Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Go Ahead gaat strijd met FC Utrecht en sc Heerenveen aan voor topschutter’

Laatste update:

Lars Veldwijk maakte liefst dertig doelpunten in de Jupiler League en met Excelsior is hij nog altijd in de race om promotie naar de Eredivisie af te dwingen. Als het Excelsior niet lukt om RKC Waalwijk in de finale te verslaan, dan is de deur naar de Eredivisie nog niet gesloten voor Veldwijk. De 22-jarige aanvaller staat in de belangstelling van sc Heerenveen, FC Utrecht en nu ook Go Ahead Eagles.

/

De interesse van FC Utrecht en sc Heerenveen was al langer bekend. In het seizoen 2011/12 speelde Veldwijk al vijf competitiewedstrijden voor FC Utrecht. Bij sc Heerenveen moet hij de opvolger worden van Alred Finnbogason, die wil vertrekken uit Friesland. Veldwijk moet met Mark Uth concurreren voor de plek in de spits.

Met Go Ahead Eagles is er nu een derde kaper op de kust, zo meldt RTV Oost. Vorig seizoen stond Veldwijk ook al op de verlanglijst van de clubs uit Deventer, maar destijds koos Veldwijk dus voor Rotterdam. Go Ahead Eagles is daarnaast bezig met twee talenten. “Ik sluit niet uit dat we morgen al een naam kunnen presenteren. Dat is overigens geen gevestigde naam”, aldus voorzitter Edwin Lugt.

Lars Veldwijk is goed genoeg voor de Eredivisie

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Laat hem maar bij Heerenveen komen

15 mei 2014 om 15:15

Denk het niet. Finn gaat waarschijnlijk weg en voor dat geld haal je niet zo'n speler naar Heerenveen, misschien als tweede keus maar niet als eerste!

15 mei 2014 om 15:19

Als Veldwijk naar Heerenveen gaat moet hij ook de concurrentie aangaan met Uth die terug komt van de huurperiode bij Heracles.
Die twee gaan dan waarschijnlijk bepalen wie de eerste spits wordt

15 mei 2014 om 15:23

Ja lol omdat je 10 miljoen binnen krijgt moet je ook maar weer dik geld uitgeven? Lekker beleid

15 mei 2014 om 15:28

Beleid is juist om weer her te investeren in een speler van een paar ton.

15 mei 2014 om 15:49

Dat geld wat ze voor Finnbogason kunnen krijgen hebben ze helaas hard nodig om andere tekorten terug te dringen. Dus zoveel zal er niet geïnvesteerd kunnen worden.

Wie zou jij dan als (realistische) eerste keus willen zien komen?

15 mei 2014 om 16:21

Uth lijkt mij de goedkoopste optie... Heeft Heerenveen nog wat leuks in de jeugd lopen voor in de spits?

15 mei 2014 om 16:39

Van Amersfoort speelt verder nog in de jeugd maar is er vermoed ik nog niet klaar voor.
Is wel handig om er een relatief goedkope spits bij te halen zodat Uth met iemand kan concurreren.
Zou zeggen JP league of scouten in Scandinavie.

15 mei 2014 om 17:27

Misschien Hoesen, maar Hoesen is meer een voetballende spits dan een goaltjesdief. Als ie bediend wordt door Sinkgraven, Basacikoglu en misschien Ziyech, kan hij ook een goaltjesdief worden.

Goeie spits zeg als excelsior promoveer zou ik zeggen blijf nog maar een jaartje

Go Ahead Eagles is een leuk club voor hem.

15 mei 2014 om 20:25

Ja. Go ahead fun ik het

15 mei 2014 om 20:25

Gun

Denk dat het wel een fatsoenlijke speler is voor een club als Utrecht. Maakte tegen Den Bosch ook weer twee doelpunten en de tweede was een geweldig doelpunt uit stand. Als je 30 doelpunten maakt in de Jupiler League ben je wel toe aan een stapje hoger.

Ik vraag me af of Go Ahead zijn transfersom wel kan betalen maar als ze het doen hebben ze voor hun doen wel echt een goede spits waar je zeker mee door kan groeien naar subtop eredivisie als je in de andere linies ook gerichte versterkingen haalt

15 mei 2014 om 15:24

Ik denk dat je middenmoot bedoeld want GAE naar subtop Eredivisie? PEC Zwolle is in mijn ogen ook nog zeker NIET subtop.

15 mei 2014 om 15:28

Mee eens. Op de ranglijst zijn beiden middenmoters. Maar dat komt ook mede door de slechte prestaties van andere clubs.

15 mei 2014 om 15:32

@ Nickos94

// Maar dat komt ook mede door de slechte prestaties van andere clubs. \\

Zo lust ik er ook nog wel een paar. Ajax wordt ook vooral maar kampioen door de slechte prestaties van andere clubs. Dankzij de slechte prestaties van andere clubs staan Real en Atletico Madrid in de CL finale.

15 mei 2014 om 15:34

Ik zeg toch ook niet direct... je kunt er mee doorgroeien op de lange termijn. Zo'n verschil zit er niet tussen subtop en middenmoot

15 mei 2014 om 15:39

Klopt? Dus? Dan klopt de moreel van mijn argument, goed dat je dat zelf ook bevestigd.

15 mei 2014 om 15:39

Reactie bedoeld voor Malloot

15 mei 2014 om 15:52

@ Nickos94

De moreel klopt slechts ten dele. Het gaat namelijk niet alleen om het falen van andere clubs, maar clubs als Cambuur, GAE en PEC Zwolle stonden vooral goed op de ranglijst vanwege het eigen presteren. Er werd door de clubs goed gevoetbald.

Ik hoop niet dat Utrecht de strijd wint, vind het een lange matige spits. Is niet voor niets weg gestuurd 2 jaar geleden...zie ook geen verschil met de Kogel eigenlijk.

15 mei 2014 om 15:22

Wel beetje t zelfde type spits maar Je ziet de kogel toch veel minder presteren in de JL. Veldwijk presteert bij een kwalitatief minder team toch een stuk beter..

15 mei 2014 om 15:25

Nou ik wel, 15 doelpunten dat is het verschil.

15 mei 2014 om 15:34

@ Sverige4u

Ga je die jongen voor eeuwig afrekenen op zijn prestaties tijdens zijn eerste periode bij FC Utrecht? Misschien dat jij het je niet voor kunt stellen, maar sommige mensen in deze wereld ontwikkelen zich in een jaar of 2 tijd.

15 mei 2014 om 15:46

Zou het niks voor PEC zijn? Zwolle heeft toch nog geen één spits voor volgens seizoen, of wel?

15 mei 2014 om 15:50

Volgens mij zou hij inderdaad wat zijn voor PEC Zwolle. Geen idee of de club met hem bezig is, maar het zou ook kunnen dat ze goede opties hebben voor de spitspositie waar de mensheid nu nog geen weet van heeft. Afwachten dus.

15 mei 2014 om 19:15

Bovendien is veldwijk pas 22 jaar!

15 mei 2014 om 21:05

Kun je ook normaal je mening geven? "misschien dat jij het je niet voor kunt stellen..."

Je doet je naam eer aan op deze manier. Ik geef mijn mening en als die jou niet bevalt sla je mijn mening over, simpel toch?

Toch wel een redelijk goede spits die toe is aan een eredivisie uitdaging, ook al zou excelsior het halen zou ik alsnog naar een stevige eredivisie club verkassen anders speel je volgend jaar weer JL . Ik denk dat hij het wel aan kan, hij trapt ze er toch wel lekkerr in!

als mulenga of agudelo toch blijft bij Utrecht heeft hij daar denk ik sowieso weinig kans en als opvolger als finnbogason is hij denk ik toch niet goed genoeg. maar voor GAE is hij perfect.

Snap nooit dat fc utrecht deze jongen heeft verkocht. Had dan de kogel verkocht ipv verhuurd. Je hebt nooit de garantie dat ie gaat slagen na 30 doelpunten jupiler niveau, maar dat deze jongen de laatste 2 jaar is gegroeid is overduidelijk!

Onbegonnen strijd voor Go Ahead. De concurrentie betaald gewoon veel meer en dat is waar een voetballer toch echt het eerste aan denkt. Als het Go Ahead wel zou lukken is dat een knap staaltje werk.

Het beste is als hij terug gaat naar onze fc Utrecht kunnen hem heel goed gebruiken
gelijk binden voor 4 a 5 jaar en niet zeuren

Utrecht is helemaal niet geinteresseerd...

15 mei 2014 om 17:02

wel hoor dat zijn ze wel is algemeen bekend ook hebben ze interesse in een spits van anderlecht die bij de graafschap speelde afgelopen seizoen

15 mei 2014 om 17:17

Klopt, ze hebben nu Leeuwin binnen, en gaan nu nog voor aanvallende versterking(en). Het is namelijk nog onduidelijk of agudelo volgend seizoen ook in utrecht speelt. Ze hebben interesse in Veldwijk en kasabele van de graafschap, gehuurd van anderlecht. Over het algemeen zijn speler die naar utrecht zijn gekomen vanuit de jupiler league toch goed geslaagd. Kijk naar Duplan, Mertens, Strootman.

1 jaar met Excelsior in eredivisie en daarna hogerop. Lijkt mij beter voor hem

Ik heb Veldwijk veel gezien dit seizoen, maar qua aannames etc valt het toch nog wel tegen. Qua techniek is het helemaal geen enorme geweldenaar, het enige voordeel is dat hij vrij eenvoudig scoort. Dat heeft hij ook wel laten zien dit seizoen natuurlijk.

Persoonlijk vind ik hem beter bij GAE passen dan bij Heerenveen, maar uiteraard heb ik liever dat hij bij Excelsior blijft als we promoveren. Dat zal alleen niet haalbaar en realistisch zijn helaas.

door de tilel dacht ik dat het om ronaldo of suerez ging ofzo

Mooi om te zien dat de Eagles ambitie hebben om voor de middenmoot/subtop gaan spelen.
Eerst die keeper en nu dit.

Ik ben wel bang bang dat ze de strijd gaan verliezen om Veldwijk, simpelweg omdat Heerenveen en Utrecht grotere en betere clubs zijn.

15 mei 2014 om 17:32

Ik denk dat hij op dit moment liever naar Go Ahead zou gaan dan naar Utrecht. Heerenveen is de beste club, maar misschien kan ie beter eerst naar GAE, om daarna weer door te groeien naar een hoger niveau.

15 mei 2014 om 18:25

Mee eens. Alleen dat beseffen wij, maar zulke 'uitblinkers' krijgen het al snel hoog in de kop en denken vooral aan geld. Dan is GAE bij voorbaat uitgesloten.

Het zou mij overigens ook niet verbazen dat er nog meer en vooral betere clubs een oogje laten vallen op Lars Veldwijk. Bijvoorbeeld FC Twente, mocht Luc Castaignos daar, zoals algemeen wordt aangenomen, gaat vertrekken.

Waarom heeft geen Utrechter het hier over wanbeleid? Ik heb hem zien spelen, was verschrikkelijk bij FCU en nu legt ie er 30 in. Hoe kan dit? Waarom bereikt men bij Utrecht niet zijn hoogtepunt, of nog erger... stagneert men? En nu zeker weer terugkopen! Maakt toch niet uit, we zwemmen in het geld. Vooral als de duikboot straks weer de diepte opzoekt.

15 mei 2014 om 17:20

Dat is alweer drie seizoenen geleden. Het zelfde verhaal als bij Leon de Kogel, wilde je die ook houden?

Lars Veldwijk, staat helemaal niet in de belangstelling van FC Utrecht. Fabeltje eerste klas.

Momenteel is FC Utrecht druk bezig om Agudelo langer aan zich te binden. Daarnaast hebben ze interesse in 2 spelers van de Graafschap, Dean Koolhof en Nathan Kabasele (anderlecht).

Ze hebben een gesprek gehad met Mulenga, omtrent het sportieve gedeelte, dat was een goed gesprek, maar financiele gedeelte kan wel een probleem zijn. Het ligt eraan hoeveel Mulenga wilt inleveren.

Weet niet of dit nou wel de juiste spits is voor zowel Utrecht als Heerenveen. Maar goed.. waarom die twee clubs niet en de Eagles wel. Spelen immers in dezelfde competitie. Je kan ook wel stellen dat het beleid bij Utrecht niet echt top is. Een paar jaar geleden Veldwijk en Leeuwin gratis van de hand doen en nu willen ze voor beide gaan betalen.

15 mei 2014 om 17:08

in een paar jaar kunnen spelers die een treetje lager zijn gaan spelen zich toch doorontwikkelen en alsnog het niveau halen hoeveel spelers heeft bvb een ajax niet weggestuurd die later toch erg goede spelers bleken te zijn bij andere clubs soms is het gewoon goed om het even ergens anders te gaan proberen dat heeft verder niets met wanbeleid te maken wat overigens wel bij fcu gebeurde in het verleden

vervanger van Pele bij Feyenoord , erg talentvolle spits Lars !

Niet wat voor ajax deze speler?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren