Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Feyenoord wil FC Groningen aftroeven en meldt zich voor Diemers

Laatste update:

Feyenoord heeft zich gemengd in de strijd om Mark Diemers. Volgens Voetbal International hebben de Rotterdammers zich officieel gemeld voor de 26-jarige middenvelder van Fortuna Sittard. Diemers leek dicht bij een transfer naar FC Groningen, maar krijgt er met Feyenoord nu een optie bij. In De Kuip ligt een meerjarig contract voor hem klaar.

Eind vorige maand meldden diverse media dat Diemers op weg zou zijn naar FC Groningen. Er zou een akkoord zijn met Fortuna Sittard over een transfersom van ongeveer een miljoen euro. De Groningers bleven echter steggelen over een doorverkooppercentage, waardoor Feyenoord de gesprekken nu heeft weten te kapen. Eerder werd hij nog in verband gebracht met Vitesse, maar volgens het weekblad was ook Feyenoord altijd al geïnteresseerd. Ook het Italiaanse Sassuolo zou interesse hebben. De middenvelder staat al geruime tijd op de scoutsingslijst van Feyenoord, terwijl Dick Advocaat ook gecharmeerd van hem is.

Volgens het Algemeen Dagblad raakte de trainer gecharmeerd van Diemers in de drie ontmoetingen die Feyenoord met Fortuna Sittard had. Toen de Rotterdammers voor eigen publiek het competitieduel met Fortuna wonnen, liet aanvoerder Steven Berghuis zich in de media opvallend positief uit over Diemers. Bij het terugkijken van de beelden viel het Advocaat op dat Diemers vaker sterk voor de dag kwam en dat hij al op de scoutingslijst van Feyenoord stond.

Diemers wordt bij Feyenoord gezien als een ervaren speler met een goede traptechniek, waarmee hij een aanvulling zou zijn voor het middenveld van Feyenoord. Fortuna-directeur Ivo Pfennings reageert in gesprek met De Limburger op de interesse vanuit Rotterdam: "Feyenoord heeft contact opgenomen met het kamp-Diemers, maar niet met ons”, zo vertelt hij. "Wij zijn nog steeds in onderhandeling met FC Groningen, en die gesprekken zitten in de afrondende fase.”

Mocht de overstap doorgang vinden, dan wordt hij de eerste aankoop van Feyenoord voor het nieuwe seizoen. Technisch directeur Frank Arnesen had de transfervrije Bryan Linssen bovenaan zijn wensenlijstje staan, maar er werd geen akkoord bereikt met de buitenspeler van Vitesse. Na het mislopen van Linssen hoopt Feyenoord de contracten van Leroy Fer en Eric Botteghin te verlengen. Beide basiskrachten hebben een aflopende verbintenis. Voor zowel Fer als Botteghin is concrete interesse vanuit Turkije. Laatstgenoemde staat naar verluidt op het lijstje bij Antalyaspor, terwijl Fer naar Besiktas zou kunnen.

Mark Diemers is een versterking voor Feyenoord

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

ik hem niet vaak live in actie gezien? is het een goede speler? ik heb toch wel mijn twijfels als hij al 26 jaar is en nog bij Fortuna speelt maar het kan een laatbloeier zijn

8 juni 2020 om 18:11

Het is een speler die een prima trap heeft maar hij laat alle makkelijke dingen eruit zien alsof het heel moeilijk is wat hij doet. Conclusie: niet het niveau dat Feyenoord moet willen

8 juni 2020 om 18:54

Je slaat de spijker op z’n kop. Hij laat het makkelijke dingen er echt moeilijk uit zien met die rare trekjes van hem.

8 juni 2020 om 19:48

Mee eens. Een slechtere versie van Toornstra zou ik zeggen.

8 juni 2020 om 18:11

Nee, dit is absoluut geen basismateriaal. Heeft een leuke traptechniek en goed schot, maar verder vind ik het allemaal wat traag aan de bal.. Kökcu Fer en Toornstra zijn beter.

8 juni 2020 om 18:15

Ik heb hem (te) lang bij de graafschap gezien. Hij heeft een aardig schot, maar alles gaat op 1 tempo, en dat is niet de hoogste versnelling. Daarbij verzaakte hij vaak in verdedigend opzicht. Ik vond het een hele irritante speler die er volgens mij in stond omdat hij goed met Henk de Jong kon. Ik zie in hem geen versterking voor Feyenoord.

8 juni 2020 om 18:25

Ik weet meer wat voor team jullie destijds hadden, maar bij Fortuna heb ik de laatste jaren geen betere voetballer gezien dan Mark Diemers. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat hij er bij jullie alleen in stond (en zelfs aanvoerder was) omdst hij goed was met de trainer.

8 juni 2020 om 18:37

Zegt dan veel over Fortuna.

8 juni 2020 om 18:54

Makkelijk scoren, maar datzelfde Fortuna eindigde een jaar later wel boven De Graafschap. Nu jij weer! 🙂

8 juni 2020 om 19:37

Je hebt gelijk. Was niet lullig bedoelt. Ik had niet de indruk dat Diemers erg populair was bij ons. Het kan dat dat bij jullie anders is.

8 juni 2020 om 19:54

Haha. Nee snap je wel hoor. Het is een heel sierlijke, flegmatieke voetballer. Qua techniek is hij echt weergaloos, maar alleen met techniek red je het niet. Toch zag ik hem ook steeds vaker ook verdedigende taken uitvoeren en voor het team werken.

8 juni 2020 om 18:25

Eerlijk, Japie. En dit zeg ik als Fortuna supporter. Diemers is een hype gecreëerd door de media. Wat jullie allemaal niet zien is zijn wedstrijden waarin ie onzichtbaar is. Geen bal goed raakt, elke corner verpest, nooit mee verdedigd of om de bal vecht en altijd zijn man laat lopen. Met diemers speel je met een man minder als je bal niet hebt. Fortuna is gewoon zijn plafond. Lang leve mediavorming en mensen die snel kijken naar enkele momentopnamens tijdens een seizoen. Dat levert ons (Fortuna) geld op.

8 juni 2020 om 18:34

Diemers pfff typisch Feyenoord weer met Studio Sport scouting. Ze leren het ook nooit!

8 juni 2020 om 18:37

Voor iemand die bijna de helft van de goals van Fortuna direct betrokken is, ben je wel erg negatief over Diemers. Denk serieus dat Fortuna zonder Diemers afgelopen seizoen was gedegradeerd.

8 juni 2020 om 19:24

Echt he, 8 goals en 9 assists in 29 wedstrijden bij een degradatiekandidaat. Veel beter ga je ze niet krijgen. Ik denk dat het de ideale opvolger van Toornstra gaat zijn.

8 juni 2020 om 19:28

Stap hoger dan Fortuna moet hij zeker aankunnen maar ik hoop dat Feyenoord z'n handjes er snel vanaf trekt.

8 juni 2020 om 20:20

Lekker scoreboard journalistiek. Met een middenvelder die wel meeloopt had je wellicht ook minder tegendoelpunten gekregen. Zijn doelpunten sowieso inflated vanwege penalty's. En hij staat simpelweg op een positie waarbij je assists moet geven. Even serieus.. Wat zou je eerder aannemen, iemand die scoreboard journalistiek toepast of iemand die elke pot van hem gezien heeft?

8 juni 2020 om 20:35

Als supporter kijk je én door een gekleurde bril en kijk je naar een heel team ipv 90 minuten naar een individu, dus geef mij maar de statistieken. Daarbij heb ik hem verschillende keren aan het werk gezien en hij kan wel degelijk belangrijk worden voor Feyenoord. Creativiteit, rust aan de bal en een goede traptechniek kunnen ze daar goed gebruiken. Mocht je het link vinden kun je hem ook nog hangend op links laten spelen.

8 juni 2020 om 18:34

Ik vind het wel echt een goede speler die Fortuna bij de hand neemt. Heerlijke trap en inzicht. Basisspeler misschien niet, maar kan zeker wel ieder gat opvullen als er iemand geblesseerd of geschorst is. En het zou me niet verbazen als hij gewoon basisspeler wordt.

8 juni 2020 om 20:21

Hoeveel wedstrijden van Diemers heb jij live gezien, NEC?

8 juni 2020 om 19:36

bedankt voor de feedback iedereen. wat ik zo uit de reacties begrijp geen Feyenoord materiaal dus ik hoop maar dat hij niet gehaald wordt dan

8 juni 2020 om 19:44

Mark Diemers willen vastleggen is echt een gebrek aan ambitie en lachwekkend te noemen.

8 juni 2020 om 20:40

@Japie. Nou Japie, jij weet niet of het een goede speler is. Je hebt enkel twijfels. Ik hoor net van jouw held Derksen dat hij niets voor Feyenoord is, en dat hij bij een middenmoter als Heerenveen en Twente past. Nu zijn wij met z'n allen benieuwd naar jouw uitgesproken mening. Maar........ eigenlijk weten wij die nu al he, hahaha.......

8 juni 2020 om 20:51

@okan61 bedankt dat je me even op de hoogte stelt en zo te horen zit je weer trouw te kijken naar je favoriete analisten

8 juni 2020 om 21:00

@japie. Je reactie is dat je het niet weet. Waarschijnlijk komt Diemers niet naar Feyenoord, dus je hoeft hem niet te beoordelen nu. Maar ik weet bijna zeker dat je het bij voorbaat al niets zou vinden. Net als Derksen. Zijn mening interesseert je niet, maar je woorden en meningen komen 1 op 1 overeen met hem. Weet je zeker dat je nu niet kijkt naar VI, gezien je kunt reageren op VZ? Geeft niks hoor..

8 juni 2020 om 21:15

@okan61 ik kijk sowieso zelden naar VI dus nu ook niet nee. jij bent meestal beter op de hoogte als ik

8 juni 2020 om 20:52

Perez zei een paar keer dat Diemers een goede voetballer acteert

Ongelofelijk. Doorselecteren betekent dat je betere spelers aantrekt en niet van dit soort 13 in een dozijn spelers

8 juni 2020 om 19:14

Hele bruikbare 12e man anders. Een soott toorntsra waarvan ook niemand dacht dat die het bij feyenoord zou redden...

8 juni 2020 om 19:21

Vind de vergelijking met Toornstra niet echt opgaan. Toornstra deed het meer dan prima bij FC Utrecht, dat is imo toch wel een niveau hoger dan Fortuna.

8 juni 2020 om 19:32

Ik snap dit ook niet, tot ik las dat hij al op de scouting lijst stond. Ik denk door Van Geel er zelf opgezet.

8 juni 2020 om 19:39

Toornstra is een veel completere speler. Met name qua inzet kan Diemers niet aan hem tippen.

8 juni 2020 om 19:47

Toornstra is echt veel beter dan Diemers. Zo'n goal als tegen een Utrecht dit jaar is een uitstekend voorbeeld van de kwaliteiten van Toornstra, wat zeker geen incident voor hem is. Wat wordt die man onderschat zeg.

Mark Diemers, wat een geweldige techniek heeft die man. Potentieel de nieuwe Barry van Galen van deze generatie. Ik zou het toejuichen dat deze man wel bij Feyenoord terecht komt.

8 juni 2020 om 18:16

Potentieel de nieuwe Van Galen, ga je lekker? Van Galen was een veel betere voetballer, Diemers mag zijn veters nog niet strikken. Voor iemand die zichzelf Alkmaar54 noemt verwacht je toch wel iets meer kennis van zaken.

8 juni 2020 om 18:30

Ik geef toe, voor iemand die Alkmaar54 noemt kijk ik niet door een roze bril wanneer het om eigen spelers aankomt. Mark Diemers is 26 jaar en op dat moment speelde Barry nog bij Nac. Je vergeet dat Barry een echte laatbloeier was en dat lijkt Diemers ook te zijn. Verder heeft ook Diemers echt een hele fijne techniek. Probeer hem eens te volgen misschien dat je dan ook wat genuanceerder richting je medesupporter praat.

8 juni 2020 om 19:55

Vanaf het moment dat hij genoemd werd als potentiële opvolger voor Til heb ik wel wat vaker en met bovengemiddelde interesse naar hem gekeken, maar ik ben zeer beperkt onder de indruk van Diemers en uiteindelijk blij dat AZ hem niet gehaald heeft. Vond hem wisselvallig in zijn optredens en dat kan bij Fortuna misschien, maar bij Feyenoord en AZ leidt dat ertoe dat je binnen no-time bankzitter bent.

Dit moeten we niet hebben. Haal eerder Veerman bij Heerenveen weg, die is stukke beter.

8 juni 2020 om 18:12

En stukken duurder. Ben het er overigens mee eens dat Diemers geen Feyenoord-materiaal is.

8 juni 2020 om 19:46

Denk dat Veerman qua speltype ook beter bij Ajax past dan bij Feyenoord. Een echte nummer 6 zoals ze bij Ajax graag zien.

8 juni 2020 om 20:29

Want bij Feyenoord zien ze niet graag een echte nummer 6? Wat een logica.

Wat moet je nou weer met diemers? Leuke voetballer voor groningen/utrecht, maar toch niks voor feyenoord.

8 juni 2020 om 18:16

Bij Utrecht heeft hij het trouwens niet gered.

8 juni 2020 om 18:31

Ja, maar nu is hij wel weer verder in zijn ontwikkeling.

9 juni 2020 om 01:54

Ajax haalde een tijde terug een toen 26jarige transfer vrije speler van NEC die het bij Heerenveen niet redde, dus dat zegt ook niet alles. Overigens had ik iets meer vertrouwen in Schone destijds als in Diemers nu.

9 juni 2020 om 19:06

Ik heb beide spelers bij de graafschap mee gemaakt, en voor mij zit er een wereld van verschil tussen deze spelers. Niet alleen qua spel en inzet maar ook qua uitstraling.

8 juni 2020 om 18:16

Diemers heeft al bij Utrecht gespeeld en kwam daar zwaar tekort.

8 juni 2020 om 18:31

Ja weet ik, maar toen was hij nog een "talent", dus wellicht dat hij het als volwaardig prof wel aan kan.

8 juni 2020 om 18:56

anders hadden we 'm wel gehouden, leuke creatieve speler voor net onder de subtop, Feyenoord is een stap te hoog maar we gunnen hem het beste natuurlijk

8 juni 2020 om 18:17

Dat zeiden de meesten ook over schone en Ajax..

8 juni 2020 om 18:28

Iets met een zwaluw en een zomer... Feyenoord heeft toch echt veel betere spelers dan Diemers die het bij Utrecht al niet kon laten zien en dan al helemaal tekort komt voor de Nederlandse top.

8 juni 2020 om 18:34

Dat zeiden de meesten ook over Van der Hoorn, Hoesen, Zivkovic, Dijks, Pieire, Scherpen en Ajax. Daarnaast was Schone 23 en de beste speler van nec (toen nog subtop) en is diemers 26 en speelt hij tegen degradatie.

8 juni 2020 om 18:39

Heb zowel schone als diemers veel bij de graafschap zien spelen. Diemers kan niet in de schaduw staan van Schone.

8 juni 2020 om 19:42

@zytto beetje vroeg om Pierie en al helemaal Scherpen af te schrijven, denk je niet?

8 juni 2020 om 19:57

Schöne was een veel betere voetballer toen hij overstapte. Ik baalde heel erg dat AZ hem toen niet wist te halen, want hij had precies in dat team gepast. Dat AZ Diemers vorig seizoen niet haalde, daar was ik dan wel blij om, want wat ik van hem gezien heb, vond ik niet bijster indrukwekkend. Maar goed, wie weet verrast hij me positief.

8 juni 2020 om 20:44

@fcg95 Ja daar heb je zeker gelijk in, maar het was een voorbeeld dat niet iedere speler uit de Eredivisie garant staat voor een succes zoals Schone.

Sow, ik zag hem eigenlijk al naar Groningen gaan. Hij is wel al 2 jaar lang de grote man bij Fortuna Sittard. Zeker een mooie stap voor Diemers

Opzich een prima speler, maar zal verder weinig restwaarde vertegenwoordigen. Dus ik weet niet echt hoe ik me hierbij moet voelen. Ozyakup lijkt hiermee van de baan? Je hebt nu alleen nog maar Burger, Toornstra, Kokcu (mits Fer niet bijtekent). Dus er moet ook wel iets bij. Overigens kan Feyenoord het geld van Diemers dan beter in Fer stoppen.

8 juni 2020 om 18:35

Van Ozyakup naar Diemers is wel héél wat stappen achteruit natuurlijk. Als Fer ook niet bijtekent dan heb je straks een middenveld van Burger, Kokcu, Toornstra en Diemers. Niveautje Utrecht. De coronacrisus slaat blijkbaar hard toe in Rotterdam...

8 juni 2020 om 18:41

Zelfs bij Utrecht heeft hij het niet gered. Is niet voor niets verkocht aan de graafschap.

8 juni 2020 om 19:37

Het doorgaans goed geinformeerde FeyenoordTM meldt zojuist dat Diemers alleen in beeld is bij vertrek van Toornstra. Ook is Feyenoord heel ver in de strijd om de handtekening van Dennis Gyamfi, zo bevestigen bronnen zojuist aan FTM. Er hebben afgelopen weken verschillende gesprekken plaatsgevonden. Het lijkt een kwestie van tijd voordat de speler in het shirt van (jong) Feyenoord speelt.

8 juni 2020 om 19:43

Feyenoord heeft alleen oriënterende gesprekken met kamp Diemers gehad, maar niet met Fortuna. Vooralsnog lijkt Diemers gewoon naar Groningen te vertrekken.

Waarom? Ik snap hier geen snars van. Diemers is echt een momentenvoetballer. Technisch aardig, leuke trap, maar daar houd het ook mee op. Geen versnelling, veel in één tempo, onzuivere pass en fysiek te licht. Nee, niet goed genoeg.

8 juni 2020 om 18:15

Aan de andere kant is dit wel een hele bruikbare speler om de selectie wat breder te maken. Dat het geen basismateriaal moet zijn ben ik met je eens.

8 juni 2020 om 18:17

1 miljoen voor een brede selectie (als je niet veel geld hebt) is niet goedkoop.

8 juni 2020 om 18:22

1 miljoen? In dat geval niet doen. Ik dacht dat deze jongen wel voor een paar ton op te halen was. Dan kun je dit geld beter in Fer stoppen.

8 juni 2020 om 18:58

Ik zou er nog geen 2 ton aan uitgeven als ik Feyenoord was, dus ook niet voor de breedte. Feyenoord gaat hier niets aan hebben.

Bij Fortuna wel echt veruit de beste, maar dit moet Feyenoord niet doen denk ik. Diemers is naar mijn meningen eerder een speler bij wie Utrecht/Heerenveen etc. echt de max is. Mocht Feyenoord dit doen, wordt dit echt weer een dertien in een dozijn aankoop die de club niet naar een hoger niveau tilt.

8 juni 2020 om 18:18

Diemers heeft vier jaar bij Utrecht gespeeld en kon daar niet meekomen.

8 juni 2020 om 18:27

Bullshit. Echt niet ver uit de beste. Zelfs Tekie was constanter. En die maakt ook enkele zeperd gedurende het seizoen. Lees mijn uitleg in dit topic.

Ze zouden de lat echt veel hoger moeten leggen bij Feyenoord als ze weer bovenin mee willen doen. Dit is een zeer overschatte speler.

8 juni 2020 om 18:20

Ligt eraan wat ze met deze jongen willen. Als 12e/13e man wel bruikbaar, aangezien de selectiebreedte op het middenveld momenteel zeer karig is. Een relatief goedkope oplossing in deze tijd. In de jeugd lopen wel wat goeie middenvelders, maar die zijn pas 16/17.

En dan stellen fans dat linzen geen optie zou zijn, lachwekkend......

8 juni 2020 om 18:46

Horen beide geen optie te zijn voor Feyenoord..

Leuke speler voor een Groningen/Utrecht/Heerenveen/Vitesse maar dat is dan ook echt zijn plafond. Hoe Feyenoord bij Diemers terecht is gekomen is mij een raadsel, maar dit soort spelers gaan Feyenoord niet vooruit helpen.

8 juni 2020 om 18:19

Diemers is een speler voor het rechterrijtje van de eredivisie.

8 juni 2020 om 18:24

Exact.

8 juni 2020 om 18:40

Is bij Utrecht al een keer mislukt en toen naar de graafschap gegaan

8 juni 2020 om 19:18

Dat is ook alweer 4 seizoenen geleden. Hij heeft zich bij de Graafschap en Fortuna verder ontwikkeld en is nu een betere speler dan toen hij was bij Utrecht.

Ik ga solliciteren naar de functie van scout of iets in die richting bij Feyenoord. Ik zou het onmogelijk slechter kunnen doen.
Hoe kom je in hemelsnaam op Diemers uit? Die heeft echt niet het niveau van de (sub)top eredivisie.
Knap staaltje paniekvoetbal bij Feyenoord.

8 juni 2020 om 19:48

Ook jij zou met een beperkt klein budget moeten gaan shoppen. Nou succes ermee. Ben benieuwd wie je dan zou halen met een kleine portomonnee?

8 juni 2020 om 20:14

Genoeg leuk talent in Zuid-Amerika die voor een schijntje op te halen zijn.

9 juni 2020 om 12:36

Maar wel tegen een buiten EU salaris. Dus dat schijntje valt wel mee. Daarnaast haal je voor elke Sanchez en Nerez een Cassiera en Magallan. Zulke transfers zijn ontzettend risicovol. Iedereen denkt het a-la Fifa/osm zo even te doen is. Dingen als het buiten EU salaris, taalbarriere en de cultuurshock maken dit veel lastiger.

Als dit soort spelers gehaald worden snap ik dat je als jeugdspeler ook denkt, nou bedankt dan maar en gaat kijken buiten feyenoord. Vind het voor Groningen echt een leuke aanwinst maar dit moet niet het niveau zijn wat feyenoord wil nastreven.

8 juni 2020 om 18:23

Welke jeugdspeler? Er loopt momenteel zeer weinig rond die in aanmerking komen voor het eerste. Alleen Burger?

8 juni 2020 om 19:49

Wouter Burger de kloon van Lex Immers haha. Daar gaat Feyenoord het niet mee redden inderdaad.

8 juni 2020 om 20:03

Onzin. Wouter Burger is totaal geen kloon van Lex. Ja, misschien qua lengte. Heb je Burger ooit zien voetballen? Die jongen heeft meer techniek in zijn kleine teen dan menig Eredivisie speler.

Met alle respect, maar deze jongen staat niet voor niets in de belangstelling van FC Groningen, omdat hij dat niveau wel aan kan. Maar hij heeft niets te zoeken bij Feyenoord. Feyenoord moet eens stoppen om hun geld in middelmaat te steken.

Een modale Eredivisiespeler die een stap hoger aan kan dan een Fortuna Sittard. Echter vind ik hem geen Feyenoord materiaal. Maximaal voor de breedte als selectieopvulling, maar meer ook niet.

8 juni 2020 om 18:28

Hij zal een stap hoger dan middenmoot door de mand vallen.

Dit is hilarisch. En dit zeg ik als Fortuna supporter. Diemers is een hype gecreëerd door de media. Wat jullie allemaal niet zien is zijn wedstrijden waarin ie onzichtbaar is. Geen bal goed raakt, elke corner verpest, nooit mee verdedigd of om de bal vecht en altijd zijn man laat lopen. Met diemers speel je met een man minder als je bal niet hebt. Fortuna is gewoon zijn plafond. Lang leve mediavorming en mensen die snel kijken naar enkele momentopnamens tijdens een seizoen. Dat levert ons (Fortuna) geld op.

8 juni 2020 om 18:44

Met alle respect, maar als een speler betrokken is bij de helft van alle goals van je club en dat noem je slecht. Hoe slecht is de rest van dat elftal wel niet?

8 juni 2020 om 20:23

Scoreboard journalistiek is niet leidend. Zeker niet als je alle penaltys neemt. En ja de rest was ook dramatisch.

8 juni 2020 om 19:01

AndreVidimis (sorry moest de woordgrap even maken want zo noemde ik Hammigoal ook Hammimis). Dick leest ook mee dus vertel hem dit pas als hij verkocht is dat is goed voor ons 😃

9 juni 2020 om 12:38

Past hij prima bij ons dus! Verdedigen kunnen we wel en met Padt blijft het doel wel schoon. We hebben iemand nodig die kan scoren. Als Groningen hebben we volgens mij al jaren de slechtste kans conversie ratio qua corners in de ED, dus veel erger dan dat kan vast niet. Ik ben blij dat hij komt!

Ik mag toch hopen dat dit niet waar is. Na de toekomstige aanstelling van Kuyt als hoofdtrainer zou Arnesen hiermee voor de tweede keer in korte tijd flink teleurstellen.

Is bij Utrecht mislukt en dan zal het nu wel lukken bij Feyenoord? Aparte keuze willen ze nou naar de top of naar de subtop?

"de middenvelder staat al geruime tijd op de scoutsingslijst van de Rotterdammers, terwijl trainer Dick Advocaat ook gecharmeerd van hem is." Advocaat zal er toch niet zo ver naast zitten, of wel?

Diemers lijkt vooral heel goed door de statistieken. Prikt wel eens een goaltje en heeft een goede trap. Doet echter alles in een tempo en verzaakt nog wel eens in het verdedigen. Kansloze aankoop, maar haal hem alsjeblieft binnen!

Serieus?? Kan me niet voorstellen dat hij veel toe kan voegen voor Feyenoord. Is wat mij betreft hooguit een voetballer voor de subtop

Sorry maar hier moet Feyenoord zich toch niet op richten. Vind het pure armoede

8 juni 2020 om 19:50

Volgens mij is Feyenoord ook best arm qua geld. Vandaar dat ze nu in de Bryan Linssen en Mark Diemers categorie aan het kijken zijn.

Volgens Feyenoord-fans lag hem allemaal aan van Geel maar volgens mij gaat er gewoon structureel iets verkeerd bij Feyenoord. Van Geel heeft er mede voor gezorgd dat Feyenoord uit de schulden raakte, dat ze kampioen geworden zijn en de CL haalden. Tuurlijk heeft hij ook dingen verkeerd gedaan maar als ik zie dat spelers als Narsingh worden gehaald met een extreem salaris, dat Feyenoord nu geintresseerd is in Diemers (serieus hetzelfde target als Groningen 😒) en dat je nog steeds spelers als Kelly etc. Aantrekt dan lijkt het wel of Feyenoord nooit leert van hun fouten. Het is dat PSV ook drama had ingekocht vorig jaar.

Hoop toch echt voor Feyenoord dat ze eerder voor Veerman gaan dan voor deze Diemers. Beschikt over veel meer potentie en zijn momenteel aardig aan elkaar gelijk, waar ik Veerman misschien zelfs momenteel al wat beter vindt dan deze Diemers. Diemers is natuurlijk wel de goedkopere oplossing, maar uiteindelijk gaat het ook om de kwaliteit en potentie die je binnenhaalt.

8 juni 2020 om 19:44

Er zal iemand verkocht moeten worden, voordat Veerman gekocht kan worden. Ik kan je wel melden dat Veerman staat te springen om naar Feyenoord te gaan en dat Feyenoord heeft aangegeven dat hij topprioriteit is. Joey heeft aangegeven geduldig af te wachten maar wel hoopt dat het rondkomt.

8 juni 2020 om 19:52

7.5 miljoen voor Veerman kan Feyenoord op dit moment niet betalen voor Veerman. Alleen Ajax kan Veerman op dit moment betalen van alle Nederlandse clubs.

8 juni 2020 om 20:04

Mits Kokcu vertrekt voor al genoemde 26 miljoen.

8 juni 2020 om 20:06

26 miljoen voor Kokcu? Dan moet je hem zelfs op de fiets gaan brengen voor dat bedrag. Ene Luis Suarez ging ooit zelfs voor 26 miljoen van Ajax naar Liverpool. Andere tijd maar toch.

8 juni 2020 om 21:02

Maar in hoeverre is die 7.5 miljoen voor Veerman reëel? Ik denk dat Heerenveen al heel blij mag zijn met 5 miljoen en ze hem voor dat bedrag ook al echt wel zullen verkopen.

Dat Feyenoord zich richt op spelers als Diemers is onbegrijpelijk. Een speler die over enkele maanden al 27 wordt Er moet nog een transfersom voor betaald worden ook. Het zou mij als voetbalsupporter er in ieder geval niet toe bewegen om eens lekker voor een potje voetbal naar Diemers te gaan zitten kijken. Er zit geen verrassing in zijn spel. Toegegeven, beschikt over een meer dan goede trap. Maar ik geef het weinig kans van slagen bij Feyenoord.

Ik vind het een prima speler voor een club als FC Groningen, maar ik denk dat hij niet goed genoeg is voor Feyenoord.

. Groningen en Diemers zijn denk ik al lang rond. Net als andere transfers. Maar clubs zullen eerst willen weten of ze overheidssteun krijgen alsr ze ook aankopen doen.

9 juni 2020 om 12:40

De FC kennende wel aangezien ze dit vaak pas naar buiten brengen als ze zo goed als rond zijn. Volgens mij gaf Fledderus dit ook aan in een interview met Het Dagblad van het Noorden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren