Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Real Madrid ziet in Braziliaans toptalent ideale opvolger van Khedira’

Laatste update:

Real Madrid houdt rekening met een zomers vertrek van Sami Khedira. De middenvelder heeft een aflopend contract met de Spaanse topclub en in de slotfase van de voorbije transfermarkt kwam het niet tot een transfer. Na het onverwachte vertrek van Xabi Alonso naar Bayern München zag Carlo Ancelotti geen heil in het vertrek van nog een controleur.

/

Khedira, 27 jaar, heeft nog niet laten weten of hij openstaat voor een nieuw contract met Real Madrid. De middenvelder kwam in de zomer van 2010 voor twaalf miljoen euro over van VfB Stuttgart en zodoende valt het verlies op de Duitser relatief mee. Marca, de meest verkochte sportkrant van Spanje, meldt woensdag op zijn voorpagina dat Real Madrid er achter de schermen vrijwel uit is wie een eventueel vertrek van de wereldkampioen moet opvangen.

Lucas Silva is een van de grootste Braziliaanse talenten van het moment en maakt een goede kans om naar de Spaanse topclub te verkassen. De 21-jarige verdedigende middenvelder staat onder contract bij Cruzeiro, de koploper van de Braziliaanse competitie. De verwachting is dat Lucas Silva binnen afzienbare tijd zijn debuut als A-international zal maken. Bondscoach Dunga kreeg onlangs al kritiek dat hij de middenvelder over het hoofd had gezien.

Lucas Silva kwam uit voor diverse vertegenwoordigende jeugdelftallen van Brazilië. Op het befaamde jeugdtoernooi van Toulon, dat door Brazilië Onder-20 werd gewonnen, behoorde de middenvelder tot een van de uitblinkers. Braziliaanse media verzekeren dat Cruzeiro alleen genoegen neemt met een bedrag van minimaal vijftien miljoen euro.

Denk jij dat Sami Khedira aan zijn laatste seizoen bij Real Madrid bezig is?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik snap het niet zo goed. Je doet Alonso en Khadira weg en dan moet een 21 jarig manneke het overnemen? Is die kerel zo goed?

15 oktober 2014 om 09:58

Ik snap sws niet waarom je dan illaramendi hebt gehaald. Werd altijd gezegd dat dat de vervanger van Alonso moest worden.

15 oktober 2014 om 10:00

Alonso wou zelf weg en Khedira schijnt transfervrij elders te willen gaan voetballen. Real heeft daar dus niet echt de eigen hand in. Ze hebben geen keus in het geval van Khedira. Alonso is vertrokken omdat hij zelf elders wilde voetballen en Real respecteerde dat door hem te laten gaan.

15 oktober 2014 om 11:19

Sorry, maar dit is wel erg selectief verwoord.

- Alonso wilde weg, nadat ilaramendi gekocht was en en daarbij kwam ook Kroos
- Met de aanwezigheid van Khedira en de komst van Kroos werd het wel erg competitief
- Khedira heeft niks gedaan, hij werd voor het blok gezet door de aankopen
- Real wilt Khedira niet voor weinig wegdoen

Real heeft het wel degelijk in eigen hand (gehad). Zij hebben deze situatie immers zelf gecreeerd. En als daar een vergelijkbare speler bij komt, wat moeten jongens als Moric, illa en Isco dan denken?

15 oktober 2014 om 12:53

Alonso wilde weg vanwege een nieuwe uitdaging. Illarramendi was er al een jaar.
Alonso is niet vertrokken vanwege de gekochte concurrentie. Hij wilde vanwege een nieuwe uitdaging vertrekken. Hij zat immers al 5 jaar bij Real Madrid en wilde nog 1 x een buitenlandse uitdaging.

Kortom, je kraamt onzin uit.

Je weet dat er bij een club als Real Madrid spelers bij komen. Khedira zijn contract loopt af en wilt niet bijtekenen. Wat kan Real daar dan aan doen? Hij is geen onbetwiste basisspeler, dus ze gaan echt niets forceren voor hem.

16 oktober 2014 om 18:10

Fcda,

Komtie: jij leest slecht en doet aannames, misschien is dat jouw ding.. maar dat werkt niet goed in volwassenen gesprekken.

Daarbij: je doet te defensive, heel jammerlijk.

Het bijzonder irritant wat je doet. Ik ga in op je punten, en jij bazelt als het gaat om Alonso:

- Alonso wilde zeker weg.. Maar dat is een jaar daarvoor al gevoed, en werd nog meer gevoed na de komst van Kroos (snap je het nu beter?!?)
- Keuze? Je had Khedira eerder duidelijkheid kunnen geven. Nogmaals: afgelopen zomer heeft Real zijn poot stijf gehouden want de biedingen waren niet hoog genoeg.
- Hij was misschien onder Ancelotti zeker geen harde kern meer, maar alle jaren ervoor weer wel

Conclusie: Stop met slachtoffertje spelen en zie in dat Real dit wel degelijk zelf heeft gecreeerd. En jij wilt dat niet toegeven omdat je te diep in je emotie zit.

15 oktober 2014 om 10:55

Begrijpt er helemaal niks van, illaramendi halen en casimero verhuren aan porto ( waar die geweldig speelt ) Rn dan een 21 jarige halen...dat beleid van Madrid, is mij echt een raadsel

15 oktober 2014 om 12:41

Haha ja de talenten uit het land waar non-stop de grootste talenten vandaan komen sinds het begin van voetbal, nog zonder spelersacademies zijn niet te vertrouwen.

15 oktober 2014 om 13:23

Hij is absoluut heel goed en erg takentvol maar ook zeker nog niet klaar voor Real. Deze jongen moet gewoon eerst naar een Valencia/Schalke/Marseille gaan waar hij gewoon wekelijks speelt.

Sorry hoor maar, ik zie Casemiro weleens spelen bij Porto. Die gast is onwijs goed. Die is nog steeds van Real toch?
Geef hem lekker de kans.

15 oktober 2014 om 10:08

Real geeft op varane na jeugd vrijwel nooit de kans..

15 oktober 2014 om 10:13

Ja dat weet ik ook wel, maar als Casemiro zich zo blijft ontwikkelen bij Porto kan je straks niet om hem heen.
Maar Real kennende zullen ze hem wel verkopen met een terugkoopclausule of doorverkooppercentage, en verkoopt Port hem dan voor bv 40mln ofzo

15 oktober 2014 om 10:13

Want Carvajal is geen jeugd? Jese is geblesseerd geraakt en kreeg ook gewoon de kans. Morata heeft de kans gekregen, helaas niet goed genoeg.

Daarnaast zit Nacho vaak bij de selectie en is hij ook niet goed genoeg.
Onzin dus dat Real de jeugd geen kans geeft. Feit is dat de jeugd de stap tot het 1e gewoon vaak niet kan maken.

15 oktober 2014 om 10:15

Jese Rodriguez

15 oktober 2014 om 10:25

Een Varane is nog altijd beter dan Pepe helemaal in potentie.. laat die vent spelen en hij kan 1 van de grootste verdedigers worden van Real.. Carvajal staat er omdat er gebrek aan beter is.. Absoluut een matige verdediger. Jese gaat met deze aanval uit het beeld raken als je kijkt wat er nu staat dus die kan je gewoon vergeten. Hij mocht een paar keer leuk meedoen verder prima voetballer zelfde geldt morata. Real heeft de voorkeur aan gekochte spelers en niet aan jeugd die ze kunnen inpassen. .

15 oktober 2014 om 10:32

dus met anderen woorden, de jeugd van real madrid is niet goed genoeg. zorgwekkend

15 oktober 2014 om 10:34

Varane is toch geen jeugd van Madrid.. die komt van Lens of ben ik nu in de war...

15 oktober 2014 om 10:34

Carvajal is aardig goed hoor. Hij komt er vaak mee naar voren en heeft soms zijn foutje marja dat heeft een Ramos of thaigo Silva ook

15 oktober 2014 om 10:40

Carvajal is bij far de minste speler van in de basis 11 van Real.

15 oktober 2014 om 10:43

Je hebt inderdaad gelijk Varane is zelfs geen eens jeugd. Moet je nagaan.

15 oktober 2014 om 10:47

Nee, Carvajal is aanvallend geweldig. Verdedigend wat minder, maar hij blijft altijd heel de rechtervlank bestrijken.

15 oktober 2014 om 10:57

Wat maakt het uit dat hij de minste is van de 11?? Dat is nog altijd Casillas..in zijn vorm dan. Verder zijn de overige 9 op topniveau, het is geen schande om dan de minste te zijn. Hij kan ook alleen maar groeien en beter worden.

15 oktober 2014 om 11:10

@bpreal klopt wat je zegt het is natuurlijk niet erg maar het zegt wel veel over het niveau van de jeugd van Real.. Er zitten denk ik spelers in die in potentie mits ze de kans krijgen gewoon in de basis 11 kunnen spelen op niveau van Real. Het is daarom zonder dat Real het van buiten af gaat zoeken.

15 oktober 2014 om 11:25

Pepe is momenteel 1 van de beste verdedigers. Varane zal daar ontwijfeld ook komen, maar is nog niet zo ver. Niet gek dat Pepe blijft spelen. Daarnaast zal Varane nog genoeg spelen.

Carvajal is helemaal niet matig. Hij is ook nog jong en moet nog één en ander leren, maar is gewoon een goede back.

Waarom zou Jese uit beeld raken? Nu speelt Isco af en toe noodgedwongen in de aanval. Je kan Jese genoeg wedstrijden laten invallen voor Ronaldo, Benzema of Bale. Wanneer er een blessure geval voorin is, heb je eigenlijk direct een probleem zonder Jese.
Jese heeft daarnaast genoeg wedstrijden gespeeld afgelopen seizoen, helaas kreeg hij een nare knie blessure waar hij nog steeds niet vanaf is.

Morata komt gewoon ruim te kort. Om die reden heeft hij het niet gered,

Vanwaar die erg negatieve houding Rvxwijk. Ik zie je nogal vaak erg negatief over Real Madrid praten.

15 oktober 2014 om 11:27

Fcda
Caraval is het enige echt voorbeeld wat je kan noemen..
Jese, voor hem moet blijken of hij ook aan spelen toekomst als hij fit is.

Volgens mij zijn Morata en Callejon gewoon verkocht hoor.. dus laten we elkaar niet in de maling nemen.

15 oktober 2014 om 11:33

Er is geen negatieve houding in dit geval richting Real maar ik basseer het wel op feiten. Ik vind het namelijk zonder dat Real niet of nauwelijks gebruik maakt van haar jeugd. Ik praat vaak negatief over Real in reactie op "idioten" als hierro-. Aan zulke types heb ik echt een bloedhekel en kan je gewoon niet mee in discussie omdat die geen feiten brengen maar klinklare onzin en van uit daar word ik fanatiek en wil er nog wel eens inderdaad wat uitfloepen.

15 oktober 2014 om 12:01

Vrijwel elke RB is beter dan Douglas, Montoya moet inderdaad nog stappen zetten voordat hij echt klaar is voor het eerste maar zeggen dat hij beter is dan Dani Alves is onzin. Dat is, naar mijn mening, zeggen dat Ronaldo beter is dan Messi omdat Ronaldo nu meer scoort. Dani Alves is in vrijwel alle fronten een betere RB dan Carvajal. En om aan te geven waarom. Carvajal wint nog geen 25% van zijn duels. Alves wint er 38%. Luchtduels is hetzelfde verhaal. Carvajal 37% en Alves 40%. Verder heeft Carvajal geen enkele balveroverende tackle gemaakt. Voordat ik een boze reactie krijg, dit zijn statistieken, ik lieg niet. Voor de rest wil ik alleen nog zeggen dat Jese 1x wat goed deed tegen Barcelona en dat was vorig seizoen toen hij scoorde in Camp Nou, een wedstrijd waarin hij schijnbaar onze verdediging kapot heeft gemaakt maar waarin wij toch 2-1 wonnen. Best gek

15 oktober 2014 om 12:16

Real Madrid heeft weinig eigen jeugd, houd toch op man. Dat geleuter altijd wanneer het over Real of Barcelona gaat. Beide zijn top alleen Real is een koopclub accepteer het en wees blij met de successen.

15 oktober 2014 om 13:38

Thomastrein. Carvajal is de enige? Casillas is ook echt eigen jeugd. De meeste spelers zijn gekocht, maar dat hoort bij Real Madrid.

Morata is inderdaad verkocht, ik geef toch ook aan dat hij niet heeft gered. Volgens mij kan je dan concluderen dat hij is vertrokken.

Jese Rodriquez zal blijken of hij het gaat redden. Voorlopig heeft hij Ronaldo voor zich, een speler die je niet zomaar even inhaalt.

15 oktober 2014 om 17:45

Morata was gewoon niet goed genoeg en callejon al helemaal niet en die was al 25 jaar oud toen

15 oktober 2014 om 18:07

@fcda

Carvajal was verkocht.... Kreeg geen kans. Is het toen goed gaan doen bij Leverkusen en is toen terug gekocht. Heeft dus indirect een kans gekregen, maar ze hebben eerst geen vertrouwen uitgestraald door hem gewoon te verkopen.

Geef nou maar gewoon toe, daar er bar en bar weinig jeugd de kans gegeven wordt bij RM.

17 oktober 2014 om 12:00

Kreeg geen kans? Carvajal was 20 en werd verkocht met terugkoopoptie zoals Real vaker doet. Dit doet Real Madrid vaker.

Ik zeg toch ook dat Real Madrid meestal spelers koopt en dit hoort bij Real Madrid.

15 oktober 2014 om 11:30

The footballer will go on loan to Oporto for the 2014-15 season. The Portuguese club will have the option to buy the player at the end of the season. If they do so, Real Madrid CF will still have the option to repurchase the player.

Van de officiele Real Madrid website!

Zou een goede aankoop zijn maar is niet nodig bij Real kan beter naar een mindere club waar hij niet meteen elke week moet presteren. Past wel in spanje thuis

Dat Dunga geen talenten op neemt meteen weet iedereen dat hij in 2010 met Ganso en Neymar ook al niet waren niet goed genoeg volgens Dunga.

Nu worden er spelers als Gabigol en Damiao en Ganso wie beter speelt dan een Kaka wie er wel weer bij zit ook overgeslagen waar hij kritiek op krijgt dat heeft elke coach. En zo ook deze Lucas Silva.

Daarnaast ben ik wel blij hoe Dunga ons team neer zet het is niet meer een grote chaos en ook weer blij dat Robinho er weer bij is om in te vallen aangezien Robinho in het shirt van Brazilie nog nooit heeft teleurgesteld.

Zou heel dom zijn, ik heb die casemiro al een aantal keer zien spelen bij porto, dat is echt een geweldenaar.

15 oktober 2014 om 11:04

Ja maar Porto heeft een optie tot koop dus die zijn ze gewoon kwijt hoor.

15 oktober 2014 om 11:18

Dacht dat Real een terugkoop optie had, net als bij carvajal. Mocht dat niet zo zijn, is die Perez gewoon een idioot die over een aantal jaar 45 miljoen aftikt om casemiro terug te halen.

15 oktober 2014 om 11:28

Casemiro is verhuurd, niet verkocht. Ze kunnen hem nadien kopen en Real kan hem daarna weer goedkoop terug kopen voor ene vastgestelde som.

Met andere woorden Gnst, je provoceert nogal met je Perez is een idioot. Hij heeft het gewoon net als bij Morata en Carvajal slim aangepakt. Wanneer hij bevalt, kan hij gewoon weer voor een klein bedrag terug gehaald worden.

15 oktober 2014 om 12:51

Fcda.

Op je pik getrapt jongen? Waar provoceer ik? Als je nou normaal mijn post had gelezen zou je niet zo reageren. Er staat toch duidelijk : "mocht dit zo zijn".

15 oktober 2014 om 12:51

*niet

15 oktober 2014 om 13:43

Je proveert met: Perez is gewoon een idioot die over een aantal jaar 45 miljoe aftikt om Casemiro terug te halen.

Dat gebeurd niet aangezien na dit seizoen Porto hem kan kopen en Real dan 3 jaar de tijd krijgt hem terug te kopen voor een iets hoger bedrag.

Perez een idioot noemen is al provocerend, om dan ook nog met onzin te komen wat niet klopt is nog raarder. Noem eens een voorbeeld van een speler die Perez weg heeft gedaan om vervolgens er dik voor te betalen?

15 oktober 2014 om 14:18

Hij zegt toch mocht dit zo zijn? Het blijkt niet zo te zijn dus is zijn opmerking niet van toepassing. Niet meteen zo fel reageren. Ik zie dit steeds vaker en ik bedoel dit niet uitdagend, maar adviserend.. Ik zie zo vaak dat iets over Real Madrid/barcelona wordt gezegd, of het nou wel of niet waar is, en de fanboys dan meteen er op klappen, want geen slecht woord over mijn Spaanse clubje. Gewoon rustig doen. Zoals Gnst al terecht opmerkt heb je zijn reactie waarschijnlijk (per ongelijk) niet goed gelezen.

Je proveert met: Perez is gewoon een idioot die over een aantal jaar 45 miljoe aftikt om Casemiro terug te halen

Dit heeft hij nooit gezegd. Hij zei mocht Real geen terugkoopoptie hebben. Met andere woorden, hebben ze dat wel dan is het gewoon goed gedaan van Perez. Het blijkt dus zo te zijn dus vindt hij Perez geen idioot. Daarom is het nogal onnodig om in de aanval te gaan en stellen dat Gnst stelt dat Perez hoe dan ook een idioot is.

Ik zou zeggen denk er de volgende keer iets meer bij na.

Ik als Real Madrid fan snap er helemaal niks van dat ze deze jongen willen halen is precies hetzelfde als casemiro en die komt volgend seizoen weer terug dus lijk me beetje overbodig

15 oktober 2014 om 14:21

inderdaad. casemiro is echt een geweldenaar

Khedira is geen controleur en hij is overschat

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren