Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Real Madrid geeft vlak voor tijd benauwde overwinning weg

Laatste update:

Real Madrid heeft zaterdagavond opnieuw een misstap begaan. Een week na de 1-4 zege op Valencia leek van Zinédine Zidane weer in de sinaasappelstad te winnen, maar Levante voorkwam twee minuten voor tijd via debutant Giampolo Pazzini een 1-2 nederlaag: 2-2. Door de remise blijft Real Madrid op de vierde plaats staan, met 39 punten. De Madrilenen hebben sinds de winst van het WK voor clubteams slechts vier van de tien officiële duels gewonnen.

De ruststand in het Estadio Ciudad de Valencia was verrassend te noemen. Real Madrid was in de eerste helft zeer superieur aan Levante, maar een defensieve fout leide vlak voor rust toch de gelijkmaker in. Het team van Zidane startte goed aan het duel en kwam na elf minuten aan de leiding. Na een corner van Toni Kroos kopte Ramos de 0-1 tegen de touwen, al had keeper Oier Olazábal daar ogenschijnlijk meer aan kunnen doen.

Real Madrid had diverse mogelijkheden om de voorsprong uit te breiden, maar had tegelijkertijd geluk dat Ramos slechts geel kreeg voor een elleboogstoot aan het adres van Emmanuel Boateng. In de 31e minuut ontsnapte Levante toen Oier moeite had met een inzet van Kroos en Cristiano Ronaldo de rebound in het gezicht van de keeper mikte. In de 42e minuut sloeg de thuisploeg toe. José Luis Morales kreeg de bal niet langs Keylor Navas, waarna Raphaël Varane het leer niet kon wegwerken en Boateng toesloeg: 1-1.

In de tweede helft ging het duel op en neer. Navas kon een rebound van Jefferson Lerma keren, terwijl Ronaldo en Isco het leer evenmin achter Oier kregen. De druk van Real nam zienderogen toe: Oier keerde een kopbal van Ramos na een corner en Sergio Postigo blokkeerde tijdig een schot van Karim Benzema. Negen minuten voor tijd moest Levante er toch aan geloven. Benzema behield het overzicht in het zestienmetergebied en zag hoe de vrijstaande Isco de 1-2 binnenschoot. Twee minuten voor tijd werkte Pazzini echter de gelijkmaker tegen de touwen en daar had Real niet meer van terug.

Denk jij dat Real Madrid in de top vier eindigt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Jezus, als je als Real Madrid zijnde al niet meer kan winnen tegen de 17e (!) in de stand... Na de uitschakeling tegen PSG mag Zidane z’n biezen pakken, dat is denk ik wel overduidelijk nu. Het spel is ook niet meer om aan te gluren, en dat met zo’n magistrale spelers in de selectie, zeer jammer.

3 februari 2018 om 22:40

Spel was gewoon goed de eerste helft, en plots die tegengoal en het was meteen Madrid van dit seizoen; pover! Elke club heeft wel eens zon seizoen, real gewoon doorselecteren en het komt volgend seizoen goed. Tijd om afscheid te nemen van een paar spelers en zeker niet van Zidane.

3 februari 2018 om 22:42

Ik bedoel het spel in het algemeen, het is echt te vaak alles naar Marcelo/carvajal spelen en die pompen het wel in de 16...

3 februari 2018 om 23:18

Ja en die voorzetten zijn 9 van de 10 keer nog dramatisch slecht ook

4 februari 2018 om 02:12

En dan waren er een hele hoop hier die na de match tegen Valencia zeiden dat Real favoriet is om de CL weer binnen te halen. Wel, als je zo gaat verdedigen tegen PSG kan je er maar beter een telraam bijhalen.

4 februari 2018 om 03:17

Kan je beter Ramos thuis laten. Die steekt ze hand op alsof hij de grensrechter is en vergeet te rennen.

Het veldspel onder Zidane is sowieso nooit bijzonder goed geweest. Het is grotendeels te verwijten aan de klasse van Carvajal, Marcelo en Modric/ Kroos dat die ballen nog in de zestien belanden bij een persoon met hetzelfde shirt. Als C. Ronaldo zijn vorm niet vindt voor PSG dan gaat het een lang seizoen voor ze worden.

3 februari 2018 om 22:41

Real Madrid wint gewoon de CL. Spelers hebben totaal geen geloof meer in La Liga. CL is wat hun seizoen kan redden. Real komt altijd op het juiste moment op stoom. De basis 11 van nu is hetzelfde als tegen Man Utd, Juventus en Atletico waar ze dik van wonnen, dus waarom nu niet?

3 februari 2018 om 22:44

Ik zie je vaak zeggen dat Real wel "gewoon" de Champion's League wint. Daar is toch geen enkel bewijs voor? Zelfs in de groepsfases was het spel zeer wisselvallig, en de verdediging ligt al heel het seizoen wijd open. Sorry hoor, maar ik zie het niet meteen gebeuren en ik denk dat de meerderheid mijn mening deelt.

3 februari 2018 om 22:45

Dat argument van Real heeft La Liga opgegeven vind ik onzin. Ze willen toch nog knokken voor de CL kwalificatie van volgend jaar of niet? Of creëren ze bewust zo een druk voor henzelf.

3 februari 2018 om 22:49

Tuurlijk. Het publiek heeft veel geld uitgegeven om Real te kunnen volgen / zien. Lijkt me logisch dat Real beter zijn best moet doen EN niet opgeven daarvoor zijn het publiek niet gekomen?

3 februari 2018 om 23:11

Denk wel dat ze tenminste 4e willen eindigen,dus van opgeven kan geen sprake zijn. Wel moet het team gewoon om Modric heen gebouwd worden en niet bang zijn voor de bekende heilige huisjes

3 februari 2018 om 23:18

@grzegorz Ik ben het ook niet vaak eens met Zermatt, maar hij heeft het hele vorige seizoen lopen roepen dat United de EL ging winnen en dat gebeurde nog ook Ben heel benieuwd of hij het weer goed heeft.

4 februari 2018 om 02:04

Wanneer ze cl winnen zitten ze volgend seizoen sowieso in de Cl.

4 februari 2018 om 05:39

Precies dat wat ik zei lees onderin. Als real nu verliest krijg je dat elke x te horen terwijl real het gat juist zo min mogelijk probeert te dichten met Barcelona. Stel dat villareal niet verloren had dan stond real vanavond 5de. Die reacties slaan inderdaad nergens op.

4 februari 2018 om 12:19

als Real met hun povere verdediging en niet scorende aanval een Liverpool tegenkomt die hun dag hebben dan is het zomaar einde verhaal! om maar een voorbeeld te geven

de CL heb je niet zomaar gewonnen

3 februari 2018 om 22:42

Spel in La Liga was vorig seizoen ook niet om aan te gluren. Op dat vlak niet veel anders.

3 februari 2018 om 22:47

Spel onder Zidane was inderdaad nooit echt zeer mooi, paar mooie wedstrijden gespeeld maar echt leuk om te kijken was het zelden.

3 februari 2018 om 22:47

In bernabeu hadden ze ook niet gewonnen.

Je ziet duidelijk dat het geloof bij Real Madrid compleet is verdwenen in La Liga. Dat is opzich ook vrij logisch, want er valt voor hun niets meer te halen in La Liga. Real Madrid zal hun energie besparen voor de Champions League, want dat is het enige podium waar nog wat te halen valt. In mijn ogen is Real Madrid ook topfavoriet voor het winnen van CL, want als iedereen bij Real fit is, tikken ze iedereen weg. Dat zag je ook in Super Cup tegen Man Utd, Spaanse SuperCup tegen Barcalona en in de CL tegen Atletico en Juventus vorig jaar. Ik zie Real Madrid ook dit seizoen op het juiste moment op stoom komen vanaf maart en iedereen bij Real Madrid is tot op het bod gemotiveerd om die CL cup te pakken! Na Real Madrid zie ik Bayern Munchen en Barcelona de meeste kans maken op CL. Man City en PSG zullen het laten afweten in de CL.

3 februari 2018 om 22:42

Ik snap je punt en je beargumenteerd het ook erg goed maar je vergeet paar belangrijke dingen; PSG heeft een gruwelijke aanval en hele sterke backs! Barcelona heeft RealMadrids nachtmertie; Lionel Messi. En tegen Bayern waren ze vorig jaar ook zeker niet beter en had Casemiro rood moeten krijgen. Ook heeft City de beste coach ter wereld die Zidane echt de das om kan gaan doen. Mocht Real zoals jij zegt op stoom komen in Maart, zijn ze sterk qua individuele klasse. Maarja PSG is Februarie al..

3 februari 2018 om 22:50

@SampaoliFeye: Mark my words: Man City is kansloos voor CL. City zal Basel wel uitschakelen, maar in kwartfinale gaan ze echt af. Je zag vandaag al dat de spelers van City enorm vermoeid zijn. Deze vermoeidheid van BPL, FA Cup en League Cup gaat City de kop kosten in CL. Guardiola had gewoon met c-team moeten spelen in FA Cup. Dan was Sane ook niet geblesseerd. Ik baal er zelf ook van, maar het zware seizoen gaat City openbreken in CL.

3 februari 2018 om 22:50

Ze zijn zeker kanshebber maar deze wedstrijden helpen niet mee om in de juiste vorm te komen. De welbekende "winning mood" is ook niet geheel onbelangrijk.

3 februari 2018 om 22:56

Ja, ze hebben nog steeds een sterk team, maar een paar wedstrijden van begin dit seizoen en het seizoen 16/17 erbij halen om ze te bestempelen als topfavoriet voor de CL vind ik niet erg overtuigend. Meest recent hebben ze nog aardig op de broek gehad tegen Barcelona in eigen huis en ook in de groepsfase CL niet voor niets tweede in de poule en aardige nederlaag tegen de Spurs. Het is volgens mij meer 'wishful thinking' wat je doet. Ik denk dat het missen van spelers als Morata en James die je vanaf de bank kan brengen, maar ook als basisspeler gewoon goed zijn Real meer pijn doet dan vooraf gedacht. Daarmee wil ik niet zeggen dat ze niet de CL kunnen winnen, maar ik zie ze niet als topfavoriet. Wat mij betreft zijn de vier soevereine toekomstige landskampioenen van het seizoen 17/18 grotere kanshebbers: Barcelona, Psg, Bayern & Manchester City.

3 februari 2018 om 23:25

Bayern, PSG, Barcelona en Man city hebben allemaal straatlengte voorsprong in competitie en kunnen zich veroorloven spelers te laten rusten. Rna kan dat ook wanr ze doen niet meer mee om kampioenschap en plek 5-8 doen nog slechter dus 3e plek is niet in gevaar (eigenlijk is rma uitgelopen op ze). Maar CL winnen heb je zowel topvorm als beetje geluk nodig. Topvorm hebben ze zeker niet, geluk kan je niet afdwingen maar loting zit ook al niet mee. Maar beetje kort door de bocht om te zeggen dat ze psg gaan verslaan omdat ze beter gemotiveerd zijn. Psg wilt na debacle vorig jaar eindelijk verder komen in cl, anders hadden ze Neymar echt niet hoeven te halen.....

4 februari 2018 om 05:44

Dat is de grootste fout die je kan maken als trainer zijnde. Je speler rust geven als de liga binnen is. Neem Bayern als voorbeeld onder guardiola die alle spelers rust gaf voor de wedstrijd tegen Barcelona. Bayern was kampioen en veel spelers kregen rust en niet 1 of 2 maar echt paar wedstrijden en zo loop je in je eigen val. Je hebt wedstrijd ritme nodig en daarom had Barcelona Bayern destijds pak slaag gegeven.

4 februari 2018 om 05:46

Je kunt je spelers rust geven daar ben ik het zoiezo met je eens maar het moet niet overdreven zijn omdat je de competitie hebt gewonnen en je de spelers laat richten op de andere competitie.

4 februari 2018 om 02:16

Het is al zes maanden slappe koek bij Real. Het is mooi dat jij ze als topfavoriet aanstipt, maar de kans is veel groter dat PSG ze alle hoeken van het veld laat zien.

Je haalt wat wedstrijden van meer dan zes maanden geleden aan en als tweede argument dat Real zich niet meer op La Liga hoeft te concentreren. Dat eerste is heeft geen enkele bewijswaarde vandaag en dat tweede durf ik sterk te betwijfelen.

Een geweldige eerste helft met een onverwachte tegengoal en dan die tweede helft tja...mijn hoop tegen depor en Valencia smelt gewoon weg. Het is een klote seizoen en blijkbaar moet het gewoon zo zijn. Wilde serieus real complimenteren tijdens de eerste helft en het zegt genoeg dat Benzema beter was dan Ronaldo en Bale. Achja hopelijk op een wonder hopen in de CL en anders gewoon wonden likken en doorselecteren voor volgend seizoen.

PAZZINI HELD!!!! Onze vrienden uit Madrid mogen heel blij zijn dat het ‘kleine Barca’ vandaag niet doordrukte na de 1-1 en 2-2.

Stel Zidane moet weg, welke topcoach is er momenteel beschikbaar om hem op te volgen?

3 februari 2018 om 22:42

Ancelotti, Guus Hiddink, Danny Blind, Frank de Boer, Ronald koeman etc etc.

3 februari 2018 om 22:43

Danny Blind, Frank de boer... Mag ik even lachen?

3 februari 2018 om 22:43

Real speelt al jaren zonder idee maar onder Ancelotti zag je wel een goede tactiek!

3 februari 2018 om 22:44

Nederlandse coaches gaan hem sowieso niet worden. Wss de komende half jaar met assistent en na het wk moet Joachim Low komen. Al jaren genoemnd als coach bij Real Madrid

3 februari 2018 om 22:58

pfff ze hebben alles gewonnen de laatsts jaren. Wat praat jij een onzin zeg.

4 februari 2018 om 00:23

Wat een namen noem jij zeg... Ancelotti gaat never nooit terug naar Real, Hiddink is leuk als tussen paus maar that's it, Koeman heeft getekend bij Oranje en De Boer en Blind zijn leuk voor wat clubjes maar niet voor het kaliber Real.

4 februari 2018 om 10:19

Ik zou daar nog graag Robert Maaskant en Stijn Vreven aan toevoegen.

Of misschien Albert Ferrer, wat doet die tegenwoordig?

3 februari 2018 om 22:52

Als hij midden seizoen wordt ontslagen is er wat minder keus. In tegenstelling toen benitez werd ontslagen en zidane al in wachtkamer ready was.

3 februari 2018 om 23:36

Mario Been heeft naar verluidt Real afgewezen om bij NEC hoofdtrainer te worden.~Bron: Marca

4 februari 2018 om 01:31

Thomas Tuchel, garant voor aantrekkelijk voetbal

Zou dit de laatste wedstrijd van zidane zijn of als ze tegen psg worden uitgeschakelt? Dit was echt belachelijk slecht, vooral de verdediging is echt zwak

3 februari 2018 om 22:43

Kwestie van geloof, die is ver te zoeken en Zidane blijft gewoon als coach. Elke ploeg heeft zon seizoen, kwestie van doorselecteren volgend seizoen

Zidane is gek geworden laat zijn Landgenoot Benzema erin staan de meeste waardeloze speler. Ronaldo wisselen waarom wie moet het dan doen voorin? Zidane wilt ontslagen worden.

Paris slacht ons gewoon met 0-10 klaar.

3 februari 2018 om 22:43

Zidane wil gewoon Ronaldo prikkelen en hopen dat die tegen PSG weer in vorm is..

3 februari 2018 om 22:44

Benzema speelde vandaag beter dan Ronnie en Benzema’s positie (spits) is met deze bank alleen direct te vervangen door Borja Mayoral...

3 februari 2018 om 22:45

Benzema contract moet ontbinden worden. Wat een schande dit. Asensio moet gewoon op 9 spelen

3 februari 2018 om 22:44

Benzema speelde gewoon goed hoor, dus geen idee of jij de wedstrijd hebt gezien?? Ronaldo was drama en Bale was slecht. Benzema leverde ook nog eens een assist 1-2

3 februari 2018 om 22:45

' zijn landgenoot '

Wie is Cristiano Ronaldo dan? Wat deed hij nuttigs vandaag? Benzema gaf nog een assist op Isco. Benzema werkte harder dan Ronaldo.

3 februari 2018 om 22:50

Omdat Zidane best wel eens een signaal mag afgeven aan Ronaldo , gezien hij niet groter is dan de club .. hij speelt al weken dramatisch dus laat het een prikkel en waarschuwing zijn voor Ronaldo om hem weer scherp te krijgen .. Benzema was overigens ook tranentrekkend ..

3 februari 2018 om 22:57

Ben ik mee eens heel voorhoede is ruk de laatste tijd. Het is ook geen team dat zie je aan alles.

Wat slecht is Real voortaan slecht zeg.

Ronaldo heeft zijn beste tijd echt wel gehad en is tijd voor vernieuwing.

3 februari 2018 om 22:43

Je kan niet een speler aanwijzen en met name ronaldo niet. Als de ballen niet komen kan hij ook niet scoren

3 februari 2018 om 22:51

Hij is heel het seizoen al uit vorm en komt er niet meer in.

En klopt niet alleen Ronaldo ook de rest is pover.

4 februari 2018 om 09:44

Kan hij dan niet zoals Messi zijn? De actie zelf maken ipv te wachten op de bal?

Kunnen er lang of kort over praten, maar ik denk dat er inmiddels met zo'n achterstand wel genoeg woorden aan vuil zijn gemaakt. Dit is absoluut niet het seizoen van Real, vind het ergens jammer, had gehoopt dat de gok om in te zetten op jongere talenten (ook al spelen ze niet veel) toch zijn vruchten zou afwerpen.

Uitspelen en na de zomer opnieuw beginnen, vrees alleen voor Real en diens fans dat ze ook in de CL nog even flink zullen worden afgedroogd.

3 februari 2018 om 22:46

Als Real echt wilt in de CL zie ik ze zomaar langs PSG komen hoor. Ik vind dat er bij Real altijd een bepaalde mentaliteit naar boven komt in de CL. La Liga was een incident net als bij Monaco vorig jaar. Dit jaar word Barcelona denk ik "gewoon" weer kampioen in Spanje.

Ken je nagaan dat de 2-1 van isco een hele grote fout was van Levante anders was het hier gewoon 2x1. Je ziet dat alles niet goed loopt bij real. Het voetbal is echt matig Ronaldo die gewisseld wordt Bale die niks heeft laten zien ongelofelijk. Ik vind het wel erg en niet leuk om real zo te zien eerlijk gezegd. Ronaldo die naar de camera kijkt en schud nee met z’n hoofd en vinger van er is niks wat zoeken jullie nou film de wedstrijd en dat heeft hij echt goed gedaan vind ik. De media is zo slecht en gaan gelijk dingen zoeken wauw

3 februari 2018 om 22:48

Dacht precies hetzelfde camera die Ronaldo opzoekt en hoopt dat ie slaat en weet ik wat zal doen, viezerikken ( maar k neem ze niks kwalijk ) iedereen moet doen wat ie wilt. Verder s dit geen seizoen voor real Maja hoort erbij

3 februari 2018 om 22:52

Ja ik ben echt met hart en nieren barca fan maar dit gun ik ze echt niet. Het zijn topsporters en goeie voetballers om na te kijken. Dat vijandige kant is leuk als ze tegen mekaar spelen als je begrijpt wat ik bedoel. Ik hoop voor real dat ze Zidane behouden anders krijgen je weer een nieuwe trainer die nieuwe tactieken in zal brengen en dat kost ook weer tijd maar goed.

3 februari 2018 om 22:54

Dan laat dezelfde media toch ook zien dat Ronaldo er ook goed mee om kan gaan? De media is maar een kanaal hè, het laat gewoon zien wat Ronaldo doet. Hij is de superster, dus hij zal altijd gezocht worden. Zo werkt het nu eenmaal. Als hij scoort moeten alle camera's op hem staan, dan moet hij ook niet raar opkijken als hij ook gefilmd wordt als hij gewisseld wordt. En daarbij, alsof je nou echt zoveel mist van de wedstrijd als je 5 seconden Ronaldo in beeld ziet.

3 februari 2018 om 22:58

Huh? Wat heeft dat te maken of je superster ben. Het ging hun om zijn reactie dan hij eraf ging met zo een lachje op z’n gezicht. Hun schijnen die camera’s om te kijken of Ronaldo iets stoms zal doen als bijvoorbeeld waterzak weg trappen ofso of iets anders. De media is gewoon nep en altijd komen met neppe dingen wat je op een gegeven moment zat zal raken als topsporter zijnde. Er staan altijd leugens op alle sites bijvoorbeeld over Ronaldo en ja k geef hem gelijk film mij niet maar de wedstrijd.

3 februari 2018 om 23:02

Hoezo is de media nep als ze hem filmen? Daar ging het je toch om? Dan is het toch aan Ronaldo zelf om te bepalen wat wij als kijkers zien? Als Ronaldo gewoon zoals ieder ander het veld af gaat valt er ook niets te zien. Ik vond het nu ook niet raar ofzo hoor hoe hij deed. Als ze er nou dingen over schrijven die niet waar zijn is het weer een ander verhaal, maar je kan de media niet afvallen op het feit dat ze Ronaldo filmen. Dat hoort nou eenmaal bij iemand van zijn allure.

3 februari 2018 om 23:10

Precies, wat is nou heerlijker voor de media dan zo een wedstrijd? Ronaldo die problemen heeft met Zidane. Iedereen weet dan dat je mensen zo aantrekt.

Ik denk toch elke week dat die slechte resultaten wel ooit een keer moeten stoppen... Tot nu toe wordt je toch elke keer weer verrast dat het nogsteeds fout blijft gaan met zo'n goed elftal. Benieuwd of het team zichzelf wel kan opladen voor de CL.

Als Real uitgeschakeld wordt door PSG, dan is het wel einde Zidane. Ook denk ik dat Ronaldo uitgeblust is bij Madrid.

Ongeloofelijk dat Benzema nog het shirt van Real mag dragen. Wat een schande. Zidane moet er nu uit

3 februari 2018 om 22:47

Hoezo elke x Benzema afkraken?
Leg me even uit aub en kom niet met dat napraten van mensen. Benzema is wel een strijder en heeft echt veel gegeven vandaag. Ik hoor nooit Bale of Ronaldo of Ramos bijvoorbeeld het is altijd Benzema Benzema. Al scoort hij niet vond ik hem vandaag wel strijden samen met Modric ook.

3 februari 2018 om 22:56

Benzema is inmiddels al 2-3 jaar hopeloos uit vorm. Bij Ancelotti had hij nog spirit en was hij de oude. Sinds de komst van Zidane is Benzema laks geworden en ongemotiveerd wetende dat hij van zijn landgenoot altijd de voorkeur krijgt. Ik kan me geen 1 hoogtepunt herrineren van hem de afgelopen 2-3 jaar. Hij mist een concurrent net als Higuain toendertijd.

3 februari 2018 om 23:02

Ongemotiveerd? Benzema die vorige wedstrijd gewisseld werd en z’n jas op de grond gooide. Ik denk dat zoiets genoeg zegt en dat je graag op jet veld staat dan op de bank. Bij Benzema ontbreekt hij zwaar aan geluk en hoevaak raakt hij de paal bijvoorbeeld. Benzema en real hebben het geluk momenteel niet aan hun zijde en dan ga je dit krijgen wat jij zegt. Benzema is een topspits die het spel makkelijk leest en zo goed mee kan voetballen wat maar weinig kunnen. Voetbal wereld is keihard, draai je niet ben je de alle slechtste draai je wel ben je gewoon Top on fire alles gewoon.

3 februari 2018 om 23:14

Snap ook niet dat altijd alle vingers richting Benzema gaan wanneer het slecht gaat. Die man was cruciaal in de CL overwinningen. Ik vind hem technisch beter dan Ronaldo. Scoort vaker uit moeilijkere posities. Mist dan wel weer wanneer het open huis is. Maarja...dat laatste geldt ook voor Ronaldo.

Ongelofelijk dat Real hier punten laat liggen. Na 0-1 denk je dat Real deze wedstrijd eenvoudig ging winnen, maar ze geven het weer weg. De verdediging van Levante is echt dramatisch, dus als je tegen hun al moeite hebt met creã«ren van kansen, gaat het heel moeilijk worden tegen Psg. Levante kon vrij eenvoudig combineren zonder al te veel moeite. Voor de 2-2 was er al een kans waar Levante eigenlijk al had moeten scoren. Dus het gelijkspel is meer dan verdiend. Na morgen kan het verschil gewoon 21 punten zijn met Barca.

Altijd het zelfde liedje... Daar kan elke Real fan zich aan ergeren. Bij elke voorsprong gas terugnemen en ingraven. Om moe van te worden echt waar. Dit is al de zoveelste keer dat ze de deksel op de neus krijgen. Zidane mag ook wel eens verandering brengen in zijn basis elf en wissels. Er zit totaal geen verassing in zijn manier van wisselen. Vazquez (drama) en Asensio altijd erin. Gooi eens Kovacic erin voor Casemiro als je echt wilt aanvallen. Nu ik het toch over Casemiro heb, waarvoor staat hij er eigenlijk? Om ballen af te pakken. Dat deed die vorig seizoen als de beste, maar dit seizoen is het niet veel soeps. Gun dan Kovacic een kans om zich te laten zien. Achja... Alsof Zidane op VZ kijkt. Die aanval van PSG lacht zich kapot als ze deze 2 tegendoelpunten terug zien.

3 februari 2018 om 22:48

Zelfs tegen een verdedigend Levante terug lopen triest.

3 februari 2018 om 23:01

En dan verdedigend ook heel slecht staan. Carvajal moet bij zijn man blijven laat hem zo lopen. Tegen PSG dit soort amateur fouten maken en het is klaar.

Iedereen roept ze hebben geen geloof meer in la liga. Ik denk dat geen ene real speler de gat met barca nog groter wilt zien of hebben dus ze geven gewoon alles. Bij elke verlies partij of gelijk spel krijg je dat nu ja ze hebben geen zin meer in de competitie onzin. Het is dat Sevilla weer verliest en villareal anders had je kans dat real volgend seizoen de champions league niet speelt. De kans dat ze de champions league missen is niet groot want real blijft real en schrijf ze nooit af, alleen heb ik het over hoe er momenteel wordt gespeeld.

Wat is dat Madrid afgegleden zeg.. ongelooflijk :. Wie had dat verwacht na de wedstrijden tegen barca dit seizoen .. totaal geen team staat er itt barca .. geen balans, geen tactiek en geen visie .. Begin het zelfs zielig te vinden voor de concurrent .. dit gun ik ze echt niet.. maar er moet iets drastisch veranderen ..

Ach, kan er niet eens boos om worden. Terecht dat Levante hier nog een punt pakt, daarmee feliciteer ik ze ook.

Alleen de tweede helft gezien. Ongelooflijk dat je zoveel moeite hebt met de nummer 17 van de competitie. Zo waardeloos allemaal. Maak je nog de 1-2, maar je wist ook dat die 2-2 echt wel zou vallen. Plotseling gaat iedereen terug lopen na de 1-2 en sluipt de angst erin en hup, krijg je de 2-2 tegen. Carvajal die weer eens zijn mannetje kwijt is. Daar is het beste ook wel vanaf.

En als je ook de bank zag op het eind bij Real. Dat is echt niet goed, echt niet goed. Ook voor mijn was het niet helemaal duidelijk waarom Ronaldo gewisseld werd. Geen oogcontact ook met Zidane.

21 punten achter straks, daar mag je je eigenlijk diep maar dan ook diep voor schamen dat je met zo gigantische achterstand al achterstaat in Feburari. Straks nog uit de CL door Psg, en dan is het feest compleet.

Blijven geloven in de CL en doorgaan. Het gaat niet goed en alles is al gezegd.

Eigenlijk speel je de hele seizoen al met 8 spelers want die 3 aanvallers voorin staan daar letterlijk voor niks.

Ik hoop dat Zidane niet ontslagen word. In principe doet hij weinig verkeerd het is dat zijn aanvallers bar en bar slecht zijn. Het enige hoop is Ronaldo eigenlijk nog dat hij opeens wakker word en PSG eigenhandig eruit tikt.

Cristiano Ronaldo : Probeert van alles maar is te geforceerd opzoek naar een doelpunt dat maakt hem zwakker en zwakker. Elke wedstrijd wanneer het niet lukt zal het zwaar op hem wegen.

Gareth Bale : We dachten even dat hij terug was maar ik zei toen al die jongen moet verkocht worden komend zomer. Het is een fantastische voetballer en een hele goeie atleet maar is niet gemaakt voor het voetbal wat Zidane, Real Madrid en in de Spaanse competitie word gespeeld. Bale heeft ruimtes nodig om op gang te komen.

Benzema : Hij mag van mij blijven maar nooit meer als vast waarde tenminste er moet een spits komen volgend seizoen en hij mag het uitvechten met diegene.

Verdediging en middenveld : formidabel de eerste helft maar als je weer de tegenstander in de wedsrijd laat groeien dan zoek je problemen.

Hartstikke leuk dat Madrid de afgelopen jaren zo gedomineerd heeft. Momenteel zijn ze een schim van die succesvolle ploeg. Carvajal kan geen fatsoenlijke voorzet produceren, Varane staat te slapen, Casemiro slordig aan de bal en voegt verdedigend weinig toe, Marcelo valt ook tegen dit seizoen en laat vooral verdedigend z'n taken varen. Modric en Kroos blijven geweldenaren. BBC teveel kansen nodig en weinig combinatie voetbal.hoewel ze vandaag te weinig toevoer kregen. Vanuit Zidane mis ik variatie in wissels en een denkwijze achter zijn speelwijze. Slappe hap was het weer eens en hij krijgt ze niet scherp.

De spelers lopen niet meer blindelings achter Zidane aan, het spel is apathisch en Zidane durft niet uit z'n comfort zone te gaan. Hoe is het mogelijk om een club te managen als de voorzitter per se bepaalde spelers wil zien spelen? Dat werkt simpelweg niet en waarom stelt Zidane altijd die Benzema op? Hij loopt overal behalve op de juiste plaats al gaf hij vandaag wel een assist. Het spel moet weer swingen en dat lukt niet met deze opstelling en de oplossingen zitten op de bank: Isco en Asensio. Waarom moet Casemiro steeds spelen? Voor de "balans" zegt men maar ik weet zeker dat een middenveld met Kroos, Modric en Isco/asensio tegen een laagvlieger het spel alleen maar ten goede komt. Zidane is een laffaard en dat merken de spelers ook nu het niet lekker loopt. Als je Ronaldo wisselt dan ben je wel erg diep gezonken als manager.

Pff ben echt heel bang tegen PSG. De 0 houden is onmogelijk met deze verdediging teveel fouten. Ramos wat doe je bij de 1e goal en Carvajal weer te slapen bij de 2e goal. Echt om te huilen hoe slecht het is.

3 februari 2018 om 23:15

Ben ik de enige die niet bang is voor 14 feb? Niet omdat ik zeker weet dat we winnen maar ik weet het niet, dit is voetbal. Er kan van alles gebeuren en vind het dan ook raar dat mensen nu al roepen dat psg met 10-0 of 7-2 gaat winnen. Komop man

3 februari 2018 om 23:26

Heeft meer te maken met dat we al het hele seizoen een erge dip hebben. Normaal gesproken is Real wel ergens in het seizoen weer goed maar dit jaar nog niet. Laten we het hopen dat tegen PSG er opeens een ploeg hebben die weer gretig zij .

3 februari 2018 om 23:30

oke macereal, geef dan eens aan waarom real tegen PSG ineens wel kan winnen ?
ik zie real fans wel beweren dat real laliga laat lopen... en de copa dan liet real die ook lopen ?
dan de CL, wat heeft real daarin gepresteerd dan ?
tegen tottenham waren ze 2x kansloos zeker in londen. real heeft ook de 'mazzel' gehad dat ze een dortumd troffen die in de put zat anders lagen ze er al uit.
dus ja waar baseer jij je gevoel dat dit real in deze vorm kans maakt tegen PSG ?

4 februari 2018 om 00:07

Ik begrijp je reactie niet, heb namelijk nergens gezegd dat ik denk dat Real kans maakt. Ik heb alleen gezegd dat dit voetbal is en dat het raar is dat mensen 10-0 etc roepen.

JIj beweert dat Real mazzel had in CL terwijl ze daarin gewoon hebben gedaan wat ze moesten doen, doorgaan naar de volgende ronde. Ik weet niet of Real de liga laat lopen maar dat zou ik niet gek vinden, ze staan namelijk 18 punten achter op dus het zou niet gek zijn om dat te denken. De Copa? Nee die liet Real niet lopen, wat wil je dat ik daarop zeg?

Nogmaals ik heb nergens gezegd dat ik denk dat Real kans maakt, ik ben niet bang voor 14 februari, wat er ook gebeurt.

En kom niet met scenario's als Dortmund want zo kunnen we wel lekker doorgaan. Als Real in topvorm was tegen Dortmund of Tottenham dan hadden ze allebei geen kans gehad, zie je? Ik kan het ook.

Morgen spelen de nummers 2 en 3 tegen elkaar.. dan hoor je die onder druk te zetten en je match te winnen. Als je dat niet kan tegen de nr 17 van la liga ga je ook niet winnen van PSG. Deze 2-2 gaat in de kopjes blijven zitten. Het kaarsje dat begon te branden na de voorzichtige heropleving is al dadelijk uitgegaan. Real gaat in het donker de nacht in en PSG komt om middernacht spoken

mijn quote van vorige week na die 1-4 tegen valencia: zul je zien dat ze (real) tegen levante weer punten verspelen...

in deze vorm mag real blij zijn als het over 2 wedstrijden bij 7-2 blijft voor Psg.

Dit is echt niet leuk meer! Dit is gewoon jammer, niet alleen voor Real maar ook voor de Liga. Een team als Real hoort het gewoon beter te doen. Dat Ronaldo wat minder is geworden vanwege zijn leeftijd is te begrijpen maar de rest kan nog zeker op een heel hoog niveau presteren. Ik begrijp niet echt waardoor dit komt, dat ze achter elkaar de CL hebben gewoon en al tevreden zijn, is gewoon raar..... vooral Ronaldo, dat is een speler die in mijn ogen altijd hongerig blijft voor succes.

Het probleem is , dat je met Ronaldo in de ploeg, zogezegd met 10 speelt. Barcelona speelt met 11 maar met die groepsgeest spelen ze precies met 12.

Ronaldo : mist kans op kans, geen enkele van zijn ballen komen goed. Dat is nu al meer dan een jaar zo, met hier en daar in een match een uitzondering dat die bal toch binnengaat.
Heeft die dan de afgelopen jaren zo veel geluk gehad dat die ballen erin gingen of kan die nu gewoon niet meer met dezelfde kracht en overtuiging op een bal trappen ? Ik gok op het laatste... met de jaren heeft een mens meer te verliezen en die fractie van een seconde dat hij later is op een bal (ronaldo vindt dat hij mooi is en wil dus geen schrammetje oplopen) én de mindere kracht zorgen er voor dat die ballen overal vliegen behalve (op uitzonderingen na) in het doel.

Messi heeft meestal genoeg aan een kans of 3 om te scoren. Bij Ronaldo was dat meestal aan een kans of 5. Nu zit hij aan een kans of 15 eer er eens eentje invalt....

Dat wordt een telraampje tegen PSG.

Of ze dr competitie hebben opgegeven of niet, door dit soort resultaten zakt de moraal compleet in elkaar. Dat ga je ook in de CL merken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren