Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

In de wandelgangen (5/7): Wenger wil drietal van Ajax naar Arsenal halen

Laatste update:
/
Het is allerminst uitgesloten dat Roberto Soldado na een jaar alweer terugkeert in de Primera División. De Spaanse spits komt bij Tottenham Hotspur maar matig uit de verf en de clubleiding lijkt mee te willen werken als er een goed bod wordt uitgebracht. Het zou zomaar kunnen dat Atlético Madrid een aanbieding gaat doen, want los Colchoneros houden rekening met het vertrek van Diego Costa en denken aan Soldado als vervanger. (Marca)
/
ADO Den Haag lijkt geen hinder te ondervinden van een eerdere misser. De club wil verder met Gino Coutinho en had zich al kunnen verzekeren van een langer verblijf van de doelman, maar heeft verzuimd de optie in zijn contract te lichten. Toch lijkt Coutinho nu voor twee jaar bij te tekenen: “Ik heb het voorstel in beraad. Er spreekt waardering uit”, vindt de goalie, die bezig is aan zijn zesde seizoen in dienst van ADO. (De Telegraaf)
/
Arsenal zal veelvuldig contact zoeken met Marc Overmars. Manager Arsène Wenger ziet toekomst in Viktor Fischer, Ricardo van Rhijn en Joël Veltman en zou het drietal het liefst in de zomer al naar het Emirates Stadium willen halen. Overmars is als directeur voetbalzaken van Ajax al maanden bezig om de grootste talenten langer aan de Amsterdamse club te verbinden. Tot op heden is er nog geen witte rook waargenomen. (Caught Offside)
/
De zomerse transfermarkt gaat over een paar maanden pas open, maar er dreigt nu al een tegenvaller voor Manchester United. David Moyes is bijzonder gecharmeerd van William Carvalho en wil de middenvelder wegplukken bij Sporting Portugal. De club uit Lissabon wil de 21-jarige Carvalho echter behouden en lijkt allerminst kansloos, want naar verluidt staat de Portugees international op het punt om bij te tekenen bij Sporting. (Daily Mirror)
/
De KNVB gaat ervan uit dat Danny Blind snel zijn handtekening zet onder een contract tot medio 2018. De trainer is momenteel werkzaam als assistent van bondscoach Louis van Gaal en het is de bedoeling dat Blind die functie ook de komende tweejaar vervult; na het EK van 2016 zou hij het dan in zijn eentje voor het zeggen moeten krijgen bij Oranje. De voetbalbond en Blind moeten nog enkele details uitwerken. (Algemeen Dagblad)
Wie van deze drie is het meest toe aan een stap hogerop?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Alle drie nog lang niet klaar voor een vervolgstap. Ze moeten eerst eens een constant seizoen draaien voordat ze überhaupt gaan denken aan het buitenland.

24 februari 2014 om 16:05

Inderdaad, er is op dit moment maar een speler van Ajax klaar voor de volgende stap, en dat is uiteraard Blind. Misschien dat De Jong er ook klaar voor is, maar dat zal pas aan het eind van dit seizoen blijken.

24 februari 2014 om 16:07

Schone, Moisander en De Jong denk ik dan. Zullen wel minder grote stappen zijn.

24 februari 2014 om 16:08

Misschien Moisander? Persoonlijk zie ik hem eerder vertrekken, toch al een paar jaartjes ouder dan Blind, en dit seizoen redelijk constant.

24 februari 2014 om 16:08

@klaassen

Wat maakt het uit of een speler er wel of niet klaar voor is in de ogen van het een algemeen/technisch directeur? Als Overmars morgen een bod van 40 miljoen euro voor Fischer krijgt en eentje van 20 miljoen voor Veltman dan zeg je daar toch geen nee tegen, ondanks het feit dat beide spelers er nog niet klaar voor zijn.

24 februari 2014 om 16:21

Schone en Moisander zitten op hun plafond bij Ajax. Een niveau hoger of een zwaardere competitie kunnen ze niet aan denk ik.

24 februari 2014 om 16:43

Ik denk dat juist Siem aan zijn plafond zit. Die mag blij zijn dat hij bij Ajax speelt.
Moisander kan denk ik wel een sterkere competitie aan.
Ik denk dat een Moisander naast een fysiek sterke verdediger echt uitblinkt.

24 februari 2014 om 16:44

Die bedragen zijn natuurlijk onrealistisch. Voor Fischer zal geen enkele club meer dan 5-6 miljoen betalen. Voor Veltman waarschijnlijk ongeveer hetzelfde bedrag, waarschijnlijk nog minder. Bovendien is de kans groot dat deze spelers duurder worden naarmate ze langer bij Ajax spelen, omdat ze zich dan kunnen ontwikkelen. Daarnaast kunnen ze allebei nog van zeer grote waarde zijn voor Ajax op sportief gebied, want beiden hebben ze het in zich om de Europese (sub)top te halen.

24 februari 2014 om 19:30

40 miljoen voor fischer?

24 februari 2014 om 19:36

Dat bedoelde Medellin natuurlijk bij wijze van spreken.

24 februari 2014 om 22:30

Voor die 3 spelers mag je nieg een 40 miljoen vragen .. 20 miljoen voor dat drietal op dit moment

24 februari 2014 om 22:38

@davy Klaassen

Lees mijn post nog eens. Het gaat er om dat jij zegt dat die spelers nog niet klaar zijn voor de volgende stap. Iedereen weet dat maar wanneer een er clubs zijn die zulke bedragen op tafel willen leggen dan moet je als club/management/td/algemen directeur 'ja' zeggen en ze verkopen. Dan is het nog een zaak dat de spelers er uit komen.

25 februari 2014 om 01:11

Schone zie ik nog wel beter worden met betere spelers om zich heen net als De Jong .
Fischer en Blind hebben talent. Kunnen ver komen met goeie keuzes.
Rst van Ajax vind ik niet echt sterk.
Tuurlijk is Cillisen een goeie keep kan zker ver raken maar nogal vroeg na een half seizoen Ajax.
Davy Klaasen, Ricardo Kishna, Dejan Meleg en Lucas Andersen te vroeg om over te oordelen kunnen beter blijven denk ik...
Die laatste talenten denk ik bijna zeker dat speel minuten belangrijker is dan training tegen Kun Ronaldo Messi of Mesut. De echte jonkies zijn er nog niet aan toe mijn inziens.
De Jong, Blind Fischer kunnen een niveau hoger Veltman maakt in belangrijke wedstrijden buiten NL waar het niveau tikje hoger is te veel onnodige fouten en Moisander zit nu al aan zijn plafond wat ik zie. Die kan beter naar Newcastle gaan en daar uitzingen tot het eind stapje hoger maar niet tegen Kun RVP Negredo en nog te zwijgen over Suarez daar is ie duidelijk te zwak voor (nu althans)

25 februari 2014 om 07:41

Dat lees ik ook wel, maar voor een nog niet volledig doorgebroken talent zal nooit extreem veel geld worden betaald. Zoals ik al zei zul je echt niet meer krijgen dan 5-6 miljoen per talent als je realistisch bent, en dan zit ik denk ik al enigszins aan de hoge kant. Maar inderdaad, als er een club zo gek is om 10-15 miljoen neer te peggen voor Van Rhijn , is dit natuurlijk een moeilijk te weigeren bedrag. Realistisch is het echter niet.

25 februari 2014 om 11:02

Scheelt dat dit soort bedragen voor deze spelers niet wordt geboden.
M.a.w. GEEN stof om over na te denken voor Overmars!
Veltman moet sowieso een paar jaar blijven, z'n fouten doen me af en toe denken aan de Boer in z'n beginperiode, uiteindelijk ook goedgekomen dacht ik zo :-).
Fischer is in mijn ogen alleen maar gezakt qua niveau... Was vorig jaar een speler die zonder druk kon voetballen en vrijuit kon spelen.
Dit seizoen kwamen de verwachtingen en dus de druk, gaat hij tot nu toe minder goed mee om!
Ik denk dat het uiteindelijk weer goedkomt met hem, moet wennen aan de nieuwe status die hij binnen de selectie heeft gekregen.

24 februari 2014 om 16:06

Als Wenger gemiddeld 10 miljoen euro per speler op tafel wilt leggen mogen ze wat mij betreft vertrekken.

Enkel bij Veltman vind ik het jammer indien hij vertrok, Fischer en Van Rhijn maakt me niet echt uit.

24 februari 2014 om 16:18

Sarcasm much? 10m voor alle 3..

24 februari 2014 om 16:30

Hij zegt toch Als??? Voor 10 miljoen voor alle drie blijven ze lekker in Amsterdam. Wil je graag reacties uitlokken joh, stoere jongen?

24 februari 2014 om 16:34

Fischer alleen al is in potentie meer dan 30 miljoen waard, als hij alles uit zijn carrière haalt misschien wel 50-70. Veltman kan ook bij een grote club terechtkomen, als basisspeler of als wissel, maar een bankzitter van Barça is nog altijd beter dan basis Feyenoord ofzo. En dan ben je automatisch ook al 20?m waard. Van Rhijn in vorm kan uitgroeien tot één van de betere backs ter wereld. Verdedigend kan hij beter worden dan Alves etc., aanvallend kan hij zich nog genoeg verbeteren, ik zie hem ver komen. Misschien wordt ie (verdedigend) wel beter dan onze Greg. Janmaat is ie (als beide in vorm zijn) allang voorbij gestreefd. Die jongen kan echt niet verdedigen en mag blij zijn als Beerens er 'maar' 4x langskomt.

24 februari 2014 om 16:37

Ik heb het overigens over hoeveel ze in potentie waard zijn, maar dat betekent dat ze ook niet voor een schijntje op te halen zijn. Zeker niet als je kijkt welke andere spelers van Ajax niet hebben gefaald in het buitenland, Suarez, Ibra, recentelijk VD Wiel, Vertonghen, Eriksen en ook Alderweireld & Anita zijn goed terechtgekomen.

24 februari 2014 om 16:38

Haha, rustig maar Sjakie... Denk aan je hart.

Voor 10 miljoen per stuk blijven ze ook lekker in Amsterdam.

24 februari 2014 om 16:44

Gelukkig zet je dit stukje er nog bij, want je eerste reactie raakt echt kant noch wal... In potentie bankzitter bij Barca van 20 miljoen, het moet niet gekker worden. Van Rhijn wordt beter dan Dani Alves Fischer wordt later voor minimaal 30 getransfereerd. Weet je ook op welk eindcijfer de jackpot valt over twee weken?

24 februari 2014 om 16:47

World.

Toby komt echt overduidelijk tekort voor Atletico. De rest is goed bezig, ondanks dat Eriksen nu veel minder speelt dan eerst.
Wat betreft Fischer, ik hoop dat hij heel wat gaat opleveren, maar ik denk dat hij gewoon 10miljoen of zo gaat opleveren in de toekomst.
Waarom? Ik denk dat hij pas verkocht wordt als zijn contract afloopt. ( hoop het uiteraard niet).

Van Rhijn vind ik gewoon matig zowel verdedigend als aanvallend. Als we voor hem 10 miljoen kunnen vangen dan moet men niet eens twijfelen. Kenny hebben we ook nog in de jeugd.

24 februari 2014 om 18:00

Lee112
Toch vreemd dat je het accent legt op overduidelijk ivm Toby bij Atletico Madrid.
Toby heeft het nadeel dat hij bij een club heeft getekend dat al een zeer solide verdediging had. Die doen het verder ook nog eens uitmuntend. Dan heb je gewoon een nadeel als nieuweling om een echte kans te krijgen.
Slecht speelde Toby zeker niet tijdens zijn invalbeurten. Maar hij zal gewoon langer achter elkaar moeten spelen om zich naar dat niveau verder te ontwikkelen.
Ik zeg dus niet dat hij net zo goed wordt als het huidige centrale duo, maar om het dan maar af te doen met dat hij duidelijk te kort komt komt bij mij wat kortzichtig over en lijkt meer op een conclusie die overhaast is getrokken.

24 februari 2014 om 18:04

Nee de manier waarop jij reageert dat is jammer en uitlokkend, waar is dat stoere jongen nou voor nodig?
Reageer inhoudelijk op wat hij zegt of reageer niet.

24 februari 2014 om 16:09

Alle drie zijn ze ook niet zo onmisbaar dat Ajax het erg moet vinden dat ze al vertrekken. Ligeon is niet veel minder dan Van Rhijn, Denswil en Van der Hoorn zie ik Veltman ook zonder al te veel problemen vervangen als die de kans krijgen en Fischer loopt zich dit seizoen constant vast of voorbij als hij gevaarlijk wordt. Wat dat betreft verandert er ook niet veel als je daar Bojan neer zet. Bovendien zien we nu Kishna er aan komen en zie ik komende zomer ook wel een of twee aanvallers van Jong Ajax aansluiten bij de selectie, een Meleg doet het bijvoorbeeld vrij aardig.

24 februari 2014 om 16:10

Wenger staat er wel om bekend om het kopen van talenten zodat hij ze kan kneden.
Echter staan 'de Wandelgangen' erom bekend 98% onzin te verkopen.

Maar wat Arsenal inderdaad op de korte termijn met deze jongens moet?
Wenger, als je hen wilt kopen, gezamenlijk 40 miljoen!

24 februari 2014 om 18:49

Wenger kijkt altijd een stuk vooruit.

Hij heeft pas met Bergkamp gesproken,( standbeeld voor Dennis) dus zal me niet verbazen dat hij met Dennis over hun gesproken heeft.

Ajaxspelers staan goed aangeschreven in het buitenland, dus er kan best een kern van waarheid zitten in dit bericht.

Maar zie ze ook nog niet zo snel vertrekken.

24 februari 2014 om 23:04

Van Rhijn is zwaar uit vorm bakt er niks van . Veltman is ook niet io zn beste doen maar komt er wel als hij uitblinkt op het wk. Fischer tja speelt belabberd de laatste tijd.

26 februari 2014 om 09:03

Over fischer maak ik mij geen zorgen die komt er wel! Alleen moet hij nog wel een paar jaartjes blijven om dan een stap naar een topclub te maken. Arsenal zal in de toekomst een mooie club zijn waar hij zeker zijn kans krijgt. Van Rhijn wil ik geen woorden over kwijt, die komt hiervoor niet in aanmerking! Doe mij maar Ligeon want van Rhijn is zelfs voor Ajax niet goed genoeg! Van Veltman verwacht ik ook het een en ander en die kan er zeker komen mits hij verstandig is en nog zeker minimaal 3 jaar blijft.

met van Rhijn en Veltman word al gesproken over een verbeterd en langer contract, dit fabeltje kan dus alvast de prullenbak in.

24 februari 2014 om 16:13

Het is niet voor niets de wandelgangen en misschien is het handig de tekst even te lezen.

24 februari 2014 om 18:46

Weet ik wel, maar dan kun je het beter de sprookjeshoek noemen.

24 februari 2014 om 16:48

Op dit moment de 3 slechtste spelers van Ajax. Als Ajacied zou ik blij zijn als ze vertrekken.

24 februari 2014 om 16:52

Fischer en Veltman hoop ik wel te houden hoor.
Van Rhijn mag weg.

Laat die Wenger zelf eens wat jeugd opleiden ipv onze spelers weg te halen, maar ja dat kan die man niet daar het een flutrainer is met een grote mond en geen resultaat.

24 februari 2014 om 16:13

Er worden anders genoeg spelers opgeleid bij Arsenal hoor. En geen resultaat? Ze draaien keurig mee in de top van de beste competitie ter wereld. Verder hoef je echt niet bang te zijn dat Arsenal achter spelers van het kaliber Van Rhijn en Veltman zit. Dit bericht is lachwekkend.

24 februari 2014 om 16:17

Waarom heb jij altijd ongefundeerde kritiek op Wenger? Je kraamt bij de ene post nog meer onzin uit dan de andere.

24 februari 2014 om 16:50

Heb k niet, hij is trainer bij een van de grootste teams in de PL en heeft al bijna 10 jaar geen prijs meer gewonnen, dan kan je toch niet zeggen dat hij het goed doet? Leuk dat hij al jaren in de top 4 mee draait maar daar win je niets mee.

24 februari 2014 om 18:15

Leuk verhaal, maar je vergeet erbij te vermelden dat Wenger met concurrentie kampt dat over meer financiele middelen beschikt terwijl zijn club zelf zat opgescheept met het afbetalen van dat stadion. Als Arsenal zijnde is het ook niet mis om te concurreren met City en Chelsea waar rode cijfers worden opgenomen door een sugardaddy.

Je moet je niet blind staren op de cijfers. Statistieken schetsen slechts een beeld, de slimsten kijken ook naar de omstandigheden en realiteit achter die cijfers.

24 februari 2014 om 16:18

Daarom hebben ze nu toch Jonker gehaald?

@pippo Als je Jonker al haalt weet je het maar nooit met Arsenal.

24 februari 2014 om 16:29

bankie
Vaste vi-nablater zeker? Jonker heeft idd een aparte reputatie en naam, maar heeft op de achtergrond (lees: in jeugdteams) genoeg bereikt en bewezen.

24 februari 2014 om 17:47

Meen je dat? Hij is bij Bayern en Wolfsburg niet voor niets vertrokken.

24 februari 2014 om 16:18

Ik denk juist dat veel jonge spelers onder Wenger beter zijn geworden, of niet soms?

Waarom wordt nog steeds Caughtoffside als bron gebruikt? Die lui schrijven echt alles wat in ze opkomt en is nog minder betrouwbaar dan bv. de Daily-kranten.

Verder hebben die drie momenteel nog niks bij Arsenal te zoeken, laat ze zich lekker ontwikkelen in Amsterdam.

Oke kom maar op met die 55 miljoen dan hahaha nee geintje. Dhr Overmars gaat dit absoluut niet toelaten. Wel leuk voor de spelers dat er eventueel interesse zou zijn. Ik weet wel een leuke packagedeal: Fisher en Veltman voor 35 miljoen en dan krijgt hij van Rhijn gratis hahaha

24 februari 2014 om 16:15

Is dit serieus? 35 miljoen? Ik hoop echt dat je een grap maakt. Die spelers kunnen het niveau van Arsenal lang niet aan en ik zie ze dat niveau ook nooit halen eerlijk gezegd.

24 februari 2014 om 16:16

Hahah leuke packagedeal. snap ik Realistisch op dit moment denk ik dat ze niet super veel waard zijn. Dus 35milj zal dat nooit worden.

Zal maximaal 20 bij elkaar zijn en dan denk ik dat ik het al hoog schat

24 februari 2014 om 18:17

35 miljoen voor meneer uit vorm en veldhype? No way.

10 milj voor fischer lijkt me correct, daar spat het talent van af, 5 milj voor veltman. Het moet wel marktconform blijven he, anders zitten ze gewoon hun contract uit en kan ajax weer terug van af gaan bouwen.

25 februari 2014 om 09:16

Heb je ook de hahaha gelezen of ben je oost-indisch analfabeet? :P natuurlijk ze dat niet waard ;-) ajax laat ze ook niet gaan ook al zou van Rhijn direct transfervrij mogen vertrekken. Ik las dat een paar hier het vertrouwen in hem terug hadden gevonden omdat hij tegen AZ goed speelde maar bij AZ merkte je gewoon dat ze niet meer konden. 3 wedstrijden per week is teveel voor ze. ze waren gewoon op en daarom had ajax het makkelijk. donderdag worden ze weer overlopen of in ieder geval tegen gehouden en zondag word bijzonder spannend.

Wat een onzin berichten toch. Bij Veltman kan ik het nog wel begrijpen die kun je voor een kleine miljoen hebben maar die andere twee halen bij Ajax het niveau niet eens. Fisher valt alleen op door zijn zwaar irritant gedrag en Van Rhijn staat al jaren stil. Veltman is nog jong maar moet echt bij Ajax blijven. Maar waarschijnlijk gaan ze toch voor het geld.

24 februari 2014 om 16:12

Ja, Ajax laat Veltman gaan voor een kleine miljoen

Alledrie nog niet klaar voor Arsenal!

Van Rhijn prima speler voor Ajax, maar zal niet hoger (in ieder geval niet veel hoger) komen.
Veltman en Fischer moet nog blijken hoe die zich verder ontwikkelen.

Volgens mij is de zaakwaarnemer van Veltman gastschrijver bij verschillende media in Engeland. Die vent stapelt blunder op blunder en moet zijn eerste fatsoenlijke wedstrijd in 2014 nog spelen, maar wordt een dag later doodleuk genoemd als versterking voor één of andere topclub.

Zijn alle drie niet goed genoeg voor dat niveau.
Ik denk dat er bij alle drie ook niet de potentie zit om dat niveau ooit te kunnen behalen.

Wil arsenal nog de top bereiken of? Met deze jongens ga je echt achteruit. Fischer is een aardig talent maar een Gnabry of AOC is zoveeeeeel verder. Veltman en van Rhijn zijn kampioen van foutjes, nu Arsenal juist een stabiele verdediging heeft zouden zij dat verpesten. Deze geruchten zijn zo ongeloofwaardig.

geloof er niks van, 3 Nederlanders ?
als Wenger geen fransman in de zomer naar Arsenal haalt dan krijgt ie afkickverschijnselen, dit is daarom al een broodje aap verhaal.

24 februari 2014 om 16:10

Arsenal zet ook gewoon de weg omhoog in dus je hoeft geen gekke Fransman te verwacht misschien Pogba.

24 februari 2014 om 16:17

Heeft al eerder paar Nederlanders gehad te gelijke tijd. Helder Bergkamp, Overmars Bergkamp, van Persie Bergkamp. Hij heeft wel vaker gezegd, dat hij Nederlandse spelers graag wil hebben. Zijn vaak tactisch onderbouwt en schijnbaar vinden ze dat lastig om op te leiden in Engeland.

24 februari 2014 om 16:40

ik heb het ook niet over Engeland, maar Frankrijk daar komen fransen toch vandaan ?
maar je vergeet trouwens Giovanni v Bronckhorst.
effe serieus, nee ik vindt het gewoon mager , de laatste 5 jaar alleen Vermaelen naar Arsenal ?? en dat is nog wel een belg.
nee daar hadden echt wel een paar hele goede kunnen staan, maar blijkbaar vind Wenger de Ligue 1 toch interessanter , maar hij had best een aantal spelers kunnen halen, niet perse Nederlanders , maar toch eredivisie, Zoals Huntelaar en Suarez, maar dit geldt ook voor Man United, en je ziet waar die nu staan met hun middelmatige spelers, het beste is natuurlijk een mix van spelers, maar als je echt mee wil doen, heb je toch echt spanjaarden nodig, met Cazorla is dit ook gebeurt , maar er mogen er nogwel een paar komen,

Nee, voor alledrie voorzie ik geen toekomst simpelweg omdat het de eredivisie is. Zullen wel bij de Spurs eindigen (geen provocatie, kijk maar hoeveel Ajacieden/eredivisionisten naar Tottenham zijn gegaan). Ze kunnen amper uitblinken in de Nederlandse competitie, laat staan grotere Liga's. Fischer en Veltman komen weliswaar pas kijken, maar toch...op die leeftijd moet je exceptionele kwaliteiten hebben om het ver te schoppen. Alles wat daar onder zit is zelf op te leiden.

Zeg slsjeblieft dat dit een grap is, Blind bondscoach van NL!!!!
Ik hoop vurig dat dit zo een onbetrouwbaar in de wandelgangen verhaal is want ik heb de trainer Blind nou niet bepaald hoog zitten.

24 februari 2014 om 16:17

Hij is gelukkig slechts assistent.

Van rhijn???? Die is eerder klaar voor een stap naar jong ajax ipv van arsenal. Een van de slechtste rechtsachter van eredivisie. Ajax moet zich die van anholt halen van Heerenveen

Het zijn juist de drie spelers die erg ver onder de ondergrens zakken op dit moment.

Beetje raar bericht dus. Voor die jongens wel geweldig nieuws.

Dit soort berichten zijn niet serieus te nemen. Alledrie niet klaar voor een overstap

Bron is Caughtoffside, die zuigen alles uit hun duim en verzinnen de transfergeruchten gebaseerd op lucht. Totaal niet serieus te nemen als bron. Nog erger dan The Sun en 90% van de Engelse kranten.

Elke week zie je hier "talenten" passeren die naar een topclub kunnen. Ik betwijfel de interesse steeds en ik denk dat al die spelers minder gehyped moeten worden door de media. Laat ze lekker ontwikkelen en groeien en nadien zullen we wel zien of ze toppers kunnen worden

Alle drie hebben een langdurig contract, en 2 ervan zijn zelfs in gesprek om een contract wat nog langer loopt, al op te gaan waarderen....

Daarbij komt dat dit doorgaans gewoon vaste basisklanten zijn...

Jammer Wenger, wat dit moet gaan kosten, ga jij niet willen betalen.

Strik erom en weg ermee.fischer maakt het niet waar loopt als een tortelduif over het veld.
Veltman maakt veel teveel fouten.van Rhijn is ook niet constant genoeg.
Ajax moet van Dijk ophalen dan hebben ze een bikkel,en niet wat er nu loopt een stel lieverds.

is niet erg als carvalho niet komt, zeker een groot talent maar als kroos en gundogan daadwerkelijk komen hebben wij red devils niets om over te klagen.
dan nog een goede lb, keane, lingard en vermijl naar het eerste toe halen als vervangers en op lange termijn misschien als basisklanten. zie toch wel een hoop in die drie.

Veltman zie ik graag komen. Arsenal heeft maar 3 centrale verdedigers in de selectie, ookal heb ik liever Van Dijk. Van Rhijn ben ik wat minder enthousiast over, denk toch dat jenkinson van het zelfde niveau is en die ligt goed in de groep. Fischer hoef ik niet te zien. Vind hem te overschat.

Ik zou ze alle 3 gelijk wegdoen haha. De 3 slechtste mannen afgelopen donderdag.

Eerder 5 miljoen voor Veltman, 3 miljoen voor v. Rhijn en 7 miljoen voor Fischer... Daar moet je als Ajax bijzonder blij mee zijn.

24 februari 2014 om 16:37

Volgens mij ben je een beetje de weg kwijt met je bedragen dat zouden ze wel willen bij arsenal nee er gaat er geen een weg bij Ajax eerst maar eens een paar jaar bewijzen dat je er bij Ajax in blijft en dan eens kijken of ze een hoger niveau aankunnen .

Wie verzint deze inzien verhalen. Arsenal heeft spelers zat die jonger zijn dan dit drietal en nu al veel beter zijn.

Leuk al die kenners die wel een prijs weten te maken, volgens mij zie ik dit bericht nu voor de derde keer hier voor bij komen.dus voor een gerucht begint dit wel een hardnekkige te worden.
ALS een club als Arsenal zich meld voor 3 spelers meld gaan ze uiteraard niet voor een paar miljoen weg.
Dus stop met jezelf voor schut te zetten en ga ergens anders lopen zeuren.

24 februari 2014 om 17:07

Maar geen club gaat tien miljoen voor Van Rhijn betalen natuurlijk. Ajax heeft dan ook het goed recht om nee te zeggen. Maar ik lees hierboven ook Ajacieden die spreken over transfersommen van 30 miljoen (per speler). Dat is niet één van die spelers waard. Van Rhijn heeft langer slecht gepresteerd dan goed. Als je daar vijf miljoen voor krijgt doe je het heel netjes dacht ik zo.

Ik zou er niks van snappen als Arsenal 1 van deze 3 nu ophaalt. Fischer is de laatste maanden hopeloos uit vorm en moet eerst maar eens bewijzen dat hij uit de talent fase kan stappen. Veltman vind ik dan wel weer goed spelen en oogt ook relatief volwassen.

Van Rhijn zou eerlijk gezegd gewoon 1 grote grap zijn, die jongen is aanvallend redelijk maar verdedigend enorm matig. Daar zou Ajax met een jeugdspeler zoals Ligeon ook niet zo snel slechter van worden.

24 februari 2014 om 18:43

Snap je dat niet nee? Net zoals Ajax op tijd spelers wil aantrekken op jonge leeftijd waar Ajax potentie in ziet, zo wil Arsenal dat ook lijkt me. Hebben ook geen zin om te wachten totdat ze definitief doorgebroken zijn want dan weten ze ook dat ze de hoofdprijs kunnen lappen, mits de contracten lang genoeg doorlopen

24 februari 2014 om 19:18

Deze jongens zijn die fase al voorbij. Ze spelen in het 1e van Ajax en zullen geen genoegen nemen met een plek buiten de 1e selectie, ook niet bij Arsenal. Voor een plek in die 1e selectie ( zelfs als back-up) vind ik ze nog niet goed genoeg. Dus nee, dan snap ik deze interesse niet.

van Rhijn naar Arsenal, hij kan de eredivisie op dit moment amper aan, totaal uit vorm

Van rhijn en Fischer kunnen ze laten gaan. Veltman is er echt nog niet klaar voor.

van Rhijn 15.000.000 euro en Fischer 25.000.000 en dan 2 a 3 grote voetballers halen zoals Defour en Elia en Maxwell halen en dan die zivkovic en zyiech van heerenveen en groningen halen hahahahahaha

Als dit klopt mogen ze dan breng ik van Rhijn en Fischer er op de fiets heen

24 februari 2014 om 22:54

Mag je fietsen in de kanaaltunnel?

24 februari 2014 om 23:06

weet ik eigenlijk niet zou het is opzoeken

Wat voor rol zouden die spelers dan bij Arsenal hebben? Ik vind ze bij Ajax niet eens overtuigend.

strik er om en weg er mee .
Veltman valt mij onder druk zwaar tegen en opbouwend niet de beste als hij zwaardere tegenstander heeft .
van Rhijn is nu top en daar door nu het beste te verkopen en voor rechterkant is vervanging te vinden denk ik .
Fischer is op het moment niet meer als vlees en bloed want laat de laatste weken weinig meer zien op de velden en de vraag is komt hij terug op oude nivo .
Ook lees ik veel namen voor bij komen als vervangers , maar er zijn al vervangers gehaald toch deels zoals van den Hoorn ....
Maar moeten het weer sterren in de dop zijn of mag er ook eens gerammeld worden met de buidel want de laatste jaren verdiende Ajax goed aan verkoop en dat geeft ruimte om meer tedoen dan dure jongens in de dop te kopen denk ik dan , want niet elke jongeling breekt via Ajax echt door toch .

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren