Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Manchester United en Ten Hag boeken opnieuw een probleemloze oefenzege

Laatste update:

Erik ten Hag heeft ook de tweede oefenwedstrijd met zijn Manchester United winnend afgesloten. In Australië werd er na een moeizaam eerste half uur alsnog eenvoudig gewonnen van Melbourne Victory: 1-4. De thuisploeg kwam snel en verrassend op voorsprong, maar the Mancunians stelden ruim op tijd orde op zaken.

Ten Hag koos er, net als drie dagen geleden tegen Liverpool, niet voor om Donny van de Beek en Tyrell Malacia in zijn basiself op te nemen. De twee Nederlanders moesten, net als landgenoot Tahith Chong, in Australië genoegen nemen met een plek op de reservebank en mochten pas na de rust invallen. Bij de eerste elf was wel plek voor Victor Lindelöf, keeper Tom Heaton en de rappe Anthony Elanga. Zij werden door Ten Hag in het elftal gepast en kregen de kans om zich te laten zien.

Dat lukte in de eerste helft maar mondjesmaat. Tegen alle verwachtingen in kwam Melbourne Victory zelfs op voorsprong via Chris Ikonomidis, die te veel ruimte kreeg van captain Harry Maguire en zo een counter kon binnenschieten. De Australiërs beperkten zich sowieso tot tegenhouden en counteren, waardoor United veel de bal had. Geniale momenten leverde het amper op en grote kansen kwamen er dan ook niet. Vlak voor rust kreeg United dan toch de geest. Eerst zag Scott McTominay zijn schot via een Melbourne-been in het doel belanden en even later rondde Anthony Martial van dichtbij een aanval over rechts af: 1-2.

In de rust bracht Ten Hag tien nieuwe spelers in en daar zaten drie Nederlanders bij. Malacia, Van de Beek en ook Chong mochten hun opwachting maken en kregen 45 minuten om zich te bewijzen. Dat bleek lastig te zijn, omdat United vooral heel zakelijk voor de dag kwam na rust. Van de Beek was het meest aanwezig van de drie, maar kon ook niet echt zijn stempel drukken. Pas tien minuten voor tijd gooiden de Engelsen het duel in het slot via Marcus Rashford, die een pass van Eric Bailly op waarde schatte en de bal onder de keeper door schoof.

Met de 1-3 op de borden deed United rustig aan. Uiteindelijk werd er nog één goal bijgeschreven: Chong kwam door over rechts en bracht de bal voor, waarna verdediger Edmond Lupancu een ongelukkig eigen doelpunt maakte: 1-4. Daarmee kan Ten Hag dus opnieuw een ruime oefenzege bijschrijven als trainer van Manchester United. Later worden de degens ook nog op vriendschappelijke wijze gekruist met Crystal Palace, Aston Villa, Atlético Madrid en Rayo Vallecano.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Was niet best Donnie. Wordt momenteel ook wel een beetje verkracht door Ten Hag (want het is geen spits), maar dan kun je nog wel wat meer brengen dan hij nu doet. Zonde, lijkt wel of ie het voetballen is verleerd.

15 juli 2022 om 14:06

Nee hij is het voetballen niet verleerd joh. Dit was gewoon altijd zijn niveau, buiten dat een seizoen bij ajax waar hij boven zichzelf is uitgestoken. Hij speelde toen in een machine & in een bepaalde systeem waar hij uit de verf kwam. Het is echt geen speciale speler & hij is het al helemaal niet waard om je systeem aan te passen aan hem... Ik zeg het nog eens; de Nederlandse James Milner.

15 juli 2022 om 14:10

Ho ho donny mag de schroen veters nog niet strikken van mister liverpool.

15 juli 2022 om 14:11

Hij heeft inderdaad gewoon het niveau niet. Komt voetballend veel en veel te kort, dat was bij Ajax al het geval. Zijn beste kwaliteit is juiste positie kiezen in de 16. Hij zou naar een club moeten gaan waar ze 4-4-2 spelen en hij om de spits heen kan bewegen. Bij Ajax stond hij op 10 maar vulde hij dat ook op deze manier in als verkapte spits.

15 juli 2022 om 14:12

Je gaat hier serieus van de Beek vergelijken met Milder? Doe even normaal joh, Milner is een klasse beter dan van de Beek. Sowieso twee spelers die je qua spel niet echt kunt vergelijken lijkt me.

15 juli 2022 om 14:13

De impact die Milner op het veld heeft en buiten het veld zal Donny nooit bereiken hele slechte vergelijking.

15 juli 2022 om 14:14

Hoezo is Milner mister Liverpool? Voor die 5 of 6 jaar?

Maar hij mag inderdaad de veters van Milner niet eens strikken…

15 juli 2022 om 14:14

Ik bedoelde dan ook een slechtere versie van James Milner jongens. Rustig aan. Mijn punt is dat deze jongen nergens echt in uitblinkt behalve dan misschien zijn loopacties & uithoudingsvermogen. Laten we aub niet doen alsof milner een david silva was , want die jongen was ook gewoon geen speciale speler en had het van zijn werkkracht.

15 juli 2022 om 14:14

Bar slechte vergelijking. James Milner is een verdienstelijke speler die op alle posities uit de voeten kan en minimaal een 6 haalt. Zie je Donny vd Beek al linksback spelen in een halve finale FA Cup?

15 juli 2022 om 14:15

Dit is een belediging voor James Milner. Die man heeft zijn sporen verdiend en een prachtige carrière gehad.

15 juli 2022 om 14:20

@nuancering wat een overdreven gedoe van je zeg. Milner en donny hebben beiden een gigantisch loopvermogen & goede loopacties in de box met een neusje voor het doel. Hoezo is dit dan een bar slechte vergelijking ? Nergens zeg ik dat ze even goed zijn, maar milner was gewoon een degelijke selectiespeler van liverpool tot zij eindelijk een sterk middenveld hadden waardoor milner geen basisspeler meer was en liverpool de prijzen aaneen rijgde. Is dat mister Liverpool dan? Jullie praten hier alsof ik hem met ene Steven Gerrard heb vergeleken, mijn god zeg.

15 juli 2022 om 14:33

@Pieter

Milner is lange tijd in zijn carrière vleugelspeler of half geweest en later centrale middenvelder. Zijn werklust en leiderschap zijn zijn beste eigenschappen. Van de Beek is eigenlijk een schaduwspits die het van loopacties moet hebben en niet per se loopvermogen. Ik weet niet hoe het idee er is ingeslopen dat van de Beek een soort werkpaard is, dat is ie niet. Ook zou ik Milner niet omschrijven als iemand met 'een neusje voor de goal' gezien hij minder dan 1 op 10 loopt in de Premier League (57 goals in 594 wedstrijden). Het hoogste aantal goals in de Premier League in een seizoen van hem is 7. Ze hebben altijd een andere positie gespeeld, andere rol, andere types. Het is een heel curieuze vergelijking.

15 juli 2022 om 14:39

@bongiorno dat zijn goede statistieken voor milner toch? Had echt wel een goede afwerking voor het doel kan ik mij nog goed herinneren. Donny heeft weldegelijk een groot loopvermogen & ze zijn beide spelers die ook gewoon goede loopacties in de box hebben & op meerdere posities uit de voeten kunnen. Het is echt geen hoge wiskunde hoor.

15 juli 2022 om 16:21

Het grote verschil tussen de twee spelers is dat Milner intelligentie in zijn spel had. Dat maakt ze direct anders. Milner had misschien het niveau niet, maar kon rust op het middenveld brengen en heel controlerend spelen, als counteren. Vd Beek ka dat niet en kan helemaal niet op meerdere posities uit de voeten. Het is een echte (beperkte) 10 of CF, want als cm loopt hij constant uit positie en is hij verre van dwingend met de bal.

Vd Beek is een verbeterd voetballende versie van een Klaassen, maar mist de intelligentie en spelgevoel die Klaassen wel heeft. Eigenlijk is hij het beste te vergelijken met een mug, staat altijd op de positie waar je hem precies niet wilde hebben.

15 juli 2022 om 21:37

Klopt, dat zou betekenen dat hij stiekem in de kleedkamer van Liverpool is geweest

15 juli 2022 om 14:10

Paar goede loopacties, hoog op het veld balvast. Ik weet niet of sommige verwachten Donny een soort Eriksen of Bruno te zijn maar Donny ziet de bal nooit veel, maar maakt dat je opties aan de bal hebt. Denk dat Ten Hag prima tevreden is met zijn optreden.

15 juli 2022 om 14:15

Muah, zag bij Ajax regelmatig een mooie (simpele) steekbal, had extreem veel overzicht in de 16 en koos beter de momenten om diep te gaan. Nu beperkt ie zich tot korte pasjes over 3 meter. Daarbij is het geen spits. Hij blijft weg wanneer die juist in de bal moet komen en is niet in de 16 te vinden wanneer hij er wel moet zijn. Zoals ik al aangaf, gewoon zonde. Vond het juist een hele goede speler bij Ajax, mist nu mischien wel wat vertrouwen en wedstrijdritme.

15 juli 2022 om 14:21

Ik had het gisteren nog met een maat van mij over Donny en dat hij dit seizoen nog geen 10 doelpunten zou maken verdeeld over alle competities. Hij zei; ik durf te wedden op 9 liter bier dat hij er 15 of meer gaan maken voor United dit seizoen. Ben die weddenschap maar aangegaan en ik denk zo maar dat ik aan het eind van het seizoen 9 liter bier rijker ben. Verder zeggen oefenwedstrijden (zeker in dit stadium) niet zo veel, maar kijkend naar afgelopen jaren denk ik niet dat we te veel van hem moeten verwachten

15 juli 2022 om 14:21

Waarom wordt Donny constant genegeerd door zijn teamgenoten ? Zie je ook op de bank bij Man UTD terug dat ze amper met hem willen praten en hem bewust lijken te negeren.

15 juli 2022 om 14:23

Wat lul je nou joh hij heeft gewoon een goeie band met de spelers die jongen loopt alleen maar diep als of tie de bal niet wilt hebben en hij brengt het gewoon niet punt

15 juli 2022 om 14:38

Jij ziet dingen die er niet zijn. Niemand negeert Donny bewust. Kijk die trainingsbeelden eens. Die kan met iedereen goed overweg.

15 juli 2022 om 14:28

Nee.. Donny mag voor mij ander club zoeken hij past niet bij de niveau van united. Hij speel als 10 achter de spits. Maar wat hij deed bij deze wedstrijd elke bal die hij kreeg speelt hij weer terug naar achter.
Hele wedstrijd speelt hij de bal naar achter en dan die rennen meer niet. Zo speel je toch niet voetbal als nummer 10 op de veld

15 juli 2022 om 14:40

@modric hij is het voetballen niet verleerd, want hij heeft nooit zo goed kunnen voetballen (natuurlijk is hij prof, maar ik bedoel relatief gezien). Die goaltjes in de CL tijdens dat goede jaar verbloemden veel, maar bijv. in die halve finale tegen Tottenham was hij de eerste die ondersneeuwde. Haal zijn goals weg en er blijft niets over.

Ten hag is at the wheel!!!! Manu wordt kampioen dit seizoen 😉

15 juli 2022 om 14:08

Ja en jammer dat ze niet in de CL zitten anders zouden ze die ook pakken toch😉

Utd in de top 2 op de lijstjes van de analisten in Engeland, let maar op.

15 juli 2022 om 14:08

Is nu echt nog geen zinnig woord over te zeggen that is kreezy zou ten Hag zeggen..

15 juli 2022 om 14:16

De lat ligt er in ieder geval hoger dan bij Arsenal, of Ten Hag het waar gaat maken weet ik niet, het huidige materiaal past niet bij zijn manier van spelen.

15 juli 2022 om 14:19

Plek 4 zouden sommige hier zelfs een huldiging voor plaatsen, dat is een gebrek aan ambities..

15 juli 2022 om 14:25

In welk opzicht ligt de lat hoger Feno?

15 juli 2022 om 14:27

Dat de lat hoger ligt bij United is nou juist 1 van de vele problemen van de afgelopen jaren. Je stelt altijd teleur zo. Zelfde als jij van 0 keer sporten ineens voor neemt om 7x te sporten per week voor het komende jaar. Gaat je niet lukken

Arsenal lijkt sinds vorig half jaar iets op te bouwen, dus als ze dit weten door te zetten zijn ze al verder dan United van vorig seizoen.

15 juli 2022 om 14:30

Schop, laat die beste jongen nou eerst zelf antwoorden, kan ie wellicht tot inzichten komen en ervan leren....

15 juli 2022 om 14:33

Lol mijn excuus

15 juli 2022 om 14:47

Omdat United club is dat voor de titel moet strijden zelfde geld voor Arsenal. Die ambitie moet je tonnen anders red je het niet. die instelling moet je hebben als Arsenal zijnde.

15 juli 2022 om 15:14

Gebrek aan ambitie??Dat gaat niet in 1 keer. Zeker niet in de situatie waar United nu in zit. En maar beperkt goede spelers kan halen. Ik zou er zelf ook erg blij mee zijn als Unifed 4e zou eindigen. Schat Chelsea liverpool en City nog steeds hoger in. Zelfs Spurs. Dus zouden ze het beter gedaan hebben dan vorig seizoen. En stapje voor stapje hogerop klimmen. Om uiteindelijk over paar jaar echt mee te doen om de grote prijzen. Verwacht dit jaar em volgend jaar niet dat United mee gaat doen om kampioenschap. Maar als ze 4e eindigen overtreft het mijn voorspelling.

15 juli 2022 om 15:19

Ten Hag is niet voor niets aangetrokken jullie heten geen spurs die plaats 4 wel ambiëren.. je bent een topclub dat moet je ook uitstralen

15 juli 2022 om 15:27

Wat is er bij Arsenal zoveel veranderd dan ten opzichte van een aantal jaren terug? Onder Emery pakten ze nog meer punten dan nu met Arteta. De een is zogenaamd een held en de ander is een flop.

15 juli 2022 om 15:55



Derkaiser123 onderstreept mijn punt. Emery werd net 5e met meer punten dan dat Arteta in drie seizoenen niet heeft kunnen behalen en werd ontslagen. Toen werd CL geã«ist, nu worden zelfs achtste plekken getolereerd. Dat is bij United toch wat anders.

15 juli 2022 om 16:16

Ambitie en realisme is wel het verschil. Tuurlijk ambiëren de fans wel kampioenschappen. Maar is nu niet realistisch.
Dus zal alles stap voor stap willen. Daarbij doet het bestuur nog steeds niet wat een topclub hoort te ambiëren. Daar lopen wij ook nog tegen aan.

15 juli 2022 om 14:26

Kan zomaar. Buiten Man City zijn de verschillen helemaal niet zo heel groot. Moet nog maar zien hoe Nunez het bij Liverpool gaat doen en met Mane hebben ze een van hun beste spelers weggedaan. Chelsea is sowieso verzwakt met het vertrek van veel spelers. En de verschillen zijn sowieso klein tussen Chelsea, Spurs en United in mijn optiek.

15 juli 2022 om 14:32

Met 1 punt verschil kampioen geworden en de verschillen zijn met de komst van Haaland ineens super groot? Ik denk dat niks vast staat momenteel. We weten hoe Tuchel er kort op kan zitten en ineens een tijdje heel goed kan voetballen, Conte kennen we ook en kan ook altijd verassen en de boel in de war schoppen en ook Ten Hag kan met een nieuwe richting echt wel wat doen.

Wij als Liverpool zijn al jaren redelijk stabiel qua prestaties en als we dat laatste stapje kunnen maken tegen verdedigende bus voor de deur teams met Nunez dan kunnen die verschillen ook heel anders zijn.

Van City word ik niet ineens bang met nog een nieuwe sterspeler. Teveel sterspelers werkte nou juist averechts.

15 juli 2022 om 14:42

Zo heel veel sterspelers heeft City juist alles behalve. Haaland vind ik een next star en De Bruyne is misschien een ster, maar het is niet zo dat er een Messi, Neymar en Mbappe in een team zit. Mahrez etc zijn allemaal goede voetballers maar in mijn optiek alles behalve supersterren. En Liverpool heeft het seizoen voor deze nog extreem zwak gepresteerd waarin Man United zelfs nog 2de werd met Solksjaer.

15 juli 2022 om 15:08

Nu doe je City imo toch echt wel te kort. Ze hebben op alle posities over het hele veld 2 internationals beschikbaar, als dat geen sterspelers zijn dan weet ik het niet meer hoor. De Bruyne misschien een ster noemen is helemaal gek, jij denkt bij ster dan eerder aan hoeveel shirtjes en merchandise die verkoopt ofzo?

15 juli 2022 om 15:25

Nee ik denk gewoon aan de absolute werelstop. Spelers als Lewandowski, Salah, De Bruyne, Messi, Neymar, Benzema, Mbappe bijv. Ik vind dat City dan helemaal niet zo extreem veel wereldsterren heeft. Spelers als Sterling, Gundogan, Foden, Grealish, Jesus en Mahrez schat ik bijv helemaal niet in die categorie.

15 juli 2022 om 15:19

Er zijn zoveel van dit soort voorspellingen die we van te voren al in kunnen vullen. Alleen Gullit (en Pat Nevin als hij mee mag doen) heeft Chelsea in de top 4. Alle ex-United spelers zetten United schaamteloos in de top 2. Alle ex-Liverpool spelers zetten Liverpool op 1. Ze gaan allemaal weer roepen de verrassende tegenvaller van dit jaar in het volgende seizoen gaat degraderen (Everton). Ze zullen Newcastle veel te hoog gaan inschalen, misschien is Shearer zelfs al zo gek om ze in de top 4 te knallen.

15 juli 2022 om 15:23

Het is gek dat ze achteraf bijna nooit hiermee om de oren geslagen worden. Ofja...echt gek is het natuurlijk niet

15 juli 2022 om 15:48

Bij de Engelstalige tak van ESPN was het duidrlijk dat ze United niet zien als een favoriet. Verre van zelfs

Prima overwinning. Ziet nu al de hand van Ten Hag stap voor stap ongeslepen worden. Hoog pressie spel. Hierdoor ontstaat de 0-1. Prima dat dit gebeurde, geeft stof tot trainen. Sancho eerste helft waanzinnig, krijgt echt zijn vorm terug. Grote verrassingen tweede helft toch echt wel Savage en Iqbal. Vind Savage nu al meer controleur dan Scotty..

15 juli 2022 om 14:11

Sancho is een geweldige speler. Die moet ten hag echt het vertrouwen geven want hij heeft echt wel het meeste potentieel van alle manu spelers.

15 juli 2022 om 14:19

Ik heb vandaag niet gezien, maar dan doet Iqbal nu dus twee wedstrijden waar iedereen bij United bij Van de Beek om schreeuwt. Verantwoordelijkheid opeisen, risicos nemen, en je in oefenwedstrijden etaleren. Charlie Savage was tegen Liverpool nog wel op een paar slordigheidjes te betrappen, maar hoorde zeker niet bij de spelers die in negatieve zin opvielen. Mooi om te lezen dat hij vandaag absoluut positief opviel.

15 juli 2022 om 14:22

Maar het zijn ook gewoon hele andere spelers, die speler gaat Donny ook nooit zijn, zelf niet in zijn beste vorm.

15 juli 2022 om 14:40

Iqbal is een verademing om te zien. Durft risico te nemen, zoekt naar een creatieve oplossing en heeft nog flair. Savage blijkt een spelverdeler te zijn. Natuurlijk vandaag ook nog een paar slordige balletjes, maar dat mag nog op deze leeftijd. Heeft een strakke trap, weet wanneer hij een slimme overtreding moet inzetten en is geduldig met de interceptie. Chong lijkt ook aardig op te leven, moet wel echt werken aan zijn eerste aanname.

Wat gun ik het Ten Hag om iedereen de mond te snoeren! Geef deze man de tijd en United gaat hier héél veel plezier aan beleven!

15 juli 2022 om 14:12

Naar mijn mening krijgt hij niet echt kritiek, toch ?

15 juli 2022 om 14:12

Ik heb helemaal niets met Ten Hag maar ik heb wel een zwak voor personen die een uitdaging aan durven gaan en dat geldt zeker voor Ten Hag (en in mindere mate voor Malacia), want MU lijkt me een enorm wespennest.



"van der Beek was het meest aanwezig". Werkelijk VZ? Hij had werkelijk geen enkele inbreng en was van de 3 Nederlanders de minste. De bijdrage van Malacia was ook miniem. Exact 1 goede voorzet van hem gezien die niet afgemaakt werd door Rashford. Als je als Malacia op de bank zit en je ziet in de eerste helft Shaw matig spelen dan klap je er toch op. Niets daar van. De beste was nog Chong die een paar leuke acties had. Maar over het geheel was het niet best wat United liet zien. Weinig creativiteit dus weinig kansen. Zeker in de eerste helft. Er is nog veel werk aan de winkel voor ten Hag. In de verdediging haalde alleen Dalot een ruime voldoende.

15 juli 2022 om 14:28

Het meest aanwezig wil niet zeggen de beste hè

15 juli 2022 om 14:36

Geen enkele inbreng betekent biet aanwezig en niet de beste. Het waren de jonkies die het initiatief namen.

Het enige wat goed verzorgd was bij United was de pressing als ze de balk niet hadden.

Van de 21 United spelers die ik vandaag heb gezien zouden hoogstens Dalot, Sancho en Bruno bij City, Liverpool of Chelsea in de selectie zitten.

Poeh, Malacia deed hier vandaag zijn kansen geen goed! Pas 10 minuten voor tijd leek hij een beetje op de speler die vorig seizoen zo sterk was bij Feyenoord, maar daarvoor was het heel matig, positioneel zwak en alle ballen achteruit of ingeleverd. Lijkt onder hoogspanning te staan. Het compleet tegenovergestelde kan gezegd worden van Zidane Iqbal en Charlie Savage, die nu al het spel naar zich toetrekken en telkens een verbetering zijn op McFred. Waar de vorige wedstrijd Iqbal in mijn ogen de betere van de 2 was met zijn dribbels en balbehandeling, was het nu Savage voor mij met zijn positionering en passing. Hoop dat Ten Hag deze jongens eens met de eerste 11 laat spelen, want denk dat iedereen daar van profiteert.

Waar was de wedstrijd te zien? en zag het spel er een beetje redelijk uit?
Vorige pot was nog op Ziggo maar dat zag ik vandaag niet terug.
Wel benieuwd hoe onze Nederlanders het gaan doen komende wedstrijden

15 juli 2022 om 14:29

Hij was nergens te zien. Heb ook lopen zoeken. Als je die tegen Liverpool uit zendt dan moet je deze ook doen vind ik dan. In plaats daarvan zitten we naar sporten te kijken die hier totaal niet populair zijn.

15 juli 2022 om 14:40

Ik woon in Thailand en kan je garanderen dat werkelijk alles te zien is op het Internet.

15 juli 2022 om 14:37

Was te zien via een streaming site (kan hier niet zeggen welke). Beeld was van Manchester United TV met goede kwaliteit.

15 juli 2022 om 14:52

Haha precies. Manchester United tv is alles live te zien in pre season, perfecte kwaliteit met goed commentaar.

Van de Beek is eigenlijk zoals Thomas Muller. Alleen dan 24x slechter

Lees ik eerst op Redcafe de reacties van Mancunians en lees je vervolgens dit artikel, hahaha wat een wereld van verschil. Van de Beek deed helemaal niets goeds maar was zogenaamd het meest aanwezig? Malacia speelde echt prima en verdient eerder een pluim. Van de Beek wordt wederom zwaar bekritiseerd op de MU fora.

15 juli 2022 om 14:43

Over van der Beek ben ik het met je eens. Maar Malacia heeft exact 1 goede voorzet gegeven. Voor de rest geen enkele inbreng gehad. Je kan hoogstens zeggen dat hij verdedigend niet in de problemen is gekomen. Maar dat was niet zo moeilijk want Melbourne verdedigde alleen maar.

Ik zie alle 3 de landgenoten geen basisplaats veroveren. We zullen zien .

Lees ik het nu goed. De 1-0 na een fout van Maguire. Goh dat verwacht je toch ook niet. Normaal gesproken is het een uiterst betrouwbare verdediger

15 juli 2022 om 14:33

Dit was eerder de fout van lindelof, het feit dat maguire even snel is als een schildpad zonder benen helpt er dan niet bij.



Krijgen we nu van elke oefenwedstrijd van United een uitgebreid verslag? Laat de competitie maar snel weer beginnen, dit gaat eigenlijk helemaal nergens over.

United had net zo goed Lasse Schöne kunnen kopen, die was ook goed bij Ajax en ook een middelmatigespeler. Het is echt aandoenlijk met Donny.

Maguire weer op zijn maguire.
Wat een ongelooflijke prut verdediger is dit toch. Ik begrijp dat Ten Hag hem vertrouwen wilt geven, maar ik mag toch echt hopen dat ze snel een vervanger voor hem hebben.

Hij ziet het spelletje simpelweg niet. Altijd te laat, positioneel verkeerd, maakt verkeerde keuzes aan de bal.

Sorry, maar dit is een enorme miskoop.



Die Iqbal is me toch goed zeg damn, echt een kwaliteit speler. Speelt zonder angst, heel bewegelijk, onwijs goed aan de bal. Eigenlijk een beetje zoals Frenkie maar dan van de eigen jeugdopleiding. Wat zou ik hem graag bij Feyenoord zien op de plek van Kocku, eigenlijk veels te goed voor de Eredivisie, maar dromen is altijd leuk.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren