Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Dit is misschien wel het slechtste seizoen ooit in de Premier League’

Laatste update:
/

David Moyes werkte jarenlang bij Everton en hield het net geen seizoen vol bij Manchester United, maar is inmiddels een jaar weg uit de Engelse competitie. Nu hij van een afstandje kan toekijken en zelf een andere werkomgeving heeft ervaren, vallen Moyes pas sommige zaken op. De Schot vindt dat het seizoen 2014/15 niet de boeken in zal gaan als een fraai seizoen in de Premier League-geschiedenis.

“Dit is misschien wel het slechtste seizoen sinds de oprichting van de Premier League. Als je in gedachten neemt welke geweldige voetballers er hebben rondgelopen en als je denkt aan een paar van de teams… dan kijk ik naar dit jaar, en kijk ik naar het verleden, en denk ik bij mezelf: dat zie ik nu niet”, aldus Moyes in een interview met BT Sport.

“Ik zie goede elftallen, hoor. Ik zie goede teams, en een paar geweldige spelers, maar ik zie gewoon niet die competitie zoals het in eerdere jaren was”, geeft Moyes aan. Hij sluit echter zeker niet uit dat hij ooit weer terugkeert op Engelse bodem. Op dit moment werkt hij met veel plezier bij Real Sociedad en hij mist de Premier League niet, maar toch: “Ik heb daar natuurlijk het langst gewerkt en ik twijfel er niet aan dat ik er op termijn terugkeer.”

David Moyes heeft gelijk

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Maar dat is overal zo. Er is gewoon geen Bergkamp, geen Henry, geen Vieira, geen Keane, geen Scholes, geen Giggs, geen Vieri, geen Batistuta, geen Ronaldo, geen Zidane en geen Romario meer. Dat is overal zo, de huidige generatie heeft niet echt zulke legendes als de vorige.

29 april 2015 om 14:17

Klopt

Ook gaat het bij deze generatie alleen om €€€€€ $$$$$$ ££££££.

Xavi gaat naar Qatar verhuizen maar waarom, wat is er leuk aan daar?
Kun je evengoed naar de Amerika gaan.

Toni Kroos die niet rond komt met 2 (?) miljoen per jaar. Een 16 jarige die meer dan 4 miljoen per jaar verdiend, terwijl Carjaval het moet doen met minder.

Het vroegere moderne voetbal, waar legendes als Scholes, Giggs Henry met veel clubliefde spelen, zie je bijna nergens meer.

(xavi, Iker, Iniesta, schweinsteiger... spelers die nog wel van hun club houden)

29 april 2015 om 14:45

@pcwolf misschien is het wel super leuk om een jaartje in qatar te spelen.

Sommige mensen vinden londen een geweldige stad, anderen zitten liever in parijs, weer anderen in barcelona en weer anderen liever op het platteland.

Zo wil de 1 graag naar amerika voor het avontuur maar houdt een ander het nog geen 5 minuten uit in de namaak poppenkast daar.

Misschien heeft xavi wel niks met amerika en lijkt hem qatar wel wat.
Vraag aan Ronald de Boer wat hij van qatar vindt, heeft zich prima vermaakt.

En wat is van je club houden? Xavi iker, iniesta en schweinsteiger wordt het ook wel heel makkelijk gemaakt om "van hun club te houden".

Als die jongens bij malaga, espanyol en hertha bsc zaten, zouden ze dan ook zo van hun club houden?

Noem dan op zn minst totti en gerrard...dat zijn 1 van de weinige spelers die ondanks een gebrek aan prijzen en met heel veel kansen om weg te gaan toch bleven. Maar over salaris hadden ze ook geen klagen natuurlijk.

29 april 2015 om 20:27

@pcwolf die spelers (op Gerard na, die kon nog veel meer verdienen bij real of Chelsea maar bleef bij Liverpool) hebben ook niet slecht bij hun club. Waarschijnlijk kunnen ze nergens anders meer verdienen.
Sluit niet uit dat het mooi is dat ze hun gehele carrière bij 1 club hebben gespeeld

29 april 2015 om 14:18

Nee, Ronaldo, Messi, Zlatan, Neymar Suarez zijn we inderdaad over 10 jaar weer vergeten...

29 april 2015 om 14:19

Alsof Ibra, Ronaldo, Messi, Robben, Yaya, Neymar, Suarez, Iniesta, Modric en etc onder doen voor 3/4 van de spelers die jij net opnoemt.

29 april 2015 om 14:19

Vind ik altijd zo'n onzin he. Over 20 jaar zeggen we ook. Tja deze generatie heeft toch niet van die legende als, Messi, Ronaldo, Iniesta, Ibrahimovic, Xavi, Pirlo enz.

29 april 2015 om 18:56

Inderdaad, Messi wordt gewoon gezien als de beste aller tijden, Ronaldo als beste afmaker aller tijden, dan heb je nog juwelen als Iniesta, Xavi, Modric, Toure etc. En ook topverdedigers Terry, Varane, Pepe enz.

Alsof het niveau rond Zidane/Braziliaanse Ronaldo zoveel hoger is dan nu.

29 april 2015 om 14:25

Deze generatie heeft alleen maar koekenbakkers. Zeker in Engeland! Hazard, Rooney, Gerrard, Ozil, Silva, Toure, Terry, RVP kunnen er helemaal niets van.

29 april 2015 om 14:43

Daarom dat Messi en Ronaldo het ene record na het andere doen sneuvelen zeker?

29 april 2015 om 16:08

Dat is inderdaad zo, maar de absolute top is nu wel minder breed. Je hebt 2 spelers die gewoon de beste zijn, dan komt er een aardig groot gat en dan krijg je pas spelers als Suárez, Ibrahimovic, Robben, Hazard, Neymar, Sweinsteiger enzovoort. Voordat Messi en Ronaldo er waren had je meer spelers die gewaagd aan elkaar waren in de absolute top.

29 april 2015 om 16:31

-NEC-,

Misschien omdat die 2 uitzonderlijk goed zijn?
Haal ze weg en je hebt gelijk een brede top.

Ach elke periode heeft zo zijn charmes, met zijn eigen legendes en grote spelers.

Maar ik vind het voetbal van 2015 echt wel stukken spectaculairder dan dat van 1985.

Het is vandaag sneller, atletischer, technischer, tactisch gebeuren er niet veel echte miskleunen meer.

Ik zat een tijdje terug naar zo'n oude wedstrijd te kijken, eentje die in mijn geheugen stond geklasseerd als spannend en bijzonder, en ik verveelde me rot na 15 minuten.

Ik ben dan wel een oude zak, vroeger was niet alles beter.

29 april 2015 om 19:36

Komt misschien omdat het de tweede keer was dat je die wedstrijd keek

29 april 2015 om 20:18

kroef,

Nou neen, lol, met recentere wedstrijden heb ik dat niet.

Als je een 2de keer kijkt, dan let je ook op andere dingen. En je zou schrikken hoeveel je vergeten bent.

29 april 2015 om 23:05

Ah oke, ik denk ik probeer het toch even. Maar ik kijk eigenlijk nooit wedstrijden een tweede keer dus heb daar niet zo veel ervaring mee.

Ben het overigens wel met je eens hoor, ik denk ook zeker dat het huidige niveau een stuk hoger ligt dat een tijd geleden.

Alle engelse teams zijn uitgeschakeld in Europa, dus logisch

Daar zit wel wat in. In Europees verband zijn de Engelse ploegen helemaal triest dit jaar en je kunt sws wel concluderen dat de Engelse top een stuk onder de absolute top zit (bayern, Barca en Real). Ik heb echter wel vertrouwen dat ze er weer aan komen. United is terug en sterk, Arsenal wordt ook elke keer sterker en Chelsea is Chelsea. Ik zie ze het komend jaar een stuk beter doen.

Hoop trouwens ook dat de Engelse clubs die in de Europa League zitten die competitie ook weer eens serieus gaan nemen. Als die zo doorgaan met zo'n half B-elftal kost het Engeland ook alleen maar punten. Al helpt zo'n mega druk schema als de rest winterstop heeft ook niet echt.

29 april 2015 om 17:12

Chelsea had dit jaar wel meegekund met de grote jongens hoor, en als Arsenal geen offday hadden gehad hadden ze wellicht nu tegen Real in de kwartfinale gestaan. Volgend jaar United er weer bij... PL-clubs zijn op Europees niveau meer per toeval dan vanwege gebrek aan klasse even 'afwezig' bij de laatste 8.

29 april 2015 om 17:45

Ja het is ook meer toeval, maar je kunt wel concluderen dat de Engelse top en de absolute top een iets groter verschil is geworden.

Niet helemaal mee eens.
Als Chelsea niet zo belachelijk goed was de eerste seizoenshelft, was het nog een hele spannende strijd geworden bovenin. Arsenal is beter dan de afgelopen jaren, Chelsea veel beter, united komt weer steeds meer terug.

In 2012 en 2013 vond ik de BPL heel zwak. De ploegen uit Manchester stonden toen, zonder te excelleren, ver boven de ploegen uit London en Liverpool. Sinds vorig seizoen vind ik het allemaal een stuk beter.

De Spaanse competitie is over het geheel genomen zwakker. Het rechterrijtje in Engeland vind ik sterker.
Als je ziet hoe Granada en gisteren Getafe aantraden tegen resp. Real en Barcelona, dan doet dat ook pijn aan je ogen. Die geven na een tegendoelpunt meteen op en geven de aanvallers een vrije doortocht.

De BL is een overschatte competitie. Vrijwel nooit mooie wedstrijden en de meeste jaren is er maar één titelkandidaat.

29 april 2015 om 21:35

Mua, de BPL heeft ook dit soort wedstrijden gehad. Southampton - Sunderland, werd toen 8-0 volgens mij. Maar je moet niet vergeten he, je hebt de top van de wereld, dat zijn Valencia, Chelsea, Atletico, enz. Maar je hebt ook clubs die buitenaards zijn, dus van een heel ander niveau en dat zijn er maar drie: Real, Barca en Bayern.

Jongens/meisjes hoe oud is het gemiddelde leeftijd hier (gewoon benieuwd omdat er hier erg veel over de legendes word gesproken)

29 april 2015 om 14:50

Zal wel rond de 14 liggen. Allemaal kinderen die hier reageren, daarom reageer ik de laatste tijd niet meer, want je kan ze toch niet serieus nemen.

29 april 2015 om 16:10

Moeilijk in te schatten, wat wel te concluderen valt is dat mensen die spelers nooit hebben meegemaakt, doen alsof ze die spelers hebben meegemaakt. Dus neem niet iedereen serieus die iemand een legende noemt, verder vind ik dat iemand een legende noemen ook mening gericht is.

kwa voetbal is het ook gewoon steeds minder geworden.de bpl is de verkeerde pad gaan volgen. er werd steeds meer resultaat voetbal gespeeld. nu is het gewoon saai om te kijken. mooi voorbeeld was de wedstrijd laatst tussen arsenal een chelsea die 0-0 werd. voor chelsea was dit gewoon een overwinning aangezien ze geen puntverlies lijden maar zulke wedstrijden waren vroeger echt veel beter. er zat meer gevoel in en het draaide meer om het voetbal. nu is het eigenlijk alleen maar resultaat voetbal.
arsenal is de enigste club die jaar in jaar uit mooi voetbal probeert te spelen. tjah geen wonder dat je competitie dan saai word. imo is de bpl zwaar overrated en de enigste reden waarom ze het ''goed'' doen is tv geld en suggar daddys zoals abramovic en de sjeiks bij city.

29 april 2015 om 17:48

Maar als je kijkt naar de kleinere clubs, daar wordt het spel steeds beter. Natuurlijk spelen ze wat verdedigender als ze naar een grote club moeten, maar dat is logisch. Voetbal is en blijft resultaat. In Spanje doen de mindere clubs dit niet echt, waardoor ze elke keer keihard op hun bek gaan. Kun je in mijn ogen beter iets behoudender spelen toch?

Chelsea is gewoon puur resultaat, weinig plezier idd. United komt er wel weer, het ziet er sinds 2015 als een stuk beter uit. Arsenal wordt ook steeds sterker en als het bij City loopt is het ook leuk om te zien.

voetbal is gewoon minder geworden. dit komt door de verstikkende tactiek die teams toepassen, waarbij het onmogelijk is voor spelers om te excelleren en hun individuele klasse tentoon te stellen.

Ik denk dat er snel weer verandering komt bij de Engelsen teams. Het budget is er bij de clubs. Als je naar de toekomst plannen kijkt van al die clubs komt het wel goed. Men schroomt niet meer een hoop geld neer te leggen als het ook de financiële middelen heeft. Daarnaast worden spelers met reusachtige contracten voor langere tijd vastgelegd, zodat ze ook langer blijven bij de club. Daarnaast zie ik de gehele top 5 van de BML nog grote aankopen doen van de zomer. Zo ook de clubs uit Italië. AC Milan wilt bijvoorbeeld een nieuw stadion gaan bouwen en is bezig met verkoop aan een rijke Aziaat. Ik denk (en hoop) echt dat de Italiaanse en Engelse competitie volgend jaar weer dichterbij gaan komen qua niveau.

Dat is een teken dat je oud aan het worden bent, dan ga je het verleden romantiseren. Vroeger was alles beter, terwijl nu alles veel beter is, omdat we doorontwikkeld zijn. Voetballers van nu, zijn door de wetenschap allemaal tot atleten gemaakt. Waar je vroeger als rokende alcoholist nog in de PL kon meekomen, traint iedere voetballer ( in ieder geval in de PL) nu met een team van doctoren, fysiotherapeuten, voedingsdeskundigen en ander medisch personeel. Daarnaast zijn er trainingsmethoden ontwikkeld met behulp van allerlei wetenschappers en wordt er veel vaker getraind dan vroeger. Voeding en rust worden per speler bepaald. Daarnaast wordt de mens steeds beter, records blijven verbroken worden.

Het was vroeger niet beter, dat maken we ons zelf wijs, omdat we alleen de mooie dingen herinneren.
Van Bergkamp herinneren we allemaal zijn mooie acties, maar hij speelde ook regelmatig bagger wedstrijden en die zijn we vergeten. Romario stond regelmatig wedstrijden op het veld terwijl je hem beter in de bus had kunnen laten zitten, maar ik zou zo geen wedstrijd kunnen noemen. Ik kan zo een aantal wedstrijden opnoemen waarin hij schitterde, die weet ik dan nog wel.

29 april 2015 om 16:31

Duimpje omhoog van mij
Veel mensen maken constant denkfouten als het op vroeger aankomt.
Herinneringen worden vaak groter gemaakt dan het was.
Details worden verschoven en overdreven, net zoals iemand die een verhaal verteld op een verjaardag.
Maar zo is het dus ook met de herinneringen van onze droomlegenden.
Het is fantasie en nostalgie en de media die iedereen opgehemeld na een goede wedstrijd.

29 april 2015 om 16:58

Beter was wel de verdeling van gelden en de verdeling van voetbalkwaliteit over de competities in de wereld. Tegenwoordig tellen er nog maar een paar teams echt mee. Voor de rest valt er weinig te winnen.
Dat het voetbal tegenwoordig van een heel ander niveau is valt niet te ontkennen, het zijn nu inderdaad echt atleten.

Opzich een interessante mening, maar hij noemt geen enkel argument waarom het het slechtste seizoen ooit is. Hij noemt alleen de verhouding tussen de spelers die er lopen en hoe het vroeger was. Maar wat is het verschil dan?

Er zullen gewoon geen legendes meer volgen, de voetbalwereld zit nu vol van de middelmatige spelers. Vroeger spraken we wel over 50 fenomenale voetballers, en nu maar over 3-4 ofzo.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren