Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Uiterst zwak Real Madrid incasseert tiende nederlaag van het seizoen

Laatste update:

Het seizoen van Real Madrid dreigt als een nachtkaars uit te gaan. De nummer drie van LaLiga verloor zondagavond met 1-0 van nummer negentien Rayo Vallecano en wist slechts twee van de laatste zes competitiewedstrijden te winnen. Niet alleen de nederlaag, maar ook het voetbal was reden tot zorg: Real Madrid zat geen moment in de wedstrijd en creëerde nauwelijks kansen tegen de laagvlieger die lijkt te gaan degraderen.

Bij een nederlaag zou Rayo officieus zijn gedegradeerd, dus er was voldoende om voor te spelen voor de ploeg van Paco Jémez. Real Madrid snakt ondertussen naar het einde van de competitie: de ploeg van Zinédine Zidane was al vrijwel zeker van de derde plaats als eindklassering en voetbalt enkel nog voor de eer. Donderdag kwam Real Madrid niet voorbij Getafe (0-0) en ten opzichte van die wedstrijd voerde Zidane liefst acht wijzigingen door. Alleen Gareth Bale, Dani Carvajal en Raphaël Varane behielden hun basisplek. Thibaut Courtois mocht voor het eerst in actie komen sinds de terugkeer van Zidane.

Real Madrid won de voorgaande zeventien wedstrijden tegen Rayo en tegen geen enkele andere ploeg duurt de winstreeks van de Koninklijke al zo lang. In het Campo de Fútbol de Vallecas werd echter duidelijk dat de resultaten uit het verleden geen enkele garantie boden. Halverwege de eerste helft mocht de thuisploeg aanleggen voor een strafschop, na een overtreding van Jesús Vallejo op Javi Guerra. Vanaf elf meter maakte Adrián Embarba geen fout. Het doelpunt was niet onverdiend, want Rayo speelde met lef en Real Madrid stelde er weinig tegenover.

Zes minuten voor rust werd de gelijkmaker van Mariano Díaz afgekeurd wegens buitenspel, terwijl een inzet van Dani Ceballos vervolgens net naast scheerde. Drie minuten na de onderbreking wist Gareth Bale doelman Alberto García niet echt op de proef te stellen met een afstandsschot. Courtois voorkwam aan de overzijde dat Bebé de marge zou uitbreiden. Rayo kreeg te veel ruimte van het onmachtige en slordig opererende Real Madrid en kende betrekkelijk weinig moeite met het vasthouden van de voorsprong. Voor de bezoekers was het alweer de tiende nederlaag in het competitieseizoen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit is echt een .... Eric Meijersseizoen

28 april 2019 om 23:04

Dat was het al, dus alle winst of verlies boeien me niet. Hoop gewoon dat de staf nu alle rukmte heeft goed te analyseren wie mag blijven n wie eruit moet. We worden sowieso 3e en de focus moet gaan naar individuel zien wie mag blijven. Ben zelf geen fan van de voetbal die Zidane op de mat legt, ma hopelijk wordt dat volgend seizoen anders.. ik kijk met grote vraagtekens naar volgend seizoen

28 april 2019 om 23:18

Ik ben misschien daar vrij zeldzaam in, maar mij boeit mooi voetbal echt niet, prioriteit moet altijd bij het resultaat liggen. Niet veel mensen denken er hier zo over

28 april 2019 om 23:53

Dat is zeker waar Rn gelukkig hebben we allemaal een eigen mening Haha

Het is dat het seizoen al lang voorbij is voor Real Madrid, maar wat onvoorstelbaar slecht. Echt om je te schamen. Ja, Ronaldo is weg, en een paar afwezigen. Maar dat je dan zo slecht, en zo veel verliest, dat kan niet. Echt verschrikkelijk.

29 april 2019 om 11:27

Blijkt maar weer dat Modric ten onrechte de Ballon D'or kreeg.

Ach wat maakt het nog uit, 3e plaats zo goed als zeker. Alleen, als je dan weer die score ziet denk je "daar gaan we weer"

28 april 2019 om 23:09

3de plaats is al zeker hoor. Sevilla, Getafe en Valencia gaan onderling beslissen wie het laatste CL ticket pakt.

Wat een prestatie opnieuw vanavond van de Ballon d'or winnaar Modric. Als hij 5 sterke matchen gespeeld zal hebben dit seizoen, zal het veel zijn. Wat een aanfluiting zeg.

Dreigt? Dat is al een maand geleden gebeurd. Niks aan dit elftal is nog goed, veel veranderingen nodig. Verloren van de laatste in de stand, hoe is het mogelijk. Er is niks meer voor te spelen maar kom op zeg.

28 april 2019 om 23:06

Niks niks, overdrijven is ook een vak. Barcelona was destijds net voordat frank Rijkaard kwam 12e of zelfs 16e ofzo. Niet alle spelers moesten plots weg of konden niet voetballen hoor..gewoon niet en daar aanpassingen en de rest is geschiedenis. Zal bij real net zo zijn.

28 april 2019 om 23:25

Jij moet ook niet overdrijven Barcelona werd 6e in dat seizoen...

28 april 2019 om 23:35

Ramos en Varane kunnen nog. Navas ook. Carvajal vind ik erg matig dit seizoen en Marcelo lijkt niet helemaal happy en gaat volgens de geruchten naar Juventus. Modric wordt te oud. Kroos is nog wel top, Casemiro heb ik nooit Real materiaal gevonden. In de aanval lijkt benzema aan vervanging toe, Vazquez is gewoon te licht voor Real, in bale zit Zidane het niet zitten, Vinicius lijkt de man voor de toekomst en dan heb je eventueel Asensio maar die lijkt ook niet op t vertrouwen van zidane te kunnen rekenen. dan heb je in mijn ogen 2 nieuwe backs nodig, een back up cv, 2 nieuwe middenvelders, 1 nieuwe buitenspeler en een spits. Weet niet of je dat met me eens bent maar dat lijkt me een hele kluif voor Perez deze zomaar. Kanttekening is dat Hakimi terug komt van Dortmund en je Rodriguez miss terug krijgt van Bayern.

28 april 2019 om 23:50

Casemiro geen Real materiaal? Hou op man Casemiro is misschien wel de beste cvm die er rond loopt. Hij valt niet op maar wat onderschept hij veel en voetbalt ook nog prima mee.

28 april 2019 om 23:55

Marieke, toen Frank kwam, stonden ze onder de 10e plaats, zoek ma zelf op. Vervolgens na de winterstop schoten ze omhoog, daar ging het om. Dat verandering niet betekend dat je een hele elftal eruit moet gooien omdat plots niemand meer kan voetballen

29 april 2019 om 10:59

6e plaats, geen 12e of 16e ofzo.

Nergens in mijn post heb ik gezegd dat alle spelers weg moesten. Ik zei enkel dat niks nog goed is aan dit elftal en dat er veel veranderingen nodig zijn. Dat is wel wat anders.

29 april 2019 om 12:13

Fernandinho stuk beter, Busquets vele malen beter, en dan kante nog.. nee joh beste cvm bij lange na niet.

29 april 2019 om 12:13

Fernandinho stuk beter, Busquets vele malen beter, en dan kante nog.. nee joh beste cvm bij lange na niet.

29 april 2019 om 13:21

@bpreal

Frank Rijkaard kwam in de zomer van 2003, toen Barca een teleurstellend seizoen heeft gehad inderdaad. Maar ze eindigden op de 6e plaats, net goed voor een Europees ticket.

Als er een iemand is die goed kan overdrijven, dan ben jij het wel. Je hebt een leuke skill om alles te erger te doen klinken, bpreal. Misschien ooit gedacht om aan drama te doen

Het is gewoon absurd slecht. Real speelt zo inspiratieloos, ze spelen met het idee dat ze voor niks spelen en dat is wel zo. Maar ook die jonge spelers die zich eigenlijk moeten bewijzen om volgend jaar bij de selectiw te horen. Ik durf bijna te zweren dat er vuur gaat komen in de zomer.

28 april 2019 om 23:00

Ik hoop dat Pogba, Hazard, Neymar gaan komen volgend seizoen. Spelers als Vázquez, Bale, Isco en Nacho zullen waarshijnlijk verkocht worden en er is nog zat geld omdat er de laatste jaren weinig is geïnvesteerd.

28 april 2019 om 23:20

Isco, Nacho en Vazquez hoeven helemaal niet verkocht te worden, die zijn er voor de breedte en willen allemaal blijven. Bale wil ook niet weg maar die wordt gedwongen om weg te gaan

29 april 2019 om 09:55

Volgens mij is Isco helemaal niet happy op de bank, als dat zijn vooruitzicht voor volgend jaar is dan zie ik hem wel weg willen. Hangt er ook vanaf wat er met Modric en/ of Kroos gebeurt. Een van de 2 zie ik wel vertrekken, er moet echt een bezem door die selectie heen.

Het is misschien ondankbaar na de behaalde CL successen, maar ik hoop oprecht dat de bezem door de selectie gaat en het grootste deel verkocht wordt. Dit team is werkelijk schandalig, verliezen van de nummer laatst die notabene zonder hun topscorer spelen. Varane, Kroos, Marcelo, Modric, Bale zakken allemaal gigantisch door de mand terwijl zij de kar moeten dragen. Voor de mensen die zeggen het is normaal want Real speelt nergens meer voor, juist nu moet het team de ballen uit de broek lopen om zichzelf te bewijzen voor volgend seizoen en de supporters nog enige reden geven om wedstrijden te kijken dit seizoen. Indien er niet minstens 5 nieuwe basisspelers/aankopen zijn volgend seizoen zijn we na februari weer klaar in alle competities en is het weer een waardeloos jaar.

29 april 2019 om 10:17

Real Madrid staat toch al bekend als een koude en ondankbare club dus je hebt dus niks te verliezen. Als Real op het hoogste nivueau wil blijven acteren zullen vedetten moeten verkocht moeten worden en nieuwe hongerige talenten moeten gehaald worden. Sancho, Kante (geen talent, maar geeft wel altijd alles), Jovic en Hakimi terughalen zou denk ik een flinke impuls geven.

Nou Zidane, alle tijd en zelfs wedstrijden om te anticiperen welke posities veranderingen nodig hebben en wie er de laan uit kunnen. Het ligt niet alleen aan de aanval, maar het voetbal achterin - middenveld ziet er ook niet uit. Mijn voorkeur gaat naar goede middenvelder(s) als eerst, die de stabiliteit weer gaat vormen daar.

28 april 2019 om 22:54

Zou het misschien ook aan de trainer kunnen liggen? In de CL heeft ie veelal op de uitzonderlijke klasse van Ronaldo geteerd, maar met dezelfde wondertrainer vorig jaar op 18 punten in la liga geeindigd. Zonder Cristiano lijkt het net zo'n middelmatige trainer als Lopetegui en Solari.

28 april 2019 om 23:07

Ik snap je punt, maar ik denk er anders over.. veel gebeurt nadat hij was vertrokken hè, onenigheden binnen team, transfergeruchten spelers en Ronaldo. Zidane heeft een gezag tegenover die spelers, kan goed met ze omgaan en die doen ook alles voor hem. Daar heb ik geen twijfels over, meer benieuwd wie hij binnen zal brengen en welke speelstijl hij zal toepassen, daarna wil ik pas oordelen.

29 april 2019 om 09:04

Zidane heeft ze 5 wedstrijden weten te motiveren waardoor ze de CL pakten, wat natuurlijk enorm knap blijft als je dat 3x achter elkaar doet. Maar het verbloemt zoveel. Vorig jaar eindigde ze 17 punten achter Barca en dit jaar alweer 18 punten. Wat dat betreft zijn ze lekker constant. Die hele selectie leeft dus voor de CL en in de competitie en beker geven ze niet thuis. Dan kun je wat mij betreft niet spreken van een grote ploeg, want die laat het op meerdere fronten zien en niet alleen 5 wedstrijden in de CL waar ze tegen Bayern en Juve ook nog eens gemazzeld hebben.

10 nederlagen in het seizoen dat Messi zn 10de titel pakt.. Pogba, Hazard, Jovic/Icardi, Nicolas Pepe,.. dit Real heeft ze allemaal nodig

28 april 2019 om 23:14

Idd en die bale moet zsm verkocht worden, is echt geen schim meer van zichzelf. Ik zag je zeggen dat hij beter is dan dembele bij live meepraten, imo is dembele dit seizoen veel en veel beter dan bale. De bale van vroeger zonder twijfel maar is nu geen topspeler meer.

28 april 2019 om 23:21

Dat was sarcastisch neem ik aan dat hij zei dat Bale beter was dan Dembele?

29 april 2019 om 08:11

Goed lezen Carlos..Was een reactie op zeidzwolle die zei dat Real op bijna alle posities beter is dan Barca. Dus ja dan heb ik de meeste posities opgenoemd en bij elke speler gezegd dat die van Real beter is om het punt te maken. Ook dus dat Bale beter is dan Dembele en Courtois beter dan Ter Stegen, Benz beter dan Suarez... deze Marcelo (2019) beter dan Alba en dat Real dus ook een veel sterkere bank heeft..

Vooropgesteld, ik vind het jammer voor de Real fans. Maar ik, als neutrale kijker, vind dit wel goed, real zonder Ronaldo is geen wereldtop, Barca zonder Messi is straks ook geen wereldtop meern kiik de laatste wedstrijden maar, vrij pover zonder messi. Dit betekend vers bloed in wereldtop, iets wat ik fijn vind, de engelse clubs zijn waarschijnlijk aan de beurt;Liverpool en Mancity. Mits ze hun team bij elkaar houden

28 april 2019 om 23:08

Met wereldtop bedoel ik CL winnaars, want wereldtop is liverpool en zeker, Man city al

28 april 2019 om 23:26

Dat zal allemaal wel meevallen. Zowel Barcelona als Real gaan al heel lang mee en wonnen ook prijzen voordat Messi en Ronaldo geboren waren. Ze zullen ook prijzen winnen als Messi en Ronaldo met pensioen zijn.

Real heeft gewoon te laat haar selectie vernieuwd. Zindane waarschuwde er afgelopen zomer al voor, dat was ook een van de redenen dat hij niet verder wilde. Na zoveel gewonnen te hebben hadden ze de bezem er doorheen moeten halen. En dat hebben ze verzuimd.

Barcelona deed dat destijds wel heel goed. Na de CL gewonnen te hebben met Eto'o, Deco en Ronaldinho hebben die een jaar later wel de selectie ververst terwijl ze ook toen de halve finale CL gehaald hadden. Guardiola riep dat meteen bij zijn aanstelling, hij had de oude vedettes niet meer nodig en wilde verder met de nieuwe garde.

28 april 2019 om 23:50

Kloptt maar ze waren niet zo dominant als de laatste 10/13 jaar. Vind het wel mooi. Elk jaar gewoon een andere winnaar.

28 april 2019 om 22:50

Uum Mario Ronaldo?

28 april 2019 om 23:29

Welnee, de selectie had allang ververst moeten worden. ook met Ronaldo was het dit jaar niks geworden. Al die jongens spelen er al zolang, hebben al zoveel gewonnen, dan wordt het vanzelf gezapig. Zelfs de bank spelers zitten er al een eeuwigheid.

De bezem moet er doorheen. Van Benzema, Modric, Kroos, Marcelo tot aan Isco. Allemaal verkopen en vervangen door vers bloed of eigen jeugd. Zo krijg je weer een fris en hongerig elftal.

Ik zei voorafgaand aan de wedstrijd dat in hoopte op meedere doelpunten van Real Madrid...Ha! Laten we het daar maar gelijke bij laten...

O ze hebben 33 landtitels, dus wat kan hun het schelen...

Mwua deze laatste wedstrijden hoeven we niet meer mee te nemen in ons oordeel. Er valt geen eer meer te behalen voor dit team. Ze zijn moe gestreden van een mentaal zwaar en bewogen seizoen.

Dit soort teams moeten het net als de andere wereldteams toch hebben van spitsen die het verschil maken. Ronaldo, messi, etc ...

Ik denk dat de technisch directeur zich nu mag gaan onderscheiden...

Twee keer van trainer wisselen was ook niet echt nodig. Zonder aankopen kan Zidane er ook niks van maken en als je dan honderden miljoenen moet uitgeven om er wat van te maken, tja dan had Lopetegui waarschijnlijk ook wel succesvol kunnen worden bij Real.

28 april 2019 om 22:58

Dat klopt al vond en vindt ik dat hij verdiendt is ontslagen na al dat gedoe met het nationale elftal en Real bij zijn overgang.

Madrid is zo verzadigd als maar zijn kan. Er zit geen enkele drive meer in deze selectie. Ik verwacht dat er deze zomer flink de bezem door wordt gehaald. Met het vertrek van mannen als modric, kroos, isco, marcelo en benzema als gevolg.

28 april 2019 om 23:30

Precies. Het was een geweldige selectie, hebben alles gewonnen wat ze maar konden winnen maar hadden allang vervangen moeten worden door vers bloed. Door nieuwe hongerige spelers die hunkeren naar succes.

Haha, dit Real.

Het is om je kapot te schamen. Je zat geen eens in de buurt om de 1-1 te maken, dat vind ik nog wel het ergste van allemaal. En dat tegen de nummer laatst. Verrot schamen moeten ze zich. Niet te geloven joh. Natuurlijk kwam die Vazquez ook ff erin, hoe goed die is in balverlies. Werkelijk waar niet te geloven dat zo speler nog altijd een Real shirt mag dragen. Valt niet eens op bij RKC Waalwijk.

Ik heb serieus medelijden met Zizou. Zoveel successen in het verleden, en dan aan je tweede periode zo beginnen met spelers die een verloren mentaliteit hebben. Ik hoop serieus dat die diep van binnen keihard weet waar die is ingestapt. Het voordeel dat die nog heeft, is dat die is ingestapt met oog op volgend seizoen. Maar dan nog moet je gewoon proberen om je laatste wedstrijden te winnen, inplaats van zo voorschut te staan tegen de nummer laatst. Neem aan voorbeeld aan Atletico Madrid. Die spelen ook al een tijdje voor niks, maar de mentaliteit daar blijft altijd hetzelfde en die winnen wel gewoon hun laatste potjes.

18 punten achter. Lol, en het kan nog doodleuk oplopen ook. Wat ben ik blij als het zomer is. Echt klaar met iedereen. Tis te hopen voor Zizou, dat Perez met allerlei cadeautjes gaat aankomen in de zomer want met de huidige selectie, ga je niks klaarspelen.

28 april 2019 om 22:59

Ze hebben hem toch gehaald om met de huidige selectie betere resultaten te halen? Anders had je net zo goed Solari kunnen houden. Het is wel frappant dat Zidane het met dezelfde spelers net zo slecht doet als zijn voorgangers.

28 april 2019 om 23:16

Precies dit dus. Van iemand met het status van Zidane verwacht je dat hij spelers beter maakt of op zijn minst kan motiveren. Beide lukt hem niet en Real is niks opgeschoten met zijn terugkeer. Als je Lopotegui of Solari een paar honderd miljoen laat uitgeven, hadden zij het ook wel aan de praat gekregen.

28 april 2019 om 23:38

Ja, dat ook. Maar Zizou is met name teruggehaald, met oog op volgend seizoen. Je ziet ook dat die de laatste wedstrijden ook van alles uitprobeert. Dan weer een 443 opstelling, dan weer een 442 en ga zo maar door. Sinds zijn terugkeer, heeft die nog geen 1 keer 2 wedstrijden op rij, met dezelfde opstelling gespeeld. Iedere keer is er wel een verandering.

Maakt ook niet uit welke trainer je nu voor de groep zet. Iedereen heeft een verloren mentaliteit, en snakt naar de zomer. Maar dan nog is een nederlaag tegen de nummer laatst, zwaar onacceptabel van de bovenste plank. Dan moet je gewoon diep maar dan ook diep schamen. Wat dat betreft, heb ik wel respect voor Atletico Madrid. Die zijn ook een tijdje klaar in alle competitie's, maar die gaan temniste de laatste wedstrijden er gewoon lekker vol voor. Winnen voor je shirt, en voor je fans. Dat mis ik helaas bij Real Madrid.

29 april 2019 om 09:22

Maar hoeveel geld is er nodig om de boel weer op de rit te krijgen? Want ik zie hier namen als Modric, Kroos, Bale, Marcelo, Varane en Benzema verschijnen als spelers die weg moeten. Dat is allemaal leuk en aardig maar dat is bijna je hele centrale as.

Wie ga je halen dan? Ja Hazard zal wel komen, Jovic is twijfelgeval en welke middenvelders gaan gat wat Modric en Kroos achterlaten zomaar even opvullen dan? Dan ben je ook zo 6 maanden verder en is de competitie alweer gespeeld.

Ouderwets heerlijk genoten van een gretig madrid. Passie en strijd. Vechten voor elke meter en verdiend gewonnen. Ik had graag gewild dat ik dit over mijn eigen madrileens ploeg kan zeggen. Nee de gifbeker gaat echt helemaal leeg. Wat moet je nu nog zeggen??!! Het is slecht, dramatisch en wanhopig. Sommige spelers zijn toe aan een nieuwe uitdaging. Voor die posities moeten er echt nieuwe krachten komen die de wil hebben om te winnen en die het elftal op sleeptouw kunnen nemen. Nog een paar dramatische potten te gaan. Nooit meer over dit seizoen praten en alle koppen gericht naar volgend seizoen. Het word weer is tijd dat wij kampieon worden en in de finale staan van de copa. We raken barca uit het oog!! Hala madrid.

Mooie afsluiter voor Florentino Pérez.. Chapeau. Als je de wedstrijden van Real bekijkt van dit seizoen zie je dat ze een goal of twee missen om een wedstrijd te winnen.. Je verkoopt Ronaldo die daar voor zorgde, Zidane heeft ontslag genomen, chemistry is weg en er komt een nieuwe coach die Spanje op het WK soort al van heeft (vul maar in). Had je Hazard gekocht dan had seizoen van Real Madrid er waarschijnlijk anders uitgezien. Maar de President denkt er anders over.

29 april 2019 om 09:24

Dat gejank om Ronaldo de hele tijd. Hoeveel titels heeft die gewonnen in de tijd dat hij er zat? Die kwam in maart/ april een keer echt tot leven. Vorig jaar had ie er tot januari 7 in liggen geloof ik en toen was het ook al lang en breed gespeeld. Knap hoor dat opladen voor die 5 CL potjes, laat het maar eens een heel seizoen zien in competitie, beker en CL!

“Het seizoen van Real Madrid dreigt als een nachtkaars uit te gaan.” Imo is die nachtkaars nooit aan geweest. Niet lang tenminste.

OT: wat moet ik deze keer zeggen. Dat je gisteren Barcelona voor de zoveelste keer kampioen zag worden is al heel zuur voor alles en iedereen bij Real. Maar dat je dan de volgende dag nog verliest van een stadsgenoot die op plaats 19 (!) staat maakt het nog erger. Het spel schrok ikzelf nog het meest van. Je hebt praktisch geen enkele keer in aanmerking gekomen voor een overwinning. Ik vond Vallecano nog het dreigends, zonder hun topscorer nog wel. Over die penalty kan je discussiëren, maar dat mag geen excuus zijn voor de nederlaag. Je had nog genoeg tijd om de schade te herstellen maar zoals ik net zei speel je eigenlijk niets klaar. En verlies je op die manier dan terecht.

Natuurlijk ben je overal voor uitgeschakeld maar speel dan tenminste voor de fans die ontzettend veel geld betalen en die je wekelijks door dik en dun ondersteunen(er zijn ook veel successupporters daar niet van) maar daar zie je ook niets van terug. Benzema en Ramos zijn de enige die strijd en passie leven.

Dit zo zomaar ook wel eens met barca kunnen gebeuren als messi weg gaat/stopt.

28 april 2019 om 23:27

Dat zal niet met Barca gebeuren want we hebben al een soort gelijke speler, Coutinho is geen Messi maar zou het wel goed kunnen opvangen. Dat Ronaldo verkocht werd is als een verassing aangekomen bij velen en dat van Zidane ook

28 april 2019 om 23:43

Real is de laatste jaren meerdere keren compleet weggespeeld door Barca zonder Messi binnen de lijnen. Kan me zo de 0-4 in Bernabeu herinneren en natuurlijk de 5-1 in Camp Nou van dit seizoen. Het verval zal niet zo groot zijn als bij Real verwacht ik.

29 april 2019 om 09:29

Natuurlijk ga je de beste speler ter wereld missen, daar zal niemand over twijfelen. Maar Barca heeft in de wedstrijden dat hij geblesseerd was wel gewoon de punten gepakt en ook Real naar huis gestuurd. Als Messi er niet is kan hij ook niet de hele tijd gezocht worden, wat gebeurt als hij speelt, dan zie je dus opeens meer dynamische looplijnen ontstaan. Het is ook weer anders als hij op de bank zit, dan lijkt er iets in te sluipen van hij komt het toch weer fixen. Maar als hij op de tribune zit doet iedereen gewoon net ff een stap extra waardoor het verval iets minder groot is dan je zou verwachten.

Het gaat een lange en hete zomer worden in Madrid..

Zeer benieuwd wat zij deze zomer gaan doen op de transfermarkt. Ze moeten wel..

Het is niet alleen vanwege het wegvallen van Ronaldo dat Real opeens punten morst, maar ook vanwege de VAR. Voorheen kreeg real onzettend veel beslissingen mee van de scheidsrechters. Dit seizoen kan dat niet meer. Het valt alleen niemand op, mede doordat Real ook superslecht is dit seizoen

Ik ga zo stuk om die Real fans die serieus hyperactief deden toen Zidane terug keerde. Alsof het brein achter de successen terugkeerde haha.
Sterker nog; ik durf te stellen dat Lopetegui een betere coach is dan Zidane.

Ik had Zidane serieus intelligenter ingeschat a la Guardiola. Lekker telkens binnenstappen in een geoliede machine.
Maar wss kwamen er geen aanbiedingen van PSG en Juve en begon hij daadwerkelijk te geloven een tacticus te zijn die Real wel weer ff op de rails kon krijgen.

29 april 2019 om 00:16

Lekker telkens wat? Real was geen geoliede machine toen hij kwam hoor dus praat geen onzin en daarvoor trainde hij Castilla. IK ben nog steeds blij dat Zidane er is, voor volgend seizoen is hij gehaald en dan weet ik zeker dat we er weer staan.

Je kan toch wel zeggen dat dit het slechtste Real Madrid is sinds vele jaren.

29 april 2019 om 06:35

Nou ja, vorig jaar eindigden ze op 17 punten van Barcelona, dus het is een close race tussen het Madrid van vorig jaar en dit Madrid. Maar ja, het is niet veel soeps inderdaad. En dat is het al jaren eigenlijk.

Hoe kan Real het nou zo slecht doen als het de beste voetballer van het jaar heeft? Bij de Spaanse kampioen loopt slechts de nummer 5 van de wereld rond..

Lopetegui en Solari zijn volledig geslachtofferd voor niks. Real speelt nog slechter onder Zidane dan het deed onder de voorgaande twee coaches. Dit Real Madrid is altijd al zwak geweest. Altijd op straatlengte achterstand van Barcelona eindigen in La Liga en de Champions League winnen met een ontketende Cristiano en flinke dosis geluk. De laatste twee factoren zijn weg door Juventus en VAR en zie het resultaat. Real vliegt direct uit de CL en de Liga resultaten zijn nog steeds hetzelfde. Men eindigt weer op straatlengte achterstand van Barcelona.

Alle goals van Cristiano en geluk hebben zoveel misstanden binnen Real Madrid gemaskeerd. In La Liga zijn zij al jaren dra-ma-tisch. De lastigste prijs, 38 wedstrijden lang presteren i.p.v. 14 potjes in de CL. Perez is het probleem in mijn ogen. Heeft z'n centen ontvangen, heeft z'n vastgoedbedrijf kunnen groeien, maar vergat nonstop cruciale versterkingen te halen voor Real. Want ja, 3 Cl's .

29 april 2019 om 09:35

Het is niet eens 14 potjes in de CL want de groepsfase komen ze vaak slapend nog door, de ronde daarna ook. Dus pas vanaf de kwartfinale moeten ze echt aan de bak, incl de finale zijn dat dus 5 wedstrijden. Ze hebben de afgelopen jaren het seizoen gered door 5 wedstrijden top te zijn en een dosis geluk te hebben van heb ik jou daar. Die CL winsten hebben zoveel verbloemd, daardoor te laat de selectie ververst want ja je pakt toch de grootste club prijs? Ondertussen eindig je 17 punten achter je grootste concurrent die 8 titels pakt in de laatste 11 jaar.

Ongelooflijk dat in dit team de gouden bal winnaar speelt. Ongeacht of hij het goed doet of niet, je ziet het er niet aan af. Deze prijs was absoluut iemand anders toebedeeld.

“Maar we hebben nog altijd meer kampioenschappen behaald dan Barcelona” hahahaha

Ach in voetbal is alles mogelijk. Real heeft hun talisman al terug. Zidane is echt de Real trainer en waarom? Omdat de tegenstanders schrik hebben met hem aan het roer. Het enige waar hij afhankelijk van is zijn de aankopen deze zomer en dan verwacht je vuurwerk van Perez maar ik denk dat dat gaat uitblijven. Niemand wil Bale hebben dus zijn opbrengst kan je al niet herinvesteren en met Bayern dat ook "moet" vernieuwen deze zomer, Chelsea ook indien ze uitstel krijgen, Man U dat de markt opgaat.. zal de stierenmarkt nog meer ontploffen. Daarin meegaan is niks voor Perez. Hazard ja omdat die zn laatste seizoen ingaat, Pogba halen wordt al andere koek maar kan nog, maar dan nog Icardi of Jovic in de spits en Pepe erbij voor Vasquez..nee sorry. Perez gaat Zidane in de steek laten

29 april 2019 om 09:37

Ja ik heb gister gezien dat de tegenstander schik heeft van Zidane, die stonden echt te bibberen!

Een man vertrok en alles stortte in als een kaartenhuis. Er zijn nog altijd mensen die vinden dat Ronaldo de ballen alleen in hoefde te tikken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren