Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Speelt Oranje aanvallend tegen Argentinië, dan wordt het denk ik geslacht’

Laatste update:

Jan Everse hoopt dat Louis van Gaal een goed plan bedenkt om Argentinië woensdag opzij te zetten met Nederland. De voorhoede van la Albiceleste is van wereldklasse en Everse benadrukt dat het land uit meer steengoede spelers bestaat dan Lionel Messi alleen. Ook op Gonzalo Higuaín, Sergio Agüero en Javier Mascherano zal goed gelet moeten worden, benadrukt de trainer.

Everse raadt Van Gaal een systeem aan, waarbij er ‘optimaal gebruikt wordt gemaakt’ van de beste spelers aan Nederlandse zijde. “Je kan twee dingen doen: aanvallend spelen, maar dan word je denk ik geslacht. Wij hebben geen tópverdedigers. Je kan het ook anders doen. De beste kans om wereldkampioen te worden, is met een systeem te bedenken waarin je optimaal gebruik maakt van je beste spelers”, legt Everse uit bij RTV Rijnmond.

“De beste speler is Arjen Robben, en die gedijt het beste met veel ruimte voor zich. Als die ruimte krijgt, is-ie levensgevaarlijk. Moet hij in een dichtbevolkte ruimte gaan spelen, met dubbele dekking, dan wordt het al moeilijk”, weet Everse, die zelf twee interlands speelde, maar nooit een WK meemaakte. In 1975 debuteerde hij als international, maar verder dan twee duels kwam hij niet bij Oranje. Doordat hij bij Feyenoord zijn plek achterin kwijtraakte, werd hij ook niet meer opgeroepen voor de nationale ploeg.

Oranje kan beter niet aanvallend spelen tegen Argentinië

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Of juist niet!argentinie heeft een matige achterhoede.je kan ze op die manier ook overklassen.

8 juli 2014 om 11:45

En dan volledige overlopen worden door hun Counters met snelheids duivels als Aguero, Messi, Lavezzi en Di Maria. Doe maar niet

8 juli 2014 om 11:48

Laat Argentinië maar komen met hun grote mond. Zij moeten onder het toeziend oog van het gehele continent maar even het varkentje wassen. Pfoeh. Succes daarmee.

8 juli 2014 om 11:49

Ik verwacht aguero niet eens in de basis. Hij heeft last van zijn hamstring en dat geneest niet in 1.5 week. Of ze zijn zo dom om hem zijn hamstring aan gort te laten lopen.

8 juli 2014 om 11:50

@1e reactie

Precies!

En wij moeten gewoon het zelfde spelletje spelen als tegen Spanje, hopelijk resulteert dat ook in dezelfde uitslag

8 juli 2014 om 11:51

Aguero heeft minder laten zien dan lavezzi

8 juli 2014 om 11:52

Di Maria is toch geblesseerd? En was Aguero niet ook onzeker? Hoe dan ook een gevaarlijke ploeg, ondanks dat ze nog geen echt goede wedstrijd hebben gespeeld. Ik ben ook voorstander van 'gewoon' 5-3-2.

8 juli 2014 om 11:53

@red devil ajax

Klopt, ze hebben beide inderdaad bar weinig laten zien, maar het blijven allebei wereldtoppers die topseizoenen achter de rug hebben bij hun clubs. Je zal maar net zien dat ze morgen weer ineens zichzelf bewijzen.

@23vdv23

Oh, dat heb ik dan niet meegekregen.

Naja met Palacio en Higuain erbij ga je er niet echt op achteruit vind ik.

8 juli 2014 om 11:55

En 23vdv23, het heeft ze tot nu toe alleen nog maar meegezeten. Nederland zal als eerste land geen ontzag tonen en heeft ongekende veerkracht getoond. Ik denk dat ze hem echt knijpen daar. Ze zullen hoe dan ook ontzettend diep moeten gaan, meer dan dat ze tot nu toe hebben gedaan. En ik vraag me af of ze dat kunnen.

8 juli 2014 om 11:56

Di Maria doet niet mee
Maar verder wel met je eens

8 juli 2014 om 11:58

Lavezzi snel? Di Maria speelt niet, Aguero nog een vraagteken, maar waarschijnlijk geen hele wedstrijd.

Vind het heel apart, die angst voor Argentinië, misschien zijn de Nederlandse verdedigers niet de beste, maar toch niet slechter als die van Zwitserland of Iran, gewoon knallen, laat die Argentijnen maar achter de Nederlanders aan rennen ipv beetje heen en weer geschuif rond de middencirkel.

8 juli 2014 om 11:59

aguero en die maria zijn gebleseert. Maar ik denk dat nederland gwn lekker op de counter gaat spelen

8 juli 2014 om 12:04

Di maria geblesseerd, Aguero niet fit... Dan blijft Messi over die het moet hebben van 3 acties per wedstrijd... Nou nou daar moet je bang voor zijn

8 juli 2014 om 12:08

Opzich logisch, ook als wij 532 spelen blijft Messi levensgevaarlijk. Misschien weten Sanchez, Villa of dos santos geen raad in de kleine ruimte, maar Messi wel. Zorgen dat hij zo min mogelijk de bal krijgt dus!

8 juli 2014 om 12:10

Aguero scheurt alles af bij een serieuze sprint. Di Maria doet niet mee (echt een aderlating). Lavezzi heeft nog geen potten kunnen breken. Blijft die kleine Messi over! Hoe dan ook, niet vol op de aanval nee. Maar de counter is zo goed niet hoor. Heb het ze niet één keer goed zien uitvoeren dit toernooi.

8 juli 2014 om 12:22

Ja helaas doet Di Maria niet mee en misschien Aguero ook niet.

8 juli 2014 om 13:24

Jij vindt Lavezzi langzaam?

8 juli 2014 om 13:40

Oja, want er zit niets tussen langzaam en snel, het is Stoffel de schildpad of Zoef de haas.

Persoonlijk vind ik Lavezzi niet snel, niets sneller dan een gemiddelde profvoetballer, ja hij is sneller dan Ruiz , maar ik denk dat bijvoorbeeld Lens en Depay sneller zijn.
Di Maria die is snel, Robben die is snel, Messi die heeft een geweldige versnelling, maar voor de versnelling van Lavezzi ben ik niet zo bang, wel van zijn functionele techniek, slimheid en passeer kracht, maar snelheid, niet echt.

8 juli 2014 om 13:55

Lavezzi staat overigens bekend vanwege zijn snelheid.

Nederland moet gewoon lekker achterover hangen zoals de eerste 4 wedstrijden, als Argentinie de bal heeft hebben ze namelijk geen enkel idee wat ze er mee moeten doen. Terwijl, wanneer ze kunnen counteren en Messi kunnen anaspelen gaan ze als een mes door boter.

8 juli 2014 om 11:49

Tsja, zoals we de achterhoede van Costa Rica overklasten zeker? De enige echt gevaarlijke momenten tegen Costa Rica (althans in de eerste helft) kwamen als we ze enigszins lieten komen. Onze aanvallers gedijen alleen echt met ruimte.

Dus dat laten komen moeten we tegen Argentinië toch echt doen. Afbreken kunnen we ze nauwelijks, een vroeg doelpunt voor hun zou echt levens-, levensgevaarlijk zijn. Dus voorzichtig beginnen is toch het devies, lijkt me.

8 juli 2014 om 11:52

Als je niet kunt onderkennen dat we Costa Rica hebben overklast dan heb je een bril nodig. Op dit niveau zo oppermachtig zijn als wij tegen crc is ongekend.

Voorzichtig beginnen lijkt me daarbij niet zo belangrijk. Je kunt ook wel gedoseerd aanvallen. Messi rond je eigen 16 laten ballen lijkt me ook niet verstandig.

8 juli 2014 om 11:59

We waren 120 minuten lang veel beter, akkoord, maar hoeveel kansen hebben we nou zelf afgedwongen? Zeker de eerste 80 minuten waren het louter foutjes van de tegenstander, of een uitbraak als ze zich even op onze helft waagden: we kwamen er zelden doorheen. Zeker als ze met iedereen achter de bal speelden, als we zelf moesten bouwen: zo'n handbalverdediging kapot spelen lukt dan gewoon niet. Dat zou ik toch geen overklassen kunnen noemen.

En je zal toch met de eens zijn dat de Argentijnse verdedigers toch wel wat meer kwaliteiten bezitten dan die van Costa Rica, dus om nou kneiterhard te gaan aanvallen lijkt mij een heel slecht idee.

8 juli 2014 om 12:06

Had van Persie 1 van de 4 opgelegde kansen erin gelegd dan was het 3 a 4-0 geëindigd. Dan hadden we ze wel "overklast". Het is niet zo zwartwit als jij zegt. Tuurlijk moet je ze niet blind aanvallen maar het initiatief helemaal weggeven is volgens mij net zo onverstandig. Gewoon onze gouden trio zoeken en kijken wat die klaarspelen.

8 juli 2014 om 12:14

Wat een onzin kraam jij uit. De hele verlenging zat Costa Rica vol op eigen helft, en je hebt ons toen geen kansen zien hebben? Kom nou, we kunnen ook best in de kleine ruimte gevaarlijk zijn.

8 juli 2014 om 12:19

Ja kunst, na een minuut of honderd werden ze wel moe ja.

Maar niemand van jullie schijnt mijn punt te begrijpen. Nederland is vele malen gevaarlijker mét dan zonder ruimte, dus wat doe je dan? Beetje laten komen toch?

8 juli 2014 om 12:28

Ook foutjes van de tegenstander kan je afdwingen. Nederland is behoorlijk fit, dus kan je veel forceren tegen het einde van de wedstrijd. Ik zou wel graag zien dat Hunterlaar er eerder in komt ten koste van van Persie.

8 juli 2014 om 12:34

Wat wil je nu zeggen? Of het nou Art van Peppen of Messi is, elke voetballer is gevaarlijker met ruimte dan zonder..

8 juli 2014 om 12:34

Geeronimo. Ik ben ook een behoorlijk gevaar met ruimte. Poepen is nog gevaarlijker met ruimte. Iedereen is gevaarlijker met ruimte. Maar je voorbeeld van CRC slaat de plank mis. Want geen enkel ander team had beter kunnen spelen, afmaken was het probleem. Niet het domineren of kansen creëren.

8 juli 2014 om 12:49

Volstrekte bullshit. Als je Barcelona ruimte geeft blijven ze tikken tot aan de goal. Nederland is geen Barcelona, Nederland is Real Madrid. De tegenstander afbreken kunnen ze niet. De tegenstander laten komen en counteren, dat kunnen ze.

Nederland had zelfs een verdedigende tegenstander als Costa Rica vaker moeten verleiden om over de middellijn te komen ipv vroeg storen. Want snelle uitbraken leveren het meeste gevaar op. Kijk die eerste helft er nou maar op na jongens.

8 juli 2014 om 12:35

Argentinie heeft een matige achterhoede en een goeie voorhoede waardoor je dus juist met de knip erop moet spelen. Laat hun maar in balbezit tegen de nederlandse muur aanlopen. Ben benieuwd of ze met die matige verdediging durven te verdedigen met ruimte in de rug.

8 juli 2014 om 17:12

Gewoon 532spelen dan komt het vast wel goed .ik zelf zeg 3. 1nederland .en dan zondag de finale tegen duitsland denk ik och wat 1finale heb je dan.

Goh, Jan.. zijn we daar niet al het hele WK mee bezig?

als je alleen gaat verdedigen, dan word het meer een schiethok.. op de counter loeren met robben!

Voordeel dat Di Maria er dan niet bij is, de snelste speler ervan af. Zo wordt de counter dus al een stuk minder gevaarlijk van Argentinie.

8 juli 2014 om 15:31

Gelukkig zijn Higuain,Aguero en Lavezzi langzaam..

Om over Messi maar te zwijgen

Ik vind het soms zo opvallend hoe ongenuanceerd "vakmensen" reageren. Natuurlijk word je niet geslacht. Argentinie heeft de potentie om iemand te slachten maar verzuipt in de druk. Gewoon 5_3_2 en dan zien we wel hoe het loopt.

Voor de Nederlanders staat Nederland alweer in de finale. Ik moet ze het eerst nog maar eens zien doen. Er wordt ook veel gepraat door de spelers dus als ze een deksel op hun neus krijgen woensdag kijk ik daar niet van op.

8 juli 2014 om 11:50

Wat zeggen de spelers dan verkeerd. Dat hun doel de wereldbeker is. Daar is weinig mis mee toch? Al ga je met de instelling "meedoen is belangrijker dan winnen " heen, kan je beter thuisblijven niet?

8 juli 2014 om 11:52

Dat is helemaal niet waar, welke Nederlanders zeggen dat dan? Ik heb ze niet gezien.

En deksel op de neus, zo is het leven. De halve finale is al een topprestatie met deze selectie, alles wat daarbij komt is mooi meegenomen.

8 juli 2014 om 11:55

Heb jij met elke Nederlander gepraat om tot deze conclusie te komen? Nee. Ga er dan ook niet van uit dat wij allemaal ervan uitgaan dat we zomaar voorbij de Argentijnen raken. Bovendien waakt de hele selectie van oranje voor onderschatting. Wel zien de meeste mensen perspectief, er zijn kansen: 1. Argentinië speelt nog steeds niet denderend. 2. Een sleutelspeler is geblesseerd. (Di Maria) 3. Teams hebben moeite om tot scoren te komen tegen ons. 4. Nigel de Jong is misschien inzetbaar. Kortom, er is reden om deze wedstrijd zonder pessimisme te bekijken en rekenen we ons niet rijk, maar zien kansen.

8 juli 2014 om 12:40

Beetje zwak om nu te zeggen dat we genoeg nemen met minder dan de titel of niet? Zitten bij de laatste vier en kan nou niet echt zeggen dat er 1 team is zonder zwakheden. Realisme is op zijn plaats maat wat is er mis met enige ongenuanceerde euforie? Met zn allen achter de ploeg en als we neer gaan, dan maar met zijn allen.

Wie zijn wij om hier over te oordelen? In mijn ogen is er niemand sterker in het bedenken van het een tactisch dan onze bondscoach zelf. Enige dat ik hoop is dat de Jong meedoet, wanneer dat het geval (en ook zonder de Jong) heb ik er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen en we zondag nog 1x moeten knallen!!!

Beetje overbodige uitspraak dit. Het is duidelijk dat je met Janmaat, Vlaar, de Vrij en Blind niet van Messi, Higuain, Aguero en Lavezzi wint. 5-3-2 net als tegen Spanje. Dan gaat Argentinie zich zeker vastlopen op onze defensie. Met gevaarlijke countermogelijkheden hun pijn proberen te doen.

Maar gelukkig is Jan Everse geen bondscoach van het Nederlands elftal....

8 juli 2014 om 11:51

Ha nou hij zou het er beter van afbrengen dan Willem van Hanegem. Die zou uit tegen Barcelona nog vol op de aanval spelen met FC Bal op het Dak.

8 juli 2014 om 12:44

Van hanegem is dan ook net een grammafoonplaat die in 1978 aangezet is en nog steeds op repeat staat. Van Hanegem valt niet serieus te nemen in alles wat hij zegt over het tactische gedeelte van voetbal. Jammer dat zo'n man nog steeds zo'n podium krijgt.

8 juli 2014 om 14:26

Volgens mij gaat dit bericht over everse, grappige is dat ik hetzelfde heb over cruyff, terwijl minder over van hanegem. Wellicht dat onze clubkleuren hiertoe doen. Punt is dat beide heren verloren in de finale en we nog steeds op de eerste wereldbeker wachten. Van Gaal is naar mijn mening veel beter dan hun beide, beide oudjes komen van de net niet kampioen generatie. Daar moeten we vanaf.

Jezus heeft Jan Everse pas bij de kwartfinale ingezappt. Wat een achterhaalt advies zeg. Moet niet gekker worden, straks gaat ie nog zeggen "zie je wel Louis heeft mijn advies opgevolgd tegen Argentinie".

De grote misvatting is dat Nederland geen topverdedigers heeft, die hebben ze namelijk wel wel.

8 juli 2014 om 11:54

Klopt, maar positioneel staan we toch ons mannetje als de tegenstander de bal heeft. Zeker als Nigel er bij zou zijn. Alleen die ongeconcentreerde momentjes van een De Vrij of Vlaar moeten eruit, verkeerde passes daar kom je tegen Costa Rica nog wel mee weg maar tegen Argentinië niet. Wijnaldum deed het ook een of twee keer. Superscherp zijn, dan hebben we een kans.

8 juli 2014 om 12:20

Laat Vlaar of de Vrij gerust een fout maken. Die maken ze aan de overkant de hele wedstrijd hoor. Die verdediging is echt niet bijzonder, al helemaal niet die keeper.

8 juli 2014 om 12:49

Toch zag je tegen Costa Rica (met name) dat wanneer Oranje druk moet zetten en er achterin ruimtes ontstaan, dat de verdediging dan heel kwetsbaar wordt. Als dat tegen Costa Rica al een probleem is, dan wil ik niet weten hoe Argentinië er overheen walst. Zo positioneel sterk vond ik Nederland toen niet hoor.

8 juli 2014 om 12:53

Je hebt gelijk. Nederland trapte een beetje in zijn eigen val, de spelers wisten op een gegeven moment ook niet meer in welk systeem ze nou stonden

8 juli 2014 om 14:02

@hoppa!

Een probleem? Waar heb je het over? Die ene kans in 120m?

Heb je weleens gezien hoe goed Duitsland weg kwam in sommige potten, hoe BRA geregeld overlopen werd in veel wedstrijden, hoe Argentinie tegen Zwitserland net voor tijd toen die gingen aanzetten met veel geluk een doelpunt wisten te voorkomen?

Costa Rica heeft overigens weten te scoren tegen Italie, dat vind ik persoonlijk het land met de beste verdediging over het algemeen en positioneel ijzersterk.

8 juli 2014 om 14:18

Haha, er was zeker geen probleem in de defensie. Feit blijft dat je nooit een foutloze pot speelt. Anders was het maar een saai spelletje. Costa Rica heeft volgens mij 1 gevaarlijke kans gehad en een halve. Kijk ook voor de grap eens hoeveel kansen er aan de andere kant waren Geen probleem dus..

9 juli 2014 om 15:51

Ik bedoel ook juist dat de misvatting is dat ze geen topverdedigers hebben. Dus dat ze in feite gewoon topverdedigers hebben. Statistisch gezien is De Vrij de beste verdediger van dit WK. Sorry voor de onduidelijke post.

Everse gaat v Gaal vertellen wat hij doen moet? Het moet niet gekker worden!

'aanvallen is de beste verdediging' zei een wijs man ooit, maar die gaat natuurlijk niet altijd op, dat snap ik ook wel.

Toch zie ik geen direct verband tussen een mogelijk aanvallende intentie en daarbij een draai om de oren krijgen. Di Maria, hun beste 'counterer' doet niet mee en Messi verricht nauwelijks loopwerk zonder bal.

De tegenstanders hebben Argentinie dit WK nog niet de ruimte gegeven. Daarom hebben we de kracht van Higuain, Aguero di Maria amper gezien. Als Nederland gaat aanvallen neem je veel risico omdat bovengenoemde speler beter renderen met wat meer ruimte. Andersom geldt hetzelfde. De snelle Robben is gevaarlijker tegen de langzamere Argentijnen als hij de ruimte heeft. De vraag is wie komt er op voorsprong waardoor de ander risico moet gaan nemen.

serieus...meneer Evers....hoe speelt nederland in principe dit wk??
5-3-2 op de counter toch? of heeft hij naar een ander wk zitten kijken.

Je hoeft echt niet bang te zijn dat v Gaal 3-4-3 gaat spelen tegen argentinie.
Depay zit weer lekker op de bank, klaar om te vlammen met een wervelende invalbeurt.

We gaan het net zo doen als de Zwitsers deden tegen Argentinië alleen schieten wij de kansen er wel in.

Wat een onzin, ongeacht hoe je speelt tegen Argentinie ze zijn echt niet in staat om een team te "slachten", daarvoor spelen ze veel te zwak.

nederland moet hetzelfde spelletje spelen als tegen spanje. argentinie heeft waarschijnlijk de beste voorhoede op dit WK

Maar Di Maria en Aguero zijn geblesseerd die doen niet mee

Ik ben er niet zo bang voor dat Nederland blind gaat aanvallen morgen . Gewoon lekker achterover hangen en hoge ballen op Robben en van Persie. Achterin de boel dicht houden, niet tegen rood aanlopen, aangezien die Argentijnen maar al te graag duiken/ provoceren en rustig blijven. Vrees dat Argentinië er hetzelfde instaat aangezien die ook niet vol zelfvertrouwen kunnen zijn, dus het word een uitermate saaie pot vermoed ik . De eerste die scoort gaat winnen.

''jan Everse raadt Van Gaal aan..'' Toen stopte ik serieus met lezen en begon ik te glimlachen.

8 juli 2014 om 12:36

Ik dacht precies hetzelfde, wie is hij nou om Louis van advies te voorzien.
Ik denk dat Louis als geen ander weet hoe hij dit gaat oplossen om ons naar de finale (en beker) te leiden. Jan Everse hahahahaha mafkees

Beide ploegen zullen zich bewust zijn van de kracht van de tegenstanders die beiden in de omschakeling gevaarlijk zijn. Dus geen ruimte geven. Kan dan ook wel eens een saai geheel worden en de ploeg die de minste fouten maakt gaat winnen.

Dit is echt het WK van Nederland. Mocht Duitsland van Brazilië winnen, dan zie ik geen ander scenario dan dat wij het WK winnen. We hebben Spanje al verslagen. Argentinie en Duitsland zullen volgen, omdat we dan op precies deze teams wraak kunnen nemen. Zij hebben ons namelijk alle drie van een WK titel afgehouden !

8 juli 2014 om 17:19

uhum ja een al verloren spanje verslagen in de poulefase. overigens heeft spanje hun droom al waargemaakt met een mooie wereldtitel.

dat afgehouden heeft nederland toch echt aan zichzelf te danken hoor. lekker makkelijk om de 3 verloren finales af te schuiven op de winnende tegenstander. finale van 2010 tegen spanje hadden ze ook gewoon kunnen winnen. nou zeg maar gerust moeten winnen. ze hebben het gewoon laten liggen. vooral robben in het bijzonder. tja dat is ook voetbal.

de ultieme wraak is als nederland eens een x de wereldtitel pakt! het moet nu gewoon gebeuren. dat zou pas echt een bekroning zijn. hoeveel kansen willen ze nog krijgen...zou wel dramatisch en traumatisch zijn als nederland weer 2e word voor de 4e keer.

Wat een onzin stukje zeg... hoeveel open deuren kan die Jan Everse nog meer intrappen?
Hij raad aan een systeem toe te passen waarin je het beste gebruikt maakt van de juiste spelers op de juiste positie.... Kom je uit een ei of uit een grot vandaan! Dit is precies wat Van Gaal al weken doet!
Letten op Messi en Higuain... joh hoe verzint ie het.
We hebben niet de beste verdedigers, joh...

Wat een blaaskaak is dit zeg!

Als Argentinië op de counter zou willen spelen, zullen ze Di Maria missen

Ik zie Nederland nog wel winnen van Argentinië. Op Argentinië ligt namelijk de druk omdat iedereen verwacht dat ze wel even gaan winnen en omdat ze een droomfinale willen (brazilië Argentinië). Van Nederland is het sowieso al een hele knappe prestatie dat ze in de halve finale zijn gekomen. Ik denk dat het Nederland Duitsland word.

Ontopic, dit stuk slaat eigenlijk helemaal nergens op. Hij denk dat hij alles is en dat hij een soort van de coach is.

Ik hoor het al, er is al gewonnen van Argentinie!

Ze spelen matig dus je bent aan je stand verplicht om er van te winnen, maar dat lukt denk ik alleen als Nederland de verdedigende tactiek hanteert die de eerste 4 wedstrijden van het toernooi gebruikt werd. Argentinie heeft namelijk geen flauw idee ook wat ze met de bal moeten doen..

Waar komt dat die overschatting van ARG toch ineens vandaan? Mensen die alle wedstrijden van hen gevolgd hebben moeten toch ook tot de conclusie zijn gekomen dat ze zwak speelden, geen enkele echt grote tegenstander hebben gehad en nu ook nog eens de beste man missen?

Ik verwacht niet dat we massaal gaan aanvallen, dat is niet logisch gelet op het strijdplan tot nu toe, maar zouden we het wel doen dan verwacht ik eerder een monsterscore aan onze zijde dan aan die van ARG .

Ik denk 5-3-2 en dan idd indien mogelijk de ruimte benutten, zijn robben en van persie gevaarlijker. Alleen ik vraag me af of Arg ook de ruimte weg geeft die spanje bijv weg gaf. Ze zijn ook niet gek natuurlijk.

Gewoon met 5-3-2 spelen...ruimte voorin creeeren want juist dan kun je van de snelheid van Robben profiteren. Boel wat aftasten, kat uit de boom kijken....daarna zal het scoreverloop het vervolg bepalen....kom je voor, kun je ideaal gaan counteren, kom je achter dan zul je aanvallender moeten spelen in de 2e helft.

8 juli 2014 om 15:39

Gelukkig zijn er nog realistische reacties hier..

Als je de mensen hier moet geloven speelt NL niet tegen Argentinie maar tegen het 3e van Kozakken Boys

Het zou mij niet verbazen als De Jong toch me kan doen.
Niet de hele wedstrijd maar inzetten tijdens de 2e helft.
Van Gaal heeft vast wel een plan bedacht.
Mijn gekke gedachte zou zijn.
3 cv's. De Vrij BMI Blind
Rb Janmaat. Lb Kuit
Centraal voor de verdediging Clasie en Vlaar
En dan Sneijder op 10 en Robin en Robben voorin.
Met Vlaar voor de verdediging heb je genoeg fysiek om eerder de aanval van de Argentijnen op te vangen.

met 4-3-3 loop je in hun mes, ze geven je het gevoel dat je beter bent maar hun vliegen er met een razendsnelle counter ertussenuit..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren