Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Vitesse toont tegen Duitse nummer drie niet aan klaar te zijn voor Europa

Laatste update:

Vitesse speelde zaterdagmiddag de laatste oefenwedstrijd voordat er donderdag in de voorronde van de Europa League wordt aangetreden tegen het Roemeense Petrolul Ploiesti, maar tegen Bayer Leverkusen heeft de ploeg van trainer Peter Bosz niet aangetoond klaar te zijn voor deze krachtmeting. De nummer drie van de Bundesliga van afgelopen seizoen won in GelreDome met 0-4.

/

Op de nederlaag van de Arnhemmers was weinig tot niets af te dingen. Vitesse heeft in de aanloop naar het nieuwe seizoen afscheid moeten nemen van topscorer Wilfried Bony en middenvelder Marco van Ginkel, en dat gemis deed zich voelen tijdens het duel met Bayer. De gasten kwamen al binnen tien minuten op voorsprong, toen Stefan Reinartz uit een corner koppend de openingstreffer voor zijn rekening nam. Amper tien minuten later hadden de Duitsers de marge verdubbeld; aanvaller Stefan Kiessling volleerde, weer na een hoekschop, raak en bepaalde de tussenstand zo op 0-2.

Op slag van rust was het aanvoerder Lars Bender die een snelle aanval van Bayer doeltreffend afrondde en daarmee het derde doelpunt van de middag op zijn naam schreef. nadat Jonathan Reis al op de laat had geschoten en Renato Ibarra de paal had geraakt had invaller Marcus Pedersen in de tweede helft vanaf elf meter voor de eretreffer kunnen zorgen (na een overtreding op Ibarra), maar keeper Bernd Leno keerde de inzet. Kiessling kopte de gasten in de slotfase naar een 0-4 overwinning.

Denk je dat Vitesse gaat afrekenen met Petrolul Ploiesti?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wel triest om dit soort uitslagen steeds vaker tegen te komen wanneer er tegen buitenlandse topploegen gespeeld wordt. Gelukkig was het veldspel veel beter dan de uitslag doet vermoeden alleen zijn ze wat kwetsbaar in de omschakeling

27 juli 2013 om 18:07

Het is een oefenwedstrijd

Het gaat erom dat spelers min maken en wedstrijd fit raken voor echt begin van de competitie.

Ga aub niet mee in de logica van vz, want dan red je het echt niet.

Oefenxuels zeggen namelijk helemaal niks.

Typisch vz dat ze hierop lijken te concluderen dat een ploeg niet klaar is lol.

27 juli 2013 om 18:24

Tja, ik vind dat je zo wel heel erg gemakkelijk over een dergelijke wedstrijd spreekt. Oefenwedstrijden zijn inderdaad geen directe maatstaf voor hoe ze het 'voor het echie' doen, maar dat het helemaal niks zegt is niet waar.

Oefenwedstrijden tonen namelijk aan hoe goed een ploeg op elkaar is ingespeeld (en dus ook om dingen te proberen, kijken hoe het gaat en posities/spelers te proberen). Maar hieruit blijkt dat Vitesse dat dus nog niet heeft gevonden; anders verlies je niet met 4-0. Maar er zullen ook vast dingen juist goed zijn gegaan.

En ik hoop dat ze het wel hebben gevonden tegen de volgende Europese tegenstander.

27 juli 2013 om 18:35

Hou aub op

Feyenoord heeft de afgelopen 2 seizoenen ook een slechte voorbereiding gedraaid . En uiteindelijk 2e geworden en gedeeltelijk 2e met PSV wat een beter doelsaldo had.

Serieus ga niet in de logica van vz mee bro

27 juli 2013 om 18:49

@elephantman Welke logica van VZ? Suggereer je nu dat ik niet voor mezelf denk?

Lees mijn verhaal hierboven nog eens, dat zegt toch precies hetzelfde als jij? Dat het niet direct een maatstaf is? Maar dat het helemaal niets zegt, is overdreven.

En er zijn inderdaad genoeg voorbeelden van clubs die tegen de amateurs verloren en vervolgens uitstekend presteerden in de Eredivisie. Toch kun je in een oefenwedstrijd vaak zien hoe ver een team is.

Als Vitesse nu met 3-0 had gewonnen? Dan zie je daar toch juist aan dat ze er klaar voor lijken. Puur logica.

27 juli 2013 om 18:52

De meeste oefenduels zeggen niets...al beginnen ze zo een week voordat het seizoen begint wel steeds meer te zeggen. Je kunt niet alle oefenduels zo devalueren. Ik denk dat Vitesse nog niet klaar is voor de start van het seizoen en hoop dat ze klaar zijn voor misschien toch wel een lastige club uit Roemenië.
Ik hoop natuurlijk dat ze wel gaan winnen want anders gaat het al vroeg in het seizoen niet goed met de Nederlandse clubs in Europa. We hebben de punten hard nodig!

27 juli 2013 om 19:10

De uitslag van oefenduels zeggen vaak niets, omdat er soms een paar pittige conditietrainingsweken aan vooraf zijn gegaan, zodat een ploeg er in het laatste half uur van het duel volledig doorheen kan zitten. Verder wordt in de tweede helft vaak veel gewisseld. Maar het veldspel wat er getoond wordt totdat men er doorheen zit, spreekt wel degelijk boekdelen. Je kan daar kraakhelder vanaflezen hoe ver een team is. Zo kan je over Vitesse zeggen dat de ploeg in de omschakeling niet sterk verdedigd, de ploeg met corners en vrije trappen lengte mist(althans, ten opzichte van veel buitenlandse ploegen) en dat er voorin scorend vermogen wordt gemist.

De logica van elephantman ontgaat mij volledig. Met een slechte voorbereiding wordt je 2e of 3e? Waarom werd Willem II dan geen 3e vorig seizoen? En waarom werd Ajax kampioen, terwijl Ajax een prima voorbereiding had?

Ik heb dan nog liever de VZ logica dan een "jomanda" logica gebasseerd op gevoel, ingestraald water of anderzins gebakken lucht.

27 juli 2013 om 19:23

Doncoxx

Het gaat erom
Dat een voorbereiding niks zegt. Oefenduels dus.

De logica van vz Om te suggereren dat vitesse niet klaar lijkt te zijn na het verliezen van een oefenduel, dat ontgaat mij.

En nee met een slechte voorbereiding wordt je niet tweede, maar het geeft wel aan dat men niet zo zwaar moet tillen aan de oefwnduelsz

En dat doet v juist wel. En de meute loopt gezellig met hun mee.

27 juli 2013 om 19:27

Oz81

Of Vitesse hier nou wint of verliest, het zegt beide niks.

Dan kunnen ze alsnog verliezen in Europa. Snap niet waarom mensen dit niet snappen?



Zogenaamd alsof wanneer Vitesse hier wint dat ze dan een grotere kans hebben om Europees succes te hebben? Wat een Platen voor de koppen zeg, en dan heb ik het niet over de titels van vz

27 juli 2013 om 19:42

@elephantman Dat jij de logica er niet in ziet, kan je ook aan het nadenken zetten in plaats van steeds uitleggen dat je de logica niet ziet.

Jij snapt niet dat mensen dit niet snappen. Geef je jezelf nu niet heel erg veel credits door te zeggen dat jij dus de enige bent die dit begrijpt? En nogmaals, zet je dat dus niet juist aan het denken van: 'he, zie ik het misschien verkeerd?'.

Want als Vitesse tegen Bayern met 3-0 had gewonnen, terwijl de Duitsers met een volwaardig team spelen; dan denk ik (en velen met mij): 'zo, dat doet Vitesse goed! Die zijn wel klaar voor Europese tegenstanders.' Natuurlijk moet je dan altijd nog zien of het uiteindelijk lukt.

Ik dacht dat de verloren Europese wedstrijd van FC Utrecht in Luxemburg ook niet veel zei. Ik had het gevoel van; die maken het thuis wel af. Maar het zei blijkbaar wel wat. FC Utrecht is nog niet goed genoeg.

Een oefenwedstrijd zegt dus veel over een team (die logica kan je toch niet ontgaan), maar het hoeft niet te betekenen dat het voor de echte prijzen niet of wel lukt.

En nog heel even voor je, om het nog duidelijker te maken (zodat je misschien toch de logica snapt): Als ik in de warming-up een paar ballen op de goal schiet en die vliegen er stuk voor stuk in, dan hoeft dat inderdaad niet te betekenen dat ik ze er in de wedstrijd ook zo inschiet (meestal lukt dat ook niet). Maar andersom gebeurt het soms ook. Dan schiet ik alles naast bij de warming-up en scoor ik in de wedstrijd drie goals. Maarrrrrr.... Waar het dus om gaat. Als ik tijdens de warming-up 10 ballen in de kruising schiet, dan ben ik er wel klaar voor! Zo voelt het dan ook. Waardoor ik de wedstrijd al met een lekker gevoel begin. En hierdoor vaak ook goed speel.

Zo werkt het dus met Vitesse ook. Hadden ze gewonnen, zegt dat niet alleen dat zij zich kunnen meten met een tegenstander van kaliber, maar ook dat ze met een goede flow het Europese avontuur aangaat. En andersom werkt dat dus ook zo. En wederom, Elephantman, het hoeft niet per se iets te zeggen, maar er zit logica in om het wel al als een soort maatstaf te zien. Of mag het Nederlands Elftal ook met 4-0 verliezen van San Marino in een oefenwedstrijd.

Ik groet u!

28 juli 2013 om 17:05

precies, wanneer oefenpotjes niets zeggen waarom schaffen ze dat niet af dan? tuurlijk zeggen oefenpotjes wel iets!

Het was dan ook de nummer drie van Duitsland. Die Duitsers spelen alleraardigst voetbal. Geen schande en het zal hopelijk alleen maar een goed teken zijn.

Een slechte generale betekent soms ook een goede finale.

28 juli 2013 om 17:06

er kwamen goals uit standaardsituaties daarbij schijnt dat vitesse wel lekker gevoetbald heeft al doet de uitslag anders vermoeden

Ahum, Bayer is Cl-niveau. Vitesse moet 'maar' Europa League spelen, tegen Petrolul. Da's een heel ander niveau.

27 juli 2013 om 19:00

Dat klopt al denk ik dat Vitesse al verder is in de voorbereiding op het seizoen dan Bayer. Toch lastig te beoordelen zulke oefenwedstrijden, je weet de belangen van de teams niet...waar ze staan en/ of willen staan. Als ik alleen naar Vitesse kijk denk ik dat ze goed op weg zijn maar misschien nog niet helemaal klaar voor het seizoen.

Bayer Leverkusen is ook gewoon een hele sterke tegenstander ook met de twee vertrokken sleutelspelers was het een moeilijke wedstrijd geweest.

Ik heb aan de kant van Vitesse niet veel geklaag gehoord zelfs wat positieve geluiden, maar als ik zo naar de selectie kijk , vind ik dat ze wel wat versterking nodig hebben.

Niet alleen voor Europa!
Ook in de competitie ben ik bang voor een terugval van 4 naar plek 7-9!

Vitesse heeft een goede pot gespeeld, ook veel kansen gecreëerd. Lat, paal, penalty . Ze hadden ook gewoon 3x kunnen en moeten scoren. Daarnaast moet je ook niet naar de uitslag kijken, leveekussen wordt met 2 vingers in de neus kampioen in Nederland. Voetballend was het aardig, verdedigend niet scherp. Heb er wel vertrouwen in.

27 juli 2013 om 18:24

Volgens mij speelt Ajax al 4 jaar op rij CL en Bayer nog niet, dus wat nou met 2 vingers in de neus?

27 juli 2013 om 18:31

Omdat Bayer moet concurreren met clubs als Dortmund, Bayern, Schalke etc en Ajax met clubs van een lager niveau. Dan speel je nou eenmaal minder vaak CL. Bayer zou hier elk jaar Cl halen.

27 juli 2013 om 18:40

Goede argumentatie Wess3l..

27 juli 2013 om 19:48

@wess3l
Domste reactie ooit op voetbalzone!

Dit is gewoon een oefenwedstrijd tegen een sterke tegenstander van een sterke competitie. Hoewel Vitesse heeft verloren, je ziet wel dat de score een beetje geflateerd is. Vitesse heeft veel kansen gehad maar niet afgemaakt. De combinatiespel is goed. Alleen moet Bosz wel zorgen dat achterin moet dicht gehouden worden. Anders wordt het net als zijn oude club vorig seizoen - Heracles - te aanvallend maar ook een open huis achterin.

Jammer voor Vitesse.. Toch weet ik niet of deze uitslag veel zegt over de kansen voor Vitesse.
Ik denk trouwens dat ze in de competitie ook nog wel ver kunnen komen, aangezien Ajax en PSV er toch niks van gaan bakken

gelijk 30% van de stemmen dat vitesse petrolul niet gaat verslaan..

het veldspel was gewoon goed geflatteerde uitslag wat helemaal geen schande is tegen de nr 3 uit Duitsland met deze selectie

Ik schat Ajax toch gelijk of iets hoger in dan leverkussen dus met twee vingers kampioen worden nee lijkt me niet

27 juli 2013 om 18:12

Op basis waarvan?

27 juli 2013 om 18:19

op basis waarvan niet?

27 juli 2013 om 18:52

Op basis dat de Duitse competitie vele malen sterker is dan die lullige Eredivisie.

27 juli 2013 om 19:28

Dus de nummer 15 van de Duitse competitie zou ook sterker zijn dan Ajax?
Je legt het op die manier uit.. niet waarom.
Je had bijv. moeten toevoegen: Er zijn namelijk clubs zoals Bayern München (winnaar Cl), Borussia Dortmund (verliezend finalist CL) en Schalke 04. (En dan nog een uitgebreide onderbouwing) Dit is niet goed onderbouwd..
Als ik dat soort argumenten zou geven, zou ik kunnen zeggen:
Ajax heeft van Manchester City gewonnen, met een veel lager te besteden budget.

28 juli 2013 om 17:08

ajax was toendertijd in vorm en city verre van dat..

27 juli 2013 om 19:49

Op basis waarvan?

Dit is geen schande, Bayer is CL niveau en Vitesse heeft veel kwaliteit verloren ( Heb het niet kunnen volgen maar wie zijn de vervangers ? ) en last but not least : Het is maar een oefenpot ! Geen man overboord

27 juli 2013 om 18:27

Alleen Ajax of misschien PSV of Feyenoord zou het nivo hebben van Bayer Leverkusen. Geen schande of hiervan te verliezen.

Iemand die weet hoe de opstelling er uit zag?? En wat zal volgens jullie de verdediging worden volgend seizoen bij vitesse??

van rechts naar links

Leerdam, mori, kashia, anholt ?

27 juli 2013 om 18:13

Leerdam / Kashia / Van Der Heijden / Van Aanholt

27 juli 2013 om 18:14

Verdediging zal wel zoals vandaag worden: leerdam, kashia, vd heijden en v aanholt. Verder speelden janssen, pröpper en qazaishvili op het middenveld, en ibarra, reis en tighadouini voorin.

27 juli 2013 om 19:24

Hoe deed Tighadouini het?

27 juli 2013 om 22:53

Toch één van de uitblinkers, naast Leerdam die ik ook goed vond spelen.

28 juli 2013 om 16:56

Vond Tighadouini behoorlijk spelen, had alleen vaak dubbele dekking waardoor hij moeilijk echt zijn acties kon maken. Maar die jongen kan behoorlijk een balletje raken, dus als hij regelmatig minuten maakt kan hij denk ik een belangrijke speler worden.

dus vanwege deze Vriendschapelijke wedstrijd is vitesse niet klaar voor petrolule?

27 juli 2013 om 18:12

als je 0-4 pak op de broek krijgt, kan je wel stellen dat er iets nog niet helemaal goed is bij Vitesse. Oefenduel of niet, 0-4 zijn klinkende cijfers.

27 juli 2013 om 18:43

Desondanks is het wel tegen de nummer 3 uit de Bundesliga achter de twee Champions league finalisten.

27 juli 2013 om 18:57

Fabregass, ik ben benieuwd wat je dan van de statistieken vind. Dat zijn namelijk ook klinkende cijfers.
Vit - Bayer
balbezit 58 42
gewonnen duels 45 50
scoringskansen 22 6
aantal passes 478 351
geslaagde passes 421 288
gele kaarten 2 3
hoekschoppen 7 4
schoten op doel 8 5
gele kaarten 2 3
rode kaarten 0 0

27 juli 2013 om 21:51

voor statistieken koop je niks relax. Dit maakt alleen maar duidelijk hoe erg Vitesse van Bony afhankelijk was, dus of je er blij mee moet zijn? beslis jij maar.

27 juli 2013 om 22:43

Voor die onzin die jij nu uitkraamt koop je ook niks. Het was een leerzaam duel waarin Vitesse liet zien juist niet van Bony of v.ginkel afhankelijk te zijn. Het voetbal is in tijden niet zo goed geweest. ipv alles op Bony werd er lustig op los gecombineerd en daar zijn oefenduels voor, teambuilding, op elkaar ingespeeld raken, fit blijven enz enz. Vitesse had pure pech. Bal op de lat van Reis, Bal op de paal van Ibarra en een penalty gemist door Pedersen. Gaan die erin speel je 3-4 en ziet het er weer heel anders uit. 2 fouten bij een corner levert Bayer een 2-0 voorsprong op. De verdediging zag er niet goed uit vandaag, maar daar speelde zowel Bony als v.ginkel niet. Tuurlijk is Bony niet te vervangen maar vandaag stonden andere jongens op zoals Thigadouini en Vako, maar het lijkt erop dat je de wedstrijd niet gezien hebt.

Was een geflatteerde uitslag. Vitesse had grote delen van de wedstrijd, zeker in de tweede helft, het betere veldspel. Er miste alleen een killer, kansen werden niet afgemaakt. Reis in de eerste helft nog dichtbij met een vrije trap die onderkant lat kwam, ibarra in de tweede helft met een mooi schot op de paal en Pedersen die een penalty mist. Leverkusen heeft 5 kansen, waarvan ze er 4 maken, tja.. De tegengoals waren trouwens wel echt dramatische fouten achterin, bahbah.. Als je bijvoorbeeld Kießling helemaal vrij laat in de 16, dan vraag je er ook om..

27 juli 2013 om 19:10

Ik denk dat het gemis van Bony en van Ginkel nog erg vaak gezien zal worden. Heb de wedstrijd niet gezien, maar je schrijft dat Vitesse 'een killer mistte'. Vorig seizoen zagen we precies het verschil met en zonder Bony...

Weet niet, verwacht niet veel van Vitesse dit seizoen. Ze zullen wel gaan strijden voor een plek voor Europees voetbal, maar er is hoe dan ook minder kwaliteit.

28 juli 2013 om 17:07

Klopt. Met Reis in de spits ga je het sowieso niet redden, die jongen probeert het wel maar je merkt gewoon dat hij niet meer kan dat dat ie nu doet. Pedersen kwam erin voor Reis, en hij was gelijk gevaarlijk. Waar Reis tegenwoordig de tijd nodig heeft om de bal aan te nemen, dan pas te draaien en dan ook nog moet schieten (wat dan te laat is), daar controleert en draait Pedersen in één beweging.. Havenaar kan natuurlijk ook nog maar dat is ook geen killer pur sang.. Dus dat gemis gaan we sowieso merken.

Van Ginkel wordt natuurlijk ook gemist, maar ik denk dat zijn vertrek toch wel enigszins opgevangen kan worden. Gister speelde Pröpper naar behoren op die plek. Als hij gewoon het vertrouwen krijgt en zelf wat feller in de wedstrijd zit (zoals gister), dan kan hij gewoon een aanwinst voor de basis zijn. Het talent heeft 'ie immers.

Wat je zegt, de vierde positie van vorig jaar gaat denk ik niet gehaald worden, in ieder geval zullen we niet zo lang bovenin meespelen. De concurrentie voor die vierde plek is echter ook niet echt sterker geworden.. Ach, we zullen zien, en ik ben al blij met een zevende plaats met aardig (aanvallend) voetbal

Onzin. Elke eredivisieploeg zou verliezen tegen Bayer Leverkussen. Wellicht dat Ajax of PSV in een goeie bui het kan rechtzetten maar Leverkussen is gewoon een hele goeie ploeg.
Vitesse is gewoon een maatje minder, maar voor Nederlandse termen is het een prima ploeg. Met spelers a la Veijnovic, Kashia, Reis, Havenaar, Ibarra, van Aanholt, etc. heb je gewoon een hele goeie selectie die gewoon voor plek vier móét gaan, en minimaal Europa League zien te halen lijkt me. Geen smoesjes van Bony en Marco zijn weg, dat is wel zo, maar bij de concurrentie zijn net zo goed spelers weggegaan die erg belangrijk waren ( twente is chadli kwijt, az is maher en altidore kwijt ).

Vitesse verdient verloren, maar uitslag zeer geflatteerd. Uitslag van 1-2 representatiever geweest gezien wedstrijdbeeld. Vitesse mist nog de scherpte acherin, maar qua positiespel ziet het er hoopvol uit.

27 juli 2013 om 23:59

heb de wedstrijd niet gezien, maar dat zijn harde cijfers, gelukkig dat het ''maar'' een vriendschappelijke wedstrijd is.

Wacht maar tot theo zijn vakantie kilos kwijt is

27 juli 2013 om 22:49

Daar is Theo al jaren mee bezig

Hoezo niet klaar voor Europa? Gaan we Champions League spelen dan? Zo'n team als Leverkussen gaan we in de Eredivisie niet tegen komen. Die zijn 2 zo niet 3 stappen verder dan dan de grote clubs in Nederland.

qua begroting, erekast, en competitie een heel logische uitslag. Vitesse heeft hoog ingezet met een (top) wedstrijd op de open dag en dit is dan helaas het logische gevolg. Maar beter dan 10 oefenpotjes tegen de amateurs....

Hopen dat die roemenen ook niet top zijn donderdag en dan voor de competie zorgen dat er nog spelers bij komen anders helaas een play-off selectie en niets meer.

Ajax verloor vorig jaar met 4-1 van de Duitse nummer twee. Vreemde conclusie dus dat Vitesse niet klaar zou zijn voor de voorronde Europa League. Al zal het me niet verbazen als Vitesse wederom vroegtijdig Europa wordt uitgeknikkerd. Is het niet door Petrolul, dan wel door de volgende tegenstander.

Met een beetje meer geluk had het gewoon 3-3 of 4-4 kunnen zijn geweest.

Dus dat ze niet klaar zijn voor europa is waarop gebaseerd ?? Die 0-4 zegt niks en daarnaast is petrolul wel een totaal ander niveau dan leverkussen.

Pff die foxsports heeft 9 kanalen maar ik zie geen enkel oefenwedstrijd helemaal niets.. Alleen maar terugkomende programmas telkens.

Deze wedstrijd had ik wel willen zien

Ik vond Vitesse goed spelen. Maar ik bleef steeds positief over Reis maar ben het niet meer. Hij is niet snel en niet sterk. Een van beide moet je hebben als spits. Dus daar moet iemand voor komen.
Er moet ook nog een lange verdediger of verdedigende middenvelder komen. Die corners waren vorig jaar altijd al een risico maar toen deden Bony en van Ginkel ook veel verdedigend werk bij corners.
Dat er geen mogelijkheden zijn om spelers te halen is onzin. Vitesse heeft geld dus alle regels kunnen omzeild worden met huren van spelers of inschakelen van een spelersfonds.
Voor die Roemenen en Heracles is deze selectie sterk genoeg. Om verder te komen moeten er een 4tal bij komen. Ik heb er vertrouwen in.

27 juli 2013 om 19:28

Ik heb hetzelfde met Reis. Daarnaast vind ik dat hij ook niets anders dan onzekerheid uitstraalt. Als er iets misgaat is van zijn gezicht af te lezen dat hij het maar moeilijk heeft.

27 juli 2013 om 20:58

v.leeuwen heeft het straks nog uitgelegd. Er moeten sponsors komen anders is er niet veel mogelijk, idd alleen evt spelers huren. Maar vaak als je een speler huurt is het uit nood geboren en niet de topper waar je op hoopt. Afwachten dus.

Je hebt het over de nummer drie van misschien wel de beste competitie van Europa, nou dan mag je verliezen. Daarnaast is deze uitslag statistisch gezien vrij geflatteerd.

Oef, mooi verdedigt van Veltman!

1 ding is nu zeker,
Geef Pedersen een basis plaats!
Reis speelde vreselijk slecht. En heeft echt niks zinvols gedaan. Toen eenmaal Pedersen er in kwam voor reis. (lees: 78ste minuut) Creëerde hij in 5 minuten al 4 grote kansen.
Hij verdient die plek echt.

leuk spelertje die links buiten van Vitesse!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren