Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Cruijff had de wil om de boel aan flarden te scheuren, Hazard heeft dat niet’

Laatste update:

De nationale ploeg van België is met een tweede plek op de FIFA-ranking een van de beste landen op het wereldtoneel, maar in de EK-kwalificatiereeks leed de ploeg vrijdag een gevoelige nederlaag. Wales was met 1-0 te sterk voor de Belgen, die volgens analyticus Jan Mulder ‘traag en voorspelbaar’ speelden. “Dat eindeloos gecombineer in de breedte, het leek het Nederlands elftal wel”, aldus Mulder tegen Sporza.

/

Met name sterspeler Eden Hazard moet volgens Mulder meer brengen. “Ik vind Hazard een wereldklassespeler, ik kan er niet genoeg van krijgen. Hij zit in de categorie van Lionel Messi. Maar het verschil met Messi is: Messi gaat een een-tweetje aan omdat hij een doelpunt ruikt, om zelf te scoren. Hazard gaat een een-twee aan om een assist te geven.”

“Hazard deed wel zijn best en was wel aanwezig”, gaat Mulder verder. “Maar als ik hem vergelijk met een Johan Cruijff, hij speelt met dezelfde klasse... Maar die had de wil om de boel aan flarden te scheuren. Hazard niet, net niet. Het zit hem in de geest.”

Hoort Eden Hazard bij de beste spelers ter wereld?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hazard op niveau van messi..? Eerst komt Ronaldo, daarna robben (invorm), Neymar en dan de rest van de wereld

13 juni 2015 om 12:44

Wat een debiel.. Wat zijn de prestaties van Hazard vergeleken met die van Ronaldo en Messi.. Goede speler vind ik net onder deze spelers zitten maar zeker niet dezelfde categorie. Hij is vergelijkbaar met Neymar

13 juni 2015 om 13:12

Negeren die vreselijke studio sport azijn zeikerd. Begrijp niet dat ze hem uitnodigen overal. Alles behalve gezellig en kritisch op vreselijke wijze. Hazard met messi of cruijff vergelijken. Direct zijn mic uitzetten...

13 juni 2015 om 13:46

Vind Hazard altijd al een 'net-niet' wereldtopper. Kan geweldig dribbelen, maar mist nog steeds het echte killerinstinct. Je kunt over Neymar zeggen wat je wilt, maar los van zijn circusact is hij wel doelgerichter dan Hazard. Heb overigens wel het gevoel dat Hazard zich nog wat gaat ontwikkelen in het maken van meer goals. Nu snap ik dat misschien de PL wat meer weerstand biedt dan La Liga, echter vind ik Hazard bij het Belgische team ook op één of andere manier altijd net iets tegenvallen. Komt nog wel.

13 juni 2015 om 13:59

Hazard is dé man bij Chelsea, hij
Maakt de doelpunten, assists, assists en voorassists. Bovendien heeft hij een dodelijke dribbel en is het ook een hele bescheiden en aardigr kerel (heeft niks met zijn kwaliteit te maken, maar voegt toch iets toe vind ik). Natuurlijk is hij nog niet van het niveau van Messi en Ronaldo, maar hij zit er net onder en is een toekomstige speler van het jaar, ongetwijfeld.

13 juni 2015 om 14:44

Hazard is niet dodelijk genoeg voor het doel om zo als Messi en Ronaldo. Tevens heeft hij ook totaal geen hard schot.

13 juni 2015 om 15:11

Hij bedoelt zelfde manier van spelen als Messi, ze hebben dezelfe kwaliteiten behalve dat messi scoort en Hazard niet

13 juni 2015 om 17:10

Dezelfde kwaliteiten als Messi? Nu ben ik wel heel benieuwd welke kwaliteiten dat zijn.

13 juni 2015 om 12:47

Bij de beste dan heb je het echt over de top-10.
Dan denk ik eerlijk gezegd van niet.
Messi, Ronaldo, Robben, Neuer, Ibra, Bale, Modric, Kompany, Rooney en Pogba. Vind ik allemaal beter dan hem.

13 juni 2015 om 12:52

Kompany haha? Wat is het toch met het hypen van die vent, valt keer op keer door de mand bij belangrijke wedstrijden in de CL. Er zijn wel betere centrale verdedigers zoals Ramos, Varana en Piqué.

13 juni 2015 om 13:00

En pogba idem hazard is de beste speler van de premier league... pogba nieteens van juve tevez gaat hem bijv al voor

13 juni 2015 om 13:11

Haha onze noorderburen zijn duidelijk geërgerd door alle talenten die rondlopen in Belgie...

Gun belgie ook wat en wees niet jaloers zou ik zeggen.... Hazard verkozen tot beste speler van Engeland en de Bruyne van Duitsland. Zegt genoeg denk ik. Hazard is nog jong en sommige vergelijken hem met Robben hier. Ik vind Robben een klassebak geloof mij en hij heeft meer laten zien als hazard dat geef ik toe. Hij heeft snelheid, scoort vaak is een beest. Maar hij is altijd geblesseerd wat heb je daaraan? Bovendien Robben ging naar Chelsea dan naar real en dan naar Bayern... Terwijl hazard voor geen geld in de wereld verkocht zal worden. Ik wil geen tijden met elkaar vergelijken maar toch is het zo.

Hazard behoort zeker tot de beste 10 spelers van de wereld want hij is uniek. Alleen gebrek aan mentaliteit ontbreekt Mja wat verwacht je van een jonge van 24... Heeft nog genoeg jaren voor zich...

13 juni 2015 om 14:31

Wat probeer je nu te zeggen? Robben speelt nu gewoon bij een betere club dan Hazard hoor. En wat heb je aan Robben? Nou hij loodst je hoogstpersoonlijk naar de halve finale van een WK bijvoorbeeld.

En Hazard is een uitstekende speler, maar hem vergelijken met Messi slaat nergens op, kijk eens wat Messi al had bereikt op zijn 24ste.
Hazard is absoluut een groot talent en heeft de potentie om echt een topper te worden en hij hoort misschien net tot de top 10. Maar zeker geen top 5.

13 juni 2015 om 15:49

Ten eerste schrik wat naar beneden en lees mijn andere reactie...

Natuurlijk is niemand zo goed als Messi op deze planeet... Zelfs een Robben niet. Je doet alsof ik slecht over hem praat? Ik ben een grote fan van Robben maar dat er hier bijna voor 80 procent mensen beweren dat hazard niet bij de top 10 van de wereld hoort dat is larie... Jaloers zijn is dat. Als je aan alle Belgen vraagt of Robben goed is dan zullen er 85 procent zeggen dat het een wereldspeler is. Hier is het precies maar 20 procent over hazard. Eerlijk zijn is ook belangrijk.

Hazard zijn speelstijl komt gewoon het dichts bij die Messi en dat bedoelde jan Mulder gewoon want natuurlijk is niemand zoals Messi. Maar de bal plakt ook aan zijn voet zoals Messi en de bal van hazard afpakken is bijna onmogelijk of anders raad ik je aan om 2 matchen achtereen van hem te bekijken.

Tot slot als jij denkt dat Robben heel het wk op zijn naam mag schrijven dan zit je mis want iedereen was goed toen... Als iemand dan Nederland naar de halve wk heeft gedragen dan is het Sneijder wel in mijn ogen. Robben mist een wereldkans om het wk op zijn naam te schrijven. Als ik zo redeneer als jou dan zou ik moeten zeggen dat Robben slecht is omdat hij dat daar mist. Want je moet beslissend zijn. Slaat natuurlijk op niets

13 juni 2015 om 15:51

Btw je zegt dat Robben bij een betere ploeg speelt als hazard en dat is ook zo maar op dat moment was Bayern niet beter... Bovendien je gaat mij niet zeggen dat je van Chelsea naar real gaat en dan naar Bayern als iedereen volledig tevreden over je is. Nogmaals hazard zal voor geen geld mogen vertrekken. Hazard staat voor in mijn ogen op Robben op zijn 24ste...

13 juni 2015 om 15:53

Btw er zitten fouten in mijn tekst. iPhone he

13 juni 2015 om 16:07

Ik had het over het afgelopen WK niet over het WK van 2010. Afgelopen WK was te tactiek van Nederland verdedigen en alle ballen op Robben. In 2010 was Sneijder inderdaad de uitblinker, maar toen vond ik het ook vooral een teamprestatie.

13 juni 2015 om 12:47

O.a. Zlatan, Suarez, Aguëro, Sanchez schat ik hoger in, en dan heb ik het nog alleen over aanvallers. Als we alle posities erbij nemen, komt hij denk ik niet eens in de top 10 beste spelers. Modric, Alaba, Lahm, Boateng, Kroos, Iniesta, Neuer, De Gea en Buffon schat ik hoger in.

Haha onze groninger Belg heeft ook weer gesproken. Schaalt hazard duidelijk hoger in dan de rest van de wereld.

13 juni 2015 om 17:21

Hazard vergelijken met Cruyff. Tsja. Dat vind ik nog erger dan de vergelijking met Messi, alhoewel die ook echt niet kan. Hazard is een geweldenaar, maar die twee zijn toch echt een andere categorie.

Hazard is sowieso lang niet vaal genoeg beslissend, zeker nier bij België. Maar ook bij Chelsea vind het tegenvallen, 14 goals is echt niet heel indrukwekkend hoor. Absoluut nog niet het niveau van Messi en Ronaldo en ook spelers als Bale, Suarez en Neymar schat ik hoger in.

13 juni 2015 om 13:11

Bale?

13 juni 2015 om 14:20

Bale scoorde 21 keer in de Premier League. Scoorde het seizoen daarna in de CL finale en besliste de Copa finale en heeft nu een iets minder seizoen ja. Maar hij scoort wel voor zijn land in een belangrijke wedstrijd...

13 juni 2015 om 14:33

Hazard is echt veel beter dan Bale. Bale heeft misschien meer scorend vermogen, maar in alle andere aspecten is Hazard beter.

13 juni 2015 om 14:53

Bale heeft meer schotkracht is veel fysieker en is gewoon sneller.

13 juni 2015 om 14:54

Scorend vermogen lijkt me toch vrij belangrijk voor een aanvaller. Een ook qua assists doet Bale niet onder voor Hazard hoor, allebei 9 afgelopen seizoen.

13 juni 2015 om 13:20

14 goals niet indrukwekkend, ja als je het vergelijkt met Messi en Ronaldo niet nee. Maar zij zijn niet de standaard, totaal niet. 14 treffers is een prima aantal voor een type speler als Hazard. Hij speelt nagenoeg op dezelfse positie als Giggs en Pires, dat waren grootheden en haalden ook niet de cijfers van een Messi of Ronaldo. We zijn helemaal gek geworden van die cijfers joh. Als je vroeger 25 keer scoorde in de league, dan was je echt wereldtop. Nu verwacht iedereen mininaal 20 doelpunten van middenvelders en vleugelsspelers(lh)..

13 juni 2015 om 13:28

Maar komt het omdat Messi en C. Ronaldo zo goed zijn of dat Primera División en verdedigers over het algemeen minder zijn geworden? Ik denk het laatste. Jaartje of 10-15 geleden was Primera División veel sterker. Tegenwoordig is het echt zeer matig.

Ook vind ik dat er tegenwoordig geen goede verdedigers meer zijn. Waar zijn de types Maldini, Nesta, Thuram, Stam, Cannavaro, etc. etc gebleven? Dat waren absolute toppers. Nu zijn dat verdedigers zoals Pique, Hummels, Godin etc. Ik vind dat echt een paar klasses minder.

Er wordt tegenwoordig eerst aan aanvallen gedacht. Zelfs een verdedigend land zoals Italië begint opeens aantrekkelijk voetbal te spelen. Klinkt leuk, maar ik mis wel eens het geweldig verdedigen van Maldini of Cannavaro.

13 juni 2015 om 14:24

En de Premier League is beter wil je zeggen? Lagen ze er daarom allemaal zo vroeg uit in de Champions League. Spanje heeft misschien een aantal wat mindere teams, maar Real, Barca, Atletico, Valencia en Sevilla zijn toch allemaal gewoon uitstekende teams hoor. De teams die onderin Engeland spelen zijn ook echt niet allemaal van een heel hoog niveau.

En de je kunt zeggen wat je wil, maar Ramos, Varane, Pepe, Pique, Godin dat zijn misschien wel de beste verdedigers die er zijn op dit moment hoor. Noem maar is 5 gelijkwaardige verdedigers die in Engeland spelen.

13 juni 2015 om 14:26

Helemaal eens. Trainers proberen hedendaags de gekste digen qua opstellingen. Tegenwoordig speel je ook met maar 2 verdedigers, want de backs moeten tegenwoordig beter kunnen aanvallen dan verdedigen.

13 juni 2015 om 14:36

@ Jdw17

De top vind ik beter in Spanje maar onderin vind ik in de Premier League beter. Over het algemeen vind ik daardoor de Premier League sterker.

Maar daar gaat het bij mij niet zo om. Ik baal gewoon dat er tegenwoordig geen absolute topverdedigers zijn. En kom op, Ramos, Varane, Pepe, Pique en Godin zijn allemaal 1 a 2 klasses minder dan Maldini en Cannavaro.

13 juni 2015 om 14:42

@rbn

Ik denk niet eens dat ze individueel zo zeer minder zijn, maar ze kunnen wel minder klasse laten zien door het niveau van de gehele verdediging. Hedendaags staat de verdediging er om de aanval te ondersteunen met goed voetbal, er wordt niet meer puur verdedigd. Als een Ramos zich alleen puur op het verdedigen zou concentreren met een betrouwbaar blok om zich heen zou hij minder fouten hebben gemaakt.

Een Cannavaro stond ook bekend om het verdedigen, maar ook om zijn aanvallende impulsen. Ik denk juist dat ook hij ervoor heeft gezorgd dat toekomstive verdedigers meer willen doen dan alleen verdedigen. Zijn manier leverde namelijk een gouden bal op.

Hazard was gisteren samen met Radja de beste. Hij maakte goede acties, had zelfs een penalty moeten krijgen, maar hij reclameert nooit. Die 2 waren de enigen die vooruit dachten of 1-2tjes wilden opzetten maar de rest snapt het precies niet. Witsel die constant het spel vertraagt en Benteke die enkel een balletje kan terugkaatsen. Kijk naar ploegen als Spanje, Duitsland, Brazil e.d. Die hebben lopende mensen en bij Chelsea ook. Maar ja. Hazard de sterspeler krijgt weeral alles op zijn kap, maar een KDB ontsnapt weeral eens aan de kritiek.

13 juni 2015 om 13:21

Idd als je ziet dat er niemand beweegt wanneer Hazard de Bal heeft of wanneer Hazard versnelt de boel openscheurt en Benteke of Witsel terug naar achter kaatsen of de boel vertragen... man man op te janken... Belgie speelt te statisch en dan mag Hazard nog 5 man voorbij gaan het zal geen verschil maken omdat de rest te lui is om te bewegen. ligt ook deels aan Wilmots het lijkt erop of er gewoon niet getraind word op looplijnen en pressie.

13 juni 2015 om 13:28

Van internationals mag je wel verwachten dat ze de looplijnen kennen hoor....

13 juni 2015 om 13:31

Wilmots is er zeker schuldig aan. Hij gooit Lukaku erop, maar die heeft precies geen instructies gekregen. De looplijnen zijn rampzalig. Maar zo is het altijd al geweest en deze keer verliezen we. Deze wedstrijd zat vol met tactische blunders. Het begon al met het selecteren van Origi in plaats van Michy. En dan de beste buitenspeler van Frankrijk op de bank laten en onze beste invaller laten starten. Hij weet echt niet wat doen.

13 juni 2015 om 16:43

Ja, Kevin de Bruyne was niet goed, maar hij moet op de flank staan, niet als nummer 10. Dat is uiteraard de schuld van Wilmots. Die snapt het spelletje niet goed ...

13 juni 2015 om 13:28

Hazard verdiend deze kritiek toch ook gewoon, iemand die aangeeft dat alleen Messi en Ronaldo een hoger niveau halen en hij hier niet ver vandaan zit? Sorry maar Hazard is nog niet van dit niveau. Ik denk wel dat hij dit kan worden maar dan moet hij nog meer gaan scoren en ook belangrijker worden voor de nationale ploeg. Het is dus logisch dat mensen hierover gaan vallen als je 2 dagen voor de wedstrijd een interview geeft waarin je dit zegt. Radja heeft ook een heel goed seizoen achter de rug maar wordt door het Belgische volk teveel opgehemeld, de fout van gister was gewoon een domme fout want hij had nooit terug moeten koppen. Ik las overal dat hij verder zo'n goede wedstrijd heeft gespeeld maar dat viel mee.

13 juni 2015 om 13:33

Messi en Ronaldo zouden in dit team ook het verschil niet kunnen maken. We spelen te statisch. Messi speelt vaak met 1-2tjes bv. iets wat bij ons onmogelijk is.

13 juni 2015 om 13:48

Ben ik niet met je eens. Messi en Ronaldo maken in elk team het verschil.

13 juni 2015 om 13:58

Moet je vaker Belgie zien spelen dan.

13 juni 2015 om 14:26

Ga je nu zeggen dat Hazard geen goed team om zich heen heeft? België heeft een uitstekend team veel beter dan het Portugal waar Ronaldo in speelt hoor en toch is Ronaldo al heel vaak beslissend geweest. Hij heeft Portugal hoogst persoonlijk naar het WK geschoten.

Echte toppers blinken zijn niet afhankelijk van het team om zich heen, Robben blonk ook uit in een zeker matig Oranje afgelopen WK.

13 juni 2015 om 15:20

Haha doe aub je Belgische bril uit man. Want Belgie heeft op papier een veel en veel beter team dan Portugal. Belgie is gewoon overschat, get over it.

13 juni 2015 om 15:52

Ik zeg dat onze coach er niets van bakt. Dat zeg ik al van het begin. Iemand met een Belgische bril zegt zoiets niet

13 juni 2015 om 16:08

Daar heb je wel een punt ja die Wilmots kan er helemaal niks van. Maar ondanks dat moeten spelers als Hazard, maar ook de Bruyne gewoon meer laten zien bij de nationale ploeg.

13 juni 2015 om 16:45

De Bruyne speelt over het algemeen uitstekend voor de nationale ploeg. Dat hij gisteren niet op zijn positie stond, was een kleine kortsluiting in het hoofd van Wilmots. Maar die heeft wel vaker kortsluitingen zoals we weten.

13 juni 2015 om 20:00

Ronaldo niet.. Kijk maar naar Portugal. Messi wel..

Maar ik vind dat Hazard meer moet brengen gezien zijn kwaliteit.
De Bruyne ontsnapt omdat hij bijna altijd goed speelt.

Sorry maar als je zegt dat Hazard in dezelfde klasse zit als Cruijff dan geef je Hazard geen compliment, maar je beledigt juist niet alleen Johan Cruijff maar heel Nederland. Ventje van 23(?) jaar dat even op hetzelfde niveau zit als een van de beste Voetballers aller tijden en de beste Nederlandse voetballer aller tijden.
Is het nu tegenwoordig klaar met het geneuzel dat we op dit moment wel 10 spelers van het niveau Messi, Cruijff Maradonna hebben rondlopen?
Want Neymar is nu al even goed als Ronaldo9, Hazard al even goed als Cruijff en Bale de beste voetballer aller tijden die van de Britse eilanden komt (waarbij voor het gemak spelers als Best worden vergeten).
Het getuigt echt van ongelooflijk weinig respect tegenover de oude voetbalgrootheden om te claimen dat iedereen tegenwoordig net zo goed is, alleen om hun marktwaarde wat op te krikken.

Robben gedeeld met Messi is de beste. Simpel omdat Messi dribbelt het best, Robben is de 2e beste dribbelaar maar heeft de beste linker voet en snelheid.
151 kansen creëren in 18.6 wedstrijden (met 17 doelpunten en 7 assists) is ongeëvenaard voor de Bundesliga. Bayern won 60 zonder Robben en 90 met Robben. Messi heeft meer doelpunten maar is langer in de 16 en is meer geassisteerd door top kwaliteit teamwerk. Robben creërd bijna alles zelf. Robben wordt ook echt zwaar ondergewaardeerd door zijn blessures.

Daarna komt Ronaldo.

Daarna komen er een hoop spelers die dicht bij elkaar liggen Zoals Suarez, Hazard, Neymar, Ribery, Iniesta, Zlatan.

13 juni 2015 om 13:19

Ik vind het zelfs onrespectvol want we moeten eerlijk zijn hazard speelt bij een trainer dat niet echt wilt voetballen en hij heeft vergeleken met de rest ook niet de allergrootste namen rond zich in de aanval buiten diego Costa.

Als hazard bij Bayern of barca had gespeeld dan had je meer gezien van hem.

Ook al is de Bundesliga interessant. Het is geen premier Leaque. Hazard speelt tegen man u, Liverpool, city, Everton, Arsenal, Tottenham terwijl in Duitsland het eigenlijk Wolfsburg en leverkussen soms... Bayern word kampioen zonder moeite te doen...

Kom op Jan Mulder, van de zomer was je nog lyrisch met je zinnen als 'hazard is van het niveau Messi' etcetra. Hazard is gewoon een topspeler die een verkeerde trainer heeft bij het Belgische team. Belgie heeft een trainer nodig als Jurgen Klopp, Bert Van Marwijk of Cesare Prandelli. Want deze Wilmots bakt er niets van. En kunnen we aub ook is stoppen met deze Belgische team te overhypen? Belgie heeft geen echte toppers als Spanje, Duitsland of Frankrijk. Belgie heeft geen lopende spelers als de landen die ik net opnoemde.

13 juni 2015 om 13:45

Precies, zei gisteren precies hetzelfde. Sommige zien in Witsel, Vertonghen, Fellaini, Lukaku, Benteke, Alderweireld, Mertebs, Naigolan, toppers wat ze totaal niet zijn. Fe bruyne is goed, maar heeft het bij Chelsea niet gered, dat zegt mischien ook wel wat. Wolfsburg doet hij het uitstekend, maar Wolfsburg is geen top. Dost doet het daar ook uitstekend, maar is ook matig. Daarbij wil ik niet zeggen dat hij matig is, want hij heeft de potentie wereldtop te worden,maar is hij nog niet. Kompany wordt in alle wedstrijden voorbij gelopen , en heeft steeds vaker smerige overtredingen nodig om het bij te benen. Hazard is top, maar nog lang geen Robben, Ronaldo,Messi etc. Je moet er staan op toernooien, CL en belangrijke wedstrijden. Wedstrijden beslissen, grote wedstrijden. Bij België staat hij er nooit, op het enige toernooi (wk) was hij zelfs dramatisch. In een zin noemen met Cruyff, pff die Mulder wordt al niet serieus genomen in Nederland, maar is een kwestie van tijd voordat ook België hem verafschuwt.

13 juni 2015 om 14:34

Ronaldo? sorry is een topspeler maar die beslist nooit grote wedstrijden of schenkt zijn club prijzen zoals Robben of Messi, Ronaldo was nergens op het WK, zelfs een Hazard uit vorm liet meer zien

13 juni 2015 om 14:39

Ja Ronaldo was beslissend in de CL voor Madrid en Manchester. Scoorde tegen Chelsea met een kopbal, en ook tegen Atletico was hij beslissend, ieder geval tegen Bayern. Dat heeft Hazard nog niet laten zien. Ook heeft Ronaldo er geloof ik 58 ingeschoten in alle competities afgelopen seizoen. Hoeveel Hazard??

13 juni 2015 om 15:18

Hoe bedoel je Ronaldo beslist geen partijen? Wie maakte het beslissende doelpunt met Man Utd in de finale tegen Chelsea in 2008? Waarna Man Utd het met penaltie's won? Juist Ronaldo! Wie maakte in de Copa Del Rey finale van 2011 tegen Barca het beslissende doelpunt? Juist, Ronaldo! En nog zoveel meer! Dat heb ik Hazard nog niet zien doen hoor... Maar een goeie speler is het zeker, maar wel een beetje overschat.

13 juni 2015 om 15:19

@arnhemmer

Jij begrijpt het bro!

13 juni 2015 om 15:58

Natuurlijk zijn de rode duivels niet zo goed als de rest maar zoek de gemiddelde leeftijd maar eens op van de rode duivels. Die jongens gaan nog lang mee hoor en dan is het anders daar ben ik zeker van. Mensen kunnen zeggen wat ze willen maar ze zijn nog allemaal jong in mijn ogen... Er komt trouwens nog een hele lading talenten aan...

hij kan beter met pensioen gaan want dit kan natuurlijk niet meer, Cruijff en Messi vergelijken met Hazard? begrijp me niet verkeerd Hazard is de toekomst en zit al op een enorm hoog niveau maar (nog) niet dat van Messi, Cruijff, Cristiano etc.
dit zou mijn top 10 lijst worden:
1./2. Messi/ronaldo
3. Modric
4. Robben
5. Neymar
6. Hazard
7. Suarez
8. Ramos
9. Benzema
10. Aguerro

En laten we eerlijk zijn, als iedereen fit is bij Oranje is Oranje veel beter dan Belgie hoor. En hopelijk gaat die Guus is Virgil van Dijk oproepen! Want Denayer is de topper bij Belgie en waar speelt hij.... juist jaa, bij Celtic samen met Van Dijk in de verdediging! Dreamteam : ?

Cillessen
V.Der Wiel
Van Dijk
De Vrij
Willems
Sneijder
Strootman
Robben
V.Persie
Depay
Huntelaar
13 juni 2015 om 15:37

Ik hoop dat je een grap maakt

13 juni 2015 om 15:54

Ja was maar een grap......not!

13 juni 2015 om 18:12

Ja belgie is ook echt niet veel beter. Als Nederland zijn beste 11 kan opstellen, heeft Nederland mischien wel een beter team. Voetballen doen ze soweiso beter, qua positiespel zou Belgie nooit aan Nederland kunnen tippen. Cillessen-Wiel-de Vrij-?-Willems-de Jong -Strootman-Sneijder-Robben-Huntelaar-Depay. Dat heeft alles, scorend vermogen op het middenveld, wereldtopper aan de buitenkant, in potentie een wereldtopper aan de andere buitenkant, Huntelaar als afmaker (nig steeds 1 van de betere die er is) 2 backs die aanvallend meer dan uitstekend zijn, de Vrij die echt bezig js een topper te worden, en Cillessen die ook steeds dichter bij de top komt. Die het op het WK al heeft laten zien door daar beslissende ballen te pakken. Dan kan je daar bij Belgie natuurlijk goede spelers tegenover zetten, maar die moeten het eerst eens laten zien. Niemand van Belgie laat het in de grote wedstrijden zien, alleen de Buyne en Courtois. Hazard zag ik bv in de CL totaal niet. Tegen PSG was hij bv slecht. ( stond toevallig tegen vd Wiel) Nederland heeft nog steeds spelers die beslissend waren of zijn voor hun ploegen/landen. Vooral Robben en Sneijder beslissen nog wekelijks wedstrijden voor hun ploeg, en staan er altijd op de grote toernooien. Iets wat we van de Belgen NOG niet kunnen zeggen.

13 juni 2015 om 15:37

Ik hoop dat je een grap maakt

13 juni 2015 om 20:42

Ik denk eerlijk gezegd dat jij se grootste grap bent met je reacties. België heeft al 20 jaar niets meer laten zien, dat is een feit. Meer hoeven we eigenlijl niet te zeggen aangezien ze afgelopen wk bij de eerste serieuze tegenstander geen schijn van kans maakte. Nogmaals, als ze er moeten staan, staan ze er niet. Daar valt helemaal niks over te discussiëren

Hazard mag de schoenen van Messi net poetsen, wat een onzin verhaal van Mulder.

Wat een nonsens haha

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren