Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Danilo barst in tranen uit: 'De scheidsrechter zei 'fuck you' tegen hem'

Laatste update:

Thuiswedstrijden van Heracles Almelo blijven dit seizoen een garantie voor doelpunten. Ook tegen Roda JC Kerkrade, dat ruim een half uur met een man minder speelde, werd het publiek met de nodige treffers vermaakt. Mede dankzij twee fraaie goals van Lerin Duarte won Heracles met 5-1.

Na een uur spelen vond een opvallend moment plaats. Danilo barstte in huilen uit toen hij geel kreeg van scheidsrechter Tom van Sichem. "Hij zegt dat de scheidsrechter 'fuck you' tegen hem heeft gezegd", zo zei Sanharib Malki, de maker van de enige treffer van de Limburgers, tegenover de camera's van Eredivisie Live. "Misschien heeft hij het niet goed begrepen."

"We willen het intern nog wel bespreken", zei trainer Ruud Brood na afloop. "De scheidsrechter riep Danilo bij zich. Schijnbaar wilde hij niet, maar schijnbaar is er toen ook iets voorgevallen in bewoordingen wat hem wel emotioneel raakte. We moeten het eerst goed aanhoren. Het maakte hem in elk geval wel heel emotioneel. We konden hem moeilijk bereiken."

Roda, dat buitenshuis pas één puntje pakte, is nog steeds op zoek naar de eerste uitoverwinning van het seizoen. Ook tegen Heracles zat een zege er voor de Limburgers nooit echt in. De thuisploeg van trainer Peter Bosz was de hele wedstrijd de betere en drukte dat ook in de score uit.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Alsnog geen reden om te gaan huilen lijkt me, ik bedoel hij is geen 7 meer.

18 november 2012 om 19:40

Want jij hebt naar je zevenden niet meer gehuild? Grote jongen. Wie weet wat die jongen hier dwars zat. Wie ben jij om daarover te oordelen?

18 november 2012 om 21:29

Ik ga er van uit dat hij huilt omdat de scheidsrechter fuck you tegen hem zei, want dat staat in de tekst. Ik ga niet huilen als iemand dat tegen mij zegt.

18 november 2012 om 23:49

Jij gaat ervan uit omdat het in de tekst staat? Als je alles gelooft wat er geschreven staat ben je wel erg makkelijk te beinvloeden.

Die man leek goed geraakt te zijn. Wat er gezegd is of hoe hij zich voelde op die dag kunnen wij niet weten. Misschien spelen er hele andere dingen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat hij zo emotioneel werd alleen puur van Fuck you. Misschien krijgen we het nog van hem te horen.

19 november 2012 om 00:28

Wellicht dat het een druppel teveel was. Weet jij veel wat die jongen in zijn prive-leven mee heeft gemaakt. En als je dan nog eens een lul eersteklas als scheids hebt (mocht het verhaal kloppen), dan zou het zomaar teveel kunnen zijn.

18 november 2012 om 20:03

Als degene die objectief een wedstrijd zou moeten leiden dat soort dingen tegen jou zegt, dan voel je je ook niet serieus genomen, dan voel je je benadeeld, zeker als je al een discutabele rode kaart tegen hebt gehad. Dat in combinatie met het zeer matige spel (en seizoen) van Roda, ook nog gecombineerd met het temperament van Danilo, kan er heel goed voor zorgen dat het allemaal even explodeert, dat je je niet serieus genomen voelt. Met adrenaline worden emoties nou eenmaal wat sterker

19 november 2012 om 10:23

Als een scheidsrechter dat echt gezegd heeft mag ik hopen dat hij zijn laatste wedstrijd gefloten heeft. Een scheidsrechter wordt ten aller tijden geacht objectief te blijven en wordt daar vorstelijk voor betaald. Als hij zich persoonlijk uitlaat tegen een speler is alle schijn van objectiviteit verdwenen en kan de scheids niet meer serieus worden genomen. Hopelijk kunnen de liplezers uitsluitsel geven.

Mocht van Sichem dan geroyeerd worden uit het scheidsrechterkorps gaat er weinig verloren hoor, die man kan er echt helemaal geen drol van.

nou waar blijven dan de beelden kan natuurlijk zo zijn
maar je gaat niet dood als iemand fuck you tegen je zegt of wel?


misschien begon hij zelf en toen de scheids dit tegen hem zei...wilt hij via de media terug pakken

Omdat de scheids fuck you zegt , huilt hij? Echt raar. Zoals Juthu al zei, dit gebeurt wekelijks in Engeland..

Ik praat het niet goed ofzo, maar ik vind het gewoon overdreven..

18 november 2012 om 20:28

Dus omdat het in Engeland vaker gebeurt, moet het hier ook maar kunnen? Dacht het niet!

18 november 2012 om 20:42

Ik wil niet dat het gebeurd maar ik vind het erg overdreven allemaal.. Mensen hebben het over een levenslange schorsing?? Vind je dat dan niet overdreven?

19 november 2012 om 00:33

Daar kan ik me wel in vinden, vóór je aanpassing in je eerste reactie heb ik het blijkbaar verkeerd opgevat.

19 november 2012 om 00:05

Denk dat er weinig scheidsrechters in Engeland zijn die fuck you roepen, hahah. Ik zie het helemaal voor me al!

Nee dat gebeurt echt niet en ik denk ook niet dat dit vandaag de woorden van de scheids waren. Stel dat dit wel gebeurd zou zijn kan je dat niet vergelijken met een tegenstander die dit naar je roept. Een scheids heeft de leiding en deelt kaarten uit als het moet. Ik kan me voorstellen dat je je als speler dan aangevallen voelt omdat je niks terug kan doen. Je tegenstander kan je bij het volgende duel nog aanpakken.

Geen wedstrijden meer laten fluiten als dit echt waar is, slaat nergens op.

18 november 2012 om 19:21

Inderdaad, het is een schande dat iemand het in zijn hoofd haalt om zoiets verschrikkelijks als ''fuck you'' te zeggen. Dan moet je zo'n iemand direct uit zijn functie zetten en in de gevangenis voor levenslang gooien. Je neigt spontaan als je dit nieuws hoort om te willen dat we weer lijfstraffen invoeren. Waar gaat het toch heen tegenwoordig met deze wereld...

18 november 2012 om 21:30

wat ben jij voor een raar figuur? een zinnetje sarcasme kan maar jij gaat 5 sarcastische zinnen gebruiken om te laten weten dat je het er niet mee eens bent. kom nou...

19 november 2012 om 00:30

Het laat zien dat de persoon in kwestie blijkbaar al deze vorm van autoriteit niet aan kan. De verantwoordelijkheid is wellicht te groot.
Een flinke hoeveelheid aan wedstrijden niet meer laten fluiten lijkt me, in het geval dat het waar is, een juiste beslissing.
Maar een tweede kans verdient ie natuurlijk wel.

19 november 2012 om 17:34

Hij heeft wel een punt, de reacties zijn een beetje overdreven. Het gebeurt een keer dat een scheidsrechter uit zijn slof schiet nadat hij jarenlang stelselmatig wordt beledigd en de wereld staat op zijn kop. Ik ben een keer scheidsrechter geweest en ik wist niet wat ik meemaakte. Als iemand gaat huilen hierom dan is er duidelijk meer aan de hand en voelt hij zich ook niet helemaal gelukkig. Dit laatste is begrijpelijk maar de reacties hier gaan een beetje ver.

18 november 2012 om 21:35

Als hij dit gezegd zou hebben dan is een sanctie op zijn plaats. Maar als je het stukje leest lees je het verhaal van een kant en is er ook twijfel over wat er nu gezegd is.
Vraag blijft dan wat de andere kant van het verhaal was. Wat heeft Danilo zelf gezegd?
Lijkt me voer voor de tuchtcommissie.
Blijkt in ieder geval dat beide hun emoties hebben. Danilo heeft een reden gehad emotioneel te worden en Van Sichem om iets te zeggen (uit emotie). Ik keur het overigens allemaal niet goed of fout, niet alles wetend.

@manc.: Is er al eens een speler voor het leven geschorst na het roepen van een scheldwoord of verwensing? Ik heb er nog nooit van gehoord...

Zou wel erg kwalijk en onprofessioneel zijn als de scheids dat inderdaad gezegd heeft.

18 november 2012 om 22:44

Aan de andere kant, hoe vaak zeggen voetballers wel niet dat woord tegen scheidsrechters....
Volgens mij is er wel iets ergens aan de hand dan alleen het F U. Lijkt me neit dat je diep geëmotioneerd raakt van die 2 woorden.

Haha dit zal toch niet waar zijn dat je hier omgaat huilen. Die moet je er als club gelijk uitgooien dan als die hier om gaat zitten huilen dan is die totaal niet geschikt. Maar ja ook niet echt heel netjes van die scheids maar ja als dit het ergste is wat je kan gebeuren

Als dit echt zo gebeurd is dan neem ik aan dat Danilo om een of andere reden er mentaal helemaal doorheen zit en de 'fuck you' het laatste zetje was. Normaal gesproken ga je daar niet om huilen dus zal er wel een achterliggende reden zijn

Ik zou er in ieder geval wel een onderzoek naar starten als ik de Knvb was. Zoiets hoort niet op de velden thuis, pas als je het onderzoekt kun je uitsluitsel geven, anders blijft het een smetje op het arbiterskorps. Kans is natuurlijk wel groot dat Danilo het verkeerd heeft verstaan, maar je weet het maar nooit he.

Dit wordt echt steeds gekker... je gaat toch niet huilen omdat iemand 'fuck you' zegt..
Zeker niet tijdens het voetballen....


18 november 2012 om 19:30

Zo! Dat is nog eens een statement.
Alle mensen die zich emotioneel gekwetst voelen na een racistische, kwaadwillende of scheldende opmerking "zwakbegaafd" noemen.

Misschien moet je je hand in eigen boezem steken en je eigen reactie nog eens bekijken.
Getuigt van een aardig zwakke begaafdheid wat betreft jouw sociale aspect.

18 november 2012 om 19:36

nee...nee...

eigenlijk moet je het 2de stukje los zien...
maar ik zal het aanpassen, maar ik sta er wel achter... alleen snap ik wel dat je dat zo ziet.
Ik zeg dit eigenlijk uit eigen ervaring met betrekking tot mijn beroep.

Jullie praten er over alsof het niks is voor jullie zelf maar misschien heeft die jonge er wel problemen mee, dus laat hem lekker huilen het gaat hier niet om het gejank maar om wat de scheids zegt,
niet meer laten fluiten dus (als dit klopt).

Tuurlijk is het raar dat die gaat huilen, maar vindt het nogal makkelijk om meteen zo te reageren zonder zijn historie te kennen. Misschien is hij vroeger wel gepest omdat die zwart is etc..

Ff serieus mensen die het hier over mietje hebben en dat soort dingen. Huilen maakt niemand een minder persoon en iederene huilt weleens. Mocht de scheids dit gezegd hebben is hij gewoon fout einde discussie. Een scheids moet het voorbeeld geven, maar deze scheids floot een slechte wedstrijd en daarbij beledigd hij iemand van een team hetgeen geloof ik niet thuis hoort bij welk beroep dan ook.

18 november 2012 om 19:35

Huilen maakt ook niemand minder... en er is niets op tegen.
Als het bijvoorbeeld over mijn kinderen gaat .... kan IK gewoon janken als 'een Little Bitch'.. om het zo maar te zeggen.
en daar schaam ik me ook niet voor, maar .... gaan janken omdat iemand... 'fuck you' zegt... Gaat me echt veels te ver.
als hij met de grote jongens wil meedoen... moet je niet janken.
anders moet hij maar gewoon weer op het school pleintje gaan spelen.

18 november 2012 om 19:37

dat gaat jou en jouw gevoelens te ver. Maar iedereen is anders, ik zou er zelf ook niet om huilen. Maar lees mijn reactie hieronder, die jonge voelde zich waarschijnlijk hopeloos in die situatie, dat iemand van basically bovenaf, die hem beoordeelt, en zijn wedstrijd leidt, hem beledigd. Dan weet je toch dat het kansloos is überhaubt iets te doen ?

18 november 2012 om 19:45

Je hebt gelijk.... MIJ gaat het te ver.. en ik kan het ook niet begrijpen.
Maar ik kan niet voor hem zijn emotie bepalen en als hij dat zo voelt... dan voelt hij dat zo...
Maar ik heb er desondanks absoluut geen begrip voor.

18 november 2012 om 21:21

@schorpioen

Misschien werd er wel meer gezegd, maar durft Danilo dat niet te vertellen omdat hij bang is voor de reactie o.i.d., kan toch ook? Of misschien als kind seksueel misbruikt? Dat weet je niet, dus waarom zou je erover oordelen?

18 november 2012 om 21:34

@tom12...

Ja...misschien.

Maar we kunnen toch geen rekening houden met wat Misschien gezegd zou kunnen worden...want dan blijven we bezig.

Ik reageer aan de hand van de tekst en in de tekst gaat het over dat de scheids 'fuck you'zou hebben gezegd .

Dan hoef ik toch niet te gaan speculeren over eventuele andere uitspraken.

Misschien heeft hij inderdaad hele grote problemen gehad/heeft in zijn jeugd...maar dan kom ik weer( met het gevaar om ongevoelig over te komen).... zo hebben heel wat van ons problemen gehad in onze jeugd.

en....ook IK heb veel problemen gehad in mijn jeugd.(hele grove problemen)

Ook niet echt uiterst professioneel en collegiaal mocht de dienstdoende arbiter deze uitspraak daadwerkelijk hebben gedaan. Dat is het schaden van je voorbeeldfunctie. Maar de reactie van danilo om vervolgens in tranen uit te barsten is ook lichtelijk overdreven wat mij betreft. Al hebben we misschien te maken met een bijster gevoelige en emotionele jongen.

Het zijn zijn gevoelens. Niet die van jou. Ik denk dat hij vroeger is gepest ofzo en dat hij daar dus mee zit. Maar mensen die niet eens zijn achtergrond kennen en direct reacties hebben als OMG WAT EEN Baby. Ja dat is zeer overdreven maar zo komt het over. Ik ken zijn achtergrond ook niet maar ik laat hem in zijn waarde. Ligt er gewoon aan wat er in het ''verleden'' is gebeurd of hij verstond het verkeerd.

18 november 2012 om 19:32

Het hoeft niet eens over zijn achtergrond te gaan. Als iemand die jouw wedstrijd leidt, je tijdens die wedstrijd beledigd dan voel je je toch gewoon hopeloos? Dan voel je je toch gewoon wanhopig verloren omdat je weet dat ie tegen je is?

18 november 2012 om 19:34

/Ja dat snap ik maar ik zeg toch niet dat het een ''mietje'' ofzo iets is? Ik vind het gewoon overdreven hoe heel veel mensen hier reageren op een topic. Dat is gewoon van een laag niveau.

18 november 2012 om 19:36

Ja ik was het ook met je reactie eens, alleen voegde ik dit toe. Zoals je zei niemand weet waarom en toch zulke zielige reacties.

Ik weet niet wat ik zieliger vindt, ik hoor iedereen hier zeggen dat Danilo een mietje is.

Wat dacht je van de scheids dan? Die zelfs een voorbeeld functie heeft.. Hij hoort dit niet te zeggen.
Ik weet niet wie ik het grootste mietje vind, een volwassen man die tegen een jong iemand "fuck you" zegt.. Dat is pas zielig

Als je midden in zon wedstrijd zit schiet de adrenaline door je licheem, je krijgt een gele kaart terwijl het niet loopt en de wanhoop je nabij is, en om het allemaal nog leuker te maken scheld de scheids je uit. Dat zou mij het idee geven dat de goede man het niet zo op mij heeft, en als je iemand op een voetbalveld te vriend wil houden is het toch wel die vent met de fluit. Hij liet zijn emoties even gaan en begon te huilen, dat vind ik een mooi sportmoment. Vele malen mooier dan die zogenaamde "winnaars" die met het schuim op de bek kijken of ze de scheids willen aanvallen.

Moet maar een speler eens tegen een scheidsrechter zeggen Fuck You heb je gelijk een rode kaart te pakken. Mocht dit waar zijn gelijk schorsen deze scheidsrechter.

Niet om te huilen natuurlijk. Maar van Sichem dient hier gewoon een half jaar schorsing voor te krijgen.

Als dit echt waar is hoop ik dat Roda een klacht indient en dat deze scheidsrechter nooit meer een wedstrijd gaat fluiten. Volgens Ruud Brood had de scheidsrechter iets gezegd, maar hij wist niet precies wat.

Die rode kaart was terecht hoor. Kurto speelt alleen de speler in plaats van de bal, daarbij komt kijken dat hij doorgebroken was een er een 100% scoringskans ontnomen werd. Terecht rood dus.

Bah, wat een domme reacties van sommige mensen hier om te stellen dat Danilo zich aanstelt met het huilen. Sportief gaat het natuurlijk niet voor de wind, de nodige emotie van de wedstrijd zat er al in en die jongen is natuurlijk ook pas 20 jaar. Denk eraan dat niet iedereen net zo een stoere bikkel is als de gemiddelde Vz-gebruiker blijkt te zijn.

Dat hier wel maar een onderzoek naar wordt ingesteld. Mocht het waar zijn dan mag dit niet onbestraft lijken. Gezien de reactie van Danilo moet er wel iets zijn voorgevallen, maarja, we zien het wel.

Als dit waar is, dan moet Van Sichem zijn fluit inleveren. Dat soort scheidsrechters hebben niks op een voetbalveld te zoeken. Ik hoop dat hier een onderzoek naar komt.

18 november 2012 om 20:01

Gewoon een goeie liplezer inhuren en aanpakken die handel.
Zowel de scheids als hij het wel gezegd heb als de speler als hij het niet gezegd heeft.

En dat in tranen uitbarsten waar veel mensen het over hadden is ook een tikkeltje overdreve kan net zo goed tranen van woede geweest zijn.

18 november 2012 om 23:08

Natuurlijk waren het tranen van woede, hij wou hem eerst aanvallen, nadat hij werd tegen gehouden en zich 'machteloos' voelde begon hij met huilen. Het is een logisch gevolg bij erg emotionele mensen die nog jong zijn.

18 november 2012 om 20:14

Sowieso mogen de meeste Nl-scheidsrechters wel hun fluitje aan de wilgen hangen.

Schelden doet vaak meer pijn dan fysiek geweld, gezien de afkomst van deze jongen zal hij, heelas ja.. hier veel mee te maken krijgen. Deze idioten lopen nog steeds rond en vooral bij het voetbal, misschien was dit de druppel die de emmer deed overlopen..?

Verharding van de maatschappij wordt weer eens pijnlijk duidelijk op Vz.
Mensen worden afgestompt en zijn niet meer vatbaar voor emoties van anderen.
Want als je huilt dan ben je een mietje, of in ieder geval niet geschikt voor profvoetbal.
Enkel heldere geesten hierzo.

18 november 2012 om 20:03

Het geeft toch wel aan dat deze jongen mentaal niet goed in elkaar zit, want ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Feit blijft wel dat de scheidsrechter dit niet mag zeggen, maar de speler had ook wat minder overdreven kunnen reageren in mijn optiek.

18 november 2012 om 20:09

Omdat jij dit nog nooit eerder hebt mee gemaakt, zit deze jongen mentaal niet goed in elkaar? Oke, dit is niveau, meer van dit soort 'feiten' aub.

18 november 2012 om 20:17

Het tekent toch de zwakte van deze jonge speler dat in tranen uit barst na een reeks foute beslissingen en een vermaning. Hij ontbeert in mijn ogen dus de mentale hardheid die een profvoetballer nodig heeft om te acteren op het hoogste niveau

18 november 2012 om 20:27

@ Hansgrunning

Ik sta perplex van je kortzichtigheid, een serieuze reactie heb je in mijn ogen dan niet verdiend. Huilen als teken van zwakte zien is toch wel vrij middeleeuws, al helemaal als je niet weet wat er gezegd is. Hoop dat ze niet allemaal zo zijn in Groningen.

18 november 2012 om 20:40

@setto...

Dat moet je toch anders bekijken.... Huilen is geen teken van zwakte.. maar huilen om niets(het moet wel ergens om gaan).
en dan nog... Hij mag r toch wel van bewust zijn dat hij in een vol stadion zit (terwijl er duizenden mensen naar je kijkt) en dat hij met zijn knar op de TV komt.

en als je inderdaad niet meer te bereiken bent voor je trainer of je mede spelers... dan moet ik Hansgrunnig toch een beetje gelijk geven .... en dan zegt het toch een hoop over zijn mentale weerbaarheid.

18 november 2012 om 23:10

Haha, dat is een goeie, verharding van de maatschappij. Misschien moet je eens de geschiedenisboeken in duiken. Mensen van tegenwoordig zijn allemaal 'mietjes' vergeleken met de mensen van nog geen 100 jaar terug.

@schorpioen, @hansgrunning

Het lijkt natuurlijk van de zotte dat hij daar in tranen uitbreekt maar je hebt geen idee wat er in zijn leven speelt. Je hebt niet in zijn schoenen gelopen dus je kan het gewoon niet goed beoordelen, veroordeel hem dan ook niet op die paar seconden van zijn leven. Begint hij structureel te janken wanneer hij random uitgescholden word? ja dan is het echt een sissy, maar dat lijkt jou toch ook niet echt waarschijnlijk?

net alsof je ervoor kiest om in tranen te barsten

Wat een hypocryte opmerkingen. De reactie van deze speler kan een emotionele uitbarsting zijn. Oké. Maar om nu de scheidsrechter daar voor aan te spreken is wel erg kortzichtig.
Heel veel spelers roepen dit tegen de scheidsrechter. Hier hoef je geen liplezer voor te zijn om dit goed te kunnen beoordelen. Nederlandstalige spelers roepen moestal iets anders, maar vast niet minder vleiend. Scheidsrechters reageren hier nooit op.
Het wel vreemd vinden van de scheidsrechter, maar normaal van spelers is meten met 2 maten.

Lol dat zag er echt nogal kneuzerig uit. Je staat op het voetbalveld, niet te gast bij Oprah ofzo.

Hoezo mietje? Het is gewoon pijnlijk als een scheidsrechter fuck you tegen je zegt kan gewoon.

Die vorig keer met Ibrahim Afellay toen was die ook boos en hij was ook boos tot gevolg van tranen

Ik kan een scheidsrechter die van zich afbijt en zijn mannetje staat wel waarderen. In sommige situaties mag hij van mij ook schelden, het gebeurt naar hem toe immers ook.
Nou niet allemaal de psycholoog gaan uithangen hier, die vent moest huilen om een situatie waarbij je normaal gesproken niet om moet janken. Dus daar moet even goed mee gepraat worden. Overigens zei zijn trainer ook nog dat ze hem totaal niet meer konden bereiken, zegt ook een hoop.

Er zal vast wel meer aan de hand zijn met die jongen en was dit net even de druppel die de zogenaamde emmer deed overlopen,want als je anno 2012 van Fuck You gaat staan janken dan heb je geen tv en train je waarschijnlijk met oordoppen in want het is bijna een normaal gezegde zoals shit ook al is,en zal ook op de meeste trainingsvelden meerdere malen per week te horen zijn.

Het zal toch wel door 1 of andere camera/microfoon geregistreerd zijn dit voorval.
Mensen die liggen te zeiken omdat die jongen van pure emotie begint te huilen snappen er niks van.
Wie weet wat die scheids gezegd heeft. Als het waar is moet de knvb hem in ieder geval ook schorsen.
Wederzijds respect heb ik wel eens ooit horen vallen en welk woord hebben de heren scheidsrechters ook al weer op de mouw staan?.
Tijdens die samenvatting kon je al direct zien dat er meer aan de hand was dan alleen die gele kaart.ik zelf dacht meteen aan iets discriinerends zo heftig was zijn reactie.
Ik hoop dat de waarheid boven tafel komt in deze.

Sommige mensen hier op voetbalzone he...

Hij kan toch emotioneel worden? Dat word iedereen hier wel is en hij had het gewoon even moeilijk
Want eerlijk is eerlijk het is op dit moment niet om te lachen bij roda

Sommige mensen worden boos
Hij word emotioneel

Deal with it

Je weet niet wat er gebeurd is dat bepaalde gevoelens bij hem oproept. Het is niet fair een oordeel te vellen zonder hier iets van af te weten. De gemiddelde voetballer huilt om zijn tegenstander te naaien, dit leek oprecht. Iets meer nuance graag.

"het verbaasde me hoe hij aan het huilen is. Dat is eigenlijk heel treurig natuurlijk", reageerde ook scheidsrechter Tom van Sichem na afloop van Heracles Almelo - Roda JC op het voorval met de huilende Danilo.

Volgens de lezing van Van Sichem zei Danilo 'fuck you' tegen de arbiter, die daarop volgens 'what fuck you?' terugkaatste. De Portugees van Roda JC kreeg een gele prent.

"vervolgens kwam Mitchell Donald naar me toe om te zeggen dat ik iets over de moeder van Danilo zou hebben gezegd", zei Van Sichem. "maar ik zou niet weten wat ik over zijn moeder had moeten zeggen.”

Bron: Telegraaf

Als je al deze reacties hier op vz leest, zie je pas echt dat er kinderen hier rondzwerven.
Sjonge jonge, en dan ook nog serieus je mening te geven hier.

Is die Sichem die Afellay t*fushond noemde? Het is gewoon een vreemde gozer die geen manieren heeft. Ik geloof er niets van dat die Sichem alleen f*ck you gezegd zou hebben. Hij zei gewoon iets ziekelijks. Vieze vent die Sichem.

19 november 2012 om 08:30

Braber heeft hij tijdens de wedstrijd twente rkc vorig seizoen ook al eens op een dergelijke manier benaderd. en ik geloof een wedstrijd van groningen dat het ook ''fout' ging

Kunnenzenietgwnvoetballen ipv de hele tijd zeiken

Niemand wat er precies is gebeurd maar iedereen heeft alweer een oordeel klaar. Dom volk die voetbal supporters.

Het is niet zo dat hij direct begon met huilen. Ik denk dat het meer tranen van onmacht was. Je staat daar dan als speler die zo maar een rode kaart kan krijgen voor iets, en een scheids die zomaar iets kan zeggen wat niet hoort. Al wil ik niet zeggen dat er zeker iets gezegd is geweest, maar die jongen was wel erg aangeslagen. Niemand hoort zoiets graag, en iedereen reageert op z'n eigen manier..

Fuck van Sieghem..

Ontopic, nee we weten het niet wat er gezegd is maar als het alleen maar fuck you was, dan is de reactie wel wat overdreven. Dus het gaat erom wat er echt gezegd is.. Want van Fuck you ga je niet niet zo reageren, dan heb je echt nog nooit gevoetbald.

Mocht dit waar zijn, dan is een aantal wedstrijden schorsingen voor de scheids op zijn plaats. Jammer.. Waarom wordt dit eigenlijk nooit tegen blanke spelers gezegd?

Ik heb het hiernaast niet gezien, maar respect voor de Heraclieden die Danilo samen met Donald probeerde te kalmeren. Dat vond ik een heel mooi beeld en propaganda voor het voetbal!

Sorry, maar als iemand tegen je zegt fuck you dan neem ik aan dat een grote jongen niet zomaar gaat huilen. Niet dat dat niet mag, het is een Portugees dus die kunnen normaal gesproken sws minder nemen dan een Nuchtere Nederlander. Misschien had hij der gewoon helemaal de stik in dat Roda vernedert werd door Heracles dat echt geweldig kan voetballen. Als hij iets over z'n moeder heeft gezegd, in een combinatie, met adrenaline, en vernedering dan begrijp ik het nog, maar ik blijf het een raar voorval vinden.

* moest reactie op een reactie zijn ipv een nieuwe reactie*.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren