Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Niet Kuyt of Advocaat, maar Fraser moet de trainer van Feyenoord worden’

Laatste update:

Henk Fraser moet de nieuwe trainer worden van Feyenoord als het aan de lezers van Voetbalzone ligt. Giovanni van Bronckhorst maakte onlangs bekend dat hij de Rotterdamse club na vier jaar gaat verlaten. Er wordt druk gespeculeerd wie de oud-verdediger moet opvolgen in De Kuip en menigeen is van mening dat Fraser, momenteel trainer van Sparta Rotterdam, de ideale kandidaat is.

De afgelopen tijd kon er op de frontpage gestemd worden op de vraag: 'Wie moet de nieuwe trainer worden van Feyenoord?' Er werden ruim 22.600 stemmen uitgebracht en 25 procent van de stemmers ziet in Fraser de ideale optie. Verschillende media meldden dat Dick Advocaat Van Bronckhorst gaat opvolgen bij Feyenoord, maar men is over deze keuze minder enthousiast.

De huidige oefenmeester van FC Utrecht heeft 12 procent van de stemmen vergaard, een procent minder dan Dirk Kuyt, met 13 procent de nummer twee van de poll. Hein Vanhaezebrouck (8 procent), Phillip Cocu (8 procent), Maurice Steijn (6 procent), Erwin Koeman (5 procent), Jean-Paul van Gastel (4 procent) en Kevin Hofland (3 procent) moeten het ook duidelijk afleggen tegen Fraser.

Veel bezoekers zagen geen van de genoemde kandidaten als de ideale opvolger van Van Bronckhorst, die in vier jaar tijd vijf prijzen heeft gewonnen: twee keer de KNVB Beker, twee keer de Johan Cruijff Schaal en een keer de landstitel. Van de stemmende bezoekers vindt 16 procent dat Feyenoord met iemand anders in zee moet gaan dan de genoemde trainers.

Is Henk Fraser de ideale persoon om Giovanni van Bronckhorst op te volgen bij Feyenoord?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Iemand die de kwaliteiten van Fraser kan benoemen?
Feyenoord mag hopen op Cocu, lijkt me wel een goede opvolger van Gio. Hij kan als geen ander het beste uit middelmaat halen(niet provocerend bedoelt)

5 februari 2019 om 21:04

Fraser heeft bij Feyenoord gevoetbald .... euh dat was het,..

Wat mij betreft niet voldoende CV om daarmee trainer Van Feyenoord 1 te worden.

5 februari 2019 om 21:16

@Ajaxfanstef niet provocerend bedoeld... hoe dan wel? Cocu heeft enkel significant PSV getraind ... dat is gewoon Nederlandse top dus. Kun je toelichten wat je met middelmaat bedoeld? Alvast bedankt!

5 februari 2019 om 21:27

Volgens mij bedoeld hij daar het spelersmateriaal mee als ik zijn reactie zo lees.

5 februari 2019 om 21:34

Inderdaad! Cocu heeft bewezen tactisch goed te zijn, zeker een elftal als team te laten spelen. Ook bij PSV had hij geen wereldsterren maar zowel nationaal als internationaal haalde hij er wel het maximum uit. Turkije was op voorhand al gedoemd te mislukken, dat debacle reken ik cocu niet aan

5 februari 2019 om 22:19

Psv onder cocu in europa;
13/14 - voorronde cl niet overleefd. Treurige europa league campagne die eindigt met uitschakeling in de poulefase
14/15 - europa league poule overleefd, uitgeschakeld in 2e ronde door Zenith
15/16 - mooie champions league campagne, uitgeschakeld in kwartfinale door atletico na pingels
16/17 - slechtste cl campagne ooit door een Nederlandse club
17/18 - genante uitschakeling door Osijek.
Hij heeft welgeteld 1 seizoen echt indruk gemaakt in europa. Blijkbaar blijft dat makkelijk hangen bij mensen, want vaker was het niks bijzonders.

5 februari 2019 om 22:45

Mooie statistieken Ijsmuts, dank. Maar vermeld er ook even bij welke clubs er nog meer in de poule zaten en hoeveel punten er behaald zijn door ze. Verder gaat mijn discussie er vooral over dat ik Cocu wel vindt passen bij Feyenoord.

5 februari 2019 om 22:55

Zoek het lekker zelf uit luilak ik heb toch al vermeld of iets goed of treurig was?
De reden dat ik dit rijtje opsom is omdat ik het er niet mee eens ben dat cocu er internationaal alles uithaalde. 1x uitmunted en 1x goed en 3x (zeer) onder de maat.

Henk Fraser is nog erger dan Advocaat. Fraser zal een paar jaar vastgelegd worden, maar Advocaat is maar een tussenpaus die ondertussen ook wel een goed CV kan overleggen.

Maar hé, ''fraser is een echte Feyenoorder, he.'' Laten we vooral onze stereotypering in stand houden.

5 februari 2019 om 21:10

Ik weet dat het toch niet gaat gebeuren, maar wat zou ik het mooi vinden als de trainer van Karabagh de nieuwe trainer van Feyenoord wordt. Zijn speelstijl past perfect in het Nederlandse voetbal en geeft ook graag jonge spelers de kans. Is echt toe aan een stap omhoog en een club als Feyenoord zou perfect zijn.

5 februari 2019 om 21:38

Haha pfoe, Azerbeidzjan.. Scandinavie is nog tot daar aan toe, maar zover zullen ze echt niet kijken, haha. Maar klinkt uitstekend.

5 februari 2019 om 21:49

Haha vandaar dat ik het ook niet zie gebeuren.

5 februari 2019 om 21:11

Persoonlijk ben ik ook geen fan van de trainer Fraser. Ook omdat ik tijdens zijn trainersperiode bij ado daar vaak op de tribune zat en geen toegevoegde waarde in hem heb kunnen ontdekken op het team. Ook een Steijn schiet niets op... een cocu is mss een klein stapje vooruit tov Gio (heeft iig binnen een meer professionele club gewerkt dan Gio) maar lood om oud ijzer. Ik ben het met je eens dat er momenteel geen droomkandidaat te vinden is. Dan is het verstandig iemand aan te stellen die het stokje met veel plezier na een jaar weer overdraagt.

5 februari 2019 om 22:09

Fraser is gewoon weer de volgende in het rijtje, puur omdat hij Feyenoorder is. Moe word je er toch van? En de media, etc. doen er allemaal vrolijk aan mee, maar als hij aangesteld wordt of van Geel/feyenoord doet weer 'iets voorspelbaars', staan ze weer vooraan om het af te zeiken. Bijzonder fenomeen.

Nee, doe maar lekker zoals hieronder ook gezegd een Vanhaezebrouck en afijn; als we dan toch binnen Nederland kijken - vd Brom had ik ook wel wat gevonden -, dan maar Advocaat voor een jaar.

5 februari 2019 om 21:15

Ja echt he? “Steijn moet je nemen! Die doet t goed bij vvv!” Ja, dus? Als feyenoord met een speler van vvv in verband wordt gebracht is de wereld te klein
Ik vind het ook te makkelijk wanneer mensen kritiek leveren op de aanstelling van een trainer en niet verder komen dan: hij voldoet niet aan alle eisen. Vind je t gek? Louis van Gaal wil niet. Dan moet je dus ergens dingen wegstrepen want laten we eerlijk zijn; zo boeiend is onze eredivisie niet voor buitenlanders.

5 februari 2019 om 22:49

Wat een dom gelul.. Onze competitie is echt wel interessant voor buitenlandse trainers. Net als we spelers uit het buitenland kunnen halen, kunnen we ook de betere trainers uit mindere competities aantrekken. In Nederland zijn wij echter heel erg terughoudend daarin, zeker bij de grotere clubs.. Maar dat Vitesse een oud-bondscoach van Rusland aan het roer heeft staan, zegt dat er echt wel kwaliteit gehaald kan worden.

5 februari 2019 om 22:58

Noem dat ene voorbeeld maar dom gelul. Volgens mij beschrijf je nu letterlijk dat hij de uitzondering op de regel is.

5 februari 2019 om 23:11

Nee, het is zeker mogelijk. De Mourinho's en Guardiola's van deze wereld komen natuurlijk niet, maar in Scandinavië, Zuid-Amerika, de Balkan etc.. Er zijn echt wel trainers te vinden die bij Feyenoord aan de slag willen en erg in het profiel passen.

6 februari 2019 om 00:50

Er zijn natuurlijk wat buitenlandse coaches die het aardig gedaan hebben in Nederland, denk aan Preudhomme, Morten Olsen (is helaas echter ook al 70) en Mclaren (daarnaast is er nog een hele rits die het minder gedaan hebben of die bij kleinere clubs hebben gewerkt).
Daarnaast moeten eer toch best managers zijn uit andere landen die inderdaad in Nederland willen werken bij een club als Feyenoord, niet de toptrainers uit grote competities, maar een Vanhaezebrouck zou best een goede trainer voor feyenoord kunnen zijn. Of Ivan Leko, spreekt (aardig) Nederlands, vorig jaar in Belgie kampioen geworden en heeft zelfs Vormer in Oranje gekregen.
Zo moeten er toch in alle kleinere competities een paar te vinden zijn?

6 februari 2019 om 08:04

@london; die zullen er vast wel zijn hoor. Ik wou alleen maar aangeven dat de eredivisie niet zo bijster aantrekkelijk is, ook niet voor coaches, dus dat de vijver niet bijster groot is om uit te vissen. De toekomst vond dat dom gelul hij heeft blijkbaar wat moeite met begrijpend lezen of kent het woord nuance nog niet. Wat mij betreft stellen we een onbekende laptoptrainer aan iit duitsland.

6 februari 2019 om 02:23

Interpreteer de statistiek nog eens opnieuw. Volgens mij komt er dan echt wat anders uit.

Henk Fraser gaat het niet beter dan Advocaat doen. Is ook niet iemand die van het opbouwen van een team is. Verwacht geen tactische trucs van hem of innovatieve ideeen. Bijzondere visie heeft ie ook niet en zijn teams zijn vooral wisselvallig. Echt zo'n trainer wiens inbreng je niet terugziet. Met of zonder hem eindig je op dezelfde positie.

Er moet een technische man komen bij feyenoord 1tje die weet hoe hij heel aanvallend kan spelen. Alleen dan win je weer van de kleintjes. Ik zou het roer omgooien en met ayoub als regisseur op de punt naar achter met daarvoor 2 aanvallende middenvelders toornstra als loper en een super technische man ala kokcu als die er al klaar voor is. Linksback positie is zwaar onderbezet haps vind ik niks malacia en die andere ook niet. Warmerdam is nog beter dan die 3. Ezebuhie als rechtsback is ook lekker aanvallend. St juste moet dan wel centraal want je voetbalt met veel ruimte in de rug en dan is zijn snelheid nodig. Jan arie daarnaast die lekker het middenveld kan inlopen. Dan staat er eindelijk een aanvallend team. Misschien word je door Ajax en psv weggespeeld maar tegen de kleintjes win je 5-0.

5 februari 2019 om 21:10

Haps is de beste LB van NL en St. Just heeft de afgelopen wedstrijden bewezen te labiel te zijn voor een rol centraal in defensie. Eze wie?
Jan Arie mag verder kijken. Wordt op het middenveld compleet overlopen.

Tactiek is een vak, blijkt maar weer.

5 februari 2019 om 22:25

Haha Haps niks vinden, maar wel Ezehibue aan de andere kant willen zien. Dan hou je er ook een bijzondere kijk op na naar mijn mening.

Ben benieuwd in hoeverre de selectie in tact blijft bij Feyenoord. Jorgenson, Berghuis en vilhena zullen financiële klappers willen gaan maken of sportief een nieuwe uitdaging willen denk ik zo, neem dan nog mee dat van Persie stopt en je zal flink aan de bak moeten als technisch directeur.

Sorry, maar ik zou juist voor Fraser gaan.
In mijn ogen de trainer voor de toekomst voor Feyenoord. Dick is een korte termijn oplossing. En de eerder genoemde Cocu....Even serieus Cocu mag blij zijn er niet uitgekickt te zijn bij PSV. Zijn mentaliteit is bijna te soft voor PSV laat staan voor Feyenoord. Misschien zie ik het als PSVfan verkeerd, maar is het een idee om Dick voor 1 seizoen als hoofdcoach te contracteren met Fraser als assistent. Waarnaar Fraser het seizoen daarop overneemt????

5 februari 2019 om 21:18

Op basis waarvan vind je Fraser geschikt? Even los van dat hij bij de club heeft gespeeld, maar puur inhoudelijk gericht op zijn vakmanschap?

Man man man, een trainer waarvan niemand in Arnhem of op het kasteel van ondersteboven is. Niemand die zijn verdedigende stijl langer dan een seizoen pikt. En dat moet het gaan worden bij Feyenoord? Wat een armoe.

5 februari 2019 om 22:05

Ja precies dit. Van de concurrentie zal hier niemand van wakker liggen...

Niet Kuyt, Advocaat of Fraser moet de trainer van Feyenoord worden.

Ik hoop dat ze iemand uit de hoge hoed kunnen toveren die voor combinatie voetbal kan zorgen, in de lijn van trainers als Bosz en Rutten. Onder Rutten heb ik de mooiste wedstrijden van de afgelopen 10jaar gezien, met een matige selectie. Alleen helaas niet kunnen koppelen aan prijzen, al was dat niet verwonderlijk met spelers als Kazim en Immers.

Persoonlijk snap ik niet waarom van Geel niet informeert bij Ricardo Moniz. Hij heeft met AS Trencin bewezen met beperkte middelen een elftal te kunnen bouwen wat dit Feyenoord alle hoeken van het veld liet zien! En wat misschien ook niet onbelangrijk... volgens mij nu clubloos, dus geen afkoopsom!

5 februari 2019 om 23:03

Lees voor de gein zn wikipagina maar eens na. Een opsomming van het ene korte verblijf na het andere. Van een 70plusser als advocaat snap ik dat in zn nadagen. Van iemand die carriere wil maken niet

6 februari 2019 om 07:20

Daar heb je een punt, het is wel een clubhopper. Maar als we dan toch voor een tussenpaus lijken te gaan, maakt dat hem dan juist niet de ideale kandidaat? Kundig, Nederlandstalig, beschikbaar!

Kung Fu Fraser? Dat zou alleen maar om zijn verleden zijn, hij heeft nou niet echt een indrukwekkend staat van dienst als trainer. Denk dat bij Sparta de vlag uit gaat als Feyenoord voor hem kiest.
Waar is Jos Luhukay gebleven? Deed het toch aardig in Duitsland, wellicht iets voor Feyenoord?

Fräser lijkt me een goeie optie. Qua coach en zeker qua persoonlijkheid. Maar aan de andere kant wil ik hem ook beschermen en zie ik hem liever niet die kant op gaan. Als je soms wedstrijden van feyenoord, zal hij zich doodergeren aan bepaalde punten. En als het ff een aantal wedstrijden niet loopt bij fey, zal ook hij het mikpunt worden (misschien een zwak omdat ook ik Surinamer ben). De reden dat ik deze punt aangeef is, omdat de achterban tegenwoordig heel snel is met het opgeven van bijv. een trainer of speler. Kansen bestaan er bijna niet meer.

Fraser met de Wolf en van Gastel zoueen prima trio zijn denk ik. 3 arbeiders en strijders die samen hebben gespeeld bij Feyenoord. Deze 3 zouden misschien wel eens de motivators kunnen zijn van deze groep om iedere wedstrijd zo te spelen als tegen mijn club. Ik vond het niet leuk. Maar Feyenoord was oppermachtig en wij waren gewoon ook allemachtig slecht.. Maar ik denk graag mee over het Nederlandse voetbal. En bij Feyenoord denk ik niet aan Advocaat maar dus aan het trio Fraser, de Wolf, van Gastel voor volgend seizoen. Drie bikkelaars!! En dan zou het ook mooi zijn als er wat geld vrijkomt om Martins Indi, Janmaat, Linssen en Vincent Janssen te halen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren