Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: PSV spreekt belangstelling voor Ola John tegen

Laatste update:

Ola John lijkt te gaan vertrekken bij Benfica. De 23-jarige vleugelspeler wordt al enige tijd in verband gebracht met een transfer naar de Premier League en volgens A Bola is het Amerikaanse Orlando City SC, de club van Kaká, nu ook geïnteresseerd. In een bijzin maakt het medium echter ook melding van interesse van PSV.

/

Eventuele belangstelling van PSV zou goed te verklaren zijn, omdat de linksbuitenpositie bij PSV vacant is door het vertrek van Memphis Depay naar Manchester United. PSV is ondertussen nog bezig met Gáston Pereiro, terwijl ook Steven Berghuis van AZ wordt genoemd.

Naast Orlando City SC en PSV hebben ook Swansea City en Crystal Palace volgens het medium interesse in John, die in 2012 voor circa negen miljoen euro van FC Twente naar Portugal verhuisde. In 2014 werd hij door Benfica voor een halfjaar verhuurd aan Hamburger SV.

Update 7 juli 18.21 uur - PSV spreekt belangstelling voor Ola John tegen
PSV heeft geen belangstelling voor Ola John. Dat heeft de Eindhovense club laten weten aan Goal. Het Portugese A Bola bracht eerder op de dinsdag naar buiten dat men het in de lichtstad wel zag zitten in de Nederlandse flankspeler, maar dat is niet het geval. PSV heeft geen contact met de aanvaller zelf en ook niet met zijn club Benfica. De 23-jarige John wordt ook in verband gebracht met Swansea City, Crystal Palace en Orlando City SC.

Ola John zou een goede aanwinst zijn voor PSV

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Benfica zal wel meer vragen dan dat PSV er voor over heeft.

7 juli 2015 om 16:29

Ik denk dat PSV niet zo heel moeilijk gaat doen daarover met John, Luuk en narsing een aanval hebt is dat wel héél dodelijk

7 juli 2015 om 16:33

Was toch al dicht bij een overgang naar Swansea

7 juli 2015 om 18:38

ja ik had gelezen dat benfica 20 miljoen wilt

7 juli 2015 om 20:03

Ook dat is een zekerheid maar ze hebben in Eindhoven nog wat poen over van de Depay verkoop.

Ik dacht gelezen te hebben dat hij al bij Swansea had getekend..
Maar dat was een vals bericht dus?

7 juli 2015 om 15:54

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=246596

dit artikel, was nog niet helemaal rond dus, maar collins sprak toen toch te hoopvol

7 juli 2015 om 16:04

Dacht inderdaad dat dat ook al zo goed als rond was. Apart, we hebben er na dat bericht inderdaad ook niks meer van gehoord.

John zou ik een hele slimme zet vinden van PSV. Altijd een hele interessante speler gevonden.

7 juli 2015 om 16:38

Voor hemzelf ook, je ziet hoe Luuk de Jong zijn carrière vanaf een dood spoor een nieuw leven in heeft geblazen bij Psv.

Zou een goede optie zijn, heeft zich al bewezen in de eredivisie. Europees ook wat wedstrijden in de been. Ik denk alleen dat ze met pereiro al zo ver zijn dat ze voor niet meer voor John gaan

7 juli 2015 om 16:16

Kwam in zijn beste seizoen bij Twente volgens mij tot 8 goals en 3 assists en heeft sindsdien niets laten zien.

Absoluut geen opvolger voor Depay. Op geen enkele manier interessant te noemen voor Psv. Hooguit voor op de bank en daar is hij veel te duur voor.

Doe dan maar Berghuis, niet dat dat wat is, maar die heeft in een minder team wel betere status

7 juli 2015 om 16:26

Tactisch gezien zou ik het niet verstandig vinden hem te halen. Linksbenig en linksbuiten. Verwaarloos je sterkte punt van Willems/Poulsen, buitenom en voorzetten.

Meer speler voor Ajax. Buitenom actie en voorzetje

7 juli 2015 om 16:54

John is rechtsbenig, maar heeft ook een heel sterk linkerbeen. Kan zowel binnendoor als buitenom.

7 juli 2015 om 16:56

John had 8 doelpunten en 15 (!) assists. Klein verschilletje Hoppa. En dat was alleen in de Eredivisie.

7 juli 2015 om 17:58

Dat over goals en assists zegt niks. Kijk naar Luuk de Jong, scoorde de laaste jaren amper en afgelopen seizoen 20.

7 juli 2015 om 18:25

Nogal een verschil tussen 3 en 15 assists. 3 assists leek mij ook al heel weinig voor een speler die zoveel indruk heeft gemaakt

7 juli 2015 om 19:30

15 assists volgens wikipedia, andere bron sprak van 3. Maar dan nog, al zijn het er 15, dan is dat nog 4 jaar terug en in die jaren daarna heeft hij niets laten zien. En ook dat seizoen speelde hij maar 1 helft goed.

Hij heeft nog nooit een seizoen lang gepresteerd. Dat is ook het verschil met de situatie van de Jong, die had het voor zijn buitenland avontuur WEL laten zien in de Eredivisie.

7 juli 2015 om 16:39

Pereira wordt gehaald voor de rechterkant, als hij komt.

7 juli 2015 om 17:03

Het is niet zo moeilijk. De jongen heet Pereiro.

Zucht... Dan kunnen ze naar mijn mening nog beter voor Berghuis gaan (wat ik al geen geweldenaar vind) goedkoper en meer groeivermogen. Iemand als Ola nu terughalen is best wel een risico gezien zijn minimale bijdrages afgelopen jaren.

7 juli 2015 om 16:00

Geloof dat Luuk de Jong het ook wel aardig doet nu bij Psv....
Laten die 2 elkaar nu gekend hebben bij Twente waar ze het goed deden..

Ik snap deze keuze volkomen, mits hij binnen de beleidskaders gaat passen.

7 juli 2015 om 16:14

Ook Berghuis zat in diezelfde tijd bij Twente. Hij moest het echter destijds afleggen t.o.v. John. Maar momenteel zie ik eerlijk gezegd ook meer in Berghuis dan John.

7 juli 2015 om 17:05

Is Berghuis geen rechts buiten?

7 juli 2015 om 17:59

Luuk deed het vooral goed dankzij twee spelers: willems en depay. Ik ben bang dat Luuk flink gaat inleveren aankomend seizoen maar dat moet natuurlijk wel nog blijken. John deed het bij twente aardig leuk maar niet meer dan dat. Omdat hij nu twee jaar eigenlijk redelijk stil heeft gestaan zou ik eerder voor een bijvoorbeeld Berghuis gaan omdat die aan de eredivisie gewent is en hij er lekker in zat afgelopen seizoen. Als je bij zon jongen dan een stijgende lijn kan doorzetten naar PSV heb je daar meer aan. Daarnaast zal het ook aanzienlijk in kosten schelen en dat is altijd mooi meegenomen.

7 juli 2015 om 18:42

Willems ben ik met je eens, maar Luuk zou veel meer rendement kunnen halen met een linksbuiten die een voorzet geeft. Je kan niet zeggen dat Depay er met zijn voorzetten voor gezorgd heeft dat Luuk kon scoren..

7 juli 2015 om 18:47

Ola John bij Twente: 33 wedstrijden 8 doelpunten en 15 assists puur competitieverband noem ik niet aardig, maar best goed..

Daarbij komt dat een spits altijd rendeert door aanvoer van andere spelers...
Depay heeft maar 5 asisst geleverd. Maar heeft een belangrijke rol voor PSV gehad met zijn 22 goals.

Ik zie best mogelijk dat Willems en John komend seizoen De Jong van assist gaan voorzien..dan rendeert De Jong misschien nog beter.

Verder zou ik een komst van Berghuis ook zeker toejuichen...

7 juli 2015 om 18:47

@De Bieroloog :inderdaad, dat waren er maar 5

7 juli 2015 om 18:54

Mwa qua assist ben ik het met jullie eens dat is misschien ook niet hoe ik het bedoelde maar enorm veel afketsers van Depay heb ik door Luuk erin zien worden getikt. Ik zie dat niet gebeuren als John er staat omdat Willems er al graag overheen vliegt en ik John niet als sterke schutter zie die vaak naar binnen trekt. Hij doet het wel maar naar mijn mening niet voldoende als je Willems op LB kunt behouden want anders zou dat weer zonde zijn omdat John dan altijd zelf voor de voorzet zou willen gaan. Ik denk dus toch dat Luuk het minder zal gaan doen er dat PSV meer zal gaan scoren met de middenvelders aankomend seizoen.(maher, wijnaldum/propper en guardado als tactische voor de scherpe steek)

offtopic: Waarom wordt er bij de Poll geen knop gemaakt die er voor zorgt dat je de uitslag/tussenstand van de Poll kan zien.
Op de manier zoals hij nu is, gaan mensen (waaronder ikzelf) maar wat drukken om te zien wat de mening van anderen is. Met de "tussenstand-knop" zal de relevantie van de Poll groter worden.

7 juli 2015 om 16:00

Schrijf een bericht nsar de redactie. Heeft meer 'effect'.

7 juli 2015 om 16:10

Heb je gelijk in. Maar was stiekem ook een beetje benieuwd wat jullie hiervan vinden. Daarbij ook benieuwd of meer mensen zomaar wat invullen om de poll tussenstand te zien.

7 juli 2015 om 16:25

Ik geef je groot gelijk hoor. Ik klik meestal ook op eentje om de standen te bekijken. Ook vind ik dat je een derde mogelijkheid kan toepassen als 'geen mening'.

7 juli 2015 om 16:40

Precies, een 'geen mening' knop is perfect. Zal VZ een berichtje doen. Wie weet

7 juli 2015 om 16:40

Niks aan vinken en op stemmen klikken, dan zie je ook de tussenstand

7 juli 2015 om 16:41

Ah dat wist ik niet. Met mij nog veel meer, gok ik zo. Bedankt!

7 juli 2015 om 16:43

Als je op je computer zit kun je op stem klikken zonder een antwoord aan te klikken, op je mobiel is het idd wel irritant

7 juli 2015 om 16:44

Dat zou te sturend zijn. Als je ziet dat 80% ja zegt dan denk je zelf ook eerder dat het ja is. Niet dat die polls hier ook maar enigszins representatief zijn maar goed.

7 juli 2015 om 16:53

Daar had ik inderdaad ook al aan gedacht. Maar zomaar een mening klikken om de uitslag te zien lijkt mij nog 'slechter'. Zoals Gentleman23 al zegt, dat een 'geen mening-knop' het hele probleem oplost en de polls representatiever worden.

7 juli 2015 om 16:59

Dat klopt, maar die polls worden voor 90 toch bepaald door een clubvoorkeur. Als je bijvoorbeeld vraagt: 'wie is een betere speler, Depay of Boilesen?' dan stemt 60 op Boilesen omdat ze voor Ajax zijn. Dit voorbeeld is wellicht niet helemaal kloppend, maar je begrijpt mijn punt waarschijnlijk wel.

Ik lees dat je gewoon op stem kan klikken en dat klopt (zit op een laptop), dus wellicht is dit bruikbaar voor je.

7 juli 2015 om 17:18

Je had niet echt een slechter voorbeeld kunnen verzinnen..

7 juli 2015 om 17:21

Haha, ik weet het. Toch zal het me niet eens verbazen als er dan nog mensen op Boilesen stemmen, puur omdat hij Ajacied is (en die in grote getalen aanwezig zijn op deze site). Het gaat verder ook niet om of het voorbeeld klopt, maar meer als hoe de uitslag van de polls beïnvloed worden door clubvoorkeuren.

7 juli 2015 om 16:46

Je kan ook alleen op de Stem knop drukken. Dat doe ik meestal.

7 juli 2015 om 17:17

Omdat een poll wordt bepaald door een meting van onafhankelijke individuele meningen. Als de tussenstand zichtbaar is, dan wordt een mening onopgemerkt beinvloed door de meerderheid. Groeps-druk om het maar zo te noemen.

7 juli 2015 om 17:49

Daarom ook een 'geen mening-knop' ! Als je niet zoveel van een bepaalde speler afweet is een 'geen mening-knop' de meest eerlijke. Zo heb je wel gestemd maar wordt de poll niet slecht beïnvloed

Gaat hij z'n carrière verpesten: gaat hij naar de pl. Daarvoor komt hij toch tekort ben ik bang. Gaat hij voor het geld: gaat hij naar Amerika. Gaat hij voor z'n carrière: gaat hij je naar PSV.

Denk niet dat John nu naar psv gaat, ook denk ik niet dat psv wil betalen wat benfica voor hem verlangt !!

Wel een goed speler !!

Was het al niet zo goed als zeker dat hij naar Swansea ging? Verder denk ik dat de interesse van PSV gewoon bedoeld is om druk te zetten op die Pereiro. Misschien is het toch beter voor John om terug te keren naar Nederland het is duidelijk dat hij nog tekort komt voor het buitenland en veel vertrouwen heeft hij niet meer denk ik.

Ola John heeft altijd voor het geld gekozen dus zal dan echt niet opeens voor zijn carriere naar PSV gaan. Als Orlando City echt serieus geïnteresseerd is zal dat de meest interessante optie zijn.

7 juli 2015 om 16:05

Ola heeft niet echt zo nodig voor het geld gekozen, maar Joop Munsterman

Wordt vast groter gemaakt dan het is.
PSV heeft sowieso velen namen op een lijstje en toevallig nu een artikel over Ola.
Ik kan me niet voorstellen dat PSV liever John heeft ipv Lestienne.
En ja ik weet dat Lestienne heeft gefaald @ Italië, maar de serie A is echt wel wat anders dan de ED.

Ik hoop toch echt dat PSV met een betere oplossing komt dan John. Heeft feitelijk niks laten zien sinds hij bij FC twente weg is.geef dan iemand uit de jeugd een kans, kost een stuk minder geld.

Hoop stiekem nog steeds op die uruguayaan, maar dat lijkt een lasting verhaal.

7 juli 2015 om 16:16

Sterker nog: ook bij Twente had hij maar 1 goede seizoenshelft. De tweede helft van dat seizoen was hij redelijk onzichtbaar. Daarom was de 9 miljoen die Benfica bood absoluut niet te weigeren.

In A Bola staat ook vermeld dat hij 'maar' 8M moet kosten dat zou wel een koopje zijn ..
Ander nieuws Lestienne zou al in eindhoven zijn en de zaakwaarnemer van Pereiro ook om te onderhandelen met Psv komt het vandaag goed dan stapt Pereiro morgen op het vliegveld naar Ehv toe .. hoop dat dit waar is.

7 juli 2015 om 16:05

ander nieuws Psv grijpt ook naast Reyes want hij is onderweg naar Moeskroen .. net als 2 andere spelers van Porto , keeper van het nationale team van Israel en ook Baily ofso die eerder nog werd gelinkt aan Ajax.
Baily ( als ik de naam goed heb ) gaat als het goed is naar chelsea maar word gelijk uitgeleend.

Ik vind John niet zon goede speler. Heeft zijn beste tijd la gehad. Maar misschien kan het een 'Ruizje' worden. Maargoed het is PSV dus ik maak me er niet echt druk om.

Orlando City, dat is toch wel de gedroomde stap voor een 26-jarige die de potentie heeft om international te zijn.

7 juli 2015 om 16:06

Hij is pas 23 jaar oud?

7 juli 2015 om 16:07

Oh, heb ik niet goed gekeken. 23 nog maar. Nou, dan is de MLS helemaal een gedroomde stap. Daar kun je je talent echt goed doorontwikkelen.

John was in zijn periode bij Twente een groot talent. Alleen bij Benfica was hij erg wisselvallig. Soms was hij speler van de week en soms zat hij wekenlang op de tribune. Ik weet niet of dit echt een waardige vervanger is voor Memphis. En hij is denk ik ook een stuk duurder dan de andere opties die PSV voor ogen heeft.

wrm zetten scamacca daar niet

7 juli 2015 om 16:20

Omdat Scamacca een 1,95 lange centrumspits is die het niet van zijn snelheid moet hebben. Lijkt me dan niet de geschikte kandidaat voor een vleugelpositie. Wel een leuk talent voor de spitspositie, mits PSV hem kan behouden.

Zou verstandige keuze zijn. A la Luuk de Jong. 5-jarig contract bij Psv, drie jaar in de basis staan, dan stap naar Europese subtop of net daaronder. Hij is niet echt doorgebroken bij Benfica, maar heeft wel nodige ervaring opgedaan. VS is einde carrière en Premier League is groter risico dan Psv.

Zou het om een eventuele huurperiode gaan naar psv of een definitueve transfer dat is niet echt duidelijk.

Ik zie hem niet naar PSV komen eerlijk gezegd.

Hij zouPSV sterker maken maar gaat echt nog niet terug komen naar de eredivisie.
Hij kan zo'n beetje overal meer verdienen dan bij PSV.
En dat is het enige waar voetballers heden ten dagen naar kijken jammer genoeg.
Heel weinig uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.

7 juli 2015 om 16:52

Ik denk dat het bij hem wel meevalt. Kan me nog een interview van hem herinneren over zijn vertrek bij twente. Dat hij aangaf hij eigenlijk gewoon wou blijven maar wanneer de club de indruk geeft jou liever te verkopen het ook geen nut heeft om te blijven als ze weg willen hebben.

Ik denk dat ze heel weinig aan kwaliteit inleveren wanneer ze hem halen voor de linksbuiten positie Ik was zeer onder de indruk van hem bij twente en was echt blij hem zien te vertrekkennals PSV fan.

Hoezo is Pereiro in beeld voor de linksbuiten positie. Pereiro is een aanvallende middenvelder die eventueel op rechts uit de voeten kan. Lestienne is op links in beeld.

Ze houden van spelers met een Twente verleden daar in Eindhoven Ruiz, De jong gekocht
Interesse / oude interesse : tapia ziyech corona john en promes

7 juli 2015 om 16:53

en Twente heeft een voorkeur voor spelers met een Feyenoord verleden... en nu?
Tapia ziyech en corona waren alleen in beeld omdat ze wss voor een prikkie opgehaald konden worden

7 juli 2015 om 16:54

En in enschede houden ze van spelers met een Feyenoord verleden.

7 juli 2015 om 17:16

En PSV heeft dit zelf naar buiten gebracht dat ze interesse hadden in tapia ziyech corona john en promes? Of is dit gecommuniceerd door de media?

Als ik alle berichten hier op VZ moet geloven heeft PSV belangstelling in een heleboel spelers. Vraag me af hoeveel % er ook daadwerkelijk van waar is.

zie hem liever naar swansea gaan maar voor de eredivisie zou dit wel weer een mooie versterking zij

Ik mag hopen voor de PSV fans dat Ola John echt de tiende keus is. Die jongen heeft een half seizoen goed gepresteerd bij Twente, maar verder weinig laten zien. Misschien nog wel belangrijker is dat tot dusver in zijn volledige clubcarrière maar 19 goals heeft gemaakt. Dan ga je er dus echt 5 stappen op achteruit vergeleken met Depay.

Het wordt natuurlijk voor PSV onmogelijk om een vervanger te strikken die er net als Depay 28 in een seizoen in legt. Maar ze zullen echt wel met iets beters moeten komen dat Ola John.

Had diene jongen niet getekend bij Swansea city?? Veel te vroeg vertrokken naar het buitenland

Orlando City, zou leuk zijn voor John. Samenspelen met Kaka
PSV kan hem toch niet betalen.

Volgens mij heeft John Luuk nog topscoorder gemaakt meeste assists toen als ik me niet vergis 13 ofzo...

Voor John zelf zou een stap naar Psv in mijn opinie een goeie zet zijn, hij zal speeltijd krijgen komt weer in beeld voor het Nederlands elftal en word herenigd met De Jong.

Voor Psv is hij duidelijk een stap achteruit ten opzichte van Depay,waarvoor een waardige opvolger niet makkelijk te vinden is. John mist scorend vermogen en dat is nou juist het gene dat Depay wel had.

Dit zou ik enorm toejuichen. Acht deze optie echter wel heel klein.

Ik zie hem wel op het lijstje staan van Brands denk als de nummers 1 niet doorgaan, dan zullen ola john en berghuis wel in aanmerking komen.

Jammer was wel mooi als hij naar Psv ging.
Maar bijv.swansea City zal die knallen en dan over 2 jaar bijv. naar Spurs, Napoli , Roma, Sevilla.

Jammer was wel mooi als hij naar Psv ging.
Maar bijv.swansea City zal die knallen en dan over 2 jaar bijv. naar Spurs, Napoli , Roma, Sevilla.

7 juli 2015 om 18:51

LOL hij verstuurd hem 2x LOL
Deze mag wel weg hoor ;p Sorry.

Ola John is geen aanwinst voor Psv.
Die jongen s vel te licht en dit soort types heeft PSV al.
Haal nu gewoon Berghuis en die jongen uit Uruguay.

sinds wanneer gaat psv op specuaties in..?

7 juli 2015 om 22:09

Ja, opvallend he? Vooral onder Rutten, maar eigenlijk ueberhaupt was PSV altijd best een gesloten club voor wat betreft uitspraken in de media of het reageren daarop. Maar inmiddels hebben ze zelfs een katern 'psv in de media' op de website opgenomen. En daarin niet alleen de gebruikelijke dooddoeners en hossanaverhalen, maar ook doodleuk een stuk over de ontevredenheid van Locadia momenteel. Goede zet van Psv, naar mijn idee.

On topic: Ola John lijkt me vooral een dure aankoop. Ten eerste zal Benfica graag een flink bedrag terug willen zien van de investering die ze voor deze jongen hebben gemaakt. Daarnaast zal John wel moeten inleveren wil hij bij PSV zijn centen verdienen. En dan denk ik dat hij graag andere clubs als alternatief in overweging neemt. Je kunt dan beter een routinier als Alex halen als je toch geld kunt vrijmaken.

7 juli 2015 om 22:55

een ''katern'' op de website..wat is daar volgens jou de meerwaarde van..

Openheid geven bijvoorbeeld?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren