Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Uitgaven van Ajax baren Feyenoord geen zorgen: ‘Het boeit me niet zoveel’

Laatste update:

Ajax gaf deze zomer al meer dan veertig miljoen euro uit aan nieuwe spelers, een Nederlands record. Perr Schuurs (2 miljoen), Hassane Bandé (8,25), Zakaria Labyad (6), Dusan Tadic (11,4) en Daley Blind gaven hun jawoord aan de Amsterdamse club. De totale uitgaven voor deze transferzomer komen daardoor op 41,65 miljoen euro, een bedrag dat via de bonussen bij de transfers van Tadic en Blind nog kan oplopen tot 48,35 miljoen euro.

Bij Feyenoord ligt men niet wakker van de uitgaven van de aartsrivaal voor de komende voetbaljaargang. “Ajax doet goede zaken, maar bij ons zijn er veel jongens gebleven. Ik vind niet dat er per se iemand bij moet komen om met hen te kunnen concurreren”, verzekert Steven Berghuis vrijdag in De Telegraaf.

Feyenoord heeft voorlopig alleen Yassin Ayoub en Luis Sinisterra als nieuwe gezichten en bestudeert de tijdelijke terugkeer van Jordy Clasie, als opvolger van de vertrokken Karim El Ahmadi. “Goede voetballers zijn altijd welkom. En als je iemand als Clasie kunt halen, waarom niet?” Ayoub sluit zich bij de woorden van zijn teamgenoot aan. “Wat Ajax doet, boeit me eigenlijk niet zoveel.”

“Ik weet niet of het bestuur daar naar kijkt, maar wij als spelers niet. Je kunt wel de selecties naast elkaar gaan leggen, maar dat zegt allemaal niets.” De van FC Utrecht overgekomen middenvelder kent Ajax-coach Erik ten Hag van hun gezamenlijke periode in de Domstad. “In de voorbereiding hamert hij heel erg op de fitheid. Tactisch zal hij het bij Ajax anders aanpakken dan bij FC Utrecht. Daar speelde hij vaak 4-4-2, bij Ajax zal hij dat niet doen. Als ik tijdens het seizoen duels van Ajax bekijk, zal ik weten waar hij mee bezig is. Ik gun hem alles, behalve tegen ons.”

Wie gaat komend seizoen hoger eindigen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik had ook niet verwacht dat ze zouden vertellen dat ze er wel wakker van liggen..
Lijkt me geen reclame.

Ajax lijkt me nu gewoon kapioenskandidaat nummer 1. Of ze het gaan worden is geen garantie. Deze hoge uitgaven brengen ook extra druk met zich mee. Uiteraard kunnen ze het makkelijk permitteren om uit te geven, maar zowel op Ten Hag als de spelersgroep komt enorme druk van het moeten. Psv en vooral Feyenoord zullen outsiders zijn.

20 juli 2018 om 10:09

Ach, Blind werd uitgekotst vanwege zijn tikkies terug en breed toen hij verkocht werd. Wordt nu teruggehaald als de grote verlosser. Tadic is ook al over the hill en komt hier nog even lekker zijn laatste jaartjes spelen alvorens nog even langs Qatar te wippen. Ik ben niet zo onder de indruk van deze spelers.

20 juli 2018 om 12:41

Werd uitgekotst? Hij was speler van het jaar in het seizoen toen die vertrok en gaf juist veel ballen naar voren op 6. En Tadic over the hill? Hij is 29 en op z'n top van zijn kunnen.

20 juli 2018 om 13:12

Hoi dommie, Blind heeft voor zijn vertrek juist vrijwel elke hater tot fan bekeerd, door zijn goede spel en dito mentaliteit. De fluitconcertjes waren jaren eerder. Tadic is niet over the hill. Of gaan we spelers van 29 nu al als versleten wegschrijven? Die jongen speelde een zeer behoorlijk wk. Fijne dag!

Als tegenargument gebruiken: 'ajax doet goede zaken, maar bij ons zijn er veel jongens gebleven,' is nogal slap. Bij Ajax is ook praktisch iedereen gebleven, op Kluivert vooralsnog na. Komt Ziyech waarschijnlijk nog bij, maar bij Feyenoord kan ook nog maar zo iemand vertrekken.

20 juli 2018 om 06:59

Viergever, Dijks, Youness..cassierra. Veltman en bande nog geblesseerd tot en met de winterstop.

20 juli 2018 om 07:12

Viergever, Dijks, Youness, Cassiere speelden al praktisch nooit het laatste half jaar.
Bande heeft nog geen minuut gemaakt.
Veltman is inderdaad geblesseerd, maar zit gewoon nog bij de club.

Als je op die fiets wilt fietsen, dan zijn bij Feyenoord ook Basacikogly, Gustaffson, El Ahmadi en Diks vertrokken. Haps en Vermeer langdurig geblessered.

20 juli 2018 om 12:11

Viergever heeft toch wel veel gespeeld (voor mijn gevoel). Maar op basis van de voorbereiding verwacht ik meer van Feyenoord dan van Ajax. De combinatie van persie met berghuis vind ik de beste combinatie die er in Nederland is. En als je ziet van persie scoort uit een paar mogelijkheden dan is dit van een totaal ander niveau dan welke speler van Ajax ook (vooral Huntelaar viel op door het missen van grote kansen).

20 juli 2018 om 11:20

@davy : Bij Ajax practisch iedereen gebleven??? Ik hopp niet dat je Ajacied bent , want dan ken je je club slecht . Daar komen ze :

Nick Viergever: transfervrij naar Psv
Mateo Cassierra: verhuurd aan FC Groningen
Zian Flemming: verkocht aan PEC Zwolle
Mitchell Dijks: transfervrij naar Bologna (ita)
Deyovaisio Zeefuik: transfervrij naar FC Groningen*
Mauro Savastano: transfervrij naar Az
Vince Gino Dekker: transfervrij naar Az
Leon Bergsma: transfervrij naar Az
Darren Sidoel: transfervrij naar Reading (eng)
Justin Kluivert: verkocht aan AS Roma (ita)
Danilho Doekhi: verkocht aan Vitesse
Terry Lartey Sanniez: transfervrij naar NEC

20 juli 2018 om 12:13

Een mooi rijtje, maar alleen viergever en kluivert zullen ze missen. Waarbij viergever ook nog je concurrent gratis sterker maakt.

20 juli 2018 om 14:14

@janssen: Helemaal eens met je ) Maar ik wilde Davy alleen even laten zien, ddat er 12 spelers weg zijn gegaan.

22 juli 2018 om 09:18

@joerri,
Van de spelers die je noemt hebben (volgens mij) 7 v/d 12 spelers nooit hun debuut gemaakt. Lekker boeiend dat die dan weg gaan. En spelers als Zeefuik en Cassiere speelden echt nooit. Zoals vermeld, alleen Viergever (al speelde die ook al weinig) en Kluivert ga je missen.

Feyenoord kan maar beter gezond blijven want Ajax is dezelfde doodlopende weg ingeslagen als eerder AZ en Twente. Veel meer uitgeven dan er aan inkomsten valt te verwachten en gokken op deelname aan de Champions league en een vette transfer.
Zoals het er nu uitziet vliegt Ajax weer gewoon uit de CL en zal er van de waarde van de overhypte talenten weinig overblijven.

20 juli 2018 om 07:20

Laten we de wedstrijd van volgende week maar eerst afwachten.
Aan de hand van oefenpotjes met C spelers tot dit soort conclusies komen lijkt me niet snugger..

20 juli 2018 om 07:30

Keep on dreaming grappenmaker!
Ajax heeft genoeg geld op de bank staan om dit te kunnen uitgeven. Blijkbaar jaloers dat jouw cluppie dit geld niet kan uitgeven .aar dan kan je beter gewoon je mond houden en niet reageren!

20 juli 2018 om 07:34

Haha alleen de verkoop van sanchez en kluivert was al genoeg om deze transfers mogelijk te maken

20 juli 2018 om 07:50

Yes inderdaad. Az en Twente hadden de seizoenen ervoor ook plus 40 miljoen meer ontvangen dan uitgegeven.

20 juli 2018 om 08:16

Als je een speler koopt kan je hem ook altijd nog verkopen. Je doet wel heel dramatisch als een voetbalclub als Ajax nog iets 120 miljoen eigen vermogen heeft.

20 juli 2018 om 09:06

Jouw reactie is een stuk zuurder dan de 2 citroenen die ik net heb uitgeknepen in mijn kannetje water. Ik proef een gevalletje jaloezie op deze vrijdagochtend want met feiten heeft je reactie niets van doen.

20 juli 2018 om 10:12

Als je nou is goed oplet.dan weet je dat de 100 miljoen van klassen milik sanschez over 4 jaar word uitgesmeerd .er komt geen verlies.buiten dat heeft Ajax nog 100 miljoen op de bank en met de ligt de jong onana neres Ziyech dolberg 100 miljoen op het veld! Feijenoord een spits die niet te verkopen is en vilhena die gratis vorig jaar nieteens een club kon vinden.en dan zegt van geel nog eerlijk we krijgen voor onze spelers niet eens de helft van wat ze bij Ajax krijgen voor een speler

20 juli 2018 om 12:25

En feijenoord zelf. Verschil is dat AJAX enorm rijk is en dat dat niet gaat gebeuren. Zal de angst wel zijn guliper.

Een werkend team smeden blijft uiteindelijk het belangrijkste. Ik blijf bij mijn mening dat als Ajax dit lukt, met een team met Tadic, Blind, vd Beek, Frenkie, Dolberg, De Ligt, Onana etc. dat Feyenoord niet zoveel kans maakt en wij (psv) het waarschijnlijk ook afleggen in de titelrace. Dat team smeden lukte ons echter afgelopen seizoen wel, met het kampioenschap tot gevolg en was ook de reden dat Feyenoord het jaar ervoor de titel wist te pakken, terwijl Ajax daar al meerdere seizoenen mee worstelt, ondanks dat ze telkens echt wel een kampioenswaardige selectie hebben.

20 juli 2018 om 07:59

Klopt, op dit moment vindt ik PSV nog steeds titelkandidaat nummer 1. En dat zeg ik als Ajax fan. Heb de oefenwedstrijden gezien van Ajax en het lijkt op dit moment helemaal geen uitgebalanceerd team.... na de wedstrijden tegen sturm graz weten we meer

20 juli 2018 om 09:13

@piotr

Je schrijft: "klopt, op dit moment vindt ik PSV nog steeds titelkandidaat nummer 1. En dat zeg ik als Ajax fan. Heb de oefenwedstrijden gezien van Ajax en het lijkt op dit moment helemaal geen uitgebalanceerd team.... na de wedstrijden tegen sturm graz weten we meer".

Leg mij is uit hoe je een uitgebalanceerd team kunt hebben als 75% van de sleutelspelers nauwelijks of geen wedstrijdritme heeft omdat spelers later zijn ingestroomd of terug keren uit een blessure. Van de belangrijkste aankopen is Tadic zelfs helemaal nog niet terug van vakantie en heeft Daley Blind gisteren zijn eerste 45 minuten gespeeld. Schone heeft helemaal nog geen wedstrijd gespeeld en Zyech amper. Donny van der Beek en Frenkie de Jong hebben het grootste gedeelte van de voorbereiding aan zich voorbij moeten laten gaan door blessures. En dan heb jij het over een uitgebalanceerd team. Natuurlijk heeft Ajax dat nog niet, maar de club heeft nog drie weken voor de competitie begint en dus nog voldoende tijd om dat voor elkaar te boksen. Het is volstrekt belachelijk om de belangrijkste titelkandidaat aan te wijzen op basis van nietszeggende oefenwedstrijden waarin de coach door verschillende omstandigheden nog niet een keer de gelegenheid heeft gehad om zijn beoogde basiselftal het veld in te sturen. Zelfs niet bij benadering. Het is op dit moment nog volstrekt onmogelijk om de daadwerkelijke kracht van dit Ajax in te schatten, anders dan op basis van potentie. En omdat Ajax sowieso een van de belangrijkste kandidaten voor de titel is, derhalve ook niet over de titelkansen.
.

20 juli 2018 om 11:18

@scepticus38
wat piotr schrijft is dus zo vreemd nog niet. Op dit moment niet uitgebalanceerd, hij hoeft dat niet uit te leggen (hoewel jij dat wel doet). Conclusie is dus gewoon van piotr dat het momenteel niet uitgebalanceerd is.
Verder zal de wedstrijd tegen Sturm Graz van grote invloed zijn. Je hebt het over het feit dat er nog 3 weken zijn tot de competitie om die uitgebalanceerde selectie voor elkaar te krijgen. Nou geloof me, een zeperd komende week tegen SG zal een wissel op die 3 weken en waarschijnlijk langere periode trekken.
Ajax heeft op dit moment een hele leuke selectie qua personele bezetting, maar zit ook in een situatie dat geen resultaat tegen SG voor (lichte) paniek zal zorgen.
Het is dus van essentieel belang voor de sfeer en het verdere verloop van het seizoen dat er meteen in het begin europees succes geboekt wordt.
Gaat Ajax daarmee de CL halen? Dat wordt nog moeilijk genoeg.
Maar nu doorgaan is mega belangrijk.

ON: ik ben van mening dat PSV en Ajax kwalitatief de betere selecties hebben en dus de titelkandidaten zijn. En ja dat heeft mede te maken met het uitgavenpatroon van Ajax op dit moment. Dus dat zal ze toch echt wel een beetje interesseren in Rotterdam.

20 juli 2018 om 11:58

Leuk dat je precies mijn tekst kopieert, maar die staat er boven dus was niet nodig. Verder heeft Ajax al komende woensdag een erg belangrijke wedstrijd en niet over 3 weken. Of vindt jij weer een jaar afgaan Europees geen probleem? Ajax blijft wel titelkandidaat maar schat PSV op dit moment hoger in. Zijn toch op elkaar ingespeeld en hebben snelheid en individuele klasse op de plaatsen waar het moet. Ik kan Ajax nu alleen beoordelen op wat ik gezien heb en dat was toch wel erg statisch en tikkie breed zoals wel vaker afgelopen seizoen

20 juli 2018 om 08:11

Psv maakt gewoon een goede kans hoor. Ik hoop wel dat Psv Bergwijn op rechts zet en Pereiro op 10. Als Pereiro dan zijn niveau haalt (vaak ook niet afgelopen seizoen), dan heb je het verlies van Van Ginkel goed opgenomen. De verdediging blijft nog wel een vraagteken.. ik weet niet of Angelino en Dumfries er gelijk zullen staan. Als Ten Hag eindelijk weet wat hij gaat doen dan zou Ajax in principe kampioenskandidaat nummer 1 zijn, maar je weet het nooit met Ajax.. die verkloten het wel vaker. Laten we eerst hopen dat we allebei de CL in gaan, dan zullen de spelers ook niet meer zo snel vertekken en kunnen we samen Europa in.

20 juli 2018 om 10:54

Als het bij Feyenoord gaat draaien en Jorgensen en Larsson gaan spelen naar hun vermogen dan kunnen we zomaar een hoop punten pakken en hetzelfde geld natuurlijk voor Psv.

Verder zie ik bij Ajax nu al de corners en vrije trappen binnengekopt worden met Blind in de verdediging dus wie weet laten ze toch te veel punten liggen.

Natuurlijk geeft Ajax 45 miljoen uit dit jaar, hebben ze al heel veel dure spelers gehaald in de voorbijgaande jaren en zijn ze grote favoriet dit jaar.

Maar zo makkelijk is het allemaal niet, Blind is geen Ronaldo of Mbappe natuurlijk.

Toch zou het een grote grap zijn als Ajax het weer niet red dit jaar. Benieuwd of ze dan volgend jaar Robben en Depay gaan halen.

In de eredivisie boeit het ook niet zoveel. Ajax haalde in de vorige seizoenen ook al veel punten. Gaan ze met die dure spelers er bij nu nog meer punten halen? Lijkt mij onwaatschijnlijk. Als een concurrent straks 80 punten haalt wordt het gewoon spannend hoor. Ook dure selecties kunnen in de eredivisie geen slechte maand hebben. Internationaal voegen ze wel iets toe.

20 juli 2018 om 11:34

@moridin
die dure spelers en ingekochte ervaring kunnen er voor zorgen dat je in de onderlinge wedstrijden het resultaat over de streep trekt. En hoewel Cruijff altijd zei dat je kampioen wordt tegen de kleintjes (en daarin heeft hij grotendeels gelijk), is het wel zo dat in die onderling potjes het zo goed als dubbel telt. Bij jou wel 3 punten erbij en bij de concurrent helemaal niks is toch lekker.

Verder kan die kwaliteit en ervaring wel eens van belang zijn in duels die traditioneel moeilijk zijn, bijvoorbeel tegen FC Utrecht.
Dus dat het alleen internationaal van invloed zal zijn denk ik niet.

Waarom zouden ze zich er verder ook druk om maken? Ze kunnen er toch niets mee.

En daarbij: Ajax heeft al jaren -eigenlijk- beter spelersmateriaal, maar presteert er lang niet altijd beter mee dan Feyenoord, en haalt er zelfs al een paar jaar geen prijzen mee, wat Feyenoord wel gelukt is.

Ajax moet nog maar zien of dit spelersmateriaal een goed team kan worden; bij Feyenoord hoef je daar op voorhand wat minder aan te twijfelen. Hoge transfersommen zijn geen garantie voor succes.

20 juli 2018 om 08:46

Lang niet altijd of sporadisch slechter dan Feyenoord?

20 juli 2018 om 11:34

Het ligt er net aan hoe je het bekijkt. Tel je de prijzen van de afgelopen 4 jaar (een vreemde tijdspanne om succes aan af te meten, maar dat zijn nou net de jaren waarin Ajax géén prijzen pakte en Feyenoord meermaals wel), dan wint Feyenoord dat overduidelijk. Als je voor wat objectievere (meer cijfermatige) maatstaven gaat, dan zie je dat Ajax over het geheel een betere ploeg is geweest. Eigenlijk al sinds de jaren '70.

Als je het mij vraagt, was Feyenoord in zijn kampioensjaar ook nét even iets te afhankelijk van balletjes die goed vallen, en dan vaak nog niet eens door eigen toedoen, om te kunnen stellen dat Feyenoord écht beter was dan Ajax. Ik achtte Ajax op dat moment minstens gelijkwaardig, maar de titel ging inderdaad naar Rotterdam (en zonder grappen zijn er nog steeds Feyenoorders die hun kampioensvlag van dat seizoen dagelijks uit hangen...). Maar had Siem de Jong niet namens PSV tegen Ajax gescoord (een van zijn weinige geslaagde acties van dat hele seizoen), of had Jeroen Zoet tijdens Feyenoord-PSV die bal niet eigenhandig een millimeter over de doellijn getrokken, dan had Ajax meer punten gehad dan Feyenoord, en zaten ze in Rotterdam nu 19 seizoenen zonder kampioensschaal. Van zulke details hangt het tellen van prijzen af, dus wat dat betreft vind ik prijzen een matige graadmeter voor hoe goed een ploeg is. Iedere voetbaljaargang staat bol van dat soort coinflip-momenten, maar ze vielen in dat jaar wel érg lekker voor Feyenoord. En daar is zeker niets mis mee, maar het is wel een nuance die gemaakt mag worden.

20 juli 2018 om 11:05

Afgelopen 4 seizoenen is Ajax 3 keer een punt of 20 boven feyenoord ge-eindigd en de afgelopen 12 jaar zijn ze 11 keer boven feyenoord ge-eindigd. Je kan gewoon concluderen dat Ajax bijna altijd beter presteert.

20 juli 2018 om 11:33

Afgelopen vier seizoenen is PSV drie keer boven Ajax geëindigd. Dus moeten we concluderen dat Psv, de laatste tijd, beter presteert dan Ajax?



20 juli 2018 om 11:40

laatste 4 jaar wel.
laatste 10 jaar niet.
laatste 20 jaar weer wel.
vanaf het begin weer niet.

iedere gekozen periode is arbitrair.

20 juli 2018 om 18:50

Dat valt (helaas) niet te ontkennen Constant .

20 juli 2018 om 14:28

Vriend,Feyenoord is in de afgelopen jaren 1x boven Ajax geeindigd..
Of heb je het over de jeugd 😉😂

Zou ik ook niet doen als Feyenoord en Psv, gewoon van je eigen kracht uitgaan. De door Ajax gehaalde spelers zijn absoluut leuke voetballers die een aanwinst zijn voor de Eredivisie. Het zijn echter ook weer bij lange na geen Europese topspelers. Het is daarom nog maar de vraag of zij het verschil daadwerkelijk gaan maken.

Vanuit de media wordt er telkens naar Ajax gewezen maar ik ben meer onder de indruk van PSV. Lozano is er nog, Bergwijn lijkt beter te worden en hebben een paar goede talenten rondlopen. Van Ginkel mag dan weg zijn, ik denk dat PSV dat wel goed zal opvullen.

20 juli 2018 om 10:38

Klopt. Als Bergwijn op het niveau van Lozano komt dan zie ik PSV als voornaamste kandidaat.

"ik vind niet dat er perse iemand bij moet komen om met hen (ajax dus) te concurreren". De letterlijke tekst van Berghuis in de Telegraaf.
Dat lijkt mij dan prima nieuws voor Ajax. Want als Ayoub dan eigenlijk de vervanger van El Ahmadi is in de selectie van Feyenoord en er daarnaast een hele jonge spits uit Colombia is gehaald waar je nog niet op kunt bouwen dan lijkt mij eigenlijk dat het gat tussen Ajax en Feyenoord alleen nog maar groter wordt. En dat was al heel groot afgelopen seizoen. Uiteraard ook met Psv.
Feyenoord zal nog zeker zaken moeten doen wil het niet weer al voor de winterstop afhaken in de strijd om de titel.

20 juli 2018 om 09:59

Zo kan je niet redeneren. Je bent een seizoen verder dus de spelers zijn ook een seizoen verder in hun ontwikkeling.

20 juli 2018 om 10:37

Feyenoord heeft inderdaad nog een goede linksbuiten nodig want Larsson en Boetius en hebben het vorig seizoen niet laten zien. Hopelijk kan die Colombiaan het laten zien maar daar ga ik eerlijk gezegd niet van uit. Ook is een verdedigende middenvelder van belang als el Ahmadi weggaat maar dat zal Clasie wel worden. Toch had Feyenoord vorig seizoen ook wel wat pech en kwamen sommige spelers niet eens in de buurt van hun niveau in het kampioensjaar. Ik zou ze in ieder geval niet uitsluiten als titelkandidaat want wanneer Feyenoord in vorm is kunnen ze ver komen.

Als Ajax Sturm Graz niet weet uit te schakelen, waardoor ze dus geen europees voetbal spelen, dan is het wel duidelijk wie er kampioen word.

20 juli 2018 om 10:11

Hoezo is het dan duidelijk?

20 juli 2018 om 11:07

Omdat Ajax dan geen dubbelprogamma heeft denk ik dat hij denkt dat als Ajax de volle focus heeft op de competitie dat ze makkelijk kampioen worden.

20 juli 2018 om 11:11

Ik vind dat jullie daar zo ontzettend makkelijk over denken maar ondertussen ben ik meer onder de indruk van PSV dan van Ajax.

20 juli 2018 om 11:45

Ik denk dat dan het seizoen in mineur begint. Ga liever door in europa om met een goede sfeer aan het seizoen te starte. Dan maar een dubbel programma.
Laten we wel wezen: met deze selectie is het toch ook leuk om te zien hoe Ajax kan presteren in europe (CL of El).

20 juli 2018 om 13:05

Zytto34

Ik denk ook dat hij dat denkt en die gedachte vind ik niet heel raar want ik ben ervan overtuigd dat PSV optimaal heeft 'geprofiteerd' van het feit dat ze geen Europese duels hoefden te spelen. In de jaren daarvoor verloor PSV vaak punten na Europese beurten.

20 juli 2018 om 10:59

Als ze die niet uitschakelen wordt het voorronde europaleage. Dus geen europees is een beetje voorbarig van je.
Of ik heb een kaartje gekocht voor een niet bestaande wedstrijd bij Ajax😉

Had ik ook niet gezegd. Kunnen niet gaan zeggen wat ze echt zeggen. Zie afgelopen seizoen. Komen gewoon tekort. psv niet trouwens.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren