019 om 22:28

Malen heeft maar een 1 jarig contractje he. Dan is er genoeg mogelijk denk ik zo. Time will tell.

30 juli 2019 om 22:30

Nou komt Ajax met een zakgeld, dan is die gewoon weg hoor. 1-jarig contract dat is zo afkoopbaar. PSV mist nu de champions league inkomsten en heeft van voren een luxeprobleem, terwijl op het middenveld nog wel wat versterkingen mogen komen.

30 juli 2019 om 22:44

Ajax kan inderdaad iedereen van PSV halen. Mocht je het zijn ontgaan; Ajax heeft net Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt verkocht voor de hoofdprijs aan respectievelijk Barcelona en Juventus. Alleen al van dat geld kan Ajax heel PSV kopen (niet dat je dat moet willen natuurlijk )

30 juli 2019 om 22:55

Geld is inderdaad geen probleem. Maar spelers hebben ook nog inspraak he

30 juli 2019 om 23:03

Ja, snap ik. Ik hoop dat beide selecties, dus van Ajax en PSV zo blijven als ze nu zijn. Mocht er bij Ajax nog iemand vertrekken, dan zou het niet raar zijn om naar zo'n Malen te kijken.

30 juli 2019 om 22:54

Ajax kan zo maar even iedereen van PSV halen als ze dat willen ja.
Zeker na de uitschakeling vanavond waarbij PSV weer een grote buit mis loopt.

30 juli 2019 om 23:08

Hahaha aub zeg... hou eens op met die onzin... kunnen ongetwijfeld, "zomaar even iedereen halen van psv" nee

31 juli 2019 om 00:23

Benzema

"haha dan wist ik het wel? Nu gaan die analisten net doen of Ajax zo maar even iedereen van PSV kan halen. Malen gaat nergens heen."

In dit geval hebben ze gelijk omdat het zijn laatste contractjaar wordt. Op 1 januari van het volgend jaar zou hij al een contract bij Ajax mogen tekenen voor de komende jaren en zou PSV hem wel aan Ajax moeten verkopenals de club interesse heeft, om te voorkomen dat hij volgend jaar gratis de deur uitloopt. Dat zou Ajax zich kunnen permitteren gezien het enorme eigen vermogen, voor PSV geldt dat niet nu de CL is gemist. Ik denk niet dat Ajax geinteresseerd is in Malen en andersom weet ik het ook niet. Ik denk eerlijk gezegd dat Ajax niet op hem zit te wachten omdat ze dan ook Raiola binnen halen en die zorgt alleen maar voor onrust. Ik denk eerlijk gezegd ook dat Malen liever een transfer naar het buitenland maakt.

Merkwaardig hoe het analistenwereldje massaal meedoet aan de tendens om PSV-spelers richting Amsterdam te praten. Ja Malen is een hartstikke leuke speler, maar gegeven zijn leeftijd en contractduur is hij niet voor alleen Ajax interessant maar voor de gehele Europese subtop. Absolute bargain. Mede gezien het feit dat Raiola zijn zaken behartigt en Malen al eerder bij Ajax is weggegaan acht ik de kans een stuk waarschijnlijk dat Malen in een grote competitie gestald gaat worden, indien hij PSV verlaat.

30 juli 2019 om 22:31

Wat is een bargain?

30 juli 2019 om 22:34

Een koopje.

30 juli 2019 om 22:50

Een uitermate voordelige acquisitie

30 juli 2019 om 23:58

Weet ik wel, maar waarom zegt ie dat niet?
Koopje is toch een prima Nederlands woord?

31 juli 2019 om 07:52

Kan het niet nog deftiger? Netjes!

30 juli 2019 om 22:37

Ja Dolberg doet het geweldig in de spits, Huntelaar is een breekijzer en Tadic kan ook op de flanken spelen. Dus zo goed vind ik de spits bezetting niet hoor. Denk dat Malen echt wel van toegevoegde waarde gaat zijn voor Ajax.

30 juli 2019 om 22:55

Dolbergwijn lijkt me vele malen beter dan KjH

30 juli 2019 om 23:20

Volgens mij kan Malen op meerdere plaatsen uit de voeten , dus ipv van die dure Bergwijn , kan je het best eens proberen bij Malen

31 juli 2019 om 00:24

Die gaat na dit seizoen naar Italie, om ergens op de bank te zitten. De Raiola route voor jonge spelers. Althans, voor het gros van de jonge spelers.

Zou me niks verbazen. Volgens mij heeft malen dat zelf ook wel bedacht. Word hij wel vijand nummer in maar eigen schuld ook wel van PSV. Hoop zo hard dat hij nog bijtekent maar denk het niet.

30 juli 2019 om 22:45

Tsja, hij heeft als oud ajacied zijnde ook eerder hoor psv getekend.. dus een beetje een clubhopper zonder loyaliteit. Om hem dan te gaan haten is ook wat vergaand

Liever de huidige groep bij mekaar houden. Dan is Malen niet nodig

Ik denk dat Ajax genoeg aanvallers heeft en er lijkt op dit moment niemand weg te gaan. Ze hebben nu: Dolberg, Huntelaar, Tadic, Promes, Ziyech en Neres. Daarachter hebben ze nog wat leuke jeugdspelers. Als je Malen haalt, wie ga je dan daarvoor op de bank zetten? Daar komt bij dat je als club zijnde, naar mijn mening, nooit een oud jeugdspeler moet terughalen die weigerde een contract te tekenen en voor het grote geld in Engeland koos. Dat is een slecht signaal naar je eigen jeugd die wel loyaal is.

30 juli 2019 om 22:34

Precies dit, van mij hoeft hij ook niet terug te komen. Lekker wegblijven. Ajax heeft zijn selectie al rond er hoef niemand meer bij. Energie steken in het behouden van spelers

30 juli 2019 om 22:37

Wat denk je van geld plus zijn potentie Malen kun je goedkoop ophalen bij psv of psv moet hem volgend jaar transfervrij laten gaan.

30 juli 2019 om 22:48

Als Ajax daadwerkelijk de mogelijkheid krijgt om Malen te halen, voor een niet te groot bedrag, moet je dat gewoon doen. Dat ie voor Arsenal heeft gekozen hoef je zo iemand echt niet kwalijk te nemen. Daarbij hebben genoeg andere jeugdspelers al bewezen dat het verstandig is om bij ajax te blijven

30 juli 2019 om 22:53

Maar waar ga je hem dan neerzetten en wie moet er als gevolg daarvan gaan banken?

30 juli 2019 om 23:00

Ik denk dat Malen onze Dolberg met 2 vingers in de neus uit het elftal speelt.

Dus wat mij betreft is hij welkom. Liever dan Bergwijn, die mag in Brabant achterblijven met zijn 40 miljoen....

30 juli 2019 om 23:05

Dolberg out, kjh 2e spits

Malen laat zien dat je de spitspositie ook anders kunt invullen dan Luuk de Jong. In potentie is Malen gewoon een klasse beter. Ik ken de verdedigende versterkingen van PSV niet, maar het zou me niet verbazen als er over een week of vier gewoon een prima ploeg staat die het Ajax lastig kan maken in de competitie. Jammer dat de versterkingen te laat zijn binnen gehaald en dat je daardoor de CL mist. Tijd voor een andere indeling van de voetbal kalender, want ik voorzie dat ook Ajax het lastig gaat krijgen.

30 juli 2019 om 22:46

Indeling voetbalkalender? Als je gewoon tijdig anticipeert op je veranderingen, dan heb je niks te klagen..
dat Schwaab zou vertrekken, dat weten we al langer en dat de mannen daarachter niet van een voldoende niveau zijn, dat weten we ook. Dit is puur een geval van mismanagement en dat mag je de leiding aanrekenen....

30 juli 2019 om 22:47

Hoezo een andere indeling,dat is weer zo gemakkelijk.

Een voetbalclub die voorrondes moet spelen, moet op tijd de ploeg op sterkte hebben en op tijd in training zijn. Nederlandse clubs nemen allemaal een afwachtende houding aan, beginnen te laat en zijn verre van in vorm als het erom gaat. Zie Psv, maar ook AZ en Utrecht.
Door deze wanprestaties moeten Nederlandse clubs steeds eerder aan de bak. Als dit zo doorgaat dan kunnen we over 2 jaar in juni al tegen Finse en Luxemburgse clubs aan de bak.

Hoe lang wist PSv al niet dat Schwaab weg was ? Hoe lang is al niet bekend dat Angelino terug naar City zou gaan ? Hoe lang is het al niet bekend dat Psv vooral creativiteit op het middenveld tekort komt ? enz. Gewoon een falend beleid !

31 juli 2019 om 04:18

FCBogarde, als je mijn andere posts leest dan zie je dat ik ook uiterst kritisch ben op PSV. Ik deel dan ook je mening.

Ik ben er alleen wel heilig van overtuigd dat een deel van het probleem veroorzaakt wordt door de kalender. De belangrijkste wedstrijden van het jaar staan voor de deur voordat het seizoen goed en wel is begonnen. Met als gevolg dat alle Nederlandse ploegen het in de voorrondes vaak verschrikkelijk moeilijk hebben, omdat je simpelweg nog niet volledig op elkaar ingespeeld bent en nog bijna niet om het echie hebt gespeeld.

31 juli 2019 om 08:23

Daar hebben de tegenstanders waar wij (nederlandse ploegen) tegen spelen toch ook last van?

31 juli 2019 om 00:37

@diegelbereds

"malen laat zien dat je de spitspositie ook anders kunt invullen dan Luuk de Jong. In potentie is Malen gewoon een klasse beter. Ik ken de verdedigende versterkingen van PSV niet, maar het zou me niet verbazen als er over een week of vier gewoon een prima ploeg staat die het Ajax lastig kan maken in de competitie. "

Nu PSV de CL heeft gemist zou het ook zomaar kunnen zijn dat Malen, Bergwijn en Lozano eieren voor hun geld kiezen en dan blijft er van jouw mooie theorie helemaal niets over. Dat PSV de selectie niet tijdig op orde heeft, kan je de club niet aanrekenen aangezien PSV nu eenmaal geen groot eigen vermogen heeft waarmee de club eventuele verliezen kan afdekken, waardoor PSV niet de risicos kan nemen die Ajax zich wel kan permitteren en voorinvesteringen kan doen zonder dat er eerst spelers zijn verkocht. De verwijten die de club op dat punt worden gemaakt, zijn bovendien behoorlijk kortzichtig omdat de versterkingen van PSV niet in de Nederlandse competitie rondlopen en dus uit het buitenland moeten komen en er maar voetstoots vanuit wordt gegaan dat ze er meteen zullen staan, terwijl de geschiedenis heeft geleerd dat dat vaker niet dan wel het geval is. Guti loopt na een jaar nog steeds met zijn ziel onder zijn arm terwijl ik de indruk heb dat hij heel graag wil.

Als Neres of Ziyech nog vertrekt zou Malen de perfecte aankoop zijn. Jonge Nederlandse speler met roots bij Ajax. Stuk goedkoper dan Bergwijn bovendien, nog maar 1 jaar contract. Maar als de reden van niet bijtekenen van het halen van CL afhangt zal Ajax dat toch ook eerst moeten halen.
Dat Bergwijn zou komen heb ik nooit echt serieus genomen maar Malen zou in theorie best mogelijk moeten zijn. Maargoed, nog liever heb ik dat Ziyech en Neres blijven en Malen naar het buitenland vertrekt. Win-win.

30 juli 2019 om 23:07

Ik heb liever dat Neres nu voor 50mil vertrekt en dat Malen gehaald kan worden voor 20mil

Nu PSV geen CL speelt moet ik maar zien of Malen bijtekent... mag altijd bij ons komen, geweldige voetballer

Ja, 10x liever Malen dan die Bergwijn.

Psv mag Bergwijn voor 40 miljoen elders slijten. Malen is welkom, kan hij mooi CL spelen (allways look at the bright side), heeft een kort contract en hij kan lekker in een goede aanvallende ploeg spelen.

Maar goed, laat ze in Eindhoven eerst maar bijkomen van deze schrik....

Gaat het media circus nou iedere toekomstige topper van PSV naar Ajax duwen? Gek. Malen heeft dit seizoen rugnummer 9 gekregen, wordt eerste spits van PSV dit seizoen. Of PSV nou CL speelt doet daar weinig aan vanaf denk ik. Plus moeten we ook nog meer eens zien of Ajax de groepsfase haalt. Irritant, morgen moeten we vast ook onze groei briljant en toekomstige topper Ihatarren verkopen aan Ajax. Er wordt vaak gezegd dat Ajacieden arrogant zijn, maar de media helpt ook hoor.

30 juli 2019 om 22:51

Denk meer dat dat 1-jarig contractje er mee te maken heeft en dat dit een potentiële NL topper kan worden. Gezien de interesse van Ajax in Bergwijn snap ik de vergelijking wel. Dan kun je idd beter voor Malen gaan als Ajax zijnde.

30 juli 2019 om 22:53

Tja Ajax heeft geld en Mino en Donyell houden daarvan. 1 seizoen goed spelen bij ajax betekent tegenwoordig ook een goede transfer. Bij Psv zoals je met lozano en bergwijn nu ziet, niet.

30 juli 2019 om 23:59

Je bedoelt bijvoorbeeld Ziyech? 😄

30 juli 2019 om 23:24

Ik zou persoonelijk liever Malen zien komen dan Bergwijn. Hij is jonger, veel potentie, branie in zijn spel en een stuk goedkoper neem ik aan. Het enige min-puntje is zijn zaakwaarnemer.....aan de andere kant heeft de Ligt ook die zaakwaarnemer...

30 juli 2019 om 23:45

Elgusje7 ik snap dat je als psv supporter flink baalt. Dat doen ook de neutrale Nederlandse voetballiefhebbers, ik ben geen psv supporter maar baal ook.
Alleen zijn dit analisten die na de wedstrijd hun mening geven en aangeven dat Malen voor Ajax een betere optie is dan Bergwijn waar ajax interesse in heeft.
Lijkt me helemaal niet zo raar. Dat er interesse is in jullie groeibriljant Itharen heb ik nog nergens gelezen.
Ja het is wennen dat ajax psv financieel voorbij is. In het verleden vonden ajax supporters het ook niet leuk dat psv kwam shoppen in Amsterdam (vanenburg, Kieft, Koeman). Net zoals ze het in Rotterdam ook niet leuk vonden dat Wijnaldum en Gullit werden gekocht.
Ik las hier regelmatig van psv supporters dat psv een goede relatie met Raiola heeft, maar ik moet dit nog zien. Hoewel ik dan denk dat Raiola voor het buitenland gaat ipv ajax.

Lekker bij psv laten. Wilde destijds zo graag weg, omdat hij ergens anders betere ontwikkeling kon doormaken, laat m zich nu gewoon ontwikkelen bij psv, krijgt ie genoeg ruimte voor op prima niveau. Daarnaast voorkom je dat die slang van een raiola weer binnen komt om hem na een jaar weer naar buiten te willen loodsen en bij aanvang daarom maar een kort contract wil laten tekenen

Ik zie Malen eerder naar Juventus dan Ajax gaan. Met Raiola als zaakwaarnemer en de mogelijkheid dat Kean bij Juve gaat vertrekken lijkt me dat realistischer.

30 juli 2019 om 22:54

lijkt me een goede keus (not) daar zal hij geen wedstrijden spelen

30 juli 2019 om 22:55

Ik kan me voorstellen dat ie nu ook wel gewoon een seizoen 1e keus wil zijn..

30 juli 2019 om 23:05

Dat zal hij bij Ajax ook niet automatisch zijn. Dus als het dan tussen Ajax en Juve gaat... ik ben benieuwd.

30 juli 2019 om 23:11

Liever met dolberg, kjh, etc concurreren dan met ronaldo, higuain, mandzukic etc lijkt me

Laat allemaal maar lekker gaan, joh. Leuke speler, maar kan niet eens normaal schieten. Alles moet wild, net als Bergwijn. Wat voor spitsen trainer hebben we lopen joh.

30 juli 2019 om 23:22

Van Nistelrooij??

30 juli 2019 om 23:27

Ben het met je eens dat dat zijn enige mankement is, waar ik juist vaak trouwens vind dat Bergwijn niet wild schiet.
Je hebt misschien wel de best mogelijke spitsentrainer van Nederland bij je club trouwens, ene Van the Man

31 juli 2019 om 07:15

Uiteraard weet ik dat Ruud dat doet, maar ik vraag me dan af waarom hij dit er niet in krijgt...

Zeg ik ook al lang man, met een 1 jarig contract is hij niet eens de helft waard van Bergwijn. Zeker nu Ajax wel nog CL kan spelen en PSV dat niet doet is het nog een reden erbij om ajax ipv PSV te veruilen, maar wie weet, denk dat Malen best voelt dat hij Oranje wel eens dit jaar zou kunnen halen , dus misschien dat hij dan bij PSV blijft.

Hij is snel, behendig, en erg goed in de kleine ruimte. Heeft ook een hard schot, maar is daardoor ook soms erg wild, had vandaag zeker moeten scoren toen het nog 1-1 stond, zucht.

Malen gaat in ieder geval niet zijn contract verlengen nu PSV voorlopig geen CL speelt. Als Neres nog weggaat dan haalt Ajax Malen gewoon op voor een miljoentje of 15. Beter én goedkoper dan Bergwijn, no-brainer.

31 juli 2019 om 00:02

Goh, heb je een glazen bol? We zullen het zien. Ik denk wel dat hij gewoon gaat verlengen namelijk.

31 juli 2019 om 00:28

Nee dat hoop je. Maar helaas, 0% kans. Ik durf er wel wat Bitcoin op te wedden ook. Bij PSV is niks voor hem te halen, sportief niet en financieel niet. Volgend seizoen is hij transfervrij en kan hij gaan en staan waar hij wil. Eén keer raden wie zijn zaakwaarnemer is? Als hij had willen verlengen had hij dat allang gedaan.

Malen gaat met PSV om de tafel (en riola) zodra de transfer window dicht is.
Lijkt me ook vrij logisch aangezien deze window maar beperkt open is.
Contract verleninging kan ten allen tijden nog.
Wist niet dat zoveel ajacied op psv-spelers geilden

31 juli 2019 om 02:51

wel allemaal spelers die ze zelf voor een (groot) deel opleidde dus het ajaxvuur al hebben, ik zie trouwens ook veel liever malen dan bergwijn komen zelfs als we ondanks 1-jarig contract die 40 die voor bergwijn betaald zou moeten worden ook voor hem neergelegd zou moeten worden. Malen is in mijn ogen gewoon 3 klasses beter qua potentieel. Al denk ik wel dat dit het seizoen van Dolberg zou kunnen worden dus hij niet bij voorbaat nodig is. Dus lekker in de winterstop binnenhalen aangezien psv EL gaat spelen en daar toch al veel minder aandacht voor is kan ie als prima vervanger dienen van dolberg na dit seizoen. plus in de winterstop kan ajax hem denk al voor 10 halen omdat malen anders zegt prima in de zomer gratis kiezen jullie maar. uitendelijk gaat ajax de winst daar zeker wel uithalen.

31 juli 2019 om 13:41

Ik mag hopen met dit team dat we niet eens EL halen.

Daar hoopte ik al weken geleden op, toen die onzin met Bergwijn begon. Vanaf het begin af aan zag ik liever Malen komen gezien zijn veelzijdigheid en het feit dat hij wel betaalbaar is. Vervolgens moet je nog weken lezen over Bergwijn en komen de meeste (sommige zijn hardnekkig) precies tot dezelfde conclusie : PSV mikt op 35-40 miljoen en zoveel gaat Ajax nooit betalen.

Hij is wat mij betreft van harte welkom, een erg goede en talentvolle speler.

Dit is echt mijn grootste angst. Ik ben groot fan van Malen en ben echt doodsbang dat hij nu of straks gratis naar Ajax gaat. Al weken roep ik dat het verlengen van Malen prioriteit nummer 1 moet zijn voor PSV. Hij is in mijn ogen de speler met het meeste talent binnen de huidige selectie. Nu de CL is misgelopen wordt het weer een lastiger verhaal om hem te laten verlengen. Mocht hij daadwerkelijk terugkeren naar Ajax dan ga ik echt janken.

31 juli 2019 om 04:45

Pak dan je zakdoekjes maar alvast. Want dat gaat gebeuren. Marc heeft Raiola genoeg gesproken de afgelopen weken om dit onderhands af te tikken. Railola is gek op tekengeld en snapt dat hij via Ajax twee keer een klapper op Malen kan maken. Eerst via telengeld en vervolgens via top transfer naar Europese top.

Een spits moet toch ook scoren en niet alleen maar weglopen bij zijn tegenstander?

Het is wel een hard gelag voor Psv, om uitgeschakeld te worden voor de CL, terwijl de transferwindow nog open is. Alle spelers die op de wip zaten, willen waarschijnlijk nu nog liever naar een andere club. het kan zomaar zijn dat (een groot gedeelte van) de PSV aanval verdwijnt. Zeker Malen met een eenjarig contract zal moeilijk te houden zijn. Ajax heeft voldoende aanvallers, dus zal hij , met Raiola als zaakwaarnemer, wel naar Italie verkassen.

1 jarig contract was mij ontschoten!
Dat is voor een Ajax goed nieuws....

Malen vind ik echt wel een pracht speler die eerst nog echt meters moet maken in de eredivisie alvorens hij echt verder vooruit kan.
Met een 1 jarig contract begint PSV weinig als Overmars een bod uitbrengt.
Een keer max. 10 mil en dan is het het wel.

hallo Ajax moet Malen halen inplaats van die rengeit Bergwijn! ik ben het eens met Gijp en Kieft! mvg ritje

Eerst het goede bericht, Malen heeft idd een aflopend contract maar nu het slechte nieuws is, hij heeft Raiola als zaakwaarnemer.

31 juli 2019 om 13:43

Dat is voor PSV dan weer goed nieuws

31 juli 2019 om 14:36

Nou, ik denk dat hij al aan het rondbellen is naar zijn Italiaanse vrienden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren