Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Zonder Suárez zou Liverpool nu in de middenmoot hebben gestaan'

Laatste update:
/

Gustavo Poyet is niet bang voor Liverpool. The Reds zijn weliswaar uitstekend op dreef en doen volop mee om de landstitel, maar volgens de manager van Sunderland is het elftal van Brendan Rodgers wel erg afhankelijk van Luis Suárez. "Zonder hem zou Liverpool in de middenmoot hebben gestaan", denkt de landgenoot van de Premier League-topscorer.

Poyet, die woensdag met zijn ploeg aantreedt op Anfield, zegt niet verbaasd te zijn dat Liverpool meedoet om de landstitel. "Suárez is daar de reden van. Het gaat niet om hoe Liverpool speelt, hoe ze verdedigen of hoe ze de bal naar elkaar spelen; het gaat erom dat zij over de speler beschikken die straks zal worden verkozen tot beste van de wereld, laten we daar eerlijk over zijn."

Dat Suárez het zo ver zou gaan schoppen, had Poyet nooit verwacht. "Ik zag hem ooit spelen toen hij zeventien of achttien was. Natuurlijk was hij toen niet de speler die hij nu was en eerlijk gezegd had ik ook niet verwacht dat hij zo goed zou worden. Hij speelde toen prima, maar nu is hij van een ander niveau. Je kunt hem vergeleken met de wereldtoppers, want hij maakt altijd het verschil."

Zonder hem zou Liverpool in de middenmoot hebben gestaan

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Niet, zonder Suarez presteerde Liverpool ook uitstekend met Sturridge. Liverpool heeft andere goeie spelers zoals Sturridge, Coutinho, Sterling, Gerrard, Henderson.

25 maart 2014 om 20:33

Klopt suarez was nog geschorst eerste 6 wedstrijden , en Liverpool stond eerste en strurridge scoorde lopendeband, ik vind dat Liverpool Niet afhankelijk is van suarez

25 maart 2014 om 20:34

Ze wonnen de eerste paar wedstrijden met 1-0 en daarna was Suarez er altijd.

25 maart 2014 om 20:35

Suarez vind ik zelfs overschat, nu moet ik oppassen want veel mensen kennen de term overschat niet, maar zijn waarde wordt niet perfect ingeschat, toen Suarez niet meedeed draaide dit LFC net zo goed, ik vind juist Sturridge de grote man daar., juist met zijn snelheid is LFC dodelijk geweest in de omschakeling

25 maart 2014 om 22:21

Absoluut niet, zonder Suarez hadden ze hoogstwaarschijnlijk gaande weg meer punten verloren.
Daar durf ik een een paar ruggen op in te zetten.
Zonder wonnen ze vooral zakelijk, met Suarez winnen ze ruim en vaak ook nog eens met erg aantrekkelijk voetbal.

25 maart 2014 om 22:30

Sinds Suarez speelt krijgen ze ook de ene naar de andere doelpunt. Tuurlijk heeft Suarez een belangrijke bijdrage, maar haal je Sturridge weg was de schade erger. Juist door de aanweizgheid van Sturridge speelt Suarez heerlijk, hij krijgt veel meer ruimte dan voorheen

25 maart 2014 om 22:53

Geef gewoon toe dat je iets hebt tegen voormalig Groningen spelers die naar Ajax gaan of zijn gegaan.

Ik zie je in elk topic afgeven op ex groningers of zivkovic die naar Ajax gaan.

Wat vind je van Arjen Robben dan? Of Dusan Tadic?

25 maart 2014 om 22:56

Natuurlijk, je bent als spits afhankelijk van andere, nou is dat mij Luis wat minder want die 'kloot' maar wat aan als het niet lukt, en komt er dan nog uit ook.

Nou is luis geen spits spits zoals Huntelaar, maar een speler die overal wel kan spelen voorin en ook zijn eigen kansen kan creëren.

25 maart 2014 om 23:03

Wat in godsnaam heeft Ajax of Groningen hier mee te maken? Ik ben een Bruno Silva fan en de laatste keer dat ik keek ging die van Groningen naar Ajax, kan misschien wezen dat google liegt maar dan hoor ik het graag van je...

Er zit een verschil tussen overschatting en iemand slecht vinden en dat snap je dus helaas niet.

@nsisdenaam, ofcourse individueel is Suarez een pareltje, maar uiteindelijk moet je het collectief bestuderen en collectief vind ik Liverpool veel meer 'bezeten van Suarez' dan voorheen. Het collectief draait minder terwijl Suarez er boven uitsteekt.

26 maart 2014 om 10:59

LOL @ grunnboy050

Je zet je zelf echt voor schut door Suarez overschat te noemen.
Alles daar draait om hem bij Liverpool, je kan er niet om heen....door naar een ander te gaan wijzen.

Suarez 25 goals 11 assists
Sturridge 19 goals 7 assists

Als je nu Liverpool zegt, praat je over Suarez, dat zal iedereen zeggen. Maar jij vind dat Sturridge meer de man is. Moet niet gekker worden.
Suarez laat iedereen beter voetballen.

Bij match of the day, praten ze vaak over met de beelden over het werk wat Suarez verricht. Hij is overal om ballen te veroveren om driehoekjes en 1-2tjes te vormen om zo de bal te kunnen verplaatsen, zodat iedereen de ruimtes kan belopen en met name Sturridge en Sterling.

Triple S om ze zo te noemen. sss. Met de hoofdletter S van Suarez.

Toen Sturridge geblesseerd was, nam Suarez de hele ploeg op sleeptouw en dat doet hij nogsteeds.

Vraag je het aan Gerrard, Sterling en Sturridge, zullen ze alle 3 zeggen dat Suarez de man is bij Liverpool. Maar dat ziet iedereen ook. Sterling en Sturridge spelen echt beter dan ooit door hem.

25 goals en 11 assists in de Premier League dan draai je echt een top seizoen en dan ben je echt niet overschat. Misschien moet je even in een paar zinnen zeggen, waarom je hem overschat vind, zonder om Sturridge te noemen.

Het collectief is juist vooruit gegaan, als je kijkt naar Henderson, Sterling, Johnson en Flanagan....die hebben ook behoorlijke stappen gemaakt. Ook die spelen constanter en doen hu werk goed.

De enige die hapert op goede en mindere wedstrijden is Gerrard, maar in wedstrijden die hij goed speelde, was ook hij briljant met passes met buitenkantjes op Suarez en Sterling.

26 maart 2014 om 17:16

Professor Grunnboy050 legt ons dommeriken uit wat de term 'overschat' betekent. Jammer dat hijzelf niet weet wanneer 'het' of 'de' te gebruiken ('de' doelpunt? Serieus?).
Je stelling dat Liverpool 'alle ballen op Suarez" speelt is gewoon onjuist. Liverpool speelt als een team, met veel goede spelers zoals Sturridge en Sterling, en een helaas wat mindere verdediging. Maar Luis Suarez maakt het verschil, niet alleen met zijn talent maar ook met zijn onvergelijkbare inzet. Van het niveau Sturridge zijn er meer in de PL, Suarez staat op eenzame hoogte. Dat vinden ook de tegenstanders, zie het bovenstaande artikel, en zie de srtijd die andere teams hebben gevoerd om hem van Liverpool af te snoepen.

25 maart 2014 om 20:55

Suarez geeft hen wel het vertrouwen en dat zetje dat ze nodig hebben. Stopt het meeste energie in de wedstrijd en haalt het grootste rendement uit zn acties. Ik denk dat de middenmoot echter overdreven is, maar ze hadden zeker twee-drie plekken lager gestaan.

25 maart 2014 om 21:10

Pakken we de laatste wedstrijd erbij: de 1-1 had Sturridge er ook in gelopen. De 2-2 en 2-3 waren Skrtel-Coutinho combinaties. De rest was Suarez écht betrokken, maar oke, de goals waren geen individuele klasse, en hadden Sturridge en Coutinho of Sterling ook uit kunnen spelen. Tuurlijk is het fijn dat hij in je team zit, maar dan stonden we alsnog op plaats 4.

25 maart 2014 om 23:06

Liverpool is niet afhankelijk van suarez kijk de eerste 7 wrdstrijden maar was i er niet bij .en ze stonden toen zelfs bovenaan.maar goed hij is wel toppie onze suarex

Zonder Bill Gates zou er geen Windows zijn.

Met Ronaldo en Messi zou Liverpool eerste zijn.

Uw punt?

25 maart 2014 om 20:29

Dat een Imac ook volstaat:

25 maart 2014 om 22:22

Bij mij volstaat een Macbook (air/pro) ook al hoor, iets goedkoper ook nog.

ON- laten we eerlijk zijn, zonder Suarez stonden ze hier echt niet, Sturrigde had dit nooit in zijn eentje gekunt, die 2 vullen elkaar echt perfect aan.
Iemand die zoveel scoort maakt gewoon het verschil.

26 maart 2014 om 05:11

Helemaal mee eens. Suarez speelt gewoon mee tegen Sunderland. Bang zijn hoeft nooit, maar klop krijgen ze wel.

Goede uitspraak om 24 uur voor deze wedstrijd te zeggen..

25 maart 2014 om 20:36

Wat een krankzinnige, uitspraak. De ene keer zijn we afhankelijk van Suarez, dan zijn we weer de mindere selectie maar zo goed als collectief, dan speelt Suarez slecht en Sturridge goed, zijn we afhankelijk van Sturridge, dan weer van Coutinho.. Maar Henderson besliste Liverpool- Swansea, dus zijn we toch afhankelijk van Henderson? Of Sterling? Want die was motm tegen Arsenal... Nee een hele vervelende uitspraak van deze sowieso vervelende, niet al te slimme coach.

25 maart 2014 om 20:37

Haha wedden dat sturridge losgaat :P

Dat is wel een goeie grap. Ze zouden ergens bij Everton/tottenham staan, maar middenmoot?

Middenmoot gaat wel wat ver maar ik denk dat ze dan niet hoger als 4e hadden gestaan.

25 maart 2014 om 20:38

Ook zonder Suarez zijn we sterker dan Everton, Spurs en dit seizoen United.. Liverpool speelt gewoon goed. Ik snap niet waarom mensen zoveel moeite hebben om dat toe te geven.

25 maart 2014 om 20:55

Maar Suarez voegt toch wel wat toe aan dit team, toch prachtig zoals Sturridge en Suarez elkaar bijna blindelings vinden.

Terecht dat Gerrard hem ook een geweldenaar vind.

25 maart 2014 om 20:57

dit dus... vorig seizoen kon je bij vlagen al zien dat er veel voetbal in de ploeg zat en dat dat er nu allemaal uitkomt is gewoon de verdienste van Rodgers

Ja, een sterspeler maakt het verschil. Niks nieuws onder de zon. Zonder Zlatan stond Psg ook niet op kop, chelsea zonder Hazard is minder, barcelona is niet zo goed zonder Messi.

Een open deur dus, elke topploeg heeft een star die het verschil maakt.

25 maart 2014 om 22:24

Behalve United, of is dat nu geen topclub meer
Daar lopen op papier meerdere topspelers rond, echter word voetba.... je kent het wel.

25 maart 2014 om 22:53

Tja, als RvP er 3 maakt op het moment dat je het nodig hebt.. is toch wel een speler die het voor United doet.

25 maart 2014 om 22:58

Klopt, maar valt hij weg dan is het matig, Rooney speelt meestal wel aardig maar kan blijkbaar niet de leiding op zich nemen terwijl het toch een goede erg ervaren speler is.
Overigens was het tegen de grieken ook niet om aan te gluren hoor.

Natuurlijk zouden ze dan lager staan, maar het is wel raar om te zeggen. Real zou minder zijn met Ronaldo, Barca minder met Messi en ga zo maar door. Suarez zit bij hen in het team en het loopt gewoon goed in de hele ploeg. Het past allemaal zeer goed bij elkaar en elke speler komt geweldig uit de verf bij de tactiek van Liverpool.
Geweldig van Rodgers.

Liverpool heeft gewoon een goed team tuurlijk is Suarez belangrijk alleen Liverpool heeft genoeg andere belangrijke spelers. Sturridge, Gerrard, Henderson en Coutinho bijvoorbeeld. Ik wil hier niet mee zeggen dat Suarez niet belangrijk is voor Liverpool alleen Liverpool heeft genoeg andere spelers die belangrijk zijn.

Saurez is een hele belangrijke speler voor Liverpool. Ze zouden zonder hem wel lager staan 6e 7e ofzo denk ik.
Maar het is natuurlijk niet alleen Saurez. Johnson is ook bezig met geweldig seizoen net zoals Sturridge of Gerard. Liverpool heeft ook een goeie ontwikkeling met jonge spelers kijk maar naar Coutinho

25 maart 2014 om 21:26

Zo goed vond ik Johnson niet, eigenlijk de laatste paar weken haalt hij zn niveau pas weer.

Snap deze uitspraken nooit zo.

Ten eerste speelt Suarez wel bij Loverpool, ten tweede als hij van de zomer weg was gegaan hadden ze er een andere topspeler voor terug kunnen halen en belangrijkste vind ik nog het feit dat Liverpool heeft bewezen ook zonder Suarez wedstrijden te winnen. Volgens mij hadden ze zelfs geen punt verloren toen hij niet speelde.

Door te stellen dat je zonder Suarez middenmoot zou staan ga je voorbij aan de sterke seizoenen van Coourinho, Gerrad, sturridge, Sterling, maar ook de waterdragers en bikkelaars van het team om over de hand van Rodgers nog maar te zwijgen

Maar hij speelt wél bij Liverpool...
Een wijs man zei ooit: 'als mijn moeder wielen had, was ze een kruiwagen'

Aardig om je landgenoot te kietelen hoor, maar LFC is meer dan Suarez. De kracht dit jaar is dat B.R. ze laat spelen als eenheid (power passion pride). En SAS zijn de twee die het vaak geweldig afmaken.

Dit is toch niet meer serieus te nemen, laat de beste man eens kijken naar watvoor spektakel Liverpool wekelijks laat zien (liverpool in z'n geheel dus niet alleen Suarez, hoewel zijn bijdrage natuurlijk groot is).

Blijven we deze discussie nou voeren? Suarez speelt wel bij Liverpool, dus dit maakt allemaal niks uit. Als, Als, Als....

Zonder huurling Borini stond Sunderland stijf onderaan. Slaat nergens op deze opmerking, maar net zo als Solskjaer vorige week dat hij liever RvP en Rooney had dan Sas. Zet de aanval maar lekker op scherp Poyet.

"zonder Suarez". Hoe vaak heb ik dit wel niet moeten lezen als Ajacied. En toch werd Ajax zonder Suarez meerdere keren kampioen. Suarez is natuurlijk een speler dat zelfs Real en Barca zou willen hebben, maar Liverpool redt zich best zonder Suarez.

Wat een slechte poll... Ze beschikken gwn over die speler en als ze suarez niet hadden gehad dan hadden ze wel een andere speler die er 20 inschoot.. je kunt toch ook niet zeggen fc barcelona zonder messie, iniesta en xavi is niks slaat toch ook nergens op.

Tja, bijna elke topclub is wel afhankelijk van een topspeler. Barcelona heeft Messi, Real Ronaldo, Liverpool Suarez dus en United heeft Van Persie, zonder hem zou United ook in de middenmoot staan...

25 maart 2014 om 22:56

Staat United niet al in de middenmoot?

25 maart 2014 om 22:58

Tja valt over te twisten... beetje subtop vind ik, Everton doet het ook gewoon geweldig

De laatste 2 jaar bij Ajax. Was het al een wereld topper in spe.
Het maakte hem nooit uit tegen wie die speelde hij doet niet veel anders als bij Ajax staat altijd op de goede plek doet onverwachte dingen geen pijl op te trekken als verdediger.
Alleen heeft ie nu veel betere spelers om zich heen. Tuurlijk is hij beter geworden maar als je hem elke hebt zien spelen in de eredivisie en CL met Ajax wist je dat het een wereld speler kon worden.

Velen vergeten dat Suarez goed in de groep ligt en belangrijk is in de kleedkamer. Zijn medespelers zijn altijd lovend over hem.

Dat is schromelijk overdreven. Zonder Suarez zou Liverpool wel meer moeite hebben bepaalde wedstrijden te winnen. Maar dat zou voor iedere club gelden. Voor Real zou het ook een aderlating zijn als Ronaldo niet mee zou kunnen doen. Tja, hij is nou eenmaal een speler die het verschil maakt.

Poyet vergeet Sturridge, Henderson, Gerrard, Countinho en Sterling, als belangrijke spelers maar eerlijk is eerlijk je wint met je team en daar kan een speler een belangrijke rol in spelen maar zonder team bereik je niks.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren