Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘PSV kan bod van tien tot twaalf miljoen euro verwachten uit Italië’

Laatste update:

Sam Lammers staat in de belangstelling van Sampdoria, zo meldt Sportitalia vrijdag. De Italiaanse club zou een bod voorbereiden van tussen de tien en twaalf miljoen euro op de spits van PSV, die dit seizoen op huurbasis voor sc Heerenveen uitkwam.

Lammers heeft in zijn periode in Friesland een goede indruk achtergelaten op Sampdoria, dat eerder Julian Chabot van FC Groningen contracteerde. Lammers zou de belangstelling van de Italianen vooral hebben gewekt door zijn goede techniek en tweebenigheid. Bij Heerenveen scoorde hij 19 keer in 35 officiële wedstrijden.

Desgevraagd door het Eindhovens Dagblad laat PSV weten niets te hebben vernomen van Sampdoria en dat een transfer niet aan de orde is. Normaal gesproken keert de aanvaller deze zomer terug bij PSV, waar hij de concurrentiestrijd met Eredivisietopscorer Luuk de Jong aan moet gaan. Trainer Mark van Bommel zou mogelijk ook een rol voor de balvaardige Lammers weggelegd zien op een positie achter De Jong.

Lammers, die door PSV op dertienjarige leeftijd uit de jeugdopleiding van Willem II werd geplukt, ligt nog twee jaar vast in Eindhoven. Tot nu toe speelde de aanvaller achttien officiële duels voor PSV, waarin hij drie keer scoorde. Voor Jong PSV was Lammers productiever: in 63 wedstrijden maakte hij 30 doelpunten voor het tweede elftal van de topclub.

PSV moet Sam Lammers voor dit bedrag verkopen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
24 mei 2019 om 18:46

Ik neem anders genoeg met 12 miljoen. Meer dan zat.

24 mei 2019 om 18:48

Oeiiii lastige kwestie. Hij heeft het in zich, maar komt het er ooit uit????. Voor 15M zou ik het als PSV zijnende zeker overwegen. Omgekeerd, slaagt hij bij Sampdoria dan kan hij zo door voor 30 a 40 naar de Italiaanse top. Risico voor beide clubs met kans van slagen

24 mei 2019 om 19:55

Deze jongen verdient gewoon een kans. Lammers is voetballend gezien veel beter dan de Jong. PSV kan met hem ook anders gaan voetballen. Ik zie niet in waarom Lammers er geen 20/25 kan maken volgend seizoen. Ik hoop dat de Jong een transfer maakt waardoor Lammers en Romero het gat op mogen vullen

24 mei 2019 om 20:11

Ik hoop het ook hoor, maar de aanvoer is wel cruciaal. Kunnen we niet afhankelijk van de wedstrijd 3-5-2 (3-5-1-1) of 4-4-2 (4-5-1) gaan voetballen. Zowel met Lammers al Romero (met Piroe of aanwinst als backup) Goede wingers zijn wel van belang.

24 mei 2019 om 20:18

Ik zou dat niet doen. Waarom zou je van systeem wisselen? Van Bommel heeft in zijn eerste seizoen ook 433 gespeeld en naar mijn weten goed gepresteerd. De buitenspelers die eraan komen zijn ook prima( Gakpo, Malen, Aboukhlal, en bergwijn/lozano zijn nog niet weg). Als je Lammers in de spits zet kun je met hem ook voetballen. Ik zou het systeem daarom ook niet aanpassen.

Tevens moet Romero eerst maar eens 100 fit worden. Ik heb vertrouwen in hem, maar hij heeft ons al meerdere malen teleurgesteld. Heeft deels ook te maken met pech, maar ik zou gewoon beginnen met Lammers

24 mei 2019 om 21:40

Ik ben het met jou reactie eens. De jong heeft het super gedaan dit jaar voor PSV ook al word hij niet verkocht van Bommel moet in mijn ogen een andere tactiek hanteren. Okee ik weet dat hij ontiegelijk veel punten heeft verzameld dit jaar in zijn debuut als trainer. Maar na de winter stop was het niet geweldig en met een andere tactiek kunnen meerdere spelers die op de juiste positie komen te staan misschien veel beter rendement halen en in mijn ogen alleen maar beter worden met mooier voetbal. En daar hoort Lammers ook bij verleng zijn contract en v Bommel moet niet bang zijn af en toe eens wat punten te verliezen en vast houden aan zijn eigen speelwijze wat op ten duur voorspelbaar en zaai word.

gelijk doen voor 12 miljoen! PSV moet opruiming houden. Lammers voegt niks extra's toe aan PSV.

24 mei 2019 om 18:46

Iemand die het begrijpt.

24 mei 2019 om 18:52

Natuurlijk zeg jij dit Maxim

25 mei 2019 om 02:42

Nee, deze jongen begrijpt er juist helemaal niks van.

24 mei 2019 om 18:50

Jong, scoort vrij makkelijk en kan volgens mij ook wel aardig mee voetballen. Lijkt mij niks mis mee om hem als PSV volgend jaar wat meer kansen te geven.

24 mei 2019 om 18:52

Ja maar Leeuw1975 is Ajax-supporter

25 mei 2019 om 02:39

Nee, nee en nog eens nee! Jij hebt duidelijk deze jongen nooit zien spelen. Lammers is in potentie een hele goede spits die goed met het spelletje mee doet en ook heel vaak op de juiste plek kan staan. Hij bewijst het dit seizoen wederom, dus naar mijn inziens is het nu tijd voor Luuk om te vertrekken en Lammers naar voren schuiven in de pikorde en hem het nummer 9 shirt geven! Met een beetje vertrouwen gaat deze jongen het dubbel en dwars terug verdienen

Wow, gelijk doen! Is de miskoop van Romero enigzins gelijk getrokken. Vrees dat LdJ blijft, dus geen kansen voor Sam. Jammer Sam. Mooie voetballer. Succes in het mooie Genua!

24 mei 2019 om 22:14

Jij "vreest" dat een spits die er dit seizoen 28 gemaakt heeft blijft?

24 mei 2019 om 22:16

Nou ja, tijd voor iets anders. Tis allemaal zo statisch. Hoorde trouwens dat ie naar Real gaat, dus....

12 miljoen euro is natuurlijk niet niks, maar 1 goed jaar bij PSV en hij is direct het dubbele waard en er is duidelijk sprake van een stijgende lijn bij Lammers. Als je er bij Heerenveen al 16 kunt maken, moet je er bij PSV toch wel minimaal 20 in kunnen schieten als je met de druk om kunt gaan.

24 mei 2019 om 19:34

Exact wat ik ook denk Sirius. Het is een gok die PSV moet maken. Scoort hij er 20 bij PSV dan kan je er met een schappelijk Europees jaar wellicht 40 miljoen voor krijgen.

Ik zou het niet doen. Gewoon kijken of hij het aan kan bij Psv. Mocht dat het geval zijn ga je ongetwijfeld veel meer voor krijgen. Lukt het niet, dan heb je pech. Lammers kan goals maken, redelijke techniek en wel het instinct.

Luuk verkopen en Lammers en Romero als spitsen behouden. Komen er eindelijk weer combinaties rond de 16. Lammers kan zo 20 goals maken.

24 mei 2019 om 19:20

En hoe zit het dan met malen? Die laat al zien het niveau te hebben.

24 mei 2019 om 19:35

Maar wat als Romero weer geblesseerd raakt en Lammers het niveau toch niet aan kan? Dan is je seizoen voorbij, want wie gaat de goals maken? Als je Luuk ook verkoopt ben je direct je goalgetters kwijt en meer dan 60% van de goals van Psv. Dat kan je niet zo even opvangen.

24 mei 2019 om 20:01

Luuk de jong mowt gewoon verkocht worden als je dynamischer en aantrekkelijker voetbal wilt gaan spelen, kijk bv naar ajax. Huntelaar scoort belangrijke goals in de ed, maar in de cl gebruikte ten heg tadic als voetballende spits, iets wat voor ajax niet verkeerd hweft uitgepakt

24 mei 2019 om 20:15

Tja, Zoals eerder vernoemd Piroe als backup??? Of gaan voor een Bas Dost (eventueel van Wolfswinkel)?

24 mei 2019 om 20:53

Dan zou PSV nog altijd Malen in de spits kunnen zetten en Gakpo op links, ervan uitgaande dat zowel Bergwijn als Lozano deze zomer een transfer maken. Malen en Gakpo hebben dit seizoen allebei bewezen een meerwaarde te zijn voor PSV en zelfs al wat punten gered in diverse wedstrijden.

24 mei 2019 om 20:56

Ja, wat JustPSV aangeeft, Malen is er ook nog. PSV heeft veel meer aan twee sterke centrale verdedigers. Lammers zou te licht kunnen zijn idd en Romero is absoluut geen zekerheid. Mochten Bergwijn en Lozano beide vertrekken, dan mag er ook nog wel een topper bij in de voorhoede. Luuk zn tijdperk bij PSV is geweest en hij is zeker belangrijk geweest, maar ik ben wel klaar met het spel van PSV met de Jong als spits.

24 mei 2019 om 20:57

@ronald

Piroe heeft ook niks bewezen. Is niet eens een goalgetter bij Jong. Dost is niet te betalen. Wolfswinkel is te slecht.

24 mei 2019 om 22:16

"luuk verkopen en Lammers en Romero als spitsen behouden. Komen er eindelijk weer combinaties rond de 16. Lammers kan zo 20 goals maken."

Dus je ziet graag een spits die er 28 gemaakt heeft vertrekken, zodat hij plaats kan maken voor een spits die er misschien 20 kan maken?

Echt, ik begrijp werkelijk niet waarom zoveel PSV-supporters zo graag van De Jong af willen...

Lastig. Ga je voor Lammer of Luuk. Dan heb je ook nog Malen die de 9 positie naar zich toe aan het trekken is. Ik denk dat Bommel voor grinta gaat en dus Malen en de Jong wil behouden. Lammers mag weg, maar zou meer willen zien dan 12 als ik PSV was. Ga maar richting 20, want deze jongen heeft wel kwaliteiten om ons over een paar jaar te verrassen.

Indien PSV van plan is om door te gaan met Luuk de Jong is het totaal onverantwoord om dit bod op Lammers niet te accepteren. Na een seizoen bankzitten krijg je immers nooit meer een dergelijk bedrag voor Lammers.

24 mei 2019 om 22:17

"indien PSV van plan is om door te gaan met Luuk de Jong is het totaal onverantwoord om dit bod op Lammers niet te accepteren."

Ze zouden ook samen kunnen spelen, in een afwisselende spits/nummer 10-rol.

24 mei 2019 om 20:04

Dit is zo'n spits die bij ajax kwa spel beter zou passen en denk geweldig zou presteren. Mensen hebben het over de goals van luuk, maar als je meer via combinaties wilt gaan spelen heb je weinig aan de jong en gaat die logischer wijs ook eeen stuk minder scoren.

Nou een 2 jaar geleden namen de meeste mensen ook genoegen met tien miljoen voor Bergwijn. Ook dat werd door een Italiaanse ploeg geboden. Nu is Bergwijn zeker 30 miljoen waard. Moeilijke beslissing dus voor PSV, mocht dit bericht waar zijn.

24 mei 2019 om 19:53

PSV moet Lammers een verbeterd en langer contact aanbieden en exit Luuk de Jong. Psv kan zonder Luuk de Jong sterker worden en meer winst maken bij verkoop.

15 miljoen en ze mogen hem meenemen. Duidelijk dat hij tekort komt voor PSV en als je dan zo'n bedrag kan vangen moet je dat meteen doen

24 mei 2019 om 19:21

Heeft die te weinig voor kunnen laten zien

24 mei 2019 om 20:10

Duidelijk nog wel. Heeft amper kansen gehad en heeft het in Heerenveen prima gedaan.

24 mei 2019 om 20:56

Ik kan zo een heel rijtje opnoemen met spelers die het in Heerenveen prima deden maar daarna faliekant mislukt zijn.
Wat zie jij in die jongen wat er op wijst dat het een succes wordt ? Ik kan weinig opnoemen.
Komt bij dat PSV hard geld nodig heeft en móét verkopen, als je dan 15 miljoen kan vangen voor een speler die geen basisplaats in het vooruitzicht heeft moet je die kans gewoon grijpen

24 mei 2019 om 23:47

@ Raubaht

Hoe kom jij er toch iedere keer bij dat PSV hard geld nodig heeft en moet verkopen?
Is mij echt een raadsel hoor. Ik kan beroepsmatig toch redelijk goed financiële jaarverslagen lezen en niets maar dan ook niets geeft mij die indruk als ik het jaarverslag lees van Psv.

Daarbij komt ook nog dat zelfs in het stuk geschreven dat Van Bommel iets wil gaan doen met een Lammers om De Jong heen, dus dat duidt eerder op een vertrek van Pereiro dan van Lammers eerlijk gezegd.

25 mei 2019 om 10:46

Ikzelf ben weg van zijn kap en draai skills. Combi’s goed, kan koppen en is tweebenig. 15 miljoen voor een bankzitter is uiteraard veel geld ja, maar 1 goed seizoen en hij is het dubbele waard.

Niet doen. 19 goals voor Heerenveen gemaakt dit seizoen. Laat hem maar een jaar in de basis van PSV spelen. Voldoet hij niet dan raak je hem ook dan nog wel voor 10mil kwijt. Scoort hij erop los dan vang je het dubbele. In de voorhoede keuze uit Gakpo/Aboubakhlal/Lammers/Romero/Malen en dan 1 aankoop voor op de flanken erbij.

Tsja, het dilemna waar PSV voor staat, lijkt me helder. Tegen een bod van 10 a 12 miljoen Euro op spits Sam Lammers zeg je als club niet zo maar nee. Ook PSV zal er nog niet van overtuigd zijn dat Lammers de gedoodverfde opvolger van Luuk de Jong is. Anders hadden ze de centrum spits niet een seizoen uitgeleend aan SC Heerenveen. De Eindhovenaren zullen, neem ik aan, wel zo verstandig zijn om bij de eventuele verkoop van Lammers aan Sampdoria ook een behoorlijk doorverkooppercentage te bedingen.

24 mei 2019 om 23:49

@palko

Je kunt het ook andersom bekijken dat Lammers juist bij Heerenveen wel heeft laten zien wat PSV al die tijd al gezien heeft in Lammers en dat het er bij Heerenveen juist uitkomt.
Niet de druk bij een topclub en je in de luwte van Heerenveen heerlijk verder ontwikkelen en een jaartje kunnen "maturen" bij een goede middenmoter.
Daar met de juiste spelers omringt wel tot wasdom komen. Immers is het geen Jong PSV met alleen maar talenten maar ook een mix met ouderen waarbij hij groeit.

Nu volgend seizoen dit doortrekken bij Psv.

Nog even in de wachtkamer zetten dit bod. Als De Jong blijft zou ik het accepteren aangezien je ook Malen en Romero nog hebt voor de spits

Als Ajacied zeg ik verkopen maar. Lammers heeft alles in zich om de beste spits van Nederland te worden en daarmee een vaste waarde in Oranje. Over twee jaar betaal je 60 miljoen voor hem en heeft ie er aardig wat ingetrapt, ook tegen mijn club. Maar als ik PSV gezind was zou ik hopen dat hij blijft. Wordt een grote.

Verkopen met terugkoopclausule Blijft een groot talent. Malen op 9 zie ik ook wel gebeuren. Verder nog Romero en de Jong. Lastig dit. Wel al een aardig openingsbod

De jong gewoon verkopen dit jaar. Lammers is een ander type spits, maar maakt dat hem minder? De jong scoort veel door de manier van spelen, met veel hoog. Als je die ballen op lammers gaat voorzetten dan wordt dat niks, maar de jong kan daarentegen niet veel met z'n voeten itt lammers. Psv zal met zo'n spits anders en meer verzorgd gaan voetballen

Hoop dat het jansen gerucht niet klopt, ben dit soort type spitsen echt beu. Kijk wat voor spitsen we vroeger hadden, juist voetballende technische spitsen en tegenwoordig fysiek sterke spitsen die hard werken en goed in de lucht kunnen worden aangespeeld maar wel zonder techniek

Dat zou wat mij betreft niet slim zijn van psv. Ik zie deze jongen over een paar jaar gewoon als spits in oranje staan. Maakt een prima ontwikkeling door bij Heerenveen.

Lastig voor PSV, met Malen, De jong en Romero heb je nog 3 spitsen en het is zonde om lammers weg te laten kwijnen op de bank. Voor zo’n bedrag zou ik hem als psv zijnde laten gaan, tenzij de jong vertrekt. Ik hoopte dat AZ Lammers zou kunnen strikken, maar als de bedragen al over de 10 miljoen gaan en hij al jaar topcompetities kan wordt dat hem helaas niet. Vind lammers wel een geweldige spits, die ook goed kan meevoetballen.

Misschien een idee om de Jong en Lammers te verkopen en dan Bas Dost te halen. Speelt Bassie champions league, kan hij om prijzen meespelen en misschien daarna nog ergens pinchhitter worden bij een topclub.

Oei! Jammer Real, dan kannen jullie Luukinho niet krijgen! PSV kan niet twee spitsen in een keer kwijt. Probeer het volgende seizoen maar nog eens, maar dan is hij wel 10x meer waard, maar dat snappen jullie wel toch?

Als Luuk vertrekt mag Lammers met Romero het uitvechten, niet laten gaan dus.

PSV hoeft helemaal niet te kiezen tussen Lammers en De Jong. Die twee kunnen best samen in de basis staan.

Het is niet ongebruikelijk dat een links- en rechtsbuiten tijdens de wedstrijd regelmatig van plek wisselen. Een spits en een nummer 10 kunnen dat ook. PSV heeft dit seizoen al verschillende keren gespeeld met De Jong/malen of De Jong/bergwijn in die rol.

Nu het er op begint te lijken dat het voor Pereiro toch wel einde verhaal is bij Psv, zou ik wel een voorstander van zijn als De Jong en Lammers het volgend seizoen zo gaan doen. En dan Malen op de flank (aangezien Lozano en/of Bergwijn wel zal vertrekken) en Romero als backup voor De Jong en Lammers. Prima toch?

Voor iemand die eigenlijk niet meer dan 4 miljoen mag kosten moet je hem voor zo'n bod gelijk weg doen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren