Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Van Ginkel, Afellay, Ruiz; je moet ze iets kunnen bieden'

Laatste update:

PSV zal deze maand niet worden overvallen door een last-minute vertrek van een van zijn sterspelers. Met Georginio Wijnaldum en Memphis Depay zijn waterdichte afspraken gemaakt dat ze niet halverwege het seizoen vertrekken. Dat betekent ook dat de Eindhovense club niet van plan is om spelers te huren, zoals Bryan Ruiz een jaar geleden.

/

“De categorie Ruiz/Van Ginkel/Afellay, die zou je iets te bieden moeten hebben, maar ons huidige elftal staat", vertelt technisch manager Marcel Brands aan het Algemeen Dagblad. "Kijk naar ons huidige elftal, naar de strijd die er nu wekelijks is op ons middenveld. De boel staat inmiddels op poten. En dat geldt ook voor de hiërarchie."

PSV is hooguit van plan om Menno Koch tijdelijk te laten gaan, als hij elders in de Eredivisie een garantie op speelminuten heeft. NAC Breda heeft belangstelling. Een verkoop van Marcel Ritzmaier is eventueel bespreekbaar. "Maar het initiatief zal daarbij niet van ons uitgaan. Met de 24 man die we nu hebben, maken we het seizoen af."

PSV is achter de schermen al bezig met de samenstelling van de selectie voor komend seizoen, als enkele spelers wellicht niet meer op de Eindhovense loonlijst staan. "Achter de schermen zijn we bezig met dingen aftasten voor de wat langer termijn. Maar concreet is er niks."

Wordt PSV landskampioen van Nederland?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Rust in de tent lijkt me goed. Geen gekke dingen doen. Alleen concurrentie op de back posities zou welkom zijn. Al komen er meer opties wanneer Hiljemark en Schaars weer aansluiten.

6 januari 2015 om 08:19

Ik mag hopen voor PSV dat dat nog even op zich laat wachten. Zonder die twee gaat het prima, ze hebben beide geen meerwaarde en als Cocu ook nog mans genoeg is om Maher gewoon op de bank te zetten ben ik bang dag niemand ze meer kan stoppen. Dus ik hoop dat Schaars en Maher snel weer gaan spelen

6 januari 2015 om 08:25

Hiljemark en Schaars zullen beiden geen basisplaats krijgen. Maar bij afwezigheid van Willems, zie ik het liefst Hendrix op lb. In dat geval zou Hiljemark bijvoorbeeld CVM kunnen spelen.

6 januari 2015 om 09:42

Weet iemand trrouwens hoe het nu met Rai Vloet staat? Dat was vorig jaar het grote talen meen ik. Just curious

6 januari 2015 om 10:33

Rai Vloet (19jr) wordt nog steeds gezien als groot talent. Vorig jaar heeft PSV zelfs Alex Schalk als spits voor Jong PSV aangetrokken zodat Vloet niet daar maar op zijn favorietiete aanvallende middenvelder positie kon spelen. Denk dat dat genoeg zegt over wat PSV in hem ziet. Hij maakte afgelopen zomer in de voorronde EL zijn debuut. Heeft tot dusver 8 wedstrijden mee mogen doen dit seizoen. Zit wel standaard bij de wedstrijdselectie. Hij is een aanvallende middenvelder. Dus hij heeft dit jaar bijzonder veel concurrentie, veel verder dan enkele minuten als een wedstrijd al gespeeld is, zal het zodoende dit seizoen niet komen. Lijkt mij dat hij volgend jaar bij een vertrek van Wijnaldum (en eventueel Ritzmaier) niet komen.

On: PSV heeft een uitstekende selectie staan. Niemand is onvervangbaar is gebleken. Zowel Wijnaldum, Depay en Guardado hebben al wedstrijden gemist door blessures. Hier is in de resultaten weinig van te zien geweest. Met een fitte Hiljemark (en Schaars) neemt de concurrentie alleen maar toe. Denk dat PSV een probleem heeft, mocht Willems geblesseerd raken. Zijn vervanger Tamata (of Brenet) is een paar klasse minder en zullen zeker niet zorgen voor het aantal assists dat Willems tot dusver gedaan heeft. Verdedigend zijn ze net zo slecht.

6 januari 2015 om 12:16

Concurrentie in de verdediging zou goed zijn. Vooral voor bruma en rekik

Goede zaak van PSV om nu niks raars te doen en zomaar wat te gaan halen. en het belangrijkste is depay en Wijnaldum binnenboord houden. Ik zou ook niet weten wie PSV zou moeten halen, en ten koste van welke speler t dan moet gaan, iedereen speelt naar behoren van de basis elftal.

Tot het moment dat er een grote club komt voor Wijnaldum of Depay....... Natuurlijk gaan die jongens dan weg, afspraken of niet.

Wij zijn in Nederland nou eenmaal niet in staat om dit soort spelers voor langere tijd te behouden, daar is onze competitie te klein voor. Clubs al Man United, Real Madrid, PSG en ga zo maar door hebben zo'n ontzettende aantrekkingskracht, daar zeg je gewoon geen nee tegen.
Ook clubs als LFC of Spurs zullen spelers van dit soort kwaliteit veel betere contracten kunnen bieden in een veel sterkere competitie.
Dan kun je als PSV wel heel hard gaan lopen roepen dat er niemand weg mag, maar helaas voor de club bepaalt een speler nog altijd zelf waar hij speelt. En op het moment dat een goede club met een zak geld komt, zul je als club toch ook zaken willen en moeten doen.

6 januari 2015 om 09:03

Ze gaan niet weg. Psv hoeft niet te verkopen, nu niet en in de zomer niet. Beide hebben ze een contract tot 2018. Memphis heeft zelfs aangegeven dat hij niet eens weg wil bij PSV in de zomer als ze CL halen.

6 januari 2015 om 09:17

Kom op man wie is PSV nou in de voetbalwereld? Al zou Liverpool, Real, Barca, Psg, Chelsea of weet ik veel aankomen kloppen vertrekt hij direct.

6 januari 2015 om 09:34

Dat heeft Depay niet zo stellig gezegd. Hij wil mer PSV kampioen worden maar heeft geen harde toezeggingen gedaan omdat je nooit weet wat er kan gebeuren. Ook heeft hij gezegd dat hij wellicht(!) blijft als PSV volgend jaar CL speelt. Dat is heel iets anders dan jij stelt.

6 januari 2015 om 09:35

natuurlijk vertrekt Depay als er een bod komt van 60mln. In hoeverre is het realistisch dat er zo'n bod komt? Lijkt me niet.
PSV maakt een krachtig statement, een bod van 30mln afslaan afgelopen zomer staat natuurlijk wel als een huis. Zo'n statement is zeer krachtig. De spelers zijn hongerig naar een kampioenschap, dus alles staat lekker op de rit. In tegenstelling tot ajax wil psv het geld op het veld hebben staan.
Van de zomer mogen ze alsnog weg tegen hele mooie bedragen.

6 januari 2015 om 09:52

ze sloegen een bod van 20 miljoen af, maar dat terzijde.

Ik vind het mooi dat clubs vaker 'nee' zeggen ( en spelers trouwens ook).
Iedereen kent genoeg voorbeelden van spelers die te vroeg weggingen en daarna eniks meer voorstelde.
Daarbij de spelers die voor veel te weinig verkocht zijn en de clubs daarvoor flink wat geld mislopen ( zie Suarez,bony o.a.)

6 januari 2015 om 10:05

Dat is nog altijd aan PSV om te beslissen.
En ook is er geen reden aan te nemen dat in geval van een flink bod beide spelers in de zomer niet minimaal hetzelfde zouden opleveren gezien hun langlopende contracten (even afgezien van het risico op een ernstige blessure)

6 januari 2015 om 11:26

Op Bony heeft Vitesse anders ontzettend veel winst gemaakt percentueel gezien. Suarez vertrok voor een absurd hoog bedrag nadat hij iemand had gebeten en bezig was met een slecht seizoen bij Ajax.

20 miljoen euro voor Depay is ook gewoon te weinig. PSV ha 30 miljoen euro vast wel geaccepteerd @ zomer. Voor de rest heb je gelijk: het is indd mooier om nee te zeggen.

6 januari 2015 om 16:39

Azalkmaar2,

Ik ben het woordje per sé vergeten. Memphis hoeft niet per sé weg.

6 januari 2015 om 16:42

Nikes,

Nogmaals, PSV hoeft niet te verkopen. Als dat bod van 30/40 miljoen nu komt, komt die in de zomer gewoon weer. PSV zegt zelf stellig dat er niet verkocht wordt (hooguit een bankzitter) en dat de sterkhouders blijven. Als je Brands een ding mag nageven, is dat hij zich altijd aan gemaakte afspraken houdt. Als je als club loyaal bent naar de spelers, dan geldt dat andersom vaak ook.

Wat je zegt is bijna een wet in de voetbalwereld. Maar er zijn ook uitzonderingen, dit is bij PSV het geval. Alles loopt lekker bij Psv, de spelers hebben geen reden om weg te gaan.

Nogmaals, als ze deze winter naar een topclub kunnen, kunnen ze dat in de zomer ook. Zeker als ze een sterk tweede seizoenshelft draaien.

6 januari 2015 om 09:16

Klopt, altijd zo zinloos om te roepen dat die spelers niet weggaan, dat terwijl het Nederlands voetbal niks te zeggen heeft in het voetbal en wanneer buitenlandse clubs met geld aankomen we toch wel ja zeggen. Dit soort uitspraken had Brands dus maar voor zich moeten houden. Zelf verwacht ik niet dat die twee vertrekken, Wijnaldum lijkt me niet genoeg voor een topclub maar een club als Atletico zou perfect voor hem zijn. Depay daarin tegen word wereldwijd als een grote talent gezien, dus interesse van topclub kan hij zeker krijgen maar heeft het dit halfjaar niet laten zien.

6 januari 2015 om 09:47

PSV heeft op dit moment niet de prioriteit om geld binnen te halen. Prioriteit nummer 1 is het binnenhalen van de kampioensschaal. Dus jouw argument vind ik niet echt passen. Natuurlijk zal het lastig worden als er een club aankomt met 40 miljoen voor Memphis. Maar PSV is nog steeds de baas over hem. En aangezien Memphis het ook naar zijn zin heeft en met PSV kampioen wil worden zie ik hem niet vertrekken. Als ik zeg maar wat United in deze maand zich aanmeldt voor Memphis, dan komen hun echt wel in de zomer ook.

6 januari 2015 om 10:07

PSV heeft wel degelijk wat te zeggen: De speler staat nog langdurig onder contract. De waarde zal in een half jaar echt niet dalen.

6 januari 2015 om 13:10

Denk dat je bij atletico geen kans maakt als ze er griezmann al hebben lopen. die heeft toch net wat meer laten zien op het hoogste niveau.

6 januari 2015 om 10:11

Dat hij zegt dat een verkoop van Ritzmaier bespreekbaar is... eindelijk. Aan de ene kant jammer want ik denk nog steeds dat hij het niveau wel aan kan. Marcel moet naar de subtop. Bij een club als az, heerenveen of zwolle zou hij altijd in de basis staan. Nederland onderschat deze Oostenrijker.

6 januari 2015 om 12:27

Weer een keer kampioen worden en de CL halen is ook veel waard, sowieso al 15 miljoen. Nu Depay of Wijnaldum verkopen doen ze dus niet, tenzij er echt iemand met de hoofdprijs, en dan heb ik het over minimaal 40 miljoen, zou komen. En zolang ze een contract hebben, bepalen ze niet zelf waar ze spelen, hooguit kunnen ze een conflict op de spits drijven, maar dat zie ik beide niet doen omdat ze helemaal niet zo nodig heel snel weg hoeven....ook niet naar een topclub, om daar op de bank te gaan zitten...

Het lijkt eindelijk rustig bij Psv. Die rust gaat natuurlijk gepaard met de goede sportieve resultaten en het feit dat Psv financieel gezond is nu. Het lijkt me niet meer dan logisch dat Psv ook om die redenen niet teveel gaat doen op de transfermarkt. Ze hoeven niet te verkopen en de selectie is prima op dit moment. De enige zwakke positie in het elftal vind ik echter wel de linksbackpositie. Als er iets met Willems gebeurt krijg je Tamata, die al vier jaar bij het eerste zit maar nooit gaat doorbreken of ze stellen Brenet of Arias op. Dat zijn rechtspoten. Dus daar zou ik graag nog een versterking zien.

Het verhuren/verkopen van reserves Ritzmaier en Koch snap ik op zich wel. Beide zijn prima talenten maar hebben teveel moeite om aan te haken bij het niveau van Psv. Voor de ontwikkeling van deze spelers is een vertrek ook het beste. Hun plekken in de selectie kunnen worden ingenomen door een jeugdspeler. De Wijs die doorschuift en voor het middenveld heeft Psv een aantal gegadigden die potentie hebben.

6 januari 2015 om 17:28

Ben ik helemaal met je eens. Als PSV de huurlingen Guardado, Isimat-Mirin en Rekik (allemaal 1-jarige contracten) weet vast te leggen hoeft er enkel een backup linksback bij te komen om Tamata te vervangen.

Verder ligt alles gewoon goed vast; de enige contracten die aflopen zijn: Koch, Tamata en Bakkali. Dus de mogelijkheden om te versterken liggen juist op de zwakste selectieplekken. Ik hoop dat PSV Hoedt (az) en Bijker (cambuur) transfervrij ophaalt.

Maar er zal ook veel interesse zijn in Willems (2017), Arias (2017), Depay (2018) en Wijnaldum (2018). Evt. CL-kwalificatie moet enkele van deze jongens toch wel enthousiast maken om nog een seizoen te blijven. Anders zal PSV echt de hoofdprijs vangen voor deze jongens.

Mocht Depay overigens vertrekken, zie ik in Willems zijn opvolger. Poulsen (az) of Van Anholt (heerenveen) zijn dan goede nieuwe backs. Ook Wijnaldum is niet onmisbaar; Gudelj (az) zou een goede opvolger zijn.

Volgend jaar Afellay gewoon terughalen als vervanger van Guardado en/of Wijnaldum. Guardado sowieso vast proberen te leggen, en Afellay alleen terughalen als Gini vertrekt. Dan kun je volgend jaar een Middenveld hebben met Afellay, Guardado en Hendrix/maher; geweldig en zeker niet minder dan wat er nu staat! Afellay is waarschijnlijk niet heel duur.

6 januari 2015 om 08:55

Ik denk dat de salariseisen van Guardado en Afellay iets hoger liggen dan wat PSV te bieden heeft. Daar moet je ook naar kijken he !

6 januari 2015 om 09:02

Dat was bij de Jong ook zo, Guardado heeft een eenjarig contract en Afellay heeft ruzie met de clubleiding, ze zullen dus beide "goedkoop" op te halen zijn. Met het geld dat over blijft kun je tekensommen geven om het salaris laag te houden, wat ze ook bij de Jong hebben gedaan. En Afellay zou misschien wel in willen leveren om weer bij PSV te spelen (al betwijfel ik dat; ijdele hoop)

6 januari 2015 om 10:08

Afellay vind ik niet echt een type speler als Guardado...

6 januari 2015 om 10:48

Waarom niet? beide middenvelders die aanvallend, controlerend en box-to-box kunnen spelen. Ze kunnen ook allebei aan de linkerkant hangen.

6 januari 2015 om 12:31

Guardado heeft aangegeven te willen blijven! Dus ik hoop stiekem dat ze guardado kunnen kopen en er geen vervanger nodig is. De vervangers die jij opnoemt zijn zeker kwalitatief goede spelers, maar qua meters maken en aanwezig zijn is guardado bijna een goed voetballende park. Moeilijk te vervangen.

6 januari 2015 om 18:31

Ik doel dan ook meer op het vervangen van Wijnaldum dan Guardado, ik zit stiekem ook al te dromen van een middenveld met Guardado en Afellay, daar kun je in de Champions League ook wel mee aankomen denk ik!

Naar mijn mening hoort een club als PSV geen spelers te huren, zelfde geldt voor Ajax en Feyenoord (Of het moet zoals bij Milik zijn, met optie tot koop).

Een speler als Van Ginkel, Afellay of Ruiz horen kost alleen maar een flinke som geld, en wat krijg je er voor? Het is misschien leuk dat je van Ginkel, Afellay of Ruiz in je selectie hebt, maar dit is dan waarschijnlijk maar voor 1 seizoen. Volgend seizoen ben je ze dus weer kwijt en moet je naar een alternatief gaan zoeken, en vind maar eens een alternatief als de gehuurde speler een geweldig seizoen draait (guidetti bij Feyenoord, weliswaar geluk met Pelle dan). Dat doe je niet zo maar natuurlijk.

Ik denk dat PSV nog versterkt kan worden op de back posities, ze hebben twee erg goede backs staan (willems en Arias), maar naar mijn mening zijn hun vervangers veel minder dan die twee.

Volgend seizoen word ook nog spannend voor Psv, ze gaan mogelijk Champions League in, maar de kans zit er in dat dat zonder Depay, Wijnaldum, Guardado en Rekik kan zijn (En mogelijk andere spelers). Hier verlies je toch 4(!) erg belangrijke spelers voor Psv.

Als PSV de Champions League ingaat zou ik als ik Depay zou zijn toch nog een jaar blijven bij Psv. Ik vind hem namelijk nog niet goed genoeg voor een stap hogerop, ofja, Depay is nog niet 'klaar' in de Eredivisie.

Rekik zou naar mijn mening een transferverzoek moeten indienen bij Manchester City, hij zal daar waarschijnlijk toch niet aan spelen toekomen. Hij is nog erg jong, heeft veel te leren, is bekend bij PSV en zou naar mijn mening een erg goede stap zijn in zijn ontwikkeling.

Wijnaldum zal vertrekken denk ik, daar heeft hij ook de leeftijd voor. Je kan niet eeuwig in de Eredivisie blijven voetballen natuurlijk (niet met de ambities van de betere spelers uit de Eredivisie).

Guardado zal denk ik terug gaan naar Valencia (?), als je ziet hoe hij speelt bij PSV zie je meteen dat hij eigenlijk te goed is voor de Eredivisie, geweldig om zo'n speler erbij te hebben. Maar financieel kosten ze nogal wat verwacht ik. Een vertrek van Guardado kan worden opgevangen door Hiljemark. Andere speler, maar jong en met genoeg potentie.

Ik ben benieuwd hoe PSV dit gaat opvangen. Maar dat duurt nog wel even, er kunnen nog een hoop dingen veranderen natuurlijk.

Zoet
Arias
Bruma
Rekik
Willems
Maher
Hendrix
Hiljemark
Narsingh
de Jong
Depay
6 januari 2015 om 09:04

Wat betreft Guardado, die wil zeld graag blijven. Ik zie het nog wel gebeuren dat hij financieel gezien zelf een duit in het zakje doet.

6 januari 2015 om 09:22

Ruiz was gehuurd met een optie tot koop

Walgelijke vent, die Brands. Hangt de grote technisch directeur uit maar presteert matig. Hoeveel geld heeft hij al uitgegeven? 30 miljoen? 40 miljoen? Hij parasiteert op de verkopen die door zijn voorganger zijn gehaald. Aankopen als Wijnaldum en de Jong hoef je geen voetbalverstand voor te hebben. Iedereen ziet dat dat goede voetballers zijn. Voor de rest is het gewoon maar matig met spelers als Bruma, Rekik, Hiljemark en zo'n Maher die ze helemaal niet nodig hadden.

6 januari 2015 om 09:52

Guardado is een aardige aanwinst.

6 januari 2015 om 09:57

Gehuurd, waardoor een aankoop of eigen speler op de bank is beland. PSV beleid.

6 januari 2015 om 15:38

Er moest ervaring in de ploeg komen, die is er gekomen met Guardado, de baas p het middenveld. Nu hebben ze een ijzersterk middenveld en hij kan na dit seizoen definitief overgenomen worden. Prima beleid, want er wordt genoeg gerouleerd. Zeiken om het zeiken, groei op.

6 januari 2015 om 10:15

Lekker eenzijdig belicht.
Hoeveel heeft Brands niet verdiend voor PSV met verkopen?

6 januari 2015 om 10:32

Verkopen van spelers die niet door hem gehaald zijn...dat zeg ik, daar parasiteert hij op. Hoeveel spelers heeft hij al gehaald, voor hoeveel geld, en hoe vaak is psv daar al kampioen mee geworden? Nu staan ze bovenaan, ja. Maar als bijv ajax 10 wedstrijden op rij wint, wat al eerder is gebeurd, gaan ze weer geen kampioen worden. Wat is de waarde van Brands dan geweest? Tot nu toe al niet veel dus dan helemaal bitter weinig.

6 januari 2015 om 11:13

Blijf vooral onzin verkondigen. Brands heeft Strootman, Mertens en Wijnaldum naar PSV gehaald. Deze spelers zijn al voor een mooi bedrag verkocht of verkondigt nog een grote waarde, sportief en financieel.

6 januari 2015 om 11:36

Wat ik dus al zei. Dat dat goede spelers zijn ziet iedereen. Daar heb je geen voetbalverstand voor nodig. Ook makkelijk shoppen met veel miljoenen. 5,5 miljoen om een contract van 1 jaar af te kopen (wijnaldum), nou goede deal hoor.

6 januari 2015 om 12:22

In Nederland heb ik nog geen één creatieve technisch directeur of manager gezien, iedereen scout met het bord op schoot. En dan kun je beter kwaliteit kopen voor wat meer geld dan een aankoop doen die niet volstaat. Dan is goedkoop ook duurkoop. Zie een Sana bij Ajax, een Sing bij Feyenoord of een Dercijk bij Psv. Schiet je ook geen donder mee op.

Ruiz huren was een gouden zet van Brands. Hierdoor heeft PSV alsnog El binnengehaald en op een gegeven moment zelf bijna CL. Daarnaast heeft hij bijgedragen aan de ontwikkeling van veel jonge spelers.
Twente had vorig seizoen Ruiz moeten huren. Stonden 2e en waren in de race voor de landstitel, die ws wel was binnengehaald met de aanval Tadic, promes, Ruiz en Luc in de punt

6 januari 2015 om 11:18

Klopt, hij heeft ook meer gebracht dan wat de media heeft gezien. In Nederland wordt er al overgedreven gereageerd wanneer er een speler voor een relatief groot bedrag gehuurd wordt.
Ik denk dan ook dat wanneer Ajax, Feyenoord of PSV een speler uit bijvoorbeeld Brazilië voor 10-15 miljoen zou kopen, hij na 1 mindere wedstrijd al kapot gemaakt wordt door de media. In bijvoorbeeld Portugal komen aanwinsten voor dergelijke bedragen binnen en is het normaler, er staat dan minder druk op die spelers vanaf het begin.

6 januari 2015 om 11:38

Wie zegt dat dat zonder Ruiz niet was gelukt dan? Gouden zet had ik het gevonden als hij ze kampioen had gemaakt.

6 januari 2015 om 12:33

Omdat ze zonder Ruiz niet verder kwamen dan de middenmoot en eigenlijk nergens meer uitzicht op hadden.
Met Ruiz kwam er zoveel rust en kwaliteit in het spel dat dit onder meer leidde tot een stuk of 8 overwinningen op rij met oa een aantal winnende goals vlak voor tijd van .......Ruiz

Ik als feyenoorder vind Marcel Brands de beste td van nederland, als je kijkt naar de spelers die hij aantrekt en de bedragen waarvoor hij spelers verkoopt daar kan onder ander Van Geel heel veel van leren wat een drama is dat zeg die doet letterlijk niks alleen miskoopjes zoals vormer en als je stefan de vrij maar voor 8 miljoen verkoopt terwijl hij net is verkozen als beste verdediger van het WK. Maar goed chapeu voor meneer Brands.

6 januari 2015 om 12:42

Het is gemakkelijk kopen met een grote portemonnee; daarbij kunnen ze af en toe nog eens iets verkopen voor veel geld. Ik vind Marcel Brands juist niet zo'n goede td. Nu het een periode goed gaat is iedereen tevreden, maar bedenk wel: ze zijn nog geen kampioen. Er is nog een halve competitie te gaan. Er kan nog heel veel gebeuren. Het blijft allemaal een gok: nu verkopen of straks verkopen? Daarbij is niets zo dodelijk als in een luie stoel gaan zitten en zeggen: wij zijn klaar. Een goede td blijft alert en vervangt mindere spelers door betere. Stilstand is achteruitgang.

6 januari 2015 om 13:22

Heb jij het artikel wel gelezen? Ik denk dat hij gewoon prima uitlegt waarom hij er niemand bij wil halen. En ik denk dat je met deze selectie gewoon de gok kunt maken om voor het kampioenschap te gaan en niemand te verkopen.

6 januari 2015 om 13:30

Ja maar kampioen worden is natuurlijk niet zijn werk zijn werk is goeie spelers aantrekken en spelers voor een hoge bedrag verkopen, en volgens mij heeft psv de laatste jaren de beste selectie alleen niet het beste team. En van Brands kan je aannemen dat als een speler vertrekt dat hij dan ook voor de hoofdprijs vertrekt.

7 januari 2015 om 12:54

Feyenoord moest toen uit een andere vijver vissen he. Vormer was overigens transfervrij dus heeft alleen salaris gekost. Hij heeft ook Nelom en Clasie overgeheveld van Excelsior naar Feyenoord. Pelle losgeweekt bij Parma. De Vrij wilde per se naar Lazio, had al een keer bijgetekend, dan vind ik 8 miljoen een goede prijs voor een 1-jarig contract. Brands betaalde tig miljoen voor 2 spelers die Utrecht 1 en 2 jaar eerder slechts 7 en 4 ton kostten. Nogmaals, iedereen kon op dat moment zien dat dat goede spelers waren. De kunst is om het voor die tijd te zien. Brands koopt alleen spelers vvoor veel geld, geen talenten. Of huurt ondermaatse spelers als Bruma (inmiddels gekcoht) en Rekik.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren