Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Pronkstukken uit Feyenoord-opleiding willen contract verlengen'

Laatste update:

Jordy Clasie vertrekt misschien nog, maar Feyenoord lijkt verder geen rekening te hoeven houden met bepalende spelers die De Kuip deze zomer verlaten. Toptalenten als Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius willen hun contract zelfs verlengen, zo schrijft het Algemeen Dagblad donderdagochtend.

/

De contracten van de twee jonge spelers lopen medio 2016 af, maar zij hebben aangegeven hun verbintenis snel te willen openbreken en te verlengen. Daarmee kiezen zij voor een geleidelijke opbouw van hun carrière, waar veel leeftijdsgenoten in de regel zo snel mogelijk de stap naar een grotere buitenlandse competitie willen maken.

De twintigjarige Boëtius heeft tot op heden 56 wedstrijden achter de rug voor Feyenoord, waarin hij goed was voor 15 treffers en 13 assists. De één jaar jongere Vilhena kwam al 76 keer in actie. Hij trof tien keer doel en bereidde tevens tien treffers voor.

Wie heeft meer potentie?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tonny grootste talent voor de nr 10 positie op de Nederlandse velden.
Ik vond zijn keuze voor eerst de hijgerige Mino Raiola en daarna het ondoorzicjhtige Stellar Group als zaakwaarnemers apart, maar als ie bijtekent doet ie het goed.
Ik vind (zeker als je Immers gisteren ziet) dat hij het aan zijn stand als supertalent wel verplicht is om snel de positie op nr 10 te claimen en goed in te vullen. Daarvoor moet ie bepalender worden, meer scoren, constanter worden enz. Ik weet dat ie 19 is, maar de echte groten (ook Sneijder) stonden op hun 19e al op 10 te shinen!

7 augustus 2014 om 11:36

Vind vilhena niet echt goed spelen maar kan ook een dip zijn. Komen veel talenten aan zoals bij ajax heb je nouri elghazi en toptalent Sannes die nu als grootste talent wordt beschouwd.

7 augustus 2014 om 11:40

Sannes?

7 augustus 2014 om 12:24

Groot indonesisch talentje van de toekomst. Nu al een beest op zijn leeftijd op linksvoor.

7 augustus 2014 om 12:45

dit gaat over Feyenoord meneer Afcamokumwest..

twee goede spelers doen er goed aan nog een paar jaar in de eredivisie te bijven

7 augustus 2014 om 13:12

hij noemt alleen nog wat andere nederlandse talenten die hij kent.

on: verstandige keuze van beide jongens. zijn imo nog niet klaar voor een stap hogerop, maar hebben zeker de potentie om de top te halen

7 augustus 2014 om 14:55

Ik ben benieuwd of Rutten, in tegenstelling tot Koeman, weer eens wat talent de kans gaat geven. Doodzonde dat Koeman vorig jaar alles zo veilig mogelijk heeft geprobeerd te spelen...

7 augustus 2014 om 11:38

Davey Klaassen is zeker net zo'n groot talent op die positie. Hebben we allemaal wel gezien vorig seizoen.

7 augustus 2014 om 11:44

Luister, ik ben Ajax fan en het niet met je eens. Davy Klaassen is een heel groot talent, voorla in zn loopvermogen, juiste plek staan en neusje voor de goal. Hij gaat ook gewoon ver komen. Maar hij is niet echt n nr 10. Hij is meer een 9,5. Hij lijkt ook een beetje op Siem de Jong.
Tonny Vilhena is echt een authentieke nr 10, en dan ook een supertalent. Debuteren en n vaste plek op je 17e in het eerste hoort daar ook bij. Alleen hij moet nu wel die stap zetten naar bepalend worden, en daar heeft ie toch wat moeite mee merk ik...

7 augustus 2014 om 11:44

Ik vind ze allebei een beetje te gehypet. Aardige spelers, maar geen toptalenten.

7 augustus 2014 om 11:47

mensen onthouden alleen de slechte wedstrijden van Ajax spelers lijkt het. Maar ik vind hem ook een groot talent idd en van Beek heb ik ook veel vertrouwen in, die zal volgend jaar denk aansluiten bij het eerste.

7 augustus 2014 om 11:51

@lovre: ik vind ook dat toptalent tegenwoordig te snel wordt geroepen, zeker bij mij nclub Ajax. Ik heb veel wedstrijden gezien van Vilhena in de jeugd. En geloof mij als ik zeg dat hij een Europees toptalent was/is. Feyenoord B1 en A1 was bijna onverslaanbaar toen hij daar op 10 speelde en Oranje onder 17 won met hem op 10 met overmacht de Europese titel.

7 augustus 2014 om 12:04

flasher93, Van Beek zit al bij het eerste, stevent zelfs af op een basisplaats.

7 augustus 2014 om 12:32

Hij bedoelt Donny vd Beek b-speler van Ajax die nu aan zijn 2e jaar in de a1 begint..

7 augustus 2014 om 12:44

Wat een onzin. Klaassen is juist een nummer 10 en lijkt beetje op litmanen aan zijn goals te zien.

7 augustus 2014 om 12:57

Verwarring krijg je als op een Feyenoorder topic reageert.

7 augustus 2014 om 13:33

Ga even ergens anders over ajax praten. Het gaat hier over Boetius en Vilhena, niet over Klaassen....

7 augustus 2014 om 13:51

Klaassen lijkt zeker niet op litmanen. Dat is wel de meest krankzinnige vergelijking die ik gehoord heb. Buiten dat ik klaassen echt een klasse speler vindt. Zo ook zijn karakter.

On: Vilhena hoort gewoon op 10. Ik denk dat Immers gister alweer bewezen heeft dat hij het gewoon niet heeft.

7 augustus 2014 om 14:40

Tonny word steeds misbruikt ... Op 10 kan hij vlammen maar hij was gister 1 van de betere en tegen sociedad ook !

Boetius daar zit nog wel groei in. Vilhena vind ik zo ontzettend matig spelen.

7 augustus 2014 om 11:35

Vilhena haalde juist als een van de weinigen nog een beetje zijn niveau gisteren.

7 augustus 2014 om 11:38

Vond je? Ik vond hem namelijk dramatisch spelen, ontzettend veel dom balverlies en qua positionering erg matig.

7 augustus 2014 om 11:46

Voor mijn gevoel liep het telkens mis bij Nelom als Boëtius, Vilhena en Nelom een driehoekje aan de linkerkant begonnen.

7 augustus 2014 om 11:47

Vilhena haalde zijn niveau ook, wat dramatisch is. ik vond die gast op het begin nog wel leuk voetballen bij Feyenoord, nu vind ik het helemaal niets meer. Zou hem voor geen enkele speler van PSV willen wisselen op het middenveld.

7 augustus 2014 om 12:03

Das mooi want wij willen ook geen enkele speler van PSV voor hem op t middenveld

7 augustus 2014 om 12:06

de tijd dat PSV basisspelers bij Feyenoord kon weghalen is wel voorbij.

7 augustus 2014 om 12:06

Van PSV is alleen Wijnaldum op dit moment beter dan Vilhena.

7 augustus 2014 om 12:25

Van heel PSV?

7 augustus 2014 om 13:15

depay? of bedoelde je de 10 positie?

7 augustus 2014 om 13:34

Teunteun. Het middenveld van dit huidige Feyenoord heeft PSV vorig seizoen weg gespeeld in Eindhoven. Hoe durf je zoiets te zeggen?

7 augustus 2014 om 14:43

Wij willen ook niemand van PSV overschatte argante miskleunen zoals Bruma en Maher..... Ik heb sympathie voor Gini maar hij is niet veel beter dan in zijn Feyenoord periode maakt nog steeds de zelfde fouten.

7 augustus 2014 om 15:21

Eens met Fey1908. Tonny toont helemaal geen progressie sinds zijn debuutseizoen. Als Clasie vertrekt dan denk ik dat Feyenoord het vooral van Boetius moet hebben en denk ik dat een blessure van Immers van meer invloed heeft op het middenveld dan Vilhena. Ik vind een Vorm bijvoorbeeld echt niet minder dan Tonny op dit moment.

Goede keuze van hun beiden. De wedstrijden tegen Besiktas hebben bewezen dat deze jongens nog minimaal 2 à 3 volledige seizoenen in de Eredivisie (en hopelijk EL) moeten spelen alvorens ze een stap kunnen maken.

Top! Heel verstandig ook van die jongens. Die kunnen in 2 a 3 jaar nog flinke stappen maken hier. En als je ze lang genoeg vast legd kan Feyenoord ook nog goed aan ze verdienen. Deze jongens hebben echter wel nog wat betere spelers om zich heen nodig om beter uit de verf te komen.

Goed nieuws, die Vilhena zit al op 76 wedstrijden met 19 jaar, dat is zo onderhand een van de ervaren jongens bij Feyenoord . Ook een goed signaal naar de volgende lichting die ook weer bijzonder talentvol schijnt te zijn. Als Feyenoord deze twee jongens tot 2018 aan zich bindt doen ze hele goede zaken, niet in de laatste plaats omdat ze hiermee eindelijk eens de eigen talenten lang binden.

Wat vinden Feyenoord fans eigenlijk van deze spelers? Ik weet dat ze bekend staan als grote talenten, maar maken ze nog steeds stappen, of blijven ze een beetje op het zelfde niveau steken?

7 augustus 2014 om 11:40

Vilhena lijkt zijn dipje van vorig jaar van zich af te schudden nu. Boetius kwam tegen Besiktas niet lekker uit de verf maar die komt er ook zeker wel.

7 augustus 2014 om 11:48

Ik vind Boetius een goede, gevaarlijke speler die zeker stappen gaat maken. Hij wisselt echter goede wedstrijden nog te vaak af met minder goede wedstrijden.
In Vilhena zie ik een minder groot talent, maar vraag ik me soms af of zijn huidige positie de juiste is. Ik zou hem ook graag een jaar lang op 10 willen zien.

7 augustus 2014 om 11:51

Vilhena kan veel beter renderen op 10. Gewoon positie wisselen met Lex. Boetiüs is een groter talent. Die kan als hij fysiek syerker wordt richting de Europese subtop.

7 augustus 2014 om 12:12

Vilhena deed het erg goed het laatste jaar en zie ik altijd ontwikkelen. Boetius staat echter al een jaar stil in zijn ontwikkeling en vind ik minder, heb liever Bilal en Schaken op de flanken.

7 augustus 2014 om 12:56

haha JPB op de bank, je bent gek man. Hij heeft juist vorig jaar ten opzichte van het jaar daarvoor zich heel goed ontwikkeld....

Bilal staat wat mij betreft nog achter Manu, die ik eerder in de basis zie komen.

7 augustus 2014 om 14:24

Boetius is echt niet zo goed als iedereen denkt, ik zie het iig niet in hem. Zie hem eerder een tweede Cabral worden. Tegen Besiktas ook in twee wedstridjen 0 keer iets goeds gedaan.

7 augustus 2014 om 15:01

Hoe vaak was jij op varkenoord etc? Over die wedstrijden tegen Besiktas heb je gelijk. Maar vanwege deze 2 wedstrijden zie jij hem ala cabral worden. Dan vraag k jou als mede feyenoorder. Heeft cabral het eerder niet gered omdat die zo weinig talent had of was het meer een mentaal probleem . Ken j eigen clubje

7 augustus 2014 om 12:14

Boetius vind ik nog steeds het grootste talent van die 2. Die jongens hebben alleen wel betere spelers om zich heen nodig. Tuurlijk ze spelen al een paar jaar in het 1e en dat schept verwachtingen.. Zo lijken een hoop supporters te verwachten dat zij dit Feyenoord wel even op sleeptouw nemen. We vergeten alleen dat ze ondanks hun "ervaring" nog steeds piepjong zijn!

Ik zou Vilhena wel eens een heel seizoen op de 10positie willen zien...

7 augustus 2014 om 15:03

Haha. voor jou. Je snapt het nog beter dan de gemiddelde mannelijke supporter hier.

7 augustus 2014 om 13:38

Boetius heeft nog genoeg te leren. Hij mag ook wel de krachthonk wat vaker opzoeken. Daarin kan hij nog heel veel winst boeken. Je zag dat hij gisteren en vorige week vooral daarop veel verliest. Neem een voorbeled aan Manu, die daar echt op is gegroeid.

Vilhena mag wat constanter worden. Wissels goede wedstrijden af met matige. Bij hem zie je wel dat hij winst behaalt op kracht. Je hoort mensen roepen dat Vilhena op de 10 gezet moet worden, maar ik vind hem juist geen 10. Hij is juist een aanjager.

Dit horen we graag.
Beiden toptalenten(alhoewel JP gisteren beetje tegenviel) die het nog ver gaan schoppen.
Goede keuze ook om eerst in Nederland constant te worden en dan pas een stap naar het buitenland maken.
Mocht het dan toch eerder tot een transfer komen, dan moet er in elk geval weer flink in de buidel getast gaan worden.

Goede keuzes van deze twee geweldenaren. Jongens die het naar hun zin hebben bij Feyenoord en lekker willen voetballen. Bij Feyenoord zijn ze verzekerd van een basisplaats, dus het is ook niet zo gek dat ze bij willen tekenen. Vilhena op 10, hoor ik er heel veel zeggen, maar ik weet zo net nog niet of dat verstandig is. Heeft weliswaar een behoorlijke drive naar voren, goeie balbehandeling en sterk, maar in de omschakeling nog niet spectaculair. Immers blijft daarentegen vol gas gaan. Vilhena zou eventueel nog op 6 uit de verf kunnen, met de punt naar achter op het middenveld. Dan krijgt 'ie gelijk de kans om te laten zien wat 'ie in defensief opzicht kan uitrichten.

7 augustus 2014 om 11:55

Juist omdat Immers die drive heeft zou hij beter passen als lopende man op het middenveld met ook nog scorend vermogen, persoonlijk vind ik dat je Vilhena nu te beperkt gebruikt en juist zijn techniek en overzicht totaal niet uit de verf komen.

7 augustus 2014 om 15:04

Dat was gister duidelijk te zien vindt je niet? Hoeveel immers te kort komt voor de 10. Wanneer het snel moet weet die zich totaal geen raad.

7 augustus 2014 om 16:31

Als lopende man op het middenveld haal ik hem juist van de 10 positie af.

In mijn ogen mist hij de finesse voor de 10 positie iets wat Vilhena wel heeft.

7 augustus 2014 om 17:37

Immers heeft als middenvelder toch wel degelijk ze doelpuntjes gemaakt, dus wat betreft ze scorend vermogen, wordt hem nu te niet gedaan wat erg jammer is. Er zijn er in mijn ogen maar weinig die die rol echt kunnen invullen. Vilhena lekker aan die linkerkant is ook niet verkeerd, in de vrije rol. Je kan best veel proberen met deze groep. Immers met te Vrede samen in de spits is ook een optie. Dat is uiteindelijk aan Rutten. Ik zie het vooralsnog het liefst zo: zie opstelling.

Hahn
Wilkshire
van Beek
Mathijssen
Kongolo
Clasie
Immers
Vilhena
Bilal
Te Vrede
Boëtius

Goed nieuws voor Feyenoord. Mochten deze spelers dan alsnog vertrekken kun je in ieder geval veel meer geld vragen gezien de langere contractduur. Bij Ajax zie je het gelukkig ook al, maar de Eredivisie moeten hun talenten zo lang mogelijk binden Indien mogelijk. Meer focus op de jeugd is de toekomst en gelukkig doen al veel clubs dit, maar vind Feyenoord toch echt de Initiator van deze goede ontwikkeling.

Yes! Heel goed jongens. Hiermee geef je een duidelijk signaal af naar je medespelers. Als zij gaan bijtekenen kunnen we eerst nog gerust van ze genieten en kan Feyenoord daarna, op zijn tijd keihard cashen op deze jongens.

Goed nieuws! Daar gaat Feyenoord straks wel goed aan verdienen mits ze niet stil komen te staan in hun ontwikkeling!

7 augustus 2014 om 15:30

-20% dankzij de beloftepool 2009 waar ze volgens FR deel van uitmaken. Na deze twee nog een hand vol selectie spelers die 20% oplevert voor wat duistere vrienden in een zwarte periode.

7 augustus 2014 om 16:31

Dat is dan wel weer jammer inderdaad. Maar in ieder geval goed voor het Nederlandse voetbal dat Feyenoord uit de schulden is!

Boëtius was echt heeel slecht gisteren.. Moet echt nog stappen maken, ook fysiek. Al zag je hoe makkelijk hij werd weggezet toen die op het doel afging de eerste helft..

Goed dat ie blijft.

7 augustus 2014 om 11:48

zeker, al gebruikte die verdediger wel vrij nadrukkelijk zijn elleboog/arm. Was Boëtius sterker geweest had de scheidsrechter waarschijnlijk gefloten.

7 augustus 2014 om 11:50

Vond Boëtius gisteren ook niet best spelen, maar had ook het idee dat hij veel minder in het spel betrokken werd. Kreeg veel minder bruikbare ballen dan bijv. vorige week.

7 augustus 2014 om 12:14

klopt, en dat had in mijn optiek best wel met Nelom te maken, die kon hem niet bedienen/ondersteunen.

Zou verstandig zijn als ze dat doen, zullen dan waarschijnlijk ook wel weer wat meer salaris willen. Vind wel dat ze allebei wat meer aanwezig mogen zijn op het veld en constanter worden. Beiden hebben talent, maar moeten het structureler laten zien. Boëtius viel gisteren inderdaad wat tegen zoals hierboven ook al gezegd wordt, maar vind wel dat hij ook weinig gevonden werd gisteren. Het ging vooral over rechts richting Schaken. Het belang van een 2-benig centrum is daarmee misschien ook wel weer aangetoond. Vorige week gaf v. Beek zomaar 4, 5 strakke ballen aan Jpb, nu was dat veel minder.

7 augustus 2014 om 11:58

Goed gezien. Dat was inderdaad het grote manco gisteren. Het is even behelpen nu omdat zoveel rechtsbenige verdedigers bij ons niet fit zijn. Maar dat komt wel goed zodra Wilkshere kan gaan spelen en Van Beek weer gewoon rechts in het centrum kan. Dan kan Kongolo weer gewoon links centraal en sta je al een stuk sterker. Voetballend maar ook verdedigend.

Ik snap niet waarom ze nu al willen verlengen? Als je puur naar het eigen belang kijkt van de speler is het slimmer om dit jaar uit te spelen en volgende zomer te verlengen. De kans is groot dat ze dit seizoen eindelijk doorbreken, verwacht ik toch van Vilhena, en dan kun je nog meer geld vragen.

7 augustus 2014 om 12:07

Het verbaast mij eigenlijk ook dat ze uit eigen beweging hiermee komen. Maar wel top! Deze jongens spelen al sinds de Fjes bij Feyenoord en tonen nu aan graag echt wat voor de club te willen betekenen in plaats van zo snel mogelijk weer te vertrekken.

7 augustus 2014 om 13:39

Waarschijnlijk een flink beter salaris. Vergeet niet dat die jongens pas 19 en 20 jaar zijn. Met een verlenging naar 2017 zijn ze alsnog pas 22 en 23. Die 2 hebben nog flinke stappen te maken.

7 augustus 2014 om 14:19

Lees even wat ik er na schrijf. Als Vilhena dit seizoen doorbreekt dan zal Feyenoord hem een hoger salaris moeten aanbieden volgende jaar dan dat hij nu zou kunnen krijgen.

7 augustus 2014 om 14:51

Doorbreken? Hoe verder kan hij nog doorbreken? Hij was vorig seizoen al basisspeler?

Dat is goed nieuws voor Feyenoord en slim van de spelers!
Ze zijn ook nog niet klaar voor een stap hogerop, en ik denk dat ze samen met een goede lichting nieuwe talenten in Rotterdam daar wellicht iets erg moois neer kunnen zetten.

Ach ja, Promes heeft enkele maanden geleden ook verlengd, met de intentie om zich te ontwikkelen bij Twente. Dat zegt dus allemaal niet zo veel. Vergeet niet dat er ook een hoger salaris tegeover staat. Voor Feyenoord is het natuurlijk wel mooi dat de transferwaarde omhoog gekrikt wordt, maar het biedt geen garanties op een langer verblijf van deze spelers.

7 augustus 2014 om 12:16

Maar als ze dan al alsnog vroeg zouden weggaan biedt het wel het vooruitzicht op een aanzienlijk hogere transfersom.

7 augustus 2014 om 13:57

Dat zeg ik...

7 augustus 2014 om 14:04

en dat onderschrijf ik volledig!

Boetius moet er nog echt niet aan denken om naar het buitenland te gaan. Had moeite met serdar kurtulus en necip uysal. Necip is een middenvelder en serdar heeft jarenlang op het middenveld gespeeld en is een van de zwakkere schakels in het team van besiktas. Blijf dus nog lekker een pasr jaar bij feyenoord.

Dat beide spelers nog jong zijn maakt voor mij niets uit
ze staan in het eerste van Feijenoord, dus moeten ze er klaar voor zijn
Neemt niet weg dat ze zeker nog eens een dipje krijgen
maar het Talent is er wel degelijk
Tony moet m.i. wisselen met Immers
Boetius is een sterke speler die een beslissing kan forceren met zijn acties
Dat hij er gisteren niet aan te pas kwam is niet zo'n probleem
erger was de aansluiting die niet goed was en de grote blunders van de verdedigers
zie het als leermomenten waar ze echt wel beter door worden
goede zaak dat ze bij willen tekenen

Of ze de grootste talenten zijn in de competitie is wat mij betreft onzinnig om te bepalen
wat zou Klaassen bij PSV doen? of Vilhena? en wat zou Wijnaldum doen bij Ajax?
Het zijn allemaal goede spelers , mede dank zij de opleiding spel systemen en trainers

Mooi hoe een artikel over spelers van Feyenoord ineens een Ajax-topic wordt. Not!

7 augustus 2014 om 14:41

@ Bestille

In Ajax (maar ook andere club) topics worden in discussies vaak spelers vergeleken met spelers van andere clubs door zowel Ajacieden als niet Ajacieden. Iets wat gewoon moet kunnen zolang het inhoudelijk maar met het topic te maken heeft. Houd toch eens op met die krampachtige selectieve verontwaardiging die eigenlijk alleen gebaseerd op onderbuik gevoelens.

Ik vind het allebei erg grote talenten. Echter moeten ze dit jaar wel de volgende stap zetten. Ik heb vooral bij Vilhena het idee dat er meer in zit, maar dat hij niet echt vooruitgang boekt. Dit kan ook te maken hebben met zijn positie. Ik zie hem liever achter de spits op een 10 positie. Kan hij niet wisselen met Immers?

Hopelijk kunnen ze tot 2018-2019 verlengen in mijn ogen zijn Boetuis, Vilhena, Kongolo en van Beek de spelers waar je een elftal heen moet bouwen. Dat kan je in de komen jaren nog Miazek, Slabbekoorn, Steenvoorden, Karsdorp en Idrissi minuten laten maken en klaar stomen jammer dat Clasie dit of volgend jaar weggaat die had echt de leider in dit jeugdige Feyenoord kunnen zijn.

Dit seizoen of volgend seizoen vertrekken Goossens, Vormer, Verhoek, Schaken, Mathijsen, Boulahrouz en ik geloof ook Wilkshire dan moet Feyenoord echt kappen met het halen van dit soort spelers zeker als ze al eigen jeugd hebben op deze positie nu moet ik weer een seizoen waar een top talent als Kongolo misbruikt word op de linksback positie en als Boulahrouz straks basis speelt gaat van Beek rechtsback spelen echt doodzonde vind ik dit.

Miazek
Cabral
van Beek
Kongolo
Nelom
Karsdorp
steenvoorden
Vilhena
Boetuis
Manu
Bilal
7 augustus 2014 om 13:53

Vooral ook omdat ik tot nu toe juist de 'veteranen' ondermaats vind spelen. Zo'n Kongolo moet je gewoon optimaal opleiden door hem op zijn favoriete positie te posteren. Aan de andere kant als er geen goede back zijn (tell me about it... ben twente fan, daar zijn de backs helemaal drama) moet je het misschien wel zo oplossen.

7 augustus 2014 om 14:44

Ja dat laat maakt je gelijk ook nieuwsgieriger naar de jeugd.

En wat je zegt backs zijn schaars maar je hebt op linksback gewoon een Nelom en Woudenberg en op rechtsback wil ook wel eens Cabral zien spelen maar die zal er wel nog niet klaar voor zijn.

7 augustus 2014 om 14:36

Nelom was niet zo best eigenlijk maar toen die in die periode een paar wedstrijden achter elkaar speelde werd die meteen gelinkt aan het Nederlands elftal welliswaar uit Armoede maar toch ik vond hem wel lekker fel spelen tegen Besiktas maar hij moet wel wat rustiger worden in zijn spel iets te veel onnodige overtredingen en slordige pases. Toch geef ik hem het voordeel van de twijfel en ik zie hem nog wel ze meerwaarde hebben hij heeft wel de juiste mentaliteit en heeft ook een goede snelheid.

Daarnaast snap ik je reactie wel maar Nelom is ook gewoon nog te min voor Champions league niveau. En 10 spelers uit eigen jeugd is ook een beetje teveel van het goede maar liever 2 of 3 uit de jeugd die het niveau niet halen dan nu de Immers, Mathijsen en Boulahrouz die niveau te kort kwamen en laten dat nauw net 3 spelers zijn die tussen 3 ton en 1 miljoen euro per jaar op strijken.

En boetius vindt je goed spelen? Thuis tegen Besiktas.

goed nieuws voor Feyenoord. 2 grote talenten die willen blijven.

Dit is natuurlijk altijd goed nieuws, al heb ik daar altijd wel een beetje "mixed feelings" over, bij Ajax hebben we gelukkig ook jongens die er zo over denken. Alleen het seizoen waarop ze een sterktehouder zijn willen ze meteen weer weg. Helaas, is dat het lot van een Nederlandse topclubs vandaag de dag.

Daarnaast is het wel te hopen voor Feyenoord en de twee genoemde spelers dat ze nu echt Europa League veiligstellen. De sterktehouders die onlangs vertrokken zijn hadden nog het geluk dat ze door van Gaal bij Oranje werden opgeroepen. Op die manier kwamen ze nog een klein beetje aan internationale ervaring toe die zij bij de club niet kregen die wel essentieel is voor je ontwikkeling. Hiddink gaat denk ik toch meer voor spelers die Europese ervaring hebben, dus zal het nog belangrijker worden voor hun ontwikkeling Europa League te spelen.

7 augustus 2014 om 17:01

Klopt. Deze nieuwe generatie zal niet zo makkelijk meer Oranje binnen rollen. Misschien zodra de "oude garde" er mee stopt na het EK dat ze daarna als reserve mee kunnen. Maar dan nog hebben ze te veel concurrentie denk ik. Feyenoord moet "gewoon" structureel groepsfase EL gaan halen willen deze jongens zich in het buitenland in de picture kunnen spelen en zich blijven ontwikkelen. Helaas blijkt dat niet zo gewoon te zijn.

8 augustus 2014 om 17:35

@ Jerome010

Precies, en juist omdat jullie op de goede weg zijn is het zo belangrijk om die volgende stap te maken. Niet alleen vanwege de financiën of waarde stijgingen van de spelers, maar ook om een goede aantrekkingskracht te creëren op buitenlandse (top) talenten. De loting die vandaag was bied in ieder geval perspectief, hopelijk halen jullie het dit seizoen. Veel succes !

Het kan aan mij liggen, maar mij heft Vilhena niet zo zeer verbaasd met zijn prestaties afgelopen tijd? Ik zou wachten met hem te verlengen tot hij daadwerkelijk weer iets toevoegd aan Feyenoord 1? Het komende jaar zal hij alle kans krijgen om te laten zien hoe belangrijk hij is voor een elftal. Boetius daarintegen, is een speler die het elftal een wapen geeft en sterker maakt. Martin van Geel,aan de slag zou ik zeggen!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren