Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Directeur Arsenal: ‘CL heeft geen prioriteit, trots maken van fans wel’

Laatste update:

Arsenal bereikte in 2006 de finale van de Champions League, maar kwam sindsdien niet meer verder dan de halve eindstrijd in het miljoenenbal. Dat is volgens algemeen directeur Ivan Gazidis geen ramp, want het winnen van de Cup met de Grote Oren heeft voor de club uit Londen geen prioriteit.

/

“Onze prioriteit is het trots maken van onze supporters”, zo wordt Gazidis dinsdag door de BBC geciteerd op een anti-discriminatiebijeenkomst van Let’s Kick It Out. Het Arsenal van manager Arsène Wenger vond dit seizoen zijn Waterloo in de achtste finale van de Champions League, want daarin was AS Monaco over twee wedstrijden te sterk.

Gazidis gaat ook in op de kritiek die Wenger al jaren te verduren krijgt: “Hij is een trainer van wereldklasse. Onze mensen laten zich niet beïnvloeden door de waan van de dag. Maar ik besef ook dat we bezig zijn aan een reis, waarvan we de bestemming misschien wel nooit gaan bereiken.” Arsenal eindigde in het seizoen 2004/05 voor het laatst in de top twee in de Premier League.

Denk jij dat Arsenal dit seizoen in de top twee eindigt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Denk dat je supporters heel trots kan maken als je een keer cl wint. Of eindelijk weer een titel ipv alleen een fa cup. Maar zal maar niet bemoeien.

28 april 2015 om 20:50

Titel lijkt mij wel goed mogelijk voor de komende jaren. Maar om CL te winnen moet Arsenal serieuze stappen maken.
Zolang Wenger zijn topspelers kan behouden en gerichte aankopen doet, dan zie ik mooie dingens gebeuren daar in London.

28 april 2015 om 22:11

Titel winnen of CL winnen is even moeilijk volgens mij. Als je wat geluk hebt met de loting (en dan wel presteert) kun je zomaar de finale halen. En als Arsenal een goede dag heeft KAN het van iedereen winnen, dus waarom dan niet in een eventuele CL-finale?

PS: ik zeg niet dat Arsenal de CL snel zal winnen, maar zeg nooit nooit

28 april 2015 om 22:26

Titel is toch een stuk makkelijker

28 april 2015 om 22:39

Ieder zijn eigen mening hé. Ik vind het knapper om de titel te pakken, bv vind ik het nu knapper dat Chelsea de titel wint omdat ze het verdienen, terwijl ze in de CL in 2012 veel geluk hadden. Maar liefst natuurlijk allebei hé

29 april 2015 om 08:43

Arsenal_genius
Om de CL te winnen moet je belachelijk veel geluk hebben om Bayern, Real of Barcelona te ontlopen. En daarvan verlies je altijd over 2 wedstrijden gezien.

Met veel geluk kunnen we er misschien in de finale van winnen, maar sowieso tref je 1 van hen in de halve finale of kwartfinale.

Nee, titel is makkelijker imo.

29 april 2015 om 17:34

Inderdaad, veel geluk, maar de titel win je bijna altijd omdat je de beste was, terwijl in de CL er ook een winnaar kan zijn die gewoon veel geluk had.
Misschien is de titel makkelijker, maar je moet dan wel het gehele seizoen constant zijn (iets waar Arsenal jammer genoeg veel moeite heeft) terwijl je in de CL gewoon met een geweldige 2e seizoenshelft (de KO-fase dus) vaak erg ver geraakt.
Ik vind de titel persoonlijk knapper, en beide competities even moeilijk.

Hoe maak je fans blij? Door te winnen! Ze zijn bij Arsenal blij om tweederangs te zijn. Ongelofelijk!

28 april 2015 om 20:52

Dat heet clubliefde: de club altijd blijven steunen, ook al zijn er geen prijzen.

28 april 2015 om 20:54

Klopt, waarom zijn we niet gewoon fan van de clubs die alleen maar prijzen winnen?
Rest van de clubs winnen toch niks dus heb je toch niks aan..

Arsenal komt van een plek waar je een half miljard moet afbetalen voordat je goed kan uitgeven, zonder investeerders en met het financiele geweld van andere clubs.

Arsenal's tijd komt nog wel, geloof me.

28 april 2015 om 21:02

Das allemaal leuk en aardig, maar wanneer dan?

Soms lijkt het net of Arsenal blij is met andermans kruimels terwijl de (olie)topclubs de prijzen bij elkaar rijgen.

Arsenal pretendeert een topclub te zijn, maar gedraagt zich af en toe als een subtopper/middenmoter. Dit moeten ze eens los laten, anders blijven ze achter de feiten huppelen.

28 april 2015 om 21:04

Zonder investeerders? Je snapt het volgens mij niet. Kroenke en Usmanov, de 2 grootste aandeelhouders waar Kroenke de meeste heeft en dus het voor het zeggen heeft, deze Gazidis is een mannetje van Kroenke die alles uitvoert voor hem. Geld moet geen probleem zijn maar er zit geen leven in. Die Kroenke bezit een NBA team, Baseball en NFL team en wonend dus in Amerika, deze man heeft schijt aan voetbal en is de enige 'eigenaar' die geld aan een club verdient. Als Usmanov aan de haak komt zal er wel veel veranderen want die man is ook een fan maar hij gaat natuurlijk niet investeren als hij het niet voor het zeggen heeft, dat is gewoon dom.

Wil Arsenal topspelers halen en een goede selectie neerzetten dan moeten zij eerst van Kroenke af.

28 april 2015 om 22:14

Inderdaad, herinner mij nog dat Bayern vroeger ook maar Europese subtop is. Volgens mij hebben ze enkele seizoenen geleden nog eens voorronde CL moeten spelen, dus als Arsenal nog wat geduld heeft kan het ook zomaar zo lopen.
Alleen vrees ik wel dat Wenger dan niet meer in de dug-out zit, verwacht wel dat het zeker nog 2 jaar duurt...

28 april 2015 om 23:06

Jij hebt zeker niet naar arsenal-liverpool gekeken?

29 april 2015 om 07:18

Alleen het verschil met bayer is dat die club geen eigenaar heeft zoals Engeland dus gewoon een eigen vermogen heeft want die constructie zoals in Engeland dat mag in duitsland niet die zijn gelukkig niet afhankelijk van de grillen van de geldschieters

29 april 2015 om 15:16

je zegt dat arsenal's tijd nog komt maar dan moet het wel zijn financiële slagkracht verhogen :
arsenal staat van alle toppers in het UK steeds geboekt met de minste inkomsten .
in het boekjaar 13/14 behaalde arsenal een omzet van ongeveer 360 miljoen Pond
chelsea 390 , city 414 en united 520 .

vooral united draaide schitterende cijfers maar staat bij het afsluiten van het huidige boekjaar wel een enorme daling te verwachtten wegens het ontbreken van wedstrijden op elk Europees front...dit zonder dat er besparingen werden gedaan om die daling op te vangen .... integendeel er werden voor enorme bedragen nieuwe spelers binnengehaald , dit alles geeft aan dat er een enorme klap komt op de cijfers van united en het valt te bezien of ze niet over de FFP grenzen zijn gegaan dit seizoen , maar dat zijn zorgen voor binnen een paar maanden.

wat opmerkelijk is dat city en chelsea in een stadion spelen dat een 45 000 toeschouwers kan ontvangen , toch slagen die 2 clubs erin om duidelijk betere cijfers voor te leggen als arsenal dat wel in stadion speelt van 63 000 zitjes en dus eigenlijk meer omzet zou moeten maken qua merchandising, catering en louter ticket verkoop.

volgend seizoen kan city ook 62 000 zitjes verkopen in hun gerenoveerd stadion en zal het meer omzet draaien en hen meer mogelijkheden geven.

chelsea heeft nog steeds geen oplossing , ze zijn een oplossing aan het zoeken maar dan nog kan men stellen dat hier geen verandering in komt de eerstkomende jaren en dat zal chelsea ook wel voelen omdat voor hen minder mogelijkheden zijn gezien de FFP grenzen .

indien arsenal echt wil concurreren zal het financieel zijn slagkracht moeten herzien en op het niveau brengen van die andere topclubs anders zal het nog een tijdje duren vooraleer het echt weer een echte hoogconjunctuur en blijvende glorie kan tegemoet zien , want uiteindelijk wint de kracht van het geld altijd , soms incidenteel eens niet maar op de lange termijn wel !

28 april 2015 om 20:57

Tuurlijk zijn wij blij en trots op ons ploeg! Arsenal is al jarenlang geen titelkandidaat geweest, maar ze komen er heel dichtbij nu. Om in ranklijst te staan boven ploegen als Manu, Mancity, Liverpool en Tottenham is gewoon iets om trots op te zijn.

Met materiaal dat Chelsea heeft zijn zij verplicht om titel te pakken. Zij winnen gewoon omdat zij punten pakten wanneer andere ploegen punten liet vallen in eerste seizoenshelft.

Ik zal nog eens herhalen.. ik ben enorm trots op Arsenal!

28 april 2015 om 21:48

Is goed dat je trots bent en zo moet dat ook, maar je zou nog vele malen trotser zijn als zij een echte titel weten te winnen. Ze moeten eens op een seizoen zot doen en echte goede spelers kopen en daarop voortbouwen. Is de enige manier om iets te kunnen bereiken denk ik. Met een goede speler per seizoen te kopen en er twee in de plaats vertrekken ga je er spijtig genoeg niet komen.

Deze uitspraak komt overeen als een arme man zegt: geld maakt niet gelukkig...

28 april 2015 om 21:25

Geld maakt inderdaad niet gelukkig, wel maakt geld het leven makkelijker

28 april 2015 om 21:46

Miljoenen uitgegeven aan spelers afgelopen jaren en dan nog als club zijnde jezelf indekken.

Lekker makkelijk om druk weg te halen zo.

28 april 2015 om 22:08

Waarom houden de niet Arsenal supporters zich zo bezig met Arsenal?? Ik vraag me dat echt af soms gezien de reacties op de topics van Arsenal..

28 april 2015 om 23:06

Omdat Arsenal de afgelopen jaren niet veel presteerde en de fans dat wel pretendeerden, daarnaast happen de meeste Arsenal supporters erg snel en is het een makkelijk doelwit.

Echter, genoeg mensen die niet genoeg informatie hebben of simpelweg die informatie negeren om echt gegrond te reageren. Wij als supporters weten wat er speelt mbt de financiële situatie maar er zijn genoeg nietsnutten hier op de site die het of niet willen weten of simpelweg te dom zijn om het te begrijpen. Het is door vele Arsenal supporters op deze site al wel eens uitgelegd, maar ik zou daar echt niet eens meer aan beginnen, want de meesten die bashen blijven of houden zich toch dom. Met als toppunt dat ze nu negeren dat er een duidelijk stijgende lijn zichtbaar is, maar eigenlijk houden ze dat zichzelf voor omdat ze bang zijn voor de fury die Arsenal los gaat laten komende maanden/jaren. Ik kijk er in ieder geval naar uit om m'n gelijk te halen voor iets dat al jaren speelt!

Misschien zijn betaalbare seizoenskaarten een optie? Wat de supporter nu moet betalen is belachelijk en buiten alle proporties.

28 april 2015 om 21:47

Welk materiaal heeft chelsea dan? Afgelopen zomer minst uitgegeven van alle bovenste ploegen en verder hebben ze best een oude selectie.


28 april 2015 om 22:02

Wat maakt het uit wat ze dit jaar aan transfersommen hebben uitgegeven? Ze hebben de duurste spelers al eerder gehaald, dat vergeet je dan voor het gemak maar even. Er staan absolute wereldspelers op bijna elke positie. En wat betreft oude selectie, wat heeft dat ermee te maken dan? Boven 25 jaar=slecht ofzo? Beetje simpel gedacht zo...

Dat is de Arsenal mentaliteit. De Olympische gedachte. Meedoen is belangrijker dan winnen.

Dat is de reden waarom ze die cup waarschijnlijk ook nooit gaan winnen.

28 april 2015 om 22:11

Prachtige woorden die precies kloppen. Ze vieren feest als ze geplaatst zijn, maar potten breken doen ze nooit. Daarom is het ook gewoon leuker als andere clubs uit Engeland zich dan eens plaatsen voor de CL.

28 april 2015 om 22:16

Ik kan mij alleen herinneren dat ze feest vierden toen ze 4e werden, nét boven Tottenham. Dat is natuurlijk een enorme vrees voor Arsenal om onder hen te eindigen, dus kan me dan wel inbeelden dat je dan even euforisch bent. Ik praat het natuurlijk niet goed en dat is ook niet de juiste mentaliteit, maar ik begreep het toen wel.

28 april 2015 om 22:15

Haa maar ik geniet vaak van Arsenal, het spelletje wat gespeelt word, de passie, de hartstocht, de emotie, laat die Arsenal haters nu maar lekker hun feesi vieren met hun titel ipv hun rancune maar constant over Arsenal heen te spugen..

28 april 2015 om 22:42

Dus als je de Arsenal mentaliteit niet goed vindt, dan ben je een hater? Ook dat is typisch, maar dan voor een deel van de Arsenal fans...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren