Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Die heb ik niet gezien; Evra vind ik bovendien een vervelende klerelijer’

Laatste update:

Het EK in Frankrijk zit erop en de lijstjes kunnen gemaakt worden. Willem van Hanegem is blij dat er na een zwaar en slopend seizoen toch nog topspelers waren die ook op het EK konden uitblinken: hij wijst op Gareth Bale, Cristiano Ronaldo en Antoine Griezmann. Goede vleugelverdedigers heeft Van Hanegem niet gezien.

/

“Weinig hoogvliegers gezien op die posities. Bacaray Sagna van Frankrijk niet en Patrice Evra ook niet”, begint Van Hanegem zijn column in het Algemeen Dagblad. “Evra vind ik bovendien een heel vervelende klerelijer. Als hij iemand een tweede gele kaart kan aannaaien, staat meneer vooraan.”

Van Hanegem kiest voor Gianluigi Buffon als keeper van zijn beste EK-team. Achterin spelen Jérôme Boateng, Pepe en Laurent Koscielny. Het middenveld bestaat uit Toni Kroos, Paul Pogba, Aaron Ramsey en Griezmann. Voorin spelen Bale, Ronaldo en Zlatan Ibrahimovic. De laatste is een ‘keuze uit sentiment’, schrijft Van Hanegem.

Er waren geen goede backs op het EK

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Pogba hype mag wel even stoppen, dat wannabe verongelijkte gezicht, zoals een Ronaldo dat kan!

12imiljoen? Na dit toernooi misschien 60miljoen

11 juli 2016 om 08:47

120miljoen

11 juli 2016 om 09:01

Ik vond Pogba gister ook dramatisch. Hij kwam bijna niet in het stuk voor.

11 juli 2016 om 09:24

Ik vond hem heel onzichtbaar

11 juli 2016 om 09:33

Evenals Payet.

11 juli 2016 om 10:42

Payet was nog altijd beter dan Griezmann.. Die kwam totaal niet in de pot

11 juli 2016 om 11:15

Volgen jullie Frans journaal? Want dan ga je begrijpen dat pogba instructies kreeg niet naar voren te gaan en zich te concentreren op controleren dan aanvallend spel. Mensen willen pogba hattricks zien maken, akka, zondagschoten etc.

80% hebben hier echt absoluut geen verstand van voetbal. Conclusie van velen: Iniesta scoort niet veel dus is hij middelmatig toch? Jullie hebben toch wel gevoetbald om te weten welke positie wat moet brengen? Pogba is de speler met de meeste intercepties en die de meeste duels won. DAT, is zijn rol bij Frankrijk. Goals maken is bonus.

11 juli 2016 om 11:37

bpreal

Daar hoef je het journaal zelfs niet voor te volgen, heb ik alleszins niet gedaan. Gewoon naar de wedstrijd kijken.

Het was vrij duidelijk dat Matuidi weer de nodige vrijheid kreeg (payet uiteraard ook) en Pogba voor de verdediging moest blijven en geen risico mocht nemen, dat is zijn specialiteit niet, die rol ligt hem niet. Deschamps wou blijkbaar zijn grootste namen opstellen, een andere verklaring heb ik niet. Kanté is geschikter voor die rol.

In Belgiê hebben we Witsel die dat ook moet doen. Pogba en Witsel mogen dan wel veel kritiek krijgen omdat ze op safe spelen en weinig opvallende dingen doen maar mensen beseffen blijkbaar niet dat die spelers instructies meekrijgen en het geen Playstation is waar je eventjes 5 man dribbelt, Pogba was duidelijk onwennig in die rol en dat kan je hem niet kwalijk nemen

11 juli 2016 om 13:11

Merci Bon jovi, niks aan toe te voegen

11 juli 2016 om 09:00

Pogba heeft mij inderdaad nog niet laten zien waarom hij 120 miljoen (oftewel de duurste speler van de wereld) waard zou moeten zijn.. Dat geldt voor zowel de belangrijkste CL duels als tijdens het EK. Begrijp mij niet verkeerd, het is wel een geweldige speler en een groot talent maar er zijn best wat middenvelders op topniveau veel beslissender dan hij..

11 juli 2016 om 09:54

Maar je moet niet altijd blijven hangen als talent, wil je de absolute top halen dan moet je gwn stappen mAken..

Ik geef hem dit toernooi een 5,5

11 juli 2016 om 11:05

Daarnaast zie ik hem regelmatig foutjes maken die hij dan met z'n kracht redelijk vaak weer kan oplossen. Of dan geeft ie weer zon levensgevaarlijke pass vlak voor de verdediging. Hmm. Zie het talent wel; hij heeft het perfecte lichaam voor een VM of box-to-box maar mist toch ook wel het een en ander om juist die rollen extreem goed (120 miljoen) te vervullen. Het is nog lang geen Busquets op verdedigend vlak. Oke, ander type maar voor zon bedrag mag je op zich aanvallend en verdedigend goed zijn... Hij heeft veel gevaarlijke momenten, als ie die eruit weet te krijgen..

11 juli 2016 om 09:08

Er is ook echt niemand in de wereld die hem dat waard vind.

11 juli 2016 om 09:10

Ik denk de mensen bij Juventus en united wel

11 juli 2016 om 10:12

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen wedstrijden van Juventus kijk dus kan niet oordelen hoe hij daar speelt.
Puur op basis van dit EK is het net zo bizar dat hij zoveel speelde als Schweinsteiger bij Duitsland. 2 'toppers' die hun team eerder zwakker dan beter maakten.
Overigens is Pogba meer dan alleen als voetballer aantrekkelijk.
Pogba is een merk een uithangbord een wereldwijd bekende naam die je club veel aanzicht geef en ook meer mensen trekt die zich gaan interesseren in je club. Meer buitenlandse interesse voor shirtverkoop,toernooien etcetera. Tegenwoordig is voetbal meer dan het mooie spelletje. Het is geld het is buisness geworden!

11 juli 2016 om 10:13

Als ik de Juve supporters hier zie weten zij zelf, als ze 120 miljoen vangen voor Pogba dat ze dan de jackpot hebben.

11 juli 2016 om 10:15

Inderdaad. Ik snap ook niet dat United 120 miljoen zou betalen voor een speler die 4 jaar geleden transfervrij wegging. Ik kan mij niet voorstellen dat een aandeelhouder daar blij mee is..

11 juli 2016 om 10:21

120 miljoen plus ongeveer 30 miljoen voor raiola plus salaris van 15 miljoen per jaar. Byebye pogba ga lekker ergens voetballen. Naar mijn mening is dat de salaris alleen voor cr7 messi neymar en bale

11 juli 2016 om 11:07

Speelde Schweinsteiger juist niet een prima wedstrijd tegen (ik meen) Frankrijk? Kan ook italie zijn.. Controleerde het volledige middenveld. Werd ook gezegd bij de BBC; oa door Henry en Ferdinand, dacht ik.

11 juli 2016 om 11:08

Ik snap al die haat richting pogba niet.
Mensen verwachten dat hij de goals maakt en de acties. Maar zien mensen nou echt niet dat zijn taak controlerend was??
Als de coach bijv een sissoko eruit haalt pogba daar neerzet en dan een kante/schneiderlin op de positie van pogba, ja dan zal hij wss wel een goal of 2 meer gescoord hebben of een in ieder geval meer spectaculaire acties zien maken of het team op sleeptouw nemen. Het komt erop neer hij speelde als (verdedigende) controleur en speelde zeer simpel met af en toe actie.

Al met al vond ik hem gisteren ook niet geweldig spelen.

Vond toch wel dat Kimmich bij Duitsland een geweldig toernooi speelde als vleugelverdediger en dat voor een speler die eigenlijk op de cvm speelt

11 juli 2016 om 09:01

Kimmich maakt bijna elke wedstrijd cruciale foutjes, ook bij BM, moet nog groeien.

11 juli 2016 om 09:50

die rechtsback van albanie speelde ook goed

Chester en Raphael waren voor mij de backs van het toernooi.

11 juli 2016 om 08:59

Helemaal mee eens

11 juli 2016 om 09:12

Chester is een cv, bij wales stond Gunter als RVV.

11 juli 2016 om 10:14

Vond Rapheal echt zeer dramatisch en teleurstellend. Heel wild en weinig inzicht. Zelfde voor Cedric. (Geen haat op Portugal want had van te voren 20€ op ze:D)

11 juli 2016 om 11:35

Raphael Guerreiro dramatisch?
Waar heb jij afgelopen maand naar zitten kijken dan? EK 2012 zeker?

11 juli 2016 om 13:11

Raphael speelde gisteren erg slecht, bijna een garantie op balverlies en werd constant gemakkelijk uitgespeeld door Sisokko. Nou speelde gisteren bijna iedereen slecht, al vond ik de backs van Frankrijk wel een redelijke wedstrijd spelen.

Ronaldo is dan ook gekozen uit sentiment ? Want hij heeft dit tornooi helemaal niet goed gespeeld! Pogba heeft gewoon gespeeld, was niet heel goed maar ook niet slecht. Dus ook raar om hem in je team te zetten.

Ramsey en Griezman speelden als 2de spits dus dan speelt deze ploeg met 2 valse spitsen en dan nog eens 3man vooraan lijkt me een sterk elftal...

11 juli 2016 om 09:17

Veel betere aanvallers waren er niet

11 juli 2016 om 09:20

Zlatan is uit sentiment

11 juli 2016 om 09:24

Ja lezen kan ik ook. Maar ik zal het anders uitleggen.
Ronaldo was niet goed dit ek == als je ronaldo kiest bij je beste aanvallers wilt dat zeggen dat je ronaldo daar hebt gezet uit sentiment. Omdat hij Ronaldo is en het ek heeft gewonnen, niet omdat hij goed gespeeld heeft.. Snapje?

11 juli 2016 om 10:18

Omdat hij Ronaldo is en niet goed was?
Vriend...
Omdat Hij 2 goals maakte tegen hongarije waardoor ze uberhaupt door zijn gegaan. Het schot die nog net gepakt werd door Subasic waarna Quaresma de bal kon intikken. De 1ste penalty tegen Polen benut, de openingstreffer tegen Wales en vervolgens ruimte gecreërd voor een schot die binnengetikt werd door Nani.

Kortom Ronaldo staat in je EK team omdat hij beslissend is geweest voor Portugal! Welke aanvaller verdiende het dan?

11 juli 2016 om 11:42

Een bekende ex voetballer, ook bekend van mannen parfums, zei onlangs: iedereen heeft het maar over dat Ronaldo geen beste seizoen speelt. Toch scoort hij bijna 60 goals, wordt op 1 punt 2e in Spanje, pakt de CL voor de 3e keer, is CL topscorer alweer met 16 goals (2e in de historie achter zijn eigen 17 goals) en staat zondag in de finale van de Ek.
Dan wil ik niet nog eens meemaken dat hij een goed seizoen heeft.

11 juli 2016 om 09:22

Ronaldo was dan ook nog half gebleseert aan het toernooi begonnen.
Desondanks 3 goals, 3assists, talloze motivatie preken,aanvoerder en assistent coach Cristiano Ronaldo voor jullie.

11 juli 2016 om 09:26

Ik vond het heel mooi om te zien dat Ronaldo in de finale bijna de coachrol overnam
Ik weet ook dat Ronaldo voor jou heilig is dus zelf als die 90min slaapt ga je zeggen da thij de beste man opt veld was, maar hij heeft echt zwak gespeeld dit ek

11 juli 2016 om 09:32

Tja half gebleseert slecht spelen en alsnog je land naar de finale leiden en ze de prijs aan de zijlijn zien winnen..
Je maakt zijn prestaties alleen nog maar beter door te zeggen dat hij niet goed was

11 juli 2016 om 10:43

Hij was helemaal niet geblesseerd tot aan de finale toe dus ik heb geen idee met welke smoesjes je nu weer begint, hij was gewoon niet op zijn best en middelmatig voor zijn doen.

11 juli 2016 om 11:13

Nee klopt daarom mistte hij de laatste wedstrijden van Real op de CL finale na..
Ik zie het al een Barca fan verklaard een boel.
Sterkte in deze moeilijke tijden.

11 juli 2016 om 17:56

Voor de wedstrijd tegen Atletico zou Ronaldo 100% fit verklaard zijn. Nadat de wedstrijd was afgelopen en bleek hoe slecht hij wel niet speelde, raakte hij miraculeus geblesseerd voor de wedstrijd.. Zidane heeft duidelijk voor de wedstrijd Ronaldo als 100% fit verklaard. Wie ben jij dan om dat te gaan ontkennen? De medische staf heeft tevens ook openlijk verklaard dat Ronaldo volledig fit was om die finale te spelen.

11 juli 2016 om 09:23

Oh dus jij zegt dat pogba normaal speelde en ronaldo niet goed, oftewel slecht? Nou eerder andersom lijkt mij.

11 juli 2016 om 09:28

Je zag heel duidelijk dat Pogba een rol had. Hij was verdedigende middevelder. Daarom was hij onopvallend. 95% van de tijd blijf hij vanachter tijdens een aanval, dat doet hij alleen als hem dat opgedragen word. Maar onzichtbaar wilt niet zeggen slecht he.

Ronaldo heeft paar keer gescoord, heel veel gemist en van ronaldo verwacht iedereen veel meer. Heeft 0.0 bijgedragen aan het spel dit ek, was enkel een eindstation en zelf dat amper. Iemand die zegt dat Ronaldo goed was, kijkt door een portugese of madrileense bril

11 juli 2016 om 09:34

haha voegt heel weinig toe aan het spel?
Heeft alleen de meeste goals en assists van Portugal en was als aanvoerder de beste aanvoerder van het EK en dat terwijl hij half gebleseert was, maar goed het bagatelliseren is weer begonnen door een bepaalde fan van een bepaalde club haha

11 juli 2016 om 09:38

Ja, maar ook als echte stofzuiger blonk hij niet uit. Hij heeft degelijk gespeeld, maar niets extras gebracht.

11 juli 2016 om 10:20

Pogba grotseerde in balverlies en in slechte passes en mislukte dribbels. Matuidi en Sissokko deden het stofzuiger werk. Pogba was ongelofelijk teleurstellend dit EK en als jij dat niet toegeef kijk je door een Franse of Juve bril

11 juli 2016 om 10:25

heb niks met frankrijk, heb niks met juventus .
Stofzuigerwerk werd wel degelijk door Pogba gedaan.
Hij heeft teleurgesteld omdat ik veel meer verwacht had van hem, maar speelde in een bepaalde rol waarin je nu eenmaal onzichtbaar bent. Als je niet of amper mag aanvallen komt je naam nu eenmaal niet veel voor.

En ik heb nergens gezegd dat ik Pogba goed vond spelen, maar wel "gewon" of zoals hierboven gzegd is degelijk.

11 juli 2016 om 09:56

@godsson

Ronaldo heeft zijn naam al verdient, hoeft zich niet te bewijzen!

Ik begrijp dat je het niet kunt hebben, heeft het EK gewonnen en heeft daar een aandeel in!!

O ja, ff een vraag: hangt hij daar nog steeds in de lucht, of is hij al naar de grond gezakt? Goal tegen wales

11 juli 2016 om 10:21

Hij heeft idd zijn naam al verdient. Ik kan het wel hebben dat ronaldo het ek heeft gewonnen. Ik gun het hem van harte en vond het zelf heel mooi hoe hij de coach rol overnam.

Maar wat heeft 'heeft zijn naam al verdient" te maken met in het beste elftal te zitten? Ronaldo was nu eenmaal niet zo goed dit ek en dat heeft niks te maken met een naam of zich bewijzen.

Als jij vindt dat Ronaldo een goed ek heeft gespeeld is dat eigenlijk alleen maar een belediging voor Ronaldo, want bij Real madrid en united heeft hij al vaak laten zien wat echt goed spelen is

11 juli 2016 om 11:03

Bij Pogba mislukte wel erg veel dit EK. Ronaldo heeft meer laten zien dan Pogba. Ronaldo was niet geweldig, maar Pogba speelde een zwak EK.

11 juli 2016 om 11:35

De "laatste" die zogezegd uit sentiment is gekozen in het rijtje is toch echt Zlatan. Hij noemt Ronaldo zelfs in de eerste alinea als 1 van de uitblinkers. Het is mij een raadsel hoe je erbij komt dat Ronaldo uit sentiment is gekozen.

11 juli 2016 om 11:55

ja, als je het niet snapt kan je beter niet reageren.

Nou de enige echte kaartenaannaaier was gisteren toch echt Joa Moutinho, die was meer aan het toneelspelen dan aan het voetballen.

Ibrahimovic slaat inderdaad nergens op. Zou het terechter vinden als Payet een plekje kreeg. Of die Sigurdson. Als sentiment ook meespeelt bij dit soort verkiezingen is Will Grigg natuurlijk de eerste die je noteert!

11 juli 2016 om 09:19

Payet heeft een wedstrijd top gespeeld, een wedstrijd goed. En de rest van de wedstrijden slecht tot matig. Sigurdson kan misschien nog wel

11 juli 2016 om 10:51

Payet speelde tot aan de halve finale erg goed. Tegen Duitsland en Portugal werden de ruimtes aanzienlijk kleiner en kreeg Payet het ontzettend moeilijk.

Wat ben ik blij dat real afgehaakt is voor pogba.

Ik vond Joshua Kimmich bij verre de beste back. Hij heeft echt een enorme vooruitgang laten zien dit toernooi.

Griezman zijn voetballend vermogen in de kleine ruimtes, Matuidi is een echte motor, Sissoko een tank die verschrikkelijk snel is, Payet heeft een gouden trap en Giroud is zeer sterk. Al het bovenstaande kan Pogba ook, maar niet beter dan de eerdergenoemde. Daarnaast is voor mij onduidelijk wat zijn rol en kracht is geweest in dit elftal. Ik vind dat Pogba niets heeft toegevoegd, op wat mooie momenten na. Ik wil hem niet overschat noemen, maar de menigte helpt daar totaal niet bij. Hij wordt bestempeld als de beste middenvelder en iemand die zo maar even wat gaat beslissen. Laten we niet vergeten dat hij het bij Juve ook niet alleen doet. Maar ach, als je alleen samenvattingen kijkt of de alleen artikelen leest met een pakkende headline over Pogba... Talent heeft hij zeker, maar laten we zijn leeftijd niet onderschatten, want aan alles kan je zien dat het nog geen volwassen voetballer is. Neemt niet weg dat hij prachtige dingen kan laten zien, maar dat mag je niet 24/7 van hem verwachten. Manchester zou idioot zijn om zo een groot bedrag voor hem te betalen en Juve mag in de handjes knijpen als ze dat bedrag ontvangen. Met dat bedrag kan je middenvelder halen die al veel verder zijn dan Pogba.

Ibrahimovic en Pogba in zijn beste EK elftal??? Slaat nergens op.

En Di Sciglio heeft overigens een heel goed EK gespeeld. Willem slaat de plank weer mis.

Vond die Hysaj van Albanië echt sterk spelen! Ook de Sciqlio vond ik goed.

Want Benzema had het verschil gemaakt? Griezmann kon excelleren door dr afwezigheid van Benzema, is topscorer geworden en zelfs Giroud heeft toch 3 goals gemaakt. Benzema vind ik meestal erg tegenvallen bij Frankrijk. Nee, die hebben ze echt niet gemist.

Ik vond die Sissoko beter dan Pogba en die was niet eens goed dit toernooi... Achterin had je eventueel ook nog die Ijslander kunnen brengen, Sigurdsson geloof ik, die speelde een fabelachtig toernooi.
BIj de backs vond ik eigenlijk die Khimmich en De Sciglio wel aardig.de backs van de finalisten waren niet al teveel soeps.

Die rechtsback van Albanie vond ik wel goed, ben alleen even zijn naam kwijt. Die Gunther van Wales deed het ook niet onaardig

Wat wil je met zo'n laffe coach als Deschamps. En maar aan de zijlijn
met wapperende handjes spelers naar achteren dirigeren. Krijg je ook
eens het deksel op de neus. Al is Portugal natuurlijk de overtreffende
trap, maar laat onverlet dat Frankrijk niet naar haar mogelijkheden
heeft gespeeld. Voor wat betreft het oordeel van van Hanegem over
Evra: honderd procent mee eens. Zie hem nog snel zijn hand terugtrekken
en maar wijzen naar Suarez van wat maak je me nou? Weg met die kwal!

11 juli 2016 om 13:17

Deschamps is een conservatieve coach, daar kunnen we het over eens zijn maar het is een geweldige coach die een team weet te smeden. Hij heeft schijt aan ego's en is de eerste bondscoach sinds 2000 die Frankrijk weer trots laat zijn op het nationale elftal.
Daarnaast moet je z'n CV eens kijken wat hij allemaal al gepresteerd heeft bij Juve, Monaco en Marseille.
Niet iemand die veel risico neemt maar wel een absolute topcoach als het gaat om het behalen van resultaten. Als je weet van hoe ver het Franse elftal komt dan is een tweede plaats een geweldige prestatie.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren