Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Positie Ten Hag verder onder druk na ongekende oorwassing tegen Newcastle

Laatste update:

De positie van Erik ten Hag bij Manchester United is weer meer ter discussie komen te staan. De Nederlander was woensdagavond met zijn ploeg niet opgewassen tegen Newcastle United in de strijd om de EFL Cup: 0-3. United werd met name in de eerste helft compleet overklast door de veel efficiëntere bezoekers.

Ten Hag trad niet met zijn sterkste elftal aan en liet onder meer Bruno Fernandes, Sofyan Amrabat, Rasmus Højlund en Marcus Rashford op de bank beginnen. Daartegenover stonden basisplaatsen voor onder meer Sergio Reguilon, Hannibal Mejbri en Alejandro Garnacho. Grote afwezige was Raphaël Varane, die vanwege ziekte niet eens bij de selectie zat.

Het eerste wapenfeit van de wedstrijd kwam van de ploeg van Ten Hag. Na een klein kwartier spelen probeerde Casemiro het met een poging van afstand. Zijn schot werd gekeerd door de in januari van United overgenomen Martin Dúbravka. Na een klein half uur spelen was de b-keus van Newcastle wel trefzeker.

Balverlies van Garnacho leidde een tegenaanval in van the Magpies. Tino Livramento kreeg de gelegenheid om het hele veld over te steken en gaf op tijd af aan Miguel Almiron, die André Onana kansloos liet met een schot in de verre hoek. Tien minuten later was het opnieuw raak voor de ploeg van Eddie Howe.

Na een aanval over de linkerkant van het veld kreeg Harry Maguire de bal niet goed weg met het hoofd, waarna Lewis Hall zich niet bedacht en ineens uithaalde in de rechterhoek: 0-2. United oogde statisch en slordig en kwam er geen moment aan te pas in de eerste helft. Het slotakkoord van Mason Mount was wederom een prooi voor de uitstekend keepende Dúbravka.

Bij aanvang van de tweede helft bracht Ten Hag Amrabat en Aaron Wan-Bissaka binnen de lijnen voor Casemiro en Diogo Dalot. The Mancunians begonnen ogenschijnlijk getergd aan het tweede bedrijf, maar moesten na een wanhoopspoging van Antony al snel de derde tegentreffer slikken. Opnieuw ging er slordig balverlies aan vooraf.

Amrabat verspeelde ditmaal de bal aan Joe Willock, waarna de middenvelder van Newcastle ijzig koel bleef en uiterst bekeken de rechterhoek vond: 0-3. De meegereisde Newcastle-fans hadden Ten Hag toen al verschillende keren toegezongen door het 'sacked in the morning' in te zetten. Die woorden zouden zomaar werkelijkheid kunnen worden.

Ten Hag bracht voor het laatste kwart van de wedstrijd nog wel Højlund, Rashford en Fernandes binnen de lijnen, maar aan de stand zou niets meer veranderen. United mocht van geluk spreken dat een weergaloze uithaal van Sean Longstaff slechts enkele centimeters langs de linkerpaal scheerde. Voor de titelverdediger is het tweede Engelse bekertoernooi al heel vroeg ten einde.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zal nooit gebeuren want Ten Hag is niet klaar in het buitenland denk ik maar hij mag best een paar maanden vrij nemen en dan naar Ajax komen.

1 november 2023 om 23:15

Alleen vraag ik me wel eerlijk gezegd af in hoeverre je Ten Hag de wanprestaties kan verwijten als je de meest overschatte spelers in je selectie hebt die alles behalve leveren zoals een Mount, Anthony, Martial etc…

1 november 2023 om 23:17

@jayjack wil je hem echt in bescherming nemen terwijl mount en anthony heeft hij zelf gehaald al zijn spelers die hij wilde presteren niet dan moet je naar hem als coach kijken…

1 november 2023 om 23:17

Tuurlijk kan je hem verwijten. Hij heeft hun binnengehaald. Is niet dat hij niks te zeggen heeft over de transfers. Hij wilde deze spelers en hij faalt daarmee dus samen met zijn team

1 november 2023 om 23:20

+60 miljoen betalen voor Mount was al reden genoeg voor direct ontslag. Hij heeft complete vrijheid gekregen op transfergebied, en is veel en veel te ver gegaan.

De man is klaar. Als er iemand of iets overschat is dan is dat Ten Hag wel.

1 november 2023 om 23:22

Ten Hag haalt Antony, Hojlund en Mount voor bijna 250 miljoen. Dat is gewoon van de zotte. Hij heeft zeker wel gefaald in het samenstellen van een fatsoenlijke selectie. Dat Mount weer op 8 speelt spreekt boekdelen. Maar ja dat zegt ook genoeg over dat hij zoveel macht heeft gekregen van het bestuur...



1 november 2023 om 23:23

Ten eerste heeft hij Mount & Antony zelf gehaald. Beide voor 160m als ik het goed heb. Ik hoorde de commentator nog zeggen dat Antony 18 wedstrijden niet meer heeft gescoord. Ronduit belachelijk slechte statistieken voor iemand die 100m heeft gekost.

Ten Hag is de coach, dus hij bepaald de opstelling. Dan is het zijn eigen fout, als hij overschatte spelers die niet presteren selecteert. Ze waren kansloos vandaag en dat in eigen huis. Medelijden met de united fans.

1 november 2023 om 23:31

@ModricMagic

Mount was totaal overbodig, hij is een echte nummer 8 of 10, maar Bruno speelt al op die plek en sinds Ten Hag trainer is spelen ze alleen met 2 controleurs en een echte 10, en Mount is gewoon geen 6 die naast Casemiro kan spelen, Frenkie De Jong was bijvoorbeeld ideaal, maar die gaat zijn hele carrière bij Barca spelen.

1 november 2023 om 23:34

Kijk eens wat voor team Howe van Newcastle heeft gemaakt. Wereld van verschil met Ten Hag.

2 november 2023 om 00:04

@messi_123, Ik vind Mount ook geen nummer 8. Heeft bij Chelsea ook vooral op 10 of als vleugelspeler gespeeld. Die kerel heeft geen verdedigende kwaliteiten en was overbodig als je Bruno Fernandes, Eriksen en ook die Mejbri nog had. Ze hadden een echt nummer 8 moeten halen die complementair had moeten zijn met Casemiro en Bruno.

2 november 2023 om 00:06

@Mdris8484,

Het schijnt dus dat Højlund & Mount NIET de aankopen van ETH zijn, maar van de TD

2 november 2023 om 00:13

@TakeMeHome ik heb deze discussie zo vaak gevoerd. Zit er helemaal doorheen. Lui die United niet volgen denken het even beter te weten.

Ook denken ze dat Erik de hoogte van de aankoopprijzen heeft bedacht voor deze spelers. Alsof Erik even om tafel gaat met zo een Ajax, Chelsea, Atlanta, Real Madrid om te onderhandelen.

2 november 2023 om 00:39

Maar hij vroeg toch om die spelers? Hij wou dat ze tot het uiterste gingen voor Antony. En dan zie je tegen City wat een mafketel hij is, Doku liet hem zien hoe je je tegenstander moet passeren ipv donuts te draaien…

2 november 2023 om 01:09

@ModricMagic

Ja eens kerel, maar over Eriksen gesproken die wordt echt verkeerd gebruikt onder Ten Hag, hij speelt een beetje in de Frenkie De Jong rol in die dubbele 6 rol als controleur terwijl Eriksen helemaal geen 6 is, veel meer een 10 of 8 zoals die bij Spurs speelde.

2 november 2023 om 10:46

Dat is de onderlinge Engelse markt daar kun je managers niet voor afrekenen komt bij hij geeft aan wie hij wil en een ander doet de onderhandelingen en hij doet een persoonlijk gesprek wat hij verwacht en wat speler in kwestie mag verwachten

1 november 2023 om 23:15

Nederlandse trainer sneuvelen 9 van de 10 keer in het buitenland.. super eigenwijs willen alles naar zich toe trekken🫠

1 november 2023 om 23:15

@Preact

Bij United is Ten Hag denk ik wel klaar, al de zoveelste nederlaag en het voetbal is ook niet om aan te zien.

1 november 2023 om 23:18

Ik denk dat Ten Hag juist een gevaar is voor Ajax zonder Overmars. Ze zullen maar al te blij zijn wanneer hij tekent, en enorme vrijheid geven op transfergebied. We hebben kunnen zien waar hij dan mee op de proppen komt. Types als Labyad mag je dan verwelkomen.

1 november 2023 om 23:48

Nou Erik, gooi gewoon de handdoek in de ring. Neem een paar maanden sabbatical. Ga een paar keer op de koffie bij Ome Louis om wat aankopen voor Ajax in kaart te brengen. En juli 2024 start je gewoon weer lekker bij Ajax. Zorgen we dat Marc ook weer terug komt…

2 november 2023 om 00:02

Zeg je dit omdat het echt een hele goeie trainer is, of is ten Hag gewoon zo goed als zijn Engels?

Los van zijn verleden ben ik niet overtuigd van ten Hag. Ja kampioen met goeie spelers in Nederland maar over de grens komt hij in mijn ogen zwaar te kort.

Gras is groen, de paus is rooms en het verhaal van United blijft maar hetzelfde. Antony voegt niks toe, Onana staat constant verkeerd opgesteld en laat nog steeds niet zien dat hij voetballend beter is dan de Gea, laat staan keepend, Amrabat is te langzaam, Casemiro is ziek of iets dergelijks, Bruno is gefrustreerd, Dalot kan beter op rechtsbuiten dan rechtsback, in balbezit is er geen middenveld, bij balbezit tegenstander liggen er constant gaten van 20 tot 50 meter.

1 november 2023 om 23:23

Het enthousiasme van vorig seizoen is uitgewerkt. Hij heeft de spelers duidelijk verloren, willen niet meer voor hem rennen. Totaal geen idee of lijn in het spel te bekennen. Het is klaar. Heeft de club ook nog eens honderden miljoenen lichter gemaakt met zijn belachelijke aankopen.

2 november 2023 om 00:08

Dit dus! Ben bang dat hij de laan uitgestuurd wordt. Zijn positie is onhoudbaar. Weekend Fulham uit, stugge ploeg!

1 november 2023 om 23:26

Lijkt wel of er een vloek rust bij united sinds sir alex weg is. De absolute top trainers als van Gaal en Mourinho kregen het team niet meer aan de praat en dan verwachten we dat ten hag het wel even voor elkaar gaat krijgen. Ik gun ten hag successen maar het team heeft even voor hem gevochten maar is nu weer terug bij af helaas.

2 november 2023 om 00:09

Die heerst er ook, de vloek heeft een naam: GLAZERS

2 november 2023 om 06:40

Natuurlijk, want het was Avram Glazer die afgelopen zondag Haaland uit het oog verloor bij de tweede paal. EtH heeft in twee seizoenen €500 mln uitgegeven en geen van de spelers die hij heeft gehaald lijkt te renderen.

2 november 2023 om 07:59

Deech... het feit dat ten hag zelf spelers moet halen ipv een functionerend technisch team is toch echt de schuld van de glazers. Bij topclubs is dat ondenkbaar. En de mensen die ze hebben aangesteld betalen ook nog eens standaard 2x teveel, zelfs als ze de enige club in de race zijn.
Ten hag mag er van mij uit hoor, maar ik verwacht geen serieuze verandering zolang de glazers het voor het zeggen hebben.

2 november 2023 om 08:11

Sorry maar denk jij dat er bij City een transfer gedaan wordt zonder toestemming en zelfs grote inspraak van Pep?

1 november 2023 om 23:36

Het is ook gewoon geen indrukwekkende ploeg. Puur op basis van vertrouwen kun je die vechtlust wel een seizoen volhouden, maar op een gegeven moment komt er een punt dat je terug moet vallen op de balans in de ploeg en de collectieve kracht. Dit United is individueel niet eens indrukwekkend, maar heeft ook totaal niet de selectie voor de manier waarop Ten Hag graag speelt. Buiten dat is er nog niets veranderd bij United en dat gaat wederom een trainer z'n baan kosten daar. Misschien doet United er ook goed aan om hierna gewoon 1 of andere coach in de middenmoot van een middelgrote competitie te slachtofferen. Dan betalen ze achteraf in ieder geval geen miljoenen aan een ontslagsom.

1 november 2023 om 23:39

Hoeveel geblesseerden telt United? En wie van die zouden basis staan?

1 november 2023 om 23:41

Niet zoveel Stua. 2 denk ik Shaw en Martinez. Want Varane was gewoon fit de afgelopen wedstrijden.

2 november 2023 om 08:00

Panfc casemiro natuurlijk net een paar wedstrijden ook. En de 1e backup voor shaw. En in de vorm van dalot zou wan bisaka ook basis zijn, wat hij eigenlijk ook wel was einde vorig seizoen.

Ten Hag wordt denk ik binnenkort ontslagen, United is het gewoon niet meer en dat al jaren dat ze na 6 jaar weer eens een trofee hebben gewonnen zegt wel meer dan genoeg.

Er zo afgaan tegen de b-ploeg van Newcastle is echt mega beroerd hoor. Denk overigens niet dat Ten Hag ontslaan de oplossing is, maar het gebrek aan structuur in de ploeg is wel echt schrikbarend.

Antony - 98M
Hojlund - 75M
Mount - 65M
Onana - 55M

Met alle respect als je die vier spelers haalt voor zulke bedragen dan ben je toch niet goed in je hoofd? Als Ten Hag ontslagen word heeft hij dat volledig aan zich zelf te danken. Door al die matige spelers te halen.

1 november 2023 om 23:17

@EI_Guaje7

Ja eens, Antony is denk ik wel de grootste miskoop onder Ten Hag want die heeft bijna geen 1 goede wedstrijd gespeeld.

1 november 2023 om 23:17

Onana past niet volledig in dat rijtje vind ik. Had vorig jaar echt een sterk jaar en in de CL zelfs een geweldig jaar. Dat in combinatie met zijn eerdere goede jaren rechtvaardigde zo een bedrag wel vind ik.

1 november 2023 om 23:24

@Lierse, maar als je de Gea hebt, is het wel degelijk kapitaal vernietiging. Onana gign voetballend bij Ajax ook best wel eens in de fout. En keepend is hij sowieso al niet beter dan de Gea.

1 november 2023 om 23:32

Voetballend is Onana 47 niveaus hoger dan De Gea in een beetje een normaal team (kijk de CL daar even voor terug bijvoorbeeld, specifiek de finale). Dat je van De Gea zijn monstersalaris af wil en wil verjongen kan ik nog geloven.

Of het zo hoog op het prioriteitenlijstje moest staan is een andere zaak.

2 november 2023 om 00:05

Maar van dat monstersalaris waren ze al af. De Gea had zijn accoord al gegeven en toen hebben ze het ingetrokken. En zoals ik al zeg, hij laat nog steeds niet zien beter mee te voetballen. Alle ballen gaan lang en geen 1 komt er aan… waardoor United meteen weer onder druk staat. De Gea was voetballend vorig jaar ook al 47 niveaus hoger dan het jaar voor ten hag, dus daar zat nog verbetering in. Ik heb het al vaker gezegd, liever een doelman die punten pakt dan eentje die ze kost en beter kan meevoetballen.

1 november 2023 om 23:18

Het is een niveau kapitaalvernietiging waarmee onze club ook de vernietiging in is geholpen. Zo zie je maar hoe belangrijk Overmars is geweest bij het samenstellen van Ten Hag’s succeselftallen. Als hij het zelf mag doen, komt hij niet verder dan oude bekenden en overpriced talenten/uitgerangeerde spelers.

1 november 2023 om 23:20

Erik ging even aan tafel om te onderhandelen over de prijs van deze spelers en dacht ik vind 98 miljoen voor zo een Antony, wel verstandig.

2 november 2023 om 00:20

Nee Groenhout, zo ging het niet. Maar Erik zei wel ik wil Antony koste wat het kost hebben. En de club is er in meegegaan.

2 november 2023 om 00:51

Ja, Antony is een miskoop. Zeg ik al een tijdje, zal ik wss blijven zeggen. United kon hem voor 50-60 miljoen halen (ook nu achteraf gezien te veel), maar de heren Darren en John waren aan het kloten. En waar haal je vandaan dat hij heeft gezegd dat hij koste wat het kost, Antony wilde? Hij kon ook gewoon gezegd hebben, "hey Antony dat is een speler waar ik mee heb samengewerkt en zo een speler heb ik nodig". Vervolgens aan management en recruiting om te kijken naar best mogelijke optie en dat tijdig op te pakken en niet pas aan het eind.

2 november 2023 om 08:03

Groenhout ik denk niet dat ten hag over de prijs ging. United betaalde al lang voor ten hag standaard veel en veel teveel voor spelers. Denk bijv maar eens aan maguire.

2 november 2023 om 12:56

@IronManUtd sarcasme..

1 november 2023 om 23:24

Ook nog is teveel betaald voor Casemiro en Martinez als we eerlijk zijn. Ten Hag heeft vooral de vrijheid gekregen en enorm gefaald. Zegt genoeg dat Newcastle een selectie heeft die meer in balans is. Dat Ten Hag constant Mount op 8 moet spelen zegt echt heel veel. Terwijl die voor dat geld ook Matheus Nunes had kunnen halen...

2 november 2023 om 08:04

Modricmagic dat was gewoon de club die onderhandelde. Bovendien was casemiro vorig seizoen ijzersterk en is martinez dit seizoen het grootste gemis op het moment. Zonder die 2 had united dit seizoen echt geen cl. Ik kan in heel veel meegaan, maar die prijzen waren echt helemaal niets geks in het voetbal.

1 november 2023 om 23:33

Op Antony na heeft het niks met Ten Hag te maken. Hij wilde harry kane, kreeg die niet. Wilde gakpo ook een nee. Heeft Gravenberch proberen te halen alweer een nee. Heeft frimpong willen halen ook niet. Wilde veel betere verdedigers halen werd alweer niet mee aangedacht. Op een gegeven moment ligt het niet meer aan de managers daaro maar aan die kolere glazers die op moeten rotten.

1 november 2023 om 23:42

Je moet niet met deze lui logisch redeneren. Ze denken dat Erik heel United runt; even met Ajax onderhandelt voor Antony, even met Chelsea onderhandelt voor Mount, even met Atlanta onderhandelt voor Hojlund. Erik heeft alles op eigen houtje gedaan.

2 november 2023 om 00:22

Leuk dat hij die wil, maar ze moeten ook naar United willen. En dat wilden ze geen van allen. Maar je gaat mij niet wijs maken dat Martinez, Eriksen, Onana, Amrabat, naast anotony, uit de koker van Fletcher kwamen…

2 november 2023 om 01:00

Martinez heeft zich al bewezen bij United en is een Erik aankoop Onana gaat het zeker nog goed doen en is een Erik aankoop. Amrabat is gehuurd en is nog te vroeg om iets over te zeggen. Eriksen is gratis gekomen en heeft United vorige seizoen goed geholpen.

Aankopen als Casemiro, Mount, Hojlund zijn van TD en recruitment.

Voor alle spelers zijn de onderhandeling gedaan door TD en DoF.

2 november 2023 om 01:24

Mount en Hojlund zijn gewoon ten Hag aankopen hoor waar heb je dat vandaan? Je vergeet nog even Malacia die t een paar wedstrijden leuk deed. Evans united onwaardig maar die t desalnietemin redelijk goed doet. Weghorst nuff said. Eriksen misbruikt ie op 8. Onana heeft vooral tvw met een voetballende achterhoede voor zich das toch wel een probleempje op dit moment. De onderhandelingen zijn wel degelijk beinvloedt door ten Hag. Vorig jaar door veel te lang op Frenkie te blijven wachten. Dit jaar door met zn eerste aankoop 1 derde van het transferbudget te verprutsen voor een speler die je niet nodig hebt en hij zelf ondertussen ook al niet meer opstelt. Kost wat kost voor Anthony blijven gaan. Heb zo nog wel wat vb. Ik vind dat ten Hag gewoon nog moet blijven zitten maar dat fabeltje dat hij niets aan de transfers kan doen is echte kletspraat. Zijn zaakwaarnemer is zelfs bovenmatig betrokken geweest bij bijna alle deals.

2 november 2023 om 13:53

@ravel Waar haal je vandaan dat Mount en Hojlund, Ten Hag aankopen zijn? Zeker Mount is dat niet. Hij heeft Bruno en Eriksen voor op de 10. Hij wilde Rabiot. Voor spitspositie was er niet veel op de markt, maar ik durf mijn hand in de vuur te steken dat hij wss om een Osimhen, Ramos heeft gevraagd. Beide spelers zijn voor teveel gehaald en dat is onkunde van TD en DoF.

Dat even terzijde, laten we inderdaad zeggen dat het allemaal Ten Hag aankopen zijn. Waarom is het Erik's schuld dat hij zoveel inzeg heeft in transfers? Als je bekwame management hebt zoals een City of Liverpool dan wordt je teruggetrokken en gezegd, "hey deze speler waar jouw voorkeur naar uit gaat, is niet van niveau, wij hebben even rond gekeken en hebben deze speler gevonden die ook past binnen jou speelstijl"

Erik is een manager en geen TD of DoF. Alle onderhandelingen en scoutwerk moet door TD en DoF gedaan worden, en dan even bij de manager peilen wat zijn mening is.

1 november 2023 om 23:40

Is dat de verantwoordelijkheid van Ten Hag of voor de mensen die daar daadwerkelijk over gaan met betrekking tot hun functie-omschrijving? Daar gaan Darren Fletcher, Murtough en in mindere mate Arnold nog altijd over. Maar goed, dit kennen we inmiddels al een decennium van United. Die betalen structureel veel te veel voor veel te weinig.

2 november 2023 om 00:02

Alsof Erik ten Hag zelf bij Ajax, Atlanta, Chelsea en Inter langs is geweest met de creditcard van Man United.

Je kunt Ten Hag verwijten dat deze spelers zijn gehaald (hoewel ik de transfer van Onana volkomen logisch vond) maar je kunt hem niks verwijten over de prijzen die betaald zijn. De onderhandelingen en financiële afspraken worden toch echt door TD Darren Fletcher en Director of Football John Murtough gedaan.

Nou als ManU eerder al slecht was, hebben ze vandaag het dieptepunt bereikt. Dit was echt erbarmelijk. Constant fouten en ballen inleveren. Voor de mensen die vroegen om Mount en Garnacho. Dit is waarom ze geen basisspelers zijn. Hanibal moet ook maar even ergens anders gaan spelen. Lijkt nergens op. Wat een drama team.

1 november 2023 om 23:18

Hanibal was de enige die nog een beetje niveau liet zien. En strijd. Verder niemand die er eens inklapte of enigszins agressief speelde…

1 november 2023 om 23:26

Welk niveau. Hij kan echt niet voetballen. Alleen maar dom overal achteraan rennen en rare acties. Bijna een 2e gele kaart gepakt en werd zelfs ff weggezet door Willock. Niet bepaald de sterkste op het veld. Als dat het niveau is dat ManU moet halen dan is de lat wel heel laag.

1 november 2023 om 23:33

Dat je weggezet wordt komt door kracht. En welke 2e gele? Die twede overtreding was nooit geel en met die bal naar de juiste plek gooien was ook niks mis mee. Dus dat vind ik onzin. Ik weet dat de commentator het er maar over bleef hebben dat hij voorzichtig moest zijn, maar dat was echt nonsens.
Speelde goed, slimme ballen, verdedigend fel. Als iedereen zo speelde als hij, hadden we vandaag niet verloren.

1 november 2023 om 23:58

Die Mejbri was inderdaad echt slecht. Ik geloof dat hij zelfs bij een Utrecht niet zou opvallen. Veels te druistig, geen overzicht en niet echt een kwaliteit waar hij in uitsteekt.

2 november 2023 om 00:04

Hannibal speelde verre van goed. Heeft mij ook in geen 1 wedstrijd doen laten zien dat het een goede voetballlers is. Veel te wild en aan de bal niet goed genoeg.

Slechtste seizoenstart sinds ‘62-‘63.. Oef.. Ze zien er ook wel heel erg machteloos uit hoor bij United. Hoe meer wedstrijden ze spelen, hoe meer je denkt dat het eerder een kwestie van wanneer is dan van ‘of’ hij ontslagen gaat worden.

Goed is dit natuurlijk niet. Al kun je zoals altijd de vraag stellen wie dit wel even oplost. Al is 0-3 verliezen van de B-ploeg van Newcastle wel heel pijnlijk.

Tis ook geen geweldig materiaal wat ze hebben en als hun boegbeeld Rashford dan ook niets meer brengt, tja wordt het erg moeilijk. Daarmee wil ik Ten Hag niet uit de wind houden want die vind ik verre van geweldig, ook op tactisch gebied, niet indrukwekkend. Geen enkele van zijn geliefde aankopen hebben Manu echt verder geholpen. Buiten wellicht die kleine Argentijn. Donny niets, Antony niets, Malacia is ook 50/50. Onana is goede keeper maar ook geen De Gea en ook vaak domme acties, zou Ten Hag moeten weten, Casemiro pakt relatief veel rood etc etc

Ten Hag is het gewoon helemaal kwijt. Twee keer op rij 0-3 verliezen in eigen huis is beschamend. Spel ziet er dramatisch uit. Hoe kan het dat hij United steeds slechter en slechter laat spelen in plaats van dat het juist beter moet gaan. Bij een Newcastle zie je gewoon groei sinds Howe er is. Dat heb je bij Ten Hag gewoon niet.

En dan is het natuurlijk ook zijn fout dat de selectie gewoon totaal uit balans is en niet goed is ingekocht. Bijna 250 miljoen voor bijvoorbeeld Hojlund, Mount en Antony zegt genoeg. Dat diezelfde Mount ook nog is op 8 speelt tja. Ten Hag zijn tijd lijkt klaar...



Ik denk dat dat zijn laatste wedstrijd was dat wist je op voorand als je daar naartoe gaat goede trainer maar eerlijk dit jaar is hij de grote verantwoordelijke meer dan 100 mil aan spelers gehaald die geen pl niveau aankunnen plus het spel is niet om aan te zien.

Ongeloofelijk dit. Dat ik dit nog mee mag maken. 3-0 uit winnen van Man Utd met een B elftal notabene niet te geloven. Bijna 30 jaar Newcastle supporter maar zo makkelijk op Old Trafford winnen en zo relaxed een wedstrijd uit kunnen zitten dat heb ik in 30 jaar met Newcastle tegen Man Utd echt niet een keer meegemaakt. Het is ook wel een heerlijke revanche voor die verloren bekerfinale van vorig seizoen. Hopelijk dat we nou dit seizoen wel de beker kunnen winnen, het zou zeker verdient zijn daar we City ook al op een hele knappe wijze uitgeschakeld hebben.

A) Ten Hag heeft waarschijnlijk niet lang meer te gaan in Manchester. Voor 400+ miljoen in een paar seizoenen gekocht, en het schiet niet echt op. Vooral de aankopen van afgelopen zomer zien er beroerd uit.

B) Antony verliest in rap tempo marktwaarde. Hij is nog minder effectief qua voorzetten e.d. dan hij bij Ajax was.

C) Onana begint ook inmiddels merendeel van de tijd een slechte grap te worden. Hij redde United tegen City van een complete oorwassing, maar hij is ook erg onzeker in veel gevallen geweest in andere wedstrijden inclusief deze.

D) Als Manchester United nog resultaten wil halen zullen de Glazers voor het eerst in de geschiedenis van de club geld erin moeten steken ipv eruit te halen en voor honderden miljoenen een nieuwe coach en een nieuw elftal moeten halen

Hij vliegt er niet uit. Maar laat dit een bevestiging zijn dat de kale Tukker behoorlijk is overschat in dit land, hij heeft geen echte visie.

1 november 2023 om 23:24

Oei, dat zullen veel mensen niet fijn vinden. Volgens sommige namelijk een tacticus puur sang, wereldtoptrainer..

1 november 2023 om 23:30

Heb daar altijd om gelachen. Ook toen ie nog bij Ajax zat. Hij is hier al een paar keer door de mand gevallen, maar een paar kampioenschapjes verbloemen veel blijkbaar.

2 november 2023 om 00:25

Geen visie, maar heeft Ajax wel het beste voetbal deze eeuw laten spelen. Altijd makkelijk achteraf wat lullen wanneer het slecht gaat. Je wil zeker ook liever toptrainer van 't Schip?

Of ben je vergeten wat voor club United is? Waren de voorgaande trainers allemaal prutsers of mankeert er structureel iets in de club?

2 november 2023 om 00:31

Ik lul niet achteraf. Ik zei het al toen ie nog bij Ajax zat, en dat werd me niet in dank afgenomen door sommigen. Ach ja
En nee, ik hoefde van 't Schip niet, denk dat geen enkele Eredivisie club hem had gehaald.

United is sowieso een verrotte club. Maar dat is geen reden om Haggemans vrij te pleiten, zijn gebreken werden al steeds meer zichtbaar in Amsterdam per seizoen. Zonder Frenkie heeft ie amper leuke wedstrijden op de mat gelegd. Hij heeft optimaal geprofiteerd van het beste materiaal sinds '95.

2 november 2023 om 03:51

He? Dat is bijzonder. Een trainer die optimaal gebruik maakt van zijn team. Dan ben je een goede trainer.. of verwacht je nog meer? Daarbuiten, die selectie had een paar goede namen, die onder hem zijn doorgebroken. Anderszijds heeft hij met een kwalitatief minder elftal veel betere teams verslagen. Een schone of.van de beek zijn nou niet bepaald wereldtoppers.

Of is het toeval dat sinds zijn vertrek ajax compleet is ingestort? En amper leuke werktijden sinds 2019? Dat is echt complete onzin. Kijk alleen al eens naar de poulefase CL 2020.

2 november 2023 om 08:27

Knap hoor dat jij dat al gezien had. Maar hij haalde wel halve finale CL, werd ieder jaar kampioen en haalde bijna ieder jaar de bekerfinale. Hij had uiteraard een top ploeg, maar je moet er ook een top ploeg van kunnen maken. Bij United is gewoon structureel al jaren wat mis net als dat bij Ajax nu het geval is. United heeft nooit meer een kampioenswaardige ploeg, al moet ik wel zeggen dat Antony en die Deens spits voor belachelijke bedragen gehaald zijn. Maarja Antony voor zoveel verkopen was natuurlijk wel goed voor Ajax.

Ik denk oprecht dat Antony de slechtste aankoop in de geschiedenis van de PL is. Sancho komt wel in de buurt en Pepe(?) Van Arsenal, maar mijn god he. Ik vond em bij Ajax al niet heel bijzonder, maar dit is gewoon komisch.

1 november 2023 om 23:31

Denk het ook ja. Die kerel komt nog geen lantarenpaal voorbij. En dat al sinds hij in Engeland speelt. Het niveau is gewoon veel te hoog voor hem. Toch bizar voor een Braziliaanse vleugelspeler. Daar staan ze normaliter juist om bekend om spelers makkelijk te passeren.

1 november 2023 om 23:34

Precies. Die opmerking van de commentator sloeg ook precies de spijker op de kop: 100 pogingen, 4 goals…

1 november 2023 om 23:43

Ja die was pijnlijk idd.

2 november 2023 om 00:28

Pépé heeft ten minste nog wat dingen laten zien.. qua stats kan Antony daar bij lange na niet aan tippen. Heeft ook nooit zoveel consistent gespeeld.

2 november 2023 om 09:06

Antony heeft dezelfde stats als Buttner las ik....

Hij gaat heus niet ontslagen worden vanwege een verlies in de League Cup. VZ is wel een bepaalde stemming aan het creëren rondom Ten Hag. De competitie en CL is wat telt. Dit weekend wordt beslissend

1 november 2023 om 23:33

Daar gaat het dan ook dramatisch.

2 november 2023 om 07:55

Vz creëert dat helemaal niet die brengen het gewoon zo als dat het er voor staat.
Als de supporters al over "clown" beginnen te zingen dan weet je hoe het ervoor staat toch.
Tenhag is ook gehaald met het idee dat ze de profeet zelf binnen hadden gehaald en ManU eindelijk weer voir her kampioenschap kon gaan.

2 november 2023 om 15:47

zijn niet man u supporters die zongen maar van de tegenstander. dus dat zegt helemaal niets

Geweldige overwinning op Manchester van de enige echte United, mooie revanche. En dat met een elftal waarvan de meesten (bijna) niet meer gespeeld hebben. Met die flinke waslijst aan blessures is het wel fijn dat de spelers er ook direct staan en alles geven.

2 clubs uit Manchester uitgeschakeld. Nu hopen op een gunstigere loting en een thuiswedstrijd.

2 november 2023 om 01:56

We hebben uit geloot tegen Chelsea 🤦‍♂️ echt waar 6 redelijke tegenstanders zaten er nog in en wie krijgen wij? Ongeloofelijk eerst City dan Man Utd en nu Chelsea en mochten we die winnen weet ik nu al dat de halve finale tegen Liverpool wordt. Hoe ze het doen weet ik niet maar we krijgen altijd de vervelendste tegenstanders bij de loting, nooit eens een keer een fijne. Nou dat wordt wat; 25 november Chelsea thuis in de PL, 28 november uit naar PSG in de CL, 10 december Spurs uit in de PL, 13 december Milan thuis in de CL en dan ergens in de week daarna Chelsea uit in de beker. Een zwaarder programma dan dit is onmogelijk!!

2 november 2023 om 06:31

Heel typisch weer idd. Van alle ploegen die er nog inzitten loot je weer een grote naam. Zeker mer dat programma er nog eens bij. Hopelijk zijn er dan ook weer wat spelers terug van blessure.

Aan de andere kant is Chelsea op dit moment nou ook weer niet zo lekker bezig. En we hebben de 2 clubs uit Manchester ook uitgeschakeld

Het is over en uit. Hij is naar United gehaald met de verwachting dat hij het Ajax voetbal uit 2019 zou spelen. Blijkt nu dat hij dat nooit van plan is geweest en heeft de club dus voor miljoenen opgelicht met aankopen als Antony en Mount.

Week in week uit hetzelfde verhaal ophangen over mentaliteit. Ja nu weten we het wel. Die krijg je er dus niet ingeslepen dus trek je conclusie

Hoop dat Mainoo, Martinez, Varane en Shaw snel terug komen en een beetje balans in het team terug kunnen laten komen.

Dit gebeurd elke 2/3 jaar. Nieuwe trainer wordt de eerste paar maanden helemaal de hemel in geprezen en als het daarna weer fout gaat ligt het allemaal aan hem en zeikt elk weekend een andere clublegende hem af. Op naar het volgende slachtoffer.

2 november 2023 om 00:18

Tsja als Ten Hag ervoor kiest om o.a Anthony te halen voor 100 miljoen ipv de selectie eens goed te versterken met relatief onbekende spelers. Dan is het inderdaad ook zijn schuld.

En kan je echt over slachtoffers spreken als die 12 miljoen mee krijgt.

2 november 2023 om 01:37

Hij heeft het grotendeels aan zichzelf te danken ja. Maar er is ook wel iets mis met die club dat er elke 2 jaar prima trainers gigantisch afgaan.

Tsja je kan nog zoveel geld uitgeven, maar als je daarmee pure middelmaat haalt gaat het niet lukken. Ten Hag is hier natuurlijk zelf ook schuldig aan

Met alle respect voor een ieders en ieders mening. Man U was minimaal een net zo grote puinbak als het Ajax van nu. Niet voor de eerste keer in het bestaan van Man U. Ze zullen ten Hag nog wel wat bouw tijd geven daar zorgt Sir Alex Ferguson wel voor. En even ter herinnering diezelfde A F stond na twee jaar Man United ook op de nominatie er uit gegooid te worden.
Nu ziet deze man gelijkenissen met zijn tijd en zal het voorlopig wel richting bestuur en eigenaren opnemen voor EtH.

Zegt toch genoeg als ETH daadwerkelijk denkt aan Frimpong, Frenkie, Gravenberch etc dan heeft hij niks te zoeken hier. Hij kent de Premier League simpelweg niet. Newcastle vist in een andere vijver, Arsenal ook. En die geven United het nakijken.

Als ik een Onana, Antony, Malacia, Amrabat zie dan weet ik alweer genoeg. Hij kijkt naar spelers waar hij mee gewerkt heeft, of kent van de Eredivisie. Dit is nou precies wat dit soort trainers de das omdoet in het buitenland. Keer op keer. Misschien kan hij proberen om Brobbey te huren. Bergwijn en Berghuis willen misschien ook wel komen. Ajax haalde ooit halve finale CL immers dus dit zijn de beste opties.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren