Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV lijkt actie te ondernemen: ‘Raiola zei dat er mogelijk iets gaat gebeuren’

Laatste update:

PSV heeft interesse in Héctor Moreno van Espanyol, maar de tweede club van Barcelona is vooralsnog niet van plan om de Mexicaan te laten vertrekken. Voorzitter Joan Collet van Espanyol zegt in gesprek met El Mundo Deportivo dat er nog geen officieel bod is geplaatst, maar dat er mogelijk nog wel iets staat te gebeuren.

/

“Vooralsnog hebben we geen officieel bod ontvangen. Ik weet niet of er iets speelt. Ik heb met zaakwaarnemer Mino Raiola gesproken en hij zei dat het wel mogelijk is dat er een bod gaat komen. Meer weet ik niet. Héctor meldt zich dinsdag weer bij ons en ik hoop dat hij blijft”, aldus Collet.

Ex-AZ-verdediger Moreno, die ook in verband wordt gebracht met VfB Stuttgart, kost volgens het Spaanse dagblad ongeveer vijf miljoen euro. Eerder berichtte het Eindhovens Dagblad dat PSV maximaal drie miljoen euro over zou hebben voor de verdediger.

Héctor Moreno zou een uitstekende speler zijn voor PSV

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik zeg: laat maar komen. Dan is de selectie wat mij betreft compleet en voor in de ED sowieso goed genoeg om opnieuw een gooi te doen naar de titel. Europees blijft het gissen en geluk hebben.

27 juli 2015 om 19:36

Naast Moreno moet er nog een verdediger komen.
Moreno komt voor Rekik maar dan is er nog wel een plaatsje vrij.

27 juli 2015 om 19:41

Waarom als ik vragen mag? Met Moreno, Isimat, Bruma, de Wijs en evt. Hendrix heb je toch genoeg Cv's?

27 juli 2015 om 19:50

Omdat ze niet goed genoeg zijn?

27 juli 2015 om 19:50

Eens. Maar doe mij maar Alberto ipv Hedrix. Hendrix is absoluut geen cv..

27 juli 2015 om 19:52

@banterlon - Dat is gewoon een aantoonbaar betere centrale verdediging als vorig seizoen (moreno beter dan Rekik, ook beter in de breedte), en vorig seizoen liep het allemaal best aardig.

27 juli 2015 om 20:05

Van mij hoeft dat niet. Wat anderen hier al zeggen: geef verder de jeugd daar maar een kans.

27 juli 2015 om 20:31

Inderdaad. Vind de kritiek op bruma en rekik ook onterecht. Vond het gewoon een prima duo waar je op kon vertrouwen.

Bruma isimat daarentegen oogt wat minder betrouwbaar tot nu toe. Hopen dat het bruma Moreno wordt in eerste instantie.

27 juli 2015 om 22:35

Wat dacht je van Moreno en isimat? Ik denk een stuk sterker dan bruma en rekiki...

27 juli 2015 om 23:36

@psver4ever

Ga jij nou echt meedoen met die Amsterdamse filosofie...: eigen jeugd bla bla bla. We spelen CL, dat is geen kattepis. Als je goed genoeg bent hoor je erbij en anders wordt er iemand anders gekocht die wel goed genoeg is in de ogen van de TD. Een kans krijg je bij Jong Psv of bij de staatsloterij. Niet bij het eerste. Het is niet "effe het eerste proberen, of ie het aankan" Elke wedstrijd moet er gewonnen worden en is geen testcase voor een een of ander broekie die het misschien wel eens zou kunnen. Kijk wat een achteruit gang Ajax heeft gemaakt vorig jaar. Is dat wat jij voor jouw cluppie voor ogen hebt? Laat Brands nou maar waaien die weet heus wel waar ie mee bezig is, dan doen ze in Amsterdam datgene waarvan zij denken dat het beste is.

28 juli 2015 om 01:46

@pukkiedukkie

Ik ben het niet met je eens. Ik vind dat je overdrijft met de aankopen. Als de jeugd niet goed genoeg is dien je sowieso spelers van buitenaf te halen. Dit zie je nu ook gebeuren met het aantrekken van Pröpper om het vertrek van Wijnaldum op te vangen bijvoorbeeld of de huur van Lestienne omdat Bergwijn het niet fysiek volhoudt.

Maar om te zeggen dat zelfs de back-ups moeten worden gekocht is overdreven. Ik denk dat jongens als Alberto en De Wijs goed genoeg zijn om als back-up te fungeren van het duo Isimat-Bruma en hopelijk Moreno erbij. Er is totaal geen noodzaak om naast Moreno nog een verdediger te kopen. Wat voor signaal geef je daarmee af aan de jeugd zoals Obispo? We willen toch niet zien dat hij ook vertrekt?

En een kans krijg je altijd in het eerste van Psv. Kijk maar naar Ritzmaier en Hendrix bijvoorbeeld die (vooralsnog) tekort komen. Ik ben het wel met je eens dat ze bij Ajax het inzetten van eigen jeugd overdrijven. Een gezonde balans tussen jeugd en ervaring is naar mijn mening het beste voor een team (psv vorig seizoen).

27 juli 2015 om 21:08

Moreno zou een ware meesteraankoop zijn voor PSV. Gelijk de beste cv van de eredivisie. Al zegt dat op zich ook wel weer wat over de eredivisie. Milan wilde hem hebben maar die zijn gebonden aan de EU regel en konden hem dus niet halen

28 juli 2015 om 04:06

Gaat niet alleen om ED maar ook om CL dus meer ervaren spellers bij is goed voor PSV

Werd hij 2 jaar geleden niet in verband gebracht met topclubs?

27 juli 2015 om 19:36

Ja dat dacht ik ook, zou dit dan ook bizar vinden. Denk dat veel sub(top)clubs deze man best kunnen gebruiken.

27 juli 2015 om 20:52

Raar dat hij nu nog maar 5 miljoen euro kost dan.

27 juli 2015 om 21:23

Hij heeft nog een 1 jarig contract en zou rond de 7ton per jaar verdienen. Daar komt nog bij dat hij herstellende is van een blessure. Die 5 miljoen is denk ik zelfs iets aan de hoge kant.

On : ik hoop wel dat hij komt en snel kan aansluiten. Zal wel even wennen zijn voor hem en zijn teamgenoten

27 juli 2015 om 21:46

die blessure die hij overhield in de wedstrijd tegen het nederlands elftal; hij brak toch in brazilië zijn been..?

27 juli 2015 om 19:40

Ja dat klopt. Italiaanse eb engelse top volgens mij. Maar toen raakte hij zwaar geblesseerd en lag hij er meer dan een jaar uit.

27 juli 2015 om 20:16

Milan wilde hem een paar weken geleden nog maar kozen voor Bacca als laatste niet EU-speler. Moreno kan echter wel beter krijgen dan PSV met alle respect. Een mooie subtopper in een grote competitie (Wolfsburg, Tottenham, Liverpool, Inter) kan hij makkelijk aan. Denk dat hij ook mee kan bij Atletico. Zou het daarom zonde vinden als hij naar PSV zou gaan.

27 juli 2015 om 21:17

Waarom zou hij niet naar psv gaan. Psv is heel lekker bezig deze transferpiriode en ze kunnen hem CL bieden dat sommige clubs die jij noemt niet, bij psv kan hij zich goed in de schijnwerpers spelen en door de aankopen van psv wordt de eredivisie ook beter

Espanyol zegt 5, PSV 3, nou vind elkaar met 4 en evt. bonussen (CL/titel) en maak deze transfer gauw rond. PSV kan hem met z'n ervaring goed gebruiken en lijkt me de ideale compagnon voor Isimat.

27 juli 2015 om 20:00

Aangezien Espanyol hem helemaal niet kwijt wil en er meerdere clubs interesse tonen lijkt me dat iets wat Espanyol niet snel zal doen.

27 juli 2015 om 20:13

Hij heeft nog een eenjarig contracten hij wil niet verlengen. Logisch dus dat Espanyol hem in dat geval wil verkopen om te voorkomen dat hij voor niets weggaat.

27 juli 2015 om 20:17

@est: maar als er meerdere gegadigden zijn dan kun je die tegen elkaar uitspelen en gaat de prijs vanzelf omhoog.

27 juli 2015 om 20:22

Klopt. Maar ik zou niet raar opkijken als Brands hem voor 4M naar Eindhoven halt.. Buitenkansje denk ik.

27 juli 2015 om 20:32

Voor 4 miljoen altijd doen. Zeer acceptable bedrag, zeker op zijn leeftijd. Kan je evt na 1 seizoen al met winst doorverkopen.

27 juli 2015 om 22:25

Ja en als je ziet dat Ajax 2 M neertelt voor een houthakker die niet kan koppen (dijks) dan is zelfs 5M niet te veel. Snap absoluut dat PSV hier werk van maakt

5 miljoen is een prikje voor deze man, geloof er ook niets van dat PSV maar tot 3 zou willen gaan, en dat dat de reden is waarom deze eventuele transfer vast zit, Moreno wilt gewoon hogerop en dan echt hogerop, zou de subtop van Europa zeker kunnen versterken en misschien nog wel wat hoger, dan zijn PSV en de Eredivisie niet de juiste stap.

27 juli 2015 om 21:06

Voor PSV zou deze jongen een monsteraankoop zijn. Zeker voor 5 miljoen. Ajax zou ook eens zulke jongens moeten proberen te halen. Als je kan kiezen tussen Moreno en Heitinga, haha dan wist ik t wel

27 juli 2015 om 21:21

@paolo: Heitinga was niet gehaald om als basisspeler alles te gaan spelen... de rol die Heitinga nu heeft zou Moreno nooit accepteren (en terecht als je 27 bent).
Ajax heeft Gudelj gekocht voor veel meer geld en dat is zeker voor eredivisie begrippen een topper... Daarnaast hebben ze Sinkgraven gehaald die Gudelj nu al uit de basis houdt... dus waar klets je nou helemaal over?
Of doel je op Sanogo (zivkovic is 1 jaar uitgeleend en komt volgend jaar terug, dus aankoop zou nutteloos zijn). Die duitse speler (naam kwijt) komt in eerste instantie Achter Fischer in de hierarchie..

27 juli 2015 om 21:49

je zegt dat ajax voor heel veel geld gudelj gekocht heeft..voor de bank..lekker logisch..? over kletsen gesproken..

Moreno komt naar Psv..... zeker voor de prijs van 5 miljoen.
PSV heeft geld genoeg.
PSV moet achter versterking zoeken. 2 man voor 2 posities is te weinig.
Daarnaast lijkt het gatenkaas als Bruma en die Fransman aan het verdedigen slaan.

27 juli 2015 om 19:46

toon, tegen clubs van CL zijn die twee te matig inderdaad. Maar in de Nederlandse competitie is het gewoon goed genoeg. De vraag is nu met je iemand voor 5 miljoen als dat je heel misschien een paar puntjes extra oplevert in de CL. In de competitie heb je er natuurlijk ook veel van.. Maar vorig jaar hebben Burma en Isimat ook prima samen gespeeld.

27 juli 2015 om 23:14

Bruma speelde zelden goed. Met wie dan ook. Hij is de zwakste schakel in de ketting die PSV is. De overige 10 zijn allemaal spelers die van PSV zullen doorgroeien naar een grotere club in Europa.

27 juli 2015 om 19:46

PSV gaat als Moreno komt gewoon met Moreno, Bruma, Isimat-Mirin, Alberto en De Wijs denk ik. In mijn ogen een vooruitgang t.o.v. vorig seizoen, maar natuurlijk onvoldoende om spektakel in CL te verwachten.

27 juli 2015 om 19:59

Ik vind zelf Rekik heel sterk. Jammer dat Bruma niet naar OM gaat en Rekik blijft, alhoewel ik het als ajax-fan zo jammer ook weer niet vind.

27 juli 2015 om 20:20

Vind je Rekik echt heel sterk? Daar is niet iedereen het unaniem mee eens in Nederland. Ik vond hem afgelopen seizoen beter dan Bruma en vanwege zijn leeftijd heeft hij ook veel meer potentie maar ze maakten er beiden een foutenfestein dat alleen in de Eredivisie acceptabel is. Met Moreno ipv Rekik ga je er in mijn ogen gewoon 100% op vooruit. Ik zou het begrijpen als Brands het met Arias/brenet - Bruma/isimat - Moreno/alberto - Willems/poulsen aandurft in de Eredivisie. Champions Leauge niveau is immers niet meer haalbaar..

27 juli 2015 om 21:24

Sterk ? Als wat niet als voetballer in ieder geval, waardeloze verdediger en nog erger hij heeft het zelf niet door en denkt zelfs dat hij erg goed is.

27 juli 2015 om 20:29

Gister tekende hij nog bij, nu gaat ie weer naar PSV.

Wacht toch lekker af mensen...

hoeveel berichten gaan hier nog over komen? telkens denk ik dat er een nieuwe ontwikkeling is, maar het is gewoon hetzelfde verhaal.

27 juli 2015 om 19:50

Dat de voorzitter laat weten dat Minola denkt dat er een bod komt zegt toch wel iets. Ook dat de voorzitter niet zegt dat hij niet wil verkopen bijvoorbeeld.

27 juli 2015 om 20:01

ja en de vorige keer zei Moreno dat hij bij zou tekenen. teveel verhalen en weinig echte uitspraken van schakelfiguren.

Dit zou echt geweldig zijn voor Psv. Weg met de middelmaat. Een speler die je verder kan helpen.

Weer een showtje a la Pereiro. Moreno maakt PSV sterker. Als Espaynol 5 miljoen wil, bied dan 4 miljoen. En als Espaynol echt 5 miljoen wil dan moet Brands die 5 miljoen gewoon betalen. Moreno is echt nodig.

27 juli 2015 om 20:08

Waar baseer je dat op dat Moreno PSV sterker maakt?

27 juli 2015 om 20:20

Iedere speler die psv deze zomer haalt is bij voorbaat al een topper...als ik menig (jonge) psvfan moet geloven..
op basis van de verhalen die ik hier lees over hem, zal het een topper zijn. Maar het lijkt me sterk als hij door andere clubs niet opgemerkt wordt als hij bijna even sterk is als voor zn blessure..

27 juli 2015 om 21:09

Bruma Ismiat Mirin is nou niet een duo die CL waardig is. Bruma Moreno is een stuk beter. Moreno heeft de ervaring die PSV achterin nodig heeft. Moreno maakt bijna nooit hele grote fouten. Als Moreno komt is de selectie van PSV compleet.

27 juli 2015 om 21:09

Milan wilde hem halen, maar konden dat niet door een limiet aan non eu spelers. Moreno zou echt wel een toptransfer zijn voor een eredivisie club

27 juli 2015 om 21:22

@chelsea: volgens mij is van die 2 idd Bruma de zwakke schakel... zou die gaan banken of gaat Isimat banken?

Vraag me af waar Raiola de tijd vandaan haalt om met al die spelers bezig te zijn. Veel van zijn spelers maken toch weer transfers elk jaar.

27 juli 2015 om 21:11

Hij zal vast niet in zn eentje werken he.

Brands is in onderhandeling, en dat gaat zeker goed komen. 5 miljoen is niks teveel voor deze geweldige verdediger. Guardado doet goed woordje bij moreno, en die wil echt wel naar psv komen anders gaat Brands geen bod uitbrengen. Weekend zal het rond zijn.

Velen zeggen hier dat hij een zeer goede verdediger is... Maar is dit wel echt zo? Kijkt iedereen wekelijks Espanyol? En waarom zit de Europese subtop dan niet achter hem aan. Het zal een aanwinst zijn, maar ik moet het allemaal eerst nog zien.

27 juli 2015 om 20:02

Ik heb dus precies hetzelfde idee. Als hij echt zo goed was, zou hij wel in de belangstelling staan van verschillende Europese (sub)topclubs, en dan zou hij ook zéker niet maar 5 miljoen moeten kosten. Een Alderweireld en Vertonghen spelen op dit moment hoger dan hem, dus we moeten ook niet doen alsof er één of andere wereldverdediger naar de Eredivisie komt. Van Guardado kon je dat nog wel zeggen, dat is nu echt een klasse speler, en eigenlijk té goed voor de Eredivisie.

27 juli 2015 om 20:20

Ja inderdaad, Guardado is gewoon een mazzeltje. Net als Feyenoord dat met Pele en Guidetti had. Pelle was eerder zelfs in Nederland door het ijs gezakt.. Sommige dingen zijn gewoonweg niet te voorzien. Moreno kennen wel weliswaar al, maar er wordt soms wel gedaan alsof we het over Sergio Ramos hebben.

27 juli 2015 om 20:25

Guardado en Moreno zijn gewoon goed gescoutte buitenkansjes. Beiden absoluut niet mislukt buiten Nederland. Pelle en Guidetti hadden zich nog nergens bewezen terwijl Guardado (100 interlands) en Moreno zeker wel een indrukwekkende staat van dienst hebben.

Dat maakt mij als Ajacied toch wel enigszins jaloers hoor.
Het blijkt gewoon dat dit soort spelers (vorig jaar Guardado) wel interesse hebben in de Nlse competitie, maar dan moet je het wel gewoon wagen. PSV doet dat, Ajax probeert het volgens mij niet eens

27 juli 2015 om 20:22

Ik denk dat Brands de spelers gewoon een ontzettend goed gevoel geeft. Hij laat waarschijnlijk zien de jongens goed te hebben gevolgd en laat merken dat ze hem ontzettend graag willen hebben. Misschien handelt Ajax een stuk killer. Een beetje het ''graag of niet idee''. Ja dat kon 10 jaar geleden nog misschien met het aanzien van Ajax en Psv, nu gaat die vlieger niet meer op.

27 juli 2015 om 20:22

Om even op je voorbeelden in te haken: Ajax had niks gehad aan een Moreno of een Guardado. Vooral de laatste is zeker beter dan Bazoer maar dan hou je een geweldig talent tegen die zich rap ontwikkelt.
Veltman en Riedewald (geen idee of Moreno een linkspoot of rechtspoot is) doen het geweldig en dat zou betekenen dat je óf een 'topper' op de bank zet ten faveure van twee jeugdspelers... of een jeugdspeler die het erg goed doet op de bank gooit.

27 juli 2015 om 20:32

Nee daar gaat het toch niet om... Het gaat erom dat PSV vaak succesvol is in het binnenhalen van de gewenste spelers. Natuurlijk komt daar ook bij kijken dat PSV best de beurs wilt trekken.

En over Guardado? Niks aan gehad...dat is een lulverhaal, Ajax haalde Zimling. Iedereen heeft wat aan Guardado in Nederland. Als Ajax hem kon huren in de wetenschap dat hij zo goed zal zijn. Dan gaan ze hem alsnog halen.

27 juli 2015 om 21:27

@quickboyz: maar je wist niet dat hij zo goed zou zijn en zo vroeg in het seizoen was Blind nog niet verpatst... Dus je hele verhaaltje gaat niet op. Toen Blind verpatst was moesten ze snel handelen en kwamen met een kneusje thuis.. Had het een week eerder geweest, dan had je een punt gehad... hoewel je dan nog steeeeds koffiedik kijkt...
Ja... of Brands brengt niet naar buiten wat er allemaal niet wilt komen... Zo kan je het ook zien.

Direct neertikken die 5 miljoen als Moreno zelf ook wilt. Hiermee haal je gewoon voor eredivisie begrippen gewoon een topverdediger in huis. Zet desnoods Guardado in om hem te halen. Die mexicanen zijn niet vies om een til uit te delen. Precies wat je europees moet hebben.

Kan mij het schelen wie psv haalt, als we maar kampioen worden. Daar gaat het toch om? En die talenten worden wel weer weggrehaald door ajax. (bazoer) maakt mij niet uit hoor. Je stelt gewoon het sterkste team samen , en als Moreno wil en haalbaar is dan is dat gewoon een geweldige speler voor ons.

27 juli 2015 om 21:31

Gelijk heb je. Ik begrijp het psv standpunt erg goed... immers, ze hebben Ajax ook 5 jaar op rij zien falen in de groepsfase en ik kan me voorstellen dat psv een (terechte) conclusie heeft getrokken: je moet meer investeren wil je een kans maken... Dat doet psv en waarom niet.
Ajax doet het niet omdat die de Arena gaan kopen en zo de begroting structureel op gaan krikken... Pas daarna kunnen wij het salarisplafond omhoog gooien en meer uitgeven aan betere spelers (dan wordt de vijver wat groter en wordt de kans kleiner dat Overmars/frank een miskoop doen... hoop ik).

Twee jaar terug waren topclubs/subtopclubs nog in hem geinteresseerd fyi

Ik zeg doen hij heeft veel ervaring en Mexicanen doen het altijd goed bij PSV en Guardado kan hem goed rondleiden en heeft natuurlijk al Eredivisie ervaring dus misschien is dat laatste niet eens nodig.
En 5 miljoen is denk een goede prijs vergeleken met zijn kwaliteit.

OT: Hoeveel spelers heeft die Raiola wel niet als klant?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren