Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ten Hag ontkent frustratie: ‘Ik denk dat we hele mooie dingen hebben gezien’

Laatste update:

Ajax gaf dinsdagavond in het laatste half uur van de uitwedstrijd bij Standard Luik een riante uitgangspositie voor een plaats in de play-offs van de Champions League uit handen. Het elftal van Erik ten Hag kon niet voorkomen dat de thuisploeg zich van 0-2 terug knokte tot 2-2. Ajax leek in de eerste helft juist aan de hand van Dusan Tadic op de drempel van de play-offs te belanden, met een ruststand van 0-2 als gevolg.

"Vooraf zou je hier blij mee zijn, maar als je met 0-2 de rust in gaat en de kansen ziet die je mist... Ik denk dat we heel onnauwkeurig werden aan de bal, ook in de afwerking. Dan is dat doodzonde," vertelde Ten Hag in gesprek met Ziggo Sport. “Dan geef je aan het eind nog een strafschop toe. Dat is dan doodzonde dat je uiteindelijk 2-2 speelt. Het is een goed resultaat, maar er had veel meer ingezeten.”

Tadic schonk even na rust Hakim Ziyech een riante kans op 0-3, maar de middenvelder miste. De sterk spelende Mehdi Carcela tekende in de 67e minuut voor 2-1. Een paar minuten later ontsnapte Ajax toen invaller Renaud Emond op de paal kopte. Diezelfde Emond benutte ver in blessuretijd een strafschop. “Ze gaan meer komen, ze moeten. Ze gaan volle bak en dan moet je meer balbezit houden. Ze gaan dan uit de organisatie spelen. Dan is het makkelijker om erdoor te spelen en nog meer kansen te creëren, maar daar kwamen we niet aan toe”, zo vervolgde Ten Hag.

"We waren de bal in een aantal gevallen veel te snel kwijt en dan moesten we terug. Zonder veel weg te geven, want het was een schot en een penalty. De defensieve organisatie stond gewoon goed, maar het is doodzonde als je 0-2 voorstaat en ziet welke ruimtes er in de tweede helft liggen.” Ten Hag ontkende dat hij gefrustreerd overkwam. “Nee, dat is geen frustratie. Ik denk dat we hele goede dingen hebben gezien. Vooraf ben je heel blij met dit resultaat als je hier 2-2 speelt. Dit moeten we meenemen en leren van de tweede helft voor volgende week. Dan zijn we weer een week verder en zijn we meer op krachten gekomen.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hij zegt nooit waar het op staat.
Zelfs als psv met 2 vingers in de neus kampioen word zegt hij dat ajax een goed seizoen draait.

7 augustus 2018 om 22:40

Wat zegt hij dat zo raar is dan? Kom eens met argumentatie ipv over vorig jaar praten. Aan zo'n eerste zin hebben we helemaal niks als we niet weten wat jij precies bedoeld.

7 augustus 2018 om 22:46

Hij zegt dat het verdedigend allemaal goed stond. Nou dat stond het dus precies niet. Maar ook echt totaal niet.

7 augustus 2018 om 22:50

Zijn ze echt in de 16 gekomen?

7 augustus 2018 om 22:53

Wat stond er verdedigend niet goed dan? Ik vond juist de verdediging het goed doen. De verdediging is niet de linie die er voor zorgt dat er zoveel ruimte ontstaan aan de zijkanten bijvoorbeeld. Ik vond dat het centrale duo goed ingreep, op een enkele kans na, en dat Nico fel was. Ik vond Mazaroui niet zo zeer slecht spelen maar die maakt uiteindelijk gewoon een domme fout. Het eerste doelpunt hoort door Schã¶ne opgepakt te worden, de man, of door scherper worden verdedigd door Tadic die er bij stond. De doelpunten vielen niet omdat de verdediging zo slecht stond in mijn ogen.

Maar kom nou eens met argumentatie ipv "nou dat stond het dus precies niet". Kan ik ook wat leren.

7 augustus 2018 om 22:54

Ja, in de 94e minuut...

7 augustus 2018 om 23:22

@giesburts

Verdedigen doe je met alle spelers. Bij balverlies stond het middenveld niet goed. Te vaak mochten ze zo door het midden opstomen. Je kan internationaal niet spelen zonder minimaal een controleur, een balafpakker op het middenveld.

Spelen met Ziyech, Frenkie en Schone op het middenveld kan niet. Ja in balbezit is het een weelde, drie jongens die elke bal kunnen geven die ze maar willen maar bij balverlies ben je oh zo kwetsbaar. En dat werd vanavond echt uitgebuit door Luik.

De tegen doelpunten vielen wel degelijk omdat het slecht stond. De eerste viel omdat hij vrij kon schieten, Schone stond erbij, keer erna maar was niet bij machte om in te grijpen of het schot te blokken.

De tweede was nog erger, Mazaroui stond veel te ver van de opkomende speler aan hun linkerkant. Hij kon de speler niet tijdig afstoppen en laat zich verleiden om een overtreding te maken in de zestien om zijn fout te corrigeren. Werd het in blessure tijd nog gelijk.

7 augustus 2018 om 23:29

Heb je gelijk in Speedy, had ik zelf niet aan gedacht. Ik had vooral in mijn hoof de verdediging zelf.

8 augustus 2018 om 00:15

Middenveld met name Lasse stond en acteerde waardeloos

8 augustus 2018 om 06:20

Lol, Nico is vooral in de 2e helft continu voorbij gelopen. En uiteindelijk laat Mazraoui ook gewoon 2 keer z’n man lopen op de rand van de 16. In een Europese wedstrijd moet dat er echt uit als je ooit wilt overwinteren in CL.

8 augustus 2018 om 11:20

Nico vond ik fysiek echt te kort schieten. Kreeg het bijna niet voor elkaar om een duel te winnen en werd ook vaak eenvoudig voorbij gelopen. Ik had toch wel wat meer verwacht van onze Argentijnse Internationaal. Verder kwam er veel druk op de verdediging omdat Ajax op het middenveld niet voor voldoende verdedigende stabiliteit zorgde. Ergens maak ik me toch zorgen over volgende week. Als zij als eerst scoren, dan wordt het denk ik wel moeilijk voor Ajax, vooral als zij dan echt op de counter kunnen spelen met deze individueel van hoog niveau zijnde spelers. Die rb en die cam mag Ajax wel overnemen. Wat een dreiging en power.

7 augustus 2018 om 23:02

Hij zegt wel waar het op staat maar vergeet daarbij zijn eigen bedenkelijke rol bij onder de loep te nemen. Het is geen moeilijke puzzel, Schöne is duidelijk over the hill, Donny moet daar spelen.dat is echt het enige wat er nog aan ontbreekt qua balans.

7 augustus 2018 om 23:30

Helemaal mee eens, de balans op het middenveld is er niet. Op zes moet een dynamische speler spelen als balafpakker. Met Ziyech en Frenkie heb je al twee middenvelders die prima kunnen opbouwen en genoeg creativiteit hebben.

Maar Ten Hag is erg blij met de opbouwende kwaliteiten van Schone. Zo blij dat hij niet inzag dat dit middenveld verdedigend gewoon te zwak was.

Kijk maar elders, Feyenoord zet Clasie op zes. Barcelona zet Busquets op zes, Real zet Cassimero op zes, Chelsea zet Kante op zes. Man United zet Matic op zes.

Allemaal zetten ze een balafpakker op zes. Alleen Ten Hag vind op die positie de opbouwende kwaliteit belangrijke dan de verdedigende kwaliteit.

Ik ben prima tevreden over Ten Hag maar in deze maakt hij mijn inziens echt een inschattingsfout. De man op zes moet ervoor zorgen dat je middenveld niet in elkaar klapt maar er juist voor zorgen dat niemand zomaar door het midden door kan lopen.

7 augustus 2018 om 23:59

SpeedyAfc, echt de complimenten voor jou tenminste wel realistische analyses. Kunnen een hoop schreeuwlelijkerds hier nog wat van leren. Altijd maar de frustratie meenemen, maar verder zelf totaal niks toevoegen.

8 augustus 2018 om 06:22

Ja eens, er mist een balafpakker op het middenveld. Schöne kan het niet, De Jong misschien en Blind zou dat wellicht wel kunnen.

7 augustus 2018 om 23:55

Hij zegt juist precies waar het op staat. Als je in de tweede helft de ruimtes wel goed benut win je hier met 0-4. En ook over de tegengoals heeft hij gelijk, een houdbaar schot en een makkelijke penalty in blessuretijd die nooit zo lang had mogen zijn. Heeft verder ook niks met vorig seizoen te maken. 2 vingers in de neus, hou is op man. Als Az die voorsprong niet weggeeft in 10 minuten was het een hele andere pot geweest in Eindhoven.

8 augustus 2018 om 04:13

Luik had eerste helft al voldoende kansen.
1ste tegen goal ziet de keeper heel laat. Daarnaast stuitert die ook nog waardoor als de keeper echt de hoek in was gegaan, de bal waarschijnlijk over hem heen was gegaan. Je kan eerder wijzen op het slap verdedigen van Tadic en nr21 die op zijn gemak er naar staat te kijken.
Blessure tijd niet zo lang? Er is Nb een drink pauze ingelast. En strafschop werd gegeven in 3de minuut van blessuretijd. Wat overigens een terechte strafschop is. De verdediger raakt de aanvalller vol op zijn voet, verdediger kon ook nooit de bal spelen. In mijn optiek absoluut niet makkelijk gegeven.
Je gaat heel makkelijk voorbij aan de kansen/mogelijkheden die Standart heeft gehad, waarbij geluk en uitstekende reddingen van Onana aan te pas kwamen.
Als ze vorig seizoen Utrecht uit, psv uit, ADO thuis, Vitesse uit winnen was de stand ook ander, als als als.

Zowel Tadic als Ten Hag, die beide hetzelfde zeiden eigenlijk, vonden dat de eerste helft, net zoals de verslaggever, goed was. Maar ben ik dan de enige die Luik gewoon beter vond? Niet zo zeer door de kansen, want dat waren 20 afstandschoten bewijs van spreken, maar door het spel en de agressie waarmee ze speelde?

Denk overigens dat ze beide gelijk hebben, vooraf is dit natuurlijk best een mooi resultaat maar eeuwig zonde dat je die derde niet prikt en dat er zeker meer in zat. Er begonnen ruimtes te ontstaan in de loop van de tweede helft. Op naar volgende week, alles is nog mogelijk.

7 augustus 2018 om 22:44

Ik ben het met je eens hoor, Luik was over de gehele wedstrijd veel feller en beter. Daar doen twee pareltjes van doelpunten niks aan af. Je speelt gelijk door individuele klasse, zeker niet door een teamprestatie. Die was namelijk zwaar ondermaats, zowel tactisch als in duel.

7 augustus 2018 om 22:53

Mwa beter, ze hadden overwicht, maar ajax moet met Zyech en in de 2r helft met Huntelaar het gewoon afmaken, want verder dan dat ene hakballetje zijn ze tot aan de 1-2 eigenlijk niet gevaarlijk geweest, al voelde je wel dat de druk groter em groter werd. Maar dan nog kan kjh de wedstrijd daar in het slot gooien. Dat waren echt grote kansen, die 20 schiten van afstand niet, die ballen zijn ze nou nog kwijt.

8 augustus 2018 om 00:17

Luik was op intimidatie de betere hadden met 9 man moeten staan na 2 schofterige overtredingen!! Schande deze scheids 6 minuten extra? Penalty? Hou toch op!

8 augustus 2018 om 01:36

Benieuwd naar jouw voorbeelden voor de rode kaarten Ramon. Penalty was helaas echt terecht. Mazraoui gaat vol voor de bal, maar is te laat. Vrij domme actie aangezien zijn tegenstander op de achterlijn stond

8 augustus 2018 om 04:19

6min was nog te weinig man.
6wissels a 30sec, drink pauze ong 3min. Kom je al op 6 min uit, dan nog geen eens de verzorging van spelers en tijdrekken bij spel hervattingen.
En 2 rode kaarten? Kan je aangeven welke situaties?
En strafschop volledig terecht, verdediger raakt de aanvaller vol op de voet, kan daarnaast ook nooit de bal spelen, mede omdat die een klei e meter achter de aanvaller aan hobbelt.

7 augustus 2018 om 22:50

Het is idd de agressie waar Ajax nog aan zal moeten werken. Met het middenveld Ziyech, De Jong en Schöne heb je veel creativiteit daar staan, maar mis je wat gif. Zeker in het laatste half uur zag je dat Standard ze daar steeds overliep.

Zou daar Schöne vervangen door óf Donny vd Beek óf Eiting.

7 augustus 2018 om 23:36

Inderdaad, drie midenvelders die prima opbouwen, creatief zijn en een uitstekende pass in de benen hebben. Maar geen van drieen is een echte balafpakker. En die wil je op op je middenveld voor je verdediging toch echt hebben.

Ik zie daarom het liefst Schone eruit en Blind op zes. Acherin kunnen we Wober of Schuurs opstellen.

8 augustus 2018 om 00:11

Wober natuurlijk, was die jongen vergeten. Dat zou idd ook een goede oplossing zijn. Schuurs zou ik nog niet tegen Standard opstellen, die is daarvoor nog te jong

7 augustus 2018 om 23:15

Vooraf een mooi resultaat die 2-2? Waar heb ik dat eerder gehoord? Iets met rapid wien geloof ik....

Ben ik nou de enige die gewoon een slechte wedstrijd van Ajax-kant heeft gezien? Ook de eerste helft was niet veel...

7 augustus 2018 om 22:43

Nee dat ben je niet. Ten Hag praat altijd zijn eigen tactische 'foutjes' goed. Slechte pot van Ajax. We hadden hier moeten voetballen en er was niets aan de hand.

7 augustus 2018 om 22:51

Totaal niet mee eens. Eerste helft is er op de ene kans waar De Ligt staat te slapen niks aan de hand. Tweede helft begin je prima en als ziyech na 8 minuten zijn ding doet en scoort sta je gewoon terecht 3-0 voor. Wat kan ten hag eraan doen dat onana zo'n simpel schot niet stopt? En die penalty was helemaal om te lachen m ik ben eerlijk gezegd het gezeik op Ten Hag echt zat. het gaat allemaal om randzaken zoals hij praat ( nee Cruijff sprak abn) of zijn saaie uiterlijk ( De Boer was ook geen leeuwentemmer). Ik vind Ten Hag zijn tactische keuzes zeer verdefigbaar en ik zie eindelijk weer eens een lijn in het spel dat ik sinds Bosz al mis. Ajax maakt het in eigen huis heus wel af!

7 augustus 2018 om 23:03

Ongelofelijk slecht om na een 2-0 voorsprong dit weg te geven. Ik was al geen voorstander van Ten Hag maar met de wissel van de Jong heeft hij het bij voorbaat al laten zien dat het tactisch inzicht echt nul komma nul is. Je meest balvaste speler die een prima wedstrijd speelde wisselen? Kom op zeg
..dat had een wissel voor Schöne moeten zijn die keer op keer laat zien het niveau niet aan te kunnen. Als hij zich met de miljoenen die geïnvesteerd zijn niet weet te kwalificeren heeft hij voor mij definitief afgedaan.

7 augustus 2018 om 23:05

Ongelofelijk dat je met zo n reactie komt nadat hij de Jong voor van de Beek erin laat komen

7 augustus 2018 om 23:09

Voor zover ik mij kan herinneren heb ik vanaf minuut 1 alleen maar opkomende backs ennafstandschoten van standaard gezien. En natuurlijk waren er de goals en kansen van Ajax, maar die vielen uit het niets toch?

Volgende week gewoon Donny ipv Schóne, Neres op rechts en Tadic op links en Ziyech een vrijere rol.

7 augustus 2018 om 23:02

Ik snap ook heel het idee van Ziyech op links en Tadic op 10 niet. Tadic is veel meer een vleugelspeler dan Ziyech. En een goede Ziyech op 10 is het tussenstation voor alle aanvallen. Schone had lekker verkocht moeten worden, met Eiting en Van de Beek op de bank heb je hem toch helemaal niet meer nodig. En nu heeft hij nog wat restwaarde.

8 augustus 2018 om 00:07

Speelde toch allebei een prima pot aan de bal? Misschien is er wel afgesproken dat ze van positie kunnen wisselen als de wedstrijd erom vraagt. De opstelling op papier geeft niet altijd het volledige beeld natuurlijk. Ik snap überhaupt het hele negatieve niet. Wat verwacht je dan? Dat Ajax even makkelijk de CL haalt ofzo? Het is waarschijnlijk sportief gezien sowieso al beter om EL te spelen. Ik snap dat je altijd op het hoogste niveau wilt spelen en dat er bij Ajax altijd een overwinning wordt verwacht. Maar een beetje realisme is toch eindelijk wel is binnengekomen in Amsterdam. Ik zou zeggen neem een voorbeeld aan de trainer.

Tja deze man blijft een twijfelpunt. Vond zijn wissels weer erg matig. Je komt er voetballend moeilijk uit en wisselt 2 van je meest technische en voetballende spelers. Een labyad die werkelijk waar niks bracht. Een schone die verdedigend gewoon te kort komt. Dat blind dan ook nog roept, ze zetten een man meer op middenveld en we doen er niks mee. Nee tactisch overtuigt hij nog niet. Maar 1 ding staat wel vast. Voetballen kan ajax echt wel!

7 augustus 2018 om 23:14

Voetballen wel maar een bal afpakken niet!

Wissels waren erg matig en bij vlagen toch overklast.

Ik was nogal gefrustreerd, maar ik zie het absoluut niet meer fout gaan in een kolkende Arena. De nonchalance moet er uit, maar ik heb daar wel vertrouwen in. Ik zie het goed komen!

Ik vind dat TH en Tadic gewoon gelijk hebben.

De eerste helft was voor een Europese uitwedstrijd gewoon goed. Standard creëerde 1 kans. En ja ze waren een gedeelte feller en gooide er veel energie in en schoten van alle posities op doel. Verder een paar mooie draai en kap bewegingen ver van de goal.

Echter zoals gezegd speelde Ajax deel on hollands en maakte het gebruik van zwakke punten van Standard. Ajax kwam er een aantal keer gevaarlijk uit en Ajax had toch echt de beste kansen in de eerste helft en het scoorde er 2. Dat is waar het Europees om draait in een uitwedstrijd: resultaat.

De tweede helft echter was Ajax echt nonchalant. Schone was de hele wedstrijd slordig, maar werd met de minuut minder. tadic liet verdedigend behoorlijk wat steken vallen en Ziyech en de Jong deden naar mijn idee echt te weinig en hadden een laconieke houding.

TH grijpt achteraf gezien te laat in. En wat Blind na afloop aangaf schrok ik van. Als Standard op het middenveld een mannetje meer neerzet, dan zou Ajax als ze willen domineren iemand moeten doorschuiven vanuit de verdediging. Laat je het initiatief aan Standard wat gewoon kon, dan haal je een aanvaller terug. Beide gebeurde eigenlijk niet.

Verder is al die negativiteit overdreven. Ik verwacht dat Ajax het zal afmaken volgende week en itt andere jaren wel van zo een tweede helft leert.

7 augustus 2018 om 23:04

Mee eens. Ajax speelde in de eerste helft scherp en effectief. 2e helft hadden ze enkele grote kansen, maar verzuimden ze te scoren en lieten ze zich op het middenveld overlopen, waardoor Standard in de wedstrijd bleef.

Als ze dat er voor komende week uitkrijgen zie ik ze het in eigen huis afmaken. Makkelijk zal het niet worden, maar ze hebben toch echt iets meer kwaliteit dan Standard.

Ik ben een rasechte Ajax fan. Maar het team wordt zwaar overschat. Geen balans, fysiek zwak, de veel mooi weer voetballers. Luik is van een hoger niveau dan Sturm Graz. Maar nog lang niet Europese zin top.

7 augustus 2018 om 23:02

Daarom is de Europa League geen straf. Champions League zouden we weinig plezier aan beleven vrees ik.

7 augustus 2018 om 23:59

Ajax heeft aanvallend en opbouwend stappen gemaakt. We missen nog duidelijk Dolberg. Huntelaar heeft veel te veel kansen nodig, hij verprutst te vaak hele grote kansen. Daar kan hij niets aan doen, hij is in de winter van zijn carriere en speelt veel meer dan ooit de bedoeling was. Hij was toch echt meer als pinchhitter bedoeld en om de jonge gasten te helpen.

Ik ben het helemaal met je eens dat de balans compleet zoek is. Maar drie spelers met verdedigende kwaliteiten (de Ligt, Blind en Tagliafico) speelde vanavond. Met name het middenveld kon het niet aan, klapte uit elkaar en werd overlopen. Spelers van Luik die vanaf hun eigen helft tot bijna aan de zestien van Ajax door konden lopen, dan kan gewoon niet. Dat werd vanavond pijnlijk duidelijk.

Maar de spelers hebben we er wel voor. Blind kan op zes, Verschuurs of Wober dan achterin centraal scheelt al een stuk. Rechtsachter kan Orejuela spelen, erg snel, zeer sterk en kan prima verdedigen. Alleen opbouwend is het zeer, zeer matig bij hem, laat hem niet de middenlijn oversteken. Later kan Veltman daar in Europese wedstrijden spelen.

Jammer dat we ten Hag geen spreekverbod mogen geven, die ziet telkens heel andere wedstrijden blijkbaar.

Hij zou eens helemaal uit zijn plaat moeten gaan, maar in plaats daarvan brabbelt die onverstaanbaar wat in de rondte...

Het is wat het is...die haalt het eind van het seizoen niet, en dan is de schade alweer geleden. Weer een jaar geen kampioen...dat kan je nu al zien aankomen.

Al halen we Messi en Neymar, dan nog zou er geen snars van kloppen bij hem en wordt je geen kampioen.

7 augustus 2018 om 23:50

Gelukkig kom jij met een paar goede tegenargumenten en zijn we allemaal weer wat wijzer geworden. Wat is dit nou voor een rare conclusie? Je spreekt gewoon puur uit frustratie, omdat je die goal nog tegen krijgt. Kan je mij nog een andere ploeg laten zien die al 6 uitdoelpunten heeft gemaakt in de CL, nee! Stel je niet zo aan man

8 augustus 2018 om 00:03

Aanvallend is het prima in orde, Ajax creert meer dan genoeg kansen. Als Dolberg terug is, gaan we zelfs nog meer scoren.

Allen qua balans moet er wel wat aangepast worden. Met Schone, Ziyech en Frenkie is het middenveld niet in balans. Er moet echt een balafpakker bij die de gaten dicht en er minimaal voor zorgt dat niemand ongestraft kan oprukken door het midden. Persoonlijk zie ik Blind graag in die rol maar een ander kan ook. Van Schone is het beste er duidelijk wel van af dus die kan je offeren.

8 augustus 2018 om 04:29

Vraag is wanneer is Dolberg weer fit, en gaat die zijn niveau halen in dit team?
Volgens mij heeft ajax 5 uit doelpunten gescoord tijdens dit Europese seizoen tot nu toe. Malm㶠en Paok hebben 4 uitdoelpunten met nog een uitwedstrijd tegoed.

8 augustus 2018 om 04:38

Lekker makkelijk om ten Hag te bekritiseren op paar uitspraken die bij vi worden getoond met reactie dat ze er niks van verstaan hebben, terwijl als je goed en aandachtig luistert zijn verhaal helder en duidelijk is.
Misschien gaat ten Hag helemaal uit zijn plaat in de kleedkamer, en beschermt die zijn spelers en het team naar buiten toe, door het positieve te belichten.

Met jou reactie, weer geen kampioen, nog voordat überhaupt de competitie begonnen is, geef je mijn inziens aan dat je op en top een succes / teletext supporter bent.

De tijd dat Ajax dit soort wedstrijden makkelijk won is al een tijdje geleden. Volgens mij denken vele dat Ajax echt een wereldploeg is die dit klusje wel weer even ging klaren en zo lopen er ook een paar op het veld. Veel kritiek op de wissels van Zyech en de Jong, maar niemand die zich bedenkt dat ze er misschien doorheen zaten? Het is met die hitte gewoon heel zwaar en het seizoen is net 2 weken oud. Verder heeft Ajax de meeste uitdoelpunten in de CL tot nu toe, dus er zit zeker vooruitgang in. Standard zit ook voor niets in de CL natuurlijk he, is best een leuk ploegje ,vooral aanvallend. Ik zet vooral mijn vraagtekens bij die 6 minuten blessuretijd en die vrije trap van de Ligt die opeens gaat schieten van onmogelijke afstand, hou gewoon die bal in de ploeg. Ben het er wel mee eens dat Schone vervangen moet worden, maar speelde tegen Sturm Graz 2 prima potjes, dus best logisch dat hij mocht starten. Voortaan zou ik Blind op 6 zetten en de Jong naast de Ligt. Thuis deze zure nasmaak wegspoelen en blik op de toekomst.

8 augustus 2018 om 04:28

6wissels is al 3min, plus de drink pauze kom je al snel op 5 a 6min uit.
Daarnaast word de strafschop in de 3de minuut van blessuretijd gegeven. Zonder drinkpauze had je die ook gespeeld.

Een goede spits zou wonderen doen. Het scorend vermogen van Ajax moet omhoog. In de eredivisie zal het geen probleem zijn, maar Europees wordt dit afgestraft.

Nou, dan ben je ook niet serieus te nemen. Wat een bord voor z’n kop. Je hoeft je spelers niet publiekelijk af te maken a la Mourinho, maar om nou te doen alsof je gewoon ongelukkig bent geweest.. Ajax zakte in de eindfase gewoon in elkaar, en dat is zorgelijk. Mag ‘ie best gewoon zeggen.

Kan iemand mij vertellen waarom Schone nog steeds in de basis staat? Hij zo is traag en zodra je als team moet verdedigen heb je vrij weinig aan hem. Zou toch voor een middenveld kiezen uit van de Beek, deJong en Ziyech.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren