Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Feyenoord denkt bij transfer Vilhena aan uitblinker Groningen'

Laatste update:

Maandag belooft het nog een spannende dag te worden voor Tonny Vilhena. De middenvelder baalt van het gebrek aan speelminuten bij Feyenoord en staat in de belangstelling van Southampton, waar hij weer kan samenwerken met Ronald Koeman. Het verschil tussen vraag en aanbod schijnt nog behoorlijk groot te zijn, maar een transfer op deadlineday kan niet worden uitgesloten.

/

Fred Rutten wil Vilhena eigenlijk niet laten gaan, maar wanneer de middenvelder toch vertrekt, moet er in ieder geval een opvolger komen. Volgens Rutten kan hij het vertrek van de middenvelder niet intern opvangen en dus kijkt Martin van Geel om zich heen. RTV Noord claimt dat Tjaronn Chery van FC Groningen bij een transfer van Vilhena in beeld komt bij Feyenoord.

De 26-jarige Chery is bezig aan zijn tweede seizoen bij Groningen en is een van de belangrijkste spelers uit het elftal van Erwin van de Looi. Zijn contract loopt nog anderhalf jaar door; het is niet bekend hoe hoog zijn transfersom is. Chery speelde tot dusver 51 competitiewedstrijden voor Groningen en kwam eerder uit voor ADO Den Haag, FC Emmen, RBC Roosendaal, SC Cambuur en FC Twente.

Tjaronn Chery zou een goede opvolger zijn voor Tonny Vilhena

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Weer een speler met een Twente-verleden? ;-)

1 februari 2015 om 23:16

Zijn we van elkaar gewend he .

1 februari 2015 om 23:20

Hahahaha conpleet uit zn verband gerukt dit. Een supporter vraagt aan Martijn Krabbedam van VI of Chery niet wat voor Feyenoord zou zijn. Die antwoordt daarop: 'waarom niet, goeie speler' en vervolgens staat de wereld op zn kop en kan Chery naar Feyenoord....

1 februari 2015 om 23:30

9/10 keer is het nep en Cherry is ook niet de juiste speler om Tony te vervangen hij is een Cam/buitenspeler... Tony een CM of linkshalf. We hebben al genoeg Cams onder contract dus dit zou wanbeleid zijn van van Geel.

1 februari 2015 om 23:34

Ligt het aan mij of kunnen ze niet gewoon beter michael de leeuw halen?

1 februari 2015 om 23:34

Tuurlijk Feyepownage. Daarom komt dit bericht nu pas terwijl het verhaal met Krabbedam al gisteren speelde. Groningenwatchers kunnen ook lezen hoor ;-)

1 februari 2015 om 23:36

Niet echt het niveau dat we nastreven hij zal het niet beter doen dan Kazim..

1 februari 2015 om 23:33

Weer een speler met een ado verleden bedoel je;-)

2 februari 2015 om 02:01

Emmen?
Rutten kent hem nog als jeugd speler van Twente.

2 februari 2015 om 08:28

En ado verleden

Hoeveel zou hij kosten? 6-8 miljoen? Lijkt me wel een goede opvolger, goede trap en een typische feyenoord speler lijkt me

1 februari 2015 om 23:22

6-8 miljoen? Laat dan maar zitten, Vilhena gaat waarschijnlijk voor iets minder dan 7 weg. Als je Chery kan ophalen voor 2-3 zou ik het doen, anders gewoon een talent doorschuiven naar de bank.

Ik snap overigens niet waarom er een speler gehaald moet worden als Vilhena weggaat. In ieder eval niet waarom er een middenvelder gehaald moet worden. Haal een spits van dat geld!

1 februari 2015 om 23:38

Wat voor spits ga je voor 6 miljoen halen ? dan zou ik eerder denken aan Uth.
Het salaris van goede spitsen kan Feyenoord niet betalen.

2 februari 2015 om 00:11

Ik denk juist dat de perfecte opvolger van Vilhena of Clasie bij Utrecht speeld. Ayoub vind ik een groot talent, ik zou hem graag bij Feyenoord zien spelen

2 februari 2015 om 01:45

Daar heb je me, ik volg andere clubs niet goed genoeg om nu met namen te komen. Ik hoop wel dat de scouting van Feyenoord beter hun huiswerk doet dan ik haha.

2 februari 2015 om 02:16

Gary hooper kost waarschijnlijk niet absurd veel, verdient denk ik max 1 miljoen aan salaris (exclusief bonussen) en heeft bewezen ze erin te kunnen knallen. Daarbij speelt hij in de Championship, wat alleen maar gunstig is.

Zapata krijgt nog steeds geen speeltijd, en met 6-7 miljoen is hij in één klap haalbaar. Verdient volgens mij ook tussen de 1-1.5 miljoen.

Lordt bendtner is ook het uitzicht op speeltijd helemaal kwijt. Wolfsburg schijnt nog een spits te willen halen, en lord bendtner kan je eventueel huren met optie tot koop, mocht hij presteren (al betwijfel ik of lord bendtner wel wil komen, hij is immers de koning van het voetbal, en wolfsburg geeft hem ook die luxe, door hem gewoon alleen geld te geven voor zijn aanwezigheid)

En als allerlaatste op de lijst zou ik eventueel naar uth, de leeuw of eventueel necid (als die nog niet is getransfereerd, heb hem niet meer gevolgd). Die 3 zijn haalbaar, en kan je eventueel nog ruilen met Mitchell 'ik ben altijd' te Vrede.

Genoeg opties dus, en zeker 2-3 haalbare kaarten.

1 februari 2015 om 23:29

Hahaha 6/8 mil???
Het is geen Suarez...
Hou het op max 3 met doorverkoop percentage

1 februari 2015 om 23:32

Afgelopen zomer lag er een akkoord met Al Ahli rond de 3 miljoen euro. Dus 6 tot 8 lijkt me veel te hoog.

2 februari 2015 om 00:13

Aangezien hij die lijn gewoon doorzet in het huidige seizoen en duidelijk progressie heeft getoond ten opzichte van het vorige seizoen, kun je daar dus ook weer wat bovenop doen. 4,5/5 miljoen moet toch wel haalbaar zijn...

2 februari 2015 om 01:42

Feyenoord gaat hem nooit kopen voor 5 miljoen, dan eerlijk gezegd liever eentje an rond de 3 miljoen.

2 februari 2015 om 10:56

Tja, daartegenover staat natuurlijk dat zn contract weer korter is, denk aan max. 4 miljoen. Groningen is geen club die dat zomaar kan en gaat weigeren.

2 februari 2015 om 15:49

Dan zit ik nog aardig in de goede richting, toch?

of weer een speler met een ado verleden immers, toornstra , chery.
Maar chery of vilhena ga je er wel op achteruit. Ik neem aan dat chery niet meer als 2,5 miljoen kost

Bij Groningen aardig, maar wel tamelijk overschat.

Teert voornamelijk op zijn geweldige traptechniek. Een goede speler voor een subtopper, maar voor Feyenoord komt hij toch wel tekort, in mijn ogen. Haal dan Bart Nieuwkoop en/of Jari Schuurman bij de selectie. Wat Nouri en Van de Beek zijn voor de jeugd van Ajax, zijn deze twee jongens dat voor Feyenoord.

1 februari 2015 om 23:33

Ik zie het nut ook niet om een vervanger te halen want je hebt 5 middenvelders onder contract in de jeugd.

1 februari 2015 om 23:36

Die zijn er volgens Rutten nog niet klaar voor om El Ahmadi te vervangen als het moet. En gezien het werk dat karim verzet geef ik daar Rutten groot gelijk in.

1 februari 2015 om 23:37

Gaan we samen naar een wedstrijdje van Nieuwkoop kijken :D ? want volgens bijna alle jeugd watchers is hij er klaar voor.

1 februari 2015 om 23:40

Nieuwkoop erin gooien tegen AS Roma? Dat is zelfmoord en daar verpest je zo'n jongen ook mee. Nieuwkoop en Karsdorp zijn wat mij betreft voor volgend seizoen, zelfs Herrmann, maar niet achter deze El Ahmadi

2 februari 2015 om 00:16

Ach, waar heb je dit seizoen dan middenvelders voor nodig?

Je hebt Clasie, El Amadhi, Toornstra, Immers, Karsdorp. Dat zijn 5 gasten die normaal altijd bij de selectie zitten. Zet lekker nieuwkoop op de bank als reserve of een andere jeugdspeler.

cherry doet het best goed bij Groningen maar is geen versterking voor de basis van Feyenoord. Ik zie hem dan ook liever niet komen.

2 februari 2015 om 00:16

Er was niet zo heel lang geleden nog een speler uit Engeland die eveneens teerde op louter zijn voetbalinzicht en traptechniek. Die schopte uiteindelijk toch tot het eerste van Manchester United, Real Madrid en AC Milan...

Er zijn trainers die een speler met de kwaliteiten van Chery nodig hebben om hun tactiek juist te kunnen uitvoeren.

2 februari 2015 om 01:04

Juist onderschat bij groningen. De man speelt de laatste wedstrijden beestachtig goed, loopt zo ontzettend veel en is vaak direct betrokken bij doelpunten, maar op de tribune toch niet echt gewaardeerd. Heeft natuurlijk ook wel wat te maken met zijn 'hautaine' houding, waar hij verder niet zoveel aan kan doen

Chery vind ik een heerlijke speler kan zeker stapje hoger op. Heb je een mooie middenveld met Clasie Chery en El Ahmadi

1 februari 2015 om 23:37

Je vergeet Immers. Chery gaat Immers er niet uit spelen. Immers is heilig in dit Feyenoord. De witte motor :-)

Imo wanbeleid als Vilhena wordt verkocht. Wanneer gaat 'jeugdtrainer' Rutten de jonge spelers beter maken?

1 februari 2015 om 23:24

Je bedoelt van Beek, Kongolo, Boetius, Bilal, Karsdorp die allemaal al redelijk wat speeltijd gekregen hebben?

1 februari 2015 om 23:25

Manu is opgebloeid, Boetius uit zn dip gekomen, het centrale duo staat prima dus wat dat betreft doet hij het in mijn ogen prima. Vilhena zit gewoon in een dip, het middenveld staat super met Clasie-El Ahmadi en Immers. Ik zou nog eerder Toornstra terughalen voor Immers op het middenveld dan Vilhena speeltijd geven, want hij zit al een tijdje in een dip. Hij zal geduld moeten hebben en hopen dat Clasie verkocht wordt deze zomer of dat hijzelf vertrekt.

1 februari 2015 om 23:43

Van Beek en Kongolo zaten vorig jaar al in de lift, Clasie heeft de lijn vanaf het WK doorgetrokken en wordt intensief begeleid door El Ahmadi.

Manu is een oppertunistische voetballer, die Feyenoord heeft gered in de Europa League, maar die verder vrij matig speelde, Boetius zit nog steeds in zijn dip, Nelom vrij zwak, Vilhena in een dip/uitzichtloze positie en Bilal is er gewoon niet klaar voor. Die is ook gehaald op basis van een leuk half jaar, maar geen directe versterking.

2 februari 2015 om 01:42

Zo kan je alles wel verklaren zonder een trainer bij het proces te betrekken...

Maargoed, Van Beek en Kongolo zaten inderdaad in de lift. Tot nu toe blijven ze dat ook doen, wat vrij knap is voor spelers van die leeftijd. Normaal gesproken had 1 van de 2 allang last gehad van een vormdip. Die kan natuurlijk nog komen, maar tot nu toe blijven ze zich goed ontwikkelen.

Boetius is er inderdaad nog niet, maar die is wel op de weg terug en moet natuurlijk ook wennen aan het feit dat hij nu niet meer kan rekenen op een spits die alle voorzetten erin kopt/schiet.

Clasie heb ik niet genoemd, die valt voor mij allang niet onder de noemer jeugd, ongeacht zijn leeftijd.

Manu is opgebloeid bij Cambuur, en is nu bezig aan zijn eerste seizoen bij Feyenoord als volwaardig selectielid. Dat hij niet meteen de grote man is lijkt me logisch. Hij is wel een type speler dat we nodig hebben (gezien zijn prestaties in de El). Hij heeft constant dreiging, strijd en heeft lef. Dat hij technisch minder is dan andere aanvallers maakt me weinig uit.

Nelom heb ik niet genoemd, die begon aardig maar laat de laatste weken wat steken vallen. Voor hem is het ook een nadeel dat hij niet echt concurrentie heeft, want hij ontwikkeld zich wel alleen kan het altijd beter.

Bilal is net gehaald, die is aan het aanpassen en is nu inderdaad nog niet goed genoeg. Vandaar dat hij ook amper speelt.

Zou jij Vilhena een plek op het middenveld geven? Immers scoort teveel om eruit te halen met een weinig scorende spits, Clasie en El Ahmadi zijn allebei beter.

Weg rotten op de bank bij Feyenoord of elke week basis en uitblinker zijn bij FC Groningen?

1 februari 2015 om 23:28

Chery komt bij Groningen ook op de bank nu ze Rusnak hebben gehaald. Maar evengoed is Chery niet goed genoeg voor Feyenoord. Ze moeten ren backup voor El Ahmadi hebben, dus ze hebben niks aan een CAM

1 februari 2015 om 23:31

Groningen speelt met Rusnak en Chery hoor, er zal geen een van twee op de bank belanden.

1 februari 2015 om 23:41

Ze hebben toch nog een andere CAM gehaald bij Groningen? Of is die voor de toekomst?

1 februari 2015 om 23:47

Groningen heeft in de winter maar twee spelers gehaald, Rusnak en Tibbling. Tibbling die speelt als controleur en Rusnak komt van links.

2 februari 2015 om 01:43

Chery op de bank laat me niet lachen. Hij is de motor van ons elftal en is ontzettend belangrijk voor ons. Rusnak en Chery kunnen prima samen spelen. Dat blijkt wel uit de wedstrijd van zaterdag. Met een bekerfinale in het vooruitzicht zou ik Chery nooit meer laten vertrekken nu.

€5.5 miljoen voor Vilhena en €2.5 voor Cherry en Feyenoord gaat er op vooruit op het zwakste punt, scoren. Bovendien extra budget voor het verlengen van Kongolo en Van Beek.

Groningen kan het geld goed gebruiken en heeft al 2 (gebruikelijke winterse transfers) heerlijke aanvallende middenvelders ingekocht.

Iedereen happy, incl. Koeman en Southampton!

1 februari 2015 om 23:29

Hoezo zou Groningen dat geld goed kunnen gebruiken? Er zijn spelers verkocht die Groningen geld hebben opgeleverd waardoor een verkoop in de winter niet noodzakelijk is aldus Nijland.

Verder wou Groningen al ergens in de buurt van 2 miljoen voor De Leeuw dacht ik, zullen ze echt niet hun sterkhouder verkopen voor 2.5 miljoen.

2 februari 2015 om 00:08

€1.300.000 operationeel verlies maar niet noodzakelijk vanwege EV van €1.5 miljoen. Deze transfer garandeert goede cijfers (een winst van €2 miljoen) over dit seizoen en verkleind het operationele probleem.

1 februari 2015 om 23:34

Haha 2,5 miljoen voor chery, eerder het dubbele

1 februari 2015 om 23:50

Ik denk dat Groningen ook wel blij zou zijn met een 3.5 miljoen hoor, Nijland zal hem dan vast wel verkopen.

Toch jammer, ik zie Chery graag spelen en bij Feyenoord beland die op de bank.

1 februari 2015 om 23:35

Ik denk dat er wel genoeg budget is na afgelopen zomer Feyenoord had 37 miljoen verdiend.

2 februari 2015 om 00:20

Ja, waar een groot deel naar het aflossen van de schulden is gegaan wat nu zo goed als klaar is. Daarnaast is er geld uitgegeven voor El ahmadi, Bilal & Vermeer.

Feyenoord moet gewoon weinig uitgeven zolang er niemand vertrekt. De vraag is of er überhaupt wel vervanging moet komen als Vilhena vertrekt. Het is een bankzitter en een groot talent. Moet je dan een 26 jarige speler halen, die eigenlijk een CAM is (geen cm/lm als Vilhena) en die je nauwelijks meer kan doorverkopen?

Ik vind van niet...

2 februari 2015 om 13:25

Het valt wel mee ... laatste 6 miljoen is afbetaald maar de VVF hoeft niet gelijk hun geld terug. Ik denk dat Feyenoord wacht tot het nieuwe stadion af is en dan voor het Duitse model gaat met Adidas en Opel ?

Chery lijkt me een prima voetballer voor Feyenoord en is technisch ook goed, en heeft meer scorend vermogen dan een clasie of el ahmadi.

1 februari 2015 om 23:31

Vilhena is vervanger van El Ahmadi, dus er moet een cvm komen in zijn plaats. Chery kan niet controlerend/verdedigend spelen, dat is ook het probleem van Vilhena. Dan gaan ze dus zeker niet Chery halen.

2 februari 2015 om 00:51

Klopt, maar ik verwacht een iets meer controlerende Immers en gewoon minuten voor Cherry.

Als dan straks Clasie vertrekt, dan kan Toornstra gewoon een linie terug om plaats te maken voor Kuyt.

Ze kunnen ook gewoon Vilhena houden en hem speeltijd geven... Vilhena verkopen en Cherry halen dan verzwak je je team

1 februari 2015 om 23:35

Verzwakken op dit moment niet. Vilhena speelt niet of nauwelijks. Volgens mij wil hij gewoon weg en dan heb je niets aan zo iemand. Al is hij in potentie heel goed. Dan kan je beter een speler hebben die wel wil .. En in mijn ogen op dit moment gewoon beter is.

Ik zie hem wel spelen bij Feyenoord. Snel behendig kan scorenen heeft pit. Denk dat de top in Nederland ook zijn top is.. Dus mocht hij de kans krijgen..... Tenzij hij gewoon op avontuur in het buitenland wil natuurlijk. Is ook mooi!

2 februari 2015 om 00:21

In plaats van wie gaat cherry dan spelen? Toornstra is al op rechtsbuiten gezet omdat de driehoek immers- El Ahmadhi- Clasie zo goed loopt.

2 februari 2015 om 07:34

Das waar.. Toch zou ik hem erin zetten voor Immers.. Vindt Chery beweeglijker.. En is ook gevaarlijk in dode spelmomenten... ITT immers..

Denk je nu echt dat groningen hier aan gaat meewerken? Bespaar je de moeite. Als t al waar is

Met een Chery op de bank mag je zeker niet mopperen als je wat miljoenen overhoud van Vilenha

Ik zou niet weten welke middenvelder in de eredivisie geschikt zou zijn voor Feyenoord. Toornstra na het middenveld en koop dan een creatieve buitenspeler (Berghuis)?

2 februari 2015 om 01:45

Ik had Duarte wel willen zien bij Feyenoord, al is dat nu natuurlijk te laat. Mocht voor een schijntje weg bij Ajax, en zou perfect zijn voor de breedte mocht El Ahmadi, Clasie of Immers uitvallen. Naar mijn mening heeft Duarte geen eerlijke kans gekregen bij Ajax.

vilhena is nogal overrated, een speler die nooit een wedstrijd weet te beslissen en altijd speelt als een grijze muis. met chery ga je er zeker niet op achteruit en per saldo win je er financieel gezien nog wat mee.

maar chery zal net als vilhena op de bank komen want het middenveld staat als een huis

Waarom weer een middenvelder? Ik begrijp dat vilhena een middenvelder is maar het echte probleem zit toch in de spits? Logica onbreekt want het middenveld is het best bezet

je kunt niet veel geld vragen voor speler die weinig speelt ,speler wordt er niet beter op gewoon verkopen voor een normale prijs

Zou heel jammer zijn en niet strategisch! Groningen moet nog naar PSV en kan met dit team het huidige PSV serieus pijn doen maar dan moet deze motor er wel blijven spelen als Feyenoord kampioen wil worden moeten ze deze jongen ff lekker bij Groningen laten!

Chery of labyad zal komen als Tony vertrekt.

Chery lijkt me een behoorlijke voetballer, of hij het niveau van Feyenoord aankan moet hij nog maar bewijzen. Vind overigens een spits het belangrijkste voor Feyenoord met nog een Karsdorp en Schuurman achter de hand voor het middenveld en bovendien Toornstra die noh een linie terugkan en Bilal voor de vleugels!

Feyenoord zou voor Ayoub moeten gaan. Eén van de weinige lichtpuntjes in de utrecht selectie dit seizoen. Heeft een prachtige pass en schot en combineert dat met een goede inzet. Kan zowel offensief worden ingezet als als half en eventueel zelfs als controleur mocht Clasie weggaan.

Waarom haalt Feyenoord Michael de Leeuw niet op? Kan op 10, als hangende buitenspeler en ook nog als spits spelen.

Kan iemand die zich in het Noorden bevind op dit moment Nijland even ontvoeren voor een dag of 2?

Niet doen Hans, niet doen!

2 februari 2015 om 00:16

Ben al onderweg

2 februari 2015 om 00:24

Mijn dank is groot, kan ik rustig de super bowl kijken

Perfecte vervanger voor Immers.

2 februari 2015 om 09:47

Ik zie liever De Leeuw dan.

Die wordt dus toch verkocht, ondanks verzet van Rutten. Anders zoek je toch geen vervanger? Mooie vriend heeft Feyenoord in Koeman. De volgende die hij op komt halen zijn van Beek en Kongolo.

Haal v. Nieff! Die jongen heb ik bij Dordt goals zien maken op het middenveld en wedstrijden zien spelen daar wordt je eng van!

Niet omdat v.d. Gijp zijn naam noemde, maar toen hij bij Dordt speelde riep ik al dat ze hem moesten halen en direct doorverhuren! Nu staat hij back en valt wat uit de toon, maar je ziet als hij wat dieper staat, hij direct bepalend is!

Chery kan je er altijd bijhalen als je Immers zou verkopen! Dan de door Been genoemde v.d. Berg bij een vertrek van Clasie, dan haal je echt 3 types die allen anders zijn, waardoor je altijd je spel aan kan passen, bijv. in europa, waar je meestal de mindere bent!

2 februari 2015 om 01:47

Ja en dan loop je dalijk met een middenveld van Chery, van Nief en Van de Berg rond. En toen werd ik zwetend wakker..

On: Chery prima optie, al zie ik liever labyad komen die inmiddels ook veelvuldig genoemd wordt.

2 februari 2015 om 20:20

Nee dan heb je straks el Ahmadi, Schuurman, Toornstra, Chery, v. Nieff en v.d. Berg. Sleegers en Karsdorp heb je ook nog!

Geloof mij nou, haal v. Nieff nu maar en zet hem naast el Ahmadi en dan Toorstra op 10, dan heb je een middenveld met beweging, slimheid en scorend vermogen!

Neem De Leeuw er gelijk bij, als Feyenoord Chery koopt.

2 februari 2015 om 10:28

En ja hoor weer een Ex Twente Speler naar Feyenoord

Chery was al een ex-twente speler toen hij bij twente speelde.

Feyenoord heeft dan wel behoorlijk wat FC Twente spelers in haar gelederen....FC Twente 2?? ;-)

On: twijfel of dit Feyenoord materiaal is. Voor hem natuurlijk een prachtige stap!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren