Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Twente bevestigt interesse in viertal spelers: ‘Moet nooit op één paard wedden’

Laatste update:

FC Twente heeft gesprekken gevoerd met twee linksbuitens, zo bevestigt FC Twente-directeur Jan Streuer. De Tukkers zaten om de tafel met Marouan Azarkan, die nog één jaar vastligt bij Feyenoord, en Ruben van Bommel. De jongste zoon van Mark van Bommel beschikt in Limburg over een aflopend contract, maar wil dat verlengen zodat de club nog kan profiteren van een transfer. Twente heeft bovendien al langer interesse in de Ajacieden Youri Regeer en Anass Salah-Eddine.

Twente heeft flinke concurrentie in de strijd om de handtekening van Van Bommel. Feyenoord en PSV informeerden al naar de achttienjarige vleugelaanvaller, terwijl ook AZ, Vitesse en FC Utrecht belangstelling zouden hebben. Clubs uit de Serie A, LaLiga en subtop van de Bundesliga hebben zich eveneens bij hem gemeld. Azarkan, die dit seizoen door Feyenoord verhuurd wordt aan Excelsior, staat in de belangstelling van zowel Twente als FC Utrecht.

De interesse in de twee vleugelaanvallers wordt door Streuer aan Voetbal International bevestigd. “Maar het is nog niet duidelijk welke kant het opgaat”, benadrukt de technisch directeur. “Je moet nooit op één paard wedden. Het is goed om met spelers te spreken en te weten of ze graag willen. Mensen worden al ongeduldig, willen meteen nieuwe namen. Maar er is geen haast. We zijn ons volop aan het oriënteren. En ook in juli en augustus komen er nog goede spelers op de markt.”

Twente is ook in de markt voor de veelzijdige Ajacied Regeer. De rechtsback annex verdedigende middenvelder kan eveneens rekenen op interesse van sc Heerenveen, maar staat naar verluidt niet onwelwillend tegenover een overgang naar Enschede. Toch moet Twente zijn mogelijke komst nog afwachten. “Ajax heeft nog niet helemaal besloten wat het met een aantal spelers wil”, aldus Streuer. Daardoor is ook de toekomst van Anass Salah-Eddine nog onzeker. De linksback maakte dit seizoen op huurbasis in De Grolsch Veste indruk als defensieve middenvelder en Twente zou hem graag definitief overnemen van Ajax.

Twente schaakt op dit moment op meerdere borden. Ook in het geval van Manfred Ugalde moeten de Enschedeërs vooralsnog geduld bewaren. De Costa Ricaanse spits - dit seizoen tot nog toe goed voor 6 goals in 22 Eredivisie-duels - wordt momenteel gehuurd van Manchester City. “We kijken wat mogelijk is, misschien kunnen we dit inventief oplossen. Die jongen wil in ieder geval wel blijven”, laat Streuer weten.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik hoop écht dat Ruben van Bommel naar ons komt! Ik roep het al het halve seizoen. Lijkt me een speler met heel veel potentie!

16 mei 2023 om 09:10

Utrecht of Twente is voor zijn ontwikkeling beide goed en van daaruit kan hij nog naar de top 3 van NL. Vanaf AZ gaat dat praktisch niet meer gebeuren en is ook net weer een stap hoger, wellicht nu te hoog. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Twente, vond Utrecht dit seizoen niet heel aantrekkelijk voetballen.

16 mei 2023 om 09:16

Utrecht betaald wel meer dan twente, dus daarin hebben jullie het voordeel. Ik kan geen oordeel over hem bellen, weinig gezien. Hij is afgelopen week in Hengelo gezien met zijn vader, Streuer en Bruggink, dat is een goed teken.

16 mei 2023 om 09:34

Het lastig in te schatten waar van bommel naar toe gaat. Als ik zo naar zijn interview kijk van afgelopen vrijdag lijkt het erop dat hij naar twente komt. Maar dat dachten de meeste ook met seuntjes.

16 mei 2023 om 09:49

Papa Mark kent Arnold Bruggink natuurlijk van hun gezamenlijke PSV periode. Dan vind ik het niet zo gek dat de lijntjes kort zijn en dat Mark en Ruben op oriënterend gesprek komen bij Twente, waar Bruggink werkzaam is. Het kan natuurlijk alle kanten op.. als Utrecht meer betaalt en een beter perspectief op Ruben zijn favo positie kan bieden, dan gaat hij eerder naar Utrecht schat ik zo in!

Zou het leuk vinden als Twente deze jongens kan halen. Doorverkoop gooien op Salah en Regeer, laten opbloeien in Enschede en dan mooi doorverkopen aan het buitenland. Win win voor Ajax en Twente. Wellicht dat ze ook wat spelers kunnen huren van ons, bijvoorbeeld een Fitz-Jim. Als Twente de play offs overleeft ook weer een kans op een Europees hoofdtoernooi. Prima beleid in Enschede.

16 mei 2023 om 09:11

Ik vind het niet zo'n win win situatie voor Ajax. Laat Salah-Eddine zich in de voorbereiding maar laten zien als LB. Mag hij de strijd aangaan met Wijndal. Kan Hato gewoon LCV spelen. En Regeer zou ik als ik Ajax was eerst een jaar verhuren in de ED. Hadden ze afgelopen zomer al moeten doen. Ben namelijk erg benieuwd of/hoe hij zich staande houdt bij een subtopper in de ED.

16 mei 2023 om 09:25

Ik vind dat er een nieuwe linksback moet komen. Afscheid nemen van Wijndal, een Nico Jr binnenhalen die wat passie toevoegt. Want dat mis ik enorm dit seizoen; Karakter en passie/vechtlust. Het is zo'n slappe gezapige zooi, ik mis Licha en Nico echt heel erg. Als zij een mindere match speelden kleunden ze er gewoon in met volle overtuiging en dan had je nog het idee dat ze er alles aan deden. Maar wat ik dit seizoen allemaal zie....schandalig. Hato is inderdaad een LCV, die zou ik laten staan samen met een ervaren aankoop voor RCV, want ik verwacht dat Timber vertrekt. Salah-Eddine weet ik niet, in de jeugd geweldig maar wel een lange blessure gehad. Wel beter dan Baas mag ik hopen.

16 mei 2023 om 09:44

Ik snap nooit zo goed waarom Ajacieden Salah-Eddine zo graag als linksback willen zien. Was lange tijd wissel achter Gijs Smal op die positie, die gewoon beter is daar. Begon op te vallen op het middenveld maar lijkt me toch een wat te grote concurrentie strijd voor hem bij Ajax

16 mei 2023 om 09:57

Dat snap ik ook niet helemaal Ubenst. Als je een back zoekt, zou ik als Ajax zijnde ook eerder kijken naar Smal. Maar ze zullen vast eerder kijken naar een Zuid-Amerikaanse parel.

16 mei 2023 om 10:22

Ik weet niet zo of er heel veel verschil in niveau is tussen Smal en Salah-Eddine. En dan is het logisch dat je de voorkeur geeft aan een eigen speler t.o.v. een gehuurde speler. En iedereen heeft een aantal wedstrijden achter elkaar nodig om beter te worden. Ik vond Salah-Eddine op het middenveld, in de bekerwedstrijd tegen Ajax, ook erg goed spelen. Volgend seizoen is Alvarez weg en hopelijk ook Grilitisch vertrokken. Dan heb je met Vos en Salah-Eddine 2 jonge spelers die daar volgens mij prima uit de voeten kunnen. En aangezien we toch geen CL spelen kun je denk ik makkelijker jongere spelers aan een bepaald Europees niveau laten wennen.

16 mei 2023 om 11:32

PaulR, het verschil tussen Salah-Edinne en Smal is nu enorm. Ik zou als Ajax zijnde hem niet als LB willen. Bij Twente zou hij misschien ooit dat niveau kunnen bereiken, dat zie ik nu nog niet. Goede speler voor Twente, Ajax moet wat hoger mikken.

16 mei 2023 om 11:37

Op wat is het gebaseerd dat het niveauverschil tussen de 2 enorm is? Heeft Salah-Eddine dit seizoen minimaal 5 wedstrijden achter elkaar kunnen laten zien wat zijn niveau is?

16 mei 2023 om 11:43

Ik wel. Smal is de beste linksback van de eredivisie, maar is geen comfortabel voetballende speler die in balbezit het middenveld versterkt, makkelijk wegdraait in de as, spel kan versnellen, etc. Het is absoluut geen spelmaker voor in de as. Dat is meer een type Wijndal, die graag rushes maakt langs de lijn, kan overlappen en een hele fijne voorzet en eindpass heeft. Dat wapen levert hem ieder jaar weer een hele sloot assists op.

Bij Ajax wil men voetballend opbouwen met kort en snel combinatievoetbal, daarin heb je weinig aan Wijndal, en dus ook niet aan Smal. Salah-Eddine kan dit wel, hele fijne speler aan de bal. Ik zeg niet dat Salah-Eddine klaar is voor Ajax 1, maar vind wel dat die een kans verdient in de voorbereiding. Hoe snel die daar kan aanpikken geen idee, hij heeft wel talent, en met voetballers als Hato naast hem, en Berghuis en hopelijk een Guler voor hem, kan zo'n ontwikkeling snel gaan. Als je in een systeem past gaat het immers sneller.

Smal moet Ajax zeker niet kopen, past niet in de speelwijze, waar Salah-Eddine juist weer minder in speelwijze van Twente past.

16 mei 2023 om 12:01

@ajaxf1, hoe zie je deze transferzomer dan voor je bij Ajax?

Persoonlijk denk ik dat Alvarez, Timber, Kudus, Grillitsch, Stekelenburg en Lucca zullen vertrekken. Persoonlijk hoop ik dat Klaassen, Sanchez, Bassey en Daramy ook verkocht worden.

Qua prioriteit zou ik dan qua nieuwe spelers een rechtsbuiten, rechtsback, RCV, een 6 en een 10 zien. Dat zijn dan al 5 nieuwe spelers die je moet inpassen. Een extra spits, een linksback en nog een 8 is ook leuk, maar ik denk dat het al moeilijk genoeg is om 5 nieuwe spelers in te passen. Uitgaande daarvan, zou je dan een linksback prioriteit geven?

On topic, ik vind Salah-Eddine wel echt fijn aan de bal, kan echt in het middenveld komen in balbezit. Het invullen zoals Mazraoui, daar smacht Ajax wmb naar. Voetballen van achteruit. Of hij goed genoeg is weet ik niet, maar verdient zeker een kans in de voorbereiding wmb. Zou hem graag naast Hato willen zien.

16 mei 2023 om 12:23

Amsterdam4, wat je daar benoemd komt overeen met Salah-Edidine als middenvelder. Zo heb ik hem niet gezien als back, waar hij op alle vlakken (verdedigend, opbouwend) m.i. tekort komt. Daarom zou ik hem ook eerder zien als middenvelder (waar hij bij ons ook beter uit de verf kwam) dan back.

16 mei 2023 om 13:01

Paulr_1982 ben je serieus? Smal is geweldig, daarom kan Salah-Eddies geen kans en wat die op de back positie speelde was ook niet zo top.

Op de middenveld is hij bij Twente beter. Als Ajax hoger wil moeten ze een andere linksback zoeken

16 mei 2023 om 13:03

@jansen joenite, Klopt, bij Twente is hij meer geschikt als middenvelder. Bij Twente zie ik Smal weinig mee doen aan de opbouw, dat is geen speler die onder druk de juiste kant op draait, balletje op gogme even vasthoudt omdat hij ziet dat er door lopende spelers ruimte ontstaat voor de pass. En dan spelers inspeelt. Hij begint direct te lopen langs de lijn, en biedt zich aan aan zijlijn als passoptie. Speelt dan weer in en loopt zelf gelijk door. Als je dat verwacht van Salah-Eddine, dan ga je inderdaad teleurgesteld worden.

Smal is verdedigend duidelijk verder dan Salah-Eddine, en is ook veel geschikter voor rushes langs de lijn. En heeft ook een veel betere lange voorzet.

Maar bij Ajax hoef je geen rushes langs de lijn te maken als back, liever niet zelfs, er is zo weinig ruimte voorin. Bedoeling is dat je balbezit de plaats van de 8 overneemt die dan verder doorschuift naar voren. Je moet daar ruimtes overzien, passes onderscheppen in de omschakeling, en vooral spel maken. Zodra de 8 terug is bij balverlies zak je dan weer terug naar de backpositie om te dubbelen met de LCV of linksbuiten op de rechtsbuiten van de tegenpartij. Dat is wat Ajax vraagt van een linksback. Wijndal doet wel graag rennen langs de lijn, terwijl de 8 zoals die gewend is gewoon doorschuift om mee te doen in de aanval. Dat doet Taylor prima, staat ook op 8 goals, dat is gewoon goed.
Maar in de omschakeling kwamen er wel grote gaten op het middenveld te liggen omdat daar niemand zijn positie overneemt. Tegenstanders counterden Ajax dan ook regelmatig kapot dit seizoen met Wijndal op het veld. Ook omdat hij steeds veel te hoog staat. Slechte afstemming, en spelers die niet geschikt / complementair zijn aan elkaar was dus het grote probleem bij Ajax.

Bij Ajax ziet men Salah-Eddine dus als linksback, die de potentie heeft om daar heel goed in te worden in de Ajax-speelwijze, bij Twente moet je vooral aan de zijlijn blijven de rechtsbuiten van de tegenstander controleren en zelf voorzetten geven van de zijkant. Dat is een groot verschil in spelopvatting.

Ik snap ook wel dat Twente hem fijn vind als middenvelder met zijn kwaliteit aan de bal, maar er nog geen vaste basisspeler in ziet. Als je met 1 echte controleur speelt (zerrouki) en daarnaast echte centrale of zelfs aanvallende middenvelders (steijn, Vlap, Sadilek) dan moet hij echt als centrale middenvelder spelen. En ook aansluiten bij de 16 van tegenstander, en ook assists geven, eindpass geven en goals maken. Daar ligt gewoon niet zijn kracht. Ik begreep ook niet zo dat Ajax hem verhuurde aan Twente, ik vind hem slecht passen bij spelwijze van Twente. Twente kan beter Baas huren, of Hlynsson, die passen veel beter bij de spelwijze van Twente.

16 mei 2023 om 13:03

De linksback bij Ajax is een verkapte middenvelder en geen simpele draver die erover heen moet klappen. Precies het profiel van Mazraoui maar dus ook Sallah edine en regeer. De standaardback zoals Wijdal en Sanchez passen totaal niet bij Ajax. Dus juist jeugdspelers die net te kort komen als middenvelder zijn zeer interessant als back voor Ajax. Zelfs Schreurder zag dat in. Alleen die was zo gek om een 10 (Taylor) uit te gaan proberen op die positie. Taylor heeft het als CM al moeilijk zat om zijn verdedigende taken niet uit het oog te verliezen laat staan als back. Daar hebben Edine en Regeer een stuk minder moeite mee.

16 mei 2023 om 13:08

@fctrinze: Ja, ik ben serieus. Maar zoals andere ook al hebben gezegd hier zijn het ook 2 totaal verschillende types LB. En daarbij heeft Salah-Eddine maar 2 keer meer dan een uur gespeeld als LB. Dus hij heeft ook niet echt een kans gehad om zich als LB te laten zien. En dat komt natuurlijk omdat Smal ook voldeed, dus geen aanleiding om hem op de bank te zetten.

16 mei 2023 om 13:54

Amsterdam4, daar heb je toch wel een goede analyse te pakken (thnx!) en ik moet je daar toch gelijk mee geven. Al met al zie ik echter ook daarmee nog niet Salah-Edine doorbreken bij Ajax, maar tijd zal het leren.

Drie van de vier zouden uitstekende aanwinsten zijn denk ik, ik zie het gewoon niet zitten in Azarkan. Valt me bij Excelsior nauwelijks op en lijkt me gewoon te klein om op hoger niveau van waarde te zijn.

16 mei 2023 om 09:11

Klopt. En is ook blessuregevoelig.. dikke minpunt.

16 mei 2023 om 09:33

Ik moet zeggen dat ik azarkan niet vaak heb zien spelen. Had wel een wedstrijd of 2 vorig seizoen gezien, toen speelde hij best goed samen met wieffer. Maar zie wel regelmatig voorbij komen dat hij vaak geblesseerd is of ziek.

16 mei 2023 om 11:01

Azarkan is een prima voetballer hoor! Net (nog?) niet genoeg voor de top denk ik, maar bovenin de subtop kan hij echt wel van waarde zijn.

16 mei 2023 om 13:06

Ik heb hetzelfde. Hij is jong en ik denk dat hij nog wel naar het niveau van bijvoorbeeld een Misidjan kan groeien, maar op dit moment zie ik in hem niet echt een versterking. Dan zou ik nog liever Unuvar willen, maar FC Twente moet gewoon vol voor Van Bommel gaan. Hij is weliswaar pas 18 jaar, maar hij is op fysiek vlak verder en beter dan die twee.

Daniel van kaam ook..opvallend bij Cambuur. ongeveer 100 eredivisie wedstrijden gespeeld en kan zowel verdedigende als aanvallende middenvelder spelen,jong oranje

Alle 4 zijn welkom azarkan en van Bommel mooi achter Cerny en Misidjan(als die blijft)
De twee Ajacieden die wel een basis plaatst kunnen veroveren op een gevende moment.

Stiekem hopen dat Ugalde lukt, maar wil Vente ook wel zien concurren met Ricky

16 mei 2023 om 09:24

Concurreren met Ricky? Die is nu wel klaar. Wellicht nog invallen, maar doorselecteren is nu wel nodig. Wel een fijne gast om er nog bij te hebben, van zijn instelling kunnen veel spelers nog wat leren.

16 mei 2023 om 09:57

Jaa ik zeg niet dat Ricky wint haha, maar vind wel dat we zulke ervaren spelers moeten respecteren. Maar klopt dat hij een mindere seizoen heeft

16 mei 2023 om 10:00

Oh zeker, dat heeft hij ook wel verdiend. Op en topprof in het veld. Maar het verschil met Ugalde vind ik nu al erg groot, en Ugalde moet nog beginnen met volle 90 minuten spelen.

16 mei 2023 om 10:03

Zeker, maar wat Jansen Joenite al zeg Ugalde krijt een stevige salaris. Dan heb ik liever dat ze in de eredivisie of in de kkd naar een jongere spits kijken.

En nog een jaar Ugalde lenen is ook niks, Twente moet heb definitief halen of veder rond kijken.

Een concurrent bij voor de rechtback positie en nieuwe cv als Hilgers niet wil verlengen

16 mei 2023 om 11:29

Vraag me af of een grotere club dan Twente Hilgers nog wil hebben. Heeft nog wel last van jeugdige grilligheid

16 mei 2023 om 11:53

Eens met @bigtukker. Hilgers is nog niet klaar voor een stap hogerop, alhoewel het lijkt dat hij dat zichzelf wel heeft aangepraat.

16 mei 2023 om 12:42

Klopt daarom, hij heeft aangegeven een stap te willen maken. Zie het liefst dat hij blijft en nog beter word, want de laatste tijd was die bagger. Veel punten gekost

16 mei 2023 om 09:59

Ugalde weet ik zo ook nog niet. Die moet volgend jaar een flink niet-EU salaris krijgen en is m.i. erg wisselvallig. Hij heeft een paar leuke wedstrijden gehad, maar afgelopen vrijdag vond ik hem echt de minste aan Twente-kant.

16 mei 2023 om 10:02

Nou Jansen, afgelopen vrijdag was hij weer goed. Die jongen maakte de twee CV's helemaal gek met zijn loopacties continu. Hij was alleen onzuiver in de afronding, maar wel echt een verademing vergeleken met Ricky. Hij is alleen wel regelmatig geblesseerd geweest dit seizoen.

16 mei 2023 om 11:02

Kan zijn dat ik dingen niet gezien heb die jij wel hebt gezien hoor. Hij is mij in ieder geval niet positief opgevallen, maar mogelijk ook door de ongelukkige afronding (wat toch wel een vereiste is als spits..).

16 mei 2023 om 13:04

Maar je gaat toch geen half miljoen per jaar aftikken + een transfersom?! Daar heeft hij echt te weinig voor laten zien. Dat is veel te veel geld voor drie goede wedstrijden per seizoen.

En Ugalde goed? Die was de minste aan FC Twente zijde hoor. Zelfs de kranten zijn het daarover eens.

Hopen dat Ugalde blijft, zeer van gecharmeerd. Dan heb je gelijk een goede eerste spits. Ondanks zijn lengte fysiek best sterk en erg gretig. Azarkan heb ik dan weer wat minder mee, die valt me bij Excelsior niet speciaal op.

Twente moet voor Unuvar gaan. Kan op 10 en linksbuiten. Die is inmiddels weer terug bij Ajax.

16 mei 2023 om 11:42

Unuvar is meer een Volendam/Pec zwolle speler. Heeft bij Trabzonspor helemaal niks laten zien

16 mei 2023 om 13:01

Ik zie veel liever Ruben van Bommel komen. Die brengt op fysiek vlak al veel meer en is ook linksbuiten. Bovendien is hij meer dan een jaar jonger. Wel zie ik Unuvar liever komen dan Azarkan.

16 mei 2023 om 15:25

Unuvar is een jaar ouder maar had vorig seizoen prima stats in de KKD met 16 goals en 12 assists.

Fc Twente is wel lekker bezig, brutaal om zulke spelers gwn te halen en hen ook te voorzien van basisplaats en speelminuten. Kan ik wel jaloers (in een positieve zin) naar kijken! Zie hen aankomende seizoen zomaar meedoen met de top 3

16 mei 2023 om 10:25

Dat lijkt me niet realistisch, maar laat me graag verassen. Beleid is top en we zijn goed bezig om de vaste nummer 5 van de ed te worden. Door de goede prestaties van Nederlandse clubs in Europa gaat die plek ook plaats bieden aan directe plaatsing voor de Europese play offs dus dat is ook zeer goed nieuws voor ons. Vast in Europa spelen en zorgen dat je langzaam de aansluiting met AZ vind lijkt me prioriteit

16 mei 2023 om 13:19

Tukkercote

Denk je? Bij Twente zie ik een basis liggen ook al zullen Streuer en Janssen weggaan. Zeker al Streuer voor zijn vertrek nog een paar talentvolle spelers weet binnen te hengelen. Oostingh speelt goed aanvallend voetbal en heeft met RKC bewezen met minder materiaal subtop kan eindigen. Ik denk et de spelersmateriaal van Fc Twente zeker hoge ogen zal gooien en aankomen seizoen Fc Twente vriend en vijand zal verrassen.

Bij Ajax en PSV is het nog te zien, Ajax dient aantal plekken sowieso te moeten vervangen, Zullen veel spelers weggaan en erbij komen inclusief nog een trainer. Die zal opnieuw moeten bouwen en mannetjes in zijn speelstijl proberen te passen. Daarnaast is het nog maar de vraag of het binnenkamers rustig blijft.

Bij PSV dient de gehele verdediging van een make over voorzien te worden, een voordeel is dat zij de miljoenen van Gakpo en Madueke kunnen investeren (eventueel de miljoenen van Sangare). Op zicht ligt de fundering er wel, mits RVN meer assistentie krijgt. Enige punt is, zal Simons blijven of vertrekken, als die weg valt zal PSV ook moeten bouwen.

Betreft AZ die hebben het goed voor elkaar, talentvolle jeugd die doorstroomt, aanblijven van trainer, herkenbare speelstijl.

Feyenoord heeft dit seizoen succes, maar ook dat zal niet altijd blijven. Zeker als sterkhouders vertrekken zoals Kokcu, Geertruida, Hancko, Giminez en Slot. Basis is er, maar kan zomaar anders lopen (zoals we hebben gezien met Ajax).

16 mei 2023 om 10:41

Top 3 gaat m niet worden, ook niet als deze alle 4 blijven/komen. Er gaat nog genoeg weg en ook op bestuurlijk vlak. Ik zou volgend jaar blij zijn met eenzelfde plaats als dit jaar maar denk zelf dat we lager gaan eindigen tenzij Streuer bijzondere aankopen weet binnen te hengelen.

16 mei 2023 om 12:58

Tja top 5 zou mooi zijn, we blijven en zijn nuchter. Een uitschieter kan plek 4 bijv en of beker(finale). Maar moet het maar eerst zien met Oostingh en de transfer zomer, laten we dan maar kijken wat de doelstelling kan zijn.

Het liefst zie ik FC Twente eerst vol voor Van Bommel gaan. Of hij direct een basisplaats weet te bemachtigen weet ik niet, maar met 18 jaar dit al laten zien in de KKD is erg knap. Ik zie hem ook liever komen dan Azarkan, waar ik best wel wat twijfels bij heb. Betreft de Ajax-talenten is het lastig in te schatten wie haalbaar is. Salah-Eddine vind ik beter op het middenveld en Regeer zal vast wel wat kosten.

16 mei 2023 om 19:00

Zie ook van Bommel en regeer graag komen, Azarkan zie ik ook iets minder maarja zo dacht ik ook over misidjan en die heeft ook een erg goed seizoen. We krijgen ook nog 8 miljoen binnen, voor 3-4 miljoen heb je denk ik beide spelers binnen. Als je dan die andere 4 miljoen gebruikt om schulden af te lossen is iedereen tevreden

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren