Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Neymar doorbreekt stilte en plaveit weg voor transfer van Hazard

Laatste update:

In navolging van Real Madrid ontkent nu ook Neymar dat hij deze zomer een transfer naar de Spaanse hoofdstad zal maken. Tijdens een door de Braziliaanse aanvaller zelf georganiseerde benefietavond, ‘Instituto Neymar’, ontkent hij in gesprek met FOX Sports dat hij de gelederen van Paris Saint-Germain reeds na een seizoen verlaat. “Ik blijf”, benadrukt Neymar, die zodoende niet de opvolger van Cristiano Ronaldo lijkt te worden.

“Ik heb een contract met Paris Saint-Germain en ik heb voor deze club gekozen omdat ik een nieuwe uitdaging wilde aangaan, nieuwe dingen wilde beleven en nieuwe doelstellingen wilde”, stelde Neymar. “Ik ga niet van gedachten veranderen. Ik hoop dat we een succesvol seizoen tegemoetgaan en prijzen winnen.”

Neymar verhuisde vorig jaar voor 222 miljoen euro van Barcelona naar PSG. De 26-jarige aanvaller werd daarmee de duurste voetballer ter wereld. De geruchten over een mogelijke terugkeer naar de Spaanse competitie zingen al maandenlang rond. Real Madrid reageert zelden op geruchten, maar de Spaanse grootmacht voelde zich de voorbije weken toch tweemaal geroepen om enkele publicaties tegen te spreken.

Het is een publiek geheim dat de wens van Florentino Pérez in vervulling gaat als Neymar ooit voor Real Madrid gaat spelen. De voorzitter claimde bij de presentatie van Álvaro Odriozola dat de club nog grootse dingen van plan is. “We moeten ons versterken voor heden en toekomst. We hebben een geweldige ploeg, waar nog geweldige spelers bij gaan komen”, zo verzekerde de hoogste sportbestuurder van de Koninklijke.

Engelse, Franse en Spaanse media verzekeren dat Eden Hazard de volgende topaankoop van Real Madrid gaat worden, zeker nu Neymar niet van plan is om te vertrekken en ook een transfer van Kylian Mbappé onwaarschijnlijk is. Hazard heeft al meermaals aangegeven veel te voelen voor een overstap naar het Santiago Bernabéu, ook al staat zijn idool Zinédine Zidane niet langer voor de selectie. Het contract van de Belgisch international met Chelsea loopt medio 2020 ten einde en de Londenaren spelen komend seizoen niet in de Champions League.

Denk jij dat Eden Hazard komend seizoen voor Real Madrid speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Beter. Ik zie hem liever niet in het wit van Real Madrid. Geweldige speler maar teveel verkeerde maniertjes. Laat Hazard maar komen die hen ik veel loever en os ook een topper.

20 juli 2018 om 08:17

Te veel verkeerde maniertjes in tegenstelling tot Ramos, Marcelo en bv Pepe in het verleden....uhuh

20 juli 2018 om 08:56

Ultieme winnaars, Neymar is er slechts om zichzelf te pleasen

20 juli 2018 om 08:57

Neymar zit weer een treetje hoger. Daarbuiten is de gehele spaanse top verrot qua gedrag. Wel uitdelen, niet incasseren.

20 juli 2018 om 09:02

En Neymar is wel een paar niveatjes hoger dan Hazard, maar goed. Neymar geen winnaar noemen is gewoon belachelijk want hij was de grote man tijdens die 6-1 comeback tegen PSG.

20 juli 2018 om 09:10

Ik zeg nergens dat ik blij ben met de spelers die wel verkeerde maniertjes hebben. Pepe is gelukkig al weg. Marcelo valt wel mee qua verlende manoertjes(vooral de laatste jaren). Neymar heeft bijna elke wedstrijd nare maniertjes en op de grond rollen. Dat heeft Ramos niet....

20 juli 2018 om 09:17

@jeo

Paar niveautjes hoger in wat? Statistisch gezien is Hazard de beste dribbelaar wereldwijd. Met Messi als tweede. Statistisch gezien is hij zelfs de beste dribbelaar ooit op een WK nu.

Met Hazard in de ploeg voetbalt je ploeg zoveel makkelijker. En ja, in plaats van erg egoistisch te voetballen zoals CR, zal hij puur voor de ploeg spelen. En dat is een andere stijl, maar door hem zullen er enorm veel goals van andere spelers vallen en wordt dat verschil heus wel bijna volledig overbrugd.

Chelseafans zien hem als de grote draaischijf van hun ploeg, een absoluut icoon en slapen zelfs echt slecht nu.

En dan doe jij even alsof Berghuis himself de opvolger wordt van Cr...

20 juli 2018 om 09:31

de scheids was de grote man in die wedstrijd voor barca. Gratis penaltys etc lol

20 juli 2018 om 09:45

Neymar ze slectere seizoenen hebben betere getallen dan hazar ze beste seizoenen, noet doen alsof een wk en dribbel stats Hazard beter maakt dan Neymar. Neymar is gewoon in de top 3 naast Messi/Ronaldo...

20 juli 2018 om 09:55

@mootje619, ik zie Neymar het persoonlijk niet beter doen als Hazard, als hij natuurlijk in de Premier League zou spelen. Het manier van spelen is daar zoveel fysieker en de lagere teams (plek 12 - 20) zijn in Engeland echt kwalitatief sterker dan in Spanje. Je moet ook wel bekennen dat Neymar bij Barca alleen maar omringd was met spelers van wereldklasse terwijl dat Hazard bij Chelsea veel minder het geval is.

20 juli 2018 om 10:15

@Fiodor

Hazard is nooit de beste dribbelaar. Haalt alleen maar het tempo eruit.. dribbelt veel te lang door...goeie speler maar zeker geen wereld niveau.

20 juli 2018 om 10:26

Dat valt wel mee hoor. Neymar is zwaar overschat

20 juli 2018 om 10:43

İk vind ze gelijkwaardig, en ik vind dat Hazard meer toevoegt aan een team. Neymar wilt de show stelen en speelt voor zichzelf, terwijl Hazard altijd voor het team speelt.

20 juli 2018 om 11:28

@Fiodor Je hebt het steeds over Statistisch maar je noemt alleen dribbelen. Neymar kan het ook( dat weet je zelf donders goed) over Statistisch Neymar score meer geef meer assists dan Hazard. Zo worden aanvallers beoordeeld en niet wie het best kan dribbelen. Hazard komt niet in de buurt van Neymar like it or not

20 juli 2018 om 11:41

Neymar speelt in aanvallende teams terwijl Hazard speelt bij chelsea dat constant verdedigt tegen betere ploegen.
Vind je dat een eerlijke vergelijking?
De vergelijking tussen neymar en hazard kan je pas maken als hazard bij real speelt.

20 juli 2018 om 11:43

Zet hazard bij barca naast een messi en suarez en die gaat automatisch meer scoren en meer assists geven.

20 juli 2018 om 16:21

Neymar is geen winnaar, dat is de enige wedstrijd dat hij echt goed heeft gespeeld team op sleeptouw heeft genomen en niet constant op de grond ligt te rollen, maar helaas is dit ook zijn enige echte goede wedstrijden. En voor iemand die zo erg de hemel in wordt geprijsd moet het simpelweg op de veld laten zien en niet ergens in een franse competitie waar helemaal geen tegenstand zit.

Wat zou dit een opluchting moeten zijn voor de vele Madrid fans. Hij komt niet in de buurt van Ronaldo en zo'n kwal wil je toch niet in het mooie koninklijke witte shirt zien spelen.

20 juli 2018 om 08:32

Nou wat een opluchting! Neymar is gewoon een fantastische voetballer en hij is gewoon absolute wereldtop. Hij zal niet zo veel scoren als Ronaldo maar voetballend is hij gewoon beter.

20 juli 2018 om 08:47

voetballend waarin? dribbelt dribbelt, verliest de bal en rolt weg.

Daar heb je niks aan.

20 juli 2018 om 08:49

Je hebt al voetballers met Isco en Asensio. Je hebt doelpunten nodig aangezien je spits ze niet maakt en je middenveld niet genoeg scoort. Bij Real Madrid heb je geen type Neymar nodig, want die komt graag in de bal en wil ze in zijn voeten hebben. Je hebt het beste middenveld van de wereld en die ga je teniet doen met een speler als Neymar, omdat je dan je kwaliteiten van je middenvelders niet optimaal benut. Leuk dat hij voetballend zo goed is, maar je moet wel iemand hebben die bij Real past.

20 juli 2018 om 08:57

Filderstadt, ja inderdaad want zo gaat het ook echt. Neymar is dit seizoen een van de meest creatieve spelers in de CL, op het wk en in de ligue 1. Daarnaast is hij naar mijn mening de beste dribbelaar momenteel.

20 juli 2018 om 08:49

Hazard komt nog minder in de buurt van Ronaldo...

20 juli 2018 om 08:51

Ik vind Hazard ook niks. Ik had verwacht dat ze voor het WK al connecties hadden met Mbappé en daardoor Ronaldo makkelijk lieten gaan. Geen idee wat die perez nou wil, het boeit me ook vrij weinig.

20 juli 2018 om 10:12

Ik schat Hazard ook niet veel hoger in als Asensio bijvoorbeeld, ook een beetje zelfde type speler.

Real Madrid heeft goals nodig, geen leuke dribbelaar.

20 juli 2018 om 10:28

Precies, iedereen roept maar namen van goede spelers maar niemand kijkt of ze in het spel passen en of het is wat ze nodig hebben. Neymar en Hazard zijn niet de spelers die de goals maken die Real nodig heeft.

20 juli 2018 om 12:01

Als er eentje bewijst veel goals te kunnen maken na Ronaldo en Messi vanaf de flank is het Neymar wel.

20 juli 2018 om 11:30

@dylan8071 spreek voor jezelf. Hazard is een alternatief. Iedereen weet donders goed dat Perez Neymar graag bij wil hebben ipv Hazard want die man weet wat Neymar kan

Zou ook pijn aan me ogen doen om hem in het wit van Madrid te zien. Al verbaasd me niks meer bij Neymar, geweldige voetballer maar die nare trekjes kan ik missen als kiespijn. Betekend niet dat ik hem bij de rivaal wil zien...

Naast Neymar kunnen we ook de komst van James op onze buik schrijven. Ik verheugde me het meest op James dit siezoen. Een 4-3-3 met Isco op links en James rechts en hopelijk een killer in de spits maar Perez maakt de grootste fout van zijn leven. Je verkoopt de sterspeler zonder een vervanger al geregeld te hebben. Bale en Benzema zijn geen spelers waar je nu op kan vertrouwen vooral de 2e is een engerd. Hazard alleen is niet genoeg.

20 juli 2018 om 08:49

Naar mijn idee zijn dat 2 middenvelders op fe vleugels, en een vleugelspeler on de spits als je Neymar bedoelde...

Maar het lijkt er wel op dat Real voor het eerst sinds lange tijd gaat falen in de transfermaanden. Natuurlijk is Ronaldo onvervangbaar, maar alleen een Hazard terug halen is niet genoeg ben ik bang. Ik geloof nog steeds in de kwaliteiten van Bale, maar dat is een mooi-weer-voetballer. Benzema leek zich juist met Ronaldo als een vis in het water tr voelen.

Ik weet het niet, mijn gevoel zegt dat er wel eens donkere wolken boven Madrid kunnen gaan vormen...

20 juli 2018 om 09:48

Dat is de slechtste opstelling ooit. Sorry maar james en isco als buitenspelers? Zijn beide middenvelders van origine en ze hebben een gebrek aan snelheid.

20 juli 2018 om 09:55

Minder fifa spelen en meer voetbal kijken kerel. Vergeten hoe Spanje jarenlang domineerde met Iniesta en Silva op de flanken. Daarachter Xabi, Xavi en Busquets. In de spits Villa/Torres.

20 juli 2018 om 10:29

Heeft niks met fifa te maken, maar de tactiek klopt gewoon niet. Kan me niet herinneren dat Spanje 433 speelde met iniesta en silva als buitenspelers, ze speelde waarschijnlijk met een 5 mans middenveld en iniesta en silva als valse links en rechtsbuiten. Dus dat real 433 moet spelen met james en isco als aanvallers is niet ideaal. Dan overgaan op 4 of 5 mans middenveld dan zou het wel kunnen.

Ik kan me toch niet voorstellen dat Realfans blij worden van een aankoop als Hazard. Ja, het ziet er allemaal geweldig uit maar als je naar de cijfers kijkt lever je doodleuk 30 goals per seizoen in.

Hazard is al jaren niet bepaald de man van het rendement. Weinig goals en ook niet spectaculair veel assists.

20 juli 2018 om 08:22

Ik ben er persoonlijk niet blij mee, het is een leuke dribbelaar inderdaad maar daar stopt het dan ook bij.. het is geen doelpuntenmaker en dat zal hij ook niet meer zijn, gevalletje Özil.

20 juli 2018 om 08:24

Nee mee eens, Özil vond ik ook altijd zo'n net niet speler.

20 juli 2018 om 08:25

Ozil was idd niks bij Real... Gaf maar 20 assists per seizoen.

20 juli 2018 om 08:28

Zijn goals+assists rendement was nog steeds veel te laag voor een aanvallende speler van Real.

20 juli 2018 om 08:28

Allemaal leuk Lucas maar hij stond er niet wanneer ze hem nodig hadden, vergelijk hem met een Isco bijvoorbeeld. Die jongen snakt naar grote wedstrijden, belangrijke wedstrijden. Wilt altijd zijn stempel drukken maar Özil verstopte zichzelf en wou er niks te maken mee hebben.

20 juli 2018 om 08:30

Ruud, de cijfers van Özil waren bijzonder goed, maar het spel was vaak matig. Op 89 minute kon hij bagger spelen en in de laatste seconde kon hij een wereldbal geven op Ronaldo. Özil is trouwens een middenvelder.

20 juli 2018 om 08:30

Sinds wanneer is Ozil een aanvaller?

20 juli 2018 om 08:38

@Medalofhonor Nee dat hoef je mij niet te vertellen. Ik vond het ook allemaal wel meevallen, maar de rest hier vind het blijkbaar een genie.

20 juli 2018 om 09:07

@ruudgeels
Blijkbaar moest het je wel verteld worden, want net zeg je nog dat het rendement veel te laag was...

20 juli 2018 om 09:20

Ozil had zijn meerwaarde bij Real, vond ik. Kon ongelooflijk mooie steekpasses geven en is voetballend nog steeds een van de betere momenteel. Ik vind dat zulke spelmakers de dag van vandaag niet meer zo gewaardeerd worden, omdat ze geen 1m90 zijn en niet rennen als paarden. Of omdat ze "niet in dienst van het elftal spelen'", dat soort uitspraken altijd. De 10 sterft uit en dat vind ik zo spijtig, want dat is juist de reden waarom ik de tv nu en dan eens aanzet.

20 juli 2018 om 09:50

Ruudgeels

Goals+rendement veel te laag van Ozil? Weet je wel over wie of wat je praat?

Mesut ozil : wedstrijden gespeeld voor Real - 158 - 27 goals - 82 assists.

Dat is een ziek direct rendement, niet enorm veel goals, maar belachelijk veel assists. Dan is je rendement gewoon prima, zeker als je bekijkt dat Ozil een pass first player is.

20 juli 2018 om 09:44

Hij is de speler met wie Chelsea het nieuwe uitshirt aanprijst, denk niet dat ze dat doen als ie weg zou gaan (nogal gezichtsverlies).

20 juli 2018 om 09:45

Vanaf vandaag voor de duidelijkheid, niet iets wat al onveranderbaar was dus

20 juli 2018 om 09:55

Dat zegt niks, die fotos worden lang op voorhand gemaakt, de datum van de release en van de shoot liggen vaak genoeg nog een tijdje uit elkaar, zie Coutinho, die stond ook overal in het groot op.

20 juli 2018 om 11:08

Maar Chelsea heeft 4 grote portretten van spelers met de nieuwe shirts, maar de foto groot op de voorpagina van de website is die van Hazard. Als ze dachten dat ie weg zou gaan, hadden ze die van Kante oid wel op de voorpagina gezet, dat hebben ze echt niet al 2 weken geleden voorgeprogammeerd

20 juli 2018 om 11:34

Maak je maar geen zorgen, heb net fragmenten voorbij zien komen van Vinicius Junior in een trainingspartij met real, kan je vertellen dat zag er veelbelovend uit, krachtig snel technisch en scorend vermogen. Tuurlijk een training zegr niets en die gozer is nog er jong maar speelt heel volwassen, doelgericht. Dus ben benieuwd, van mij mogen ze Hazard halen, krijgt real voetballend vermogen erbij. Het opvangen van de goals die ronaldo maakt wordt moeilijk. Ze moeten meer als team spelen en paar spelers halen die een toevoeging kunnen zijn.

20 juli 2018 om 12:23

@RuudGeels ik snap het ook niet. Het zijn peuters. Die kijken naar iemands gedrag en houding. Als Real fan was ik af en toe ook zat met Ronaldo's gedrag en zijn houding, maar hij maakte het waard door veel te scoren en assists te geven. Een club haalt een voetballer niet omdat hij lief en aardig is en niet rolt op het grond. Maar voetballende vermogen. Ze weten allemaal als Neymar haalbaar was had Perez dat gedaan zonder twijfels. Sinds Santos wilde Perez Neymar en niet Hazard.

Sorry maar dit is gewoon iets wat de media heeft verzonnen. Neymar zou bij voorbaat al nooit naar Real gaan. Erger me aan zulke berichten die dan als nieuwsfeiten worden gebracht en vooral aan al de mensen die dan ook echt dachten dat het echt stond te gebeuren.

Liever Hazard dan Neymar inderdaad. Neymar scoort stuk vaker maar Hazard laat andere vaak scoren dus dat is geen probleen dan + je zit met een op en top prof ipv, met alle respect, een duikelaar. Wat zo vermoeiend is om naar te kijken

20 juli 2018 om 08:23

Hazard stond bij Chelsea ook niet bepaald bekend als iemand met een topmentaliteit. Deed rustig aan op de trainingen.

20 juli 2018 om 08:46

Roep je nou maar gewoon random dingen?

20 juli 2018 om 09:52

Hazard staat erom bekend om soms gewoon te zeggen, vandaag loop ik niet, dat hebben zelfs Michy Batshuayi en nog enkele Belgen aangegeven die jaren met hem spelen/trainen. Hazard heeft een beetje een het zal best mentaliteit, dat maakt dat druk hem onbekend is maar ook dat hij het soms laat hangen.

Snap het niet, waarom heeft Perez Ronaldo verkocht zonder 1 vervanger binnen te hebben? Ik dacht eerlijk gezegd toen Ronaldo verkocht werd dat Perez stiekem een akkoord had met Ney of Mbappé maar nee beiden blijven en moeten we voor Hazard gaan en dat is gewoon de 3e keuze..

20 juli 2018 om 09:22

Ik vind het ook raar, maar wellicht weten we het fijne er niet van en tovert die Perez straks iet uit de hoed waar iedereen van achterover slaat. Ik hoop hoe dan ook gewoon een sterk Real Madrid te zien volgend seizoen. Lijkt me niks om Real om de 3e plek te zien strijden in la liga. En hoewel die 3 Cl's achter elkaar (en 4 in 5 seizoenen) werelds zijn, moet Real toch ook echt af en toe wel een la liga mee kunnen pakken. 2 in 10 jaar is voor Real Madrid begrippen erg mager.

20 juli 2018 om 09:42

Chelsea heeft net zn uitshirt onthuld en op die poster staat hazard levensgroot, kan me niet voorstellen dat ze Hazard daar op zouden zetten als ie weggaat. Denk dat jullie voor een 4e keuze moeten gaan

20 juli 2018 om 09:49

Dat heeft er niks mee te maken, die foto’s konden allang al gemaakt zijn, Coutinho had ook een foot met de kit vorig seizoen maar ging tog naar Barca in januari

20 juli 2018 om 11:11

Precies, in januari, niet diezelfde periode. Clubs gaan zichzelf echt niet voor schut zetten door groot een speler te adverteren die dan een weekje later weg is. Daarnaast snap ik heus dat die foto’s eerder zijn gemaakt, maar ze maken die van veel spelers he, ze hadden hazard makkelijk weg kunnen laten zonder dat het opviel. Normaal wordt er ook een keepersshirt getoond door Courtois, maar nu niet, dus denk dat hier precies is gebeurd wat ik zeg en dat ze zijn foto weg hebben gelaten omdat ie vertrekt

20 juli 2018 om 10:42

Hij geeft het vertrouwen aan Bale. Dat is zijn eigen aankoop. Ronaldo uiteindelijk niet

Blijft inderdaad vreemd, hoe kan je nou een speler die je minstens 40 goals oplevert van de hand doen zonder er een nieuwe topper voor klaar te hebben staan? Hazard is leuk qua dribbels maar qua rendement toch bijzonder laag, al helemaal vergeleken met CR7.

Real heeft geen dribbelaar nodig. Real heeft een nieuwe leider voorin. En Hazard is dit niet. No wonder why hij niet de eerste keus is.
Hazard scoort ook niet genoeg. Ook al haalt Real een topspits, Hazard moet meer gaan scoren en ook harder werken, achter een bal aanrennen zoals ze in Madrid wel verwachten. Niet zo nonchalant spelen etc etc. Anders wordt het weer zo’n Ozil gevalletje, in alle opzichten.

20 juli 2018 om 10:04

Hazard scoort vlotjes hoor, kijk eens naar zijn stats, een spelbepalende flankspeler als Hazard die eigenlijk te vaak in een niet al te aanvallend team onder behoudende coaches heeft gevoetbald in de PL kan geen 2op3 ofzo lopen, zeker omdat Mourinho hem een heel seizoen liggen kloten heeft destijds waardoor zijn stats dat jaar enorm slecht waren. Als Eden zich ergens goed voelt is hij gewoon de baas. Hazard heeft in 495 wedstrijden voor Lille en Chelsea 139 goals gemaakt, en nog eens 128 assists gegeven. Statistisch is hij de beste dribbelaar van Europa, meer geslaagde dribbels per gemaakte dribbel dan wie dan ook in de laatste 2 jaar. Je moet niet enkel naar goals kijken, maar als Hazard komt moet Real inderdaad nog een meer scorende spits zoeken, dan ben je vooraan dodelijk.

Best wel grappig eigenlijk. Eerst wou bijna iedereen Neymar graag zien bij Real volgens mij want het was de beste na Ronaldo en Messi en nu wilt niemand hem meer omdat ze hem hebben zien rollebollen tijdens het WK.

20 juli 2018 om 09:06

Ik snap dat bewieroken van Ronaldo niet zo het is een wereld voetballer maar ook een lastige speler en met Ronaldo is real gewoon 15 punten achter Barcelona geã«indigd , met hazard krijg je wel gewoon een teamspeler erbij die echt indienst van het team speelt , en hij is geen speler die een ander amper feliciteerde of niet blij is als een ander scoort het kan voor Real nog wel een beter uitpakken , als hazard komt dan wordt het echt een team en geen 10 spelers die zich aanpassen aan een man , het is voor Real waarschijnlijk beter dat hij weg is en kunnen ze bouwen aan een nieuw team plus dat je nog ruim 100 miljoen krijgt voor een speler van bijna 34 .

20 juli 2018 om 09:18

Kijk is naar het aantal doelpunten dat Ronaldo maakte. Dat was ongekend. Zonder hem hadden ze nooit 3 keer de Champions League gewonnen vermoed ik. Stond er altijd op de belangrijkste momenten. Ik zie Hazard niet zo snel Ronaldo doen vergeten qua goals. Mocht Hazard komen dan zal er nog wel zeker een spits bij mogen komen die er ook zeker minimaal 20 inlegt.

20 juli 2018 om 11:12

Inderdaad, waar gaat het heen dat een speler die meer goals scoort dan wedstrijden speelt en nog eens zo een 200 assists heeft gegeven in zijn carriere zo bewierookt word.

20 juli 2018 om 11:54

@Les Gones ja echt gek hé?! Ze doen allemaal alsof hij helemaal niet kan voetballen. Die jongen heeft het bewezen bij Barça Brazilië (net een record gebroken) en bij PSG. De afgelopen 5/10 seizoenen wie waren de beste aanvallers (Messi Ronaldo en Neymar) Hazard nooit en heeft die ooit op het podium gestaan als ballon d'or kandidaat niet dat ik weet. Kom op mensen na één wk doen ze alsof Neymar slecht is en Hazard de beste is. Messi ook geen go3de wk gehad zonder goal nog maar blijft de beste met Ronaldo

De Engelse transfer markt sluit op 9/8.
Zo lang chelsea geen vervanger heeft van topwaarde zal er geen transfer voor Hazard aankomen.
Chelsea hoeft zich niet te haasten want het huidige contract loopt nog 2 seizoenen door.
Moest er plots toch een merkwaardige inkomende toptransfer op die positie komen dan liggen de zaken anders maar voorlopig dus niet, en zulk een inkomende transfer nog bewerkstelligen voor 9/8 is echt wel moeilijk.

20 juli 2018 om 09:14

Ik heb zo ook geen idee wie ze kunnen halen mocht Hazard vertrekken. Alle toppers zitten gesetteld volgens mij die Hazard eventueel kunnen doen vergeten. Ben bang dat Chelsea er wat dat betreft op achteruit zal gaan helaas.

Je kan alleen hazard halen in combinatie met een hele goede spits anders kom je nooit aan het rendement van Ronaldo? +40 goals daar kan een hazard alleen maar van dromen.. als hij +20 goals haalt mag je je handjes dichtknijpen! Zou hier toch eens aan de bel trekken bij lewandowski

Er moet toch wel iemand komen om Ronaldo uberhaupt op te vangen. Pff duurt echt veels te lang vind ik. Vorig seizoen was het al slecht in La Liga en nu is Ronaldo ook nog weg. Er moeten echt aankopen komen.

20 juli 2018 om 11:27

Inderdaad, ik begrijp niet dat iedereen hier zo rustig over is, want vorig seizoen was in principe een regelrechte ramp geweest als ze de CL niet hadden gewonnen. Dat heeft natuurlijk heel wat goed gemaakt, maar het was al wel duidelijk dat er enkele versterkingen nodig waren. Nu je beste speler en grootste doelpuntenproductie is weggevallen, lijkt het probleem in mijn ogen enkel groter te worden, want ik heb geen flauw idee wie dat allemaal gaat opvangen. Ook al halen ze de best mogelijke opties, zoals een Hazard, Icardi en/of Lewandowski, dan nog wordt het moeilijk om de prestaties te evenaren. Bovendien is er een nieuwe coach die wellicht wat nieuws gaat proberen. Alles opgeteld zijn dat wel heel veel aanpassingen om in een korte zomer door te voeren, dus ben ik echt benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken bij Real. Ze zullen niet eeuwig kunnen blijven teren op de oude garde, geleidelijk aan zullen er wel vervangers moeten komen voor Ramos, Marcelo, Modric, Kroos, Ronaldo en Benzema..

Een Ronaldo of Messi heb je maar om de zoveel jaar eens en dan nog....nu deze wat ouder worden staan er andere klaar.
Zoals een Neymar, Hazard.
Tuurlijk zijn deze minder maar dat is ook geen schande.
Neymar en Hazard kan je qua niveau vergelijken.
Hazard heeft wel betere dribbel ook dan Ronaldo.
doelpunten maken is wel minder.
Hazard is voetballer puur sang die echt wel gemaakt is voor een Real Madrid.
Real smult van zo een type's.
En wie zegr dat Hazard maar 15 goals gaat maken daar ?
Dit is Chelsea niet waar alles op organisatie steunt en Hazard bijzonder weining vrijheid krijgt.
Als Real Hazard werkelijk haalt zal deze daar helemaal ontplofen.
De beste man is gewoon absolute wereldtop.
Achter een Ronaldo en Messi maar deze staan op een eenzame hoogte.

Geen Neymar, maar ook geen Mbappe nu die in dezelfde klauwen van PSG zit... Hazard blijft feitelijk de enige haalbare kaart over op tafel (naast misschien Mohamed Salah), alhoewel met 200 m vraagprijs is die nu ook niet zo maar even op te halen. Met Hazard heb je ook nog een topspits nodig a la Lukaku bij België (wk) of Diego Costa (2017) - Didier Drogba (2015) in de kampioenenjaren bij Chelsea. Weet niet of Benz zo een niveau hoger aankan maar Real zal niet veel andere keus hebben dan het gewoon te proberen. Hazard en Courtois zal heel het transferbudget gaan kosten met weinig ruimte over voor nog n Harry Kane, Cavani of Lewa erbij. En Hazard is weer maar eens een linksbuiten terwijl dat eigenlijk de beste plaats voor Bale zou zijn. Waar gaan Asensio en Vinicius Junior spelen als Hazard komt? Mbappe is hoe je het draait of keert DE speler die Real nodig heeft nu Ronaldo weg is. Favoriete positie rechtsbuiten of de spits...perez heeft vorig seizoen de kaas uit zn boterham laten glippen, toen hadden ze een constructie met Monaco moeten opzetten..nu is het te laat. Nee Real gaat n paar overgangsseizoenen nodig hebben vrees ik met Ramos 32, Marcelo 30, Modric bijna 33, Benz 30

Qua potentie zou ik toch liever een speler als Neymar in mijn gelederen willen hebben. Hazard is een mooie speler met een zeer goede dribbel alleen scoort hij te weinig (om als directe vervanger van CR7 te worden beschouwd). Wat Neymar z'n gedrag betreft... Ik ben ook totaal niet gecharmeerd van z'n aanstelleritis, maar bij Real lopen / liepen genoeg lijertjes rond dus ik begrijp niet zo goed waarom dit als reden wordt aangevoerd om Neymar erbuiten te houden...

Kon mij sowieso al niet voorstellen dat Real Madrid hem oprecht wilde (nadat hij naar barca ging).
Misschien Perez dan weer wel? (maar volgensmij zelfs Perez hoefde hem niet meer, het is volgensmij eerder de media die jaar in jaar uit komt met die praatjes).
Enfin geen verrassing dit en hij is absoluut niet nodig.
Real bevindt zich in prima vaarwater zijn komst zou alles verpesten.blijf lekker in Parijs, en kom aub nooit naar Real :D (had ik vroeger nooit gezegd trouwens want toen hij in Brazil voetbalde wilde ik hem maar al te graag maar nu al jaren niet meer).

Het is zo grappig om te zien hoe erg Real fans hopen dat hij niet komt maar binnen een seconde 180 graden draaien met hun mening als hij straks toch komt. Ik hoop dus heel erg dat Neymar naar Real gaat, al is het om alle supporters ineens van mening te zien veranderen.

20 juli 2018 om 11:44

@KayBult ik wil heel graag dat hij komt. Met Neymar in je ploeg haal je weer een goal getter binnen en veel assists. Hazard gaat dat niet opleveren. Neymar is snel kan van elke hoek scoren vrijtrappen links rechts net als Ronaldo. Hazard kan dat niet. Iedereen zegt PL is zwaar dat klopt. Hoe kan een Sarah binnen 1 seizoen meer score in alle competities meer dan Hazard in 3 seizoenen bij elkaar. Sarah breekt nog eens records. Hazard niet (Lekker dribbelen alsof Neymar dat niet kan.

Zovelen hier die blijkbaar Hazard geeneens een echte topspeler vinden, omdat hij niet genoeg assists en doelpunten zou maken.

Vraag me af hoe jullie reageerden toen Robben naar Madrid ging? Vonden jullie hem toen ook niet goed genoeg en maar meh? Want denk dat Robben qua statistieken zo ongeveer gelijk zal lopen met Hazard.

Persoonlijk denk ik ook dat Madrid beter af is met Hazard dan met Neymar, alleen beseffen ze het nog niet:

-Hazard is goedkoper om te halen qua transfersom
-De looneisen van Neymar zijn astronomisch, terwijl die van Hazard nog betaalbaar zijn
-Geen negatieve trekjes bij de Belg en meer een speller die de gehele ploeg beter kan maken

Wat Hazard absoluut niet heeft en ook nooit zal hebben is het scorend vermogen van Neymar, al gaan zijn cijfers sowieso wel de hoogte in bij een Real Madrid.

Heb ook een gevoel dat Benzema een heropleving gaat maken met een ploegmaat zoals Hazard.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren