Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Feyenoord moet je altijd serieus nemen, zij gaan zeker meedoen om de titel’

Laatste update:
/

De traditionele top drie gaat dit seizoen strijden voor de landstitel. Dat denkt Phillip Cocu, hoofdtrainer van de regerend kampioen PSV. Volgens Cocu is Feyenoord een club om ‘altijd serieus te nemen’. “Dat hebben ze als tegenstander tegen ons ook laten zien”, laat de oefenmeester weten aan De Telegraaf.

“Feyenoord heeft de selectie goed versterkt, ze hebben veel kracht en lengte in huis en een uitgebalanceerde selectie. Ik denk dat Feyenoord zeker mee gaat doen. Maar datzelfde geldt voor Ajax, dat zich op een aantal posities heeft versterkt. Ik denk dat het een intensieve strijd gaan worden”, aldus Cocu.

De coach zegt niet bevreesd te zijn voor Feyenoord, maar hij denkt wel dat Feyenoord, PSV en Ajax om de titel gaan strijden. Feyenoord haalde in de transferperiode onder anderen Marko Vejinovic, Dirk Kuyt, Simon Gustafson, Michiel Kramer en Jan-Arie van der Heijden naar Rotterdam.

Zie jij Feyenoord als titelkandidaat?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hahah, ik las de titel en zag vervolgens de foto.
Kortom, niet te serieus nemen!
PSV pakt dit jaar wederom de titel. Ajax en Feyenoord gaan strijden voor plek 2
PSV heeft gewoon alle ingrediënten om makkelijk kampioen te worden.

14 augustus 2015 om 15:13

nu depay en wijnaldum weg zijn zie ik dat niet zo snel gebeuren, samen goed voor bijna 50 doelpunten vorig seizoen als ik het goed heb.
zie niet zo snel iemand opstaan bij psv die dit gaat doen.

14 augustus 2015 om 15:32

Achja.. met de eerste bereiding van die ingredienten is al puntverlies geleden tegen een Ado dat niet minder was, dus laten we eerst maar eens even rustig afwachten hoe alle selecties in elkaar vallen voordat we de sterkte ervan gaan aangeven.

14 augustus 2015 om 16:20

Mwoah, ik vond PSV tegen ADO allesbehalve overtuigend. Het was slechts 1 wedstrijd, maar je kan zien dat Lestienne geen nieuwe Depay is (momenteel). De verdediging van PSV is wel vrij broos, Wijnaldum wordt aardig gemist. Ik vind ze minder overtuigend (tot nu toe dan) dan vorig jaar. Natuurlijk, er is slechts 1 wedstrijd gespeeld en het gaat me te ver om PSV af te schrijven, maar PSV is niet de torenhoge favoriet voor mij. Ajax speelde tegen een zwak AZ prima, en hebben ook prima spelers. Denk dat het een tweestrijd tussen Ajax en PSV gaat worden zonder een echte favoriet.

14 augustus 2015 om 16:38

Het zal tussen Feyenoord, ajax en PSV gaan en ik geef Feyenoord zeker en goede kans.
Dat jij Feyenoord geen kans geeft zegt heel veel over jou.

14 augustus 2015 om 17:04

Waarom? Omdat hij in Feye geen titelkandidaat ziet? In AZ en Vitesse ook niet, wat zegt dat dan over hem?

14 augustus 2015 om 17:37

Wat zegt dat over mij? Dat ik realistisch kijk? Feyenoord probeert al jaren mee te doen om de titel, maar de laatste is heel lang geleden. Daarom zie ik ze niet als favoriet. Ze kunnen het worden maar dan moeten zowel Ajax als PSV een matig seizoen draaien.

Ik zeg niet dat ze kansloos zijn, alleen acht ik de kans vrij klein. PSV en Ajax werden in 75% van de jaren kampioen. Feyenoord in 15% van de gevallen. Ze hadden een keer een zeer sterke periode (dacht in de jaren '70). Maar de cijfers spreken voor zich. Ajax en PSV zijn gewoon de grote favorieten, Feyenoord als belangrijkste outsider dat wel, maar ik geef ze een kleine kans.

14 augustus 2015 om 17:51

Als je gewoon de selecties reëel bekijkt zie je gewoon dat ze met deze spelers niet minder zijn.

14 augustus 2015 om 17:53

Real Madrid deed ook heel lang mee om de CL te winnen en het lukte steeds net niet. Had je ook verwacht dat zij niet zouden winnen vorig seizoen? Het argument van "ze proberen al jarenlang" gaat niet op. Dus als het 4 keer niet lult dan lukt het nooit? Zulke mensen met jouw mentaliteit zouden ook nergens komen. Jij bent waarschijnlijk iemand die wanneer hij mislukt gelijkt stopt

14 augustus 2015 om 18:23

De CL is wel eventjes wat anders dan de titel...

Real is qua begroting altijd 1 van de favorieten.

En wat een onzinnige aannames maak jij. Feyenoord werd in '99 voor het laatst kampioen, ze zijn een paar keer 2e geworden maar zaten toen nog aardig ver achter de kampioen. Ze hebben al heel lang niet echt meegedaan om de titel. Ik verwacht nu ook niet dat ze meedoen.

En het is niet zo dat het 4x niet is gelukt, maar ietsjes langer. Wat dit met mijn mentaliteit te maken heeft, werkelijk geen idee. Dit is gewoon mijn mening, als ze kampioen worden ben ik de eerste om toe te geven dat ik mis zat. Maar vorig jaar had ik dezelfde discussie, en de jaren daarvoor zo'n beetje ook. En ik heb tot nu toe altijd nog gelijk gehad. Ja, Feyenoord gaat vast nog wel een keer kampioen worden, maar dit jaar hoogstwaarschijnlijk niet.

O ja, Real werd regelmatig uitgeschakeld in de halve finales. Die waren gewoon verrekte dichtbij. Feyenoord werd een paar keer 2e, maar in de praktijk hebben ze al ruim 10 jaar niet meegestreden om de titel. Dat zijn de feiten. Dat ze ineens een matige spits als Kramer binnen hebben doet daar weinig aan af.

14 augustus 2015 om 18:31

Dd,,,

Vind je 4 punten echt veel? Ik niet. 7 punten is veel, 4 niet.

14 augustus 2015 om 19:17

Feyenoord heeft de afgelopen jaren nooit echt serieus meegedaan om de titel. Ik heb geen seconde gedacht dat ze dat zou lukken en is ook gebleken.
Dit seizoen weet ik het nog noet. Ze hebben een stugge selectie, dus wie weet.

Aanvallend is het allemaal weinig verheffend, maar toch hebben ze een kans.

14 augustus 2015 om 20:05

Maar Ajax was al enige tijd kampioen. Tegen Heracles werden ze kampioen door gelijk te spelen, daarna verloren ze thuis (of speelden ze gelijk, weet dat niet meer precies) tegen Nec, omdat er totaal niets op het spel stond. Als Ajax moest winnen hadden ze beide wedstrijden gewoon gewonnen en dan hadden ze 8 punten voorsprong gehad.

Het gaat me niet om het aantal punten voorsprong. Ik kijk of Feyenoord serieus de kans had om kampioen te worden en dat hadden ze toen niet. Ajax was zoals gezegd al enige tijd kampioen. Ze doen echt mee als ze op de laatste speelronde nog kampioen kunnen worden.

14 augustus 2015 om 21:03

dat hij niet objectief kijkt want Feyenoord heeft met de aankopen een selectie die gelijkwaardig is aan ajax en Psv.
En dus zijn ze gewoon alle 3 titelkandidaat.
Met Elia, Kramer, Kuijt, Vejinovic, Botteghin en van der Heijden heeft van Geel hel goed ingekocht.
En dan heb je ook nog de grote talenten Gustafsson (aangekocht), Schuurman, Nieuwkoop en Verdonk die ook al veel minuten zullen gaan maken.

14 augustus 2015 om 21:05

dd: dat je juist niet realistisch kijkt.
Feyenoord was er de laatste jaren al dicht bij (behalve afgelopen jaar) en we hebben nu een sterker team dan de laatste jaren.
Ik zeg niet dat we de grootste favoriet zijn maar ik schat Feyenoord, ajax en PSV ongeveer gelijk in qua kansen.

14 augustus 2015 om 21:14

Aanvallend weinig verheffend?
Aanvallend is Feyenoord juist enorm versterkt t.o.v. vorig jaar.
Met Elia en Bilal heb je snelle en technische buitenspelers.
Vooral Elia zal voor elke back moeilijk te houden zijn.
Met Kramer een echte spits die de vele kansen die vorig jaar werden gemist wel zal benutten.
En met Kazim en Kuijt heb je veel kracht dus een goede aanval met veel verschillende kwaliteiten en veel wisselmogelijkheden.
En ook van Schuurman en Gustafsson verwacht ik aanvallend gezien veel in de invalbeurten de ze zeker zullen gaan krijgen.

Bovendien is Feyenoord er de afgelopen jaren al een paar keer heel dichtbij geweest met 2e plaatsen. Alleen afgelopen jaar viel tegen met dank aan Rutten.
.

14 augustus 2015 om 23:50

Van mij mag Feyenoord best kampioen worden hoor, gun het ze van harte. Ik denk dat ik vrij objectief ben aangezien ik niet echt een voorkeur heb voor de top 3. Ja, als ik moet kiezen dan kies ik niet voor Psv, die club vind ik het minst van de top 3.

Ik denk dat ik vrij realistisch kijk, ik verwacht niet heel veel van dit Feyenoord. Ze kunnen me eigenlijk alleen maar verrassen.

Elia heeft amper gespeeld/gepresteerd de laatste jaren, het is afwachten hoe hij het gaat doen. Kramer vind ik een matige spits met 1 goed seizoen. Kuijt is een harde werker maar geen creatieve speler. Kazim heeft vorig jaar laten zien het niveau niet echt aan te kunnen. Bilal heeft vorig jaar weinig laten zien. Vejinovic vind ik een topaankoop, net als Botteghin, hoewel hij geen verdediger is die met ruimte in de rug kan spelen dus benieuwd hoe hij het bij Feyenoord gaat oppikken. Van der Heijden is een prima aanwinst, maar dat is geen speler die je kampioen gaat maken.

Al met al heeft Feyenoord een prima selectie, ook wat breder, maar net als vorig jaar mis ik een beetje creativiteit voorin. PSV had vorig jaar Depay die uit het niets kon scoren en verder met Wijnaldum en De Jong spelers die regelmatig scoren. PSV scoorde bijna elke wedstrijd wel. Dat mist Feyenoord. Als de wedstrijd op slot zit zie ik alleen Elia iets kunnen forceren, en zoals gezegd, is het met hem afwachten hoe goed hij nog is na die mindere jaren.

Ik zie Feyenoord daarom niet als een favoriet, maar hopelijk word ik verrast en krijg je weer een ouderwetse top 3 die tot de laatste speelronde om de titel strijden. Toen Feyenoord de Uefa cup won was een geweldig jaar, ook in de competitie waren ze sterk, maar Ajax en PSV waren ook prima teams toen. Ajax de titel, Feyenoord de Uefa cup. 3 geweldige teams die lang meededen om de titel (ten minste in mijn belevenis, of dit ook echt zo was weet ik niet precies meer). Ik hoop dat Feyenoord een serieuze gooi kan doen om de titel maar ik verwacht het gewoon niet, gezien de geschiedenis en de laatste jaren is het voor Feyenoord ook zeer lastig om kampioen te worden. Ajax en PSV staan behoorlijk boven Feyenoord qua begroting en dat bepaalt voor 90% de eindstand.

15 augustus 2015 om 09:30

Nog nooit zoiets onzinnigs gelezen als dit. Wat heeft historie in godsnaam te maken met dit seizoen?? Het gaat gewoon om wie de sterkste selectie heeft dit seizoen. Toen Ajax kampioen werd onder de boer waren ze ook heel lang geen kampioen geweest. Als je puur kijkt naar ervaring kwaliteit denk ik eerder dat psv en Feyenoord het gaan uitmaken. Bij Ajax is het veel te onrustig. Tegen az was de uitslag overtuigend maar waren 2 blunders van die keeper en az miste 4/5 gigantische kansen. Geloof mij nou maar vanavond verliest Ajax ook punten.

15 augustus 2015 om 11:32

In de historie werden Ajax en PSV het vaakst kampioen, zij hebben de grootste begrotingen en hebben daarom een aardige voorsprong. Dat is nog steeds het geval. Natuurlijk kun je zeggen 'resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor het verleden' maar dat is deels onzin. Je kan prima voorspellen wie de favorieten zijn.

Verder zeg jij onzinnige dingen. Ajax werd 6 seizoenen geen kampioen, Feyenoord al geen 15 jaar. Verder zat Ajax er een paar keer wel dicht bij. Toen Twente kampioen werd, had Ajax ook een puntentotaal waar je 9 van de 10x kampioen mee zal worden. Dat heeft Feyenoord in die 15 jaar niet gehad. Ja, 1x haalden ze 80 punten wat je een kampioenschap op kan leveren.

En ook de selectie van Feyenoord is minder in mijn ogen, dat staat in ook in mijn reactie. Dat vind ik pas onzinnig, een reactie van 5 alinea's en er dan 1 stuk uit halen wat als een klein argument wordt gebruikt om mij daar dan op aan te vallen.

En dan kom je met AZ - Ajax terwijl Feyenoord - Utrecht een stuk minder overtuigend was voor Feyenoord... Dat liet al zien waar het weer mis zal gaan dit seizoen: creativiteit. Leuk al die renpaarden voorin, maar simpel te verdedigen.

Snap niet waarom ik op zo'n onzinnige reactie trouwens reageer...

14 augustus 2015 om 16:31

@nolimit Net als die topper Moreno die nog geen wedstrijd heeft gespeeld en nou al gezien word als de verlosser... Kijk nou eerst wat wedstrijden aan voordat je zoon uitspraken doet!

14 augustus 2015 om 17:49

Ja heel makkelijk zonder Wijnaldum en Depay die bij slechte wedstrijden een goal maakte. En afgelopen dinsdag ging het ook goed

14 augustus 2015 om 15:45

Hahn

Vind het wel mooi 3 clubs die met ieder een eigen stijl gaan strijden om het kampioenschap.
Voor mij is PSV topfavoriet. Ajax daarna, hebben m.i. niet een heel bijzonder elftal, maar zijn altijd gevaarlijk. Feyenoord zal daar kort achter zitten, ik hoop natuurlijk op meer, maar mijn carrière als Feyenoord supporter heeft me wel geleerd dat ik er niet te veel van moet verwachten.

Ik maak me op dit moment niet echt zorgen om Feyenoord. Zoals ze in de voorbereiding speelde en tegen Utrecht was nog niet zo indrukwekkend maar het kan natuurlijk opeens veranderen. Op dit moment denk ik dat het tussen Ajax en PSV zal gaan.

14 augustus 2015 om 17:05

Paar wedstrijdwn in de voorbereiding zegt nog niks. Laatste 20 jaar geen titel wel. Je moet naast een sterke selectie ook leren winnen. Zie feyenoord makkelijk 3de worden maar meer niet...te nieuwe selectie.

14 augustus 2015 om 17:54

Ja, want Ajax overtuigde. Iemand met een afbeelding als Kisnah kun je sowieso niet serieus nemen

14 augustus 2015 om 18:12

Ajax heeft gewoon goede wedstrijden gespeeld hoor. En waarom zou je mij niet serieus kunnen nemen? Ik neem jou niet serieus omdat je totaal niet inhoudelijk reageert, dat is een ander verhaal.

14 augustus 2015 om 18:24

Jouw argumenten zijn echt slecht. Iemand heeft een afbeelding van Kishna en hij is niet serieus te nemen... Bij mij kwam je ook al aanzetten met hele vreemde argumenten. Waarschijnlijk ben je iemand die denkt dat zijn mening de waarheid is en dat iedereen die moet hebben. Maar ach, ik spreek je over 10 maand wel, dan zul je zien waar Feyenoord staat.

14 augustus 2015 om 21:02

Ik heb nooit gezegd dat Feyenoord favoriet was, maar dat ze mee deden. Dat jij dat interpreteert als favoriet zegt meer over jouw manier van nadenken. Ik vind als je in de top 3 staat en met 4 punten het niet redt dan heb je gewoon meegedaan dus we spreken elkaar over 10 maanden idd

15 augustus 2015 om 11:33

Dat ligt eraan. Als na 30 speelronden al bekend is wie kampioen wordt en de kampioen vervolgens punten verspeeld en dat daardoor Feyenoord wat kan inlopen doe je in mijn ogen niet mee om de titel. Dat was 2 jaar geleden het geval met Ajax en Feyenoord.

Ajax de beste keeper

De verdediging van Feyenoord is het sterkst, zonder twijfel... zeker wanneer Kongolo linksback gaat spelen en van der Heijden erin komt.

Ajax heeft denk ik in totaal het best ingespeelde middenveld... maar Psv heeft Guardado als echte leider.

Psv heeft de beste spits, Feyenoord de strijdlustigste (die het hele team op sleeptouw kan nemen) en Ajax de meest creatieve met El Ghazi.

De meest constante zal overwinnen... je zou zeggen dat Ajax dan te jong is... maar als die in een flow komen kan het ook maar zo zijn dat je ze niet meer stopt! Ik verwacht spektakel tot minimaal speelronde 33.

15 augustus 2015 om 00:42

Redelijk mee eens, maar de meeste creatieve buitenspeler is toch echt Willems haha :D, hopelijk is die snel terug want die had toch een behoorlijk belangrijk aandeel in het totale spel van psv, veel aanvallen starten bij hem en ben benieuwd hoe die met lestienne samen gaat spelen.

15 augustus 2015 om 08:30

Tja... snap wel wat je bedoel met Willems... Over het gehele afgelopen seizoen wel. Maar na de winterstop heeft El Ghazi er al wel 10 in het mandje liggen in 18 wedstrijden. Plus een aantal assists.

Zo'n rendement heeft Willems geloof ik niet!

Niet helemaal terecht als je de cijfers van El Ghazi pakt op het gehele afgelopen seizoen... wie dat doet staart zich blind op iets wat niet in verhouding staat tot hoe het nu is.

15 augustus 2015 om 12:43

Ik zeg nou juist niks over statistieken maar vertel je hoe belangrijk willems zijn creativiteit is voor het spel van psv, als je dan toch over statistieken begint, assist had willems het meeste, inesta heeft ook geen denderende statistieken en goals scoren heeft niet perse iets met creativiteit te maken. Verder was mijn opmerking met een lach/knipoog, zoals je weet is willems geen buitenspeler van de voorhoede, maar is hij daar wel heel creatief met zijn trukendoos en passing.

Feyenoord haakt altijd af op het moment dat ze moeten, misschien dat ze eindelijk eens wedstrijden kunnen winnen tegen de kleintjes 2e seizoenshelft. Ze doen altijd mee om de titel maar of ze het nu gaan redden? Ondanks de vele aankopen, heb ik mijn twijfels. Geldt ook voor psv wij zijn verzwakt en de kracht wat we het afgelopen seizoen hadden zie ik nu niet gebeuren.

Off topic, maar weet iemand waarom Elia eerst met Jong Feyenoord mee moet doen?

14 augustus 2015 om 15:48

Hij heeft nog geen wedstrijd gespeeld, ook niet in de voorbereiding. Geen enkel wedstrijd ritme dus.

We hebben zeer goed ingekocht maar we hebben nog steeds een zwakke plek en dat is nelom. We kunnen drenthe en urby daar wel voor vragen. Maar ik zou zelf woudenberg daar zetten. Maar gio ziet het niet in hem zitten. Maar we kunnen nu aardig schuiven als het moet. Zullen nog wel spelers weg gaan zoals manu en sleegers. En denk zelf dat vermeer ook weg gaat als ajax hem wil hebben als vervanger van gillisen. Ik denk ook dat Hahn niet veel minder is en hem dadelijk uit de basis speelt. Maar ik denk wel dat ajax die seizoen niet hoog gaat eindigen te jong elftal nog en als het paar keer minder gaat dan zie ik ze nog wel van slag raken. De boer moet na dit seizoen ook weg gaan of dat kan zelf tijdens het seizoen. Psv is ook wisselvallig net als feyenoord. Maar het gaat erom welk team er het snelste herpakt. Ik hoop zelf dat feyenoord kampioen word maar dan zal er ook geluk moeten zijn en spelers moeten groeien

14 augustus 2015 om 16:40

Ik verwacht dat Kongolo LB gaat spelen en van der Heijden of Botteghin op zijn plek in het centrum.
En anders zou ik Verdonk wel op LB willen zien.

ondanks dat mij club zich goed versterkt heeft en de breedste selectie heeft van de top 3 loopt er met jongens als Nelom, Immers, Toornstra, Manu, Bilal en Kazim teveel middelmaat rond. En aangezien de meeste van deze spelers vaak worden opgesteld zullen we opnieuw geen kampioen worden.

Daarnaast zijn bij ajax en psv de eerste 11 spelers gewoon beter. Denk dat alleen van Beek, Kuyt en misschien Vejinovic een basisplaats zouden hebben bij ajax of psv.

14 augustus 2015 om 16:43

Ik denk dat van deze spelers alleen Immers en Toornstra regelmatig zullen spelen en dan niet allebei maar 1 van de 2.
Nelom zal vervangen worden door Kongolo.
Manu mag weg en Kazim zal vervangen worden door Kramer.
Verder vind ik Bilal zeker geen middelmaat maar ook hij zal geen basis zijn als Elia fit is.

Het wordt in ieder geval een stuk closer dan vorig jaar. PSV werd toen met overmacht kampioen en daar zat geen enkele spanning in.

Ik denk dat PSV de favoriet is ondanks het vertrek van 2 steekhouders maar dat je Ajax & Feyenoord ook niet moet uitsluiten. Wordt een heerlijk seizoen!

14 augustus 2015 om 16:14

Precies, Feyenoord moet gewoon zorgen dat ze lang in de buurt van die twee clubs blijven. Dan wordt het hopen dat zowel PSV en Ajax een periode punten laten liggen en Feyenoord wel constant kan blijven. Maar die kans is net zo groot als de kans dat Feyenoord juist een periode gaat sukkelen. Ik zie Feyenoord in ieder geval niet met kop en schouders boven de andere ploegen eindigen zoals PSV vorig jaar. Wij zullen wel wat meer afhankelijk zijn van de rest.

De 2 jaren dat we tweede eindigden had Feyenoord een achterstand van respectievelijk 6 en vier punten op de nummer 1 Ajax. Alleen toen was er toch niet echt sprake van een strijd, omdat Feyenoord te veel punten had laten liggen in het begin. Dat moet nu echt anders!

1. Jasper 2. Hahn/vermeer 3. Zoet
1. Willems 2. Kongolo 3. Dijks
1. Botteghin 2. Moreno 3. Riedewald(voorlopig)
1. vbeek 2. Veltman 3. Bruma
1. Arias 2. Tete 3. Karsdorp

1. Guardado 2. Vejinovic 3. Gudelj
1. Bazoer 2. Propper 3. El Ahmadi
1. Klaassen/sink 2. Maher 3. Vilhena/toornstra

1. Lestienne 2. Elia 3. Fischer
1. De Jong 2. Milik 3. Kramer
1. El Ghazi 2. Kuyt 3. Narsingh

Ervan uitgaande dat er in deze opstellingen wordt gespeeld, lijkt het alsof PSV iig de sterkste basis heeft en Ajax en Feyenoord redelijk gelijk.
Dus het kan spannend worden..

14 augustus 2015 om 16:48

1. Vermeer en Cillessen (gelijkwaardig) 3. Zoet
1. Willems 2. Kongolo 3. Dijks
1. Botteghin 2. Moreno 3. Riedewald
1. vbeek 2. Bruma 3. Veltman
1. Arias 2. Karsdorp 3. Tete

1. Guardado 2. Vejinovic 3. Gudelj
1. Bazoer 2. Propper 3. El Ahmadi
1. Klaassen/sink 2. Maher 3. Vilhena/toornstra

1. Elia 2. Fischer 3. Lestienne (heeft nog niks laten zien)
1. Kramer 2. De Jong 3. Milik
1. Kuijt 2. El Ghazi 3. Narsingh

14 augustus 2015 om 17:14

Nee man xD Kramer en Kuijt op 1 klopt niet. En Vermeer presteert te afwisselend om op 1 te staan.
Daarbij heeft Elia ook een lange tijd tijd niks laten zien.
En ja ik ben voor Feyenoord.

14 augustus 2015 om 19:25

Elia haha, kom op zeg. Die heeft al jaren geen goede wedstrijd meer gespeeld.
Vermeer ongelijkwaardig aan Cillessen, zonder twijfel.
Guardado mag het nu zelf trekken zonder Wijnaldum, ik moet het nog zien.
Botteghin verdedigend ervaren, aanvallend dramatisch, ik moetbhet nog zien.
Veltman maakt te veel fouten, als hij dat er uit haalt is hij de betere, nu afwachten.

15 augustus 2015 om 11:35

Haha, dit is wel heel lachwekkend en daarmee laat je mooi zien dat je niet echt objectief te noemen valt.

Vermeer en Cillessen gelijkwaardig? Ik denk dat Cillessen wel heeft bewezen een veel betere keeper te zijn.

De aanval van Feyenoord is beter dan die van Ajax en PSV op elke positie? Elia heeft niets bewezen, en dat argument gebruik je ook voor Lestienne. Kramer vind je beter dan De Jong... Oké daar reageer ik niet eens op. Kuijt en El Ghazi, tja, Kuijt beslist geen wedstrijden voor je, wat wel handig is voor buitenspelers. Heb liever El Ghazi dan een Kuijt.

Sorry hoor wie gaat psv kampioen maken? De keeper van ado kan zelfs een wereldgoal maken tegen psv ... Psv wordt dit seizoen 5e ! Onthou dit!

14 augustus 2015 om 17:17

Ik ga het onthouden.

Wel aardig dat cocu even in zijn glazen bol gekeken heeft. Hoeven we. Niet alle wedstrijden meer te bekijken.

14 augustus 2015 om 16:50

hoezo?
hij geeft geen uitslagen en geen eindstand, alleen dat het spannend gaat worden.

Het zal tussen feyenoord en psv gaan, zie ajax niet binnen de top 3 eindigen.

14 augustus 2015 om 17:48

Moeilijk te zeggen. Ajax was matig tegen AZ maar maakt wereldgoal en wint makkelijk: Kwaliteit van een kampioen. PSV matig tegen ADO uit wat voor iedere club moeilijk is, maar lijkt sterkste selectie te hebben. Feyenoord matig tegen Utrecht maar door strijd toch weer 3 punten, kwaliteit van de kampioen. Top 3 word Ajax word Ajax, PSV en Feyenoord, volgorde laat ik open tot speelronde 10. Alledrie de ploegen hebben iets.

Ik denk dat Cocu wel eens gelijk kan hebben en er eindelijk weer eens een echte spannende strijd om de titel zal zijn tussen de traditionele top 3 tot aan de laatste speelrondes. De argumenten van 'feyenoord wordt geen kampioen, want dat is al sinds '99 niet gelukt' zijn onzin. Er staat nu een heel ander team en ik denk dat Feyenoordhet kampioenschap van de transferperiode binnen heeft. Dwz de meest nuttige, versterkende spelers aangetrokken. Daar staat tegenover dat PSV en Ajax al een betere basis hadden staan.

Ik zou het voor Kuyt prachtig vinden als het hem lukt om met Feyenoord een prijs te winnen, maar de echte winnaar is het Nederlandse voetbalpubliek, mocht er een wederopstanding van de traditionele top 3 plaatsvinden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren