Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Nu is het tijd dat Feyenoord duidelijkheid schept'

Laatste update:

Anass Achahbar was in de voorbije weken van waarde voor Feyenoord, maar gesprekken over een nieuw contract staan nog niet op de planning. Als Feyenoord wel wil praten over een nieuwe verbintenis, wil Achahbar volgens broer Karim duidelijkheid.

/

Broer Karim zegt dat Anass graag bij Feyenoord wil blijven, maar dat men wil weten wat de plannen van de club uit Rotterdam zijn. “Dit jaar was er geen plan. Vooraf werd niet gezegd waarop hij zich moest richten. Die plannen waren er eigenlijk nooit rond Anass”, klinkt het in gesprek met Voetbal International.

Volgens Karim heeft Anass ‘te lang in het donker geleefd’. “Nu is het tijd dat Feyenoord duidelijkheid schept.” Zo moet onder anderen duidelijk worden wat er gaat gebeuren met Colin Kazim-Richards en wil men graag weten of John Guidetti komt.

Feyenoord moet Anass Achahbar bij de club houden

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vilhena, Achahbar en Boetius. Dergelijke situaties stellen me niet bepaald gerust met het oog op volgend jaar.

22 april 2015 om 13:34

Vilhena en Boetius begrijp ik volkomen maar Achahbar is toch echt wel een heel ander verhaal. Eerste seizoenshelft hoor je niemand over hem hij speelt een paar goede wedstrijden en is gelijk populair. Dit is wel echt typsisch Nederlands. Prima speler daar niet van maar ik zie nou niet echt een hele grote rol voor hem weggelegd in de toekomst. Helemaal niet als je bekijkt dat kuyt terugkomt en kazim blijft.

22 april 2015 om 13:40

Achahbar staat toch echt al vrij lang te boek als een van de grotere talenten uit de jeugdopleiding, die jongen heeft een techniek van lik-me-vestje. Het kwam er echter niet bepaald uit in de meest recente jaren.

22 april 2015 om 13:44

Ja maar kom op daar koop je toch niks voor? die laatste stap is juist waar vele falen. Daarnaast denk ik gewoon dat die gewoon lengte te kort komt.

22 april 2015 om 14:11

Techniek van lik-me-vestje? Volgens mij mankeert er helemaal niks aan zijn techniek.

22 april 2015 om 14:28

Zo, sla ik daar taalkundig even de plank volledig mis.

22 april 2015 om 14:43

Geeft niet hoor maar zijn techniek is het enige wat hij heeft.

Mist verder duelkracht en snelheid. Het zou volgens mij een ideale zaalvoetballer zijn.
Hij zal echter nooit een speler worden die Feyenoord kampioen gaat maken.

22 april 2015 om 15:11

Wat ik gek vind is dat hij bij de jeugd aan de lopende band de ballen erin joeg maar niet eens een fatsoenlijke kans kreeg. Ik zou hem gewoon in de schaduw van Kazim/Kuijt laten spelen dan maakt hij er 15/20 in een seizoen met zijn scorend vermogen, snelheid en inzicht. Hem laten gaan zou in mijn ogen zeer dom.zijn

22 april 2015 om 15:32

Ben ik niet helemaal met je eens hoor.
ook op de training heb je kansen genoeg om je te laten zien.
Als hij daar alle ballen in de kruising had geschoten had hij allang in de basis gestaan.

En in de jeugd pakte ikzelf ook afentoe een doelpuntje mee maar dat is in de senioren ook niet meer vaak voorgekomen

22 april 2015 om 15:50

Nou kweet nie wat jij wilt maar afmaken kan hij wel! De grootste misvatting is het verschil tussen jeugd en volwassen voetbal! Als ik voor mijzelf spreek hadden wij een zeer getalenteerd jeugdelftal ik speelde linkshalf en scoorde 30 a 35 goals per seizoen onze spits nog veel meer en zo hadden we er nog een paar lopen ! Naar kom je dan in de senioren dan is dat meteen over mijn eerste jaar in het eerste kwam ik niet verder dan 6 goals en onze beruchte spits slechts eentje! Kern van dit verhaal is dat de weerstand veel anders is!
Op de een of andere reden hb ik wel vertrouwen in achabar! Geef hem een vrije rol en ik denk dat hij zeker van waarde kan zijn voor Feyenoord! Het zal geen Messi worden maar Anas kam top in Nederland worden ! Qua productie schat ik hem hoger in dan immers! En daarbij de rest van de voorhoede is ook niet echt doelgericht dus cijfermatig doet achabar het harstikke goed! Manu is geen punt speler die moet gewoon lekker vliegen op alles wat beweegt! Kazim als bliksemafleider en aanspeelpunt kuyt erbij en ik denk dat het voor Nederlandse begrippen een behoorlijke voorhoede is!

Manu-----------Kazim-------------Kuyt

------------------Achabar---------

Vilhena-----------------------------kardsorp

-------------------Ahmadi---------------

22 april 2015 om 13:34

ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat Vilhena en Boetius er voor volgend seizoen niet bij zijn, de Golden Boy genomineerde en Rotterdam Talent van het Jaar respectievelijk hebben de contractonderhandelingen onderhand al gestaakt en zit geen schot in de zaak.

Achabar wilt Feyenoord ook graag behouden en dat moet nog rond komen, iets positiever uitzicht dan de andere twee.

22 april 2015 om 14:16

Hij doet me een beetje denken aan Tobias Sana van Ajax. Ook een paar goede wedstrijden gespeeld, erg gehyped maar een zeer beperkte speler voor de top van de eredivisie. Misschien iets voor Nac/ado volgend seizoen?

22 april 2015 om 13:36

Inderdaad. Liever kwijt dan rijk. Zulke onrust kan Feyenoord niet gebruiken als Feyenoord voor het kampioenschap wilt voetballen!

22 april 2015 om 13:39

Good thinking, daar gaat onze nog resterende creativiteit. Zet dat kampioenschap dan zeker maar uit je hoofd.

22 april 2015 om 13:41

@jolle, maar dat doet feyenoord komend seizoen toch niet. Dus ga eerst eens met de nieuwe trainer om tafel om te kijken wat hij met die jongens van plan is.
Als hij er wel potentie in ziet dan kan het voor beide partijen interessant zijn.

22 april 2015 om 13:42

Kampioenschap?

22 april 2015 om 15:04

Feijenoord gaat net zoals de afgelopen 13 jr. Nergens voor voetballen. Blijkbaar komen de 3 grote talenten allrmaal tekort. Laat feijenoord maar lekker doorgaan met ooievaar immera met zn sublieme techniek. Kazimrichards, de zelfgemaakte spits en de gepebsioneerde kuijt. Lekker beleid feijenoord. En aan reacties te lezen van de zgn feijenoordsupporters met hun onderbuikgevoelens verdienen ze ook niet meer. bah. Blijf maar lekker aanmodderen

Scoort een keer twee keer tegen PSV en iedereen wilt dat hij bij Feyenoord blijft...

22 april 2015 om 13:37

Van mij hoeft ie niet perse te blijven.

22 april 2015 om 13:46

Achabar is een jonge, technische speler die elke club wel kan gebruiken. Behalve dat hij al lang bekent staat als groot talent en de kans groot is dat hij nog veel beter kan gaan worden, laat hij zich nu al goed zien. Behalve dat hij met zijn steekbal naar Manu tegen Zorya Luhansk beslissend was waardoor Feyenoord Europa inging, heeft hij zich laten zien tegen FC Dordrecht, PSV en AZ.

Helaas gebruikt Fred Rutten hem vaak verkeert, Achabar moet in de as van het veld voetballen, maar Fredje stelt hem vaak op de flank op. Anders zou Achabar zich volgens mij nog veel vaker kunnen laten zien, bijvoorbeeld in de slot van dit seizoen. Hopen dat er een verlenging met hem komt.

Ik zou hem graag een keer op de 10-positie zien, ik ben benieuwd hoe hij het daar zou doen. Met hoe het dit seizoen loopt met het ijzersterke koppel Clasie - El Ahmadi zou hij daar zeer goed passen, omdat hij niet al te veel verdedigend werk doet. Maar goed. We zien wel.

22 april 2015 om 13:47

Voordat hij twee keer tegen PSV scoorde wouden genoeg mensen die Achahbar al langer volgen ook al dat hij zou blijven. Liet geweldige dingen zien in de jeugd.

22 april 2015 om 13:55

Achabar heeft als nadeel dat ie heel langzaam is waardoor ie op de vleugel totaal niet uit de verf komt. Als hij blijft moeten ze hem in de as gebruiken. Als spits of als 10. Maar hij blijft imo te traag om alles uit zijn fenomenale techniek te halen

22 april 2015 om 14:06

@josephius

Helemaal mee eens, ik vindt ook dat hij op de vleugels misbruikt wordt. Zelfde als met Toornstra.

Ik denk dat onderstaande opstelling wel kan werken, als is het vrij aanvallend.

Vermeer
Karsdorp
van Beek
Kongolo
Aankoop
El Ahmadi
Toornstra
Kuyt
Achahbar
Manu
Kazim
22 april 2015 om 14:48

Goede opstelling
alleen kan je Achabar alleen gebruiken als je tegenstander "in de 16" een "bus" neerzet en je obv creativiteit een kans moet zien te krijgen.

Zou wel benieuwd zijn wat Karsdorp op 10 zou doen(hoewel ik hem als back echt gegroeid vind)

22 april 2015 om 17:57

Psv zette nu niet echt een bus neer volgensmij?

23 april 2015 om 23:30

@copr

Ik ben het met je eens, maar Achahbar kan ook prima voor de creativiteit zorgen natuurlijk.

22 april 2015 om 17:59

Scoort een derde van het totaal aantal goals van Kazim in drie wedstrijden en zet nog 2 aanvallen op..

Guidetti komt waarschijnlijk niet, Achabar kan gewoon blijven, lekker volgende seizoen rouleren met Achabar/kazim/manu naast Kuyt. Ik heb geen vertrouwen in dat Boetius zal blijven.

Vermeer
Karsdorp
Kongolo
Kongolo
Nelom
Toornstra
Clasie
El ahmadi
Kazim
Kuyt
Manu
22 april 2015 om 13:55

Bijna met je eens, Ik zie Kazim dan liever in de spits en dan dit:
(btw we hebben maar 1 Kongolo )

vermeer
Karsdorp
Kongolo
Van beek
Nelom
Clasie
Toornstra
El Ahmadi
Achahbar
Kuyt
Kazim/Manu
22 april 2015 om 13:58

Rodny Kongolo speelt bij Man City

22 april 2015 om 16:45

1 mei moet duidelijk zijn of Guidetti komt dus dan heeft hij zijn duidelijkheid.
Ik verwacht wel dat Achahbar gaat bijtekenen.
Boetius en Vilhena waarschijnlijk niet, met dank aan Rutten.

Als naast Kuijt ook Guidetti komt en Kazim-Richards blijft, zal Achahbar niet op veel speeltijd kunnen rekenen, vrees ik.

22 april 2015 om 13:48

Guidetti komt niet, te duur. Niet te veel risico nemen als Feyenoord zijnde.

Achabar zal dus met Kuyt, Kazim en Manu moeten concurreren om speeltijd en ik denk dat dat hem goed af zal gaan.

Misschien zit zoals bij zoveel voetballers zijn ego hem in de weg om een stap omlaag te maken, maar Achahbar zou voor zijn carriere het beste deze zomer naar een subtopper in Nederland als Heerenveen, Twente of Groningen gaan. Daar heeft hij een zeer goede kans op speeltijd en dat is ook hoog nodig aangezien hij 21 jaar is en nog amper heeft gevoetbald op het hoogste niveau in Nederland. Bij Feyenoord willen ze veel te veel concurrenten halen op zijn positie(s) komende zomer en om de twee/drie wedstrijden een keer tien minuten invallen gaat Achahbar niet vooruit helpen.

22 april 2015 om 15:11

Johan derksen na praten. Bah. Durf een eigen mening te hebben

22 april 2015 om 15:26

@Sluizenaar niet zo zeuren man. Ik ga er vanuit dat dit ook zijn mening is (ookal heeft hij het misschien van Derksen, misschien ook niet).

@LovreFC Stap omlaag kan in zijn geval geen kwaad. Bij Feyenoord wordt het lastig voor hem, heb het idee dat hij na de potten tegen Dordt en met name PSV iets teveel gehyped werd. Vergeet niet dat hij bij een Duitse tweedeklasser (was het niet Aachen?) geen potten heeft weten te breken. Nu, weer wat verder in z'n ontwikkeling, zou ik zo'n jongen graag verwelkomen bij ook mijn ploeg. Zeker nu Luc zo goed als zeker lijkt te vertrekken (mits er een bieder komt).

22 april 2015 om 18:08

Haha nou sluizenaar ik kan je zeggen dat ik Voetbal International (zowel blad als programma) al sinds het WK niet meer heb gezien. Maar als hij er net zo over denkt dan heeft ie blijkbaar toch meer verstand van voetbal dan ik had gedacht.

Anass is toch wel wat een twijfelgeval al moet ik zeggen dat ik geen hele wedstrijden van hem zie. Het is een kabouter van een spits met een goede techniek en scorend vermogen. Heeft ook wel gif, ik vond hem eerder ook al wel een lastpak als hij eens inviel tegen ons. Weet niet of hij wat kan renderen vanaf de vleugel? Centraal zoekt Feyenoord op termijn denk ik wel een ander kaliber.

Ze gaan daar in Rdam Zuid weer de hele verkeerde kant op. Geen waardering voor eigen jeugd gewoon.

22 april 2015 om 13:45

Precies, weer veel geld, naar dure krachten. Ze hebben het geduld niet. Als ze met de huidige selectie 2 jaar verder waren gegaan en IPV dure spelers als Kuyt en Guidetti halen, maar nee er moet geld worden uitgegeven worden aan een speler die op zijn retour zou kunnen gaan en een spits die al 3 jaar niks heeft laten zien. Van Geel doet het prima. Ahum.

22 april 2015 om 13:58

Dom inderdaad om zoveel te kopen en weinig jeugd in te passen. We hebben aan Twente gezien waar dat toe kan leiden

22 april 2015 om 14:03

Kuyt kan je best halen valt mee hoe duur die is en Boula en Mathijsen zullen ook vertrekken. Dan zou je toch een ervaren speler de bij moeten halen. jpb en Vilhena niet willen blijven licht aan Rutten maar ook aan hun zelf.

22 april 2015 om 14:08

@randje16

Zo overdreven als dat jij het stelt is het natuurlijk allemaal ook niet. Kuyt en Kazim kan je toch niet laten lopen als ze beide transfervrij zijn en graag voor Feyenoord willen spelen? Het aantrekken van twee spitsen heeft trouwens niets te maken met bijvoorbeeld Boëtius en Vilhena. Het verhaal van Boëtius is bekend: hij wilt géén langdurig contract tekenen. Dan houdt het toch gewoon op? Ik wil ook liever dat hij en Vilhena nieuwe 5-jarige contracten tekenen, maar zij zien dat blijkbaar anders.

Daarnaast is het aantal routiniers niet belachelijk hoog. Je hebt volgend jaar 6 (5?) spelers in je selectie die 28+ zijn: Vermeer, Kuyt, Kazim, Immers (?), Wilkshire (backup) en El Ahmadi. Dit is een respectabel aantal en zorgt voor de nodige ervaring die nodig is in een elftal.

22 april 2015 om 15:26

Wie hebben we gekocht dan? Kuyt en Kazim zijn transfervrij.. Feyenoord is de enigste club in Nederland die de jeugd de meeste kans geeft. Dus loopt niet zo te overdrijven.

22 april 2015 om 15:32

Vermeer, Toornstra, El Amhadi en Bilal. Verder hebben ze Bouhlarouz en Wilkshere transfervrij erbij gehaald, maar kost ook loon/tekengeld. In een eerder stadium Immers via een ruil geld/huur constructie. Noem ik buiten Khalid en Bilal om alleen spelers die regelmatig basis staan.

22 april 2015 om 17:16

Vermeer kostte geen miljoen en is zeker een versterking. Toornstra zeker het geld waard. El ahmadi kostte ons ook niks tot bijna niks. Bilal snap ik niet waarom je daar zoveel geld voor hebt betaald.. maar dat staat los. Nu Kazim en Kuyt transfervrij. Boetius en Vilhena vertrekken vang je bijna 8 á 10 miljoen aan. Immers verkoop je dan ool tot 1 á 2 miljoen.

22 april 2015 om 20:46

8 ton voor een Kuyt die volgend jaar zomaar 50% kan zijn. De meeste hebben het WK allemaal in de ogen. Ik moet het allemaal maar zien. Ik zeg niet, dat het allemaal verkeerd is, maar vergeet niet, dat Feyenoord nog niet veel geld heeft. Twente maakt nu de fout Feyenoord heeft dat eerder gedaan en bij PSV is het in het verleden ook fout gegaan.

22 april 2015 om 22:46

8 ton voor Kuyt is niks? Zelfs Mathijssen verdiende 1 miljoen per jaar? Dus wat is je punt..

23 april 2015 om 09:07

Mathijssen verdiende 650 000. Wat mijn punt is, is dat van Geel weer ineens in de waan van de dag leeft. Ook vrij logisch dat mensen er zo tegen aankijken. Feyenoord heeft immers geen geld. En van Geel vorig jaar alle noodgrepen aantrok en nu met deze namen komt. Vorig jaar kon niks en nu in een keer alles. Als feyenoord ineens 10 miljoen heeft verdiend, maar laat de winst eens 2 miljoen zijn. Dan is het nu weer risicovol en is nog niks zeker voor de toekomst.

Een beetje hetzelfde verhaal als met Rekik indertijd. Die verkaste ook omdat de club geen concrete visie had voor wat betreft zijn toekomst.

22 april 2015 om 16:48

totaal niet te vergelijken, hij moet nog even tot 1 mei wachten en dan heeft hij zekerheid of Guidetti komt.

Hier maken ze een goed punt. Bazoer vond ook al dat er geen duidelijk plan was bij PSV. Dit vind ik het enige punt dat jeugdvoetballers mogen eisen. Een duidelijk plan hoe talentvolle spelers een kans gaan krijgen om te slagen.

Ga dat nou eens oppakken als BVO's in een opleidingscompetitie.

Misschien beter om hem nog een jaartje te verhuren aan groningen ofzo. Voorlopig zal hij toch geen eerste spits bij feyenoord worden.

Ga maar jongen. Bij Feyenoord waardeert men talent niet. Ze zien liever types als Immers als een kip zonder kop rondrennen.

Ja Feyenoord slaat een andere weg in...
Kijk heel mooi beleid in Rotterdam als er geen geld is.
Maar nu er nog maar een klein beetje budget is gaat dit Opnieuw ten koste van veel talenten
Als je spelers hebt als Vilhene, Boetius, Anass , ... Hoef je toch gen spelers aan te trekken als Kazim, Basacikoglu, Guidetti aan te trekken?

Als spelers echt te kort komen snap ik dit, maar hierin maakt Feyenoord dezelfde fout.
Ook Ajax moet zich afvragen of men sommige spelers wel wil aantrekken (al hebben deze geld genoeg en is het een beetje crisis).

22 april 2015 om 15:34

Volgens mij hebben Vilhena, Boetius en Anass de afgelopen jaren genoeg kansen gehad om zich te bewijzen. Boetius is dit seizoen echt een hand boven zijn hoofd gehouden, want hij heeft geen wedstrijd goed gespeeld. Anass heeft 5 wedstrijden goed gespeeld en Vilhena heeft zich onvoldoende ontwikkeld.

Ik vind het juist positief dat Feyenoord de optie heeft om door te selecteren. Er zijn genoeg talenten die hun kans krijgen, maar je moet wel laten zien dat je beter wordt. Feyenoord moet zich profileren als topclub en niet als club waar ieder talent fouten kan blijven maken.

22 april 2015 om 15:57

Vilhena, Boetius en Achabar zijn super talenten met heel veel potentie. Vilhena is een super goede speler maar wordt volledig verkracht door Feyenoord. Die jongen deed op zijn 17e al vrolijk mee en alsof hij vorig seizoen zo'n slecht seizoen had gehad. Die jongen had natuurlijk in het begin van het seizoen al geen vertrouwen meer omdat Feyenoord zo nodig el Ahmadi moest halen, geloof me hier gaan ze echt veel spijt van krijgen. Als Vilhena gewoon van begin af aan vertrouwen had gekregen had hij dit jaar beter gepresteerd. Hij is toch echt wel een betere voetballer als Immers en El Ahmadi (ruttens lieverdje). Die jongen gaat weg omdat hij dit seizoen geen enkel vertrouwen heeft gevoelt. Boetieus is ook gewoon een goede speler maar heeft wel een slecht seizoen gedraaid maar hij heeft ook zeker veel potentie. Achahbar heeft inderdaad weinig laten zien maar iedereen weet dat hij geweldig kan voetballen.
Ik denk dat Feyenoord een giga fout gaat maken om verder te gaan met spelers als Toornstra, Kuyt, Kazim, Vermeer, el Ahmadi die gasten gaan nooit meer dan 5 miljoen opleveren met zijn allen een zeer belangrijke inkomsten bron voor Feyenoord.
Willems heeft vorig jaar ook een drama seizoen gespeeld maar kijk waar hij nu staat ik ben er vrij zeker van dat dat met minimaal 2 van de 3 ook zal gebeuren.

22 april 2015 om 16:16

Mee eens maar is dit geen mentaal iets waarom presteren boeitius en vilhena nu beduidend minder? Ik denk dat ze het niet op kunnen brengen! Als vilhena perse weg wil hoop ik dat ie een goede keus maakt want potentie heeft hij zeker! Tis ook zonde om weg tw gaan en daarna op knikkende knietjes terecht te komen bij een middemmotor in Bulgarije
Net als depay hoop ik dat ze verstandige keuzes maken dus geen psg of city want dan hebben ze echt een bord voor hun kop dat ze denken daar een kans te maken 1 Keer verzaken en ze staan in de parkeerstand

Hij kan gewoon blijven. Ik denk dat hij ook op 10 kan spelen. En als er geen nieuwe 10 wordr gehaald moet je hem zeker behouden. Laat wel Immers gaan.

Oei, als Anachbar duidelheid wil zal Feyenoord wel snel met een verklaring komen......

Waarschijnlijk 'mag' Anass wel blijven omdat hij een paar prima potjes speelde.
Een contract voor twee jaar wellicht? Zo'n optie waar niemand echt iets aan heeft.

Ik zie hier allemaal overtrokken reacties over dat Feyenoord een totaal andere weg zou zijn ingeslagen, maar waarom dan wel?

Voor de spits positie hebben we momenteel Kazim, Te Vrede en Achahbar en daar komt Kuyt volgend jaar bij. Achahbar heeft prima cijfers als je kijkt naar z'n speeltijd dit seizoen en was altijd één van de grootste talenten in de Feyenoord-jeugd, maar Achahbar kan het in mijn ogen niet aan om een heel seizoen de 1e spits te zijn in het 4-3-3 systeem wat Feyenoord speelt. Over Te Vrede kan ik heel kort zijn: die is gewoon niet goed genoeg. Dan blijft Kazim over. Niet de allerbeste spits, maar wel ontzettend sterk en een aanjager, gewoon een bruikbare speler dus. Als je deze speler transfervrij binnen kan halen moet je dat altijd doen, desnoods verkoop je hem gelijk door (wat ook het plan was indien Guidetti zou komen). In de jeugd lopen er vrij weinig spitsen rond die ik het 1e elftal zie halen. Momenteel is dit in de A alleen Hermann.

Voor de buitenspelers hebben we Manu, Boëtius, Bilal en indien nodig Toornstra en/of Achahbar. Ook deze positie is weer dubbel bezet. Van de drie zijn er twee zelf opgeleid en één van die twee speelt elke week in de basis. Het kopen van Bilal was in mijn ogen niet noodzakelijk en is dus ook echt de enige aankoop waar ik m'n vraagtekens bij heb.

Op het middenveld heb je Clasie, El Ahmadi en Immers lopen. Immers is een aantal jaar geleden al gekocht, Clasie loopt al jaren in/rondom De Kuip en El Ahmadi was gewoon een goede en nodige aankoop. Het spel van Feyenoord is dit seizoen zo veel beter als de afgelopen jaren en Karim is daar een belangrijke schakel in. Immers is hier de zwakste schakel en had in mijn ogen ook al eerder vervangen moeten worden door Toornstra (waardoor er een plek op de vleugel vrij komt voor een talent) of Vilhena, maar dit is een keuze van Rutten en niet van (de) Feyenoord(-directie). Vanuit de jeugd heb je op het middenveld wel voldoende spelers met potentie lopen zoals Hamer, Nieuwkoop en Schuurman.

Blijven de keeper en verdediging over. De verdediging bestaat sinds de afgelopen weken louter en alleen uit zelf opgeleide talenten, daarvoor had je Wilkshire op rechtsback staan. Hier valt dus weinig op aan te merken. Met Verdonk en Gronsveld lopen er ook twee talenten in de A1 die op den duur weleens een basisplaats in De Kuip kunnen bemachtigen. Met Vermeer heeft Feyenoord ook een prima keeper binnengehaald voor een mooie prijs. Ook dit was nodig aangezien Mulder duidelijk niet het niveau heeft wat Feyenoord na moet streven. Op den duur heb je met Hahn, Miazek en Bijlow prima keepers die naar dit, of misschien wel een hoger, niveau kunnen groeien.

Al met al valt het dus reuze mee met 'de nieuwe koers die Feyenoord vaart'. Natuurlijk is het zonde dat Boëtius en Vilhena vertrekken en had vooral Vilhena meer kansen moeten krijgen. Maar aangezien de aanwas vanuit de jeugd het komende jaar (vooral aanvallend gezien) minimaal is, zal Feyenoord wel de portemonnee moeten trekken om een elftal samen te stellen dat mee moet doen om de bovenste plaatsen.

Ik zie het volgend jaar somber in voor Feyenoord. Kuijt is voor de groep een prima versterking en zal zeker ook in het veld nog van grote waarde kunnen zijn. Maar hoe wil ze de aankomende leegloop gaan opvangen? Met het waarschijnlijk vertrek van Boetius, Vilhena, Immers en Te Vrede komt er niet veel geld binnen voor goede versterkingen. Clasie zou wel aardig wat geld binnen kunnen brengen, maar zijn vertrek is weer niet zo maar op te vangen. Mathijsen en Boulahrouz wordt (waarschijnlijk) ook niet verlengd. Dit kan de jeugd allemaal niet opvangen. Ik hoop van harte dat ik er naast zit, maar alle spelers die de laatste tijd de revue hebben gepasseerd zullen niet komen omdat ze te duur zijn of liever naar een andere club willen gaan. Guidetti, Gudelj, Propper, Vejinovic, Ziyech, Corona, Kalou zullen niet in het Feyenoord-shirt te bewonderen zijn. En wat Achahbar betreft: Waarom heeft hiervoor nog geen trainer iets in deze jongen gezien? Hij kan lekker voetballen, maar komt simpelweg tekort voor de top.

22 april 2015 om 15:55

Alleen Clasie vertrekt van de basis spelers zoals het er nu uitziet. Misschien komt daar nog een Immers bij maar daar zijn de meeste juist blij mee. Boetius, Vilhena, Mulder, Mathijssen, Boulahrouz, Achabar zijn alle bankzitters. Toch juist mooi om te zien dat Feyenoord bankzitters kan verkopen voor enkele miljoenen. het is maar net hoe je het bekijkt.
Over jouw genoemde namen ben ik het niet geheel met je eens. Kalou bv. Lijkt juisyt transfervrij t emogen vertrekken en wil graag. Daarnaast zijn Propper, Vejinovc en Zyech best haalbaar lijkt mij. Deze spelers zijn niet duurder dan een Boetius of een Vilhena en Feyenoord is een stap omhoog ten opzichte van waar ze nu spelen. Zyech zal alleen niet wenselijk zijn vermoed ik. Hij heeft publiekelijk Feyenoord nee verteld en verwacht niet dat Feyenoord zich opnieuw zal melden.

23 april 2015 om 11:19

Het klopt dat het (op dit moment) geen basisspelers zijn, maar ik denk niet dat ze alleen maar jeugdspelers op de bank moeten/kunnen zetten volgend seizoen en ook de basis is, zeker zonder Clasie, niet goed genoeg. Dan is knokken voor de 3e plaats het maximaal haalbare. Ik hoop dat Feyenoord mee kan doen om een of meerdere van bovengenoemde spelers, maar dan zal men niet tot het laatste moment moeten wachten.

24 april 2015 om 20:37

Klopt, Voorheen was de selectie altijd pas op het laatste moment rond, wat elk jaar de nodige punten heeft gekost. Dat zal moeten veranderen anders loop je weer direct achter de feiten aan. Dit alleen zal al een verschil zijn en is dit jaar pas voor het eerst mogelijk sinds tijden.
Over de bank heb je een punt. Er zitten wel wat talenten tussen maar wil je europees mee blijven doen, in de beker blijven en voor het kampioenschap gaan moet je ook reserves hebben welke al wat ervaring hebben.
Ik verwacht wel dat er er enkele redelijke spelers bijkomen wanneer Clasie, Vilhena, Boetius, Immers en Te Vrede verkocht zijn. Samen moeten ze toch wel tussen de 20 en 25 miljoen kunnen opbrengen.
Als je mijn opstelling bekijkt, houd je de volgende spelers over voor de bank.
Mathijssen, Wilkshire, Nelom, L. Cabral, Dammers, Verdonk, Nieuwkoop, Schuurman, Manu, Basacikoglu, Sleegers en Miazek.
Verwacht dat Hahn opnieuw verhuurd gaat worden aan Pec. Achabar is onduidelijk, denk niet dat hij volgend seizoen bij Feyenoord speelt.
Op het middenveld heb je dan niet veel ervaring achter de hand. Rienstra van PEC zou welkom zijn.
Coutinho transfervrij ophalen als 3e keeper. Mulder, Lamprou en Graafland vertrekken.
Blijft Feyenoord 443 spelen, dan mist Feyenoord nog een goede rechtsbuiten. Berghuis van AZ zou een mooie aanvulling zijn. Berghuis, Zyech, Ayoub en Rienstra moeten bij elkaar toch wel te halen zijn voor zo'n 10 a 12 miljoen?

Nog meer slecht nieuws voor feyenoord, vilhena wilt ook vertrekken:

In navolging van Jean-Paul Boëtius lijkt ook Tonny Vilhena bezig aan zijn laatste weken bij Feyenoord. De twintigjarige middenvelder heeft zijn zinnen gezet op een transfer.

Dat meldt Voetbal International. Vilhena heeft aan Feyenoord laten weten dat praten geen zin meer heeft. De Rotterdammers wilden het contract van de middenvelder, die nog een jaar vastligt in De Kuip, verlengen. Dat zit er dus niet in door de weigering van Vilhena.

De situatie toont veel gelijkenissen met die van Boëtius. De twee talenten voelen te weinig vertrouwen van de clubleiding. Vilhena weet zelf ook dat hij niet het beste seizoen in zijn loopbaan heeft gespeeld, maar kijkt niettemin uit naar een nieuwe uitdaging in het buitenland.

Het weekblad schrijft dat die snel zal komen. Vooral vanuit Engeland is er veel belangstelling voor de middenvelder, die een winterse transfer naar Southampton in rook op zag gaan. Het is niet bekend hoeveel geld Feyenoord voor Vilhena wil hebben. In de winter werd gesproken over drie miljoen euro

Nu is het tijd? Volgens mij heb je niks te willen. Als ze t in m zien zitten hadden ze allang iets gedaan. Neem zelf het heft in handen en breng gewoon naar buiten dat Anchabar vertrekt.

Het is natuurlijk belangrijk om duidelijkheid te geven, maar Anass denk de laatste tijd dat hij wel erg veel te eisen heeft. Voor zover ik weet heeft hij meer (prof)jaren bij Feyenoord gespeeld dan volledige wedstrijden goed gespeeld. HIj doet het de laatste tijd steeds beter, maar je ziet zo dat hij niet het talent heeft om verder door te groeien.

Een goede techniek, maar hij mist snelheid, kracht en explosiviteit.

Goh, precies hetzelfde bericht als een aantal weken geleden nadat Achahbar 2x scoorde tegen Psv. Hoe vaak willen we dit bericht nog herhalen Vz?

Tijd voor deze jongen om verhuurd te worden aan een middenmoter uit de Eredivisie. Ik vind Zwolle of Cambuur wel een goede ploeg voor hem. Teams die willen voetballen ipv vechtvoetbal.

Dan moet ie die vervelende broer de zaakwaarnemer wel thuis laten. Bij Cambuur en PEC zitten we niet te wachten op dit soort mannekes..... En die Achabar, heeft hij eigenlijk al 3 goede wedstrijden gespeeld dit seizoen.... Zo te horen eisen ze van alles, dus laat maar lekker daar blijven. Als Feijenoord hem een contract geeft, dan mag hij zijn handen dichtknijpen. Clubs staan zeker niet in de rij, als dat niet het geval is.

22 april 2015 om 17:48

Waar zie jij zijn broer vervelend doen? Wat een rare reactie. Wil jij als speler zijnde geen duidelijkheid wanneer je niet van je club hoort of je volgend seizoen welkom bent of niet? Verder zullen er genoeg clubs uit de eredivisie zijn die het in hem zien zitten. Goedkoop, kan scoren en technisch heel goed. Wat bedoel je verder met dit soort mannekes?

23 april 2015 om 13:17

Lees de berichten over die broer er de afgelopen weken maar eens op na. Roepen dat er veel belangstelling is, zelfs in Italië; nu moet Feijenoord weer duidelijkheid geven, zo'n gast klinkt dan als belerend, anders gaat ie weg. Mou, gewoon gaan zou ik zeggen, maar stoppen om eisen te stellen aan een grote club als Feijenoord. Dan worden er proefballonnetjes opgelaten via via dat als ,,ik zie hem wel spelen bij Pec, Cambuur''. Nou mooi, die zijn ook niet achterlijk en bepalen zelf wel of zo'n speler past. Met die familiezaakwaarnemers is maar 1 ding belangrijk, geld en niet de carriere van de speler.
Dat wordt dus meestal ook niets, omdat die veelal bezig zijn met geld, en nog meer geld en nog meer snel geld. Dus, buiten de deur houden. Laat hem lekker bij Feijenoord eisen stellen, maar die trekken zich daar ook geen kl.t.n van aan.
Dit soort mannekes zijn bijv. Bakkali, Kishna en voor mij ook Achabar. Laten we maar zeggen, veel spelers met dezelfde soort roots en mentaliteit.

Ik hoop echt dat Feyenoord voor zijn talenten kies wat mij het beste lijkt is gewoon Achabar een contract voor 5 seizoenen voor zo'n 4 ton en bepaalde premies bij het behalen van een aantal doelpunten en gewoon op zijn positie houden. Vilhena proberen te houden met een contract van 6 ton en hem in dezelfde rol als bij Koeman laten spelen maar dan iets aanvallender. Boetuis hoort gewoon meer te verdienen als van Beek en hem ook een contract van 4 seizoen voor zo'n 6 ton met bepaalde premies indien hij erg goed presteert. Deze gasten domineerde in alle jeugdelftallen dat ze gespeeld hebben en hebben al bewezen dat kunnen door te trekken in de eredivisie. Woudenberg moet je ook verlengen voor 5 seizoenen meet een salaris van 2 ton of iets in die trend. Kongolo en van Beek 5 seizoenen verlengen voor zo'n 4 en 5 ton per met wat eventuele premies. en met het geld dat vrij komt van Immers, Clasie, te Vrede en de transfervrij vertrekkende spelers zou ik gewoon stoppen in de verlengingen van de contracten bouwen aan een elftal moeten ze een keer.

Kuyt moet rouleren, Kazim kan erin als Breker evenal Manu. Basacikoglu moet vertrouwen krijgen speelt heel gemotiveerd en niet eens slecht maar moet gecontroleerder spelen dan kan hij pas verbeteren met speeltijd. Jari Schuurman, Nieuwkoop, Karsdorp en Sleegers op de bank voor op het middenveld en pas verlengen aan het eind van het seizoen als je wat meer van hun niveau weet

Wilkshire, Verdonk, Cabral Nelom en Knoester op de bank voor de verdediging en kijken hoe erg getalenteerd die Verdonk, Cabral en Knoester zijn bevallen ze dan verlengen zo lang mogelijk elke keer die 3 jaar contracten onder het mom van voorzichtig zijn heeft ons nog niks geholpen. Middelmatige spelers krijgen dan weer wel contracten van 4 a 5 jaar voor hun bizar salaris.

Feyenoord gaat weer een hoop wedstrijden spelen dus gewoon rouleren en komt een talent er niet aan te pas dan gelijk anticiperen en verhuren. Feyenoord is Nederlands kampioen in opleiden van talenten maar wereldkampioen in om ze vervolgens weer te verwaarlozen praat niet over topsport klimaat als je je eigen jeugd niet eens langer als 3 jaar kan vastleggen.

Een aanvulling in de verdediging is overigens geen overbodige luxe Hooijveld is transfervrij heb ik begrepen. Guidetti en 1,2 miljoen salaris is te gortig Achabar heeft een beter gemiddelde dit seizoen terweil hij amper op zijn eigen positie speelt en in een betere competitie.

Vermeer (Rc)
Anholt
van Beek
Kongolo
woudenberg
Ahmadi (C)
Vilhena
Boetuis
Toornstra 10
Basacikoglu
Achabar

2e spits maken achter Kuijt. Elke wedstrijd een half uur spelen. Kazim moet weg.

11 doelpunten in een team dat zo dominant is, is onacceptabel. Met hetzelfde aantal wedstrijden zouden Tevrede en Achahbar er allebei meer maken. Kazim rijgt verkeerde beslissingen aaneen .

De man heeft gewoon nul overzicht. Echt een kip zonder kop.

Dat Feyenoord m overweegt te contracteren slaat echt als een kut op een drumstel.

Eigenlijk word ik als Feyenoordsupporter witheet van zoveel domheid. Achahbar is binnen 3 jaar een sensatie in de eredivisie en dan heb je er een held uit eigen jeugd bij, plus een transferbedrag om van te watertanden.

Als je Kazim contracteert heb je een volgetatoeeerde gehaktbal die op een gemiddeld pleintje nog door de mand valt. en gooi je Achahbar bij t vuil.

Echt.... wat een t***zooi

Waar blijft de update over vilhena vz? Volgens VI wilt hij net als boetius een vertrek forceren in de zomer.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren