Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Slecht nieuws voor ADO: FC Twente aast op oude bekende Van Leeuwen’

Laatste update:

Door het vertrek van Andreas Bjelland en Luc Castaignos heeft FC Twente weer wat ademruimte. De Tukkers moeten door het vertrek van Castaignos op zoek naar een nieuwe spits en mogelijk komt er een in de Eredivisie bekende spits naar Enschede. Mike Havenaar, die in het verleden bij Vitesse speelde, staat volgens TC Tubantia op de radar van FC Twente.

/

Technisch manager Ted van Leeuwen van FC Twente haalde Havenaar destijds naar Vitesse. Sinds een paar maanden speelt de Japanner bij HJK Helsinki in Finland; daar heeft hij nog een contract tot medio augustus 2015. Eerder werd ook ADO Den Haag in verband gebracht met Havenaar.

Of ADO een poging waagt bij Havenaar zal afhangen van de toekomst van Michiel Kramer. Volgens het Algemeen Dagblad hoort Kramer vrijdag of een avontuur in de Verenigde Arabische Emiraten doorgaat. Hij is in onderhandeling met Baniyas FC.

Mike Havenaar zou een goede speler zijn voor FC Twente

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Waardig opvolger van Castaignos.

Kansen missen kunnen ze beide uitstekend

3 juli 2015 om 10:39

Uitstekende en objectieve reactie waarbij ik me volledig aansluit....

Toch opmerkelijk bij Vitesse kon deze man niet eens normaal een bal aannemen en toch staat hij bij Ado als Twente in de belangstelling.

3 juli 2015 om 10:42

ADO en twente zijn kwalitatief gezien ook gewaagd aan elkaar op dit moment. Twente krijgt sowieso een zwaar seizoen waarbij elk puntje telt.

3 juli 2015 om 10:54

Inderdaad, spelers als Tapia, Guttierez, Ziyech en Corona kunnen er echt geen kloten van..
Zal moeilijk worden om dit jaar degradatie te ontlopen

3 juli 2015 om 10:56

Het scheelt dat het vrij lastig is om een dergelijke flater als NEC te slaan. Elke puntje zal tellen, maar niet zoals bij NEC toen. Op dit moment staat er nog een redelijk team dat best mee kan doen om plek 8-12.

3 juli 2015 om 11:19

Hhahahhaha Remy zonnesteek opgelopen?

3 juli 2015 om 11:24

ADO en Twente kwalitatief aan elkaar gewaagd? -_-'
Anders zet je jezelf even voor lul. Twente gaat komend seizoen gewoon minimaal top 8 spelen.

3 juli 2015 om 12:35

Twente mag hopen dat ze niet failliet gaan....

3 juli 2015 om 13:57

Daar hoeft Twente niet op te hopen want ze gaan niet failliet.
Misschien moet je je eerst eens verdiepen in de huidige situatie voordat je gewoon wat in de rondte lult.

3 juli 2015 om 10:51

Ik sluit me volledig aan bij je reactie. Prima spits die kansen kan missen als Luc Castaignos. Ik zou toch eerder voor Michiel Kramer of Mike van Duinen gaan. Als daar nog een beetje geld voor is.

3 juli 2015 om 10:55

Twente heeft nog niet eens geld om Sjoerdje Ars te kopen, laat staan het salaris. Ik vraag mij dan ook af of de komst van Havenaartje reëel is gezien de financiële situatie in Enschede

3 juli 2015 om 11:00

Remy, als jij je het je echt af zou vragen, dan zou je je er denk ik iets meer in verdiepen. Aan je posts hier te zien heb je dat totaal nog niet gedaan en kom je niet verder dan enkele onderbuikgevoelens.

3 juli 2015 om 11:14

Twente heeft volgend jaar gewoon een begroting van over de 30 miljoen nog steeds de 4e van NL het zo een prestatie van voormaat zijn wil je daarmee in de problemen komen.

3 juli 2015 om 11:36

@remy de begroting in Enschede ligt altijd nog 6 keer zo hoog als de begroting van dat clubje van jouw. Het zal er om spannen, de graafschap of NEC rechtstreeks eruit. Ik hoop NEC en dan NAC weer terug. Zelfs Heracles heeft op het moment een mooier stadion dan NEC.

3 juli 2015 om 14:03

FC Twente kun je toch niet met NEC vergelijken? Kwa stadion, achterban, prestaties is Twente stukken verder. Al denk ik dat Twente zijn mooiste tijd heeft gehad en afglijd naar een van de lelijke eendjes van de eredivisie. Kwa selectie doet NEC niks onder voor Twente en je zult zien dat jullie weer zwaar op de broek krijgen in Nijmegen

3 juli 2015 om 15:28

Okey

4 juli 2015 om 09:31

Hohohooo... FCT-, NEC mag dan misschien wel een kleiner club zijn dan jouw FC Twente met een kleiner stadion. Maar NEC is ook een hele mooie club. Het is niet voor niets mijn tweede club uit Nederland. Ajax is en blijft mijn club maar NEC daar heb ik toch altijd een zwak voor gehad. Dat is zo'n geweldige club. Ik ga ook naar NEC - Ajax misschien wel in een skybox. Omdat familie van mij daar een skybox heeft van zijn werk. En m'n stiefmoeder heeft daar het spelershome ontworpen en aangekleed. Dus vandaar dat ik ook een beetje wat dichter bij NEC kan komen. En m'n pa is bevriend met Peter Wisgerhof dus die kan ook zo dingen regelen. En omdat ik een schijthekel heb aan die Geel Zwarten uit Arnhem. (geschiedenis met Wageningen, wat mij allemaal is verteld) Maar FCT- je moet niet gelijk zo groots doen met je Twente tegen Remy Goudsteen. Want misschien krijgen jullie wel een pak slaag van NEC in de Eredivisie straks. Dus doe niet zo hoogmoedig a.u.b... Want in Twente is het als een kaartenhuis in elkaar gezakt.

Toch niet te hopen.. Houte hark. Zon soort spits hebben we al in jong Twente.

Hahaha kramer naar de VAE? Puur voor het cashen dan, maar sportief is het nou niet echt iets lijkt me. Kan beter voor de engelse championship kiezen, die betalen ook goed.

3 juli 2015 om 10:34

Ik geef Kramer groot gelijk. Zijn maximaal haalbare ligt misschien in de nederlandse subtop. Als ik een aanbod uit de VAE zou krijgen, waar je het geld 8x sneller bij elkaar hebt, had ik het ook wel geweten..

3 juli 2015 om 10:45

Ja ik snap het wel, dat zeker. Echter indien hij een aanbieding heeft uit de engelse championship, dan zou ik daar voor kiezen. Ik weet 100 procent zeker dat die ook een fiks salaris neerleggen, ook al komt het niet in de buurt van die sjeik speeltjes. Dan zit er wel wat meer sportiefs aan en je blijft in de kijker.

3 juli 2015 om 10:49

In de kijker van wie? Hij hoeft zich niet meer verder te ontwikkelen, dus hij moet gewoon cashen als hij dat wilt. Je verdient dan sneller dan in Engeland en je hebt mooi weer. Ik zou het wel weten

3 juli 2015 om 10:38

Ja die zal binnenkort vertrekken. Maar ik zou voordat Kramer definitief vertrokken is alvast Havenaar transfervrij binnenhalen voordat andere clubs ermee aan de haal gaan. Kramer vertrekt vroeg of laat toch wel. Dan kun je zijn vervanger maar beter vastgelegd hebben.

Kramer naar het midden oosten zou ik nog begrijpen ook. Zeker als die club de gewenste 2,5 miljoen neertelt. Dan kan ADO alleen maar tevreden zijn.

Havenaar lijkt mij een ideale spits voor Twente. Hij kan met een goede aanvoer van de zijkanten minstens 15 doelpunten maken en het positieve voor Twente is dat Havenaar transfervrij is waardoor ze minder geld voor hem kwijt zijn. Als Twente nog spelers als Mokotjo, Ebecilio en Schilder kunnen lozen en sterkhouders als Ziyech, Gutierrez en Tapia behouden dan zie ik hun volgend seizoen wel in de top 6 eindigen.

3 juli 2015 om 13:50

Helemaal met je eens op alle punten die je noemt. Exact mijn gedachte.

Onvoorstelbaar dat 65 procent op ja klikt. Is geen topspits. Blij dat Feyenoord hem niet nam.

3 juli 2015 om 10:38

En Twente is geen topclub.

Edit (omdat deze reactie wellicht wat provocerend kan overkomen): Omdat Twente geen topclub is, is het logisch dat ze uitkomen bij een spits van een minder kaliber. Een Bas Dost bijvoorbeeld, wat een topspits is voor Eredivisie-maatstaven, of een Finnbogasson, zijn gewoon niet te halen voor Twente en daarom wordt er gekeken naar een categorie eronder. De poll is ook of het een goede speler is voor Twente en niet of het een topspits is. Hij kan bruikbaar zijn voor Twente, het is geen topper, maar hij had bij Vitesse ook zo zijn waarde.

3 juli 2015 om 10:47

Twente is op dit moment een grijze middenmoter, Havenaar past inndat opzicht goed hij Twente. Het percentage van 'missen van kansen' zal alleen nog hoger zijn dat vorig seizoen.

3 juli 2015 om 10:56

Dd28.. is die provocerende reactie nou nodig?
Je kunt zoveel beter joh!

3 juli 2015 om 10:59

Remy, een grijze middenmoter, waar baseer je dat op?

In mijn optiek zijn de grijze middenmoters in NL clubs zoals Heracles, Ado, FC Utrecht.
Ik denk dat FC Twente nog steeds gewoon een subtop club is. De selectie doet niet veel onder dan voor een team zoals AZ, Heerenveen of Groningen. Je hebt met Corona, Ziyech en Gutierrez 3 hele sterke spelers, met daarom heen wat talenten zoals Ter Avest en Tapia.

Maar ik ben heel benieuwd hoe jij er tegen aan kijkt en waarom!

3 juli 2015 om 11:27

Laat die Remy maar lullen, die heeft al meerdere provocerende reacties geplaatst in dit artikel. Ach, hij heeft dan ook pas een account gemaakt toen NEC promoveerde. Over iets minder dan een jaar zal die z'n account vast wel weer verwijderen als ze weer in de Jupiler spelen.

3 juli 2015 om 11:28

@ Jansen Joenite

Het was bedoeld als reactie op feyenoorder21 die het niet kan begrijpen dat 65% op ja had geklikt in de poll, want Havenaar is geen topspits. Twente is geen topclub, dus dan is het logisch dat ze geen topspits kunnen aantrekken. Het was absoluut niet provocerend bedoeld, maar meer als uitleg waarom een groot deel ja stemde.

3 juli 2015 om 11:44

Haha, oke
Waarschijnlijk ben ik ook een beetje gebrainwashed, want normaal gesproken worden dat soort opmerkingen alleen gemaakt om reacties uit te lokken. Vandaar dat ik het ook vreemd vond dat het uit jouw mond/toetsenbord kwam.

3 juli 2015 om 11:47

Ja, het kan inderdaad provocerend overkomen. Had daar niet zo heel erg bij stilgestaan

3 juli 2015 om 11:54

Bas Dost is voor geen enkele Eredivisie club meer te halen dus wat dat betreft een kansloos argument. Daarnaast, welke topclub uit de Eredivisie heeft de laatste jaren een 'top spits' gehaald of kunnen halen? Pelle is toevallig goed uitgevallen. PSV heeft inderdaad een goede slag geslagen met de Jong.

3 juli 2015 om 12:02

@ Nolimit

Ik gaf even een voorbeeld van een topspits voor de Eredivisie. Bas Dost is inderdaad niet meer te halen, maar de Dost van vorig jaar wel. Verkeerd voorbeeld inderdaad, maar ik noemde hem om aan te tonen welk kaliber spits wel top is.

Maar Heerenveen had met Uth toch een topspits, zeker voor de Eredivisie, De Jong natuurlijk, Finnbogasson wellicht met zijn vele doelpunten. Clubs moeten gewoon de spits kopen die Heerenveen wil hebben merk ik

3 juli 2015 om 12:16

Laat die Remy lekker.eerder al beweerde hij dat Nec het linkerrijtje zou gaan halen en deed hij nog meer vreemde uitspraken. Die jongen heeft gewoon geen verstand van voetbal.

Met de huidige selectie zou Twente in princxipe mee moeten doen om plaats 5 tm 8, alleen is het soms zo dat je boven verwachting presteert en soms juist onder verwachting. Ik schat ze vooralsnog op plek 6 in achter mijn eigen club en AZ.

3 juli 2015 om 14:05

Yatsemata, ik snap dat het warme weer jou laat ijlen, maar je weet net zo goed als ik dat Twente dit seizoen niks voorstelt en zich mag opmaken voor het gevecht tegen nacompetitie. Ze hebben geluk dat de Graafschap mee doet.

3 juli 2015 om 15:07

Ik dacht dat Nijmegen een plaats in Nederland was, maar blijkbaar ligt het toch in sprookjesland.

3 juli 2015 om 20:42

Nijmegen is het Rome van Nederland

3 juli 2015 om 21:19

Pas dan maar op als Feyenoord op bezoek komt.

Dan zit het met de financiën ook wel redelijk goed. We hebben al een speler aangetrokken en geruchten voor nieuwe spelers komen ook. Dat zal niet zo zijn geweest als we de begroting nog steeds niet op orde hebben.

3 juli 2015 om 11:00

Er is natuurlijk wel op die manier bezuinigd dat je niet alleen maar mensen hoeft weg te sturen en er niks voor terug kan krijgen. En je moet bedenken dat bijvoorbeeld een Castaignos 1 miljoen verdiende, kan je dus twee transfervrije spelers van 500k van halen bij wijze van. (En die 500k is dan al best fors)

Ik zie liever dat Cas Peters komt.
Maarja weet niet hoeveel hij verdiend (havenaar)
Denk dat Peters minder salaris wilt.
Hopelijk gaat Börven goed spelen volgde jaar.
Anders Peters!!

3 juli 2015 om 10:57

Peters is volgens mij meer een vleugelspeler dan echte spits (zou misschien niet misstaan op positie van Mokhtar). Al pakt ie absoluut wel zijn doelpunten.

3 juli 2015 om 11:27

Bij Emmen speelde toch hij in de spits of ben ik gek o.o
Ha dan Börven is de spits ;p

3 juli 2015 om 11:41

Ik heb Emmen eerlijk gezegd niet gevolgd, maar ik geloof dat hij normaal op de linker vleugel staat (maar ook ik kan het natuurlijk verkeerd hebben). Borven is nog een tijd uit de roulatie.

3 juli 2015 om 11:51

Börven mist geloof ik de eerste paar maand van het nieuwe seizoen nog door een heup blessure.

3 juli 2015 om 15:31

Peters zou sowieso minder verdienen. Havenaar heeft geen Nederlands paspoort meer en krijgt dus een non-eu salaris als hij zou tekenen.

Met Havenaar win je de oorlog niet. Zou dit een zeer slechte aankoop vinden gezien zijn staat van dienst!

Kan Twente Locadia niet huren van PSV? Lijkt me toch een wat betere spits als deze Havenaar en ze hoeven maar de helft van het salaris te betalen.

Asjeblieft niet zeg!
Ben je net van Castaignos af, ga je in zee met de volgende wanhopige spits die geen bal kan raken.
Ze zijn natuurlijk afhankelijk van transfervrije spelers voor wat ze binnen kunnen halen. Maar ik zie Havenaar niet slagen bij Twente.

Ik snap dat we geen grote uitgaven kunnen doen. Maar er loopt toch wel een betere spits rond op deze aarde die goedkoop gehaald kan worden? Of zullen ze bij Twente hopen dat alle Japanners masaal shits van Twente gaan kopen? Haha

Ohw Twente neem hem alsjeblieft, ik vind Havenaar een zeer overschatte speler en ik bid elke avond tot de lieve heer dat die niet naar Den Haag komt, al is het alleen maar omdat hij pas ergens in september beschikbaar is omdat die nog de voorronde van de CL wil spelen.

Asjeblieft niet,havenaar wordt je niet beter van

3 juli 2015 om 15:21

Er zijn geen transfervrije spelers die in Nederland willen spelen waar je beter van wordt.
Mogen al blij zijn dat er spelers willen komen die je op het huidige niveau houden.
Castaignos liep bij Twente gemiddeld 1 op 2,5, dat lukt Havenaar ook wel, als hij er 13 inschiet dan ben ik al tevreden, want als je het moet hebben van Börven of Oosterwijk wordt je toch ook niet vrolijk.
Daar komt nog bij dat Börven de eerste wedstrijden gaat missen, dus als je ziet wat Twente te besteden heeft, en wat bereid is transfervrij hier te komen spelen, dan denk ik dat we het slechter hadden kunnen treffen.

havenaar voegt niets toe aan twente hijs bijzonder matig dan kan je beter jeugd in de spits zetten

Titel had moeten zijn:
"goed nieuws voor Ado: FC Twente aast op oude bekende Van Leeuwen’"

Twente supporters reageren wel erg geïrriteerd altijd op iedereen die iets over de situatie zegt van Twente. Het is toch een feit dat Twente er ongelofelijk slecht voor staat!

3 juli 2015 om 15:09

Irritatie is met name doordat mensen iets raaskallen terwijl ze geen idee hebben hoe de vork in de steel zit.

3 juli 2015 om 15:27

Dat het verschrikkelijk slecht gaat met Twente daar zijn al 347 topics over geweest, lijkt mij dat dit aantal voldoende was voor de supporters van de overige clubs om zich over Twente te verkneukeleni

Ik weet niet.
Misschien is een lompe balletjes af wachter wel precies wat Twente nodig heeft dit seizoen. Met zijn lengte zal hij makkelijk te bereiken zijn voor spelers als Ziyech, Tapia, Guttierez en Corona die een uitstekende voorzet kunnen geven.

Het zou zomaar eens goed uit kunnen pak + hij kost niks. Komt gratis over in augustus en hoeft dus alleen maar een salaris te ontvangen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren