Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Kritische Jürgen Klopp haalt uit naar arbiter én stadion van Real Madrid

Laatste update:

Jürgen Klopp was dinsdag na de 3-1 nederlaag tegen Real Madrid in de eerste kwartfinale van de Champions League erg kritisch op de spelers van Liverpool. Volgens de manager verdient Liverpool het op deze manier niet om door te gaan naar de halve finale van het Europese toernooi. Klopp begreep daarnaast weinig van enkele beslissingen van zijn landgenoot Felix Brych én vond ook het stadion van Real Madrid maar niets. Vanwege de renovatie van het Santiago Bernabéu speelt de club al maanden in het Estadio Alfredo Di Stéfano, een klein stadion op het trainingscomplex van Real.

“Je moet het verdienen om door te mogen gaan naar de halve finales en dat recht hebben we vanavond absoluut niet afgedwongen”, stelde Klopp. “We hebben niet goed gevoetbald en verzuimden om onze tegenstander pijn te doen. We hebben het Real Madrid erg gemakkelijk gemaakt om te winnen. Het was simpelweg niet goed genoeg en daar maak ik me nog het meeste zorgen om.” Trent Alexander-Arnold kopte de bal bij de 2-0 zomaar in de voeten van Asensio en bij de 3-1 van Vinícius Junior zag doelman Alisson er niet goed uit. “In de voetballerij maakt iedereen fouten, maar bij ons gebeurde het telkens op cruciale plekken. We speelden met risico in ons spel, dus we konden ons die fouten niet veroorloven.”

Klopp was echter boos over een eerder moment voorafgaand aan de tweede goal van Real Madrid. Sadio Mané werd volgens de Duitser onreglementair naar de grond gehaald door Lucas Vázquez. Brych liet echter doorspelen. “Ik begrijp niet wat de scheidsrechter daar deed. Ik zou bijna denken dat het iets persoonlijks was. De scheidsrechter deed net alsof Sadio een schwalbe maakte, terwijl het een duidelijke overtreding was. Na dat moment kreeg Sadio overigens helemaal niks meer mee van de scheidsrechter. Dat is onterecht. Dat heb ik hem ook verteld na afloop. Het was oneerlijk. We verliezen niet door de scheidsrechter, we waren niet goed genoeg. Maar op momenten als deze heb je een redelijke scheidsrechter nodig. Dat was genoeg geweest.”

Klopp voelt zich nog allerminst uitgeschakeld. “We kunnen volgende week alles nog omdraaien”, benadrukte de Duitser. “Real Madrid zal het komende week zwaar krijgen op Anfield, of er nu wel of geen supporters zijn. Wij hebben tenminste een ’echt’ stadion.” Klopp doelde met zijn opmerking op het kleine en lege Estadio Alfredo Di Stéfano. “Het was best wel vreemd om hier te voetballen en ook echt moeilijk om in deze omstandigheden een wedstrijd te spelen. Volgende week op Anfield zal het er anders aan toe gaan en dat zal in ons voordeel zijn.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik vind dat er weinig commotie is ontstaan na die spelfase. Dit moest gewoon rood zijn van Vasquez en de daaropvolgende goal van real mocht niet doorgaan.

7 april 2021 om 09:15

Klopt en real had een penal moeten hebben ..

7 april 2021 om 09:38

Rood is wel weer erg overdreven natuurlijk. Maar ik begrijp de scheidsrechter heel goed, misschien moet Klopp is naar zijn eigen spelers kijken Salah en Mané vallen zo vaak en zo makkelijk dat het als scheidsrechter gewoon moeilijk onderscheiden wordt of het een overtreding is of niet. Was dit Wijnaldum ipv Mane had hij 100% gewoon gefloten. Overigens dat geen echt stadion. Tuurlijk is het een trainingscomplex, maar het stadion is nog steeds groter als menig club. Vindt dit zo’n slecht argument. Dus als hun op bezoek moeten in de FA Cup bij een league two team of lager gaat hij toch ook niet klagen over het complex?

7 april 2021 om 09:18

Rood wel een beetje overdreven. Een overtreding is het denk ik wel maar het is nog de vraag of die bal was aangekomen dus ik denk dat een vrije trap en een gele kaart de beste beslissing zou zijn geweest.

7 april 2021 om 11:06

Wat een haat opmerking. Rood kan daar nooit gegeven worden. Je weet dat je rood krijgt bij het ontnemen van een scoringskans he? Mane had geen bal en er was ook uberhaupt geen bal naar hem onderweg. Vreemd dat 30 mensen je berichten dan nog "liken" ook terwijl je opmerking nooit kan.

Klopp heeft gelijk betreft duw van Vazquez op Mané. Maar Mané viel ook naar de grond bij elke duw en tackel. Maar inderdaad op dat moment was het een overtreding. Moet wel zeggen dat de overtreding van Ozan Kabak op Benzema in de 16, ik persoonlijk hem een penalty vond.. Ozan raakt daar alles behalve de bal. Betreft onze stadion, tja.. hij is de eerste die eigenlijk klaagt, sorry mister Klopp maar zolang er een goed grasmat aanwezig is en 2 doelen, boeit de rest niet echt. Zidane heeft je tactisch geKLOPT.

7 april 2021 om 09:15

Maakt niet uit of mane vaak valt. De var is er om de situatie te bekijken. Wel eerlijk van je als real supporter om de fout te zien.

7 april 2021 om 09:27

Als de zogenaamde “overtreding” te interpretabel is mag de var niet ingrijpen volgens mij. Daarnaast ging mane wel heel makkelijk naar de grond. Madrid speelde echt geweldig vooral de eerste helft. Liverpool heeft 15 minuten gas gegeven ik de 2e helft maar dat was het dan ook en vanaf minuut 60 nam madrid weer de overhand. Madrid in de CL is een ander team, dit is de nze competitie

7 april 2021 om 10:09

interpretabel?

7 april 2021 om 10:10

Klopt!

Ja, meneer Klopp waar is die schijnheilige lach nu? Als je wint ben je zo vrolijk en acteer je de gentleman te zijn. Nu verlies je een paar keer en sla je wild om je heen. Ga je goedkope sneren uitdelen aan de scheidsrechter en dat jullie wel in een echt stadion spelen. In de voetballerij maakt iedereen fouten maar de fout van Alexander-Arnold bij de 2-0 wordt met de mantel der liefde bedekt en de scheidsrechter krijgt van onderuit de zak. Lekker hypocriet.

7 april 2021 om 09:24

Klopp op zijn best... als hij verliest is het een zeer vervelende vent en blijft er van zijn oogverblindende tandpasta glimlach niets meer over. Wel opvallend dat hij (terecht) zijn eigen spelers zo publiek een veeg uit de pan geeft want dat heeft hij nog niet eerder gedaan denk ik? Daarnaast heel flauw dat hij commentaar heeft op het stadion waar ze spelen. Echt heel flauw want hij weet dondersgoed dat Real zijn stadion aan het verbouwen is. Tot slot, zie ik Liverpool wel nog kans maken om door te gaan.

7 april 2021 om 09:33

Het doet wat met je he?
Ik had ook verwacht dat Klopp vrolijk zou lachen nu hij zowel in de Premier League als Champions League kansloos is.

7 april 2021 om 10:59

@29er ik ben wel een Klopp fan maar dit gezeur vind ik ook onzin. Real was gewoon de betere ploeg en Liverpool heeft imo nooit aanspraak gemaakt op punten deze wedstrijd. dan vind ik dat je verder niet moet klagen. als je dan klaagt klaag dan over je eigen matige spel

7 april 2021 om 10:47

Frustratie genoeg hier. Zit hier het een en ander dwars lijkt het. Dat hij TAA publiekelijk niet afvalt snap ik heel goed. Bovendien is het de trent als verliezende trainer om je eigen slechte spel te bagatelliseren, scheids de schuld te geven, eigen spelers beschermen. Goude formule dit, let maar op. Van Klopp zien we die kant niet zo vaak, omdat hij meestal wint.

7 april 2021 om 11:37

Waarom zou het frustratie zijn? Als Guardiola of Mourinho dit zouden doen, dan zijn het slechte verliezers. Maar blijkbaar mag je dat niet zeggen bij de immer zo vrolijke Jürgen Klopp? Selectieve verontwaardiging heet dat. Klopp is een zeer slechte verliezer, net zoals Pep en Mourinho. Maar blijkbaar mag je daar enkel iets over zeggen bij die laatste 2... trouwens, Pep durft ook wel eens een wedstrijd winnen hoor😉

7 april 2021 om 11:39

@Thenry: we zijn het niet oneens hoor. Ik bedoelde ook te zeggen dat de "goude formule" voor elke trainer op gaat in het topvoetbal. Ik merkte alleen op dat er in dit topic veel frustratie in de reacties zat, thats all.

7 april 2021 om 12:36

Zo, de haat op Klop ziet diep bij jou hé, Master D. T valt toch mee wat hij hier zegt? Hij steekt vooral de hand in eigen boezem maar probeert nog hoopvol te zijn dat ze het in hun eigen stadion nog om kunnen gooien. Al verwacht ik dat niet.

Wat is die Klopp een vervelend ventje zeg als die verliest. Je speelde een dramatische wedstrijd als Liverpool zijnde en Real speelde een goeie pot en inplaats van dat hij toegeeft dat het slecht was bedenkt hij weer een smoesje zoals zo vaak en dit keer is het het stadion en de scheids waar hij even vergeet dat Kabak Benzema in de zestien vloerde en Real dus een penalty had moeten krijgen. Ik had echt zoveel symphatie voor Klopp maar het wordt echt met het moment minder.

7 april 2021 om 09:20

haha moet wel lachen om zijn reactie van dat ze volgende week wel in een ''echt'' stadion gaan spelen. Vage opmerking. Real is denk ik wel al door dus ik hoop dat Real volgende week in dat echte stadion ook even hun 3-1 pak slaag geeft. Zo'n kinderachtige reactie.

7 april 2021 om 09:26

Real is allesbehalve door maar ze hebben wel de beste papieren na gisteren. Maar voorts inderdaad heel kinderachtige reactie van de ‘gentleman’ Klopp...

7 april 2021 om 10:12

Misschien moet je het artikel lezen en niet alleen de klikbait-titel waar VZ ervan maakt.

“Je moet het verdienen om door te mogen gaan naar de halve finales en dat recht hebben we vanavond absoluut niet afgedwongen”, stelde Klopp. “We hebben niet goed gevoetbald en verzuimden om onze tegenstander pijn te doen. We hebben het Real Madrid erg gemakkelijk gemaakt om te winnen. Het was simpelweg niet goed genoeg en daar maak ik me nog het meeste zorgen om.”

7 april 2021 om 10:18

Klopp doet dit wel vaker. Liverpool had uiteraard de overtreding moeten meekrijgen, maar ik hoor hem ook niet over de penalty die Real had moeten krijgen.
Het is als hij verliest zo'n hypocriet. Ook sneren naar het Stadion. Nou fijn dat hij volgende week in een echt "leeg"stadion kan voetballen.

Klopp die klaagt over een scheidsrechter. Wat een verrassing, not!. Er is altijd wel iets met de scheidsrechter.

Dit is van alle trainers die ik ken echt wel de slechtste verliezer van allemaal. En dat is knap in een competitie met Guardiola en Mourinho.

7 april 2021 om 09:17

Nou ja, Brych (wat ik normaal een van de beste scheidsrechters vind) heeft gisteren in de eerste helft toch 2 grote, wedstrijdbepalende fouten gemaakt. Ten eerste de overtreding op Benzema in de 16 en daarna de overtreding op de doorgebroken Mane.
Daarnaast zegt Klopp hier weinig vreemds, hij kraakt zijn team en dat doet hij niet vaak.

7 april 2021 om 11:59

Door gebroken zonder bal dan maar.. Het was een overtreding maar de bal kwam er niet bij in de buurt..

Klopp is een slechte verliezer. Real speelt al het gehele CL seizoen in dat stadion. Dus hij wist allang dat Liverpool daar zou moeten spelen. Bovendien is het qua veld ook gewoon een prima accomodatie. Real Madrid was gewoon heer en meester en Liverpool is met 3-1 niet slecht weggekomen. Verder was dat commentaar gewoon niet best op tv gisteren. Als je dat middenveld zag dicteren samen met een ingezakte Benzema en de snelheid aan de zijkanten met een goede Vinicius en Asensio. Hoe kan je dan stellen dat Madrid niet best was? Ze zijn goed in vorm en staan in de competitie ook gewoon 3 punten achter de nummer 1.

7 april 2021 om 09:47

Het belangrijkste is de belichting. En Madrid gebruikt in het di Stefano dezelfde belichting als in professionele stadions wordt gebruikt.

Geen zorgen meneer Klopp, volgend jaar ontvangen we u met alle liefde in het nieuwe Bernabeu. Hopelijk maakt dat wat goed bij u. ..... Als u ten minste Champions League voetbal haalt.

7 april 2021 om 09:27

Inderdaad, in een stadion dat haast 2x zo groot is als het machtige Anfield😉

7 april 2021 om 09:37

met nog niet de helft van de sfeer. Maar dat terzijde. Het is natuurlijk een beetje makkelijk om daarover te zeuren, maar dat is Klopp he. Valt nog mee dat hij zijn eigen team er ook eens bij haalt dit keer.

7 april 2021 om 09:50

Misschien uitnodigen voor de Trofeo Bernabeu.

Er mag geen publiek komen, wat maakt het stadion dan in hemelsnaam uit? Heel erg gezocht. Klopp zal wel een echte winnaar zijn, want het is een behoorlijk slechte verliezer.

Klagen over het stadion hoe laag wil je zijn. Niemand heeft er last van en natuurlijk klaagt hij er weer over. Overtreding van Vazquez op Mane was het wel maar net zoals een penalty voor de overtreding van Kabak op Benzema.

7 april 2021 om 09:21

Real moet hier gewoon motivatie uit halen en die gasten volgende week weer 0-3 pak slaag geven in hun ''echte'' stadion. Wat een zure reactie van een zure man. Real speelde Liverpool compleet weg en daar had het stadion werkelijk waar niks mee te maken.

7 april 2021 om 09:27

Klopt typisch Klopp om bepaalde randzaken naar boven te brengen. Real verbouwt zijn stadion gewoon. Iedereen dealt ermee. En het grasmat is gewoon prima dus waar klaagt hij in hemelsnaam nog over.

Denk niet dat Liverpool het redt. Real is een ander type ploeg dan Barcelona.

7 april 2021 om 09:43

Barcelona verloor ook zo in Rome, Lissabon en Turijn. Barcelona is al eeuwen slecht in wedstrijden ver van huis.

7 april 2021 om 12:42

Inderdaad. Maar dacht meer dat je doelde op Rome en Liverpool, toen ze beide keren een ruime marge weg gaven. Lissabon doel je waarschijnlijk op die wedstrijd tegen Bayern. Turijn ontgaat me nu even. Real had het vroeger trouwens ook wel. Verloren altijd in Duitsland, vaak zelfs met grote cijfers. En niet alleen van Bayern.

Atletico moest ook nog naar Anfield komen vorig seizoen, volgens Robertson destijds. Hebben ze bij Liverpool niet veel van geleerd blijkt wel uit deze uitspraak.

7 april 2021 om 09:38

Anfield zegt me niet zo veel. Er is geen publiek dus die sfeer voel je daar niet. Liverpool voetbalt sws zonder publiek al veel minder dan met. Volgens mij hebben die het nog het zwaarste zonder publiek.

We hebben tenminste een “echt “ stadion. Wauw, wat een misselijk makend uitspraak zeg. Dus met andere woorden, dat is wat hij denkt als hij tegen een modale Engelse club speelt?
Ik hoop dat Real weer 4 prik in het o zo mooie Anfield stadion. Wat een schande van een uitlating toch. Klein mannetje dat ie is. Verder heeft Real een penalty moeten kriigen. Klopp mag echt niet klagen!

7 april 2021 om 09:43

Dat denk ik niet. Het stadion van een "modale engelse club" is natuurlijk al wat meer dan dit van Real. Maar er over klagen is wel heel goedkoop ja.

Hij moet een diepe buiging maken richting Zidane. Hij werd tactisch volledig overklast. Het middenveld van Madrid is een van de beste ter wereld. In plaats van daar tegenwicht aan te bieden speelde hij met 3 aanvallers die niet konden worden bereikt omdat het middenveld van Madrid alles potdicht hield. Kroos mocht doen wat hij wilde zonder dat iemand hem ook maar onder druk zette en dicteerde de wedstrijd zoals geen andere speler dat kan. Klopp is eendimensionale trainer en hij vond zijn Waterloo tegen een superieure tacticus. Het hardloop en press systeem heeft zijn tijd wel gehad. Gelukkig maar voor het voetbal.

7 april 2021 om 09:51

Mede wel doordat Mendy ook Salah in zijn broekzak had. Salah heeft snelheid nodig alleen Mendy is volgens mij nog sneller dan hem. En dan kan Mendy ook als een beest verdedigen. Dan schakel je hem wel goed uit.

7 april 2021 om 10:05

Ik hoop echt dat Koeman deze wedstrijd heeft zitten kijken. Hij had goed kunnen zien dat Wijnaldum niet meer het niveau is wat je als Barca moet na streven. Het is iemand die hard kan rennen en wat power brengt maar voetballend is ie gewoon matig. Je hebt Moriba die voor zijn leeftijd echt een beest van een vent is en die voetballend misschien wel beter is. Zou hem liever houden dan Wijnaldum.

7 april 2021 om 10:18

Ik hoop ook dat hij heeft gekeken en heeft geleerd van de westrijd tegen Valladolid. Het beste is nu om 532 te spelen. Zonder Griezmann.

Gisteravond geen voetbal gekeken of uitslagen gelezen maar bij het zien vd kop "kritische Jürgen Klopp haalt uit naar arbiter én stadion van Real Madrid" wist ik gelijk dat Liverpool verloren heeft

7 april 2021 om 09:44

Klopp is een groot acteur.

Liverpool speelde gewoon niet goed. Veel balverlies en verdedigend was het vaak een gatenkaas.

Over die overtreding op Mane heeft hij natuurlijk gelijk, mag van mij ook zeker blijven zeuren over dit soort fouten. Scheidsrechters moeten vaker de VAR kunnen benaderen wanneer ze twijfelen (ondertussen kan het spel gewoon doorgaan). Gister ook bij Dortmund weer een cruciale fout, zoals bijna elke ronde in de CL. Het is eigenlijk te belachelijk met de technologie die we hebben deze dagen, dat sommige fouten echt een schande zijn (affluiten 1 sec voor een doelpunt..). Maar als Liverpool kom je met het dramatische spel echt nog heel goed weg met een uitdoelpunt.

Ach gelukkig geeft hij wel toe dat Liverpool nergens was.
Hij kan zeuren wat hij wil, maar ik heb een heel zwak Liverpool gezien dat op elk moment onder lag bij RM.
Benieuwd of hij volgende match wel een vuist kan maken en het Real lastig kan maken.
Gisteren leek het wel alsof alles lukte bij Real, benieuwd naar de match tegen Barca. Want dat zag er maandag ook niet geweldig uit.

Klopp vergeet hier natuurlijk te vermelden dat Benzema een penalty had moeten krijgen, voordat Mane überhaupt werd geduwd. Ook hoorde Modric een vrije trap mee te krijgen bijna op de 16 meter lijn. Het mierenneuken van de stadion doet me een beetje denken aan de bokser Deontay Wilder. Die volgens hemzelf zijn partij tegen Fury had verloren door zijn zware walkout pak.

Als hij dan ook had vermeld dat Benzema een penal had verdiend, had ik hem kunnen volgen. Dat gemekker over het stadion vind ik wel heel zielig. Dat mag echt nooit een reden zijn.

Haha kom nog maar een keer terug als het nieuwe bernabeu klaar is dan gaat Klopp pas een echt stadion zien ipv anfield. En ook daar kan die gewoon weer klop krijgen. Wellicht geeft ie dan als reden op dat het stadion te groot en te nieuw is.

7 april 2021 om 10:41

Wat is een "echt" stadion? Een groot stadion? Of een sfeervol stadion?

7 april 2021 om 11:00

Ja ik weet al welke kant je op wil gaan hoor. Maar kijk maar eens een wedstrijd van Real terug toen er nog publiek zat en dan met name in de CL. Als je dan nog durft te stellen dat Real geen sfeervol stadion kan hebben dan weet ik het ook niet meer.

Oh en wat is trouwens een ‘sfeervol’ stadion? Is dat een stadion met sfeer? Of is dat gewoon een stadion met sfeervolle supporters?

7 april 2021 om 11:13

Klopp kan niet op een sfeervol doelen want volgende week gaat er 0 sfeer zijn op anfield.

7 april 2021 om 11:20

Dat is inderdaad het punt ook niet, Lierse

7 april 2021 om 11:21

@vinnzidane: Dat is voor iedereen anders, en dat is het punt. Ik vind "gecreã£â«erde" ultrasfeer bijvoorbeeld niets. Dus inderdaad: allemaal een wit shirt aan achter een doel, hoeft voor mij niet. Of een megafoon erbij die voorzegt wat er gezongen moet worden en iedereen dat continu herhaalt. Maar dat is ook smaak en ik snap heel goed dat dat persoonlijk is. Punt is dus dat een groter, moderner, nieuwer stadion niet perse "mooier" of "echter" is. Buiten dat vind ik de verbouwplannen van Bernabeu er erg mooi uitzien hoor.

Uiteraard mag Klopp hier iets over zeggen, deze situatie is dermate beslissend voor de wedstrijd. Het is een 100% overtreding en daarbij hoort in deze situatie ook een rode kaart. Natuurlijk speelt Liverpool niet geweldig maar Real wordt hier enorm geholpen door de arbitrage.

Je had de Real supporters hier eens moeten horen na de wedstrijd van Barca afgelopen maandag, dit is precies hetzelfde alleen nu valt het in het voordeel van Real uit.

7 april 2021 om 10:47

Je vergeet voor het gemak dat Real een penalty hoorde te krijgen. Kan gebeuren

7 april 2021 om 10:58

Waarom zou ik dat moeten vermelden? Het gaat in dit geval om de 100% overtreding op Mané die niet bestraft waardoor de wedstrijd een hele andere wending krijgt in het voordeel van Real.

7 april 2021 om 11:11

Rare redenering. Dus die 100% overtreding op Benzema in de 16 die niet wordt bestraft had geen 'hele andere wending' aan de wedstrijd gegeven in het nadeel van Real? Het is maar dat de 2-0 alsnog valt. Gerechtigheid noem ik dat.

7 april 2021 om 13:37

Madrid had vooraf ook een dikke penalty verdient of heb je die gemist?? Klopp is gewoon een slechte verliezer en jij trap er ook in

7 april 2021 om 11:14

Hoe kom je nou in godsnaam bij een rode kaart? Hierboven lees ik het ook al? In niets kan dit een rode kaart zijn. Ken je de regels wat betreft rood? Rood krijg je bij het ontnemen van een direct scoringskans of buitensporig inzet. Beide totaal niet het geval gezien er 1 geen bal niet in zijn buurt was of naar hem zou gaan.

7 april 2021 om 11:46

En dit van PL supporters die het zo fijn vinden dat in Engeland niet overal voor wordt gefloten en/of een kaart wordt getrokken. Overtreding ja maar ernstig nee.

7 april 2021 om 13:41

Waarom vermeld j niet dat Madrid een penalty had verdiend voor die ene geval waarover jij nu praat,vergelijk dit niet met Barcelona vs villadolid,en doe j Barca bril af.

Het is echt een goeie trainer, maar wanneer hij verliest is hij echt zuur lol. Als kinderen in Afrika en Brazilië met blote voeten op zand kunnen voetballen met plezier, dan kunnen 22 miljonairs echt wel voetballen in het Alfredo Di Stefano hoor!

Jezus zeg wat een gezeik. Er mogen geen fans aanwezig zijn, wat maakt de grootte van het stadion dan uit? Wat hoop ik dat Madrid Liverpool verslaat in eigen huis en dat er iemand de ballen heeft om voor de Kop te gaan staan met de handen achter de oren om het oorverdovende applaus op te zwengelen... ‘helaas’ lijkt de selectie van Madrid volwassener dan ik. Lijken nooit ergens op te reageren. Zidane ook weer in geen velden of wegen te bekennen ookal had benz een strafschop moeten hebben. Klopp staat weer voorop om te klagen, Zidane betrap je er nooit op. Als er iets is wat Pep, Klopp, Koeman, Mou, solksjaer, tuchel etc etc kunnen leren van zizou is het dat wel. De enige coach in het topvoetballer die met recht een gentleman genoemd kan worden. Die houdt dat immers ook vol wanneer het slecht gaat Jürgen

De scheidsrechter liet een mannelijke wedstrijd toe zoals ze graag in Engeland zien en Klopp begint te klagen? Het moet niet gekker worden. Daarnaast is de charme in Engeland vooral aanwezig in de FA cup, de wedstrijden tegen de kleintjes, in de oude, kleine stadions maar nu het in de CL is, is het ineens een schande? Klopp is een slechte verliezer en geen fijne man om te hebben als trainer van een ploeg dat het moeilijk heeft.

Hij heeft overigens een punt wat betreft de overtreding van Vazquez. Het moment is alleen te ver weg van de 1-0 en volgens de huidige VAR regels dus niet meer te gebruiken.

Klopp is een goede trainer, maar wat is hij een slechte verliezer zeg. Real was gewoon heer en meester, Liverpool kwam gewoon tekort, vandaar dat ze ergens op plaats 7 staan in PL. En dat hij dan zit te zeuren over het stadion.. wat een klein kind zeg. Gelukkig is Zidane wel een gentlemen en uit zijn mond komen gelukkig geen kinderachtige uitspraken. Je hoort Zidane ook niet klagen dat TAA een kaart verdiende omdat hij gefrustreerd raakte door Vini.

Klopt heeft altijd een smoesje tegen real Madrid 😔 CL finale was omdat S.Ramos Mohammed Salah had blesseerde,nu is het de schuld van arbiter? Terwijl Liverpool zelf slecht speelde, waarom praat niet over die penal van Benzema??

Jürgen, je hebt gelijk over de overtreding maar laat dit achterwege, die sneer naar stadion slaat kant noch wal. We waren gewoon echt niet goed

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren