Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘We hebben dit met elkaar gedaan: typisch Feyenoord’

Laatste update:

Algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord heeft maandag een uitgebreide toelichting gegeven op de eerder gepresenteerde jaarcijfers. De voorheen noodlijdende club schreef met een winst van 8,4 miljoen euro mooie, zwarte cijfers. Volgens de sportbestuurder is het goede financiële resultaat een prestatie van iedereen binnen de club.

/

“Van alle leden van de Business Club tot de supporters, van de Vrienden van Feyenoord tot het personeel en van staf op Varkenoord tot aan de spelers en trainers van het eerste elftal: met elkaar hebben we dit resultaat bewerkstelligd. Dat is in mijn ogen ook typisch Feyenoord”, aldus Gudde via de officiële kanalen van Feyenoord.

Volgens Gudde is het nu zaak om ‘jaar in jaar uit’ zwarte cijfers te schrijven. “Daarvoor is het bijvoorbeeld belangrijk om te blijven investeren in onze jeugdopleiding, zodat uiteindelijk ons eerste elftal zo sterk mogelijk wordt en we bovendien transferwaarde creëren.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mooi Zo! We zijn op de goede weg, nu nog op naar de top van de eredivisie!

27 oktober 2014 om 15:44

Met alle respect maar ik denk dat de begrotingen van Ajax en PSV nog buiten bereik van Feyenoord liggen.

27 oktober 2014 om 17:06

Haha...sfeer. Dit seizoen.

You olny sing when you're winning!

27 oktober 2014 om 17:13

Vergeet niet dat Rotterdam ruim 2x zo groot is dan Eindhoven en dus ook een veel grotere aanhang heeft en dus veel meer potentiële sponsors etc. Kwa begroting komt dat op termijn dus wel goed.

27 oktober 2014 om 17:16

Je bent nooit in de Kuip geweest en toch loop je te lullen erover? Je weet niet hoeveel stadionverboden Ajax en Feyenoord uitdelen, maar toch stel je dat PSV er meer uitdeelt? En dan wordt hierboven gezegd dat er bij Feyenoord niet al te slimme mensen op de tribune zitten! Het centrum in Eindhoven mag dan op 5 min lopen zijn, maar Rotterdam is gelukkig groot genoeg, je hoeft in Rotterdam niet naar het centrum om met je vrienden wat te drinken. Naast de Kuip heb je een prima gebied met restaurants, bars, en winkels. En die "bouwval" in Rotterdam brengt nog altijd meer sfeer mee dan dat geval in Eindhoven. Bij 0-1 achterstand kan ik geen speld horen vallen in het stadion, aangezien YNWA dan meestal wordt ingezet.

27 oktober 2014 om 19:02

Nu nog wel maar als het nieuwe stadion er is niet meer.
Dit jaar zijn er ook al een paar grote nieuwe sponsoren bij gekomen dus het gaat al de goede kant op.

27 oktober 2014 om 15:46

Hoezo nu nog op naar de top van de eredivisie? Laatste 3 seizoenen top 3 positie, dat lijkt me toch top van de eredivisie :P. Maar ze zijn zeker op de goede weg! Hopen dat de ontwikkeling zich door zet.

27 oktober 2014 om 15:48

Hij bedoelt de begroting, want qua prestaties de afgelopen jaren hoort Feyenoord weer bij de top3.

27 oktober 2014 om 15:54

Klopt, beetje vaag geschreven Ook wilde ik aangeven dat we gewoon weer eens eerste moeten worden. Geen discussies over gemeentegeld van PSV asjeblieft.

27 oktober 2014 om 15:55

En misschien wil die als supporter ook wel weer eens kampioen worden. Dan behoor je natuurlijk tot de absolute top van de eredivisie

27 oktober 2014 om 16:15

Jongens, jongens... rustig aan, ben Ajax fan maar dit is gewoon een goede prestatie van Feyenoord. Van zeer grote geldproblemen naar een gezonde begroting, een eerste selectie met veel talent en dus transferwaarde.... Ik vind dit mooi en een compliment waard! Ben ook niet het type supporter dat blij wordt van slecht nieuws van de concurrentie. Een sterk Feyenoord is goed voor het nederlandse voetbal. Wat de volgende stap echter moet zijn, is dat Feyenoord flink gaat cashen op de groeibriljantjes uit de opleiding. Ik weet niet waarom, maar Feyenoord heeft in het verleden te vaak, te weinig geld gepakt op hun eigen toptalenten. Of het nou Buffel, v Persie, Leonbardo, Wijnaldum, Fer Ake , Rekik was... Feyenoord is het niet gelukt bom de hoofdprijs hiervoor te pakken. Ook nu weer gaan de verlengingen van Clasie, Vilhena en Boetius veel te rommelig.
Als Feyenoord zijn toptalenten voor minimaal 10-15 miljoen weet te verkopen, dan komt denk ik de echte aansluiting.

27 oktober 2014 om 16:28

is niet helemaal waar wat je zegt over het te laag verkopen van de genoemde spelers. Zo heeft Clasie pas bijgetekend tot ik meen 2018, hebben JpB en Vilhena nog een 2 jarig contract en word er gewerkt aan een verlenging, zijn Wijnaldum en Fer met hun 1 jarig cotnract (in een hele slechte periode van Feyenoord) verkocht voor 5M en zijn Ake en Rekik als jeugdspelers vertrokken, iets waar je niet veel aan kunt, dit gebeurt immers nog steeds bij elke club. Verder is van Geel wel goed bezig om zijn huid duur te verkopen en zijn spelers afgelopen seizoen voor redelijk wat geld vertrokken ondanks hun 1 jarig contract (geen zin om te rekenen maar meen iets rond de 25 a 30M totaal)

Het is wel zaak natuurlijk om door te pakken, contracten blijven verlengen en investeren in jeugd, maar zoals in het artikel al staat is dat ook de bedoeling

27 oktober 2014 om 16:56

Luister... dit soort toptalenten moeten lang worden vastgelegd, met als perpectief dat ze bij Feyenoord het best kunnen shinen. En daarna voor minimaal 10 miljoen naar de europees subtop of top.
het kan niet zo zijn dat Twente de miljoenen pakt voor een Fer, of dat PSV zo gaat profiteren van Wijnaldum. Bij Clasie was het een veel te rommelig proces en bij Vilhena en Boetius nu weer.
Ook Ake en Rekik, het is geen toeval dat bij Feyenoord it soort supertalenten weggaan en bij Ajax en PSV meer de 2e garnituur.....
Volgens mij gaat het om de volgende uitgangspunten:
1. Talenten op jonge leeftijd al waarderen en vastleggen en een kans geven op het hoogste niveau
2. Contracten op tijd opwaarderen en verlengen
3. Een omgeving creeeren waarin eigen talent altijd voorgaat.
Ik begrijp dat feyenoord hunkert naar instant succes na moeilijke jaren... maar als jij op het middenveld Vilhena hebt, moet je dan en Toornstra en Ahmadi halen terwijl Immers en Clasie er ook nog zijn? Niet om stoer te doen maar bij Ajax wordt er altijd voorrang gegeven aan eigen kweek op posities. Daar hoort Feyenoord ook rekening mee te houden.

27 oktober 2014 om 17:28

Snap wat je bedoelt, maar ake en rekik gingen weg in een tijd waar het slecht ging met Feyenoord, op dit moment teken talenten juist wel bij en af en toe vertrekt er 1 maar dat zie je bij ajax en psv ook. Dat zelfde geldt voor fer en wijnaldum waar je dan toch nog 5m per speler voor krijgt plus doorverkoop clausule. Die omgeving waar jij het over heb is er nu ook en de tijden dat spelers gratis weg gaan of voor weinig verkocht worden is voorbij. Dus wat jij zegt klopt ook wel in esentie waar feyenoord dat een paar jaar geleden niet had.

27 oktober 2014 om 17:32

Een beetje vreemde reactie. Ten eerste is het niet zo makkelijk om die talenten allemaal 5 jaar vast te leggen. Die gehaaide zaakwaarnemers steken daar wel een stokje voor. Hier hebben alle clubs in NL last van, ook Ajax. Verder kunnen de Nederlandse clubs niks doen aan het vertrek van hun jeugdspelers door de Nederlandse regelgeving. En het gevalletje Clasie wil ik je ook nog wel uitleggen. Hij wilde graag vertrekken maar is uiteindelijk gebleven. Juist door de versterkingen zoals El Ahmadi en Toornstra. Dus ga hier aub geen rare dingen roepen en de boel weer opstoken.

27 oktober 2014 om 17:58

Ajax en PSV zijn ook lang niet altijd in staat hun grote talenten te behouden hoor. Denk alleen al aan Bouy, Pereira en Adekanye in recente jaren en vertrokken dit seizoen nog drie grote talenten (mink Peeters naar Real, Fosu-Mensah naar United, Dilrosun naar City). Kom op zeg, check your facts. Bovendien waren Vilhena en Achabar ook toptalenten, net als Schuurman, en volgens mij spelen die nog altijd bij Feyenoord of hebben ze in elk geval de kans gehad daar.

En wel, Toornstra was wel een soort aankoop omdat Clasie altijd nog weg kon gaan. Leek weg te willen en dan kan je beter maar vantevoren vast een goede vervanger klaar hebben voordat je nu zoals Ajax in de categorie Zimling uitkomt. Tevens kopen Ajax en PSV gewoon ook spelers voor posities waar ze goede talenten hebben staan: zo werd Viergever aangetrokken waardoor Denswil en Riedewald minder minuten maken dan ze anders zouden doen, en houdt Zimling ook de ontwikkeling van Riedewald en in mindere mate Bazoer tegen.

Ten derde is het zo makkelijk niet om talentvolle spelers voor vijf jaar vast te leggen. Kom op zeg, het is geen Fifa. Ten vierde verlieten Ake en Rekik Feyenoord in een periode waarin zaken allemaal niet zo rooskleurig waren

Ik vind je verhaal een beetje warrig en eerlijk gezegd ook nog al ver van de werkelijkheid af staan, waarin je erg negatief en onrealistisch bent over de acties en mogelijkheden van Feyenoord.

27 oktober 2014 om 22:39

Haha clarkkent, zeg je nou dat Ajax talent meer ruimte geeft dan Feyenoord? Wat een gelul als vilhena goed genoeg is speelt hij elke wedstrijd! Voor elke linie moet je een waardige vervanger op de bank hebben.
Oowjaa, en talenten kun je niet vastleggen dus die kunnen op hun 14e ofzo zo weg gaan naar grotere clubs!

27 oktober 2014 om 16:25

Het is hartstikke goed dat ze weer zijn opgekrabbeld, maar typisch Feyenoord is weer zo'n dooddoener... Elke club die aan het saneren is en weer naar boven wil, moet dat als 1 geheel doen daar is niks nieuws aan.... Wordt een beetje moe van die Gudde, hij probeert altijd zo makkelijk mogelijk te scoren bij de achterban.... Ik vind het een mooie club en gun ze echt die comeback, maar dit soort gewauwel breek ik echt op af...

27 oktober 2014 om 16:48

Ik vind dat het nu eindelijk tijd wordt om Eric Gudde gewoon eens credits te geven, want mede door hem staat Feyenoord er financieel een stuk sterker voor.
Hij is altijd voet bij stuk blijven houden!

27 oktober 2014 om 16:58

Die heeft een jaar lang op kosten van feyenoord de wereld over mogen reizen om kennis op de doen voor de nieuwbouw en kwam na dat jaar met een zodanig dramatisch plan dat het direct werd afgeschoten. Zijn taken zijn intern toen ook enorm ingeperkt en is alleen niet ontslagen omdat er geen geld voor was

27 oktober 2014 om 17:18

@josephius

Inderdaad, daarnaast is hij/ zijn wij gered door de VvE. Waar hij voor is aangesteld is een grote mislukking geworden.

27 oktober 2014 om 17:19

VvF bedoel ik natuurlijk...

Het is natuurlijk ontzettend goed en ook verdiend door het beleid, maar het blijft vreselijk scheef dat menig club in Europa flink in het rood staat en de duurste aankopen doet, en dat veel clubs met een goed financieel beleid toch verplicht hun beste spelers moeten verkopen om maar geen schulden te krijgen...

27 oktober 2014 om 16:24

Ik denk dat de voetbalwereld eigenlijk het meeste last heeft van de rare constructies in Engeland. Gisteren trouwens een mooie documentaire op tegenlicht gezien die over het verdwijnen van de supporters als eigenaren. Goed om te zien dat in Duitsland altijd 50% van de club in handen blijft van de supporters, zoals het hoort.
Volgens die documentaire krijg je als je in de PL speelt 217 miljoen aan tv geld, dus zijn er allemaal investeringsmaatschappijen die clubs opkopen om met een relatief kleine investering dat geld proberen op te strijken. Dat zijn pas scheve constructies.

goed gehandelt van gudde, alleen jammer van basasicokglu en kramaric

27 oktober 2014 om 16:34

Kramaric wordt nu opeens zwaar opgehemeld omdat meneer er 3 tegen Feyenoord in schiet. Kom op nou en bilal is voor de toekomst dat zou jij ook moeten weten. Die jongen komt er wel

27 oktober 2014 om 16:47

kramaric was vorig jaar al geweldig? heeft een goed schot en geweldig kopbal en een uitstekende functionele techniek

27 oktober 2014 om 18:13

Als die jongen echt zo uitzonderlijk was had er toch al lang bijvoorbeeld een bundesligaclub op de stoep gestaan lijkt me?

27 oktober 2014 om 19:18

Haha nu lul je uit je nek Memphis om je gelijk te halen.. je gaat me niet zeggen dat jij die speler bij Reijka in de gaten hebt zitten houden. Kom je totaal ongeloofwaardig over namelijk.

27 oktober 2014 om 19:19

Staan ze ook.

27 oktober 2014 om 19:38

Nee? Ik heb op youtube wedstrijdenmomenten en compilaties teruggekeken op youtube en dan kan je gewoon zien dat het een klasbak is, daarnaast 2 miljoen euro geen godsvermogen als je 30 miljoen euro aan inkomsten genereert. En ja die wedstrijdmomenten en compilaties (en de reacties) gaven aan dat hij weldegelijk een goede voetballer is en maar 21 jaar. Ntv: Zitten video's van minimaal 1 jaar geleden bij, waar je al kon zien dat hij een geweldige voetballer is.

28 oktober 2014 om 08:12

aah compilaties en youtube filmpjes.. maak een compilatie van John Goossens bij Feyenoord qua passing, techniek etc en dan komt er ook een goede voetballer uit die wel degelijk wat kan. Totaal niet objectief te noemen een compilatie op youtube

27 oktober 2014 om 17:17

Gudde is niet verantwoordelijk voor transfers, daar is meneer van Geel voor. En die krijgt al de meer dan terechte kritiek.

We kunnen nog niet te hard van stapel lopen. De VvF wilt ook nog steeds geld zien van Feyenoord, en dat gaat over nog zo'n 25-30 miljoen zover ik weet. Dus nog genoeg schulden !

27 oktober 2014 om 16:52

Je mag toch gewoon schulden hebben, zolang je maar genoeg inkomsten hebt om die te dekken. Zelfs met die lening erbij komt Feyenoord gewoon aan zwarte cijfers.

27 oktober 2014 om 16:57

@henrynr1

Eens, en het is gewoon een prima regeling. Maar we moeten niet vergeten dat we nog veel moeten terug betalen. Dit geld moet ook afgelost worden hè.

Naar mijn mening ben je pas helemaal gezond als deze schulden ook zijn afgelost.

27 oktober 2014 om 17:23

Klopt, stuk beter dan een lening met 11% rente..

Maar elk modern bedrijf heeft een gedeelte schuld. Als je geen schulden meer hebt betaal je meer belasting en is het dus vaak gunstiger om wel een deel schuld te behouden. Belangrijk is nu om de balans te bewaren tussen winst maken, je inkomen door laten groeien en kapitaal op het veld hebben staan.

27 oktober 2014 om 16:52

Maar een schuld bij een groep mensen die zeer gunstige terugbetalingsregeling voor Feyenoord heeft ingesteld, die betrokken zijn bij het reilen en zeilen van de club is wel wat beter dan een terugbetaling bij een bank, of een investeringsmaatschappij onder de hoede van van den Herik. Feyenoord staat er financieel gewoon prima voor.

27 oktober 2014 om 16:57

@orgullo

Hier heb je gelijk in ! Maar dit geld moet net zo goed worden terugbetaald, elke euro ervan. Het beste is is als je dit ook allemaal afbetaald hebt, zo kan je weer verder bouwen naar een betere toekomst.

27 oktober 2014 om 18:57

Je kan ook prima bouwen als je nog kort- en langlopende schulden hebt. Als je cash flow maar op orde is en dat is momenteel het geval bij Feyenoord. Er worden gewoon operationele winsten gedraaid.

27 oktober 2014 om 19:52

Is geen lening bij de VvF hun hebben 49% aandelen voor dat geld gekregen. Ze hebben laatst nog gezegt dat er totaak geen intensie is on dat geld terug te eisen. Eerst feyenoord dat geld komt wel. Dus over dat geld hoef je je geen zorgen te maken 😊

Nu je hoofd er bij houden, gerichte en goede aankopen doen, instroming van jeugd en zorgen dat je eindelijk weer eens kampioen wordt.

Wordt eens tijd dat Feyenoord kampioen wordt. Maakt de competitie alleen maar leuker en beter.

27 oktober 2014 om 16:32

Inderdaad, laat het beleid van Ajax hun voorbeeld zijn en hopelijk kunnen beide clubs dan in de toekomst meetellen in Europa. Van mij mag Feyenoord elk seizoen 2de worden (onder ajax natuurlijk)

27 oktober 2014 om 16:45

Wat heeft ajax hier nou weer mee te maken?

27 oktober 2014 om 16:55

Dat Feyenoord goed op hun geld let (misschien wel te goed zoals Overmars, want Feyenoord kan het zich niet permitteren om een dure miskoop te hebben) en veel gebruik maken van hun jeugd.

27 oktober 2014 om 17:51

Ik leg een verband tussen het beleid van beide clubs, dat heeft Ajax ermee te maken.

27 oktober 2014 om 18:03

Dat hoop ik niet. 100 miljoen op de bank en lelijk voetbal, dan koop maar een paar versterkingen die de jeugd beter maakt.

Mooi gedaan. Maar zijn de schulden destijds dan ook samen opgebouwd, samen met de resultaten van de laatste 20 jaar? Ook typisch Feyenoord?

Gelukkig is de rode tijd nu voorlopig weg. Dat is mooi. Nu maar hopen dat de Nederlandse topclubs hun selecties een paar jaar langer vast kunnen houden en eens wat in Europa kunnen volhouden.

27 oktober 2014 om 16:34

Die schulden zijn opgebouwd in een periode dat Feyenoord wanhopig wilde aansluiten bij de top van Nederland en Europa. Domme investering in (onder andere) de Gullit tijd. Veel geld betalen aan spelers die over de top waren en domme financiële constructies rondom de verbouwing van de Kuip, etc. etc. etc.....

Puur wanbeleid eigenlijk. Net als destijds bij mijn club (psv). Alleen hadden ze in Eindhoven nog eigen bezit wat ze konden verkopen. Maar eigenlijk was PSV er (om dezelfde reden) net zo slecht aan toe.

27 oktober 2014 om 16:42

Niet door Gudde en trawanten, maar ook het geknoei uit het verleden is niet de schuld van 1 persoon geweest. Het kan ook nauwelijks zo zijn dat er 1 iemand verantwoordelijk is voor een vrije val als Feyenoord een paar jaar terug, en wel vaker in het verleden, gemaakt heeft.

En over die resultaten, doen niet echt ter zake he? Dit gaat over bestuurlijke zaken. Maar dan nog, 'we' (want we doen alles samen) zijn nog altijd de laatste Nederlandse club met Europees succes.

Gudde is erg geholpen door onze jeugdopleiding en Van Gaal. Anders was het niet zo snel gegaan. Ben sowieso niet zo'n Gudde fan als je ziet dat wij afgelopen jaren weer wat miljoenen hebben besteed aan HNS en dat er eigenlijk niks duidelijk is.

27 oktober 2014 om 16:51

Er is geen cent aan HNS besteed, waar heb je het over? Waren er maar wat centen aan HNS besteed dan hoefden we nu niet te wachten op die wanstaltige renovatie die de club geen cent gaat opleveren. Gudde verdient een hele grote pluim, heeft zijn rug recht gehouden in zeer moeilijke tijden. Als ik hem dan een ding moet kwalijk nemen is het dat jij juist niet heeft doorgezet voor een nieuw stadion maar nu meteen mee gaat in het erbarmelijk slechte advies van de verkenners.

27 oktober 2014 om 16:55

Volgens mij is er al minstens een miljoen uitgegeven om alles uit te zoeken wat betreft Hns.

27 oktober 2014 om 17:00

@orgullo

HNS heeft Feyenoord al miljoenen gekost. Wat denk je van alle uren die Gudde & Co erin hebben gestoken (aantal jaren), onderzoekskosten, kosten van 3e partijen en dergelijke.

Uiteindelijk is dat een flinke optelsom. Vooral als het uiteindelijk blijkt dat het project wat ze hebben uitgevoerd compleet gefaald is.

HNS zou een faillisement voor Feyenoord betekenen. Wees blij dat het niet word uitgevoerd.

Veel mensen zijn tegen HNS omdat er uit verschillende onderzoeken uit verschillende partijen is gebleken dat dit niet het beste voor Feyenoord zou zijn. Als dit plan wél goed was voor Feyenoord en de stad Rotterdam, dan was het er echt wel gekomen.

27 oktober 2014 om 18:56

HNS is er niet gekomen omdat politici het hebben gekaapt voor politieke spelletjes, niets anders. Dat plan was werkelijk op ieder vlak velen malen beter dan dat idiote renovatieplan wat nu voor ligt, en waar eigenlijk helemaal niemand echt enthousiast over is. Als Gudde zijn lijn als goede bestuurder doorzet zet hij een stokje voor dit onzalige plan.

als semi-objectief voetballiefhebber (heb ook zo m'n voorkeur, da's logisch), vind ik het schrijnend om te zien dat er reacties worden geplaatst, die volkomen off-topic zijn. Je haalt jezelf zo naar beneden....
Ik ben als niet-feyenoord fan blij voor deze club. Eindelijk uit de rode cijfers. Dat zou meer clubs mogen overkomen.

Is mooi natuurlijk, maar volgens mij wel volledig toe te wijzen aan de transfers van de zomer. Komende zomer zal bijlange na geen 30 miljoen binnenkomen, daarmee valt 8,5 miljoen me eigenlijk nog tegen (30 miljoen transferinkomsten, nog geen 10 miljoen transferuitgaven, 20 miljoen winst op transfers, 8,5 miljoen winst en dus eigenlijk 11,5 miljoen operationeel verlies?). Dus daar ligt een uitdaging om weer zwarte cijfers te schrijven.

27 oktober 2014 om 17:50

Paar spelers zijn toch niet opgenomen en komen in het volgend boekjaar? Anders is het wel heel erg slecht.

27 oktober 2014 om 18:08

Klopt, sommige transfers staan pas volgend seizoen in de cijfers. Ook is die hele rekensom natuurlijk wel heel kort Door de bocht. Tussen bruto inkomsten/uitgaven en nettowinst zit een behoorlijk verschil. Klopt wel dat wel dit seizoen weinig gaan verkopen. Alleen Clasie zal vertrekken voor 10 miljoen of meer. Schaken, Verhoek, Graafland en Kazim zullen ook vertrekken maar weinig opleveren. Verder hoop ik dat Nelom ook eindelijk vervangen gaat worden. De rest is wel Feyenoordwaardig in potentie van in ieder geval. Vul de gaten van deze vertrekkende spelers op met jeugdspelers en directe versterkingen (spits en linksback) dan heb je volgend seizoen echt een topselectie zonder zwakke punten.

27 oktober 2014 om 18:15

Mathijssen wilkshire boularouz achabar zullen ook vertrekken. Immers en clasie zullen verkocht worden. Hoop inderdaad dat nelom ook weg gaat. Feyenoord heeft gisteren met bijker gesproken na de wedstrijd tegen cambuur. Is van de zomer transfervrij. Zal een goede linksback zijn.

27 oktober 2014 om 23:40

ah OK, als er nog transfergeld in het komend boekjaar staat, dan is dat mooi. Inderdaad, Feyenoord moet nu "gewoon" zijn selectie in tact houden, liefst inclusief Clasie, en enkele spelers van de hand doen (verhoek, Schaken, Matijssen zal wel stoppen) en met 1 of 2 gerichte aankopen (een spits vooral) erbij hebben ze volgend jaar een erg sterk team. Denk overigens dat ze ook dit jaar gewoon wellicht nog om de titel mee kunnen doen...ajax kunnen ze volgens mij hebben, PSV hangt er vanaf of die nog een dip gaan krijgen.

Mooi gezegd Eric, wij zijn trots op iedereen buiten en binnen Feyenoord!

Dan zal er ook wel wat geld over zijn om een goede spits te kopen. Het liefst in de winterstop al.

Knap van feyenoord ze zijn een stabiele middenmoter.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren