Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Een aderlating als Steven weg zou gaan, maar ik vind niet dat er wat nodig is’

Laatste update:

Feyenoord eindigde afgelopen seizoen als derde in de Eredivisie, met 18 punten achterstand op PSV en 21 op kampioen Ajax. Desondanks kijkt Jens Toornstra met vertrouwen uit naar de aankomende voetbaljaargang. De dertigjarige middenvelder acht het daarnaast niet noodzakelijk dat de Rotterdammers een vervanger aantrekken voor Steven Berghuis, die steeds nadrukkelijker wordt genoemd als potentiële aanwinst van PSV.

“Bij Ajax en PSV is ook het een en ander gebeurd: een aantal spelers weg, een nieuwe selectie. Dus dat zal voor hen ook een verschil maken. En wij hebben een paar nieuwe spelers”, verklaart de hoopvolle Toornstra tegenover Veronica Inside. Feyenoord trok in deze transferperiode Luciano Narsingh, Nick Marsman en Liam Kelly aan. De clubloze Leroy Fer, die zijn conditie op peil houdt bij het elftal van trainer Jaap Stam, is wellicht de vierde zomeraanwinst.

Toornstra vreest een eventueel vertrek van Berghuis naar PSV niet. “In principe hoeft er niets te gebeuren. Ze hebben al een nieuwe speler gehaald, Narsingh. Die heeft al meer dan twintig interlands, geloof ik (het zijn er negentien, red.), dus die zou die positie op zijn manier in moeten kunnen vullen. Het zou een hele aderlating zijn als Steven weg zou gaan, maar ik vind niet dat er dan per se wat nodig is.”

Voetbal International meldde dinsdagmiddag dat Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Berghuis, bij de leiding van Feyenoord heeft aangeklopt om over een transfer naar PSV te praten. Voor de Rotterdamse club komt de belangstelling vanuit Eindhoven ongelegen, daar Stam met een zo sterk mogelijke selectie aan het nieuwe seizoen wil beginnen. Berghuis, met een contract tot medio 2021 in De Kuip, staat naar verluidt niet onwelwillend tegenover een overgang richting de nummer twee in de Eredivisie van afgelopen seizoen.

Moet Feyenoord de transfermarkt op als Steven Berghuis deze zomer vertrekt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

WoW klinkt als weinig ambitie of Toornstra denkt zo zelf meer te spelen. Mag toch hopen dat als Berghuis vertrekt je een versterking gaat halen i.p.v. hopen dat Narsingh het ineens goed gaat doen en er meteen staat.

16 juli 2019 om 23:30

Wat mij betreft haalt feyenoord geen vervanger voor berghuis en gaat het vol voor kokcu op 10. Dan mogen narsingh, sinisterra en zelfs toornstra vechten op de plek van rechtsbuiten.
Steek een deel van dat geld liever in een centrale verdediger wanneer je 1 vd huidige centrale verdedigers verkoopt.

Nee vooral niemand halen, je zal er vast op vooruit gaan met Narsingh inplaats van Berghuis... Het is aan een stuk door negatief nieuws voor de feyenoorders

16 juli 2019 om 23:14

Narshing speelt sowieso op rechtsbuiten dit seizoen. Je mist dus je nummer 10 dit seizoen wat dan weer kansen biedt voor spelers als Kokcu en Hansson.

Het zou voor Feyenoord goed zijn als een spaarpotje kunnen opbouwen, maar ze moeten wel oppassen dat ze vervolgens niet in de middenmoot eindigen volgend seizoen.

Narsingh is toch zeker geen berghuis.. Narsingh heeft dreiging maar totaal geen rendement. Denk ook niet dat Berghuis naar PSV gaat zo lang Lozano of Bergwijn niet is verkocht

Terechte opmerkingen maar waar ik me enorm aan stoor is het gejank uit Eindhoven toen Ajax vermeende interesse had in Bergwijn. Ze doen nu gewoon hetzelfde. Bovendien hoeveel buitenspelers wil van Bommel hebben. Geef malen gakpo vertrouwen Bruma is echt beter dan berghuis en Sam lammers loopt ook nog rond.

16 juli 2019 om 22:00

Ik herhaal: in de jaren ‘80 haalde PSV met Philips-geld Nielsen en Gullit van Feyenoord en Koeman en Vanenburg van Ajax.

16 juli 2019 om 22:05

Okay, Sherlock. En nu? Toen had Ajax/Feyenoord ook verkoop kunnen weigeren.

16 juli 2019 om 22:02

Welk gejank was er toen dan en in welk opzicht is dat anders dan wat er nu gezegd wordt?

16 juli 2019 om 22:12

Misschien dat niet half feyenoord op hun achterste pootjes staat en direct met statements komt via officiele kanalen dat hij zelfs niet voor 70 miljoen aan psv verkocht gaat worden?

16 juli 2019 om 22:30

En wat is daar precies erg aan? PSV maakte duidelijk dat het niet aan Ajax wil verkopen. Feyenoord mag ook duidelijk maken dat het niet aan PSV wil verkopen. Is allemaal prima. Ajax mag interesse hebben, PSV mag interesse hebben. Niemand heeft gezegd dat dat verboden is. Het is vervolgens aan de verkopende club om een keuze te maken. Verschil is ook dat PSV en Ajax concurrenten zijn en PSV en Feyenoord op dit moment niet.

16 juli 2019 om 22:34

De situatie is toch eigenlijk ook compleet anders? Ten eerste heeft Feyenoord het meeste geld dat ze de afgelopen jaren hebben verdient wel weer opgemaakt wat erg jammer is natuurlijk. Ten tweede gaat het ook om 2 compleet verschillende spelers Bergwijn is een jong talent waarvan interesse is van grote clubs. Terwijl Berghuis een speler is waarvoor niet zo gek veel interesse zal zijn in het buitenland. Als ik heel eerlijk ben dan denk ik niet dat de paniek zo groot was geweest als het bijvoorbeeld niet Bergwijn maar luuk de Jong was waar Ajax interesse in had. Bij PSV weten ze natuurlijk ook wel dat Ajax meer geld heeft en betere spelers maar PSV heeft bijna de gehele competitie aan kop gestaan, maar helaas werden ze geen kampioen. Feyenoord stond een straatlengte achter en ik kan me ook niet herinneren dat ze Europees succes hadden de afgelopen jaren.

16 juli 2019 om 22:41

Jij vraagt: "Welk gejank was er toen dan en in welk opzicht is dat anders dan wat er nu gezegd wordt?" en ik antwoord. Ik zeg nergens dat het erg is, maar jij vraagt wat er precies anders is en daar gaf ik antwoord op.

16 juli 2019 om 23:09

Nouja, jouw uitleg impliceert dat de term 'gejank' terecht is en dat het verwijt dus is dat er enige mate van hypocrisie geconstateerd wordt. Terwijl daar natuurlijk geen sprake van is. Dat PSV op de rem trapte lijkt me logisch. Niemand verkoopt graag aan de concurrent (al had de toon wat mij betreft nuchterder gekund). Maar het verwijt wat hierboven gemaakt wordt is dat PSV nu interesse heeft in een speler van Feyenoord terwijl PSV zelf niet aan Ajax wil verkopen. En dat wordt dan gejank genoemd. Dat is volslagen onzin. Ajax mag best interesse hebben in Bergwijn, en bieden staat ook vrij, maar PSV hoeft niet mee te werken. Net als dat Feyenoord in deze situatie ook niet hoeft mee te werken.

16 juli 2019 om 23:19

Misschien niet concurrenten, maar wel een positie achter PSV en de achterstand wordt daarmee alleen groter waardoor Feyenoord niet dichterbij komt, dus Feyenoord kun je dus ook wel zien als concurrent. Als Ajax de beste spelers weghaalt bij PSV dan loopt Ajax meer uit en datzelfde geldt voor Feyenoord als ze Bergwijn aan PSV verkopen.

16 juli 2019 om 23:22

Haha @memphisdepay, dat laatste zinnetje komt best dom over aangezien PSV het afgelopen jaren het slechter heeft gedaan dan Feyenoord... afgelopen seizoen hebben zij zelfs minder punten gehaald dan Feyenoord het seizoen ervoor...

16 juli 2019 om 23:25

Dat hangt geheel van de prijs af. Als Ajax Bergwijn koopt voor 40 miljoen loopt Ajax niet uit maar loopt PSV juist in. Voor die 40 miljoen haal je namelijk 2/3 spelers met meer kwaliteiten. Zelfde geldt voor PSV en Feyenoord. 20 miljoen betalen voor Berghuis maakt Feyenoord financieel sterker waardoor ze een vergelijkbare speler kunnen halen voor minder geld.

16 juli 2019 om 23:35

@skede; op korte termijn misschien wel. Maar je kunt er ook vanuit gaan dat een bergwijn in de toekomst winst oplevert bij verkoop terwijl je bij berghuis hoogstens quitte gaat spelen. Op lange termijn zou je volgens deze redenatie dus meer vergelijkbare spelers kunnen halen als ajax zijnde, dan als psv.

16 juli 2019 om 23:36

Deze opmerking komt dom over. Feyenoord heeft de afgelopen jaren meerdere keren Europees voetbal gemist. PSV heeft zeker wel een aantal keer overwinterd in de El en ook een keer in de cl. Feyenoord staat ook maar liefst 30 plaatsen achter PSV....

16 juli 2019 om 23:40

Tja, de vervanger van Bergwijn kan ook weer zo'n bedrag opleveren terwijl hij minder gekost heeft. Is natuurlijk ook een beetje koffiedik kijken maar mocht Ajax 40 miljoen neerleggen voor PSV dan is dat voor PSV een betere deal dan voor Ajax lijkt me.

17 juli 2019 om 07:51

@skede; daar zijn we het sowieso over eens

17 juli 2019 om 09:48

Als Feyenoord Bergwijn kan verkopen aan PSV dan is dit toch echt dé deal van de afgelopen 100 jaar.....🤣🤣

16 juli 2019 om 22:04

PSV heeft niet gezegd dat Ajax geen interesse mag hebben in Bergwijn, enkel dat ze hem niet verkopen aan Ajax. Feyenoord mag diezelfde positie innemen inzake Berghuis. Ik snap je frustraties niet zo.

16 juli 2019 om 22:27

En Feyenoord nam diezelfde positie in, maar PSV luisterde nou niet bepaald...

16 juli 2019 om 22:30

Ik zie nog steeds niet in wat daar hypocriet aan is?

16 juli 2019 om 22:31

Moet dat dan? Feyenoord is Psv's moedertje niet. Ajax mag ook gewoon een bod doen. Dan is PSV weer aan zet.

16 juli 2019 om 23:02

Het gaat om de manier van reageren. Eerst kwam er een tirade van PSV zelf die erop neerkwam, "hoe Ajax zoiets durfde te proberen". Daarna allerlei boze reacties van supporters over de arrogantie van Ajax om de beste spelers van een concurrent over te willen nemen. Feyenoord reageert heel anders.

16 juli 2019 om 23:43

Dat die 'tirade' van PSV neerkwam op 'hoe durft ajax zoiets te proberen' is natuurlijk jouw eigen invulling van de uitspraken om bepaalde ideeën te versterken. In de praktijk hadden die uitspraken natuurlijk totaal die strekking niet. Al hadden ze van mij ook best wat gematigder mogen zijn hoor. Maar je geeft nu zelf een invulling aan die uitspraken om een bepaald beeld te kunnen bevestigen terwijl dat niet klopt.

16 juli 2019 om 22:05

Terechte opmerking?
Feyenoord kwam afgelopen seizoen mijlen ver achter Ajax en PSV aan.
Dan verliezen ze v Persie en gaat berghuis misschien weg en dan is hij tevreden met narsingh... die minder is dan berghuis. Op welk vlak denkt hij dat ze dichter bij gekomen zijn. Waar komt de hoop vandaan?

16 juli 2019 om 22:29

En ook Vilhena is weg.. Alle spelers die Feyenoord wat meer klasse geven, zijn er zo niet meer. Dat is niet te compenseren met de spelers die nu gehaald zijn..

16 juli 2019 om 23:34

De hoop komt omdat Feyenoord met een nieuwe trainer anders gaat spelen waardoor Feyenoord geen punten verliest tegen de kleintjes. Tegen de betere teams uit het linkerrijtje heeft Feyenoord het beste gepresteerd. Dat mijlenver lag dus niet aan dat de betere teams beter waren dan Feyenoord. Berghuis zou op 10 spelen dus als hij weggaat dan biedt dat kansen voor spelers als Kokcu en Hansson. Op het middenveld zijn ze met die Kelly denk ik vooruit gegaan ten opzichte van Clasie en Vilhena kun je vervangen voor wellicht Fer. Dus het middenveld lijkt mij voetballend al beter.

16 juli 2019 om 22:17

Zit niet zo te janken veel supporters hoeven Berghuis helemaal niet bij PSV te zien. Ik zie hier ook bijna alleen maar negatieve reacties van PSVers.

16 juli 2019 om 23:03

Niemand van PSV heeft nog interesse in Berghuis uitgesproken alleen de media hoor je erover.overmars en vd sar hebben beiden al over bergwijn gesproken op camera tegen de pers nogal een verschil.

Psv moet niet aan Berghuis beginnen hebben we niks aan voor dat geld.veel ste duur en weinig rest waarde en ook geen spelers waaraan andere zich omhoog trekken.op de vleugels heb je genoeg opties en als bergwijn/Lozano vertrekt heb ik liever een jongere optie die ooit ook nog verkocht kan worden met winst en eentje met snelheid want Berghuis is compleet kansloos in CL met zijn snelheid tegen goede backs.met snelheid heb je altijd een kans.

16 juli 2019 om 23:08

Nogmaals, ik denk wanneer Berghuis gehaald zal worden, dat dit voor de “10” positie is. Voorin zal het Bruma, Lammers/Malen, Bergwijn/Lozano worden, er van uitgaand dat er 1 verkocht zal worden. Ook Gakpo, Piroe, Ihattaren zullen niet altijd spelen en constant genoeg zijn

17 juli 2019 om 12:51

Amen !!

Voor Feyenoord zou het vertrek van Berghuis een flinke aderlating zijn maar hij zal PSV niet beter maken.

16 juli 2019 om 22:00

20mljn uiterlijk zaterdag beslissen, zondag 21mljn, maandag 22mljn etc etc.

Zo zouden clubs er in moeten staan, dat gezeik elke dag. Zijn we van de Ligt soap af gaan we naar de volgende.

16 juli 2019 om 22:14

Goh wat gek in de transfer periode.

16 juli 2019 om 22:24

Dat is leuk je als je zelf de verkopende partij bent, maar ben jij de kopende partij dan zit je daar echt niet op te wachten hoor. Eigenlijk zeg jij dus dat onderhandelingen niet gewenst zijn? Jij hebt toch ook wel eens in je leven dat je aan het onderhandelen bent en het nog niet zeker weet. Of dat je het eerst nog moet overleggen met het thuisfront, dan werkt dat onder druk zetten doormiddel van een deadline alleen maar averechts.

16 juli 2019 om 23:19

Feyenoord heeft duidelijk aangegeven dat hij niet te koop is en dus waarom zou je moeten onderhandelen. Maar als een speler weg wil prima. Dit moet je kosten en deze datum willen we het weten en zoniet komt er elke dag 1mljn op de prijs. Heeft de speler duidelijkheid en als de kopende club hem zo graag wil moeten ze maar snel handelen. En dit gaat me niet alleen om Berghuis kan ook Piet, Henk of Mohammed staan mij part.

De enige reden dat hij dit zegt, is omdat hij dan meer denkt te gaan spelen.

Ik snap dat je wat positiefs moet zeggen als het je gevraagd wordt, maar Toornstra zuipt kennelijk tijdens de trainingen. Hoe kun je beweren dat na het (mogelijke) vertrek van Vilhena, Van Persie, Berghuis (en in mindere mate Clasie) dat je als Feyenoord nu een kans hebt om het gat te dichten? Van de zoutloze hap die Feyenoord al jaren is, waren dit nou net de spelers die het kleine beetje smaak brachten.

Bij PSV is het vertrek van De Jong weliswaar ingrijpend, maar biedt de situatie ook een kans om dynamischer, verrassender voetbal te gaan spelen met de overvloed aan talent dat er rondloopt in de voorhoede. Lato zal een niet mindere vervanger van Angeliño blijken en het licht in de verwachting dat Schwaab wordt vervangen door een betere opvolger.

Over Ajax hoef ik niet eens te beginnen. Weliswaar zijn de Amsterdammers verzwakt door het vertrek van De Ligt en De Jong. Maar zelfs als van de kern Van de Beek, Ziyech, Tadic, Neres en Blind er nog twee of drie spelers vertrekken, dan nog heeft het met nieuwkomers Martinez, Alvarez, Marin en Pierie nog steeds uitstekend materiaal om zowel kwalitatief als kwantitatief de langste adem te hebben in de titelstrijd.

En Feyenoord? Dat haalt materiaal uit de Engelse kelder waar het niets voor hoeft te betalen en trekt misschien wel de slechtste keeper van dit Eredivisie-decennium aan als derde doelman. En geeft Toornstra, het symbool van Feyenoords status als subtopper, nog maar eens twee jaar contractverlenging op zijn 30e. Geen wonder dat die jongen zo in zijn sas is met Feyenoord.

16 juli 2019 om 23:33

Het ontbreekt een aantal bij Feyenoord echt aan realisme. De Jong wilde van Gio een 'Wenger' maken, van Persie was 'trots' na de blamage tegen en nu dit. Je wordt als Feyenoord zijnde ongeloofwaardig en als klap op de vuurpijl is de td een man zonder ervaring. Ik begin ergens wel te begrijpen waarom geschikte kandiaten als Zuidam en Mathijsen hebben bedankt.

17 juli 2019 om 08:06

@gomes1psv; lijkt me een beetje denigrerend tov toornstra en feyenoord maar dat zal je bedoeling wel geweest zijn met dit bericht. Dat ‘zouteloze’ beleid bracht de club terug naar de top van de eredivisie ipv middenmoot. Toornstra is geen onbetwiste basisspeler maar wel modelprof. Lijkt me een prima cultuurbewaker. En als de Jong vertrekt bij psv geeft ze dat de kans dynamischer te spelen, maar een nieuwe trainer bij feyenoord geeft die kans niet?
En lekker belangrijk wie er 3e keeper is als je bijlow en vermeer hebt. Ajax had lamprou als 2e keuze en welke indrukwekkende naam staat er in eindhoven als 3e op de lijst?

17 juli 2019 om 10:05

Nee. Het aantrekken van minder zoutloze spelers als Elia, deze Berghuis en Kuijt bracht ze kortstondig weer de top. Nu zijn ze inderdaad weer netjes aan het afzakken richting subtop met aantrekken van zoutloze spelers. En dat is vooral gebeurd door slechte investeringen na het behalen van de titel.

17 juli 2019 om 10:29

Ik zou wel eens willen zien hoe ajax en psv er voor staan wanneer 6 sterkhouders uit de basis vertrekken. Dan is het ook altijd een stap achteruit.

17 juli 2019 om 11:27

@ijsmuts: over de inzet en mentaliteit van Toornstra geen twijfel. Maar met hem zit je, zoals bij vrijwel alle Feyenoorders, wel heel snel aan de grenzen van je kunnen. En als-ie cultuur wil bewaken kan-ie beter in een museum gaan werken. Niet zozeer omdat het wemelt van de potentiele cultuurbewakers bij Feyenoord - dat kleffe gedweep met clubliefde bij Feyenoord vertroebelt de realiteit over de ontwikkeling van de club al jaren naar mijn idee - maar meer omdat Feyenoord vooral behoefte heeft aan echte kwaliteit. Kwaliteit om te scoren, de nul te houden en echt eens weer wat te presteren op Europees vlak.

Een nieuwe trainer bij Feyenoord heeft niet de kans om dynamischer te spelen? Vast wel, de geluiden zijn dat Stam veel meer voetbal in de ploeg lijkt te brengen. Maar over de hele linie is Feyenoord te zwak om dat een heel seizoen hoog te houden. Je ziet toch mijlenver aankomen dat Feyenoord Ajax en PSV niet in de problemen gaat maken, maar dat AZ en FC Utrecht met hun beleid en aankopen juist de Rotterdammers meer dan ooit in de nek hijgen?

Die ontwikkeling is gevolg van niet zozeer 'zoutloos' beleid. Maar geen beleid! Feyenoord had na het kampioensjaar moeten doorselecteren, investeren en eens wat creatiever te werk moeten gaan om op de korte termijn de ondergrens van zijn ploeg wat op te krikken. Odegaard heeft drie jaar achtereen in Nederland gespeeld, maar geen enkel seizoen bij Feyenoord. Hoe kan dat? Waarom is Bazoer niet gepolst voor eerherstel in de Kuip en speelt hij wel voor Vitesse straks? Maher heeft na een goed seizoen bij AZ natuurlijk niet alle twijfels van zich afgeschud, maar we gaan toch niet doen alsof een reservespeler van Reading beter is? En waarom onderzoekt Feyenoord niet of Wesley Hoedt of Vincent Janssen niet op huurbasis een jaar naar de Kuip kunnen komen? Maar Feyenoord heeft gewoon een heel beperkte geest wanneer het om transfers gaat. Dat Hakim Ziyech destijds niet naar Feyenoord kwam omdat men hem ten opzichte van Toornstra geen positie op 10 kon beloven is lang geleden, toen al belachelijk, maar nog steeds symbolisch voor hoe Feyenoord zijn prioriteiten afweegt op dit vlak.

17 juli 2019 om 12:45

Je bekritiseert het zouteloze beleid en noemt het een beperkte geest maar roept dat Feyenoord voor huurlingen of spelers uit de Eredivisie moet gaan? Dat doen ze toch al jaren?
Los van het feit dat ik me afvraag of je je nog kan herinneren wat er plaatsvond na het behalen van de titel; 6 basisspelers vertrokken. Op welke manier wil je dan doorselecteren? dan is het alle hens aan dek om een behoorlijk elftal op de been te brengen, want slechts 2 vertrokken spelers van de kampioensploeg leverden geld op.
En je Ziyech verhaal klopt verder van geen kanten. Toornstra speelde nog niet eens bij Feyenoord. Waarschijnlijk ben je in de war met Immers. Rutten wilde Ziyech bij voorkeur vanaf de zijkanten laten opereren en hem geen toezegging doen om vast op 10 te spelen. Ziyech wilde die zekerheid wel en koos voor Twente. Nu bij Ajax opereert hij overigens ook vaak zat weer vanaf de zijkanten, dus zo gek had Rutten dat niet bekeken.

Voor mijn gevoel is Berghuis wel nog de speler die Feyenoord beter maakt dan een AZ. Vilhena was dat trouwens ook. Zonder die spelers die ik Feyenoord gewoon verder wegzakken... Ik zie namelijk ook nog eens meer potentie bij spelers van AZ, terwijl de meeste Feyenoorders al op hun top zijn.. Berghuis is op dit moment hun enige klassespeler, dus dat zou echt een slechte zaak zijn als hij ook nog vertrekt.

Dit typeert de mentaliteit die er bij Feyenoord heerst. In plaats van te zeggen dat er betere spelers moeten komen om het niveau omhoog te stuwen krijg je dit soort teksten. Onbegrijpelijk in topsport. Maar dat is het bij Feyenoord blijkbaar allang niet meer.

17 juli 2019 om 07:53

Niet mee eens. Vorig jaar moest en zou er van de clubleiding een kwaliteitsinjectie moeten komen in de vorm van huurlingen als clasie en martina. Ongeacht hoe goed of slecht je ze vindt, er werd juist aan de korte termijn gedacht om het niveau zo hoog mogelijk te krijgen. Zelfs in de winter toen het seizoen (behalve een beker) er al op zat.

Maar... als er niemand als vervanging gehaald hoeft te worden dan is het toch geen aderlating? Je aderlaten was vroeger heftig hoor. Bloedzuigers en vlijmen enzo...

Overigens kwam Berghuis ook niet echt binnen als de Messiah; wie weet is Narsingh hetzelfde laken een pak?

Het is voor Feyenoord wel eens tijd om eens een keer een speler met meerwaarde te hebben. Gewoon eentje met meer waarde bij verkoop. Een Neres of Lozano moet toch ook naar Rotterdam te halen zijn? Een klappertje van 25+mil (winst) en de begroting kan weer richting aanhaken.

17 juli 2019 om 07:01

Nee, die zijn niet haalbaar. Niet qua salaris, qua clubnaam, qua titelkansen, qua europees voetbal

Lekker laten gaan voor 17 mil en dan janmaat en een goeie centrale verdediger erbij

Feyenoord moet het gat met PSV kleiner zien te maken en dat ga je niet redden wanneer je een van je betere spelers aan PSV gaat verkopen.
Echter is tussen de 15 en 20 miljoen vangen voor Berghuis wel weer een financieel goede zet. Want eerlijk is eerlijk. Met zijn leeftijd is Berhuis dit niet waard. Toch zou ik als Feyenoord zijnde hem niet verkopen aan PSV omdat je dan een verkeerd signaal afgeeft en je eigenlijk de handdoek in de ring gooit om ooit weer aansluiting te krijgen. Was het een buitenlandse club die 15 miljoen bood zou ik zeggen direct verkopen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren