Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Rutten kijkt voorbij Sevilla naar Ajax: ‘Snel wegstoppen, deze nederlaag’

Laatste update:

Feyenoord verloor donderdagavond in Spanje van titelverdediger Sevilla in de eerste groepswedstrijd in de Europa League. Fred Rutten betitelde los Rojiblancos vooraf reeds als een Champions League-waardig team en dat werd ook duidelijk in de wedstrijd zelf: Feyenoord had weinig in de melk te brokkelen en verloor met 2-0. Rutten hoopt nu dat er zondag een ander Feyenoord staat in De Kuip, als Ajax op bezoek komt.

/

Feyenoord werd in het eerste half uur reeds op een moeilijk overbrugbare achterstand gezet en kwam de Spaanse tikken ook niet meer te boven. Rutten liet na afloop aan De Telegraaf weten dat Sevilla gewoon een klasse beter was dan zijn elftal. Hij kon zijn spelers verder ook niet veel verwijten maken. “Na de 2-0 achterstand gingen de koppies in m ijn optiek niet hangen, maar ging Sevilla het tempo opvoeren. Dat konden wij niet bijbenen.”

Feyenoord kan zich nu voorbereiden op de terugvlucht en zich met wat trainingsuren extra in de benen gaan klaarmaken voor de Klassieker. De druk staat er nu wel op, weet ook Rutten. Na het bereiken van de Europa League-groepsfase speelde Feyenoord 0-0 tegen FC Twente en verloor het thuis met 1-2 van Willem II. Van Ajax moet eigenlijk wel weer gewonnen worden. “Het is zaak dat we deze nederlaag zo snel mogelijk wegstoppen. Dan kan het zondag weer een heel andere wedstrijd zijn”, weet de trainer.

Zie jij Feyenoord een goed resultaat behalen tegen Ajax, zondag?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ze mogen zondag ook zo spelen, jammer dat ze vandaag niet hebben kunnen winnen voor het Nederlands voetbal.

18 september 2014 om 23:34

Ach rutten riep hetzelfde na de nederlaag tegen willem2. Zondag een makkelijke.0-3 voor ajax

18 september 2014 om 23:38

0-2 mag ook :D

18 september 2014 om 23:52

Papin9, ik kan me nog herinneren dat De Boer vorig jaar verkondigde dat het winnen van de Europa League tot de mogelijkheden behoorde. De Boer zou hetzelfde zeggen na een nederlaag. Je bent duidelijk de uitspraken van De Boer vergeten na twee kansloze nederlagen op rij tegen Salzburg en Zwolle. De Klassieker is een wedstrijd op zich, ik verwacht een lastige wedstrijd na het matige presteren tegen Heracles.

18 september 2014 om 23:52

Hoop dan dat Mulder keept. Vermeer heeft het al zwaar zitten dat kan je aan m zien. Als Ajax wint komt die mans leven in gevaar. Hopelijk zondag Mulder bij Feyenoord in doel. Rutten zat volgens mij voor deze wesstrijd al bij Ajax.

18 september 2014 om 23:53

Zonder Schone is Ajax ook gewoon een matig team op het moment. De grote man achter Schone is denk ik Moisander. Die toch wel elke week een cruciale fout maakt. El Ghazi vind ik wel een heerlijke voetballer maar die moet nog stappen maken. Kijkend naar de beide elftallen is het toch wel een erge trieste klassieker. Waarin beide ploegen nog nooit zo matig zijn als nu. En met matig bedoel ik de selectie.

19 september 2014 om 00:01

Ik vind moisander maar matig spelen de laatste tijd. Ik zeg moisander eruit voor viergever en zimling op cvm maar moisander eruit zal frank vast niet doen.

19 september 2014 om 00:11

Vermeer zijn leven in gevaar..


Dankzij hem is Feyenoord niet met 7-0 afgedroogd, als iemand Feyenoord er nog inhield was hij het wel. Gewoon 2 gigantische dekkingsfouten en verder stond de helft te genieten van de sfeer leek het wel. Nee Vermeer kunnen we tot nu toe vrij weinig aanrekenen

19 september 2014 om 02:55

Viergever linksback voor Boilesen en Moisander laten staan. Moisander is erg goed, ondanks af en toe een foutje. Zimling erin is wel een goede zet, want die voetbalt vooruit namelijk. Alleen moet hij wel opletten op de ruimtes achterin als Ajax in de aanval is. Bij balverlies moet hij 1 van de eersten zijn die dat dicht.

19 september 2014 om 03:08

Schone is niet vorm, en toxh zijn ze bang, 1 vrije trap is genoeg

19 september 2014 om 07:34

Wat lul je nou dom gentlemen.. Vermeers leven zwaar in gewaar? Kerel was het beste aan feyenoordskant en hoezo je kan aan hem zien dat hij het zwaar heeft zitten? Het zit je nog steeds zwaar ofniet dat hij naar Feyenoord is..

19 september 2014 om 07:34

Schone doet niet eens mee.. Hahaha

Het was wel heel erg povdr vanavond met dit Feyenoord. Als Ajax ook maar een fractie van het niveau van de tweede helft tegen PSG weet te halen, dan walsen ze over Feyenoord heen. Daar gaat een legioen of thuisvoordeel geen verandering in brengen.

18 september 2014 om 23:47

Wil je nu zeggen dat feyenoord de punten moet gaan pakken bij sevilla uit? Na die zeperd tegen willem 2? Ik vond het verschil niet eens zo heel groot. Het waren de details. Komt wel goed maar het elftal moet wat vertrouwen opbouwen. De punten in de el moeten tegen de andere 2 worden gepakt.

18 september 2014 om 23:47

Als feye nog een goede cv zoekt: haal Ted van de Pavert. Deze jongen heeft geweldig veel potentieel en is een fantastische kopper. Een soort godin is hij dus!

19 september 2014 om 07:47

Feyenoord zoekt een nieuwe trainer, Rutte is een nobody met 0 prestaties

18 september 2014 om 23:52

Als Ajax het niveau van de eerste helft heeft walst Feyenoord erover heen
als als als we gaan het wel zien zondag!

19 september 2014 om 00:03

Nouja ik zie zelf met dat niveau feyenoord weinig kansen creëren. Ajax gaat overduidelijk met 3 punten naar huis zondag.

19 september 2014 om 09:18

Waar basseer je dat op, Ajax is super zwak dit seizoen en zie totaal geen rede waarom ze makkelijk zouden winnen zondag. Jullie doen net of je zo goed was tegen PSG, terwijl je daar ook niks zelf creeert alleen maar afstandschoten en PSG een aantal 100% kansen mist.
Feyenoord is gewoon minder dan Sevilla en had al dit verlies ingecalculeerd, ze gaan vol voor de winst in die andere potjes.

19 september 2014 om 10:20

Super zwak is zwaar overdreven! Toegegeven, er zaten mindere wedstrijden bij. Maar tegen bijvoorbeeld Az speelde Ajax uitstekend en ook tegen psv had Ajax gewoon moeten winnen. Dat hadden ze in de eerste helft al moeten beslissen. Tweede helft tegen psg speelde Ajax ook prima.

Als Ajax geconcentreerder speelt, dan kunnen ze dus een prima niveau halen. Er zit genoeg lijn in het spel. Feyenoord heeft het hele seizoen nog niet kunnen overtuigen, niet in de Eredivisie en niet in de EL. Fred heeft er nog steeds geen team van kunnen maken en alle samenhang ontbreekt.

Ik durf dus best te zeggen dat Ajax gewoon over dit Feyenoord heen moet kunnen walsen.

19 september 2014 om 00:05

Wat een dom gelul om de wedstrijd van Ajax tegen Paris Saint Germain als maatstaf te nemen. Ajax deed het vorig jaar redelijk in de Champions League, was kansloos in de Europa League en werd twee keer van de mat gespeeld door Zwolle! Als Ajax supporter durf ik te zeggen dat je complete onzin uitkraamt, Ajax was ook kansloos tegen Sevilla, daar kan geen legioen of thuisvoordeel iets aan veranderen!

19 september 2014 om 09:20

Precies heb genoeg Ajax fans op werk etc gesproken die zeggen dat het wel 0-4 had kunnen staan en Ajax super slecht speelde. De tweede helft was ook niet echt bijzonder, zelfs daar kwam PSG nog tot de grootste kansen. Lucas, marquinos, Ibra en Pastore 4 100% kansen.

19 september 2014 om 10:36

Hoezo dom om die wedstrijd als maatstaf te gebruiken? Je hebt zelf toch ook wel gezien dat Ajax een heel behoorlijk niveau wist te halen in de tweede helft? Daar doel ik juist op. Er werd veel druk naar voren gezet, de tegenstander werd vastgezet op haar eigen helft en medespelers wisten elkaar uitstekend te vinden. We hebben laten zien goed voetbal te kunnen spelen. Evenals in de wedstrijden tegen psv en Az.

Snap overigens niet dat je er nu wedstrijden van Ajax van vorig seizoen bijpakt? Daarnaast ben jij de enige die onzin uitkraamt met je: Ajax kansloos tegen Sevilla. Ajax werd in de CL toen ook volkomen kansloos geacht tegen clubs als City....

Gewoon een maatje of 3 te groot dit Sevilla.

Tjaa wat doe je eraan.

18 september 2014 om 23:49

Het viel mee. Die spelhervattingen deden het. Verdediging stond vrij goed en voetballend leek het bij vlagen ergens op. Genoeg ruimte voor verbetering maar er gaan ook ploegen met 4-0 af hier.

19 september 2014 om 00:02

Wat? Verdediging stond goed en voetballend leek het ergens op? Hebben wij echt naar dezelfde wedstrijd zitten kijken? Het was dramatisch, het was dat Sevilla geen zin had om door te zetten anders hadden ze hier met 15-0 kunnen winnen

19 september 2014 om 00:12

Het viel mee ja. De eerste helft was gewoon een wedstrijd en had feyenoord het scoreverloop wel erg tegen. De tweede helft sijpelde het geloof weg. En sevilla verzuimde te scoren, maar we hoeven niet te overdrijven.

19 september 2014 om 00:39

Haha, ik las de reactie in het vorige topic van Mentalist ookal, nu weet ik het zeker, hij loopt te trollen.

Verdedigend goed? Was echt heel slecht. Zonder enige moeite sneden ze door de verdediging heen. Na 2-0 vond Sevila het best, dat is de enige reden dat het geen 6-0 is geworden.

19 september 2014 om 07:43

Hebben wij wel dezelfde wedstrijd gezien? bij mijn wedstrijd had het namelijk ook zomaar 6-0 kunnen worden gezien de verhoudingen.

19 september 2014 om 08:06

Mentalist..

Ik vraag mij serieus af hoe je dit kan zeggen. Iedereen heeft kunnen zien dat de verdediging aan alle kanten schutterde en Feyenoord er voetballend totaal niet uit kwam. Dan valt het niet mee, dan is het gewoon slecht.

Dat zie je trouwens ook aan wat de media schrijft:

*terugkeer Feyenoord in Europa verloopt dramatisch.
*feyenoord dwingt niets af.
*sevilla op halve kracht veel te sterk voor armoedig Feyenoord.
*feyenoord kansloos onderuit in Sevilla.

Nee, ik kan mij niet vinden in jouw reactie..

Ze hadden ook totaal geen kans, dus heeft het geen zin om er lang bij stil te staan.
De klassieker is nu belangrijker voor Feyenoord.

Rutten gaat het niet redden. Maar wie wel met dit feyenoord

19 september 2014 om 07:51

Vind Rutten een onzekere coach die tactisch niet sterk is. Nee, met hem gaan ze het idd niet redden. Begrijp ook niet waarom ze met hem in zee zijn gegaan, maar de club maakt wel vaker aparte keuzes. Ik ga geen namen noemen, maar Feyenoord verdient een betere hoofdtrainer dan hij.

je doet er niet veel aan, verliezen bij Sevilla is geen schande. Zit niet zo met deze nederlaag, had niet anders verwacht. Iedereen wist al dat de ontmoetingen met Luik en Rijeka gaan uitmaken wie er tweede wordt.

het is sevilla he , is ook paar maatjes te groot , en feyenoord is ook paar belangrijke spelers kwijt moet weer overnieuw gebouwd worden.

rutten heeft alleen met twente wat gepresteerd verder vind ik het maar een matige trainer.

18 september 2014 om 23:50

Ookal zit mourinho guardiola louis van gaal en jurgen klopp op de bank, feyenoord mist gen de kwaliteit

19 september 2014 om 07:36

Van Gaal had gewonnen.. Want het is van Gaal kom op he.

Volgens mij begint die kast waarin je alles snel wilt wegstoppen aardig vol te raken Fred.

Nederlagen tegen Besiktas en zoals vandaag tegen Sevilla zijn normaal. Maar er zitten elementen in die nederlagen die absoluut niet acceptabel zijn voor een club die de top in de Nederlandse competitie nastreeft. Ondertussen wordt er op eigen veld niet gewonnen van Heerenveen en verliest het prompt van FC Utrecht en Willem II. En dan wacht zondag Ajax, wat zomaar eens nederlaag nummer 3 op een rij zou kunnen betekenen.

2 overwinningen (ado uit, Zorya thuis), 3x gelijk en 5 nederlagen : dat is de balans van Fred Rutten. Hij zal het tij snel moeten keren, want op deze manier gaat hij het einde van het seizoen niet halen.

Snap Rutten echt niet, waarom wil je deze nederlaag wegstoppen ookal komt Ajax op bezoek. Met deze spelersgroep kan je niet meer veel doen, maar om wedstrijden die je hebt verloren weg en/of recht te praten kan al helemaal niet

18 september 2014 om 23:46

Zo'n slechte groep hebben we niet hoor.rutten laat ze gewoon slecht presteren.we hebben een autoritaire coach nodig.

Henk Fraser heeft alles wat deze selectie nodig heeft.

18 september 2014 om 23:58

Of Verbeek. Iemand die je vol op de klote zit en zegt waar het op staat.

18 september 2014 om 23:58

Om Rutten de schuld in zijn schoenen te schuiven vind ik lekker makkelijk. Uiteindelijk zijn de spelers verantwoordelijk op het veld van wat er gebeurd. Het is niet makkelijk om zo je sterspelers van vorig seizoen te vervangen, de spelbepalers. Fraser mag wel een goede trainer zijn, maar als ze Rutten ontslaan kan ik Feyenoord niet meer serieus nemen, gun die man wat tijd, hoop voor hem dat het geen Verbeek-effect zal worden.

19 september 2014 om 00:10

Onzin.

Het lijkt gewoon helemaal nergens naar.alleen de 1e helft tegen Utrecht vond ik heel goed.voor de rest rommelt hij er maar wat in om.

19 september 2014 om 03:54

Een trainer als Gertjan verbeek wordt gewoon weer door de spelers op de keien gezet. Ook een Feyenoorder als Mario Been werd niet ontzien. Fraser gaat het daar ook niet redden, zeker niet als van Geel zijn straatje schoon veegt.

Lekker makkelijk verstoppertje spelen zou er eens lering uit trekken. werkelijk niks ging goed. wat een bagger alle ballen naar voren peren.
ze spelen als angsthazen. terwijl er maar twee echte spik splinter nieuwe Feyenoorders bij de eerste elf zaten toornstra en dingetje
Tuurlijk zijn de beste weg maar dat betekend niet dat de jongens die wel zijn gebleven vervreemd van elkaar kunnen raken en daar lijkt het wel verdomd veel op.
Wat een kinderlijk spel!

19 september 2014 om 00:11

Je hebt echt helemaal gelijk.valt geen spelt tussen te krijgen.angsthaas voetbal was het.

Wij gaan trouwens wel winnen van ajax hoor!zit ik totaal niet over in.

18 september 2014 om 23:53

Met jou op de bank hoop ik in de toekomst.

18 september 2014 om 23:57

Fraser is echt de man die we nodig hebben!rutten is te soft voor deze groep.de boodschap komt niet over bij de spelers.henk zal dat wel lukken.dat weet ik zeker!meer autoriteit.

19 september 2014 om 00:27

ik zat ook aan henk fraser te denken , en dromen mag altijd als je denk dat feyenoord wint

ajax gaat gewoon winnen met of zonder schone!!!!!

19 september 2014 om 08:43

Ja,deze Henk durft te dromen.eerlijk gezegd hou ik mijn hart vast voor komende zondag ha ha ha

19 september 2014 om 07:15

Ik hoop het voor jullie Henk. Maar waar baseer je dat op?

Hoe bedoelt rutten deze wedstrijd snel wegstoppen en al met de gedachten bij Ajax zijn??

Met andere woorden hij heeft schijt aan de Europa leaque, supporters wachten al jaren op Europese voetbal met goeie resultaat en rutten doet alsof dit niks is

Dat Feyenoord het lastig ging krijgen was wel duidelijk. Maar om nu letterlijk kansloos ten onder te gaan vind ik wel heel slecht. Met 2-0 kwam Feyenoord heel goed weg. En op die vrije trap van Toornstra na heeft Feyenoord helemaal niets gedaan. Ze hadden het net zo goed schriftelijk kunnen afronden. Dan waren de spelers voor de klassieker nog fit.

Ik snap best dat je op voorhand weinig kans maakt en je realistisch moet zijn. Maar de spelers speelden zoals Rutten in aanloop naar dit duel sprak. Pover, zonder vertrouwen en inspiratieloos. Gewoon jammer. De eerste groepswedstrijd in jaren. Hebben we hier dan een jaar voor geknokt? Als we elke europese wedstrijd zo er in gaan, dan konden we net zo goed niet meedoen.

Dit kan niet de bedoeling zijn.

18 september 2014 om 23:59

Kan iemand mij vertellen waar rutte zijn naam heeft gemaakt als trainer? Hij zit toch altijd wel bij de topclubs in nl maar kan me niet echt herrinneren dat ie ergens succesvol is geweest..

19 september 2014 om 08:53

FC Twente in de beginjaren, met Vitesse speelde hij aanvallend voetbal geloof ik en uiteraard heeft Hiddink her en der een goed woordje voor hem gedaan . Nee , Fred Rutten heeft overal zijn teams wel aan het voetballen gekregen , maar nooit echt resultaat bereikt . Als Feyenoord supporters zijn we echter vooral gretig naar het resultaat . Het maakt mij niet uit of Frenkie de Fysiotherapeut of Martijn de Materiaalman ze scoort of hoe we scoren , als we maar vechten voor elke meter en resultaten boeken . Ik zie van allebei te weinig helaas . Henk Fraser is een goede optie als je een autoritaire coach wilt maar je zou ook Van Gastel interim kunnen maken , iemand die qua stijl veel weg heeft van Koeman . Fraser het seizoen bij ADO af laten maken en dan volgend jaar hem voor de groep zetten . Martin van Geel valt weinig te verwijten , bedrijfstechnisch gezien heeft hij het heel goed gedaan . Toornstra, El Ahmadi, Vermeer en in mindere mate Bilal en Wilkshire zouden in elke selectie in de Eredivisie zeker niet misstaan. Laten we Ajax en de tweeluik tegen de Eagles afwachten en dan een beslissing maken .

Het spel van Feyenoord was zeker niet bijster, maar meer zat er ook niet in. Dat is gewoon het huidige niveau van de Rotterdammers, en dat wordt al helemaal uitvergroot wanneer je tegen een tegenstander speelt die 5 klasse beter is. De wedstrijd van zondag staat hier gewoon los van. Ajax speelt in de competitie ook als een natte krant, en hadden dan toevallig gisteren alle geluk van de wereld.

Waar ik me nou al jaren aan stoor is toch dat er weer Nederlandse clubs zijn die niet de volle 100% geven in Europa. Fred Rutten zei voor de wedstrijd toch tussen neus en lippen door dat de wedstrijd komende zondag veel belangrijker is, nou snap ik dat nog wel enigszins maar hoe vaak hebben clubs als Feyenoord, PSV en Twente het de laatste jaren laten lopen. Ajax en AZ zijn eigenlijk de laatste jaren de enige clubs die de Nederlandse eer nog een beetje hoog houden.

Ondertussen zakken we maar verder op de Uefa ranking. Als alle Nederlandse club dit jaar niet overwinteren gaan we in elk geval nog 2 plaatsen zakken, wat dus inhoudt dat je waarschijnlijk weer een Europese plekken en dus extra inkomsten/mogelijkheid ervaring op te doen kwijt bent. We zakken verder het moeras in en doen er niet alles aan om de rug te rechten. Clubs spelen een heel jaar lang Eredivisie voor Europees voetbal en als ze dan in Europa zijn belandt boeit het ze vrij weinig meer.

Ik stel voor dat de Knvb met nieuwe regels komt om het Nederlands voetbal te redden en zorgen dat we Schotland niet achteraan gaan: elke Nederlandse ploeg speelt Europees gezien met zijn sterkste ploeg, doen ze dit niet worden ze 3 jaar lang buitengesloten van Europees voetbal.

19 september 2014 om 09:29

Volgens die straf regel zouden we geen Feyenoord, Groningen, Twente, Utrecht, PSV en Vitesse moeten inschrijven. Alsof we met het rechter rijtje wel Europees gaan scoren.
Probleem is gewoon de prijzen pot. Die is te laag voor de Uefa cup. Voor zolang als het nog duurt is het lands kampioenschap met zijn CL miljoenen de enige echte prijs. De rest zijn troost prijsjes waarvoor de selecties kwalitatief te smal voor zijn. Nederlandse club's kunnen maar 1 race tegelijk lopen, dus haken ze in de Uefa cup af voor het kampioenschap..

19 september 2014 om 15:00

Utrecht en Groningen gingen er gewoon uit door middel van onderschatting. Maar met name PSV en Twente zijn de laatste jaren gewoon met een B-team komen opdraven Europees gezien. Verder zeg jij dat ploegen in het rechter rijtje minder zijn. Ik denk dat een Cambuur op 100% meer potten kan breken dan een Twente of PSV op 60%.

19 september 2014 om 16:12

Het rechter rijtje zal geen 100% geven om degradatie te voorkomen.. Een ronde verder en in de eerste divisie ballen? Same shit,different club.

19 september 2014 om 02:30

Had nog meer te melden, maar de knoppen waren me voor: Feyenoord hoeft voor niemand zomaar te gaan liggen en moet beginnen met strijden voor elke centimeter gras, dat mis ik. Schop er 1 over de boarding, stook t vuur op, maar vreet alles en iedereen op!

Wat gaat Rutten doen, het hele seizoen wegstoppen als ze alles verliezen?
Man, wat een aanfluiting deze vent zeg.

Laat ik het zo zeggen als je al zo slecht tegen Sevilla speelt zul je het tegen Ajax niet veel beter doen. Als ze zo blijven spelen mogen ze blij zijn met een klassering in het linkerrijtje.

Leuk dat wegstoppen, maar als je ado (cadeautje van Makelie) even vergeet heeft fey nog maar weinig punten gehaald, zelfs als sevilla een beetje druk zette vlogen de ballen alle kanten op en was het balverlies. Kortom er moet nog veel gebeuren op zuid

Aan Rutten en Hiddink hebben we maar weer kunnen zien dat uitgaan van je eigen krachten en een vast systeem werkt! Niet te snel aanpassen. Lekker met boetius, Bilal/schaken op de vleugel, manu/kazim in de spits en voetbal op middenveld met toornstra, clasie en vilhena/ahmadi.

Gauw wegstoppen deze wedstrijd?! Gauw opstappen Rutten! Laffe instelling van je, jij gaat Feyenoord niet verder omhoog helpen. Daar ben je gewoon een te slechte trainer voor.

Snel wegstoppen... Wat een fluttrainer is het ook. Hoe kan het dat zo'n onkundige trainer aan het roer staat bij Feyenoord? Henk Fraser is wat Feyenoord nodig heeft.
Kom in actie Feyenoord, want nu jullie onder Koeman weer een beetje tevoorschijn zijn gekomen, duwt Rutten jullie weer hard de grond in.
Ik zie het somber in voor de Rotterdammers.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren