Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Santiago Gimenez is volgens Sky voor spotprijs op te halen bij Feyenoord

Laatste update:

Santiago Gimenez staat in de nadrukkelijke belangstelling van Eintracht Frankfurt, zo meldt Florian Plettenberg van Sky Sport.

De 22-jarige topschutter van Feyenoord, die de doelpunten aaneen blijft rijgen, zou voor 35 miljoen euro op te halen zijn in Rotterdam. Dat lijkt gezien de weergaloze prestaties van de Mexicaan een spotprijs.

Eintracht is volgens Sky niet eens bereid om het genoemde bedrag van 35 miljoen euro op tafel te leggen voor Gimenez. "Op dit moment is hij te duur", zegt Plettenberg. "Eintracht gaat dat bedrag niet betalen."

De Bundesliga-club zoekt een vervanger voor Randal Kolo Muani, die in de slotfase van de zomerse transferwindow voor liefst 95 miljoen euro werd verkocht aan Paris Saint-Germain. Gimenez is een van de zeven à acht kandidaten om de nieuwe spits te worden bij Eintracht.

De vraag is of Gimenez überhaupt interesse zou hebben in een club van dat kaliber, want de centrumspits wordt ook gevolgd door grotere teams. Gimenez verlengde in de zomer zijn contract tot medio 2027, waardoor Feyenoord veel hoger kan inzetten dan het door Sky genoemde bedrag.

Gimenez is fenomenaal aan het seizoen begonnen. De Mexicaan staat na zeven speelronden in de Eredivisie al op tien goals, waarmee zelfs het decenniaoude doelpuntenrecord van Coen Dillen (43 goals in het seizoen 1956/57) in zicht is.

De verwachting is dat Gimenez als duurste Feyenoorder aller tijden zal vertrekken uit De Kuip. Dat record is sinds de zomer in handen van Orkun Kökçü (voor maximaal 30 miljoen euro naar Benfica).

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een non bericht.

35 mil? Yeah right

Santi naar Eintracht? Lijkt me ook niet.

2 oktober 2023 om 21:59

Hahahaha echt he, deze Plettenberg hoeven we ook nooit meer serieus te nemen.

2 oktober 2023 om 22:03

En hem dan ook nog te duur noemen 😂 En zelf een speler voor 90+miljoen van de hand gedaan hebben 😂😂

2 oktober 2023 om 22:53

Joh Kolo Muani had vorig jaar de meeste goals en assits in de BL, stond in de belangstelling van de absolute top, is jong en speelt regelmatig voor het Franse elftal. Absoluut veel verder dan Gimenez.

2 oktober 2023 om 23:58

Gimenez is ook jong en scoort aan de lopende band. Voor Frankrijk spelen is nogal lastig voor een Mexicaan, maar Gimenez scoort en speelt bij Mexico relatief net zoveel al dan niet meer dan Kolo Muani voor Frankrijk.

Dit artikel slaat verder kant nog wal. Na 10 goals het record van Coen Dillen (43) al in zicht? Voor 37 op te halen , terwijl hij net verlegt heeft? Tevens Kokcu voor max 30 weg, terwijl hij al 25 vast heeft opgeleverd en er liefst 25% doorverkoop op is bedongen? Ook dient Feyenoord sowieso wat af te dragen aan de club waar Gimenez vandaan komt, omdat die nog een deel van de rechten bezitten. als dat laatste tijdens de verlenging niet al geregeld is tenminste.

En dan nog van Feyenoord naar Frankfurt? Waarom zou hij dat doen? Vind het echt een waardeloos verhaal.

3 oktober 2023 om 03:19

Feyenoord kon maximaal 90% van de rechten verkrijgen.

3 oktober 2023 om 03:33

Alleen ga je er dan wel aan voorbij dat spelen bij Mexico een stuk makkelijker te behalen is dan spelen bij Frankrijk waar je concurrentie uit oa Mbappe en Griezmann bestaat.

3 oktober 2023 om 08:36

Ik beweer nergens dat Gimenez geen talentvolle spits is. Maar Kolo Muani heeft een marktwaarde van 80 miljoen en Gimenez van 25 miljoen, zal waarschijnlijk 35 miljoen worden na de eerst volgende update. Maar dat zegt in feite alles.

3 oktober 2023 om 09:22

2 jochies die op hun zolderkamer de marktwaardes bepalen. Echt een goede site idd

3 oktober 2023 om 09:45

Na het openbreken van z'n contact zinspeelde te Kloese over een bedrag van 60 miljoenb afgelopen zomer. Feyenoord hoeft niet te verkopen ook volgende zomer niet. Feyenoord kan in theorie vragen wat ze willen aangezien Gimenez nog een langlopend contract heeft.

Ik acht de kans dat Gimenez naar Frankfurt vertrekt zeer klein, sportief niet direct een grote stap en hij heeft zelf zijn zinnen gezet op een transfer naar Spanje of Engeland in de toekomst.

3 oktober 2023 om 12:42

Ik denk dat Gimenez bij Frankrijk ook echt wel zijn kansen had gekregen hoor. Griezmann is nooit een spits geweest bij Frankrijk en verder is alleen Mbappe echt onomstreden. Benzema is klaar en verder heeft Frankrijk niet zoveel spitsen die per direct beter zijn dan Gimenez nu. Ze pakten zelfs de wereldtitel met Giroud in de spits.

2 oktober 2023 om 22:12

We weten toch niet wat er is afgesproken in ruil voor het verlengen van het contract. Anders kan ik me hier niets bij voorstellen

3 oktober 2023 om 08:56

Aha jij hebt kennis over de inhoud van zijn contract! Misschien is er een clausule opgenomen dat hij voor 35 miljoen naar bepaalde clubs kan vertrekken?
Indien wat ik aangeef niet het geval is heb je natuurlijk helemaal gelijk, hij gaat echt niet onder de 50 miljoen weg als hij deze lijn doorzet.
Overigens is het natuurlijke een enorme grap welke club hier genoemd wordt, net of hij een stap terug gaat doen.

3 oktober 2023 om 12:34

Hij heeft pas bijgetekend en misschien staat dit bedrag in zijn contract

Voor 35 miljoen? Dan hoop ik dat we hem vandaag nog naar Milaan halen. Geweldige spits die geknipt is voor de Serie A! Ik had de verwachting dat deze jongen 60 - 70 mln zou gaan kosten.

2 oktober 2023 om 22:04

Hij gaat in de huidige vorm ook minimaal het dubbele opleveren natuurlijk.

3 oktober 2023 om 00:02

Ik denk toch eerder dat het rond de 40-50 wordt met een doorverkoop percentage. Men denkt tegenwoordig dat iedere speler 80 miljoen of meer waard is. Ajax heeft een aantal keer geluk gehad. Met name door een goed CL jaar en finale EL (Frenkie, de Ligt, vd Beek, Sanchez) en voor Antony is als bekend "bewust" teveel betaald door United om een transfer carrousel te starten. Gimenez gaat echt geen 70 of meer opleveren hoor, Mark my words.

3 oktober 2023 om 06:26

Dan sluit je dus uit day Feyenoord goed gaat presteren in de CL?

3 oktober 2023 om 09:48

Afgelopen zomer hing er een prijskaartje van 60 miljoen om z'n nek nadat hij z'n contract had verlengd.
Het kan best zijn dat het in de zomer goedkoper zal zijn aangezien er een jaar contract minder hoeft te worden afgekocht maar in de winterstop zal het zeker een bedrag zijn rond de 60 miljoen zijn. Feyenoord hoeft niet te verkopen en Gimenez heeft het volgens mij vooralsnog uistekend naar zijn zin in Nederland.

2 oktober 2023 om 22:24

Tja, dat een willekeurig mannetje zegt dat ie 35 moet kosten betekent natuurlijk helemaal niks.

2 oktober 2023 om 22:32

Willekeurig mannetje... dit is een over het algemeen goed geïnformeerde journalist die je mag vergelijken met Fabrizio Romano.

Nee, die zwevende Feyenoorders die 90m+ voor hem willen, dat zijn willekeurige mannetjes.

2 oktober 2023 om 22:39

Want die journalist heeft aan Feyenoord gevraagd wat ie moet betalen om Gimenez te kopen en hem als zijn assistent te laten werken?

2 oktober 2023 om 22:41

Ja, want een jonge topspits van 22 die een uitstekend seizoen draait is in de winter voor 35 miljoen op te halen bij de kampioen van Nl...

Feyenoord heeft een bedrag dat daar in de buurt bij komt geweigerd voor de rechtsback met een korter contract.

Wat denk je dan dat ze realistisch voor de spits gaan vragen? 35?

2 oktober 2023 om 22:48

Ja aangezien dat in zijn contract is opgenomen. Waarom zou je meer betalen?

2 oktober 2023 om 22:49

Wellicht een clausule in zijn nieuwe contract? Plettenberg is in ieder geval niet zomaar een willekeurig mannetje.

2 oktober 2023 om 23:41

@riddle @djdano

Waar staat dat dat in zijn contract is opgenomen? Waarom zou Feyenoord zo'n lage afkoopsom uberhaupt accepteren om een al langdurig contract met 1 jaar te verlengen?

Dat slaat, in jouw woorden, als een l*l op een drumstel.

2 oktober 2023 om 23:51

@Riddle, DtK heeft vorige week nog aangegeven dat de verlenging van zijn contract zonder gelimiteerde transfersom was afgerond

3 oktober 2023 om 10:02

@Feye_88 - dat staat nergens, daar speculeerden we over.

Je kan informatief reageren zoals FR010FRDAM hieronder i.p.v. je aangevallen te voelen in elke post. Maar je noemde Plettenberg al een willekeurig mannetje, dus had het kunnen weten.

3 oktober 2023 om 10:27

@riddle

je houdt er nogal een dubbele standaard op na gozer. Je reageert zelf constant als een gebeten hond, speculeert er op los bij een nogal ongeloofwaardig bericht en beschuldigt mij er dan van me aangevallen te voelen, terwijl ik alleen maar vraag waar je die afkoopsom vandaan haalt.

Je bent er nogal fanatiek op dat Gimenez niet te veel mag kosten hier, op basis van 1 bron. Dat trek je overigens ook rustig door op de hele competitie, waar niemand meer dan 40 miljoen gaat kosten de komende jaren volgens jou.

Je maakt jezelf gewoon ongeloofwaardig.

3 oktober 2023 om 11:31

Waarom zou je als Feyenoord zijnde een langlopend contract met één jaar verlengen om zo'n clausule er in te zetten?

3 oktober 2023 om 12:35

@feye_88 - ik vraag letterlijk of er wellicht een clausule in zijn contract staat. I.p.v. dat jij met een dergelijk bericht komt dat Te Kloese heeft aangegeven dat er geen clausule in zijn contract staat, kom je met schijnbaar "retorische" vragen aanzetten alsof je het wiel hebt uitgevonden en beticht Plettenberg ook nog eens van een willekeurig mannetje te zijn.

Geen 40 miljoen, 50 miljoen. Ongeloofwaardig zijn je vriendjes die met bedragen van 90m komen aanzetten en zich al kampioen wanen terwijl PSV ongeslagen bovenaan staat.

Besef dat Gimenez nog niet eens CL heeft gespeeld en de wedstrijden tegen de eerst goede tegenstander in de ConfL en EL hij niets klaarmaakte en zelfs rood pakte. Leuk dat hij goed is begonnen dit jaar, maar in het verleden zijn spelers zoals Janssen en Vleminckx ook topscorer geworden. Het is een goede speler, maar even rustig aan doen met al die gekke bedragen zoals een verdubbeling van de hoogste uitgaande Feyenoord transfersom.

Wat dat betreft zie ik FR10 en Zakharyan realistischer reageren i.p.v. de waan van de dag.

Die gaat echt wel hoger miken dan Frankfurt en voor 35 miljoen mogen ze op de foto met z'n vriendin, meer niet.

2 oktober 2023 om 22:03

Dan heb je z'n vriendin nog niet gezien, minimaal 50 miljoen.

3 oktober 2023 om 00:46

Zoals Kokcu op de foto staat met het bestuur van Benfinca sinds de zomer

Lijkt me een grap. Giménez is definitief doorgebroken bij Feyenoord. Ik denk dat Feyenoord een klasse beter is momenteel dan Eintracht Frankfurt. Dus naast dat 35 miljoen veel en veel te weinig is voor zo'n spits, komen er nog veel betere clubs straks voor hem. Hij is slechts 22, ligt nog 4 jaar vast, is Europees topscorer van de maand september en zal in bloedvorm zijn maar niets ziet er naar uit dat hij minder gaat worden. Wereldaankoop van Feyenoord geweest.

2 oktober 2023 om 22:09

Het hangt af hoe die in de CL is en daarnaast heeft Feyenoord niet de status dat ze topspelers aanleveren. Ik denk dat ie voor max 40 mil weg gaat. Naar mijn idee ook heel mooi bedrag voor Feyenoord.

2 oktober 2023 om 22:17

Haha barcalover123, ja Geertruida zou voor 40 miljoen gaan. Dan zal een gewilde spits ook voor max 40 miljoen gaan. Geloof je het zelf...

2 oktober 2023 om 22:17

Feyenoord komt wel tot 2x toe heel ver in de Europese competities en is ook door het kampioenschap en de huidige vorm een andere status aan het verkrijgen in Europa. Ik mag hopen dat het ver boven de 40 miljoen wordt, maar eerst nog een mooi jaar in de CL svp. Dan kan ik ook een beetje genieten in plaats van die hattrick om de oren

2 oktober 2023 om 22:39

Met dit PSV is er geen enkele garantie, anders dat ik garandeer dat je keihard moet knokken om misschien kampioen te worden.

2 oktober 2023 om 22:49

@barcalover:@barcalover: toch hebben Van Persie,Wijnaldum, Aké,De Vrij,Kokcu het alleraardigst gedaan vanuit de jeugd. Maar als je als kopende club niet kijkt naar de speler maar wel naar of de verkopende club een status van topspelers aanleveren heeft,dan snap je er echt heel weinig van en voer je echt heel matig beleid

2 oktober 2023 om 23:03

@barcalover en eintracht heeft die status wel? Kunnen blijkbaar ook een spits voor 90+ verkopen.

2 oktober 2023 om 22:15

Zijn huidige niveau verbaast me wel, en ergens ben ik nog niet volledig overtuigd. Ik vind hem een allround spits, maar in alles wel tekort komen voor de top: is niet de snelste, is geen geweldige kopper, en vind hem ook geen geweldige techniek hebben. Ik zou hier als club in de PL of La Liga nog geen 70mE voor neerleggen, wat je eigenlijk ook nooit moet doen voor een ED speler, maar dat terzijde. Ben benieuwd wat hij in de CL gaat laten zien, dat wordt een echte test voor hem.

2 oktober 2023 om 23:09

Hij is juist een uitstekende kopper. Meer dan genoeg techniek ook. Hij moet wat sterker worden, dat is eigenlijk alles.

3 oktober 2023 om 00:36

Tja als hij op zijn 22e al helemaal klaar was voor de top kon je het eerder over 170 miljoen gaan hebben, dan praat je over een niveau haaland. Tuurlijk is hij dat niet, maar als je ziet hoe gigantische hij zich in een jaar al heeft ontwikkeld bij feyenoord dan is iedereen toch wel heel benieuwd naar waar zijn plafond gaat liggen. Dat hij een goede afmaker was, was wel duidelijk toen hij binnen kwam. Toen zijn ze met hem aan de slag gegaan met het drukzetten, daar is hij nu echt goed in, dan zie je dat ze meer met hem aan de slag gaan met het mee spelen en de opbouw, dan gaat ook steeds beter. Zakt vaak in, zoals bij de 0-1 tegen ajax. Houd ook goed het overzicht bij zijn assist op de 0-3. Als hij zich laat gelden in de CL dan kan hij ineens een flinke prijs opleveren.

2 oktober 2023 om 22:45

Frankfurt won recentelijk nog de EL en overwinterde vorig jaar nog in de CL. Heeft Feyenoord zulke dingen ook gepresteerd? Ze hadden geen tijd meer om het geld van Kolo Muani te herinvesteren. Maar geloof me die gaan wel 2 / 3 toppers halen in de winterstop van dat geld en zie ze ook als topfavoriet voor de Conference League. Plus je speelt in een topcompetitie.

3 oktober 2023 om 00:46

Ja maar in die zelfde jaren worden ze ook 7e en 11e in de competitie dus we moeten nou ook niet gaan doen of het een stabiele topclub is in Duitsland. Ik acht de kans dan ook dat feyenoord volgend jaar weer CL speelt hoger dan die van eintracht.

Feyenoord mag als hij zo door gaat ook wel rekenen op 45-50 miljoen van een tottenham of arsenal

2 oktober 2023 om 22:00

Als hij nog meer losgaat in de CL, liefste al deze week, dan gaat hij richting de 80 miljoen.

2 oktober 2023 om 22:05

Hij doet deze week nog niet mee vanwege een schorsing.

2 oktober 2023 om 22:07

Verdorie, waar ook. Dure rode kaart vorig seizoen.

2 oktober 2023 om 22:09

Idd, als hij het in de champions league ook laat zijn gaat feyenoord veel centjes vangen.

2 oktober 2023 om 22:03

Tottenham zal nog misschien kunnen, want alleen Son in de spits is niet genoeg. Arsenal daarentegen, die gaat Gabriel Jesus niet uit de basis spelen. Ook al speelt Nketiah nu in de spits.

Zelf 95 miljoen vangen voor je spits maar voor de opvolger voor een dubbeltje op de 1e rij willen zitten. Feyenoord moet lekker inzetten op 50 miljoen halen ze er 35-40 miljoen uit is dat voor Feyenoord een toptransfer en een nieuw record.

2 oktober 2023 om 22:11

Volgens mij doet feyenoord dat zelf ook, of heb ik het mis?

2 oktober 2023 om 22:49

Nou heeft Kolo Muani al wel wat meer laten zien dan Gimenez met alle respect.

Wel humor dit. 35 miljoen kom je nog niet eens uit bij zijn opvolger Ueda. Denk eerder aan het dubbele en misschien is dat zelfs nog te weinig.

3 oktober 2023 om 10:04

Over humor gesproken, Ueda al 35m+ waard na enkele invalbeurtjes.

3 oktober 2023 om 16:43

Feyenoord kan ervoor vragen wat ze willen, heeft een lang contract. Of hij het waard is, is het tweede. Maar dat Feyenoord hem laat gaan lijkt mij erg gering gezien hij als vervanger van Gimenez is gehaald en die nog niet eens is vertrokken.

Knap hoe ze na een paar speelrondes al een prijs weten voor in de zomer.

Net zijn contract verlengd en ze denken echt dat Feyenoord hem voor een peulenschil laat vertrekken haha. Zeker goeie en jonge spitsen zijn schaars in deze markt. Als Feyenoord slim is moeten ze minimaal 55 miljoen voor een speler zoals Gimenez kunnen krijgen. Hij is ook Mexicaans international en als die presteert in de CL dan gaat die zeker voor minstens dat bedrag weg.

2 oktober 2023 om 22:32

Hij heeft natuurlijk zijn contract niet zomaar verlengd. Ik denk dat daar wel afspraken bij zijn gemaakt over zijn transfer bedrag in de toekomst. Maar dat is net zon gok als alle andere meningen hier.

3 oktober 2023 om 05:29

Ten Kloese heeft pas op tv verteld dat bij de verlenging geen afspraken zijn gemaakt over eventuele verkoop in de toekomst.

35 miljoen lijkt me wel wat aan de lage kant hoor, het kan zijn dat er afspraken zijn gemaakt maar anders zou je toch zeggen minimaal 10 miljoen erbij. Het blijft wel de vraag of Gimenez het in een sterkere competitie net zo goed zal doen maar hij laat hele mooie dingen zien.

35m? Staat er een clausule in het contract waar Plettenberg vanaf weet? Over het algemeen een goed geïnformeerde man.

Zie hier mensen 80m en zelfs 130m roepen. Bedragen boven de 50m gaan we denk ik de komende jaren niet meer zien voor spelers uit de Eredivisie. Simons had gekund, maar dat verhaal is bekend.

2 oktober 2023 om 22:34

Kokcu, Tadic en Szymanski doen het toch behoorlijk leuk momenteel. Haller net zo. Dus die waarde is echt niet gekelderd

2 oktober 2023 om 22:40

Volgens mij reageer je op een ander bericht, want je reactie slaat als een lul op een drumstel.

2 oktober 2023 om 22:41

Jup, ik reageerde op “niemand gaat meer hoge bedragen bieden voor eredivisiespelers. Ja misschien Simons”

2 oktober 2023 om 22:56

En jij noemt 3 spelers die al getransfereerd zijn, niet meer in de Eredivisie spelen en ook voor minder dan 50m weg zijn gegaan. Plus een Tadic die al eind 30 is.

Of begrijp je niet dat er met spelers uit de Eredivisie wordt bedoeld dat het gaat om spelers die nu in de Eredivisie spelen en niet spelers die ooit in de Eredivisie hebben gespeeld?

2 oktober 2023 om 23:08

Ja als je een vergelijking wil laten zien, moet je toch spelers gebruiken die zijn getransfereerd en het nu bijzonder goed doen? Dat was verdorie vorig seizoen. Jij suggereert dat clubs geen hogere bedragen meer gaan bieden omdat Ajax het kut doet. Maar de eredivisie heeft met Geertruida, hancko, gimenez, lang in deze vorm, tilman op den duur of die ander Belg van psv nog meer dan genoeg waarde. Het meest bijzondere vind ik eigenlijk nog wel dat je daar zo heftig en emotioneel op reageert

2 oktober 2023 om 23:30

Heftig en emotioneel, nou nou. Volgens mij probeer je recht te praten dat je gewoon de boel verkeerd hebt gelezen.

2 oktober 2023 om 22:39

Hoezo geen bedragen meer boven de 50M?

We hebben zat talenten die daar naartoe kunnen groeien. Of ze het halen weet je nooit maar een Bakayoko, Babadi, Saibari bij PSV, Geertruida, Gimenez of Sauer bij Feyenoord of een Forbs, Hato, Godts bij Ajax kunnen zomaar explosief doorgroeien.

2 oktober 2023 om 22:47

Ja, dat kan allemaal. Echter denk ik dat we meer rekening moeten houden met de prijzen waar een Timber, Alvarez, Kudus, Gakpo etcetera weg zijn gegaan.

Een de Ligt of Frenkie was buitencategorie. Anthony was gewoon Ten Hag die zijn oude club lekker wilde spekken.

2 oktober 2023 om 22:55

@riddle: en waarom gaan we die bedragen niet meer zien voor een speler uit de eredivisie? Als een Gimenez het goed doet in de C.L of als Bakayoko in het heel uitzonderlijke geval een paar goals maakt in de C.L kan dat zo die kant op gaan. Geertruida heeft geen heel lang contract meer eind van het seizoen,maar anders had die ook na een goed seizoen CL 50 kunnen opleveren

2 oktober 2023 om 23:06

Ik zie Bakayoko langzaam richting de bank verdwijnen en Lozano het overnemen. Geertruida is een leuke voetballer maar ook met een langer contract geen 50m waard. Giminez moet in de CL gaan presteren en het vervelende is dat hij door die domme rode kaart twee groepswedstrijden moet missen.

Ik denk dat we rekening moeten houden met de prijzen waar een Timber, Alvarez, Kudus, Gakpo weg zijn gegaan. Of er moet een gek tussen zitten zoals Ten Hag bij Anthony deed.

Nou voor dat bedrag zou ik hem lekker in Rotterdam houden

Voor 35M mag Madrid hem in januari wel proberen op te halen hoor. Ver van het vereiste niveau maar een spits is beter dan geen spits en een degelijke spits is nog beter dan dat.

2 oktober 2023 om 23:04

Roep het al een tijdje dat Real hem moet oppikken. Jong, Spaanstalig, zit echt nog veel rek in. Past ook in het beleid van de afgelopen jaren.

Zou de gok best durven nemen als ok Perez was.

2 oktober 2023 om 23:06

Waar heb je een spits voor nodig als je Bellingham hebt..

2 oktober 2023 om 23:08

Real werd de afgelopen dagen al genoemd, dat ze hem voor 50m op konden pikken. Wel was het voornamelijk van onbetrouwbare media, dus wellicht moet je het met een korreltje zout nemen.

Hahahahaha, misschien dat zie iets hebben vastgeled in z'n contract. Hij mag alleen vertrekken voor zijn droomclub Eintracht Frankfurt... kom op, behalve als die een speciale clasule heeft denk ik niet dat die voor minder dan 50 miljoen beschikbaar is. Feyenoorders denken terug aan Guidetti en Pelle, maar deze jongen is echt 4x beter. Enorm complete spits, de klasse druipt er van af.

Zei het laatst nog, Santi gaat geen 80m opleveren. Eerder plusminus 40m en een flink doorverkooppercentage.

Te Kloese onderhoudt een te goede relatie met de familie Gimenez om het onderste uit de kan te willen halen.

2 oktober 2023 om 23:44

Een goede relatie met de familie gimenez is leuk, maar daarvoor ga je geen 20 miljoen van de prijs van een speler afschaven. Die willen ook dat Te Kloese een leuk bedrag overhoudt.

3 oktober 2023 om 08:03

Hebben we bij Kokcu toch ook gedaan? Te Kloese heeft het zaken doen geleerd in Mexico hè maat, daar staat familierelatie hoog in het vaandel. Vooral een familie zo invloedrijk als de fam Gimenez wil je als ambassadeurs voor je merk behouden in zo’n grote markt.

50m en een doorverkooppercentage van 20% zouden we gewoon dolblij mee mogen zijn. Schiet hij er in de CL 5 in en het kan misschien richting de bedragen lopen waar jij het over hebt.

3 oktober 2023 om 00:00

80 Miljoen is wel heel veel geld, moet hij zeker nog in de CL z'n dingetje laten zien denk ik, oh oeps ik lees je reactie verkeerd. Vind het een topspits, maar zoveel geld word niet weg gelegd voor een jongen die het alleen nog in de Eredivisie heeft laten zien denk ik. 40-50 plus een doorverkoop percentage is heel mooi, sluit ook niet uit dat zulke afspraken zijn gemaakt in de zomer.

In principe lijkt het mij nieteens een hele slechte stap. Vooral als je kijkt naar hoe de spelers die de afgelopen jaren rechtstreeks naar de top zijn vertrokken presteren in het buitenland. In dat geval is het op papier helemaal geen slechte keuze om je eerst in de subtop van een topcompetitie te aarden. Ik denk alleen wel dat feyenoord op dit moment zeker niet minder is dan Frankfurt en dat ze met de CL natuurlijk op een hoger niveau acteren. Een wintertransfer van gimenez lijkt mij daarom op dit moment ook nog uitgesloten. Ook vind ik het genoemde bedrag vrij aan de lage kant, of zal hij een specifieke clausule in zn contract hebben staan? Al met al zou ik als ik hem was gewoon lekker wachten tot de zomer, en hopen dat er een Spaanse subtopper interesse in hem toont. Dat lijkt mij de perfecte competitie voor hem waar hij zich hoogstwaarschijnlijk ook vrij snel thuis zal voelen mbt cultuur erc. Het enige nadeel voor hem kan eventueel zijn dat de clubs die de beste vervolgstap voor hem zijn, niet het geld op tafel kunnen leggen wat feyenoord (enigszins terecht) verlangt. Ik denk alleen dat de echte top op dit moment gewoon nog te hoog gegrepen is maar ik ben ervan overtuigd dat hij furore kan maken bij een club als Dortmund, sevilla en eventueel atletico. Tottenham of newcastle zou ook een keuze kunnen zijn maar ik zie hem niet zo snel voor me in de PL, maar dat zijn denk ik wel de enige subtoppers die aan de vraag van feyenoord kunnen voldoen

Stel onze held scoort er 30 dit seizoen en nog een paar in de CL.
Dan kun je toch gerust 60 miljoen vragen?

Ik lees hier 35 mil, dat gaat Feyenoord nooit doen. En ook de 95 mil die ik hier lees is natuurlijk absurd.

3 oktober 2023 om 00:06

Noem maar eens een andere spits in een top 6 competitie die er 25+ inlegt, begin 20 is en niet bij een topclub speelt. Dit kan een enorme bidding-war worden.

3 oktober 2023 om 00:50

Voor hoeveel ging Janssen weg toentertijd?

3 oktober 2023 om 10:55

Maar die speelde niet bij de kampioen maar bij AZ die dat jaar 4e werden. Geen CL en geen basisplaats bij een groot voetballand.

Allemaal dingen die Gimenez wel heeft en wat waarde verhogend werken.

Dat hij geen 80 miljoen waard is geloof ik, maar noem maar eens een andere spits in een top 6 competitie die er 25+ inlegt, begin 20 is en niet bij een topclub speelt. Precies, die zijn enorm schaars. Daarom gaat deze man alleen al een flink bedrag opleveren, zeker i.c.m. zijn enorme populariteit in binnen- en buitenland.

Net of Feyenoord nu al een prijs gaat noemen..

Vraagje: wat moet Pavlidis volgens jullie opleveren dan? Staat maar één doelpunt achter Gimenez, en is ook één jaar ouder.

3 oktober 2023 om 08:08

Bijna goed. Pavlidis is van 1998 en Gimenez is van 2001.

Hij moet niet meteen van Feyenoord naar Real Madrid of ManCity verkassen, maar een Frankfurt is dan het andere uiterste en te laag gegrepen…

3 oktober 2023 om 16:05

Niet mee eens. Frankfurt is in alles een stap omhoog (sportief, salaris, competitie) en hij is er verzekerd van een basisplaats en veel geduld indien men 40+ miljoen voor hem betaalt. Bovendien heeft Frankfurt de laatste jaren getoond een prima opstapje te zijn voor spitsen, denk aan jovic en Muani. Als hij daar 2-3 seizoenen goed presteert kan hij naar de absolute top. Ik zou het een zeer verstandige transfer vinden.

3 oktober 2023 om 20:34

Zeker niet in alles. Frankfurt wint in de eigen competitie nooit iets en speelt niet altijd Europees voetbal. Feyenoord speelt daarentegen Champion's league.

3 oktober 2023 om 20:50

Ook niet altijd. Europees voetbal zal volgens mij weinig verschil op zitten. Eventueel een titel winnen wel ja.

35 miljoen een spotprijs? Wat is dit voor waanzin… in de eredivisie veel scoren dat kunnen ook mindere goden.

3 oktober 2023 om 10:57

Ja, maar het is veel meer dan enkel de doelpunten. Hij staat niet enkel op de juiste plek maar creëert ook zelf kansen en laat het team beter voetballen. Nu nog bewijzen dat hij dat ook in Europa kan op een hoger niveau in de CL en dan is hij echt serieus geld waard.

Goed nieuws!
Er is bij geen enkele Feyenoord speler een afkoop clausule opgenomen is bevestigd.
Dat betekend dat Feyenoord echt wel meer vraagt dan 35 miljoen voor Santi

80 mln minimaal geen koopjes meer in Ned

Lijkt me toch geen verkeerde spits voor de prijs van een Bergwijn.

wat een waanzin 35 miljoen.. minimaal 50-60 vast wat kan oplopen door bonussen. Deze man kunnen we dus ook niet serieus nemen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren