Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘PSV kan het met dit team hartstikke goed doen in de Europa League’

Laatste update:

Luuk de Jong zette PSV dinsdagavond tegen Tottenham Hotspur vroeg op voorsprong, maar de Eindhovenaren slaagden er uiteindelijk niet in om de wedstrijd op Wembley met een overwinning af te sluiten. Door twee doelpunten van Harry Kane werd het uiteindelijk 2-1 voor the Spurs en Denzel Dumfries moest na de wedstrijd toegeven dat die eindstand een terechte afspiegeling van de verhoudingen was.

“Als je naar de hele wedstrijd kijkt, hadden zij de grotere kansen”, reageerde hij bij Veronica. De rechtsback was desondanks enorm teleurgesteld door de late treffers van Kane: “We waren heel dichtbij en hebben gevochten als leeuwen. Helaas valt dan eerst de gelijkmaker en maken ze daarna nog de 2-1”, vervolgde hij zijn verhaal.

“We stonden als team goed en Jeroen Zoet hield ons goed in de strijd. We deden er met zijn allen alles aan om een goal te voorkomen. Het is heel zuur dat-ie op het einde dan toch valt”, ging hij verder. Voor PSV was het na eerdere nederlagen tegen Barcelona en Internazionale de derde verliespartij in vier Champions League-wedstrijden: “Ik denk dat dit degene is die het meest pijn doet, al zit ik nu nog in de emotie”, vertelde Dumfries daarover.

PSV is door de nederlaag in Londen uitgeschakeld in de Champions League, maar houdt in theorie nog kans op een vervolg in de Europa League na de winterstop. Dumfries hoopt dat zijn ploeg in de laatste twee wedstrijden tegen Barcelona en Inter voor een goed resultaat kan zorgen: “Daar gaat onze volle focus naar uit. Dat kunnen we nog bereiken, dus dan moeten we daar ook volle bak voor gaan. Als wij met dit team de Europa League ingaan, kunnen we het hartstikke goed gaan doen.”

Denk jij dat PSV na de winterstop in de Europa League actief is?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ja dat geloof ik wel dat ze in de EL wel leuk kunnen meedraaien...echter zullen ze daar niet komen.
Als je eerlijk kijkt is het nu wel klaar met de kans daarvoor.

Om te overwinteren in de Champions league is een makkelijke loting in de groepsfase cruciaal. Zie Ajax dit seizoen en PSV drie seizoenen terug. Volgend jaar maar hopen op meer geluk qua loting.

7 november 2018 om 00:09

Tuurlijk heeft Ajax een makkelijkere loting dan PSV dit jaar maar Ajax heeft toch Benfica en Bayern die pittig zijn. Is niet een zekerheid ofzo.

7 november 2018 om 00:18

Nee dat sowieso niet, maar Benfica en Bayern zijn niet in vorm en dan heeft Ajax het redelijk goed getroffen om op die momenten te staan. Maar eerlijk, Benfica had vorige week best wel eentje in kunnen schoppen en had men enorm veel geluk dat Mazraoui die bal erin trapt, via Grimaldo. Tegen Bayern speelden ze formidabel tho. Geluk zit nu aan Ajax zijde, wat ook wel een keer mag gebeuren, maar dat moeten de supporters best wel even in hun achterhoofd houden.

7 november 2018 om 00:31

Geluk dwing je ook af. Ajax probeerde gewoon aanvallend te voetballen tegen Benfica. Dan krijg je kansen, ook nog op het einde. Want laten we eerlijk zijn, na een uur vond Benfica de 0-0 prima maar Ajax niet. En dat werd in de slotfase beloond.

7 november 2018 om 00:40

Benfica won eigenlijk alles tot na de wedstrijd van ajax. Van Bayern hadden ze verloren, maar die won tot de wedstrijd van ajax gewoon alles! Het enige verschil is aek.

7 november 2018 om 00:47

Spurs was ook niet bepaald in vorm, Inter ook niet. Maar als je dan puur een verdedigende tactiek hanteert terwijl je keer op keer vrij eenvoudig voorkomt, werk je gewoon puntverlies in de hand. Vandaag bewees die verdedigende wissel het eens ter meer.

7 november 2018 om 00:48

Benfica staat 4e in Portugal jongens. Nog steeds moet je er van winnen en dat was knap van Ajax.

7 november 2018 om 00:52

Ze moeten er nog een keer van winnen want dan ben je door..

7 november 2018 om 00:53

Myvision

Tottenham heeft 5 van de laatste 6 wedstrijden gewonnen in de PL.

Inter heeft de laatste 7 wedstrijden gewonnen in de Serie A.

Ja, beide clubs zijn bepaald niet in vorm....

7 november 2018 om 01:15

PSV-er!,

Toen Ajax ervan won stonden ze 1e...nu zijn ze afgezakt door verliezen...maar het staat dicht bij elkaar...niet zoals bij onze competitie.

7 november 2018 om 08:40

Spurs staat gewoon vierde in Engeland, Inter staat gewoon tweede in Italie. Ajax heeft dit jaar gewoon het geluk dat ze tegen het slechste Bayern van de laatste 10 jaar spelen, en dat Benfica dit jaar wat minder is. PSV had die mazzel een aantal jaar geleden met het verval van Man Utd en Wolfsburg. Dat geluk moet je als Nederlandse club hebben met de CL loting.

7 november 2018 om 09:20

Bayern had voor ajax al 2 keer op rij niet gewonnen in de bundesliga, neemt niet weg dat ajax het daar fantastisch deed uiteraard

7 november 2018 om 00:10

Ajax heeft het inderdaad niet slecht getroffen. Ook helpt het dat het bij alle drie de tegenstanders rommelt, maar dit Ajax had ook in de wedstrijden die jullie speelde meer weerstand gegeven. Jullie hebben niet de spelers om op Champions League niveau het spel te maken, dus lopen jullie haast 90 minuten achter de bal aan en dan wordt het erg lastig.

7 november 2018 om 00:14

@bergwijn

Ajax overleefde een poule met Barcelona,dortmund en City? Of Real Madrid ipv Barca. Volgens mij Barca. Ook nog een Barca en Dortmund en City in topvorm. PSV laat ondanks er goede tegenstanders in de poule zitten belabberd voetbal zien. PSV heeft ook liever de bal liever niet tegen goede tegenstanders volgens mij.

7 november 2018 om 00:21

Oh kom op, dat was alleen vandaag. Ze speelden vandaag echt puur op de counter, wat helemaal niet onrealistisch was, alleen was de uitvoering niet best. Daarvoor wilden ze zeker wel voetballen, alleen kan Barcelona beter voetballen, was Zoet de ene keer de schlemiel tegen Inter en heeft Tottenham gewoon beschikking tot betere spelers.

7 november 2018 om 00:24

@de toekomst
Bedoel je hoe Ajax weerstand heeft gegeven in Eindhoven toen ze 3-0 op de broek kregen.
Ajax had nog een grotere pak slaag gekregen in de poule van PSV. Ajax is namelijk zonder bal zwakker dan PSV. Ze gaan het balbezit niet domineren tegen deze teams dus dan is het zo goed als klaar.

7 november 2018 om 00:51

Als je tegen Bayern kan domineren, kan je het ook tegen Spurs en Inter. Prima dat je de momentopname van PSV-Ajax noemt, waar Ajax een totale off day had en verkeerd stond maar dan gebruik ik voor het gemak die Bayern uit waar de winst zeer dichtbij was.

7 november 2018 om 01:03

Ben afentoe met je eens bomba, maar je haalt psv ajax wel vaak terug. Eth had die dag gewoon keihard gefaald met zn kamikaze opstelling. Kamikaze opstelling die geinitieerd werd door de afwezigheid van de ligt. En daarbij verliezen bij psv kan altijd gebeuren. Blijft de moeilijkste wedstrijd van t jaar voor ajax.
Maar blijf daar maar op teren bomba. En blijf maar ajax afschilderen als een amateur ploegje. We zien jullie wel in amsterdam.

7 november 2018 om 01:19

bombanera99,

Het doet echt pijn he bij je? Geweldig om te zien...smullen. PSV heeft niets te zoeken in de CL dit seizoen.

Vanavond speelde ze pas in de 2e helft een beetje voetbal, en kregen ze zelfs een paar kansen.

Het enige waar ik je mee zie komen is die wedstrijd met Ajax, en verder een hele hoop onzin die je telkens aanhaalt, en denkende dat je ergens verstand van hebt...helaas voor je!

Zegt niet dat Ajax morgen een resultaat haalt, want daar hebben we alles behalve van gewonnen. Maar PSV moet eens wat minder laf spelen, daar hebben ze de spelers voor.

In de ere div kan je dat doen, omdat er gewoon geen tegenstand is, maar in Europa zie je dat Ajax de betere spelers heeft. Dat zijn gewoon simpele feiten, net zoals Ajax straks veel meer geld gaat krijgen voor gewoon betere spelers.

7 november 2018 om 01:22

Ajax sloopte city. Ken de feiten. PSV niemand gesloopt. Geen een wedstrijd overtuigd zien spelen dit PSV dat ze tegenstanders compleet wegspelen

7 november 2018 om 02:17

@bombanera99 heb je de doelpunten nog eens terug zitten kijken PSV - Ajax? Waren volop domme fouten van Ajax. Dat jij teert op een wedstrijd prima, moet je lekker doen, maar ga het niet op een andermans bord gooien. Ik durf hier nu glashard te beweren dat Ajax gewonnen had van Inter en van tottenham, minimaal 2x. Simpel omdat Ajax durft te voetballen, wat PSV deed was niks en blijft niks, wanneer je zo'n middenveld hebt! En dan durf jij nu nog 1x te beweren dat Blind een matige speler is, schande want je hebt echt totaal geen inzicht van voetbal!

7 november 2018 om 08:04

Real, City en Dortmund.

Samen met Ajax toen 4 kampioenen in 1 poule

Da's denk sinds de opzet dat meer clubs uit het zelfde land mee doen niet vaker voorgekomen.

7 november 2018 om 13:10

Klopt, was de landskampioenen poule de doods. De landskampioen van Spanje, Duitsland, Engeland en Nederland in 1 poule. Daar werd Ajax nog knap 3e ten koste van City. We speelde goed tegen Dortmund. Alleen tegen Real gingen we er hard af.

7 november 2018 om 00:14

Oh kom op, CSKA, Manchester United en Wolfsburg was ook gewoon een zeer lastige poule. Louis stond destijds in de top 3 van de Premier League, Wolfsburg was nipt uitgeschakeld door Real in de kwart finales volgens mij en CSKA was dat seizoen kampioen geworden van de Russische Liga en hebben gewoon een dubbele begroting ten opzichte van PSV.

7 november 2018 om 00:21

Die groep was niet makkelijk maar wel te doen. De groep die PSV nu heeft, is misschien wel de moeilijkste groep van de Champions League.

7 november 2018 om 00:25

Meh, ik vind dat je te makkelijk relativeert. De selecties van die clubs waren op papier gewoon beter. Toen was het echt de verdienste van Cocu om met 5 man achterin te spelen en daar gewoon doorheen te spelen, omdat ze op papier beter waren.

7 november 2018 om 07:07

Dat moet je nog maar eens even terugkijken. Bij Wolfsburg was toen de teneergang al begonnen en ze stonden in de bundesliga in het rechterrijtje. Geen extreem zware poule dus

7 november 2018 om 11:02

Ik denk dat Napoli/liverpool/psg nog wel een tandje zwaarder is maar t komt in de buurt.

7 november 2018 om 08:01

Met Benfica en Bayern kun je toch niet spreken van een makkelijke loting? Wel minder zwaar dan die van psv, maar makkelijk? Dat Ajax nu 1e staat is een uitzonderlijke prestatie. Daar nu "makkelijk" over doen, is niet echt reëel.

Maak je geen illusies Dumfries. Voor de Eredivisie een geweldige groep, maar in Europees verband spelen er teveel lichtgewichten en zijn de meeste spelers met voldoende talent nog te onervaren. Daarbij zie ik dit PSV de Europa League dit jaar niet meer spelen..

7 november 2018 om 00:09

Rosario, Pereiro en Hendrix zijn ook veels te licht in de CL.

7 november 2018 om 00:13

Eigenlijk zijn op papier bijna alle spelers nog te licht. Alleen Lozano zie ik daarin, op papier, als Champions League waardig. Zoet, De Jong, Viergever en Schwaab kunnen degelijk zijn op dat niveau, maar ook zeker niet meer dan dat. Bij spelers als Dumfries, Pereiro, Angelino en Bergwijn is de potentie en het talent er zeker, maar is het per wedstrijd nog aankijken in hoeverre dat er nu al uitkomt op dat niveau.

7 november 2018 om 00:20

Eens. Ze hebben wel een lagere ondergrensdsn bijvoorbeeld Ajax, daarom staan ze ook stijf bovenaan in de eredivisie. In de CL ga je het er niet mee redden.

7 november 2018 om 00:24

Bijna elke speler in de eredivisie is op papier Champions Leugue onwaardig. Enige spelers die echt het niveau aan kunnen zijn Lozano, de Ligt en Ziyech. Sommige jonge spelers kunnen daar wel naar toe groeien zoals Bergwijn en Frenkie de Jong.

7 november 2018 om 00:43

Wel knap dat Ajax met twee CL waardige spelers boven aan staat.

7 november 2018 om 00:47

Maar wij hebben met Tagliafico, Tadic, Blind en ook Schone toch meer internationale ervaring. Frenkie zit dichter tegen dat niveau aan dan Rosario of Hendrikx..

7 november 2018 om 00:57

Tagliafico en Angelino zijn ongeveer van het zelfde niveau, net zoals Hendrix en Schone. Ik vind de basiselftallen van Ajax en PSV gelijkwaardig maar misschien zie jij dat anders.

7 november 2018 om 02:29

@bergwijn, ik snapte 2 dingen niet, Tagliafico en Angelino met elkaar te vergelijken en daarna kom je met de climax, Hendrix en Schone, Hendrix loopt over het veld,"moet vanavond niet vergeten de trekker binnen te zetten" Echt dat is zo'n onbenul op voetbal gebied, dat jullie hem nog aanbidden! Tagliafico is het grootste linksback geval wat we op de NL velden hebben gehad na Maxwel.

7 november 2018 om 08:05

Ik vond Lozano anders behoorlijk tegenvallen. Beetje “one trick pony” snelheid maken en er langs maar een passeerbeweging van niveau heb ik niet gezien.

7 november 2018 om 09:00

Je kan toch onmogelijk Hendrix met Schöne vergelijken. Kom op hij mag zijn veters nog geen eens strikken. Bal verlies, verkeerde insschattingen en zich niet in een tegenstander vast te kunnen bijten vind ik nogal een verschil.

7 november 2018 om 10:05

Je kunt Hendrix en Schone moeilijk vergelijke omdat het totaal verschillende voetballers betreft. Maar Hendrix is echt niet een slechte speler, hij is heel belangrijk voor de balans van Psv door hem kunnen andere spelers beter spelen. Wanneer Hendrix er niet bij is ga je hem echt missen.

7 november 2018 om 13:19

Je beste middenvelder vergelijken met onze "slechtste" middenvelder en dan zeggen dat het gelijkwaardig is. Dat is niet zo'n beste vergelijking. Hendrix zou je moeten vergelijken met F. de Jong, Rosario met Schone, Pereiro met van de Beek/neres/ziyech/tadic (afhankelijk van wie er op 10 staat.)

Zoo wat laat Zoet zich na die kritiek gelden zeg! Beide wedstrijden tegen Tottenham uittstekend gekeept!
Vond wisselbeleid van van Bommel vandaag wel opvallend. Bij 0-1 een extra aanvaller brengen en bij 1-1 een extra verdediger. Nu ben ik geen fan van LdJ, maar dit seizoen heeft hij zich goed herpakt en vond het ook vreemd dat hij er af gehaald werd, juist in dit punt van de wedstrijd. Ik snap dat je snelheid wil achter de hoge linies van Tottenham, maar nu had je ook alleen snelheid, niemand die een duel kon winnen.
Daarnaast had ik het idee dat de 2-1 viel omdat het te druk was achterin. Op Schwaab na hebben we alleen maar Eredivisie sub-top CV's, dus voegt zo'n jongen als Sainsbury brengen weinig toe. Zet dan Guti voor Bergwijn ofzo, zodat je voorin de lange bal naar LdJ kan trappen en dan kunnen Rosario en/of Hendrix nog wat verder inzakken. Of zelfs Guti voor Rosario/Hendrix, waarbij de ander als soort "voorstopper" gaat fungeren. Tuurlijk heeft v Bommel er voor geleerd en speel ik slechts in een bier team in de kelderklasse, maar dit voelde voor mij als aparte wissels die, mede door de drukte achterin, voelde als mederverantwoordelijke voor de verliespartij

7 november 2018 om 02:01

De thuis wedstrijd heeft PSV juist verloren door twee blunders van Zoet. Je bent beetje te positief over Zoet, blijft een matige keeper.

8 november 2018 om 04:17

Had het over Tottenham he... Inter en Barça was hij zwak ja, maar na alle kritiek die hij toen kreeg herpakte hij zich goed tegen de Spurs. Geen top keeper, zeker niet, maar ik denk dat elke Nederlandse club op dit moment blij mag zijn met een doelman van dit niveau...

7 november 2018 om 09:01

De meeste van zijn geweldige reddingen waren recht op hem af. Jeceeer het nooit met Zoet de ene keer stast hij er de andere keer is hij ruk.

Dit is in mijn ogen een gek jaar voor het Nlse voetbal. Waar ik vroeger PSV georganiseerd en op de counter zag winnen in de CL en Ajax met mooi voetbal ten onder zag gaan is het dit voetbaljaar heel anders(Ik heb het over de laatste 15 jaar). Ajax speelt prima voetbal zoals altijd maar maakt voor de verandering se kansen af en pakt de punten Waar PSV met hetzelfde georganiseerde reactie voetbal nu de punten niet binnen haalt. Toch vind ik dat PSV lekker zo moet blijven doorgaan, voor hetzelfde geld had het met 5 tot 7 punten nog meegedaan om de overwintering maar is het nu kansloos uitgeschakeld. Daarom trots op PSV en MvB voor het feit dat ze zich kranig weren in de zwaarste poule maar toch steeds prima voor de dag komen. Ik was vooral aan het schelden dat de coefficientenpunten aan onze neus voorbij gingen dan het daadwerkelijke verlies van PSV(ondanks dat het volledig samenhang).

Cmon Ajax, ben en blijf scherp morgen en pak aub die punten voor het NLse voetbal!

Laten we nou allemaal niet gaan doen als of we geweldige teams hebben in CL. PSV was voor hun kunnen goed. Ajax stijgt op dit moment boven zich uit in de CL. Af gelopen 10 jaar hebben wij helemaal niets te zeggen gehad in de CL en dat komende 100 jaar ook niet, tenzij wij hier ik Nederland een omkeer gaan maken met ons voetbal. We kunnen enkel goed opleidde!? Verder kunnen we nog geen team 3 jaar laten samen spelen en beter worden.
PSV heeft zijn best gedaan, erg jammer dat het in de laatste 15 min fout gaat.. maar ook dat is voetbal.

Als je week in week uit tegen zwakke teams speelt in eredivisie wordt je niet echt bepaald beter en dat is met Ajax ook het geval..

7 november 2018 om 09:05

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Je kan toch niet ontkennen dat er progressie in zit. PSV overleefde in 2016 de groepsfase, Ajax haalt een jaar later de EL finale. Voor het eerst in zo veel jaar hebben we dit jaar twee afgevaardigden in de CL en tevens zal naar alle waarschijnlijkheid 1 van deze teams door gaan. Op dit moment merk je dat de top van de eredivisie (PSV en Ajax) zich distantieert van de rest, en in ieder geval wat aansluiting heeft tov de subtop. Wil niet zeggen dat het in de lijn der verwachtingen ligt dat een Nederlandse club de beker met de grote oren gaat winnen. Echter lijkt structureel 2 teams op het hoogste podium, waarvan 1 de groepsfase overleeft een mooi streven.

In de laatste minuut pfff, het dubbeltje valt nu is aan de de verkeerde kant bij PSV.
Erg jammer voor PSV en het Nederlands voetbal.
Ik als ajacied kan zeggen wat kan ik genieten van Dumfries en die linksback die Spanjaard en ja ook Zoet heeft er voor gezorgd dat het geen 4-1 en mag ook gezegd worden en ik sprong een meter in de lucht na 2 minuten wauh wat een kopbal van Luuk pfff.
Nu hopen dat ze 3de worden maar dat zal niet lukken denk ik

Deze nederlaag mag op het conto van v bommel. Als je bij een 1-1 (waar je ook niet veel aan hebt) je spits eraf gaat halen voor een cv dan wil je niet winnen. Plus door die extra verdediger wordt de verdediging anders neergezet die prima stond.

7 november 2018 om 07:57

Ik had het idee dat De Jong geblesseerd was toen hij werd gewisseld en Van Bommel had eerder al een aanvaller ingebracht voor een middenvelder.
De wissels vielen uiteindelijk inderdaad niet gelukkig uit en ik had ze zelf ook graag anders gezien. Hij had gewoon Gutierrez erin moeten zetten en Sainsburry op de bank moeten laten.

PSV moet nog minimaal vier punten uit het thuisduel tegen Barcelona en het uitduel tegen Inter halen om in de EL door te gaan. Lijkt onmogelijk. Wellicht halen ze niet eens het aantal punten dat Feyenoord vorig jaar haalde (3) en waarover destijds spottend en lacherig werd gedaan. Zou PSV met minder dan drie punten dan de slechtst presterende Nederlandse club in de CL zijn?

Naar alle realiteit verwacht ik dat het nu over en uit is voor Psv in Europa dit seizoen. sowieso is de EL meer het niveau van de nederlandse clubs. In de CL zouden ze best wel eens de groepsfase kunnen overleven daarna is het ook over. Daarvoor is het niveau verschil gewoon te groot.

Positief nieuws voor PSV is natuurlijk, dat ze zich na de winterstop in de titelstrijd met Ajax volledig op de ontmoetingen tegen Emmen, NAC en De Graafschap kunnen concentreren, terwijl Ajax midweeks nog met ploegen als Real Madrid en Liverpool af te rekenen heeft.

7 november 2018 om 08:45

Negatief nieuws is dat de europese wedstrijden er op zitten. Ik moet nog zien of Lozano zin heeft om zich op te laden voor een wedstrijd tegen Emmen. Zonder hem en wat blessures buj andere basisspelers kan Emmen maar zo lastig worden. Uiteraard gaat men wel een mooi bedrag aan verkoop overhouden.

7 november 2018 om 10:34

Als Ajax 2de wordt in hun poule dan loten ze een nummer 1 in de volgende ronde. Dan speelt Ajax tegen Barca, Dortmund of Juventus en is het denk ik na 2 wedstrijden al afgelopen voor Ajax. Het voordeel dat PSV dan heeft is dan niet heel groot.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren