Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Telegraaf en ED bevestigen vurige transferwens van PSV

Laatste update:

Kostas Mitroglou staat inderdaad op de radar van PSV, zo meldt De Telegraaf woensdag in navolging van diverse Turkse en Franse media. De Eindhovenaren onderzoeken volgens de krant momenteel de mogelijkheid om Mitroglou voor een jaar te huren van zijn Franse werkgever Olympique Marseille. Nu is de Griekse spits nog op huurbasis actief voor Galatasaray. Het Eindhovens Dagblad is stelliger en geeft aan dat PSV op het punt staat Mitroglou te huren.

De Turkse topclub bereikte afgelopen winter een akkoord over een huur van anderhalf jaar, maar de aanvaller komt momenteel weinig aan de bak in Turkije. Mitroglou speelde het afgelopen halfjaar zeven wedstrijden en kwam tot een treffer. De Turken staan zodoende 'niet onwelwillend' tegenover een vervroegd afscheid, aldus de krant.

Het dagblad stelt dat de 31-jarige spits 'een belangrijke kandidaat' is om de aanval van PSV op volle oorlogssterkte te brengen. 'Mitroglou past precies in het profiel dat PSV heeft klaarliggen voor het toevoegen van een extra spits, die de Eindhovenaren in één klap verder zou kunnen helpen. Hij is de grote (1 meter 88) en sterke nummer negen waarmee de Eindhovenaren (in fases van) wedstrijden weer zouden kunnen variëren in het aanvalsspel en zou ervaring toevoegen aan de piepjonge aanval', zo klinkt het.

Mitroglou maakte naam als topschutter bij Olympiacos en werd in 2014 voor vijftien miljoen euro overgenomen door Fulham. Daarna kwam de veteraan uit voor wederom Olympiacos, Benfica, Marseille en Galatasaray. Diverse Turkse en Franse media stelden dat een overgang naar PSV al zo goed als rond was, maar De Telegraaf meldt nog niets over een akkoord. Volgens het Eindhovens Dagblad is een deal 'nog niet helemaal rond, omdat Mitroglou donderdag nog door PSV gekeurd zal moeten worden bijvoorbeeld'.

Zou Kostas Mitroglou een goede versterking zijn voor PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dan had ik toch liever sturridge gezien

21 augustus 2019 om 18:06

Sturridge die niet te betalen is en meer geblesseerd dan fit is

21 augustus 2019 om 18:09

Ik zag dat sturridge maar 1.5 per jaar ging verdienen dat kan psv ook echt wel betalen zeker omdat hij transfervrij is

21 augustus 2019 om 18:13

Dat valt nog mee inderdaad. Maar wil je dat ook betalen voor een speler die meer geblesseerd dan fit is?

21 augustus 2019 om 18:30

Tja van ginkel raakt ook niet geblesseerd in nl en in de pl wel dus ja

21 augustus 2019 om 18:44

1.5 salaris plus 2 miljoen tekengeld per seizoen.

21 augustus 2019 om 21:25

@Clutch. Klopt niet. Twee miljoen tekengeld is eenmalig, en niet per seizoen. Hij zal 1.5 miljoen per jaar verdienen, met een contract van twee jaar en een optie tot een derde jaar. Dit is echt geweldig gehandelt door Trabzon.

22 augustus 2019 om 14:54

elphenomeno9, hij gaat anderhalf miljoen per jaar verdienen ja. Kleine aantekening: dat is netto. Oftewel dat zou een salaris zijn van bruto ruim 3 miljoen per jaar in Nederland. Dat zie ik PSV toch zeker niet betalen voor een niet-fitte speler zonder enige doorverkoopwaarde.

21 augustus 2019 om 18:16

Die komt echt niet naar Nederland, hoor.

21 augustus 2019 om 18:20

Hij gaat naar Trabzonspor nu dus 'komt echt niet naar Nederland' zou ik niet direct stellen.

21 augustus 2019 om 18:47

Dan komt ‘ie toch niet als hij naar Turkije gaat.

21 augustus 2019 om 18:46

Ja laten we de geblesseerde Lammers vervangen met een enorm blessuregevoelige spits.

Dan had ik toch liever sturridge gezien

Hier ligt de prioriteit niet, maar hierdoor kan Piroe verhuurd worden aan sparta. Het is wel fijn om terug te kunnen vallen op een plan B met een fysiek sterke spits. Hij heeft wel een aantal goeie seizoenen gehad dus het kan maar zo ineens goed vallen. Het is in ieder geval een redelijk grote naam dus ben benieuwd!

21 augustus 2019 om 18:02

Je hebt malen en Lammers al ook is Lammers geblesseerd maar die was toch niet super lang geblesseerd.?

21 augustus 2019 om 18:08

Komende maanden kan PSV geen beroep doen op Lammers. Malen kan ook op de flanken. Piroe wordt verhuurd. Ik begrijp wel dat ze een ervaren goalgetter willen halen.

21 augustus 2019 om 20:34

Daarbij vind ik Malen nog niet ver genoeg voor de spits. Een echte pinch hitter met de voorzetten van Bergwijn, Bruma, Malen of Gakpo, dat is wat we nodig hebben. (in mijn ogen)

Fysiek sterk en goed als breekijzer, heeft ook de nodige ervaring en is toch meer een kerel en is meer een imponerende aanvaller, in vergelijking met de jeugdige aanvallers die er nu staan

Ik weet dat er blessures zn en dan moet je snel handelen, maar of ik de keuzes van de jong en co logisch vind? Verre van. Wat is dit nou weer voor een speler? Waar zn a b en c lijstjes van een technisch directeur die zn vak verstaat? Huren? Het zn reparatiewerkzaamheden terwijl middenveld en laatste linie nog steeds gebreken vertoont. De jong moet zsm vertrekken. Hoe kan het zo zn dat piroe er nog steeds niet staat? Dan maar overgangsjaar maar wel met veel eigen jeugd. Spelers uit turkse competitie aantrekken die op zijspoor zn beland is gwn geen goed teken. Zie bruma waar ik ook soort gelijk verhaal typte voor zn transfer.

21 augustus 2019 om 18:11

Bruma doet het vooralsnog prima. Mitroglou brengt ook wat agressiviteit in het elftal. Te veel brave jongens

21 augustus 2019 om 18:25

Martina, ik denk dat het tijd nodig heeft. Overmars was ook waardeloos in het begin.

21 augustus 2019 om 18:30

Ik ben het niet met je eens MartinaRody. PSV heeft Malen, Lammers (geblesseerd), Romero (verhuurd) en Piroe (mogelijk verhuur) al in de gelederen. Nu een dure spits kopen betekent mijns inziens dat je het vertrouwen in Lammers en Romero opzegt. Ik vind een huurperiode prima en met zijn lengte en kracht en ervaring kan hij best iets toevoegen, al is het maar tijdelijk.

22 augustus 2019 om 01:08

Totaal niet met je eens Martine. Eerder goed gehandeld. Ik ben tot nu toe aangenaam verrast met wat er binnen komt aan transfers. Bruma doet het tot nu toe zeer aardig. Heeft al wat goals meegepikt en is belangrijk geweest. Het enige grote gemis wat ontbreekt is routine en vastigheid in de basis 11. Nu moeten automatismes worden aangebracht wanneer de selectie compleet is. Mitroglu is juist een speler waar je op dit moment om heen kan bouwen. Diegelbereds geeft duidelijk aan waarom hij moet komen. Een bijkomend voordeel is ook dat PSV nu met meerdere systemen kan spelen. Lange bal o.a. net als vorig seizoen met de Jong. Met Mitroglu heb je in ieder geval een nieuw aanspeelpunt.

Mijn voorspelling is dat het team beter in balans gaat zijn en de flankspelers veel beter gaan renderen. Nu spelen ze vaak nog wat onbevangen en zoekende op het veld. Er moet nu gewoon meer stabiliteit komen in elke linie

Vind dit een prima oplossing nu Lammers ook lang geblesseerd is. Kom maar door.

21 augustus 2019 om 18:08

Vind het ook wel wat. Deze Griekse god in de spits, met Malen, Stevie en Bruma daarachter. Heb je toch echt een heerlijke aanval. Cody en Ihattaren (en straks ook nog Samba Sam Lammers) als back-ups.

21 augustus 2019 om 18:11

Denk dat ie vooral als breekijzer komt, en daarmee kun je prima de periode overbruggen waarin Lammers geblesseerd is.

21 augustus 2019 om 18:14

Weet ik niet hoor, zeker tegen Ajax en Feyenoord zie ik deze man gewoon basis staan. Zie die Martinez al helemaal kapot gaan op deze Griekse strijder van twee koppen groter

21 augustus 2019 om 18:31

Ja hoor, lijkt me ook prima als overbrugging. Nu een dure spits kopen betekent eigenlijk dat je geen vertrouwen hebt in Lammers en Romero. Ik juich een huurconstructie in dit geval wel toe.

21 augustus 2019 om 18:51

@psv18 ik denk dat Martinez wel voor zwaardere vuren heeft gestaan dan een toch matige spits die zelfs bij zijn verhuur geen minuten krijgt. Buiten dat, tegen die tijd dat de hoge ballen tactiek weer gebruikt kan worden in Eindhoven zal Alvarez klaar staan en laat die nou bijna 1.90 zijn.

21 augustus 2019 om 20:50

Wat praat jij nou weer voor een onzin. Zoek zijn statistieken uit de griekse competitie, portugese, cl en ligue 1 even op. Is kijken of je dan hier nog zo’n onzin verkondigt. Bij Galatasaray weinig laten zien maar wat zegt dat nou. Verder voor welke hete vuren heeft Martinez nou gestaan die gast komt net kijken of dacht jij dat er in de Argentijnse competitie de ene na de andere topspits rondloopt. Deze stoere praat is van beide kanten onnodig.

21 augustus 2019 om 18:22

Zou ook wel een ruimte opvullen die De Jong heeft achtergelaten. Ik hoop wel dat ze nog steeds proberen een middenvelder te halen (of Ihattaren te laten spelen) die de verbinding kan zijn tussen middenveld en de aanval die toch wel heel veel potentie heeft.

Op zich wel slim, PSV heeft nu spelers nodig die er direct staan. Talenten heeft PSV immers genoeg, zeker voorin. Kun je beter zo'n speler huren, ook al presteert hij in Turkije minder. Moet in de Eredivisie toch zeker 15 keer kunnen scoren.

Dit zou een behoorlijke stunt zijn van psv

21 augustus 2019 om 18:50

Stunt? Wordt verhuurd aan Gala maar weet zelfs daar slechts enkele minuten tot geen speeltijd te krijgen.. nou nou wat een stunt!

21 augustus 2019 om 19:16

Los van of het een stunt is of niet, als je verhuurd bent dan heb je toch normaal gesproken minder kans op speeltijd? Spelers die onder contract staan en waarde vertegenwoordigen zullen eerder opgesteld worden. Net zoals PSV miss gaat gebeuren als hij niet meteen impact maakt en Lammers dadelijk weer fit is.

Heb eerlijk gezegd helemaal geen vertrouwen in de technische directie van psv; sinds brands weg is zie ik alleen maar aankopen waarvan ik denk hoe in godsnaam zijn jullie daarbij terecht gekomen

21 augustus 2019 om 20:06

@ajacied34:

Baumgartl maakt tot dusver een erg sterke indruk. En Bruma heeft er al drie gemaakt (twee tegen Basel, eentje tegen Ado).

Daarnaast hebben o.a. Malen en Bergwijn bijgetekend en De Jong en Lozano zijn verkocht voor hogere bedragen dan iedereen verwacht had. Wat mij betreft krijgt John de Jong een mooie voldoende voor deze transferperiode.

22 augustus 2019 om 01:16

Baumgartl gaat zelfs een grote worden denk ik. Waaraan we heel veel plezier gaan beleven en met de nodige winst gaan verkopen. Maargoed dat is mijn voorspelling.

Bruma doet het ook zeer aardig in een zoekend elftal.

Affellay kunnen we nog niks over zeggen. Alleen dat het goed kan uitpakken mocht hij wel op niveau kunnen spelen.

Boscagli weet ik te weinig van maar is wel een opmerkelijke transfer. Daarin kan ik je wel volgen en durf ik niet te zeggen of het een meerwaarde gaat zijn.

Lato zijn huur is zeer merkwaardig te noemen. Eerst zou hij komen toen in een keer niet meer en ging het om een huur.

Al met al. Tot nu toe 2 transfers waarbij je denkt misschien wel misschien niet. De rest is gewoon goed. Owja, en deze Mitroglu zou voor dit moment perfect zijn. Zoals hierboven mooi is omschreven door diegelbereds o.a.

Wat psv nu nodig heeft is een ervaren middenvelder, team is gwn veelste jong in de eredivisie kan je met zo n elftal mee gaan maar in europa gaat t wel mis

21 augustus 2019 om 18:45

PSV mist ook een breekijzer voorin, Mitroglou is eenzelfde type als Luuk de Jong. Technisch niet de beste, maar maakt wel oorlog voorin en is zeer kopsterk.

21 augustus 2019 om 20:08

"wat psv nu nodig heeft is een ervaren middenvelder"

Zoals Afellay?

21 augustus 2019 om 20:22

@cabinessence affelay zal niet meer dan 15 wedstrijden spelen, is een grote speler geweest in zn begin jaren maar heeft nu wel zn beste tijd gehad en ik doe een wilde gok en zal weer gebleseerd raken of hij zal niet fit genoeg zijn; een type guardado is wat zo n jonge team nodig heeft

21 augustus 2019 om 20:23

Psv heeft heel slecht gehandeld dit seizoen verwacht niet veel goeds van ze dit jaar zou me niet verbazen als ook weer s dit jaar eruit worden geknikkerd in de europa league

22 augustus 2019 om 01:20

@cabinessence een ervaren middenvelder kan ook een type zijn rond de 25 tot 32 in de Eredivisie Dat zou ik alleen maar toejuichen. Een speler zoals Proper, van Ginkel zou zeker niet misstaan op dit moment. Ik verwacht eigenlijk ook nog wel zo'n transfer nu Lozano verkocht is.

Mooi malen kan dan terug op de vleugel. Malen is fysiek niet goed genoeg voor het spel van psv.

Bassie Dost niks voor PSV dan ? Nederlander, te koop voor rond 10 M, groot en sterk en een ervaren killer. 30 jaar, kan nog 4 a 5 jaar mee.

21 augustus 2019 om 18:46

Gaat naar Eintracht Frankfurt

21 augustus 2019 om 18:49

Mee eens

21 augustus 2019 om 18:50

We willen ook niet echt een spits kopen. We hebben malen, Lammers en Romero, dit is gewoon nodig omdat Lammers niet fit is en Romero verhuurd is.

Tja. Lammers is langdurig geblesseerd. En Malen maakt geen doelpunten.
Er moet dus een spits bij maar ik vraag me zeer af of dit nou die verlosser moet zijn.
Malen misschien iets voor op "10". Misschien kan die wel de spits bedienen. Ik bedoel, hij moet toch iets kunnen

Hij zou echt een versterking zijn voor PSV fysiek sterke spits, balvast, goaltjesdief en een brok aan ervaring. Ik zeg doen PSV !!

Dus PSV wil Mitroglou en Lens? Hebben ze deze twee zien voetballen de laatste maanden?

21 augustus 2019 om 18:47

Ik denk dat het Mitroglou óf Lens is, beide tegelijk zie ik niet gebeuren. Een middenvelder en dan is PSV klaar.

Mitroglou presteert al jaren niet meer, verwacht er niet veel van.

Wat PSV nodig heeft is een leider op het middenveld, ala Guardado een paar seizoenen geleden. Ben benieuwd of zo'n speler nog wordt aangetrokken deze transferperiode.

Begrijp het wel want Mitroglou is een zelfde soort speler als Luuk en was in zijn goede jaren echt wel een doelpuntmachine. Nu heb je een breekijzer/aanspeelpunt etc.. voor in de tijd dat je Lammers niet hebt.
Toch vraag ik me af of hij genoegen neemt met een plaats op de bank, en dan zit je straks met een ongekend aanvallend luxe probleem terwijl de andere linies van je team meer kwaliteit nodig heeft.

Dit is pure armoede, wat voegt deze man toe? PSV is sinds een aantal weken de speelstijl aan het veranderen en een 'type de jong' past hier helemaal niet meer in.

21 augustus 2019 om 19:08

Maar stel je moet nu in de 75ste minuut iets forceren, wie breng je dan in ?

PSV2019-2020:
GK: Unnerstall LA: Viergever CV: Schwaab CV: Baumgartl RA: Dumfries CM: Guti CM: Afellay LAM: Malen CAM: Doan RAM: Bergwijn SP: Mitroglou. Kampioenuh!

21 augustus 2019 om 19:03

Een middenveld met guti affelay en Doan is dus 0 verdediging.

21 augustus 2019 om 19:10

Je speelt op 65 percent balbezit en het grootste dee op de helft vd tegenstander. Je hebt stabiele backs en 2 degelijke centrale verdedigers die het blok vormen.

21 augustus 2019 om 19:21

In thuis wedstrijden buiten de traditionele top 3 na , kan je dit zeker wel doen. Ook omdat je je altijd Viergever achterin kan laten waardoor je in balbezet met 3 spelers achterin blijft. Afellay heeft overigens in zijn laatste periode bij PSV als controlerende middenvelder gespeeld onder Rutten.

21 augustus 2019 om 20:20

Wat een onzinnige opstelling...
- Er wordt binnen PSV niet verwacht dat Zoet op korte termijn z'n plek gaat verliezen
- Viergever is geen linksback.
- Met Schwaab en Baumgartl heb je twee rechtsbenige Cv's.
- Afellay wordt geen basisspeler meer.
- Jouw middenveld heeft totaal geen verdedigende kwaliteiten.
- Mitroglou wordt echt niet gehaald voor de basis, da's een pinchhitter.
- Doan komt niet, die is te duur.

21 augustus 2019 om 20:49

- Zoet is onzeker, maakt structureel fouten en is niet stressbestendig. Voelt de druk van Lars, op de training excelleert Lars nl.
- Viergever is Lb en cv, degelijk en zonder fratsen. Vandaar stabiliteit achterin links, aanvallen hoeft hij niet ivm de aanvallend ingestelde middenvelders.
-rechts- linksbenige cv’s is sooo 1990, we spelen geen FIFA waar chemistry telt.
- Afellay is aangesteld als aanvoerder , indien fit de man en karttekker. Duidelijk zichtbaar op de trainingen en spreekt zijn talen.
- het begrip verdedigen is abstract en subjectief, met de juiste toewijding kan iedereen verdedigen maar ook aanvallen. Het is groepsdynamica waar structurering en discipline keys zijn. Volgens het sr model is dit goed te conditioneren.
- Mitroglou kan zowel basis als pinch.
- Doan en zaakwaarnemer en partijen zijn aan het onderhandelen. Alles is negotiable, insider info: ze bespreken nu al het doorverkooppercentage. Doan is akkoord met zn persoonlijke arbeidsovereenkomst nu nog overeenstemming met Groningen bereiken.

Dost naar Frankfurt is nog niet rond. Als PSV een betere deal aanbiedt aan Sporting kunnen ze hem nog hebben. Dan heb je in ieder geval een spits die uitstekende statistieken kan overleggen. Dat kan Mitroglou niet. Bovendien is Dost Nederlander en is er dus ook geen communicatieprobleem.

21 augustus 2019 om 19:33

Dost moet je kopen en zal andere spelers in de weg zitten. Ook ga je dost niet als breekijzer halen. Dit is een aankoop dat er ook een plan b is en sommige wedstrijden basis, zoals huntelaar bij ajax kwa rol.

21 augustus 2019 om 22:32

Met alle respect, maar heb jij enig idee met welk budget Frankfurt werkt? Ze hebben deze transferperiode hun spitsenduo voor 100 miljoen verkocht. Daar kan PSV echt niet tegenop. Daarnaast, Dost is een typische Bundesliga-spits. Er zijn veel Bundesliga clubs, met een hoger budget dan Psv, waar hij nog steeds als een aanwinst zou gelden. PSV kan de salarissen van clubs als Frankfurt, Hertha en Werder Bremen echt niet betalen.

Als hij in aanmerking wilt komen voor het Nederlands Elftal, zou ik het nog begrijpen als hij naar PSV wilt gaan, maar dat zie ik echt niet gebeuren (gezien het feit dat hij heeft bedankt voor Oranje).

Prima keuze, tenminste het profiel! Een jaar een ervaren in het buitenland gespeeld hebbende spits voor een jaar huren. We willen Malen een kans geven in de spits (ik vind het een flankspeler) Lammers heb je over enkele maanden weer, en er loopt ook nog een dure spits in Zuid Amerika namens PSV. Piroe zou wat kunnen worden. We hebben al aardig wat marktwaarde verprutst de laatste jaren (Maher, Hendrix, Pereiro, etc) als je een speler haalt/hebt voor een positie verkoop die dan op het juiste moment, namelijk niet als die inmiddels naar de bank is afgezakt!! Dus nu in een jonge dure spits investeren betekent het einde voor Lammers, Romero en wellicht ook voor Piroe.

21 augustus 2019 om 21:50

Ja, dat hij gehuurd wordt beperkt de schade nog. Maar persoonlijk vind ik het allereerst een zwaktebod dat PSV Piroe gewoon niet de kans geeft en Romero geen enkel kans heeft gegeven in de seizoensvoorbereiding. Je moet gewoon eens wat meer vertrouwen hebben in zulke jongens. Dat we destijds tegen wil en dank ook Jonathan Reis eens moesten brengen bleek dat ook een gouden greep, totdat cocaine het beste van hem nam. Maar als je met Romero, Piroe en Lammers topspitsen in de dop in huis hebt, vind ik het een zwaktebod dat een B-artiest als deze dertiger je seizoen moet redden.

Sowieso is een deel van de selectie niet om aan te gluren. Vorig jaar stoorde ik me er al aan dat spelers als Schwaab en Viergever het beste was dat PSV achterin te bieden heeft. Maar inmiddels is Viergever ondanks de aankopen nog steeds onomstreden, haalt men drie maanden na het vertrek van Schwaab nota bene diezelfde Schwaab als opvolger en staat uit arren moede een halfhoge prutser als Sadilek links achterin omdat er geen linksbenige verdediger beschikbaar is om hem eruit te spelen. En als vlag op het modderschip is de allerminst betrouwbare brekebeen Afellay aanvoerder - waar die gozer na een jaar niet spelen geblesseerd van is geraakt is me een raadsel - en is nota bene de wekelijks slechtst man van het veld reserve-captain!

In plaats van een betrouwbare en structurele oplossing voor het probleem Rosario te vinden, zet PSV intussen in op spelers die het al heeft: Doan biedt niets meer dan Ihattaren en Gonzalez is een mindere kopie van Malen. Leuk dat John de Jong zo'n langlopende ervaring heeft als hoofdcoach, als opvolger van Marcel Brands - die buiten een paar rake klappers de club ook genoeg miskopen heeft gebracht - heeft hij het opmerkelijk zwaar.

21 augustus 2019 om 22:56

Ik zou dit de enige logische transfer vinden van Psv tot nu toe. Dit is een type die Psv momenteel mist, een pinchitter die je erin kan brengen als het even niet loopt. Eigenlijk heeft Psv met de Jong veel ingeleverd, omdat heel het spel op hem was afgestemd. Je merkt dat ze zonder hem moeite hebben om het spel te maken, aangezien er nu meer moet worden gecombineerd en je voorin alleen maar individualisten hebt.

Verder vind ik het ook raar dat jongens als Romero en Piroe niet gewoon de kans krijgen. Je verhuurt Romero, Luuk vertrekt, Lammers raakt geblesseerd en je huidige spits heeft een laag rendement en toch kies je ervoor om Piroe te verhuren. Net zoals ik het raar vond dat Obispo dit seizoen niet de kans kreeg, dit in tegenstelling tot jongens bij Ajax die wel gewoon speelminuten krijgen toegekend.

21 augustus 2019 om 23:19

Precies, wat voor matig talent is Obispo dan als hij zich niet eens boven wisselspelers als Sainsbury, Luckassen en Bosagli kan uitspelen? Of is het een gebrek aan durf van de trainer, die vreemd genoeg ook totaal niet heeft omgekeken naar Mauro Junior sinds zijn komst.

Overigens vind ik met betrekking tot de spitspositie dat PSV niet zo paniekerig moet doen. Geef Malen ook gewoon de tijd om te renderen en eis wat meer van meer ervaren aanvallers als Bergwijn en Bruma. Twee goals, twee assists in acht wedstrijden. Is dat zo slecht in nota bene een zoekend team? Hou gewoon lekker aan Malen vast, vervang Rosario voor iets creatievers dat met Ihattaren en Gutierrez een goed en slim middenveld kan vormen en gewoon knokken met elkaar. Als Lammers terug is kan hij ook je targetman worden, maar daar moet Van Bommel dan maar aan werken.

22 augustus 2019 om 00:01

Piroe is leuk, maar is ook weer een jonkie. PSV is gebaat bij n ervaren kerel op elke linie. Of hij de juiste keuze is, moet blijken, maar wat 30-ers in het team kan echt geen kwaad. Is toch n speler die bij Benfica aardig gescoord heeft. Hopelijk kan ie wat toevoegen. Zoniet, het is slechts huur. Ik zeg, laat maar komen. Off topic: Guti heb ik al zo vaak zien falen, dat ik niet begrijp dat Ramselaar daar een kans krijgt.

22 augustus 2019 om 08:34

"verder vind ik het ook raar dat jongens als Romero en Piroe niet gewoon de kans krijgen."

Romero is verhuurd en krijgt dus in Argentinië de kans om zich weer te laten zien. En Piroe heeft vorig seizoen bij Jong PSV na januari nog maar één miezerig goaltje gemaakt. En dan zou hij nu ineens de redder van PSV 1 moeten zijn?

http://www.tff.org/Default.aspx?pageId=30&kisiId=2169137

Officiele site Turkse voetbalbond bevestigd de transfer. License is afgelopen op 21 augustus en nieuwe bestemming is Nederland

http://www.tff.org/Default.aspx?pageId=30&kisiId=2169137

Officiele site Turkse voetbalbond bevestigd de transfer. License is afgelopen op 21 augustus en nieuwe bestemming is Nederland

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren