Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV maakt komst Ryan Flamingo na foutje media-afdeling snel wereldkundig

Laatste update:

Ook Ryan Flamingo mag zichzelf officieel PSV'er noemen. Dat bevestigen de Eindhovenaren maandagochtend via de officiële kanalen. De middenvelder komt naar verluidt voor zo'n negen miljoen euro over van FC Utrecht en tekent voor vijf seizoen in het Philips Stadion.

Flamingo's komst mag geen geheim meer heten. Zondag lekte de aanstaande komst door een foutje van PSV zelf al uit. De veelzijdige middenvelder was namelijk in een PSV-shirt te zien in de presentatievideo van Couhaib Driouech, die voor 3,5 miljoen euro overkomt van Excelsior.

PSV verwijderde de video snel, maar niet voordat enkele oplettende gebruikers de video op sociale mediakanalen deelden. Nu is de komst van Flamingo ook officieel bevestigd door de Eindhovenaren.

“Vroeger liep ik hier al stage en maakte ik De Herdgang mee. Het was voor mij altijd al een droom om voor de beste club van Nederland te spelen”, reageert de kersverse aanwinst verheugd op zijn overstap. “Ik wil de lat nog hoger leggen, alles geven met het team en daar 100% voor werken. Het zou prachtig zijn als we weer kampioen kunnen worden. Ik wil zoveel mogelijk bereiken bij PSV.”

Met Flamingo en Driouech heeft Earnest Stewart trainer Peter Bosz op twee plekken van impulsen voorzien. Bovendien haalde de technisch directeur Sergiño Dest definitief binnen. De Eindhovenaren zijn in het restant van de transfermarkt vooral nog op zoek naar een centrale verdediger. Daarvoor is Liverpools Sepp van den Berg nadrukkelijk in beeld.

FC Utrecht bedankt de vertrekkende Flamingo voor zijn inzet en wenst hem veel succes toe in het vervolg van zijn loopbaan. "Graag hadden we Ryan nog een seizoen in Stadion Galgenwaard zien spelen, maar we wisten dat er veel binnen- en buitenlandse interesse voor hem zou komen", weet technisch directeur Jordy Zuidam.

Almere City profiteert overigens ook een beetje mee van de transfer. De club uit Flevoland ontvangt zo'n 200.000 euro dankzij de overgang van Flamingo, weet Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad.

PSV

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Ajax traint onder Farioli
Welkom terug! | PSV
Reacties

Ben erg benieuwd naar deze jongen.
9 miljoen is toch een flink bedrag, en transfers van Utrecht naar psv de laatste jaren zijn niet altijd de gelukkigste geweest.
Ik ben erg benieuwd.

8 juli 2024 om 09:13

Valt wel mee toch? Ik geloof alleen dat het bij Ramselaar er niet helemaal uit is gekomen, maar Strootman en Mertens waren toch goede transfers?

8 juli 2024 om 09:15

Ramselaar heeft het niet gered, maar Strootman en Mertens hebben PSV goed geld opgeleverd. Pieters altijd verdienstelijk.

8 juli 2024 om 09:29

Ik vind Pieters zelfs een beetje onderschat. Iedereen herinnert zich hem natuurlijk om dat incident met die ruit, maar is inderdaad altijd een goede back geweest bij PSV. Stond nou niet altijd met de beste verdedigende collega's op het veld, maar was zelf altijd op zijn minst degelijk.

8 juli 2024 om 09:42

Welkom Ryan .Ik ben wel blij dat psv in beweging blijft. Want blijven versterken is verstandig.Ik denk dat hij wel bij psv past. Maar even de tijd geven. Hij kost voor Nederlandse eredivisie veel geld 9 miljoen.

8 juli 2024 om 10:43

dus omdat ramselaar het niet helemaal bracht (kwam nadat hij bij psv zat zelfs nog in oranje, dus liet op zich wel goede dingen zien blijkbaar) zijn de transfers niet gelukkig geweest? je vergeet de twee transfers die daarvoor waren voor het gemak maar even?
beetje kort door de bocht als je het mij vraagt

Uitstekende aankoop dit. Hoe het uitpakt is altijd afwachten, maar vind hem toch wel specifieke kwaliteiten hebben die hij bij PSV kan doorontwikkelen.

8 juli 2024 om 09:25

Je weet het inderdaad nooit, maar de voortekenen zijn idd gunstig! Multi inzetbaar, zeer gedreven en nog jong. 9 miljoen klinkt als een hoop geld maar ik vind dat prima te verantwoorden aangezien hij ook nog een versterking is voor meerdere posities. Ik heb iig zin in het nieuwe seizoen!

8 juli 2024 om 09:26

ik ben er ook erg blij mee. het huidige topvoetbal is heel atletisch en op power gebasseerd en dit is echt een beest in wording snel en krachtig.ik hoop dat hij naast schouten gebruikt gaat worden en vind het een topvervanger voor veerman want die gaat gewoon nog steeds een stap maken.

8 juli 2024 om 09:38

Mwah dat valt wel mee toch. Op het EK is Spanje veruit de beste ploeg, en die moeten het totaal niet hebben van atletische spelers of power hebben. PSV was afgelopen seizoen ook de beste en die moesten het daar ook niet van hebben.

8 juli 2024 om 10:06

Spanje is dan ook de enige uitzondering op de regel, omdat zij technisch superieur zijn aan de rest. Verder is de trend in het Europees voetbal wel dat er power gevraagd wordt van spelers, liefst gecombineerd met wat technische bagage.

8 juli 2024 om 10:14

nationaal toernooi voetbal is niet te vergelijken met clubvoetbal. alle wedstrijden dit seizoen europees kwam je fysiek en qua power gewoon te kort.

Zowiezo psv vergelijken met spanje is waanzin.ja de beste in nederland maar europees kon het nog veel beter en dat zou de maatstaf moeten zijn voor de beste club van nederland.

Goede aankoop. Groot talent en op 3 posities inzetbaar (3,5,6) daarmee de perfecte 12e man achter (hopelijk) Sepp van den Berg en Boscagli, Teze, Schouten.

8 juli 2024 om 09:32

Een twaalfde man voor 9 miljoen vind ik wel erg duur hoor voor PSV begrippen. Nu doe je hem af als een soort Mauro.
Ben zelf helemaal nog niet overtuigd van hem dat hij een niveau hoger aan kan, maar verwacht toch echt dat hij gehaald is als basisspeler

8 juli 2024 om 10:08

Hij is 21, het is totaal geen probleem als hij het 1e seizoen vanaf de bank komt. Ryan is gehaald voor de toekomst. Wordt hij meteen basisspeler dan is dat super, is dat niet zo dan is er naar mijn mening geen man overboord.

8 juli 2024 om 11:07

Met de hoeveelheid die PSV speelt zal hij vast regelmatig basis staan en na een jaar uitgroeien tot basis speler naar verwachting.

Transferprijzen zijn ook inflatie gevoelig. 9M klinkt als veel maar is naar mijn idee minder hoog dan Strootman of Mertens 10+ jaar geleden

Het zou mij echt verbazen als Flamingo het niet redt bij PSV. Dus verwacht op termijn een dikke winst op deze 9 miljoen voor PSV. En dan ook weer een beetje voor Utrecht.

Ik was enorm onder de indruk van hem bij Utrecht - PSV, Ernie kennelijk ook. Verder weinig van hem gezien dus ben benieuwd.

PSV is prima bezig hoor op de transfermarkt met het binnenhalen van Dest, Driouech en nu Flamingo. Natuurlijk zijn zij weer de topfavoriet voor het winnen van de titel ook omdat Ajax en Feyenoord natuurlijk een nieuwe coach hebben dus daar is het altijd mee afwachten. PSV was vorig seizoen al oppermachtig en kunnen daar verder mee bouwen. Als ze nog een centrale verdediger kunnen halen dan zijn ze op alle posities goed voorzien.

8 juli 2024 om 09:49

Vergeet Tillman niet! Daar ben ik ook super blij mee

8 juli 2024 om 10:15

idd tilman is de beste aankoop van allemaal dat is nu al een topper voor eredivisie begrippen

Mooie transfer voor Flamingo. Had ook zeker niet misstaan bij Feyenoord nu Wieffer weg is.

Een speler binnenhalen met een hart voor de club is altijd goed, die zullen altijd dat stapje extra willen zetten. Succes bij PSV.

Een goed bedrag voor Utrecht. Zelf twijfel ik of hij het niveau van PSV aankan. Hee ff afgelopen seizoen hele goede wedstrijden gespeeld maar ook hele matige. Heb bij hem een beetje een Luckassen gevoel, maar misschien gaat hij mij nog volledig overtuigen

Gefeliciteerd PSV supporters, ik verwacht dat Flamingo prima op zijn plek zal zijn bij Psv.
Bij FcU gaan we hem in ieder geval zeker missen, succes Ryan met je volgende stap!

PSV doet hier echt goede zaken en is hard op weg het Bayern Munchen van Nederland te worden.

8 juli 2024 om 13:28

Dat hebben we vaker bij clubs in de eredivisie gehoord, maar dit gaat niey snel gebeuren. Voor eredivisie ook leuker als er ieder jaar een andere club kampioen wordt en het spannend is bovenin.

Om eerlijk te zijn ken ik deze jongen niet zo goed, hij is me nauwelijks opgevallen bij Utrecht en daarvoor Vitesse, maar ja dat zijn ook niet clubs die ik met aandacht volg. Vind het wel een behoorlijk bedrag 9 miljoen exclusief bonussen, zien of hij voor de basis is gehaald of back up. In defensief opzicht wisselt Bosz weinig tot nauwelijks dan is het veel geld voor bankzitter, en dan eigen jeugd achterin maar geen kans geven zoals Sambo, Commencia, Seelt o.a. en ze weinig geld of transfervrij zien vertrekken bij (jong) PSV. Maar goed misschien ontwikkelt hij zich zo goed als Dumfries destijds en dan hebben we goeie een aan hem

Wat een selectie heeft PSV!

Reageer