Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Kerngezond’ Arsenal maakt winst en forse omzetstijging bekend

Laatste update:

Op sportief vlak stagneert Arsenal al enkele jaren, maar in financieel opzicht gaat het de club voor de wind. De directie maakte vrijdagavond een winst bekend van een kleine zes miljoen euro in een jaar tijd, dat voor de boekhouding op 31 maart jongstleden eindigde. Over het vorige boekjaar boekte Arsenal nog een winst van 8,5 miljoen.

/

De omzet is ten opzichte van vorig jaar gestegen van dik 355 naar 384 miljoen euro. Dat komt, zo laten the Gunners weten, vanwege een stijging in de televisie-inkomsten, nieuw afgesloten commerciële contracten en het succes in de FA Cup. Het team van Arsène Wenger won in mei het Engelse clubtoernooi door Hull City na verlenging met 3-2 te verslaan.

De omzet van Arsenal bedroeg in 2007 overigens nog ‘slechts’ 300 miljoen. De salarissen zijn, doordat spelers als Theo Walcott, Aaron Ramsey en Jack Wilshere hun contracten verlengden, met dik vijftien miljoen gestegen. De schuldenberg van Arsenal wordt bovendien kleiner, want waar die in 2008 nog 375 miljoen was, daar bedraagt de nettoschuld nu nog 41,5 miljoen.

Algemeen directeur Ivan Gazidis is tevreden over de cijfers: “De club is kerngezond en er staat ook een goed elftal. Ons doel zal altijd zijn om meer sportieve resultaten te behalen en daar denkt grootaandeelhouder Stan Kroenke net zo over. We gaan er alles aan doen om de ambities waar te maken”, aldus Gazidis.

Denk jij dat Arsenal dit seizoen een prijs pakt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ga toch weg met die onzinnige eerste zin. Vorig jaar de FA Cup. En er is duidelijk vooruitgang zichtbaar.

Met je 'stagneert'. Pff.

20 september 2014 om 00:35

Wow... serieus? Na 10 jaar weer een prijs gewonnen terwijl ze elk jaar uitspreken om mee te doen met het kampioenschap en dat al 10 jaar eigenlijk niet doen.. sorry hoor maar dat noemen ze gewoon stagneren.

Dat maakt die ene FA cup niet uit hoor.. Arsenal verkoopt al jaren hun beste spelers en haalt er weinig tot niets voor terug.. ze hebben 1x met geld gesmeten voor 1 speler, die overigens totaal misbruikt wordt op de flanken waardoor zijn rendament 0,0 is.
Ik weet dat ik geen hoge pet op heb van Arsenal, maar de feiten liegen er niet om.. in mijn ogen raakt Arsenal achterop tenzij er een flinkje injectie aan kwaliteit in gespoten wordt.
Vind het eigenlijk zonde want in mijn ogen verdienen de supporters dit niet.
Ik persoonlijk vind dat jullie een trainer hebben met afgehakte ballen die niet meer kan presteren.. jullie zouden voor een frisse nieuwe jonge trainer gaan met ambitie.. ipv deze oude passieve, zeurende man die niet in de spiegel durft te kijken en het probleem altijd ergens anders zoekt.. stel "bij wijze" Adams aan als trainer(weet niet of hij capabel is daarvoor, maar gaat om dat het een jongen van de club is) met als assistenten Henry en Bergkamp(oid) en je bent al een heel eind.

20 september 2014 om 00:52

Jij draait oorzaak en gevolg om. Arsenal zat financieel niet heel goed omdat het Emirates gigantisch veel gekost heeft, 590 miljoen pond dacht ik, dan moet je iets. Reken daar nog bij dat we veel sponsorcontracten voor lange tijd hebben afgesloten in 2005, die voor die tijd gewoon goed waren, maar tegenwoordig heeft Hull gewoon betere contracten dan de oude contracten van Arsenal.

Tegenwoordig is Arsenal financieel zo sterk dat het zelf kan bepalen of er spelers verkocht worden, in principe kan Arsenal gewoon nee zeggen op Suarez-achtige bedragen. Die luxe hebben echt maar heel weinig clubs, ik kan United, Bayern en Real noemen, maar dat is het dan ook wel een eind. Set a step back and come out swinging!

Dat gezegd te hebben: Arsenal hoeft voor mij geen winst te draaien. Gewoon break-even draaien is goed genoeg.

Over de transfers: Wat heb je liever, een wat minder goede basis en een fatsoenlijke bank of een sterke basis en spelers als Squillaci, Djourou en Park op de bank? Ik het eerste, omdat Arsenal gewoon altijd last heeft van blessures.

20 september 2014 om 00:54

Nou ben ik ook kritisch op Arsenal, maar onze beste spelers verkopen we gelukkig eindelijk niet meer. Die tijden zijn wel voorbij.

20 september 2014 om 01:00

Sorry maar momenteel hebben jullie geen spelers die boven het "arsenal niveau" uitstijgen, dat is natuurlijk helemaal niet erg want boven dat niveau zitten clubs als Chelsea, Madrid en Bayern etc.. dus jullie spelers zijn helemaal niet in trek bij topclubs aangezien jullie toppers of net terug komen van een zware blessure of een vormdip hebben.
Ik denk als het komende 2/3 zo blijft en er zijn spelers die er wel met kop en schouders boven uit steken (net zoals suarez bij liverpool) dan zullen die net zo goed verkocht worden.

20 september 2014 om 01:01

Komende 2/3 jaar*

20 september 2014 om 01:03

Waarom zouden we dat doen? Het geld hebben we niet nodig, en de fans zouden het absoluut niet pikken als er nu een belangrijke speler verkocht zou worden. Dan gaat het donderen. Liverpool is op dit moment financieel niet zo sterk als Arsenal, en zeker met de plannen voor Anfield hebben ze gewoon geld nodig. Waarom denk je dat Arsenal spelers als Vieira, Henry, Fabregas en Van Persie verkocht heeft? Puur en alleen voor het geld, we hadden ze het liefst gewoon gehouden. Same goes for Spurs. City en Chelsea neem ik hier niet in mee, want die hebben een sjeik/rus die alles betaald.

20 september 2014 om 01:06

Arsenal had gewoon net zoals liverpool de knip moeten trekken voor een stuk of 5/6 spelers waarvan 1 a 2 toppers en 4/5 spelers die er wel kunnen staan dit seizoen al maar zich ook beseffen dat ze zich in de basis moeten knokken, spelers die jong en hongerig zijn zoals Markovic, Can en Manquillo bij ons dat maakt de hele selectie frisser en sterker.
Sanchez is natuurlijk 1 van die 2 topaankopen maar ze hebben best wel liggen slapen mbt bijvoorbeeld een Can of een M'villa.. die laatste is misschien een enfant terrible maar gokje waard voor die prijs.. zelfs Lucas zou een degelijke aankoop zijn geweest naar mijn mening.

20 september 2014 om 01:11

Een breker was nodig ja, maar ik denk niet dat Can of M'vila de oplossing zou zijn, ik denk eerder aan een Gustavo, Carvalho of Martinez. Die kunnen allemaal ook als CB spelen, geen overbodige luxe. Of Wenger had gewoon Fabregas moeten halen. Fabregas en Ramsey samen zou in theorie moeten kunnen. Arsenal zou sterker zijn, Chelsea minder sterk en Captain Kid zou terug zijn waar hij hoort. Want echt, dat lelijke blauwe shirt staat hem niet.

20 september 2014 om 01:32

Ja. Serieus.

Je opmerkingen zijn ten eerste onwaar (verkopen beste speler, Wenger de schuld elders legt) en ten tweede respectloos. Wenger presteert. Daar valt geen discussie over te voeren.

Het enige waar je wel opmerkingen bij mag plaatsen zijn de positionering van spelers en de niet aangekochte maar wel benodigde versterkingen.


Wenger haalt het maximale uit zijn selectie. Jaar in jaar uit.

20 september 2014 om 01:45

Dus Henry, Clichy, Nasri, Song, van Persie, Adebayor en ga zo maar daar verkopen. Dat waren geen sterkhouders volgens jou? En nee wenger haalt niet het optimale uit zijn selectie jaar in jaar uit want in de afgelopen 10 jaar zijn er minimaal 2 tot 3 seizoenen geweest dat Arsenal een goed team had en hoger had kunnen eindigen en wellicht kampioen had kunnen worden.
Ik ben helemaal niet respectloos Wenger heeft arsenal idd gebracht waar het nu is en heeft een aantal seizoenen zeer goed en aantrekkelijk voetbal gespeeld.. maar het aankoopbeleid en het spel de afgelopen 2 jaar is gewoon niet meer wat het geweest is.

20 september 2014 om 02:10

Arsenal heeft vorig seizoen als langste van alle clubs bovenaan gestaan, eindigt vervolgens 7 punten achter de nr 1 en heeft daarbij in die afgelopen 10 jaar wel vaker momenten gehad waarbij het puntenverschil met de nr 1 helemaal niet zo hoog was... Reken daarbij de finale in 2006 van de CL en concludeer dan dat Arsenal een topclub is in een moeilijke competitie....

Betekend bovenstaande dat ik respectloos ben naar andere clubs, nee...
Betekend dit dat ik arrogant ben.. Ook niet... Ik concludeer gewoon wat waar is. Ja Arsenal wint niet veel prijzen... Ja er zijn clubs in Engeland op te noemen die op papier een betere selectie hebben... Dat betekend overigens niet dat Arsenal kansloos is voor prijzen en dat betekend ook niet dat Arsenal geen topclub is...

Ik word er een beetje moe van dat vele non-Arsenal supporters altijd maar weer negatief komen doen over Arsenal alsof het een middenmoter uit Engeland is... Soms krijg ik het idee dat Arsenal een soort van nare oom uit je verleden is, die jou herhaaldelijk heeft verkracht.. Maar volgens mij is dat niet zo en heeft het dus totaal geen reden om altijd maar te zeiken over Arsenal en/of Wenger... Laat staan om dan met redenen te komen als dat Arsenal supporters arrogant zijn of omdat er doelstellingen worden bepaald die niet gehaald worden... tjaa wat wil je... nog minstens 4 andere clubs hebben dezelfde ambitie en de potentie om dat waar te maken.... Welkom in de Premier League.

20 september 2014 om 11:44

@freshprince. Spot On!! Ik heb al eerder gezegd dat de BPL zo sterk is in z'n totaliteit dat het meer van een loterij weg heeft wie er van de 4 a 5 kanshebbers de titel pakt. Heeft met zoveel factoren te maken!! Als je dan nog de financiele situatie erbij haalt dan is het helemaal een topprestatie wat Wenger neer heeft gezet! In Wenger I trust. Coyg!!!

Dan hebben ze in die 6 jaar aardig wat afgelost, goed bezig!

Dat is goed nieuws voor een bedrijf, en slecht nieuws voor een voetbalclub. Pick your option, make your choice.

20 september 2014 om 00:41

Ja dat maakt me als Ajax supporter bezorgd want wij hebben ongeveer een derde van de omzet terwijl de winst een stuk meer bedraagd. Van de andere kant kunnen deze clubs wel op lange termijn overleven terwijl van de snel opkomende clubs je het nog maar moet zien dat kan je bij Malaga na vragen. Dus op kort termijn zeg ik niet goed maar voor langere bedrijfsvoering is het wel belangrijk

Een hele transferwindow en Arsenal heeft niet eens een fatsoenlijke defensieve middenvelder gehaald...?

20 september 2014 om 00:29

Dat klopt. En dat is onbegrijpelijk. Maar dag heeft verder niets met dit artikel te maken.

20 september 2014 om 12:54

Dit is gewoon de business end van de deal, en dat zit meer dan in orde bij Arsenal schijnbaar. Nu kunnen ze verder bouwen aan sportieve successen en niet dat opportunistische van City, Chelsea en PSG tegenwoordig.

Wat kan mij het nou schelen of er winst gemaakt wordt? Spendeer wat meer geld aan versterkingen totdat we een complete selectie hebben. We zijn een voetbalclub, geen bedrijf!

Edit:
Haal gvd een CB en een CDM in januari! Die winst kan me gestolen worden als de selectie niet sterk genoeg is!

20 september 2014 om 00:42

Akkoord! Arsenal haar uitgaven zijm berekend op elk jaar CL en met die belachelijke prijzen van haar seizoenskaarten snap ik dat Arsenal in de plus komt te staan, wat eigenlijk te belachelijk voor woorden is aangezien ze naar mijn idee een beetje achterop beginnen te raken en als ze volgend seizoen geen CL meer halen het wellicht geen fluit uit maakt of ze dit seizoen positieve cijfers draaien.

20 september 2014 om 00:45

Precies. Het gaat erom dat het geld dat de fans in de club steken, bij de fans terugkomt in de vorm van topspelers en prijzen. Het mag niet allemaal eindigen in de broekzakken van de aandeelhouders. Bovendien verhogen ze elk jaar die belachelijk ticketprijzen weer, dus dan mogen we ook elk jaar wat meer terugverwachten.

20 september 2014 om 00:57

Ja en nee. De ticketprijzen zijn zo enorm hoog omdat er gewoon gigantisch veel vraag naar is. En in principe is Arsenal meer een club van de wat hogere sociale klasse. Liverpool en Newcastle zijn echte arbeidersploegen, Arsenal is dat niet. En mensen in hogere sociale klassen hebben meer te besteden, zo simpel is het. Wat niet wegneemt dat de ticketprijzen omlaag zouden kunnen, no problem.

Voor komend seizoen zal het resultaat vergelijkbaar zijn, qua salarissen zijn we iets omhoog, qua net spend zo'n 40 miljoen, qua inkomsten zo'n 50 miljoen. In Ponden uiteraard. En er gaan nog kosten omlaag, de lening voor het stadion is nu grotendeels afgerond, we moeten de komende 16 seizoenen zo'n 3 miljoen per jaar betalen en we zijn er vanaf. Looptijd van de lening is tot 2030 namelijk. En in 6 jaar tijd (want dit gaat over boekjaar 2013) van 375 naar 40 miljoen schuld is gewoon heel erg netjes. Dat is zo'n 55 miljoen per jaar aflossen.

20 september 2014 om 01:41

Waarom niet meteen in 1x aflossen nu het kan? Zijn we er meteen vanaf. We kunnen best dat hele bedrag tot 2030 in 1x betalen.

20 september 2014 om 00:52

Op lange termijn lijkt me anders wel behoorlijk belangrijk, je wilt niet in een Atletico Madrid/dortmund scenario komen waarin je je beste spelers niet kan behouden, hoge omzet, winst zorgt voor hogere lonen en meer geld te besteden voor spelers, goed beleid is het logische vervolg.
Al had het inderdaad al moeten gebeuren op een paar posities(cvm/st/cb).

20 september 2014 om 00:56

Da's het probleem juist, het geld wordt niet besteed aan spelers, want we hebben nog steeds geen CDM en 3e CB.

20 september 2014 om 01:00

Is het Wenger/bestuur die op de centen zit of gewoon incompetentie/koppigheid?
Ik snap dit zelf nooit, je zou denken haal gewoon wat nodig is, zoals Chelsea bv ook deed.

20 september 2014 om 01:05

Het probleem is Wenger en Gazidis. Gazidis is onze Ceo, maar heeft gewoon niets te zeggen. Het is zoals United onder Ferguson, Wenger heeft alles te zeggen bij Arsenal. Dat is aan de ene kant niet verkeerd, maar aan de andere kant wel. Want het was niet Wenger die verantwoordelijk was voor het aantrekken van Vieira, Henry, Pires, Ljungberg, Fabregas en Van Persie, dat was onze toenmalig TD David Dein. Doodzonde dat hij door een conflict met Arsenal de club verlaten heeft.

20 september 2014 om 01:35

Thanks, is duidelijker nu zo.
Wat zie je zelf het liefst gebeuren dan? Wenger out? of toch niet?
Persoonlijk lijkt het me prachtig als hij na de magere jaren succes boekt met Arsenal deze jaren alleen vraag ik me steeds meer af of hij daar toe in staat is.
Wat is de consensus onder de Gooners?

20 september 2014 om 02:43

Bijna alle Gooners gunnen het Wenger om succes te behalen nu hij eindelijk kan investeren, maar we zien momenteel dat de resultaten niet gewenst zijn. We willen het beste voor de club, en als een verandering van manager goed is voor de club, dan moet dat maar. Natuurlijk zullen we met pijn in het hart afscheid nemen van Wenger wanneer hij daadwerkelijk vertrekt, want hij is en blijft een legende. Zelfs als hij de komende jaren faalt, verdient hij een groots afscheid en een standbeeld.

20 september 2014 om 04:56

Als het niet zo was dan hadden ze Götze en Lewandowski nog en werden spelers als Kagawa en Sahin niet in eerste instantie verkocht.
Dat moet je Arsenal fans nageven, zij stonden ten
minste niet blij te klappen toen hun beste speler naar de concurrentie vertrok.

20 september 2014 om 11:42

Nou kom je een beetje over als zo'n achterlijke fan, dat kan jij beter.

Deze zaken moet je gewoon los benaderen, want het is natuurlijk hartstikke fijn dat onze clubs zo gezond is. Verder snap ik de frustraties wel, maar daar is dus enkel Wenger verantwoordelijk voor.

En om je uit je droom te helpen: Arsenal is in eerste instantie een bedrijf, en dat is niet zo negatief als het klinkt, want om die reden, het gezonde beleid waarop het bedrijf gerund wordt, zitten wij in een gezonde financiële situatie.

Ik ben er alleen wel bang voor dat er een andere coach nodig is om ook op sportief vlak in de top te geraken.

Haha ja, en tegelijk vergelijkt Wenger ons met het Brazilie van 1970, de rol van met die van Zidane en hij denkt dat ozil bij ons op links net zo goed kan als bij Duitsland. Waarom al die vergelijkingen met landenteams ten eerste? Compleet ander voetbal en bovendien hebben die twee landen veel meer fantastische spelers. En ten tweede bij ons moet Ozil dirigeren, bij Duitsland niet. Dat team is veel verder dan Arsenal en heeft daarvoor geen Ozil in topvorm nodig zoals wij dat hebben. Maar hey, fuck it, we hebben weer winst!!! Jeeeeejjjjj

Het nieuwe Arsenal begint poten aan de grond te krijgen. Verdienen meer, kopen betere spelers en hebben nu al veel kwaliteit. Nu nog Wenger de uitgang wijzen wanneer ze kansloos de CL uit vliegen en niet in de top 4 eindigen en een nieuwe frisse coach à la Klopp aanstellen.

20 september 2014 om 01:10

*applaussss* iemand die het wel snapt! Bedankt voor deze reactie

20 september 2014 om 01:14

Eens, al laat ik wel eerst voorop stellen dat ik bang ben dat arsenal de komende jaren geen kampioem of cl winmaar gaat worden. Daarvoor zal er een te grote metamorfose voor moeten komen. Maar een goed begin is het halve werk zeggen ze vaak dus wenger met vervroegd pensioen sturen is geen slechte start lijkt me zo?

20 september 2014 om 01:17

Ja en nee. Wenger eruit gooien is nogal cru. Die man heeft toegestaan dat Arsenal sportief minder was om financieel stabiel te zijn, en nu kan hij de vruchten ervan gaan plukken en word hij eruit gegooid? Bovendien: Wenger is gewoon een clubicoon, die gooi je niet zomaar de laan uit. Aan de andere kant is verandering wel nodig. Ik zou Wenger gewoon TD of CEO maken in plaats van Gazidis, want zo is het eigenlijk al, en een andere manager aanstellen. En Klopp is niet degene die we moeten hebben. De droomkandidaat zou Roberto Martinez van Everton zijn, of anders Ernesto Valverde van Bilbao. Paul Clement (assistent bij Real Madrid) of Murat Yakin (ex-Basel, nu in Moskou),

20 september 2014 om 02:10

Als je Wenger CEO of TD maakt dan wordt het transferbeleid nog erger denk ik.

Je noemt wel goede opvolgers vind ik.

20 september 2014 om 13:20

Maar Wenger is in principe al CEO lijkt het, of zo gedraagt hij zich. TD is niet de ideale rol nee.

En ja, die opvolgers moeten goed zijn, we willen geen Moyes-scenario.

Nou gefeliciteerd, alsof dit het matige spel beter maakt.

Financieel al veel langer heel erg goed nieuws uit Emirates maar wanneer gaat Arsenal nu eens echt weer meedoen voor de titel of CL ? Een FA-cup is leuk maar je wil toch echt wel meer als Gunner ?

Wat ik al gezien heb (uiteraard een momentopname) zal het echter ook weer niet dit seizoen gaan gebeuren, niet in Engeland, niet in Europa.

Lezen jullie allemaal wel het artikel? In 2008 een schuld van 375 miljoen, nu 41,5 miljoen!! Over een jaar is Arsenal schulden vrij en heeft het in 1x 50 miljoen extra per jaar te besteden. Vanaf 2008 stagneerde de ploeg inderdaad maar kijk wat er nu staat, het enige wat echt ontbreekt dat is een breker.

Wenger moet nu echt geld gaan uitgeven aan spelers die wat toevoegen, Ozil heb ik nooit begrepen, dat hij Cesc afwees heb ik nooit begrepen, en dat hij nooit een vervanger voor RvP heb gehaald is ongebrijpelijk.

Overigens ben ik trots op mijn clubje, we kunnen nu geld uitgeven en we zijn kerngezond, sportief komt het ook goed daar heb ik alle vertrouwen in. Degene die wat ouder zijn en de crisis gevoeld hebben zullen begrijpen dat clubs zoals Arsenal een voorbeeld zouden moeten zijn, enige kanttekening is dat ze wel "iets" meer risico moet nemen.

20 september 2014 om 01:26

Nee, de schuld die er nu nog is word in 16 jaar afgelost, dus zo''n 3 miljoen per jaar volgens mij. Ik dacht dat het een lening was die liep tot 2030, maar dat kan ik fout hebben.

Arsenal zou dus flink kunnen investeren in spelers als ze wilden. Ook zouden ze de bezem door de selectie moeten halen om eens wat van die overbodige aanvallende middenvelders er uit te gooien.

Maar ik zie het niet gebeuren. Dus als je toch wilt roeien met de riemen die je hebt lijkt het me een goed idee om van systeem te veranderen zodat je het middenveld beter in balans kan krijgen. 4-4-2 met een ruit op het middenveld.

Welbeck krijgt een aanvalsmaatje voorin zodat hij wordt ontlast. Bij balverlies ontfermt Özil zich over het centrum van de tegenstander. Alexis en Welbeck moeten achter de backs aan.

Szczesny
Chambers
Mertesacker
Koscnielny
Gibbs
Flamini
Wilshere
Ramsey
Özil
Alexis
Welbeck

Grappig toch; de arsenalfans die het financiële plaatje proberen goedpraten als het over trofeeën gaat. Ze vergeten er wel bij te zeggen dat Arsenal een hogere loonkost heeft dan Chelsea, terwijl iedere voetbalfan toch wel ziet wie de sterkste selectie heeft...

Arsenal en Wenger zijn goed bezig. Het is een club met gezond eigen vermogen en een afbetaald stadion. Concurreren met het grootste geld is moeilijk, maar nu zijn ze zover dat ze eindelijk kunnen oogsten. Ze beschikken over goede spelers en als ze nu drie jaar lang doorselecteren en de blessuregevoeligheid onder controle krijgen staat er gewoon een competitief team. Het ontbreekt ze momenteel aan een 'moordenaar', ieamdn van wie je weet dat de tegenstander een kutwedstrijd zal beleven. Ik heb het gevoel dat arsena, twee stappen verwijderd is van absoluut concurrerend kunnen zijn.

Laatste tijd hoor je van voetbalclubs hoeveel winst ze maken . Gaat het om de sport of zijn het allemaal bedrijven geworden ? Gaat het sportief slecht dan hoor je ,, maar we hebben winst gedraaid .. Arsenal kan al jaren niet meer mee komen op het hoogste niveau , compleet van de mat getikt door Dortmund afgelopen week en hop daar komt het bericht financieel gaat het super ....lachwekkend dit . Mijn tip Arsenal begin een bank .

20 september 2014 om 09:52

wat je nu uit kraam is gewoon een woord: onzin.

ja arsenal werd weggetikt door dortmund maar is dortmund niet gewoon zo goed dat ze bij de top 5 teams van europa horen??

ik zie dortmund anders nog wel in de halve finale/finale komen hoor!
tuurlijk zie ik arsenal oook hoog meedoen maar nog liever zie ik hun vertrouwen terug komen dat ze het kunnen en het befaamde arsenal spelletje op de mat brengen.

ook al gaan ze af en toe met 4-0 ofzo onderuit als ze maar hun lekker spel terug krijgen waar supporters voor naar het stadion gaan!

Wenger heeft elke keer weer Champions League gehaald, soms met clubs als Tottenham en Everton vlak achter zich maar toch. Wenger is voor mij de reden dat Arsenal in dit tempo zijn schuldenlast heeft af kunnen bouwen. Bovendien zijn er elk jaar geweldige wedstrijden geweest.

weetje wat ik aan deze topic nooit snap.

okee iedereen is vrij zijn mening te geven en te uiten en terecht!

maar waarom is altijd bij de eerste 10 reacties een
liverpool fan. of een chelsea fan of een manchester city/utd fan of spurs fan die altijd negatief zich moet uitlaten?

dit artikel gaat over het financiële plaatje van arsenal en niet over of ze meedoen voor prijzen en wat de resultaten in de wedstrijden zijn.

daarbij arsenal heeft vorig jaar van alle teams het langst aaneensluitende speelronde op nummer 1 gestaan in de competitie dus niet meegedaan voor de titel gaat dus mooi niet op.

en mij interesseert die titel helemaal niks want hoe meer focus daar op gebracht word hoe slechter het spel word..

ik heb veel liever dat arsenal hun spelletje terug krijgt en de topclubs in de premier league weerstand kan bieden en af en toe een chelsea,manchester,liverpool van de mat speelt.

die prijzen komen ooit echt wel of denken jullie dat die beker over 10 jaar in de prullenbak ligt en dat ze geen beker meer kunnen uitreiken?
Ik ben trots op dit arsenal door met beperkte middelen toch altijd minimaal in de top 5 te spelen!
en dan over denettoschuld van maar slechts 41 miljoen dat is echt niks ik ben benieuwd naar de andere top teams naar hun nettoschuld.

Spendeer maar wat van die centjes aan een verdedigende middenvelder dan. En een centrale verdediger mag er ook wel bij.

Berichten over een gezonde voetbalclub zijn schaars tegenwoordig. We mogen clubs als Arsenal en Bayern écht koesteren dat ze én mooi voetbal laten zien, én prijzen winnen én gezonde cijfers tonen. Ik heb hier veel respect voor, voor Arsenal omdat ze de enige zijn in Engeland bijna, voor de Bundesliga omdat ze allemaal gezond zijn en voor Bayern omdat ze gewoon met de absolute grote jongens volop mee doen. Mocht dit over 10 jaar de standaard zijn dan denk ik dat er een kleine kans is dat Nederland op den duur ook wel weer kan aanhaken. Niet structureel waarschijnlijk, maar incidenteel zou al heel mooi zijn. In Europa ben ik ook gewoon voor Ajax, PSV en Feyenoord. In Nederland natuurlijk niet .

haha zijn ze in Fukushima ook Kerngezond ?????????????????/

Hahahahhahahahahhahaha brullen op de zaterdagnacht







ik ben nog wakker jo

haha zijn ze in Fukushima ook Kerngezond ?????????????????/

Hahahahhahahahahhahaha brullen op de zaterdagnacht







ik ben nog wakker jo

oeps 2 x zelfde sorry voetbalzone

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren