Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bosz: 'Daarom wordt Ajax kampioen en Vitesse niet'

Laatste update:

In de strijd om de tweede plek deed Vitesse zondag geen goede zaken. De ploeg van Peter Bosz hoopte in eigen huis te kunnen winnen van koploper Ajax en kreeg daar in de eerste helft ook voldoende kansen voor. Vitesse scoorde echter maar een keer, via Bertrand Traoré, en kon niet voorkomen dat de koploper in de tweede helft terugkwam tot 1-1.

/

Bosz stelde na afloop dat hij wel weet waarom Ajax (waarschijnlijk) kampioen wordt en zijn ploeg niet. "We spelen in de eerste helft zo goed en krijgen zo veel kansen", zei de coach tegen het ANP. "Maar we maken maar één doelpunt. Na rust doet Ajax het beter en hebben ze maar twee minuten nodig voor de gelijkmaker. Dat is het verschil. Ze scoren uit één kans. Daarom wordt Ajax kampioen en Vitesse niet."

Bosz zegt dat hij het jammer vindt dat zijn spelers het niet vaker tegen een tegenstander van het kaliber Ajax opnemen, omdat zijn ploeg daar beter van wordt. Ajax speelt nog wel eens in de Champions League en daar wordt de ploeg van De Boer volgens Bosz weer beter van. "Mede daarom staan zij bovenaan en wij vierde op een achterstand van twaalf punten.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tja als ze geen kampioen moge worde of cl wordt dat wel moeilijk

6 april 2014 om 18:23

Dus indirect zeg je dat jouw clubje kampioen wordt omdat vitesse het niet mag?! Snugger

6 april 2014 om 18:29

Wss wist je een maand gelede het zelf ook nog niet. Logisch dat ik dit nu zeg

6 april 2014 om 19:15

Een maand geleden wist telegraaf ook meer, maar ze wachten totdat de wedstrijd vitesse-ajax is, raar? Tevens heeft jordania gewoon gezegd dat het niet hoeft van chelsea en dus niet dat het niet mag, maar die verdraaingen zijn dat ik weinig waarde hecht aan de media of sites zoals deze die het pretenderen.

6 april 2014 om 19:20

En jij weet meer dan de media? Knap. Ik wist het pas een paar weken gelede en moest keihard lqchen omdqt jordania had gezegd;" over 4 jaar zijn we kampioen" mooi gelogen dus

6 april 2014 om 19:43

En dat heeft jordania dus nooit gezegd, dank je voor het bevestigen en de grap die je nu van jezelf maakt.

6 april 2014 om 19:49

Bekijk het nog maar ns toen hij vitesse overnam vriend. Vd gijp en derksen lachten zich dood

6 april 2014 om 21:21

Toen Jordania Vitesse over nam, had hij niets gezegd over kampioen worden, dat deed Maasbert Schouten (de vorige eigenaar). Jordania heeft later wil nog eens gezegd voor de titel te willen meedoen (dus niet worden, maar meedoen) en dat is ook gelukt onder Jordania.

6 april 2014 om 18:26

Precies, het grote verschil is gewoon dat Ajax eigen baas is en Vitesse niet.

6 april 2014 om 19:17

Voor de gemakzuchtigen wel ja. De bazen van vitesse hebben het voor het zeggen, net als de bazen van ajax. Slim ben je niet echt.

6 april 2014 om 19:21

Jij wel als je meer weet dan jordania

6 april 2014 om 19:45

Sterke comeback

6 april 2014 om 21:22

Juridisch gezien is Ajax volgens mij ook geen eigen baas, want het is een beursgenoteerde club. De aandeelhouders zijn daar de baas.

6 april 2014 om 21:28

Juridisch gezien is er geen andere club de baas over. Geen abramovic of van diens aard

6 april 2014 om 21:33

Juridisch gezien is dat bij Vitesse ook niet (kan ook niet, want dat mag niet).

6 april 2014 om 21:39

En toch doen ze het. Dus volgens jouw beweringen is vitesse strafbaar. En dat willen we niet. Ofwel?

6 april 2014 om 21:50

Ajaxiedje1234, als je er niets van weet, zeg dan ook niet. Abramovic is geen eigenaar van Vitesse, dat is Chigirinkiy (ik hoop dat ik de naam goed schrijf). Dat staat zo allemaal op papier.

Als Abramovic achter de schermen opdrachten geeft en ze er naar luisteren, dan moeten ze dat weten, maar juridisch heeft hij echter niets te zeggen.

Het is niet verboden om bij een andere club 'adviezen' te geven. Dat doet Ajax bijvoorbeeld ook bij Almere City en Feyenoord bij Excelsior. Vitesse is hierin dus even 'strafbaar' als Ajax en Feyenoord. Het is gewoon toegestaan, zolang je officieel maar geen zeggenschap hebt en dat heeft Chelsea niet bij Vitesse (dat wordt zorgvuldig gecontroleerd door de Knvb en ook de Uefa en de juristen van Vitesse en Chelsea zijn ook wel slim genoeg om dat zo te houden dat ze binnen de regels blijven).

7 april 2014 om 06:45

Vind je advies gevennhetzelfde als 4 a5 spelers per seizoen verhuren? Of dat ze geen kampioen mogen worden omdat ze elkaar dan treffen in de cl? Sorry maar dat heb ik ajax nog nooit niet doen. Natuurlijk verhuren ze een lukoki maar wat chelsea doet slaat nergens op.

7 april 2014 om 10:11

Ajax verhuurde (voordat hun beloften in de JL kwamen) ook meerdere spelers aan Almere City, en plaatste destijds zelf de trainer bij die club (fred Grim). Dus wat doet Ajax dan precies niet wat je Vitesse kwalijk neemt?

En over Feyenoord-Excelsior kan je het nog dikker maken, die zijn nog verder gegaan (nog meer spelers verhuurd, zelfs in dezelfde competitie uitgekomen, trainers worden daar altijd vanuit Feyenoord aangewezen, de jeugd en beloften zijn gezamenlijk, etc.).

En dat Vitesse geen kampioen mag worden roep je alleen omdat Driessen dat verkeerd heeft overgenomen uit een interview met hem (jordania had namelijk geroepen dat het geen prioriteit had, niet dat het verboden was). Bovendien mogen Vitesse en Chelsea gewoon samen uitkomen in de CL, want ze hebben gescheiden directies en geen officiële invloeden op elkaar en de huidige constructie is gewoon toegestaan.

Zet die Ajax-bril eens af, want je argumenten kloppen van geen kant.

Wat een gekken, die ajax "supporters" slaan gewoon onschuldige mensen in elkaar. Gelukkig zijn ze meteen uit het stadion gezet

6 april 2014 om 18:19

Heb je enig bewijs dat de Ajax supporters zijn begonnen?

Vitesse 'supporters' gooien met dingen op het veld naar Jasper. Triest. En dat is een feit.

6 april 2014 om 18:28

Rellen horen bij het voetbal, al stellen de rellen in NL geen &*% voor vergeleken met het buitenland

6 april 2014 om 18:29

Dat doen de supporters (die op de Zuid-tribune zitten) iedere wedstrijd. Ik zie elke wedstrijd dat er aan die kant het veld veel aanstekers en bekers bier liggen. De ene keer raken ze de speler en soms gaat de speler klagen, de andere keer niet. Ik vind het irritant en onnodig..

6 april 2014 om 18:30

Over mijn laatste zin: dat gooien bedoel ik natuurlijk.

6 april 2014 om 18:32

Bewijs? Gebeurde vlak voor mij! Is verdomme vd zotte wat er gebeurde. Doorgesnoven Ajaxsupporters. Zelfs kinderen kregen een tik! Gevolg huilende kinderen en moeders. Mensen die naar huis gingen omdat ze zich niet veilig voelden op een eigen plek. Vak moest leeggehaald worden. Daarna werd het schorem buiten gezet. En bewijs dat zal er nog wel komen.

Dat er een paar lamlullen aanstekers naar Cillissen gooien is ook vd zotte en belachelijk. Maar wat er op oost gebeurde was toch ff iets schandaliger.

6 april 2014 om 18:36

In elk stadion word gesnoven...

6 april 2014 om 18:45

Klopt, maar die gasten zitten niet op de familietribune... Deze gasten zaten heibel te zoeken op een tribune vol met kinderen en vrouwen. En ook die kregen zelfs tikken.

6 april 2014 om 18:50

Het enige dat ik hierover kan zeggen is dat het de laatste tijd cónstant ajax supporters zijn die op de vuist gaan met supporters van andere clubs. Dus ofwel ze worden opgezocht door hooligans van andere clubs, ofwel ajax hooligans moeten echt eens aangepakt worden door de club..

6 april 2014 om 18:53

Ik heb geen bewijs maar ik zag het gebeuren dus kan wel zeggen dat het zo is en dat die ajacieden zich gedroegen als debielen wat waarschijnlijk ook zijn. Dat die mensen op zuid spullen op zuid gooien is ook triest, maar als zij dat ook doen is het geen excuus vind ik.

6 april 2014 om 18:54

Snuivers zitten overal en nergens, je hebt ze van het OM tot aan zwervers dus ook op alle plekken in t stadion.

Niks mis mee toch met snuiven? Wordt men er agressief van? Zo word het wel gebracht, maar zonder coke word men ook agressief dus vind het onzin dat je het woord "door gesnoven" gebruikt!

6 april 2014 om 19:00

Ricardoodin
Ga aub naar een boksschool en ga daar je aggresiviteit afgeven zeg ik dan altijd. Rellen horen N I E T bij het voetbal. Dat verzin jij snel even (en natuurlijk nog meerdere). Maar ga niet als een onontwikkelde dit soort onzin verkondigen, want dan ben je een volkomen idioot.
Men heeft ten allertijde respect ten tonen tov de veiligheid van andere. Vechten is daar geen onderdeel van.

6 april 2014 om 19:22

@adutchbrew.

Elleboogstoten, opzettelijke handsballen etc horen ook niet bij het voetballen.

Ieder heeft zo zijn eigen mening.

6 april 2014 om 19:51

Ik geef op. Het heeft geen zin bij sommige.

6 april 2014 om 20:53

Snap niet hoe mensen dit soort shit goed kunnen proberen te blijven praten..
Ik hou ook zelf van rivaliteit, een paar tikken hier en daar soms.. maar er zijn grenzen en die grens is in dit geval (als het zo is als hier beschreven wordt) ver overschreden..

6 april 2014 om 18:24

Niet zo veel praten als je er niks van weet. Ik zag het gebeuren, zat zelf in het uitvak. Er zat een flinke groep van Ajax op de lange zijde. Maar het was een vitesse supporter die begon met uitdagen en slaan. Ja dan heb je het verkeerde groepje te pakken helaas

6 april 2014 om 18:41

Je hebt zeker niet gehoord wat we naar ons kop kregen in ons eigen vak! Gelredome is ons stadion. Wil je komen kijken, best maar dan gedraag je je! Dan ga je geen kinderen uit maken voor van alles en nog wat! Dan laat je het gezin dat voor je zit gewoon genieten vsn een middagje voetbal. Het is echt vd zotte dat je mensen die voor hun lol naar een voetbalwedstrijd gaan zo te bedreigen en zo asociaal af te blaffen!

Op oost zitten bij ons vooral veel gezinnen! Er gebeurd hier eigenlijk nooit wat, behalve als Ajax of Feyenoord op bezoek.. denk maar eens na hoe dat dan komt! Net als bij andere clubs waar verder zelde wat gebeurd behalve als..... Juist jullie of Feyenoord langs komt

6 april 2014 om 19:04

Ik vraag me dan toch af hoe die Ajax supporters in dat vak komen? Daar zogenaamde Vitesse supporters die hun kaart verkocht hebben?

6 april 2014 om 19:32

Heeft Vitesse dan nog echt supporters buiten Rusland?
On: ook ik als Ajax supporter vind dat er te veel gebeurt rondom de Ajax supporters, en dat dit aangepakt moet worden. Harde kernen die mekaar uitdagen, best, maar van vrouwen, gezinnen en in het bijzonder kinderen blijf je met je poten van af. Tijd dat de leiding hier tegen optreden, want op deze manier beschadig je Ajax.

6 april 2014 om 18:27

Om nog maar te zwijgen over die idioten die Cillessen bekogelden. Die mogen om onbegrijpelijke redenen volgende week gewoon weer zitten.

6 april 2014 om 18:52

Ja dat zijn idioten. Net zoals die Ajax supporters die als een malle tekeer gaan tegen random Vitesse supporters... Beter probeer je niet op zo'n manier het ajax-hooligan gedrag goed te praten, i.p.v. te zeggen dat het van beide kanten gewoon een groep malloten is.. Dan heb je het over calimero gedrag... pfff

6 april 2014 om 18:27

Ja dat was bij FC Utrecht - Feyenoord het zelfde in het familie-vak in de Galgenwaard. Denk eens na man! overal heb je van die gekke bij clubs.. maar zoals ik vaak zeg ''jammer dat supporters niet samen in 1 vak kunnen, wat wel in Duitsland kan''.

6 april 2014 om 18:31

Ja idd want in Duitsland gebeurt nooit iets.

6 april 2014 om 18:57

Elke club heeft dat? In nederland alleen ajax feyenoord en ado hoor en vooral die eerste 2.

6 april 2014 om 19:07

Zo, dus omdat het in Duitsland wel gebeurt is het nu gerechtvaardigd? is Duitsland onze grote broer en moeten we alles maar gaan doen wat ze daar ook doen?
Kom in het vervolg wel met wat beter commentaar dan die achterlijke eenlijner.

Voetbal is geen vechtsport. Het is een vermaaksport. Men moet ten alle tijde gewoon met een veilig gevoel een stadion in kunnen gaan. Zingen, dansen, springen en toejuichen. Dat is wat het mooi maakt.
Aggresiviteit is precies het tegenovergestelde. Dezelfde personen die elkaar tegen het lijf gaan tijdens een wedstrijd zouden, als ze elkaar in een niet voetbalsfeertje in een café tegenkomen, elkaar lekker een biertje kopen. Rare wereld toch soms.

6 april 2014 om 18:32

En die Vitesse suporters zijn de slimste met het bekogelen van cilisen!! Dat wordt een onderzoek en geldboete zeer goed gedaan!!

6 april 2014 om 18:46

Dat is ook niet goed te praten. Maar staat in schrilcontrast met wat de Ajaxsupporters op oost uitvraten. Werkelijk waar schandalig!!

6 april 2014 om 18:48

Gelijk een stadionverbod voor het leven geven.

Inderdaad ook schandelijk dat gegooi van de tribunes, zie je ook bij veel clubs.

6 april 2014 om 18:53

Precies... gewoon al die gekken eruit filteren, niemand die ze mist.

6 april 2014 om 18:57

En dan buiten alles vernieln

6 april 2014 om 19:10

Extra straffen, gelijk vastzetten.

Er bestaat toch zoiets als snelrecht, gelijk vingerafdrukken en foto's maken zodat je later direct kan zien of je met veel plegers te maken hebt.

Die lui zijn toch geen echte supporters meer.

Na de kampioenswedstrijd tegen Twente in 2011, stapte ik met mijn dochter in de metro.

Gelijk ruzie met een zichzelf noemende dronken Ajacied, had een Ajaxpetje van mijn dochter gehad( niet uit de Ajaxfanshop) met niet het helemaal juiste logo.

Werd als toen meer dan 43 jaren seizoenkaarthouder bij Ajax weggezet als nep Ajacied, die beschonken gast was zelf amper 20 jaar.

Toen ik hem vertelde dat ik ruim 2 keer zijn leeftijd geleden al rondliep in de Meer zat hij me alleen wazig aan te kijken, wilde graag ruzie maken.

Heb toen gelijk mijn seizoenkaarten opgezegd en kijk nu live op TV en een aantal uitwedstrijden.

Helaas blijven die nepsupporters altijd aanwezig, komen vaak alleen maar om te rellen en niet voor het voetbal.

Zonde.;

6 april 2014 om 23:39

@ Leeuw087

Laat ik voorop stellen dat ik het betreur wat er gebeurd is in het bijzijn van jouw dochtertje. Alleen waarom zou je Ajax straffen voor wat een malloot doet ? Hoe vervelend het ook is maar zoiets kan je toch ook overkomen op Koninginnen dag, op een kermis, tijdens koop avond, braderieën, winkelen in een stad etc etc ? Ik neem aan dat je Amsterdam of dat soort plaatsen/evenementen nu toch ook niet mijd ?

7 april 2014 om 07:09

Nee dat doe ik zeker niet, ben nog vaak in Amsterdam.

Mijn broer heeft ook een aantal seizoenkaarten en heeft mij al diverse keren gevraagd mee te gaan, maar heb daar tot op heden nog geen zin in gehad.

Ben geboren en getogen in Amsterdam, heb veel van het nachtleven meegemaakt maar om na alle euforie van zo'n geweldig kampioenschap in plaats van met zijn allen feest te vieren, alleen maar in staat zijn om ruzie te gaan maken ging mij te ver.

Is en blijft voor altijd mijn club, kan je wel vertellen dat ze in de rij stonden om mijn kaarten over te nemen.

De enige die dus eigenlijk er last van hadden, zijn mijn kinderen en ik.
Kijk nu wat meer wedstrijden bij mijn zoon.

Wedstrijden waren ook momenten dat je wat meer met je kinderen bezig was, normaal alleen tijd na het werk.

Klopt ellende komt overal voor, maar kwam bij Ajax voor de gezelligheid onder de supporters en de sfeer en humor in het stadion.

Zal uiteindelijk wel weer terugkeren, maar nu nog even niet.

Ajax was met de eerste goal heel effectief maar ze hebben ook gewoon goed gevoetbald de 2e helft hoe jammer ik het ook vond. Ben wel benieuwd hoe de wedstrijd was gelopen als die 1-1 niet was gevallen

6 april 2014 om 18:24

Nou das logisch; als de 1-1 niet valt, blijft het dus 1-0

6 april 2014 om 18:48

Ik had wel willen weten hoe de wedstrijd was verlopen als Blind gewoon rood kreeg! Veel duidelijker ga je ze niet krijgen

6 april 2014 om 18:58

Kashia had voor hetzelfde geld met zijn overtreding in het strafschopgebied ook rood en een penalty tegen gekregen( had mazzel), alleen geel voor Blind.

6 april 2014 om 19:06

En laten we dan maar niks zeggen over die kopstoot.

6 april 2014 om 21:27

Kashia? Van der Heijden bedoel je neem ik aan?
Dat was nooit rood, want hij glijdt voor de speler langs en niet op de enkels van de speler (wat Blind wel deed). Overigens was het ook buitenspel van Duarte en was het dus ook geen terechte strafschop geweest.

Hoe de a.s. kampioen ajax werd overlopen de eerste helft geeft wel te denken over het niveau in Nederland.
Qua niveau zit er weinig verschil tussen nr 1 tot 7.
Alleen ajax wat effectiever met de kansen om itt vitesse twente feyenoord en psv.

6 april 2014 om 18:27

Niveau daar hebben t weer. Ik vind nec en roda ook niet thuis horen i jupiler league. Pec ook niet i europa en cambuur en go ahead ook niet in middenmoot. Het niveau moet gwn terug. 3 titelkandidaten, ajax feyenoord en psv

Ach jongen toch! Zelfde verhaal met Ajax, hadden hun alle kansen benut over het hele seizoen was de kampioen nu al bekend. Helaas koop je daar niks mee en moet je gewoon verder kijken, want in andere wedstrijden hebben jullie het ook laten liggen. Niet Ajax als zondebok gaan gebruiken!

Goede analyse van Bosz. Ik ben niet zo kapot van hem, vind hem een beetje een betweter maar dit klopt aardig. Alles overziend had Ajax vandaag met 4-2 of zo moeten verliezen, ze kwamen goed weg. Wat ik wel constateer is dat Ajax alweer (vorige week ook tegen Twente en ook andere wedstrijden want ze kwamen in de (top)wedstrijden nogal eens achter) in de eerste helft veel minder was dan de tegenstander. Het is op zich wel goed dat De Boer dit in de rust weet te herstellen maar ik vind het op de een of andere manier toch wel een tekortkoming van hem dat het team vaak in de eerste helft veel minder speelt. Het is ook belangrijk dat je als coach je team vanaf het begin goed neerzet, maar dat lukt hem op de een of andere manier in de grote wedstrijden niet echt. Toch wel echt een tekortkoming van hem. Zal ie iets mee moeten. Nu pakt het nog elke keer goed uit, maar dat houdt ook een keer op.

6 april 2014 om 18:36

Wat een onzin van dat "begin va de wedstrijd". Als je de laatste 10 minuten gaat voetballe en je wint .et 2-0 is de winst binnen en dan maakt het niemand uit hoe er ia gespeeld

6 april 2014 om 18:47

Nee, dat klopt maar ik vind het toch wel behoorlijk zorgwekkend dat Ajax in de topwedstrijden in Nederland vaak eerst of in ieder geval de mindere ploeg is (twente) of soms zelfs achter komt (vitesse, PSV Feijenoord) en het daarna pas weer goedmaakt

6 april 2014 om 20:40

@puistje: helemaal mee eens. Ik schreef het eerder vandaag ook al, dat Frank te weinig progressie heeft geboekt met Ajax. Natuurlijk winnen we de topwedstrijden nu (of gelijkspel), maar vaak zijn ze de mindere in de eerste helft. Lijkt soms wel nonchalance en dat is echt verdomde zonde. Vertonghen zei dit ook al in de eerste van de 4 kampioenschappen: " och, dat verschil lopen we nog wel in in de 2e seizoenshelft"... Er direct staan en meteen punten pakken!

6 april 2014 om 21:32

@puistje: Dat hoeft nog niet zorgwekkend de zijn. Dat kan namelijk ook zijn doordat Ajax eerst de eerste storm van de tegenstander af wacht en de tegenstander eerst nog voluit gaat.
Echter was het vandaag wel even wat anders. Het was niet een eerste storm, maar gewoon 45 minuten lang compleet overlopen worden. Ik vond het zeer verrassend om te zien dat Vitesse de hele eerste helft Ajax wegzet alsof het een Jupiler League-ploeg was, het verschil was echt enorm. Vitesse was de eerste helft echt zeer goed aan het voetballen. Een niveau dat we dit seizoen van geen enkele ploeg nog hadden gezien. Waar ze dat opeens vandaan halen snap ik niet, maar het was wel prachtig om te zien (behalve als je Ajax-fan bent uiteraard). Jammer dat ze dat de 2e helft niet konden vasthouden, want ik heb echt genoten van wat Vitesse de eerste helft liet zien aan strijd, passie en kwaliteit.

Och och och , wat is die Bosz toch een zielig mannetje, hij doet nu net of die Mourinho is.
Kerel gedraag je naar je niveau , en je niveau is Hooguit een Vitesse.
Iedereen weet waarom Ajax wel kampioen kam worden en Vitesse niet, en dat is omdat Ajax dat wel mag , en het corrupte Vitesse dat niet mag van Abramovich.

waarom doet Bosz net of z'n neus bloed ?
hij weet zelf wel wat er aan de hand is bij vitesse

Als Ajax kut speelt, spelen ze alsnog gelijk. Daarom wordt Ajax kampioen.

Die Petertje, denkt dat hij de voetbalwijsheid volledig in pacht heeft. In de eerste helft was Vitesse inderdaad goed bezig en had het gehavende Ajax weinig in te brengen. Die Vitesse-spelers dachten dat je met een veldoverwicht ook automatisch een wedstrijd gaat winnen. Hoe simpel kan je zijn !
Ze liepen hun benen uit hun gat en kwamen als gevolg daarvan in de 2e helft lucht te kort. Had ons Petertje toch ook kunnen weten?! Mede hierdoor was Ajax in de 2e helft beter dan Vitesse. Men mag bij Vitesse nog van geluk spreken dat Ajax in het strafschop-gebied van Vitesse veel te slordig met de kansen omging. Het wordt hoog tijd dat Ajax eens een echte, balvaste spits, aantrekt. Zodra zij weer zouden kunnen beschikken over 'een Klaas Jan Huntelaar', worden zij de volgende 3 seizoenen weer kampioen.

Knvb, ik mag toch aannemen dat Vitesse een behoorlijke boete zal krijgen voor het bekogelen van de Ajax doelman? Of vindt ons Petertje dat ook onzin?

6 april 2014 om 18:49

2 vechten, 2 schuld. Beide misdragem, beide straf. Vind ik

7 april 2014 om 09:46

@ajaxiedje, waar doel je op? Ik heb niet gesproken over 2 spelers die vochten. Ik heb het uitsluitend gehad over "...het bekogelen van de Ajax-doelman." Verklaar je nader.

6 april 2014 om 18:53

Ik vind je reactie toch wel erg simpel hoor!! Vitesse had met rust met een nulletje of 2/3 voor moeten staan. Dat ze het uiteindelijk niet meer kunnen belopen heb je gelijk in, maar als het met de rust 3-0 is, hoef je de 2e helft niet zo veel meer te lopen. Ajax is in de topwedstrijden vaak de eerste helft zwak en kan het dan de 2e helft rechtzetten. Verder zijn ze met "een type"huntelaar nooit kampioen geworden, zonder wel..............

7 april 2014 om 09:51

@puistje, heb ik ontkend dat Vitesse met 2/3-0 had kunnen voorstaan? Ik denk van niet, maar voor alle zekerheid: Vitesse had een enorm overwicht en had met de rust een voorsprong verdiend van 2 - 0 of 3 - 0. Maar gelukkig voor Ajax hadden zij een meer dan uitstekende doelman in hun doel staan en die staat daar niet voor de kat z'n k.t. Nee toch?!

In de 2 de helft heeft Ajax net zoveel kansen gecreëerd als Vitesse in de 1ste. Ook heb ik verschillende mogelijkheden aan Ajax kant slecht zien uitspelen waardoor ze een dikke kans ontlopen. Gelijkspel is wel terecht denk k. Al had Vitesse meer aanspraak op een overwinning dan Ajax dat is zeker

6 april 2014 om 19:00

Ajax was de 2e helft zeker beter, alleen zonder al te grote kansen. Maak ook niet uit, wedstrijd duurt 90minuten en als je 5 hele grote kansen niet weet te benutten, verdien je ook niks.

6 april 2014 om 19:47

Dan heeft de Nos creatief lopen knippen, want ik telde toch duidelijk meer en betere kansen voor Vitesse.

Anyway, verder kan ik me wel vinden in je reactie. De tweede helft was Ajax beter. Het fut was er bij Vites wel uit en dat was te zien. Dus al met al kan ik wel leven met een gelijkspel. Wel heel jammer dat ze Bony in de rust niet snel het shirt van Ibarra konden aandoen haha.

Vind ik tekort door de bocht deze uitspraak van Bosz.
Ajax heeft ook wedstrijden gespeeld waar ze heel veel kansen miste.

En omdat ik als top? Trainer geen spits in durf te zetten.

6 april 2014 om 20:08

Welke spits zou hij moeten opstellen dan? Havenaar was geblesseerd deze week en kon volgens mij geen hele wedstrijd spelen. Uros is nog erg jong en heeft nog niet veel minuten gemaakt. Die zou ik ook niet in de basis zetten in zo'n topper. En verder hebben we geen spitsen meer. Dus zoveel keus heeft Bosz niet voorin.

wat een maloten om te gaan rammen op een tribune vol kinderen..

Wederom kampioen!!! En wat een domme reacties!!!. als je niet voor ajax bent.. heb je een hekel aan ze... en altijd dat gezeik van iedereen.. en dat het voetbal hier niks voorsteld... als Feyenoord De cl in gaat... wordt niks..helemaal niks... zwolle leuk... maar dat gaat het ook niet worden... psv en vitesse heel lastig. .en twente.. moet geluk hebben.. dus Amsterdam wij zijn WEER DE BESTE...

Cillessen IF sowiezo held is die gozer

Ajax heeft een hele matige selectie.

Het maakt het des te knapper dat Frank met deze selectie kampioen gaat worden, de Johan Cruijffschaal heeft gewonnen en waarschijnlijk ook de beker gaat winnen. We zagen tegen Vitesse hetzelfde als we tegen Salzburg zagen de eerste helft, alleen schoot Salzburg er van al die kansen wel 3 in. Ajax zal in de zomer wat moeten halen wil men een stap vooruit zetten.

Ajax heeft ook gewoon een hele goede keeper, Cillessen speelde echt een sterke wedstrijd gisteren. Vitesse deed het de eerste helft goed, en Ajax speelde weer eens zo lam en slordig zoals tegen Salzburg. Het spel is soms gewoon echt van een te laag tempo, en dat kan je niet tegen elke tegenstander permitteren.

7 april 2014 om 10:02

@futures, jij hebt t.a.v. Cillessen 100% gelijk.
Ajax vind ik persoonlijk een zwakker team dan het de laatste jaren heeft gehad en mede daarom is het een uitstekende prestatie om (bijna zeker) weer kampioen te worden. Ajax moet echter de ogen niet gaan sluiten voor hun tekortkomingen, anders valt men in het volgend seizoen toch terug. Moisander en De Jong zullen bijna zeker elders hun heil zoeken. Dat Niklas gaat vind ik een groot verlies en als De Jong ook gaat, dan is dit geen ramp.
Men moet sowieso een goede, ballastte en technische midvoor moeten aantrekken en daarnaast zal er in het centrum achterin ook iets moeten gebeuren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren