Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Tadic: ‘Ajax maakte cruciale fout, ze hadden Overmars moeten beschermen’

Laatste update:

Volgens Dusan Tadic heeft Ajax een 'cruciale fout' gemaakt door Marc Overmars te laten gaan. Dat vertelt de Serviër in een interview met Voetbal International. De oud-directeur van Ajax stapte vanwege grensoverschrijdend gedrag op bij de Amsterdammers. "Ajax had Overmars moeten beschermen", aldus Tadic.

Tadic trok de deur in Amsterdam afgelopen zomer achter zich dicht. Maar ook het jaar daarvoor was de selectie al flink uit balans, zag de oud-aanvoerder. In de zomer van dat jaar kreeg ook zijn zaakwaarnemer, Milos Malenovic, een aanzienlijke rol in de wederopbouw.

"Het gat dat ontstond na het vertrek van Overmars en Erik ten Hag was zó groot dat allerlei mensen moesten helpen. Iedereen merkte dat het voor hen te moeilijk was. Zij moesten het maar even doen, in een periode waarin vijftien spelers vertrokken, onder wie zes belangrijke basisspelers."

"De gevolgen hebben we in het dramatische seizoen ondervonden. Als je spelers koopt, moet je verschillende karakters samenbrengen. Dat is cruciaal. De samenstelling van de selectie klopte totaal niet. En dat was allemaal het gevolg van wat er met Overmars is gebeurd."

'Geflirt'
Want over de gang van zaken met betrekking tot het vertrek van Overmars is Tadic totaal niet te spreken. "De club had hem nooit moeten laten vallen", is de aanvaller stellig.

"Ik weet dat het heel gevoelig ligt, in die periode helemaal. Maar Ajax had Overmars moeten beschermen. Een cruciale fout van de club", meent Tadic. De huidig beleidsbepaler bij Royal Antwerp stuurde grensoverschrijdende berichten naar vrouwelijke collega's.

"Waar mannen en vrouwen samenwerken, wordt er geflirt. Dat is normaal. Ik wil niemand beschuldigen en ook niets rechtvaardigen. Maar had het als club aangepakt en opgelost. Met elkaar. Je had én de vrouwen goed kunnen helpen die het betrof, én Overmars kunnen helpen."

Hype
"Als het fysiek onwenselijk contact was geweest, dan had je direct moeten optreden, klaar. Had hem geschorst, gestraft, maar niet laten vallen. De club ging klakkeloos mee in de hype die er was. Mensen wilden hem laten hangen in plaats van oplossen."

Tadic maakt vervolgens de balans op na het vertrek van Overmars. "Kijk wat Ajax er nu mee is opgeschoten. Op alle vlakken helemaal niets. En kom niet aanzetten met dat ik geen oog voor de vrouwen heb. Onzin."

"Ik ben mijn hele leven al omringd met vrouwen die me dierbaar zijn. Ik heb een lieve moeder en twee zussen. Als iemand iets negatiefs over mijn zus zei, dan wilde ik degene al vermoorden. Dus ik snap die andere kant heel goed. Maar dit is anders, want als Ajax hadden we één familie moeten zijn die samen problemen oplost."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het wordt wel duidelijk dat de cultuur waarin Dusan is opgegroeid is gebaseerd op idealen uit de steentijd.

19 december 2023 om 22:03



Liever de cultuur van Tadic dan de Disneyland cultuur wat wij hier hebben gecreeerd. Waarin je een vrouw een man moet noemen en andersom. Of waarin je een vrouw of een persoon met een migratie achtergrond in de top van je bedrijf moet hebben niet op basis van kwaliteit maar diversiteit.

19 december 2023 om 22:10

Geeuw. Als je naar de jaren 90 kijkt dan valt die cultuur van Tadic ook wel mee vind ik zelf.

19 december 2023 om 22:23

Servie is idd echt een topland, veel beter dan hier. De balkan is algemeen over de laatste 50 jaar een broedplaats van cultuur en vredelievendheid. Iets waar we allemaal een voorbeeld aan moeten nemen.Wat moet het leven toch heerlijk zijn als je nooit wordt dwarsgezeten door van die irritante kennis van zaken.Maar er is ook goed nieuws, je kan relatief eenvoudig emigreren naar dat beloofde land. Nederland schijnt toch vol te zijn.

19 december 2023 om 22:39

Die cultuur mag je dan lekker in een ander land gaan zoeken. In Nederland is daar immers geen plaats voor.

19 december 2023 om 22:51

Je kunt nog altijd je eigen standpunten, normen en waarden hanteren. Ik vind dat men absoluut met sommige dingen erg doorslaat, maar dit valt gewoon onder de noemer 'ongewenste intimiteiten'. Dat is gewoon niet goed te praten. Nou moeten we niet gaan doen alsof Overmars een ernstig misdrijf heeft begaan, maar het is logisch dat Ajax de handen van hem aftrok en hij z'n baan kwijtraakte. Ik heb ook het idee dat Tadic hier het sportieve plaatje meeweegt, terwijl dat niet ter zake doet betreft dit soort kwesties. Als club kun je het niet maken zo'n persoon aan te houden.

20 december 2023 om 00:17

Ik prefereer Hongarije. Maar blijf toch maar, want krijg hier een fijne uitkering;-)))

20 december 2023 om 07:23

Maar Tadic zegt toch niet dat je het goed moet praten? Hij vraagt zich af of Ajax er niet anders mee om had moeten gaan. Waarom moet iedereen hangen in Nederland die zich verkeerd gedraagt? Los je daarmee problemen op? Natuurlijk is er een grens, maar waar is de tussenweg? Je doet iets verkeerd en hoppa de zwaarste maatregel. Ik vraag me af of de vrouwen om wie het gaat hier op zaten te wachten

20 december 2023 om 09:02

Je bedoelt waarschuwingen? Dus als ik dickpics ongewenst stuur naar uw vrouw/dochter/moeder dan mag ik eerst een "foei" krijgen. Daarna nog 2x met een verplichte cursus, want he, tussenmaatregel. Ondertussen zullen de vrouwen in jouw omgeving het bijzonder fijn vinden dat het niet gelijk stopt. En dat ze bang mogen zijn dat ik, als natuurlijk dominante baas, er mee weg kom en zodoende een onmogelijk situatie mag creëeren

20 december 2023 om 09:40

@keyboardheld

3 jaar lang dickpics ook nog he. Niet 1 keer in een opwelling. Maar over langere tijd.

Als een volwassen man zich na 3 jaar lang dickpics en seksueel getinte berichten nog niet heeft bedacht dat wat hij doet richting werknemers die onder hem staan totaal niet door de beugel kan, wat voor gesprek moet je dan nog hebben?

20 december 2023 om 12:00

Tadic heeft helemaal gelijk, voor de bühne is Overmars weggejaagd. Door de “hype” die er toen der tijd was. 3 jaar lang dickpicks, dat zal toch allemaal niet eenzijdig geweest zijn? De vrouwen waren er vast niet vies van. Overmars is te zwaar gestraft en Ajax heeft zich in de vingers gesneden.

20 december 2023 om 13:46

Mooi leven man, om volledig op basis van op niets gebaseerde aannames toch lekker conclusies trekken.
Helemaal niets wijst er op dat de dame(s) in kwestie er niet vies van waren. Maar laten we daar gewoon lekker van uit gaan om Marcie te beschermen....

Ongelooflik dat er nog zo veel mensen het eens zijn met die idiote Tadic ook. Altijd al een eng nek gevonden.....hiermee bewijst hij mijn gelijk.

Als iemand iets verkeerds over z'n zusje zegt zou hij diegene al willen vermoorden. Benieuwd hoe hij zou reageren als Marcie z'n zusje dan 3 jaar lang bestookt met dick pics en geile berichtjes....in een periode dat zijn zusje nog voor hem werkt ook.....hij zou Marc vast in bescherming hebben genomen.

20 december 2023 om 16:38

@kingbolo - Wat had Ajax anders kunnen doen dan? Ze hebben al heel wat over zich heen gekregen terwijl ze deden wat ze moesten doen toen het naar buiten kwam. Wat denk je wat er was gebeurd als hij aan was gebleven? Een beetje gemor? Dan was het hek pas echt van de dam geweest en wie weet hoeveel schade dat had kunnen aanrichten, zowel bij Ajax als de bestuurders? Al die negatieve aandacht is niet bepaald goed voor je gezondheid. Het hoeft er overigens niets mee te maken te hebben, maar Overmars en Van Der Sar hebben toch wel te kampen gehad met gezondheidsproblemen in de afgelopen 24 maanden.

19 december 2023 om 22:42

Tja, Servië hè.

20 december 2023 om 01:46

Valt ook wel mee, hij zegt gewoon dingen die niks ergelijks zijn en simpelweg de spijker op de kop slaat.

Vandaag de dag kun je openbaar niet eens meer een scheet laten of Karen's en WOKE staan voor je deur.

Ben het persoonlijk 100% met Tadic eens.

De wereld gaat ten onder, USA en Russia terzijde, social media. De grootste killer.

20 december 2023 om 09:46

'de wereld' heeft vooral te lijden onder het feit dat iedereen, hoe dom ook, tegenwoordig van alles kan roepen. Ik zou je bericht ook maar eens nalezen, ik tel een taalfout of 10.

20 december 2023 om 11:53

Begin 19e eeuw is emancipatie begonnen. Waren dat de eerste Karen's of waren al die vrouwen Woke? En wat hebben we het toch slecht in het westen met al die opgeleide werkende vrouwen. Mannen met macht slaan helemaal op tilt en kunnen alleen nog maar foto's sturen van hun pik. Toch fijn dat er in het oosten van Europa mannen nog ouderwets denken en een vrouw goed is voor gedwongen betaalde sex waarbjj ze natuurlijk het geld moeten afstaan aan de mannen met macht.

20 december 2023 om 09:11

He moraalridder, voordat overmars een dickpic stuurde zal die dame oh zo gevleid zijn geweest met een eerste appje. Het is het voetbalwereldje he?

20 december 2023 om 09:26

Nee, 1 van de vrouwen was getrouwd , zelfs met kinderen en zat niet te wachten op een geile Overmars elke keer als ze zijn kantoor binnenliep (en ja ik ken de vrouw in kwestie)

20 december 2023 om 09:43

Een dickpic? Een reeks dickpics. En ongewenste seksueel getinte berichten. Van een getrouwde man. Naar werknemers die onder hem staan. 3 jaar lang.

Wat bedoel je precies met moraalridder? Vind je het binnen de normen en waarden van onze samenleving horen dat een man in een machtspositie vrouwen over langere tijd lastig valt. Vrouwen die daar niet om hebben gevraagd, die ook nooit op die avances in zijn gegaan? Want het was eenzijdig. Ze stuurden niks terug. Hij bleef gewoon doorgaan.

20 december 2023 om 09:50

Dan ben ik liever een moraalridder dan een smerige vent die zijn pik opdringt aan getrouwde collega’s.

20 december 2023 om 15:27

Jij weet niet wat Tangaroa met moraalridder bedoeld? Jij leeft toch zeker niet in de illusie dat iedere getrouwde man of vrouw trouw blijft aan hun partner omdat hij/zij dat beloofd heeft?

20 december 2023 om 10:20

Dusan moet lekker blijven voetballen en niet de illusie hebben dat hij ook verstand heeft van het runnen van een grote organisatie. Erg goede voetballer en in het veld iemand die voorop gaat in de strijd en belangrijk is voor het elftal. Verder ver weg houden bij bestuurlijke zaken!

Bijzondere manier van flirten houdt Tadic er op na.

19 december 2023 om 21:48

Die kunnen we dus ook niet meer serieus nemen inderdaad. En wat zijn zaakwaarnemer betreft; leuk dat Tadic het brengt alsof zn zaakwaarnemer alleen maar zn hulp aanbood, maar ik denk dat de verhoudingen toch wat anders lagen. Het feit dat Mislintat een ander netwerk had (en de zaakwaarnemer van Tadic dus geen brood meer kon verdienen aan Ajax) is de reden geweest dat hij samen met Tadic zijn heil elders is gaan zoeken. Bij PSV hebben ze ooit met Lemic geleerd hoe giftig zo’n samenwerking kan zijn. Dus ik zie het niet perse als slecht voor Ajax dat het zo gelopen is met Tadic en zijn zaakwaarnemer.

19 december 2023 om 21:57

Dat maak jij ervan en wil je waarschijnlijk als de waarheid zien. Ik denk dat hij gewoon weg is gegaan omdat hij het niet eens was met de keuzes van de club. Uiteindelijk heeft hij gewoon gelijk gehad als je nu naar de status kijkt van Ajax, die gewoon echt zwaar ondermaats is. Natuurlijk hoort het niet hoor, hij hoort de beslissingen niet te maken en zijn zaakwaarnemer ook niet. Maar Ajax heeft wel echt fouten gemaakt.

19 december 2023 om 21:54

Van wat ik heb gelezen maakt Tadic onderscheid tussen b.v. appjes en echt handtastelijk handelen. En dat het Overmars gedrag wel een straf verdiende, maar wel overeenkomstig de overtreding. En met de zaak in overleg met de slachtoffers. Hoor en wederhoor, en hoe gaan we dit in de toekomst voorkomen. Althans, wat ik er van heb begrepen. In die zin klinkt dat in mijn oren heel plausibel. Maar van der Sar is toen begonnen met zijn eerste kapitale blunder door Overmars resoluut de deur te wijzen, wel of niet na ruggenspraak. En daarna heeft hij een opeenstapeling gemaakt van grove missers, waardoor Ajax zowel sportief als financieel in een enorme val is terecht gekomen. Zo zie je maar hoe het mis kan gaan als er niet en goede leiding binnen een miljoenenbedrijf aanwezig is. Zonder overigens het gedrag van Overmars goed te praten. Iets wat Tadic ook niet doet. Maar hij kijkt er wat praktischer tegenaan...

19 december 2023 om 22:24

Jij beschrijft het wel erg rooskleurig. Van wat ik gelezen heb zou Overmars in therapie gaan en even onder de radar blijven. Maar wat hij daadwerkelijk deed: niet naar therapie gaan en TD van Antwerpen worden. Dus dit hele stukje:

En met de zaak in overleg met de slachtoffers. Hoor en wederhoor, en hoe gaan we dit in de toekomst voorkomen"

Daar heeft Marcie dus vette schijt aan.

""en dat het Overmars gedrag wel een straf verdiende, maar wel overeenkomstig de overtreding."

De straf is wel degelijk overeenkomstig met de overtreding. Die man heeft op een psychopatische manier zichzelf opgedrongen aan vrouwelijke collega's die in de hierarchy ook nog eens onder hem stonden. Ontslag op staande voet is gewoon terecht.

19 december 2023 om 22:32

@pinko
Er is hoor en wederhoor geweest. En na 3 jaar van zulke berichten is de beste manier van voorkomen afscheid nemen van Overmars.

Overmars heeft overigens de therapie na 2 sessies aan zijn laars gelapt en is ook niet 'voor langere tijd' onder de radar gebleven. Nee, hij had binnen de kortste keren weer een nieuwe snabbel. De handelingen van Overmars sinds zijn ontslag hebben echt geen indicatie gegeven dat de beste man spijt heeft van zijn handelingen.

19 december 2023 om 22:57

Kapitale blunder? De man stuurde z'n zaakje naar aardig wat vrouwen en die stonden er duidelijk niet op te wachten, kijkend naar de rel die het heeft opgeleverd. Zo'n man is niet houdbaar voor een bedrijf en zeker niet als dat soort zaken naar buiten komen.

Overigens ben je het gedrag van Overmars wel degelijk aan het goedpraten als dit jouw invalshoek is, want datgene wat Overmars deed verdient wellicht niet een celstraf of iets dergelijks, maar wel een ontslag om de slachtoffers een veilige omgeving te bieden en ja, het zijn slachtoffers.

Dat het nu zo slecht gaat met Ajax, heeft ook niet per se iets te maken met de afwezigheid van Overmars, maar het onvermogen om capabele mensen aan te stellen. Overmars is echt niet de enige persoon ter wereld die het technische beleid van Ajax goed uit kan stippelen.

20 december 2023 om 00:15

Zullen we dan even afwachten welke celstraf Overmars krijgt opgelegd? Want ik neem aan dat dit het gevolg zal zijn van in veler - ook jouw - ogen, de overtredingen van Overmars, getuige de reacties. Als hij verder niet wordt vervolgd, wat blijft er dan over van al die beschuldigingen? Want ik ga uit van de feiten. Als hij moet zitten, zal daar alle reden voor zijn. Zo niet, blijken de overtredingen geen celstraf waard. Wordt vervolgd.

20 december 2023 om 09:16

@pinko

De bekentenis van Overmars blijft bijvoorbeeld over. En zijn excuses. Zijn therapie, waar hij 2 keer is geweest en het toen niet meer nodig vond. En dat hij een tijdje onder de radar zou blijven maar echt al heel snel weer aan de slag ging.

Dat iemand seksueel overschrijdend gedrag vertoont wil niet zeggen dat daar een celstraf aan vast zit. Maar niet alle dingen waar je ontslagen voor hoort te worden zitten vast aan een celstraf. Niemand rept over een celstraf. Dat betekent niet dat Overmars niks fout heeft gedaan.

Lekker dat je uitgaat van de feiten. Maar die feiten zijn gewoon bekend. Je hebt je kennelijk niet ingelezen.

20 december 2023 om 10:40

Jawel. Heb alles gelezen. En daarbij, ik praat niks goed wat Overmars heeft gedaan. Dus oorzaak en gevolg. Maar ik geef Tadic wel gelijk dat je als club had moeten proberen om een oplossing te zoeken voor wat is gebeurd. Ook daarbij met een gerechtvaardigde straf voor Overmars. En was je er ondanks alles niet uitgekomen, had je nog altijd afscheid van elkaar kunnen nemen. Het is namelijk niet altijd zwart of wit. Maar doen alsof Overmars iemand heeft vermoord, is een ander uiterste. Gebeurt wel vaker dat de nuance soms even zoek is.

20 december 2023 om 16:35

Dit was de enige oplossing. Denk jij dat het zo was gebleven als nu als Ajax hem had behouden? Als men al vindt dat de media-aandacht voor dit alles hevig was; dat was nog vele malen erger geweest als hij aangebleven was. Dit was onvermijdelijk.

En nee, mensen doen niet alsof hij iemand vermoord heeft. De meesten vinden het ontslag gewoon terecht en stellen dat hij voor een 'onveilige' werksfeer zorgde. Dat is ook het geval geweest, kijkend naar de hele situatie. Het probleem is dat sommigen doen alsof Overmars de alwetende is en dat er maar 1 persoon ter wereld is die Ajax aan de praat krijgt.

21 december 2023 om 00:12

Niet alles weten maakt het moeilijk om een juist oordeel te vellen. En wat de een als onveilig ervaart kijkt een ander omgekeerd naar. Dus wat is wijsheid. Je hoort mij niet zeggen dat Overmars b.v. na een pauze aan had kunnen blijven. Maar zijn vertrek was wel het startpunt dat alles bergafwaarts is gegaan bij Ajax. Wel is het zo dat Overmars zeker niet onfeilbaar is/was v.w.b. het aankoopbeleid. Maar nog altijd veel beter wat daarna aan het roer heeft gestaan. Leidend tot het huidige verval. En we moeten maar afwachten of het op korte termijn weer ten goede zal keren, want omlaag vallen gaat snel, maar weer omhoog klauteren duurt veel langer....

Ajax had die voor seksueel grens overschrijdend gedrag veroordeelde directeur moeten beschermen. Lekker hoor. Sportief kon hij top zijn, maar zijn takenpakket was meer dan het sportieve alleen…

Dat laatste argument is ook echt “ik ben geen racist, want ik heb een zwarte vriend” niveau.

19 december 2023 om 21:20

Wat het argument nog zwakker maakt is dat hij in feite zegt: Alles is geoorloofd, tenzij het bij mijn naasten gebeurd. Ik zou de dader dan vermoorden.

19 december 2023 om 22:17

Dat zegt hij dus niet in feite. Mensen hebben hier moeite met begrijpend lezen.

19 december 2023 om 22:23

Jij hebt nogal moeite met begrijpend lezen als je denkt dat hij letterlijk vermoorden bedoelt. Ironisch.

19 december 2023 om 22:27

Het laatste zinnetje veranderen naar “Ik zou de dader dan willen vermoorden.” Maakt het niet per se beter hoor.

19 december 2023 om 22:36

Ten eerste zegt hij niet dat hij ze zou vermoorden, ten tweede geeft hij zelf aan dat voor hem de grens bij fysiek contact ligt. Ik snap echt wel dat veel mensen gewoon een heelijk hebben aan Tadic,maar wat een gekleurde onzin vandaag weer in de comments wordt gezet is wel van echt ongekend niveau

19 december 2023 om 22:45

Christus te paard seg. Dat mensen dat zo serieus nemen.

Je zou bijna zeggen dat ze het erger vinden dan zeggen “Ajax had een voor seksueel grensoverschrijdend gedrag veroordeelde TD moeten beschermen”. Want dat is Overmars gewoon.

19 december 2023 om 22:46

Ik heb moeite met mensen die zeggen dat Tadic letterlijk iets zegt en dan lees ik wat Tadic zegt en dan zegt hij dat dus niet letterlijk. Ik heb niet echt moeite met begrijpend lezen. Ik heb wel moeite met mensen die opzettelijk de boel verkeerd gaan interpreteren.Tadic zegt dat Ajax hem niet direct had moeten laten vallen. Schorsen, onderzoek doen en pas dan consequenties er aan verbinden zodat er geen mensen verder beschadigd worden.

19 december 2023 om 22:48

Als jij echt serieus denkt dat er mensen zijn die denken dat Tadic serieus mensen wil vermoorden na het lezen van dit artikel dan gaan er heel veel dingen niet goed met jou hoor.

Voor iemand die heel de tijd over begrijpend lezen praat, ben je er zelf verdomd slecht in.

19 december 2023 om 22:59

@myvision - Indirect stelt Tadic dat wel degelijk. Niet dat alles geoorloofd is, maar ongewenste intimiteiten mag volgens Tadic schijnbaar, zolang het zijn naasten maar niet betreft. Dan wordt zijn mening plots anders. Dat laat al zien dat Tadic absoluut niet de persoon is die over dit soort zaken zou moeten praten. Dat is gewoon subjectiviteit van de bovenste plank.

19 december 2023 om 23:08

Volgens mij zegt Tadic dat Overmars gestraft had moeten worden, maar dat stukje slaat iedereen over. Ik denk verder dat Tadic zoals je zelf al zei het sportieve aspect zwaarder laat wegen, de flow waar Ajax in zat, dan het ethische plaatje maar mensen (over)reageren heel snel als het om zulke zware onderwerpen gaat. En dat is natuurlijk heel logisch.

20 december 2023 om 07:44

Ik snap niet waarom je constant zegt dat Ajax hem zo heeft laten vallen. Ten eerste heeft Overmars Ajax laten vallen door zijn wangedrag, vervolgens is hij zelf opgestapt en niet andersom.

20 december 2023 om 16:31

@myvision - Ik heb niet het idee dat mensen over-reageren. Overmars is gewoon terecht de deur gewezen (indirect). Het probleem is dat sommigen doen alsof Overmars de heilige van Ajax is; de enige persoon ter wereld die iets capabels tot goeds neer kan zetten. Dat is gewoon niet zo. De discussie betreft het sportieve plaatje zou moeten zijn waarom er in hemelsnaam zoveel incapabiliteit is aangesteld, want er zijn echt wel mensen die goed kunnen functioneren als TD bij Ajax. Daar hoef je geen Marc Overmars voor te heten.

Noemt hij dickpicks sturen naar je personeel nou flirten?

20 december 2023 om 09:53

Wat is het ook een charmeur hè.

20 december 2023 om 10:07

Ja heel bizar, ik snap dacht cultuurverschillen een rol spelen maar dit kan echt niet. Ironisch dat hij vervolgens zegt dat als zoiets bij zijn zus zou gebeuren dat hij die gene zou willen vermoorden.

Wat kan hij voetballen he, die Tadic?

19 december 2023 om 22:42

Ja dat kan hij zeker, die Tadic.

19 december 2023 om 22:44

Zekers, maar ben wel blij dat wij in Nederland over het algemeen betere waarden en normen hebben dan die waarmee hij opgegroeid is en blijkbaar ook naar leeft

19 december 2023 om 23:02

Ik heb het idee dat hier wel een hele dosis subjectiviteit aan kleeft bij Tadic. Ajax had Overmars moeten beschermen volgens hem, maar in hetzelfde stuk geeft hij ook aan dat hij soortgelijk gedrag richting zijn familie niet pikt. Ik denk dus dat Tadic heel goed weet dat dergelijk gedrag fout is, maar zijn prioriteiten betreft dit onderwerp zijn gewoon erg scheef. Selectieve normen en waarden, zeg maar.

20 december 2023 om 11:23

Dit is een kansloze discussie.
Tadic zegt: Ajax had Overmars moeten straffen, maar niet op straat gooien.

Daar kun je het mee oneens zijn, want Overmars heeft dingen gedaan waardoor je eigenlijk je niet meer binnen een bedrijf kunt vertonen. Dus begrijpt ieder weldenkend mens de actie van Ajax om Overmars de deur te wijzen (ja hij stapte zelf op, maar dat was gedwongen uiteraard).

Anderzijds: Marc had na een paar maanden een nieuwe baan en Ajax zit 'inhoudelijk' met een gapend gat en de gebakken peren. Die discussie mag best gevoerd worden. Want nu is Ajax de grote verliezer in deze zaak. Is dat terecht? En wat is dan een passende straf voor Overmars? Hoe lang duurt dat dan? Etc.

20 december 2023 om 16:28

Is Overmars dan de enige persoon die capabel beleid kan voeren bij Ajax? De uitverkorene? Dat het nu zo'n puinhoop is, is niet perse omdat Overmars weg moest, maar het onvermogen om capabele mensen aan te stellen. Ik denk namelijk dat er genoeg mensen rondlopen die degelijk tot goed beleid kunnen voeren bij Ajax. Mislintat en Hamstra/huntelaar waren dat echter niet

Persoonlijk vind ik absoluut dat Overmars een tweede kans moe(s)t krijgen en die heeft ie in België ook gekregen maar als je niet begrijpt dat Ajax na zijn grensoverschrijdend gedrag niet met hem door kon dan zit er ook een steekje bij je los. Echt onvoorstelbaar hoe kennelijk alle normen en waarden het raam uit geflikkerd worden zodra er sportief wat nadelen aan vastzitten.

19 december 2023 om 21:31

Denk dat dat steekje bij jou los zit, of zeg ik nu iets grensoverschrijdends?

19 december 2023 om 21:39

Ongetwijfeld niet maar als je niet snapt dat je als leidinggevende geen dickpicks kunt sturen naar je ondergeschikten dan houdt het natuurlijk snel op. Dan heb je niet alleen moeite met normen en waarden maar ook met enigszins logisch nadenken.

En dit zeg ik als persoon die echt een broertje dood heeft aan dat hele woke-gebeuren, dat is echt puur vergif voor onze samenleving. Overmars verdiend een tweede kans maar dat dat niet bij Ajax kon zolang de desbetreffende dames daar nog werk(t)en lijkt me geen hele rare stelling.

19 december 2023 om 22:26

En waarom verdient hij die tweede kans bij Antwerpen zo snel al? Wat heeft Overmans gedaan dat hij inziet dat je als leidinggevende geen dickpicks kunt sturen naar je ondergeschikten? Helemaal niets. Hij is zo snel als ie kan weer aan de slag gegaan ipv aan zichzelf werken.

19 december 2023 om 23:04

@grobbekuiken - Nee, het toont vooral aan dat je een steekje of twee los hebt zitten. Keizerstad1994 stelt iets dat feitelijk te staven is met de wet en het morele kompas van de meeste mensen. Als dit dan jouw reactie is, dan heb je inderdaad wat steekjes los...

20 december 2023 om 15:52

Mooi gesproken, ben jij ook vaak slachtoffer geweest?

Goed nieuws voor jullie! Heb het artikel net gelezen op VI en Tadic gaat trainer worden bij Ajax over niet al te lange tijd. Gezien alle reacties hier gaat dat weer een spetterende tijd worden!

Tadic heeft gelijk. Marc had zeker gepast gestraft moeten worden en door het stof moeten gaan. Maar zijn ontslag vind ik weer zo woke. Tuurlijk wat hij deed kon niet, maar gelijk aan de hoogste boom. Joh, niemand is heiliger dan de paus.

19 december 2023 om 21:26

Weet niet of je anno 2023 dit nog mag zeggen, maar ben het wel met je eens.

19 december 2023 om 21:30

Een ontslag is toch terecht gebleken? De beste man is voor een jaar geschorst.

19 december 2023 om 21:51

Ik ben oprecht benieuwd hoe je een ‘gepaste straf’ voor je ziet. Zoals ik hierboven al zei heb ik helemaal niks met dat hele woke-gebeuren, ik erger me bij vlagen echt dood aan die elitaire progressieve typetjes die allemaal uit Amerika geïmporteerde termen gebruiken om hun politieke ideologie door te drammen. Maar een leidinggevende die dickpicks stuurt naar ondergeschikten is wel dermate serieus dat een leiding dat gewoon niet kan negeren. Snap dus heel goed dat Ajax Overmars de deur heeft gewezen. Het is heel aantrekkelijk om onder het mom van sportieve belangen de veel minder essentiële vrouwelijke medewerkers te laten hangen maar dan creëer je wel echt een hele ongezonde en onprettige werksituatie waarin ik me heel goed kan voorstellen dat die vrouwen zich niet prettig of veilig voelen.

Met Overmars komt het echt wel weer goed hoor. Het is niet dat die nu nooit meer mag werken ofzo. Hij heeft al vrij snel de kans gekregen om zich weer te rehabiliteren en wie weet zit een terugkeer bij Ajax er op een gegeven moment wel weer in. Maar ik denk ook dat deze discussie niet gevoerd hadden als Ajax op technisch vlak gewoon capabele mensen had aangesteld ipv een of andere sjoemelende skileraar.

19 december 2023 om 21:55

Je laat je dan wel erg leiden door een nogal klein groepje die met dit soort termen strooit. Ik ben zelf links van het midden, progressief en woon middenin de randstad, maar zoveel 'woke' figuren kom ik niet tegen. Ik vind dat echt zoiets dat vooral op het internet speelt, maar niet zoveel van doen heeft met de realiteit op straat.

19 december 2023 om 22:27

Die hele cultuuroorlog speelt zich sowieso vrijwel uitsluitend op internet af. Mensen maken zich ontzetten druk om die vreselijke woke denkbeelden en die hordes transgenders waar je je op Den Haag centraal een weg door moet banen op weg naar werk. Al die mannen in jurken die je dochter op het vrouwentoilet bij de basisschool lastigvallen terwijl de kleuterjuf vertelt hoe je het beste trio's kan hebben en je kan laten ombouwen.Feitenvrij gelul.

19 december 2023 om 22:29

Een gepaste straf was dat jaar schorsing uitzitten en daarin aan jezelf gaan werken, bijv. d.m.v. therapie. Die man heeft een geestelijke ziekte (seksverslaafd?) als je jezelf op een psychopatische manier opdringt aan je ondergeschikten.

Daarna verdien je naar mijn mening een tweede kans. Maar ik heb nu nog niet meegekregen dat Marc aan zichzelf is gaan werken. Hij is zo snel als ie kon weer aan de slag gegaan in eenzelfde functie. Maar die ziekte zit nog steeds in zijn hoofd.

19 december 2023 om 21:53

Want als iemand 3 jaar lang je vrouw/vriendin stalkt met dickpics, dan vindt jij het eigenlijk gewoon dat degene die het heeft gedaan een tik op de vingers krijgt en daarna weer vrolijk met je vriendin doorwerkt.

Want dat is wat het onderzoek heeft uitgewezen. Hij heeft in eenzijdige whatsapp gesprekken over langere tijd heel veel seksueel georiënteerde berichten gestuurd. Zowel in beeld en tekst.

Nou misschien ben jij wel heel open minded. Maar als dat bij mijn vriendin zou gebeuren, of bij mijn familie, dan zou ik op zijn allerminst eisen dat de beste man werd ontslagen.

Overmars heeft dit overigens niet ontkend en aangegeven spijt te hebben van wat hij deed.

19 december 2023 om 22:25

Mijn vrouw zou hij niet kunnen stalken 3 jaar lang met dickpics. Mijn vrouw zou die onzin laten zien en we zouden samen gaan ingrijpen dan wel zou ze niets laten zien/laten weten maar dan moet ze het prima hebben gevonden. Je hebt echt een probleem in je relatie als zo'n Overmars je "stalkt", dus tegen je zin in, met dickpics maar dit 3 jaar lang kan verzwijgen en er niets aan doet.

19 december 2023 om 22:30

Dat is heel fijn voor jouw vrouw, maar het zou je sieren niet voor anderen te beslissen hoe ze met een dergelijk voorval omgaan. Niet iederewn reageert hetzelfde op dit soort zaken en de ene reactie maakt je niet minder stoer of minder correct dan de ander. 100% van de schuld ligt bij de dader. Zeker in het geval van een dergelijke machtsverhouding op werk.

19 december 2023 om 22:32

Natuurlijk, het slachtoffer de schuld geven. Kun jij je inbeelden dat mensen binnen Ajax tegen Overmars opkeken en wellicht bang waren om hun baan te verliezen? En je baan verliezen is echt wel een dingetje. Dat kan een grote impact hebben op iemandsleven. Wellicht is voor Ajax werken de droombaan voor die vrouwen. Hebben ze er vriendschappen opgebouwd etc.

19 december 2023 om 22:34

@myvision

Hoe zo'n vrouw reageert boeit toch niet? Als iemand het in zn botte kop haalt om 3 jaar lang dit soort dingen te doen, dan ga je toch niet nog eens in gesprek met zo'n vent?

19 december 2023 om 23:27

Natuurlijk ligt de schuld niet bij het slachtoffer. Het voorbeeld wordt gesteld 'want als iemand 3 jaar lang je vrouw/vriendin stalkt met dickpics, dan vindt jij het eigenlijk gewoon dat degene die het heeft gedaan een tik op de vingers krijgt en daarna weer vrolijk met je vriendin doorwerkt.' Het is in die zin raar dat zulk maniakaal gedrag 3 jaar lang niet in de openbaarheid is gekomen, probeer ik te zeggen.

"hoe zo'n vrouw reageert boeit toch niet? Als iemand het in zn botte kop haalt om 3 jaar lang dit soort dingen te doen, dan ga je toch niet nog eens in gesprek met zo'n vent?" - Helemaal eens dat het ronduit achterlijk is dat Overmars dit deed met z'n botte kop, maar als er geen reactie is van het slachtoffer dan blijft deze daad zoals nu ook het geval was te lang onbekend. Daarom is het wel goed dat in dit geval de boel uiteindelijk in de publiciteit terecht is gekomen.

20 december 2023 om 08:02

@myvision: Ik begrijp echt voor geen meter wat je aan het doen bent. Probeer je hetgeen Overmars heeft gedaan nu te verdedigen, af te zwakken, toe te geven, te veroordelen of wat is precies je bedoeling?

Overmars was zo ongeveer de baas bij Ajax en stuurt expliciete content naar zijn ondergeschikten. Dat is seksuele intimidatie in de puurste vorm vanwege de hiërarchische verhouding. Intimidatie betekent dat er een bepaalde druk bij komt kijken voor de ondergeschikte, namelijk de druk om hun baan te verliezen. Dus dat is een heel goede reden waarom de dames er niet mee naar buiten traden. Dat plus de schaamte. Bovendien zal de content niet vanaf de start uitgesproken expliciet zijn geweest maar is dat gaandeweg steeds explicieter geworden.

Wat Tadic hierover te melden heeft is hypocrisie ten top. Als het in zijn familie gebeurt staat hij niet voor zichzelf in (figure of speech!) maar ' de Ajax-familie' had het intern moeten oplossen met een goed gesprek, een sorry en een bosje bloemen voor de slachtoffers? Om zijn rare gelijk te bewijzen haalt hij de sportieve malaise aan waarin Ajax verkeert. Ongekend zieke redenatie, maar daar hebben veel mensen last van tegenwoordig.

20 december 2023 om 09:36

Duidelijk als ie dat met mijn vrouw of dochter had had ik Overmars wel een bezoekje gebracht en dat zeker geweten dat ie het nooit en te nimmer meer zal doen. Hij heeft mazzel gehad in deze , want had zomaar tegen een knuppel kunnen oplopen met zijn gedrag. Hij heeft zijn functie misbruikt om dot te doen. enoge straf is weg, en geen andere .

20 december 2023 om 19:05

Daar komt Marc best weg zeg

19 december 2023 om 23:06

Hij is gepast gestraft. Hij moest weg uit de omgeving waarbij een aantal vrouwen zich onveilig waanden en voelden. Dat noem ik een gepaste straf. Niet dat ik per se fan ben van dingen die men tegenwoordig samenvat als 'woke', maar sinds wanneer is 'ongewenste intimiteiten' woke? Da's al jaren per wet verboden...

20 december 2023 om 15:09

Ongewenste intimiteiten is ook zo’n populair begrip de laatste tijd. Dickpics vallen daar blijkbaar onder, maar ook iemand in de borsten knijpen, of iemand verkrachten… ik vind het niet allemaal hetzelfde. Bij een dickpic hoeven we het niet over onveilig te hebben, tenzij hij 30 cm is! Bij ongewenst aanraken kan een vrouw zich onveilig voelen, maar kom op zeg, een volwassen vrouw krijgt een plaatje van een piemel en half Nederland loopt te janken over slachtoffers en over ongewenste intimidatie. Een vrouw met karakter zou dezelfde foto doorsturen naar één van de social media’s en klaar zou Marc zijn. En dat ongewenste intimidatie al jaren lang verboden is per wet, je mag tegenwoordig niemand meer lul noemen of kut want dat kan echt niet meer volgens types als jij. Zelfs iemand man of vrouw noemen kan al pijnlijk zijn tegenwoordig. Are you sirius?

20 december 2023 om 16:23

Je kent mijn standpunten, normen en waarden helemaal niet. Knap dan dat je dan kunt strooien met 'types zoals jij', enkel omdat ik de acties van Overmars onder de noemer 'ongewenste intimiteiten' schaar, wat het per wet ook is. Waarom je dat laatste aanhaalt (iets waar ik het overigens met je eens mee ben) is me een raadsel. Dat is een totaal andere discussie.

20 december 2023 om 09:31

Hij is opgestapt, niet ontslagen , dus je verhaal kan de prullenbak in.

Volgens mij heeft het juist goed uitgepakt dat Overmars op tijd Ajax heeft verlaten. Daarna is het zooitje in elkaar gedonderd. Ik zie hem ook niet meer terugkeren naar Ajax.

19 december 2023 om 21:35

Iets met oorzaak en gevolg, denk dat (bijna) iedereen het er wel over eens is dat juist het vertrek van Overmars er voor gezorgd heeft dat de boel bij Ajax in elkaar gedonderd is. Zeker als je daarna een of andere obscure Duitser op pad stuurt met je bankpas. Heeft die vent überhaupt een goede aankoop gedaan?

Overmars is inderdaad zat gestraft en door de stront gehaald in de media, en misschien niet onterecht. Maar hou even op zeg, er word alleen maar geluld over slachtoffers. Het gaat over volwassen vrouwen, geen minderjarige meisjes.Er is niemand verkracht of aangeraakt. Dit had inderdaad anders opgelost moeten worden. Dusan heeft 100% gelijk.👍🏻

19 december 2023 om 21:53

Amen. Dickpics sturen is natuurlijk totaal idioot maar de vrouwen die deze foto’s hebben ontvangen betitelen als ‘slachtoffers’ gaat mij echt veel te ver.

19 december 2023 om 22:02

Want volwassen vrouwen moeten niet zo zeuren als ze jaren op whatsapp gestalkt worden met afbeeldingen van de pielemuis van Overmars en een zooi g**le berichtjes?

Hoe zou jij reageren als het om je vriendin ging die dit overkwam?

19 december 2023 om 22:04

Overmars is toch ook een volwassen kerel en geen jochie met puberbrein? Hij had beter moeten weten..
En ja.. als je je een publiek figuur bent smult de media ervan. Dat weet misschien zelfs dat jochie met het puberbrein.

19 december 2023 om 22:33

@grobbekuiken ik hoop dat het niet gebeurd, maar ben benieuwd of je ook zo reageert als het jouw dochter zou zijn die door haar directeur op deze manier wordt lastiggevallen.

19 december 2023 om 23:09

De lading klinkt misschien wat heftig door de vele gradaties, maar puur op de definitie zijn het simpelweg slachtoffers. Dat het volwassen vrouwen betreft in plaats van (erger) minderjarige meisjes, doet niets af aan de daad. Dan was hij namelijk niet enkel weg bij Ajax en vertrokken richting Antwerpen, maar zat hij nu vast in de cel. Nogal een vergeten nuance in jouw betoog. Dat hij zo door de stront is gehaald, dat is zijn eigen schuld. Hij wist dat het onacceptabel gedrag was en hij wist dat hij als publiekelijk persoon door de mangel gehaald zou worden als het naar buiten kwam. Dat is dus gebeurd. Actie - reactie...



Nou dan weten de vrouwelijke werknemers van Ajax die werden lastiggevallen door Overmars ook weer waar ze staan wanneer deze engnek terugkeert als trainer. Ajax heeft geprobeerd om Overmars te helpen door middel van therapie maar daar vond hij zichzelf te goed voor, het zegt toch genoeg dat het niet zomaar "flirten" was met hoe Ajax hem zelf heeft laten opstappen terwijl hij kort daarvoor een nieuw contract met salarisverhoging had getekend. Daarnaast lees ik niets over zijn eigen zaakwaarnemer die een van de hoofdverantwoordelijken was voor het gebrek aan balans in de selectie van vorig seizoen. Tadic is na dit interview met VI wel even af.

Alle oordelen die ik ooit had over Dusan Tadic zijn hiermee weer eens met stip bevestigd. Doet je club eer aan, Mr Ajax.

Dit heeft beetje gehalte van “ ik discrimineer niet want mijn overbuurvrouw haar oom is Marokkaans”

Maar Dusan, was jij geen aanvoerder? Waar was jouw hoge woord waarbij je het opnam voor Ome Marc? Genoeg mogelijkheden iedere week voor de camera om het voor hem op te nemen. Nu lekker hypocriet een nabrander is net zo zielig als je verongelijkt geval op het veld.

19 december 2023 om 23:12

Ach ja, Tadic lijkt me ook niet bijster intelligent als je dat interview bekijkt. Die loopt te shoppen in normen en waarden en wenst ze te gebruiken in bepaalde situaties en te negeren in anderen. Niet dat je intelligentie per se nodig hebt als voetballer, dus in dat opzicht is het voor hem maar goed dat hij het heel goed kan.

"Ik wil niets goedpraten". Dit is altijd zo laf. Je mag prima de sociale voelsprieten van een stoeptegel hebben, maar kom er gewoon voor uit. Je hebt volledig recht op je achterlijke denkbeelden in Nederland, maar als je ze zo camoufleert lijkt het net alsof je zelf door hebt dat je je moet schamen. En dat is dan wel weer fijn.

En hier slaat Tadic weer de plank volledig mis. Overmars is terecht ontslagen. Hij zorgde voor een onveilige sfeer binnen Ajax bij de vrouwen. Dan is het niet meer dan logisch dat je hem op straat, ook al was die erg belangrijk voor Ajax.

Ik was echt een fan van Tadic toen hij nog bij Ajax speelde maar hier slaat hij de plank toch echt mis, wat Overmars heeft gedaan kon gewoon echt niet klaar

20 december 2023 om 03:34

Heel veel van je mede-Ajacieden zijn dat niet met je eens. Veel ook wel, maar het grote aantal uit de eerste categorie is best zorgwekkend.

Tja, als je ongevraagd dickpics naar je collega’s stuurt is er maar een ‘straf’ en dat is ontslag. Natuurlijk heeft Tadic gelijk als het gaat om de kwaliteiten van Overmars, maar goede mensen maken ook weleens fouten en dan kan je als bedrijf niet anders dan afscheid nemen van ze. Hoe goed en belangrijk ze ook zijn.

Ik ben geen ajacied, ik sta wél achter Tadic. Dit had ook opgelost kunnen worden zonder hem weg te sturen. Een boete betalen aan de betreffende dames. Nu loopt ajax een paar seizoenen CL mis en financieel geen kracht op de transfermarkt. Maar je kan als fan wel in de kroeg vertellen dat je geen seksist bent.

19 december 2023 om 23:25

Zou je ook zo reageren als het om je zus, vriendin of dochter ging? Dat haar baas 3 jaar lang seksuele berichtjes stuurt en dickpics?

19 december 2023 om 23:30

Natuurlijk zou hij niet zo reageren, maar een aantal mensen hier zijn enorm hypocriet omwille van het voetbal of hun cluppie. Deze mensen kun je dan ook nooit meer serieus nemen.

20 december 2023 om 08:59

Tuurlijk. Vrouwen moeten niet zo janken om het zien van een piemeltje. Die vrouwen hebben hem net zo goed lopen appen waardoor hij het gevoel kreeg dat hij nog wat verder kon gaan. Een ongelofelijk domme koe die Overmars dat je het doet maar dat gejank van die mensen over die vrouwen dat ze een foto van een piemeltje hebben gezien moeten echt lekker opdonderen. Moraalridders. Het gaat al lang niet meer om het dickpicje. Het gaat erom dat half Nederland Overmars niet terug wil zien bij Ajax omdat het dan weer beter zal gaan. Het dicpicje boeit verder niemand meer

20 december 2023 om 09:37

@dramatisch

Ze hebben hem niet geappt. Het was een eenzijdig gesprek. 3 jaar lang. Daar is gewoon een onderzoek naar geweest. Als je niet weet waar je over praat, kun je beter niks zeggen.

Wij zijn geen moraalridders. Bij jou is er kennelijk een algeheel gebrek aan moraal.

20 december 2023 om 00:05

Het is een kwestie van prioriteiten. Die van jou, en van een hoop Ajacieden zijn duidelijk. Overigens is Overmars niet ontslagen, maar opgestapt. Hij zei toen: "ik bied mijn excuses aan, zeker voor iemand in mijn positie is dit gedrag niet goed te praten, dat zie ik inmiddels ook in. Maar te laat. Ik zie geen andere optie dan te stoppen bij Ajax". Hij staat dus zelf ook niet achter Tadic. Nou ja, of hij liegt hier, maar dat is speculatie.

20 december 2023 om 07:07

Waarmee je dus eigenlijk zegt: dames, neem lekker zelf ontslag als je je logischerwijs niet prettig voelt. Ome Marc blijft!
Wereld op zn kop hoor..

Alle Ajacieden die nu gaan zeggen dat Tadic gelijk heeft en dat Overmars aan had kunnen blijven vinden het dus prima als de baas van hun vriendin of zus dickpics naar hen stuurt.

20 december 2023 om 09:03

Moet hij weten. Ik maak me dan toch wel zorgen om wat de vrouw dan naar de baas heeft gestuurd. Want je gaat mij niet wijsmaken dat Overmars in zijn 1e bericht naar een vrouw een dickpic stuurt. Die hebben elkaar lekker lopen opgeilen. Gewoon een vieze streek van die vrouwen. Je had hem kunnen blokkeren of er iets mee kunnen doen. Blijkbaar was het allemaal wel heel erg spannend.

20 december 2023 om 13:16

Haha weer zo’n droeftoeter. Hypocriete mannetjes hier.

Tadic moet leren zijn klep dicht te houden. Elke keer dat hij zijn mond open doet, maakt hij het alleen maar erger. Ajax had de dader moeten beschermen? Ik ben blij dat Ajax ervoor koos om de slachtoffers te beschermen.

Ze hadden het wellicht anders kunnen oplossen door ingesprek te gaan met de partijen. Misschien vonden de dames gewoon dat hij er mee moest stoppen. Een excuus een behandeling voor Overmars en weer door. Wellicht was dit geen optie omdat de vrouwen er niet voor openstonden. Echter dat heb ik nergens gelezen. Tegenwoordig moeten meteen koppen rollen in plaats van kijken of je samen tot een oplossing kan komen.

20 december 2023 om 08:59

Hij is zelf opgestapt.

20 december 2023 om 09:23

Er is dik geld betaald om de vrouwen met een NDA niet uit de school te laten klappen. En nee blijven was geen optie , anders was alle vuile was buiten gehangen en de imago schade van Ajax groot geweest.

Weet zeker als Overmars een D*ckpik naar de vrouw of dochter van Tadic had gestuurd, hij er ineens heel anders over denkt. Hij is bewezen schuldig, alleen door afkopen van de vrouwen , is er geen rechtzaak

De club heeft Overmars juist te lang beschermd. Ik vind het onbegrijpelijk dat er zo'n gat ontstaat als 1 persoon wegvalt. Natuurlijk moeten anderen zijn afwezigheid kunnen opvangen/overnemen. De kwaliteit kan minder worden, maar deze afhankelijk is niet gezond. Overmars heeft teveel op een eiland gewerkt en Ajax heeft hem dat laten doen.

Stuur voor de grap eens een dickpic naar de zus van Tadic. Vindt hij het dan nog steeds flirten, of zal hij diegene dan willen 'vermoorden'?

Als jullie geloven dat het eenzijdig gedrag was van Overmars dan geloven jullie zeker ook in de kerstman. Als je ooit in een high performance bedrijf hebt gewerkt weet je dat er de hele dag spanning is. Dat vrouwen zich aantrekken aan mannen en zo andersom. Een van die vrouwen is betrapt door haar man en heeft overmars gewoon voor de bus gegooid. En zo is het balletje gaan rollen. En zijn er andere vrouwen geweest van vrouwen die er ook werken die onder druk toe hebben gegeven. Terwijl ze allemaal vrijwillig meededen. Niks verrassend als ik zo de comments hier lees want 99% van de mensen hier zou ze moeder voor de bus gooien. Tadic heeft gewoon gelijk. Als jullie geloven echt dat het eenzijdig was dan heb je een denkvermogen van een drol. Dat overmars gewoon een dag wakker werd en dacht nou ik ga me collega’s lekker verassen met een dickpic om de overwinning op Real Madrid te vieren. Absurt hoe goed gelovig iedereen is geworden. Die vrouwen waren geen heilige Maria’s.

Op basis van de comments die ik hier lees denk ik dat veel VZ-leden een seksloos leven leiden. Dus Marc Overmars wordt op een dag wakker en besloot dickpics te sturen naar deze zogenaamde slachtoffers. Gewoon zomaar? Of hebben ze hem misschien gelokt met hun make-up, geflirt, oogcontact, aanrakingen en andere subtiele hints die jullie waarschijnlijk nooit in jullie leven zullen herkennen met jullie oh zo logisch-werkende brein. Als een prins op het witte paard zijn jullie geprogrammeerd om deze vrouwelijke slachtoffers te beschermen tegen deze grote boze Marc. Deze dames hebben Marc 100% aanleiding gegeven om te jagen want dat is hoe het werkt. Niemand wordt wakker en denkt, laat me even wat dickpics sturen naar wat vrouwelijke medewerkers. Voor een paar jaar nog wel. Er speelt ongetwijfeld meer en Marc kan er waarschijnlijk niets over zeggen anders maakt hij zijn eigen gezin nog verder kapot. Waar het op neer komt: Vrouwen zijn niet zo onschuldig als je denkt. Maar je gelooft het waarschijnlijk toch niet.

20 december 2023 om 14:43

@triometmsn: Aha, dus als een vrouw een kort rokje of make-up draagt is dat een regelrechte uitnodiging om je schwans op de gevoelige plaat te zetten en haar die toe te sturen? Ongelooflijk wat een absurd, nee ronduit stupide en primitief argument. Of ben je er zo een die denkt dat alle wijven de hele dag geil zijn en niet kunnen wachten totdat een of andere hitsige sukkel hen wil bespringen? Ik heb veel gezien en meegemaakt maar ik moet de eerste vrouw die zo denkt nog tegenkomen.

In je nogal perverse gedachtengang klopt 1 ding: het is niet van de een op de andere dag dat Overmars een dickpic stuurt. Dat soort dingen gebeurt geleidelijk. Tja, wat moet je als medewerkster als je baas begint met het sturen van appjes met seksuele hints? Ik kan me voorstellen dat je als vrouw verbaasd bent, ongemakkelijk, in de war ook, onzeker. Wat doe je dan? Je laat het zo en reageert niet, het is immers je baas. Overmars krijgt geen reactie van de dames in kwestie, ziet dat als niet afgewezen worden en gaat verder.

Als dit eenmaal aan de gang is dan is het lastig om het een halt toe te roepen. Die vrouwen gaan zichzelf namelijk van alles en nog wat kwalijk nemen, er ontstaat schaamte. En dan is het helemaal lastig om dit in de openbaarheid te brengen. Nog los van eventuele intimidatie van Overmars natuurlijk.

Vrouwen kunnen beesten in bed zijn, erger nog dan mannen. Maar wederzijdse consent is altijd eenabsoute voorwaarde. Daarvan was in het geval van Overmars geen sprake. Dus please, kraam niet zulke idiote onzin uit. Je bent een wandelende belediging voor iedereen die te lijden heeft gehad onder seksueel wangedrag van mannen die denken dat elke vrouw heimelijk een hoer is.

20 december 2023 om 16:15

Kijk Nick, je bevestigt het beeld dat ik schets. Je wil logica gebruiken waar vrouwen qua gevoel veroverd willen worden, het liefst door een man met status, iemand waar ze over op kunnen scheppen. De meeste dames zetten zichzelf op allerlei manieren op de markt voor deze kleine percentage machtige mannen. Maar vraag jij vooral om toestemming want daar raakt zij opgewonden van. Hoe voller het VZ-balkje onder je naam des te minder vrouwen je hebt gehad, gok ik.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren