Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

René van der Gijp en Johan Derksen geven Ajax compleet tegenstrijdig advies

Laatste update:

René van der Gijp adviseert Ajax om Remko Pasveer ook na de terugkeer van André Onana te blijven opstellen. Vanaf volgende week donderdag kan Ajax officieel weer beschikken over Onana, die inmiddels alweer meetraint met het eerste elftal. Het blijft voorlopig de vraag of Erik ten Hag zal vasthouden aan Pasveer of de voorkeur gaat geven aan zijn concurrent uit Kameroen.

Van der Gijp snapt waarom Onana in ieder geval mag meetrainen en in beeld blijft bij het eerste elftal. "Ik kan wel begrijpen dat ze bij Ajax als de dood zijn dat Pasveer nog geblesseerd raakt. Dan zit je wel met een probleem", vertelt de analist vrijdagavond bij Veronica Inside. "Maar laat hem lekker staan zolang hij op deze manier blijft keepen. Het publiek gaat anders fluiten, dat is allemaal gedoe om niks. Laat die Pasveer lekker keepen."

F-Side vernietigend: ‘Jij hoort nu in het rijtje Vermeer, Raiola en Sneijder'

De F-Side hoeft André Onana niet meer terug te zien bij Ajax. Lees artikel

De aversie richting Onana bij een deel van het publiek werd vrijdag al duidelijk door een statement van de F-Side. De harde kern hoeft Onana niet meer terug te zien, maar Johan Derksen zou Pasveer 'nooit' laten staan. "Onana is niet een beetje beter, maar een straatlengte. De F-Side zou dan het beleid bij Ajax bepalen. Onana kan je in Europees verband een ronde verder helpen. Pasveer keept op het moment hartstikke goed, maar het is geen Onana, dat is een puntenpakker."

Onana werd door de F-Side een ‘ontzettende Judas’ genoemd. Hij kreeg een dopingschorsing voor het innemen van furosemide; de keeper dacht naar eigen zeggen een paracetamol te nemen, volgens de F-Side een 'bizar verhaal'. "De acties die jij hebt uitgehaald, hebben ervoor gezorgd dat je onze steun volledig kwijt bent", klonk het. "Eerst krijg je een schorsing voor een langere periode, vervolgens naai je Ajax door niet bij te tekenen. Helaas moeten we hieruit concluderen dat je een ontzettende Judas bent en dat kunnen en zullen we je niet vergeven."

Wie zou jij opstellen als eerste keeper bij Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het is kiezen tussen een keeper die net onder de Europese top zit (wellicht zelfs op dat niveau) of een subtopper van de eredivisie? Gaan je principes boven het sportieve en miljoen van de CL? Dat is de vraag.

29 oktober 2021 om 21:58

Nah de vraag is. Wil je het proces waar je nu in zit gaan verstoren? Als je Onana erin zet, gaat de sfeer in het stadion veranderen, wat ook weer effect kan hebben op het team. Ik zou gewoon op safe spelen en Pasveer opstellen. Wel zou ik Onana achter de hand houden zopang het contract loopt.

29 oktober 2021 om 22:05

Dat is 2 wedstrijden dat die wordt uitgefloten maar pakt die een geweldige bal waardoor je de wedstrijd wint, dan is dat ook weer verdwenen hoor. Wil je als club in de CL iets gaan bereiken dan moet je voor Onana gaan. Wil je leuk meedoen, dan moet je voor Pasveer gaan. Vraag mij serieus af wat een supportershart het liefste wilt.

29 oktober 2021 om 22:24

Ja en pakt die hem niet en verlies je v bijv dortmund en de competitiewedstrijd die volgt en de rapen zijn gaar. En wat ik wil is helemaal niet vam belang, van belang is wat er bereikt word. Ik zou gewoon jet risico niet lopen om de vorm van nu naar de klote te helpen door een keeperswissel.

29 oktober 2021 om 22:39

Als pasveer 2 wedstrijden staat te grabbelen dan begint het gemor ook. Ik zie niet in waarom de vorm van nu zou verdwijnen als je een keeper op goal zet die 3 klasse beter is? Ik blijf er bij dat Pasveer gewoon een keeper is die je er nier doorheen gaat slepen in de Champions League. En volgens mij is het doel van Ajax toch om zover mogelijk te komen, dan zou ik dus wel het risico nemen.

29 oktober 2021 om 23:22

Dan kun je na dat gerommel Onana erin zetten als Pasveer faalt. Maar tot die tijd is het gewoon slimmer om met Pasveer te spelen denk ik. Wie zegt dat Onana gelijk zijn oude niveau haalt? En was Pasveer niet juist enorm belangrijk tegen Dortmund? Ik snap de overweging niet eens om hem nu in de goal te zetten eerlijk gezegd, het loopt super.

29 oktober 2021 om 23:52

Ja uiteindelijk is het allemaal koffiedik kijken natuurlijk, maar ik weet wel dat Onana een niveau heeft aangetikt waar pasveer nog geen eens in een voorstadium van dromen zit om er daarna over te kunnen dromen, en daar doet 1 goede wedstrijd tegen Dortmund niks aan af. Maar denk dat wij het hier niet over eens gaan worden. Want ik denk dat voor allebei de partijen wat valt te zeggen

30 oktober 2021 om 08:13

@Ducktaildo: volgens mij pareerde Pasveer tegen Dortmund twee 100% kansen van een van de beste spitsen van de wereld… give the man some credits!

30 oktober 2021 om 12:39

Dat niet alleen maar ik snap niet dat mensen pasveer eruit willen halen aangezien Onana meegaat naar de afrika cup. Je haalt een keeper in vorm eruit, maakt zijn zelfvertrouwen kapot voor 2 3 wedstrijden dat onana erin staat?

Onana is zeker de betere keeper en Pasveer is al oud maar verdient idd credits want waar was onana al die tijd toen Maarten geblesseerd was. Thuis aan het trainen omdat hij zich had vergist in een pilletje.

30 oktober 2021 om 10:35

Die ronde verder ga je nu met Pasveer ook halen en in de winterstop een goede keeper halen.

30 oktober 2021 om 11:30

Wat is het niveau van Onana op dit moment dan? Als hij nu pas weer meetraint kan je er volgens mij niet van uitgaan dat hij er direct weer staat in de CL.

30 oktober 2021 om 12:30

Pasveer heeft ook het meeste recht om eerste keeper te blijven onana totaal niet die moet ajax onderaan de lader zetten.

Wel slim, kan het progamma achteraf altijd zeggen dat ze goed zaten in deze keeperkwestie.
Maar zonder onzin, Onana moet op goal, en bij een blunder meteen wisselen en dan verder met Pasveer. Blundert ie niet alleen maar goed voor Ajax.

30 oktober 2021 om 11:26

En jij denkt dat als Pasveer nu aan de kant wordt geschoven dat hij zijn vorm en vertrouwen houdt? Als je Onana er nu inzet dan is Pasveer ook klaar, mocht Onana dan tegenvallen heb je 2 keepers zonder vertrouwen

30 oktober 2021 om 11:37

Pasveer is gehaald als 3e keeper, dat wist hij al toen hij benaderd werd en tekende. Dat dit hele circus zo uit de hand gelopen is, zij zo.

30 oktober 2021 om 13:17

Pasveer was gehaald als 2de keeper achter Stekelenburg, aangezien Onana al geschorst was en men verwachtte dat hij in de zomer zou vertrekken. Nu Stekelenburg is weggevallen is Pasveer eerste keeper en zal Onana (of een keeper van Jong Ajax) tweede doelman zijn.

Pasveer is gewoon de eerste keeper. Het team staat goed en met Onana ga je zeer zeker problemen krijgen met een deel van je eigen aanhang. Zou Pasveer geblesseerd raken dan wordt het een andere kwestie.

29 oktober 2021 om 22:15

Die paar idioten moet je dus totaal geen rekening mee houden, wat de keuze ook wordt

Dat gehype over Onana. Ik vond hem goed, maar echt noet zo goed als we nu steeds horen en lezen .In de Cl heeft hij oa tegen Liverpool vorig jaar geblunderd en dat was echt niet de enige keer
Hij mag tweede of derde keeper zijn

29 oktober 2021 om 21:59

Hij heeft meer dan 200 wedstrijden voor Ajax gekeept. Daar mogen wel een paar blunders bijzitten lijkt me. Volgens mij heeft Pasveer er in zijn eerste maanden al bijna net zoveel gemaakt. Over hype gesproken.

29 oktober 2021 om 22:12

Nee dat mag niet in de CL. Daardoor heeft Ajax vorig jaar de poule fase niet overleefd.
Bovendien heeft hij ook in competitie fouten gemaakt, oa kapbeweging bal kwijt, speler scoort.

29 oktober 2021 om 22:16

Wat een onzin. Pasveer maakte nog een enorme ketser tegen Sporting. Maar omdat de 10 anderen het in die wedstrijd beter deden dan in de wedstrijd van Onana is het zijn schuld dat je eruit ligt. Je wint samen en je verliest samen.

Ik kan er prima mee leven als Pasveer eerste keeper blijft maar ik vind het zo enorm sneu dat mensen uit emotie en rancune Onana zijn kwaliteiten ineens omlaag praten. Dan laat je je echt enorm kennen.

29 oktober 2021 om 22:17

Noem eens een ajax speler die geen fouten heeft gemaakt. Noem eens een speler ter wereld met 200 wedstrijden en 0 fouten.
Zet zijn fouten eens tegen over akte keren dat hij punten gepakt heeft

29 oktober 2021 om 22:27

Pasveer heeft 1 fout gemaakt.

30 oktober 2021 om 08:25

Het doelpunt van Utrecht was ook wel te houden. Dat is dus de tweede fout.

30 oktober 2021 om 10:16

Hij heeft 1 ketser gemaakt en liet er een paar door die houdbaar waren.

Laat ik het anders stellen. Hoeveel op het eerste oog onhoudbare ballen heeft Pasveer gepakt? Van Onana zijn daar vast mooie montages te vinden met wedstrijden in de KO fase EL en CL.

Ik vind hem ook een eikel. Maar wel een eikel die enorm goed kan keepen.

30 oktober 2021 om 11:15

Geweldig deze discussie. Hoe Onana nu zowat op dezelfde hoogte wordt gezet als pasveer. Deed je dat 1.5 jaar geleden werd je vierkant uitgelachen, heiligschennend zou dat zijn. En zo zie je dat publieke opinie gewoon meedoet in beoordelen van kwaliteit.

30 oktober 2021 om 11:38

Die fout tegen Sporting wordt hem wel heel zwaar aangerekend zeg. En wat was het gevolg voor de wedstrijd? En waarom heeft deze man 0 krediet? De fout van Onana heeft tientallen miljoenen gekost en een flinke schorsing.

30 oktober 2021 om 11:52

Yoda, ook nu word je uitgelachen. Pasveer heeft nog nooit het niveau aangetikt wat Onana voor lange periode liet zien. Sportief gezien hoort Onana in het doel, mits hij niet te veel kwaliteiten heeft ingeleverd. Maar gevoelsmatig hoeft het van mij niet meer. Liever iemand die heet echt wil en kwalitatief (iets) minder is dan een profiteur en het niks boeit.

30 oktober 2021 om 11:58

Jansen, achteraf kunnen we lachen om die blunder maar het was wel op het moment dat de wedstrijd had kunnen kantelen. Ajax had Sporting in de houdgreep en door dat doelpunt kregen ze hoop. Getuige ook het doelpunt snel daarna, waar Pasveer ook weer de fout in ging. Het was het geluk dat de aanvaller een teen lengte buitenspel stond waardoor hij afgekeurd werd. Vlak daarna scoorde Ajax weer waardoor Sporting mentaal geknakt was. Het is een 'wat als verhaal', maar toch hielp Pasveer Sporting over een doodmoment heen waardoor het dus zomaar had kunnen kantelen.

30 oktober 2021 om 12:00

Dat word Pasveer helemaal niet zwaar aangerekend. Het is een degelijke keeper die de afgelopen twee wedstrijden top was.

Het hele punt is dan ook niet dat Pasveer slecht zou zijn maar dat Onana (zeker voor zijn schorsing) vele malen beter is. Stel hem op of stel hem niet op maar dat afkraken van zijn kwaliteiten slaat nergens op. Kraak dan zijn karakter af denk ik dan.

30 oktober 2021 om 12:18

Lunny, ik zie het argument Pasveer Sporting toch erg vaak voorbij komen. Blijkbaar zit dat toch erg diep ofzo.
Origineel, Hoe goed is Onana nu dan? Hij is er een flinke tijd uitgeweest en de eerste fout zal hem keihard afgerekend worden. Wil je voor dit figuur die niet wil tekenen het vertrouwen wat Pasveer nu heeft op het spel zetten? De gok om Onana op te stellen is m.i. groter dan Pasveer opstellen.

30 oktober 2021 om 12:26

Ik wil even met terugwerkende kracht mijzelf aanvullen. Zie mijn bericht erboven gericht aan Yoda. Ik reageerde enkel op jouw opmerking waarbij de blunder van Pasveer geen negatieve gevolgen had. Zelf begon ik dus niet over Sporting. Daarnaast kan een blunder de beste overkomen. Zo ook Onana zelf in het verleden. Dus dat neem ik Pasveer niet eens kwalijk. Toch denk ik niet dat hij het niveau heeft wat je als Ajax zijnde moet nastreven voor je 1e doelman. Als reserve keeper is hij prima. Als Onana zijn gebruikelijke niveau weer haalt is hij beter dan Pasveer, maar heb gevoelsmatig liever een mindere speler in het veld staan die trots is om het shirt te dragen dan iemand die er maling aan heeft.

30 oktober 2021 om 16:02

Jansen. Ik zou voorlopig idd vertrouwen houden in Pasveer. Ik denk dat de staf van Ajax deze beslissing het best kan nemen aangezien ze weten hoe zijn huidige niveau is en hoe hij in de groep ligt.

Ik heb vertrouwen dat Ten Hag en staf de beste keus maken. Kan alleen slecht tegen die mensen die ineens Onana als een prutser neerzetten omdat hij weigert te verlengen. Dan ben je net zo ondankbaar naar Onana dan Onana is naar Ajax.

29 oktober 2021 om 22:19

Onana stond in de belangstelling van veel top clubs. Keepte tot voor zijn doping schandaal op wereld niveau. Een absolute sterkhouder in de champignons league en mede door zijn enorm goede keep kunsten zo ver in de CL. Dus dat gehype niet meer dan terecht. Los van zijn vieze streken enorm dankbaar voor zijn geweldige keepkunsten de afgelopen jaren. Mede daarvoor mooie dingen mogen zien van onze prachtige club Ajax

29 oktober 2021 om 22:38

Onana stond in de belangstelling van veel top clubs omdat hij transfervrij opgehaald kan worden. Is niet die geweldige keeper die men er van probeert te maken. .
Ik ken me minimaal vier grote blunders van Onana herinneren.
Gewoon verder gaan met Pasveer en Gorter als reserve .
Onana kan over een maandje weer naar Kameroen om daar langdurig aan de Afrika cup deel te nemen. Een mooie mogelijkheid voor Ajax om zich principieel op te stellen en Pasveer te belonen voor het goede presteren van de laatste wedstrijden.

29 oktober 2021 om 22:35

Kom op nou zeg, In het droomseizoen van Ajax heeft Onana reddingen gemaakt waar je bang van wordt. Een Onana in goede doen scheelt potentieel een ronde in de knock-out fase.

30 oktober 2021 om 22:12

Daarbij mag wel gezegd worden dat hij vlak voor die wedstrijd tegen Liverpool had gehoord dat hij een jaar geschorst zou worden. Dat hij een beetje uit zn doen was snap ik wel.

Ach het is toch gewoon duidelijk dat ten Hag pasveer laat staan. Onana keept zodra Padveer geblesseerd is of echt veel fouten gaat maken. Helemaal prima.

29 oktober 2021 om 22:11

Tot dat hij een fout maakt in de achtste finale van de Champions League waardoor je eruit vliegt, dan ben je al te laat. Dan kan je net zo goed Pasveer ook gewoon laten staan, want kampioen word je sowieso wel

29 oktober 2021 om 22:39

Net als Onana tegen Liverpool blunderde?

Onana moet gewoon gaan keepen als was het alleen maar om te laten zien dat de F Side niet het beleid van Ajax bepaald.

30 oktober 2021 om 07:59

Klopt, maar Pasveer moet er wel eerst een foutje voor maken

30 oktober 2021 om 12:03

Goed gekopieerd en geplakt

Beter toch om Onana op te stellen voor het financiële plaatje?

29 oktober 2021 om 22:45

Nee, Onana loopt uit zijn contract.
Dus het maakt niet uit of hij speelt of niet.

Zelden zo een opportunistische fanbase gezien als die Ajax. Vorig jaar was Onana top 5 beste keepers en nu is Pasveer ineens beter en heeft Onana eigenlijk nooit wat voorgesteld. Oh wacht Real Madrid fans kunnen er trouwens ook wat van.

29 oktober 2021 om 22:26

Nee pasveer is niet beter maar je gaat iets wat goed staat niet overhoop halen voor iemand die ook gewoon houdbare ballen door laat. Voorlopig staat het als een huis en doet pasveer het goed dus dan ga je niet iemand die bijna een jaar niet heeft gekeept opstellen om hem na een paar wedstrijden weer kwijt te zijn voor de Afrika cup. Waardoor je weer pasveer op het doel moet zetten. Dat slaat toch nergens op?

29 oktober 2021 om 22:44

Nee ik zeg ook niet dat Pasveer volgende week moet passeren voor Onana. Echter, Onana is mijn inziens 2 klasse beter dan Pasveer. Dat is gewoon een tweede keeper die af en toe in de bekerwedstrijden mee moet doen.

30 oktober 2021 om 00:27

Feyenoord en PSV fans net zo erg

29 oktober 2021 om 22:36

Voetbal supporters in het algemeen kunnen er flink wat van dus het is onzin om naar Ajax of Madrid te wijzen.

Wel met je eens dat in het geval van Onana het extreem is. Een jaar geleden was het volgens velen een top 10-15 keeper in de wereld. En toen hij voor doping gepakt werd werd zijn verhaal door bijna iedere Ajacied geloofd.

Hij besluit niet te verlengen en ineens klopt er niets van zijn verhaal mbt doping en is hij een matige keeper die houdbare ballen doorlaat.. Dat die mensen zelf niet eens doorhebben dat ze door emotie de realiteit compleet bijster zijn..

30 oktober 2021 om 10:28

@Zebson, welkom bij de. Club van selectieve verontwaardiging. Dus omdat hier wat mensen zijn die nu niet voor Onana kiezen of er een paar bij zitten die zijn kwaliteiten onderschatten is nu de gehele fanbase opportunistisch? Hahah makkelijk discussiëren zo je?

Onana is duidelijk een bijzonder goede keeper echter weten we niet hoe goed hij nu is. Heeft geen wedstrijd ritme, geen wedstrijd druk en is echt niet met Ajax bezig geweest of met Ajax bezig. Die zit met zijn hoofd bij een andere club. Nu wil het zonzijde dat Pasveer net wel zijn topvorm begint te krijgen en zijn goede vorm van Vitesse herpakt en misschien wel overstijgt. Dat proces laat je toch niet beïnvloeden door een keeper die helemaal niet met Ajax bezig is waarbij zijn vorm onduidelijk is?

30 oktober 2021 om 10:39

Jij hebt de discussie niet helemaal begrepen

30 oktober 2021 om 12:55

Dit is gewoon weer zo beetje simpele reactie om likes mee proberen te scoren. Waar zie jij dat iemand Pasveer beter vindt dan Onana?

Ik zou altijd voor spelers kiezen die 100% met de club bezig zijn. Kan Onana dat garanderen, dan is ie echt een straatlengte beter.
Maar ik denk dat Onana ook qua houding e.d. gewoon al buiten Ajax staat. Dus Pasveer laten staan en tegen kleinere clubs die jonge keeper opstellen.

Het lijkt wel alsof Onana nog nooit een bal heeft doorgelaten en een soort van God is. Het lijkt wel alsof hij nooit blunders heeft gemaakt. Zijn mensen al vergeten dat Onana vaak op een positie staat waarvan je denkt wat doet hij daar ga terug je goal in….
Als pasveer een bal door laat dan zal je altijd horen die had Onana gestopt. Laat Onana een houdbare bal door dan hoor je niemand, en bij dezelfde bal zou pasveer compleet afgekraakt worden. Dat is hoe het gaat. Ondertussen heeft pasveer tig keer de nul gehouden. Dus lekker laten staan.

30 oktober 2021 om 05:54

Ik denk dat het doordat veel mensen kwaliteiten en de contractuele situatie los van elkaar kunnen zien. Onana is een leider die zijn verdediging constant aanstuurt, de laatste jaren ongekend betrouwbaar is, heerlijk mee kan voetballen en echt punten pakt. Voor die doorgesnoven hooligans is hij nu niet de juiste en is het geen uitstekende keeper, maar mocht hij over drie dagen verlegen dan is hij waarschijnlijk weer top-3 van de wereld.

Gewoon Pasveer vertrouwen geven en als hij minder in vorm is en/of geblesseerd is dan heb je met Onana een prima vervanger. Maar Pasveer doet het toch prima dus waarom wisselen?

Pasveer gewoon laten staan, heb wel het gevoel dat je dit kan gaan opbreken on de CL maar Onana hoef ik niet meer te zien

30 oktober 2021 om 06:02

Wat heeft die jongen gedaan? Hij wil tegen bepaalde voorwaarden langer bij Ajax werken en anders wil hij een nieuwe werkgever. Zo gaat het leven en als je een contract tekent moeten beide partijen tevreden zijn. Ik snap niet dat, dat niet gewoon geaccepteerd kan worden en dat er bij die hooligans dan waarschijnlijk weer een strop omheen moet..

30 oktober 2021 om 10:27

Gedaan?
Nou pillen geslikt bv en ajax heeft op 5 maanden na zijn loon betaald, welke werkgever doet dit.
En ajax heeft hem gesteund in deze zaak en krijgen ze er een Onana voor terug die zich heel anders opstelt.
Menig baas had je een trap gegeven

30 oktober 2021 om 10:43

Dat is dus het lastige: Ajax heeft gedurende het beroep geroepen hem te geloven en vinden dat hij te hard is gestraft. Dan is het natuurlijk vreemd als je, je medewerker plots laat vallen.

Pillen geslikt klinkt erg zwaar. Nu lijkt het alsof hij het pilletje heeft geslikt om er beter van te worden. Maar dat spul werkt voor de huidige technologie natuurlijk helemaal niet meer voldoende maskerend.

Wat boeit het wat deze twee staatsidioten ervan vinden? Next.

29 oktober 2021 om 22:55

Wat boeit jouw mening eigenlijk? In ieder geval veel minder dan de mening van de heren van VI. Next!

30 oktober 2021 om 00:28

Mijn mening is dat de mening van consy er meer toe doet dan die van 'de heren van VI'

30 oktober 2021 om 06:32

Dus jij leest liever elke dag een topic van Consy op VZ? Je hoeft het niet altijd met de heren eens te zijn, maar ze zorgen er wel voor dat hier weer voldoende voer voor discussie is.

Pasveer blijft staan. Maar Onana er weer bij is goed voor de concurrentie. Dit zal Pasveer dwingen zijn niveau op te schroeven.

De eerste vraag is natuurlijk hoe goed Onana überhaupt is:
- heeft maanden stilgestaan
- zit eventueel met zijn kop al ergens anders
- draaide vroeger ook echt op de interactie met het publiek (dus hoe goed in zijn vel zit hij)

Daarnaast krijgen nog dingen als groepsprocessen, een verdediging die inmiddels aan Pasveer is gewend en de vraag of je de huidige flow wilt verstoren.

Daarnaast is hij er door de Afrika Cup straks sowieso weer 4 wedstrijden niet bij waaronder Utrecht en PSV uit.

Op papier is het makkelijk roepen dat Onana vroeger de betere keeper was maar dat hoeft niet per de te betekenen dat hij ook je beste keuze is.

30 oktober 2021 om 09:57

De eerste serieuze en goed onderbouwde redenering waarom je Pasveer tlv Onana moet laten staan. Complimenten, sluit mij volledig aan bij je uitleg.

Nu Onana voor presterende Pasveer inzetten zou niet werken. Speelt hij straks drie slechte wedstrijden en slaat hij tegen Feyenoord een bal in eigen doel….. dan zal 90% van de Ajaxcieden echt wel accepteren dat hij gaat spelen! Nooit meer zo geliefd als eerst, maar dan sla je na dit seizoen het boek dicht en praten we er niet meer over!

Voor het eerst dat ik het met Derksen eens ben. Kan zomaar een paar rondes schelen met Onana op doel. Sinds Gomes bij PSV heb ik in Nederland geen doelman gezien die daar een beetje in de buurt komt, al had Gomes naar mijn mening toch wel een kleine voorsprong.

Normaal stel je altijd de beste keeper op maar nu zou ik het risico gewoon nemen en daarnaast doet pasveer het de laatste wedstrijden gewoon oke dus waarom wisselen voor een niet loyale jongen die je daarmee in de etalage zet en straks lachend en gratis de poort uitloopt,die aandacht gun ik m echt niet meer,wat heb ik me in die gozert en zijn mentaliteit vergist zeg,bah !!!

Het mooiste vind ik het voor Pasveer zelf. Die ging voor een rol als tweede keeper naar Ajax en speelt nu alle wedstrijden waaronder Champions League. Ik gun het Pasveer wel en hij lijkt steeds beter te gaan keepen.

30 oktober 2021 om 10:31

Precies 😁

30 oktober 2021 om 11:34

Dat is toch ook prachtig in de nadagen van je carrière. Wat moet het een geweldig avontuur voor hem zijn.

Onana is een keeper die je een ronde verder kan helpen. Klopt, maar een aantal jaar geleden was hij tegen Tottingham, met zijn irritante gedrag en tijdrekening, de keeper die ons de finale heeft gekost!

Onana maakte ook fouten, is niet wedstrijd fit en is een pain in the ass voor club en supporters. Dit is toch geen discussie?

Als je me anderhalf jaar geleden had gezegd dat ik Pasveer ooit de voorkeur zou geven boven Onana had ik je zo hard uitgelachen, toch is het nu zo. Tuurlijk is Onana een veel betere keeper, in ieder geval voor zijn schorsing. Maar dat is het hele punt, we weten niet hoe zijn vorm nu is en we weten wel dat Pasveer in goede vorm is. Ik zou 'm laten staan, mocht Pasveer geblesseerd raken of uit vorm, geef dan Onana maar weer de kans.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren